Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Ελληνογερμανική Αγωγή – Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης 20 χρόνια Πρωτοπόροι στη Σχολική Καινοτομία

Δημοσίευση: 14/09/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Στην 11η θέση μεταξύ των ελληνικών ερευνητικών φορέων και πανεπιστημίων με τη μεγαλύτερη συμμετοχή στη χρηματοδοτούμενη έρευνα και καινοτομία στο χώρο της εκπαίδευσης, βρέθηκε και φέτος η Ελληνογερμανική Αγωγή.

Έτσι, σύμφωνα με την υπηρεσία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η  Ελληνογερμανική Αγωγή κατέκτησε θέση υψηλότερη από πολλά πανεπιστημιακά Ιδρύματα ή ερευνητικούς φορείς της Ελλάδας στα προγράμματα  ΗORIZON2020
(http://www.researchranking.org/index.php?orgtype=EDUCATION&c=5&country=G...). Ακόμη βρέθηκε στην 15η θέση μεταξύ των ελληνικών ερευνητικών φορέων και πανεπιστημίων με τον μεγαλύτερο αριθμό έργων σε όλα τα θεματικά πεδία (εκπαίδευση, τεχνολογίες, ρομποτική, διάστημα, ιατρική) στο πρόγραμμα HORIZON 2020 http://www.researchranking.org/index.php?orgtype=ALL&c=8&country=GR&year....

Στην Ελληνογερμανική Αγωγή οι μαθητές είναι ερευνητές, κατασκευάζουν και προγραμματίζουν drones, σχεδιάζουν και πραγματοποιούν πειράματα στα εργαστήρια, συλλέγουν και αναλύουν δεδομένα από σεισμογράφο εγκατεστημένο στο σχολείο, ιδρύουν και διοικούν τη δική τους επιχείρηση, κάνουν αστρονομικές παρατηρήσεις στο αστεροσκοπείο του σχολείου, καταγράφουν τη φυσική και αθλητική τους δραστηριότητα μέσω ειδικών φορετών υπολογιστών, συνθέτουν μελωδίες βασισμένοι στα μαθηματικά. Εικόνες που θα φανταζόμασταν για το μέλλον και που όμως ήδη είναι πραγματικότητα. Όλα αυτά σε συνεργασία με τους ερευνητές του Τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης του σχολείου.

Το Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της Ελληνογερμανικής Αγωγής ιδρύθηκε το 1994 και φέτος συμπληρώνει 20 χρόνια λειτουργίας. Στη διάρκεια των ετών αυτών οι ερευνητές του τμήματος σε συνεργασία με περισσότερους από 450 ερευνητικούς και τεχνολογικούς φορείς από την Ευρώπη, την Αμερική, την Αυστραλία και την Ιαπωνία έχουν υλοποιήσει 205 ερευνητικά έργα στον χώρο της σχολικής καινοτομίας και της τεχνολογικά υποστηριζόμενης μάθησης. Έργα που δίνουν στους μαθητές όλων των βαθμίδων την ευκαιρία να εμπλακούν ενεργά σε καινοτόμες εκπαιδευτικές δράσεις και να αποκτήσουν πολύτιμες εμπειρίες.

Κι αν οι δράσεις του Τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης έχουν ανυπολόγιστη αξία για τη σχολική καθημερινότητα των παιδιών, η αναγνώριση της ερευνητικής δουλειάς του Τμήματος από επίσημους φορείς στην Ελλάδα και το εξωτερικό έχει επίσης ξεχωριστή σημασία. Στην κατάταξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής το Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης βρίσκεται τα τελευταία χρόνια σε περίοπτη θέση, παρόλο που η έρευνα δεν είναι η κύρια δραστηριότητα του σχολείου.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean