Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Ορίστηκε Ομάδα Έργου για την «Επιμόρφωση σε πρακτικές υποστήριξης των μαθητών και των μαθητριών στο πλαίσιο της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας (ΔΔ)»

Δημοσίευση: 13/09/2018
Alt Text: 
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ΙΕΠ
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ΙΕΠ
Title Text: 
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ΙΕΠ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Ομάδα  Έργου,στο πλαίσιο υλοποίησης της προτεινόμενης Πράξης «Επιμόρφωση σε πρακτικές υποστήριξης των μαθητών και των μαθητριών στο πλαίσιο της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας (ΔΔ)», ορίστηκε από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής ΠΟλιτικής, ως εξής:

1. Αθηνά Δάντη (Υπεύθυνη Πράξης), αποσπασμένη ΙΕΠ, Δρ Ψυχολογίας και Ειδικής Αγωγής

2. Θεοδώρα (Ντορέττα) Αστέρη, Σύμβουλος Α ́ Ειδικής Παιδαγωγικής και Προϊσταμένη Γραφείου Επιστημονικών Μονάδων Α ́ Κύκλου του ΙΕΠ,

3. Νικολέττα Γκλιάου-Χριστοπούλου, συντονίστρια Μονάδας Προσχολικής Αγωγής

4. Ευγενία Γκορτσίλα, Σύμβουλος Β ́ Φυσικής Αγωγής του ΙΕΠ

5. Αλεξάνδρα Παϊπέτη, αποσπασμένη εκπαιδευτικός στο ΙΕΠ,

6. Άννα Αφεντουλίδου, αποσπασμένη εκπαιδευτικός στο ΙΕΠ,

7. Εμμανουήλ Σπανουδάκης, αποσπασμένος εκπαιδευτικός, μέλος του Τμήματος Διοικητικής μέριμνας και Τεχνικής Υποστήριξης

Την Επιστημονική Ομάδα Έργου της Πράξης συνεπικουρούν με επιστημονικό ρόλο και με διακριτές υπευθυνότητες οι κκ.:

1. Σουζάνα Παντελιάδου, Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής – Μαθησιακών Δυσκολιών στο Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με ερευνητικό έργο στην ειδική αγωγή που αφορά στα άτομα με μαθησιακές δυσκολίες και ειδικότερα αναγνωστικές δυσκολίες, ζητήματα σχολικής και κοινωνικής ένταξης αξιολόγηση των μαθησιακών δυσκολιών των παιδιών στην ελληνική γλώσσα με έμφαση στις διαταραχές της φωνολογικής επίγνωσης και με εκτεταμένη συμμετοχή σε συγχρηματοδοτούμενα, εκπαιδευτικά προγράμματα.

2. Κώστας Μάγος, Επίκουρος Καθηγητής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με γνωστικό αντικείμενο την διαπολιτισμική εκπαίδευση, με διδακτικό έργο που εστιάζει στη θεωρία και πράξη της διαχείρισης της εθνοπολιτισμικής ετερότητας στην σχολική τάξη, στην τυπική και άτυπη εκπαίδευση μελών ευάλωτων ομάδων, καθώς και στη δημιουργία και αξιολόγηση διαπολιτισμικού εκπαιδευτικού υλικού και με δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά και συλλογικούς τόμους με θέματα που αφορούν στο ευρύτερο πεδίο της διαχείρισης της ετερότητας και της διαπολιτισμικής παιδαγωγικής.

3. Δέσποινα Παπαδοπούλου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια γλωσσολογίας, Τομέας Γλωσσολογίας, Τμήμα Φιλολογίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, με ερευνητικά ενδιαφέροντα που αφορούν στη γλωσσική επεξεργασία (κατανόηση και παραγωγή λόγου), τη γλωσσική κατάκτηση, τις γλωσσικές διαταραχές και τη διδασκαλία της δεύτερης/ξένης γλώσσας, έχει συμμετάσχει σε σχετικά ερευνητικά προγράμματα, όπως η «Εκπαίδευση παλιννοστούντων και αλλοδαπών μαθητών/- τριών», το πρόγραμμα «Πυθαγόρας: Συγκριτική ανάλυση Τουρκικής και Ελληνικής: Γραμματική ανάλυση και εκμάθηση της Τουρκικής ως ξένης γλώσσας» κ.ά.

4. Φωτεινή (Φαίη) Αντωνίου, Επίκουρη Καθηγήτρια (επί θητεία) με αντικείμενο την Παιδαγωγική των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες, Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, με επιστημονικά ενδιαφέροντα σχετικά με τη διδακτική και αξιολόγηση μαθητών/-ητριών με Μαθησιακές Δυσκολίες, με τη στάθμιση διαγνωστικών εργαλείων και την εκπαίδευση εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής.

5. Βασίλειος Αργυρόπουλος, Αναπληρωτής Καθηγητής του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής Παν/μιου Θεσσαλίας στο γνωστικό αντικείμενο Εκπαιδευτική Παρέμβαση σε Άτομα με Αναπηρία Όρασης, με επιστημονικούς τομείς ενδιαφέροντος στην εκπαίδευση και ένταξη ατόμων με αναπηρία όρασης, ζητήματα προσβασιμότητας, κώδικας γραφής και ανάγνωσης Braille, γραμματισμός στην εκπαίδευση παιδιών με αναπηρία όρασης, καθολικός σχεδιασμός, περιβάλλοντα μη τυπικής εκπαίδευσης (μουσεία), διαφοροποιημένη διδασκαλία και διαφοροποιημένο αναλυτικό πρόγραμμα.

6. Διαμάντω Φιλιππάτου, μόνιμη Επίκουρη Καθηγήτρια στο γνωστικό αντικείμενο Μαθησιακές Δυσκολίες, Παν/μιο Θεσσαλίας, με ερευνητικά ενδιαφέροντα που αφορούν στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στο γραπτό λόγο, στην αξιολόγηση τους, στα ψυχοκοινωνικά προβλήματα, στην προσαρμογή του αναλυτικού προγράμματος για μαθητές/ήτριες με μαθησιακές δυσκολίες στην τυπική τάξη, στη διαφοροποιημένη διδασκαλία σε τάξεις μικτών ικανοτήτων.

Ετικέτες: 
ΙΕΠ

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ