Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Διευκρινίσεις για το ωράριο των εκπαιδευτικών

Δείτε το έγγραφο του υπουργείου Παιδείας
Δημοσίευση: 01/10/2018
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Α. Οι εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που έχουν μεταταχθεί στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ακολουθούν το ωράριο της Πρωτοβάθμιας.

Β. Το ίδιο ισχύει και για τους εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που αποσπώνται σε άλλη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου να διατεθούν με αίτησή τους σε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Γ. Ενώ, δεν ισχύει το ίδιο για τους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που διατίθενται στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση για συμπλήρωση ωραρίου ή ολικά, για τις ανάγκες της Υπηρεσίας, χωρίς αίτησή τους , ακολουθούν το ωράριο της Δευτεροβάθμιας.

Τις παραπάνω διευκρινίσεις κάνει το υπουργείο Παιδείας, απαντώντας σε ερώτημα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Δυτικής Ελλάδος.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ

Σχόλια (9)

 
ΓΙΩΡΓΟΣ
01 Οκτ 2018 10:59

Καιρός είναι να γίνει εξίσωση του ωραρίου Α/θμιας Β/θμιας επιτέλους.

 
enikos
01 Οκτ 2018 11:55

Συμφωνώ Γιώργο, επίσης καιρός είναι να εξισωθεί και η παραμονή των εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας στα σχολεία τον Ιούνιο.

 
Φυσικά
01 Οκτ 2018 13:21

Καλό είναι να αλλάξει και η μισθοδοσία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας όπως ισχύει σχεδόν σε όλα τα κράτη της Ευρώπης!

 
Ian
01 Οκτ 2018 16:25

Μμμμ..... ναι... να εξισωθεί το ωράριο ενός δασκάλου που κάνει μάθημα σε ένα τμήμα, ενός σχολείου, που ασχολειται με 25 παιδιά, αντίστοιχους γονείς, έναν Δ/ντη, έναν Σύλλογο, συγκεκριμενη ύλη... με ένα καθηγητή που κάνει μάθημα σε πέντε, δέκα, δεκαπέντε τμήματα, δύο έως πέντε σχολείων, που ασχολείται με 150, 200, 250 παιδιά, αντίστοιχους γονείς, δύο έως πέντε Δ/ντες, δύο έως πέντε Συλλόγων, με πολύ περισσότερα και δυσκολότερα αντικείμενα και ύλη...
Δεν υποτιμώ καθόλου το έργο των δασκάλων, ειναι ουσιαστικό και σημαντικό, αλλά δεν νομίζετε ότι υπάρχουν λόγοι για την (απειροελάχιστη) διαφορά της μιας ώρας;!

 
ΓΣ
01 Οκτ 2018 16:27

Ελλάς. Άλλα ωράρια στο Δημοτικό άλλα στο Γυμνάσιο, εγκύκλιοι, ερμηνείες, διευκρινίσεις.

 
Κωστας
01 Οκτ 2018 18:14

Η διαφορά στο ωράριο αντισταθμίζει τα χρήματα που ΔΕΝ παίρνουν οι εκπαιδευτικοί στη Δευτεροβάθμια όπως σωστά αναφέρθηκε . Ας δώσουν αναλογικά αυτά που δίνουν και στις άλλες χώρες, όπως σωστά αναφέρθηκε, όπου υπάρχουν από μικρές έως πολύ μεγάλες αποκλίσεις στο μισθολόγιο πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας και ας εξισωσουν τα ωράρια!

 
Νίκος
01 Οκτ 2018 20:31

Το πώς καταφέρνουμε με αφορμή μια διευκρινιστική να βγάλουμε όλη τη χολή μας για τους άλλους, είναι αντικείμενο έρευνας .

 
Μαρία
01 Οκτ 2018 20:56

Κύριε Νίκο,
και δαρμένοι και χαρούμενοι, εμείς οι δάσκαλοι δεν γίνεται. Φτάνει πια.

..."Δεν υποτιμώ καθόλου το έργο των δασκάλων, ειναι ουσιαστικό και σημαντικό, αλλά δεν νομίζετε ότι υπάρχουν λόγοι για την (απειροελάχιστη) διαφορά της μιας ώρας;!"... Δεν το υποτιμάτε, αλλά δεν είμαστε ίσοι κι όμοιοι εμείς της δευτεροβάθμιας με εσάς της πρωτοβάθμιας. Να το λέμε αυτό και να το γράφουν και οι ιστοσελίδες.
Δεν πειράζει κύριε Νίκο, εμείς οι δάσκαλοι της πρωτοβάθμιας θα το αντέξουμε κι αυτό. Όσο για τη χολή, έτσι είναι αν έτσι νομίζετε.
Υ.Γ. Νομίζω ότι πρέπει να γράφονται όλα τα σχόλια κι όχι όσα μας συμφέρουν...

 
@ Μαρία - Νίκος
02 Οκτ 2018 18:55

@ Μαρία. Το σχόλιό μου αφορούσε τους εύκολους αφορισμούς. Αν πρόσεξες στα σχόλια, δεν υπήρχαν μόνο ημών των δασκάλων, αλλά και ενός προφανώς της Β/θμιας Με το όνομα "Φυσικά") που ανέφερε το θέμα της διαφοροποίησης της μισθοδοσίας, όπως στην Ευρώπη, όπου πράγματι σε ορισμένα κράτη οι μισθοί των εκπαιδευτικών στη Β/θμια είναι υψηλότεροι από αυτούς της Α/θμιας. Και τον άλλο το συνάδελφο που δικαιολογεί τη μείωση του ωραρίου με αναφορά στον αριθμό των μαθητών, των σχολείων κ.λπ. Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζει και η θεατρολόγος του σχολείου μας που πηγαίνει σε πέντε σχολεία, αλλά προφανώς για αυτήν που είναι σε δημοτικό δεν ισχύουν οι συνθήκες του σχολιαστή.
Το ότι το θέμα της διαφοράς του ωραρίου είναι σημαντικό, πρέπει να το θίξουμε εμπεριστατωμένα και όχι με αφορισμούς και παράπονα "δαρμένοι και χαρούμενοι". Έχοντας εργαστεί και στις δύο βαθμίδες (ΠΕ02 @ ΠΕ70) έχω σαφή εικόνα για το τι είναι ευκολότερο. Σαφώς οι μεγαλύτεροι σε ηλικία μαθητές είναι ευκολότερα διαχειρίσιμοι, και ας μην έρθει κάποιος τώρα να μας πει για τις απαιτήσεις της ύλης στη Β/θμια και άλλες τέτοιες δικαιολογίες, διότι το θέμα δεν είναι γνωστικής φύσης αλλά πρωτίστως διδακτικής. Η επιλογή μου να παραμείνω στην Α/θμια σχετίζεται με την ποιότητα της δουλειάς, απέναντι στην αποδιοργανωμένη κατάσταση που έζησα εργαζόμενος εκεί και στη θλιβερή κατάσταση που αντιμετωπίζω ως γονέας πια με δυο παιδιά σε γυμνάσιο και λύκειο.
Νίκος Π., δάσκαλος με 25 χρόνια υπηρεσίας και 21 ώρες ωράριο, φέτος με μαθητές Α δημοτικού.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.