Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Υπουργός: Από την ακραία νεοφιλελεύθερη εμμονή του κ. Μητσοτάκη δεν γλίτωσε ούτε η Εκπαίδευση

"Αναμένω με ενδιαφέρον τη θέση της εκπαιδευτικής κοινότητας (ΔΟΕ-ΟΛΜΕ) επί των συγκεκριμένων εξαγγελιών του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας"
Δημοσίευση: 16/09/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

«Από την ακραία νεοφιλελεύθερη εμμονή του κ. Μητσοτάκη δεν γλίτωσε ούτε η Εκπαίδευση», τονίζει ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου, σχολιάζοντας τις δηλώσεις του προέδρου της ΝΔ Κ. Μητσοτάκη για την παιδεία, και σημειώνει τα εξής:

Ο Κ. Μητσοτάκης επαναφέρει την ελαστικότητα-ευελιξία στις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών: Αυτό που ζητούσε επίμονα το ΔΝΤ και είχε αποκρούσει με σκληρή διαπραγμάτευση η σημερινή κυβέρνηση, εκφράστηκε ως πρόγραμμα της Ν.Δ. Τώρα που τελειώσαμε ως χώρα με τα μνημόνια, ο κ. Μητσοτάκης επαναφέρει την ελαστικότητα-ευελιξία στις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών, προτείνει την κινητικότητα στους εκπαιδευτικούς και εκφράζει την αδιανόητη για τη δημόσια εκπαίδευση πρόταση να επιλέγει το δημόσιο σχολείο το ωρολόγιο πρόγραμμα διδασκαλίας καθώς και επιλογή από τον Διευθυντή των εκπαιδευτικών που θα διδάσκουν. Αναρωτιέται κανείς γιατί ο κ. Μητσοτάκης δεν δηλώνει ξεκάθαρα ότι θα καταργήσει τη δημόσια δωρεάν παιδεία.

Παιδεία για λίγους: Για αυτά ακριβώς μας πίεζε το ΔΝΤ: Όλα στους ιδιώτες, με συνακόλουθο αποτέλεσμα οι λίγοι που έχουν οικονομική άνεση να αποκτούν δικαίωμα στη μόρφωση, και οι πολλοί που δεν την έχουν… έχασαν.

Ιδιωτικά Πανεπιστήμια: Επανέλαβε τη συνήθη κορώνα περί ίδρυσης ιδιωτικών Πανεπιστημίων. Μόνο που τώρα άλλαξε τα επιχειρήματά του: έως τώρα πρότεινε την ίδρυση των ιδιωτικών Πανεπιστημίων για να μην φεύγουν τα παιδιά μας στο εξωτερικό. Τώρα, μάλλον μετά τις εξαγγελίες αναβάθμισης του Λυκείου και τις δυνατότητες ελεύθερης πρόσβασης στα ΑΕΙ, βρήκε άλλο επιχείρημα υπέρ των ιδιωτικών πανεπιστημίων: για να έρχονται ξένοι φοιτητές.

Ξενόγλωσσα τμήματα: Αγνοεί, όμως, ο κ. Μητσοτάκης ότι με τα ξενόγλωσσα Τμήματα που ιδρύουμε και τις πρωτοβουλίες για την αναβάθμιση του Διεθνούς Πανεπιστημίου, η δυνατότητα προσέλκυσης ξένων φοιτητών είναι πια μία πραγματικότητα.

Αξιολόγηση Παντού : Επανέλαβε ο κ. Μητσοτάκης με έμφαση το «Αξιολόγηση Παντού» επαναφέροντας στην εκπαιδευτική κοινότητα συνειρμούς της διαθεσιμότητας των 2.500 εκπαιδευτικών, όταν την ίδια στιγμή η κυβέρνηση εμπράκτως απάλλαξε την εκπαιδευτική κοινότητα από τις παραμέτρους ανασφάλειας καταργώντας το ΠΔ152 που χρησιμοποιήθηκε με μανία ενάντια στους εκπαιδευτικούς.

Διορισμοί εκπαιδευτικών: Ακούσαμε, όμως, και άλλα πολλά. Ανάμεσα τους ότι οι «Έλληνες δεν ζητούν διορισμούς». Ας παύσει προς στιγμήν να είναι ερμηνευτής των αισθημάτων του λαού μας, και ας μας πει ο κ. Μητσοτάκης με την ίδια σαφήνεια που τον χαρακτήρισε στις υπόλοιπες δεσμεύσεις του: θεωρεί ή όχι ότι χρειάζονται μόνιμοι διορισμοί στην εκπαίδευση; Ναι ή όχι;. Ο Πρωθυπουργός από το ίδιο βήμα -της ΔΕΘ- ανακοίνωσε ότι για πρώτη φορά μετά από 8 χρόνια αδιοριστίας ξεκινούν οι διαδικασίες για τον μόνιμο διορισμό 4.500 εκπαιδευτικών στην Ειδική Εκπαίδευση. Έχει πρόβλημα με αυτό ο κ. Μητσοτάκης;

Να πάρουν θέση ΟΛΜΕ-ΔΟΕ: Αναμένω, βέβαια, με ενδιαφέρον τη θέση της εκπαιδευτικής κοινότητας (ΔΟΕ-ΟΛΜΕ) επί των συγκεκριμένων εξαγγελιών του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας».

Σχόλια (11)

 
Στράτος
16 Σεπ 2018 20:04

Σε κάθε περίπτωση ο κ. Υπουργός πρέπει να θυμάται ότι δεν γίνεσαι αποδεκτός από την εκπαιδευτική κοινότητα απλώς επειδή δεν είσαι τόσο (νεο)φιλελεύθερος στις θέσεις σου όσο ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Χρειάζεται ταυτόχρονα πολλή δουλειά και συνέπεια στην εφαρμογή των εξαγγελιών. Ας μην γίνω πιο αναλυτικός τώρα.

 
EΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ
16 Σεπ 2018 22:19

Και οι δυο σπουδάσατε στα ακριβότερα ιδιωτικά Πανεπιστήμια του κόσμου.Και από το κόμμα του και πολύ περισσότερο από το δικό σας τα περισσότερα στελέχη σπούδασαν αυτοί και τα παιδιά τους σε πανάκριβα ιδιωτικά σχολεία,μη εξαιρουμένων και των παιδιών του Πρωθυπουργού.Άρα έχετε κοινό το σοβαρότερο που απαξιώνει το δημόσιο σχολείο και επομένως όταν τον κατακρίνετε ,κατακρίνετε τον εαυτό σας και το κόμμα σας.Πάντως ο Μητσοτάκης δεν θα καταργούσε τους Μουφτήδες ανοίγοντας διάπλατα τις ορέξεις της Τουρκίας για εκλογή τους,δεν θα έκανε δίγλωσσα νηπιαγωγεία που κάνατε εσείς στην Θράκη ικανοποιώντας μαζί με το θέμα των Μουφτήδων ένα πάγιο αίτημα δεκαετιών της Άγκυρας.Και φυσικά δεν θα υπέγραφε την συμφωνία των Πρεσπών.Άρα είναι καλύτερος από εσάς και θέλετε δεν θέλετε σε λίγους μήνες θα είναι Πρωθυπουργός.Το ξέρετε άλλωστε όπως και ότι θα καταργήσει τους περισσότερους νόμους σας σαν προιόν παρωχημένων ιδεοληψιών περασμένων αιώνων.Ζει στο σήμερα Υπουργέ και όχι στο χθες που ζείτε εσείς και το κόμμα σας.

 
Αδικο το παδα
16 Σεπ 2018 22:36

Για τις αδικιες του παδα θα πει κανενας τιποτα ?
Ανωτατα Τεχνολογικα Επαιδευτικα Ιδρυματα...Αθηνας-Πειραια

 
εκπαιδευτικός
16 Σεπ 2018 23:08

Ας ξεκινήσουμε με το αυτονόητο: τα σχολεία υπάρχουν όχι για να εξυπηρετούν τους εκπαιδευτικούς αλλά τους μαθητές. Οι μαθητές θέλουν ένα σύγχρονο σχολείο που διδάσκουν οι καλύτεροι και ποσώς τους ενδιαφέρει πως θα διορίζονται οι καθηγητές τους.
Αλλά και οι νέοι πτυχιούχοι των παιδαγωγικών τμημάτων με γλώσσες και μεταπτυχιακά γιατί να μην μπορούν να δουλέψουν αυτό που σπούδασαν επειδή είναι σε μια επετηρίδα με χιλιάδες άλλους μπροστά που είχαν την τύχη να γεννηθούν νωρίτερα; δεν πρέπει να αλλάξει ο τρόπος πρόσληψής τους; δεν πρέπει να προχωρήσουμε;

 
diathesimos
17 Σεπ 2018 01:51

Δεν υπάρχει καμία επετηρίδα. Υπάρχουν εξετάσεις ΑΣΕΠ. Δεν σας αρέσει όμως και θέλετε να επιστρέψουν τα ρουσφετάκια της Νέας Πασοκρατίας για να έεχετε λόγω ύπαρξης.
Πάρτε το χαμπάρι, ΔΕΝ θα σας περάσει.

 
Απόφοιτος
17 Σεπ 2018 07:26

Απο τις ακαδημαικές ιδεοληψίες σου Υπουργέ δεν γλύτωσε κανένας απόφοιτος των ΑΤΕΙ.Περιμένω με ενδιαφέρον την θέση ενός αριστερού Υπουργού παιδείας μπροστά στο καθρέφτη του για τον τρόπο που φέρθηκε στους απόφοίτους.

 
Φαροφύλακας
17 Σεπ 2018 08:14

Υπουργέ, είσαι υπουργός Παιδείας για να λύνεις τα προβλήματα της εκπαίδευσης. Δεν είσαι υπουργός για να αντιπολιτεύεσαι την αντιπολίτευση. Όμως ως γνωστόν: "πενία (στην ικανότητα διακυβέρνησης) τέχνας κατεργάζεται".

 
Μανώλης
17 Σεπ 2018 10:27

Κύριε Υπουργέ δεν είστε κυβερνητικός εκπρόσωπος, ούτε είστε συνδικαλιστής, η αφισοκολλητής του κόμματος. Αφήστε την πολιτική στους αρμόδιους και κανετε παρακαλώ τη δουλειά σας. Επίσης μη λέτε αναλήθειες σαν αυτή, ότι το 152 χρησιμοποιήθηκε με μανία ενάντια σε εκπαιδευτικούς, καθώς γνωρίζετε ότι χρησιμοποιήθηκε μόνο για την αξιολόγηση των στελεχών και τίποτα άλλο.
Επιπλέον, είναι κοινό μυστικό, ότι τα αποτελέσματα της αξιολόγησης συτής ήταν όλοι οι αξιολογούμενοι να αριστευσουν. Για ποια μανία μιλάμε δηλαδή;

 
Γιάννης
17 Σεπ 2018 10:34

Φτάνει πια με την οικογενειοκρατία. Αυτοί μας κατέστρεψαν. Μ' αρέσει που είπε ότι δεν θα κάνει απολύσεις στο Δημόσιο. Εδώ γελάμε. Χα-χα-χα

 
Πλατάρος Γιάννης
17 Σεπ 2018 12:55

Ξέρει κάποιος το σωστό σύστημα διορισμού στην Εκπαίδευση αν και όποτε γίνει;
Ποίο είναι το «σωστό;»
Απάντηση:
Το αξιοκρατικό.
Μήπως εκτός από αξιοκρατικό πρέπει να είναι και κάτι άλλο;
Απάντηση:
Δίκαιο.
Ποία τα χαρακτηριστικά ενός δίκαιου αξιοκρατικού Συστήματος;
Απάντηση:
Συνδυασμός μέτρησης Επιστημονικής και Παιδαγωγικής αξίας και άμβλυνσης κρατούσας κοινωνικής ανισότητας.
Πώς θα γίνει αυτό;
Πρώτα να ορίσουμε: Πού έγκειται το «αξιοκρατικό;»
Απάντηση:
Σε βαθμό πτυχίου, σε ύπαρξη γλωσσομάθειας, σε δεύτερα πτυχία, σε επιμορφώσεις , σε πιστοποιημένες δεξιότητες, σε πιστοποιημένη προϋπηρεσία σε Δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα, σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ με απαραίτητη την επίτευξη της βάσης.
Πού έγκειται το κοινωνικά δίκαιο;
Απάντηση: Στον χρόνο από κτήσεως πτυχίου, στην οικογενειακή κατάσταση του αιτουμένου.
Πόσο θα μετρά η μία ομάδα και πόσο η άλλη;
Απάντηση:
Εδώ πάμε σε πολιτικό θέμα. Σε θέμα που είναι αντικείμενο πολιτικής διαβούλευσης.
Εγώ λέω 80-20 . Άλλος 50-50, άλλος 20-80
Αυτό είναι το αντικείμενο της πολιτικής απόφασης διαβούλευσης με την κοινωνία.
Η πραγματικότητα όμως ποια είναι;
Ζούμε σε μια κοινωνία, που δεν μπορεί να συμφωνήσει στα πρωταρχικώς εκτεθέντα:
Τι είναι αξιοκρατικό, τι είναι αντικειμενικό, τι διαφορά έχει το αξιοκρατικό, από το κοινωνικό, από το αντικειμενικό και από το δίκαιο και από το δημοκρατικό κτλ Καθαρή πολιτική. Που δεν γίνεται.
Ένα μεγάλο πλήθος μορφωμένων σε ΑΕΙ συμπατριωτών μας δεν μπορεί να βρει την διαφορά του έγκυρου, του αντικειμενικού, του κοινωνικά δίκαιου, του αξιοκρατικού, του έντιμου, του διαφανούς.
Μαθημένος ο δικός μας κλάδος σε γελοία συνθήματα δεν θα ορθοποδήσει ποτέ, πλην θαύματος......
«Η αμαρτωλή συνέντευξη....»
Το παραπάνω είναι η επωδός για την συνέντευξη. Αληθής επωδός. Υπάρχει «δίκαιη συνέντευξη;»
ΒΕΒΑΙΩΣ!
Κατ΄αρχήν υπάρχουν τριών ειδών:
α) Δομημένη
Β) Ημιδομημένη
Γ) Αδόμητη.
(Τα «επιστημονικά» τρόλ, μην με διορθώσουν, εκλαϊκεύω για να γίνω κατανοητός από όλους και γονείς και μαθητές)
Δομημένη= Σαν προφορική εξέταση σε Πανεπιστήμιο. Σε γνωστή ύλη, με γνωστές απαντήσεις.
Ημιδομημένη= Γνωστές ερωτήσεις, αλλά όχι οι απαντήσεις . Αυτό εφαρμόστηκε επί Διαμαντοπούλου το 2011 και επιχείρησα (ακουσίως) να την μετατροπή από Ημιδομημένη--> Δομημένη, πλην το σύστημα «επέβαλε» στα μέλη των ΠΥΣΔΕ (όχι σε όλα) να κάνουν «και άλλες ερωτήσεις ...» (Προσωπικώς απάντησα 7-8 μελέτες περίπτωσης μιας και «εσύ τα ξέρεις αυτά....»
Αδόμητη: =Ρωτάω ό,τι θέλω, απαντάμε ό,τι θέλουμε, βάζουμε ως βαθμολογία, ό,τι θέλουμε.
Μέσα θωράκισης της διαδικασίας:
Διαφάνεια και εξασφάλιση λογοδοσίας.
Μαγνητοφώνηση με απομαγνητοφώνηση ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΗΣΗ, ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!
Ερωτήσεις γνωστές σε τράπεζα θεμάτων (Δομημένη και μόνον δομημένη)

Αν τηρηθούν τα παραπάνω, ας τολμήσει να κάνει κάποιος αδικία να πάει φυλακή. Ζήτησε κάποια ΟΛΜΕ -ΔΟΕ κάτι τέτοιο; Όχι φυσικά. ΟΥΤΕ ΩΣ ΑΙΤΗΜΑ!
Το «γιατί και το διότι», ας μην το αναζητήσουμε... Οι παθογένειές μας είναι φοβερές.
Απλώς επισημαίνουμε το πλαίσιο του σωστού, του λογικού και του δίκαιου. Αυτό είναι. Το πλαίσιο. Όμως, ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ!
Θα μπορούσαμε να πούμε ΟΛΟΙ:
Απαιτούμε Διαφάνεια που επιτυγχάνεται με αυτόν τον τρόπο.
Απαιτούμε Αξιοκρατία που επιτυγχάνεται με αυτόν τον τρόπο .
Απαιτούμε Κοινωνικά κριτήρια που μετρώνται με αυτόν τον τρόπο.
Πολιτικά δεν δεχόμαστε καμία παρέκκλιση από τα κριτήρια.
Απαιτούμε εφαρμογή των επιστημονικών τεκμηρίων. Όπου υπάρχουν.
Συζητούμε μόνο για την ποσόστωση των κριτηρίων, τίποτε άλλο.
Τα παραπάνω είναι στα αυτονόητα για μια Πολιτεία σοβαρών πολιτών και πολιτικών. Και βέβαια αυτή η Πολιτεία, δεν λέγεται Ελληνική Δημοκρατία....

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ