Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Ξέσπασαν οι Επιστημονικές Ενώσεις Φυσικών Επιστημών κατά σχεδίων Κ. Γαβρόγλου : Αχρήστευσε το Γυμνάσιο και τώρα διαλύει το Λύκειο

“Χωρίς διάλογο και ανταλλαγή απόψεων, δημοσιεύθηκε η «εμπνευσμένη απόφαση» σχετικά με τον τρόπο αξιολόγησης των μαθητών στην Α΄, Β΄ και Γ΄ Λυκείου”.
Δημοσίευση: 12/10/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Με μια σκληρή ανακοίνωση οι  Επιστημονικές Ενώσεις Φυσικών Επιστημών ξέσπασαν  σήμερα κατά των Σχεδίων «Γαβρόγλου» για το Γυμνάσιο και Λύκειο .

Θεωρούν ότι με το Σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για την αξιολόγηση των μαθητών του Λυκείου που  ανακοίνωσε χθες ο υπουργός Παιδείας το Λύκειο διαλύεται.

Οι επιστημονικές Ενώσεις  σημειώνουν επίσης ότι με τα σχέδια του υπουργείου το Γυμνάσιο μετατράπηκε σε μια άχρηστη εκπαιδευτική βαθμίδα και ένα τρίχρονο parking παιδιών.

"Μετά την καταστροφική πολιτική της κατάργησης των εξετάσεων στα περισσότερα μαθήματα του Γυμνασίου, έρχεται η σειρά του Λυκείου" τονίζουν στο κοινό ανακοινωθέν οι Επιστημονικές Ενώσεις Φυσικών Επιστημών, και υπογραμμίζουν τα εξής:

Χωρίς διάλογο

Με μία αιφνιδιαστική κίνηση, χωρίς διάλογο και ανταλλαγή απόψεων, και κατόπιν της σχετικής εισήγησης του ΙΕΠ, δημοσιεύθηκε η «εμπνευσμένη απόφαση» σχετικά με τον τρόπο αξιολόγησης των μαθητών στην Α΄, Β΄ και Γ΄ Λυκείου.

Μετέτρεψαν το Γυμνάσιο σε άχρηστη βαθμίδα και τώρα σειρά έχει το Λύκειο

Προφανώς, εμπνευστές της πρότασης από την ηγεσία του ΙΕΠ, μετά τις ‘επιτυχείς΄ προτάσεις τους, που μετέτρεψαν το Γυμνάσιο σε μια άχρηστη εκπαιδευτική βαθμίδα και ένα τρίχρονο parking παιδιών, έβαλαν στο στόχαστρο το Λύκειο, του οποίου  την διάλυση με περισσή ενάργεια απεργάζονται. Είναι φανερό ότι καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε η μέση εκπαίδευση να παράγει εξειδικευμένους εργάτες με πτυχία δήθεν επαγγελματικής επάρκειας μόνο. Η οπισθοδρόμηση είναι πρωτοφανής.

Θα είναι υπόλογοι

Η χώρα βρίσκεται εδώ και σχεδόν μία δεκαετία σε μια άνευ προηγουμένου οικονομική κρίση, από όπου μπορεί να διαφύγει μόνο αν επενδύσει στη γνώση και την καινοτομία. Όσοι συμφωνήσουν στη διάλυση του Λυκείου θα είναι υπόλογοι στις επόμενες γενιές, γιατί θέτουν σε κίνδυνο το μέλλον της Ελλάδας.

Σχολείο της αμάθειας

Είμαστε αντίθετοι σε ένα σχολείο της αμάθειας και της “μη γνώσης”, το οποίο φαίνεται να βρίσκει θερμούς υποστηρικτές στην ηγεσία του σημερινού ΙΕΠ του κυρίου Κουζέλη.

Ακόμα υπάρχει   δημόσια εκπαίδευση

Η ελληνική οικογένεια πάντα είχε και έχει ως προτεραιότητα τη μόρφωση των παιδιών της, προτεραιότητα που δεν έχει αλλάξει ακόμα και στους δύσκολους καιρούς που περνά η κοινωνία μας. Αν θα αναγνωρίζαμε  ένα πλεονέκτημα σήμερα στην Ελλάδα, είναι ότι ακόμα υπάρχει μια δημόσια εκπαίδευση, η οποία δίνει την δυνατότητα στους νέους, ανεξάρτητα από την οικονομική και κοινωνική τους κατάσταση, να αποκτήσουν μόρφωση και τους παρέχει το απαραίτητο επιστημονικό υπόβαθρο για να προχωρήσουν όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά κι αν χρειαστεί, και στις χώρες του εξωτερικού, όπως δυστυχώς απέδειξε η φυγή 500 000 νέων επιστημόνων.

Με ποιο επιχείρημα;

Με ποιο επιχείρημα άραγε μπαίνουν στο περιθώριο της εκπαιδευτικής διαδικασίας και της εκπαιδευτικής αξιολόγησης τα μαθήματα των θετικών επιστημών; Υπάρχουν σήμερα μαθητές που δεν προάγονται εξαιτίας των θετικών μαθημάτων; Πού συζητήθηκαν όλα αυτά και ποιοι σχετικοί επιστήμονες συμμετείχαν και τα υποστήριξαν; Είναι για την Ελλάδα του 21ου αιώνα διαφορετικά τα κριτήρια για μια  αποτελεσματική εκπαίδευση από ότι για τις άλλες χώρες για τις οποίες τόσο η UNESCO, όσο και η Ευρωπαϊκή Ένωση συνιστούν αύξηση της διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών, ώστε να υπάρξει βιώσιμη και αειφόρα ανάπτυξη;  

“Κλειστές ομάδες” δήθεν προοδευτικών παιδαγωγών

Πολύ φοβόμαστε ότι “κλειστές ομάδες” δήθεν προοδευτικών παιδαγωγών, που ελάχιστη σχέση έχουν με την πραγματικότητα της σημερινής εκπαίδευσης, κάνουν κυριολεκτικά “ό,τι τους κατέβει”, με γνώμονα ό,τι δυσκόλευε τους ίδιους όταν ήταν μαθητές και αυτό είναι το καλό σενάριο. Το κακό είναι να πρόκειται για μια εσκεμμένη και προγραμματισμένη επίθεση στο εκπαιδευτικό σύστημα, ώστε να πάψει να εξομαλύνει τις ανισότητες και να μετατρέψει την πλειοψηφία του μη προνομιούχου μαθητικού πληθυσμού, σε εγκλωβισμένο και χειραγωγήσιμο εργατικό δυναμικό χαμηλής εξειδίκευσης.

Επίθεση στις Φυσικές Επιστήμες,

Η πρόταση δεν αντέχει σε καμία απολύτως κριτική. Μετά την επίθεση στις Φυσικές Επιστήμες, που συνεχίζεται με μανία και δε φαίνεται να κα  ταλαγιάζει με τίποτα, ήρθε και η σειρά των υπολοίπων επιστημών, με μοναδική εξαίρεση την Κοινωνιολογία του Προέδρου του ΙΕΠ.

Οι νέες εξαγγελίες για τις ενδοσχολικές εξετάσεις

Οι νέες εξαγγελίες για τις ενδοσχολικές εξετάσεις στο Λύκειο επαληθεύουν τις ανησυχίες μας για την τύχη αυτής της πολύτιμης βαθμίδας εκπαίδευσης και επαναφέρουν το αίτημα για συνολικό σχεδιασμό της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης.

Η « κοπτορραπτική» λογική της «ομάδας σοφών»

Η « κοπτορραπτική» λογική της «ομάδας σοφών» του ΙΕΠ, που είχαμε εγκαίρως επισημάνει ως ΕΕ, όχι μόνο δεν θεραπεύει τις παθογένειες του υφιστάμενου Λυκείου και την απαξίωση της μαθησιακής διαδικασίας, αλλά επιπροσθέτως,  προχωρά σε αποδόμηση. Η μείωση του εξεταστικού φορτίου, αν δε στοχεύει σε στρατηγικές απομάθησης των μαθητών, προυποθέτει επανασχεδιασμό της αξιολόγησης, και με εναλλακτικά, αξιόπιστα εργαλεία, καθώς και εγκαιρες παρεμβάσεις στην εκπαιδευτική κοινότητα, κατεξοχήν αρμοδιότητες του ΙΕΠ. Αντ΄ αυτού , χρειάζεται να αντιμετωπίζουμε κινήσεις αιφνιδιασμού που το μόνο που μπορούν να «υποσχεθούν»  είναι η διάλυση της κουλτούρας αξιολόγησης. Μπορούν άραγε αυτές οι αλλαγές να υποστηρίξουν τις αλλαγές στο εξεταστικό για την πρόσβαση στην Τριτοβάθμια;

Θα αντισταθούμε

Οι Επιστημονικές Ενώσεις των Φυσικών Επιστημών θα αντισταθούν με κάθε τρόπο και με κάθε μέσο στις εμμονές, όπως αυτές διατυπώνονται μέσω αυτής της πρότασης με στόχο να αποτρέψουν την αποδόμηση του μορφωτικού και κοινωνικά εξισορροπητικού χαρακτήρα του  εκπαιδευτικού συστήματος.

Την ανακοίνωση την υπογράφουν οι ακόλουθες Επιστημονικές Ενώσεις

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΕΩΛΟΓΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ-ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΕΩΛΟΓΩΝ-Κλάδο Γεωλόγων ΓΕΩΤΕΕ
Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ    ΑΣΗΜΙΝΑ ΑΝΤΩΝΑΡΑΚΟΥ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ     ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΟΜΠΡΑΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ    ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ    ΦΙΛΛΕΝΙΑ ΣΙΔΕΡΗ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΒΙΟΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ    ΠΑΝΑΓΟΥΛΑ ΚΟΛΛΙΑ

Σχόλια (20)

 
Κωστας_Δ
12 Οκτ 2018 18:05

Μπράβο στις ενώσεις.
Όλες οι ενώσεις - όχι μόνο οι παραπάνω- διαφωνούν - με επιχειρήματα - για τις ενέργειες του Υπουργείου και το "νέο Λύκειο" που πάει να εφαρμοστεί.
Η ΟΛΜΕ - και πολλές ΕΛΜΕ- το ίδιο.
Εκπαιδευτικοί και μαθητές έχουν θέσει προβλήματα αξιοπιστίας στη διαδικασία των τοπικών εξετάσεων, του αδιάβλητου κλπ.
Με ποια λοιπόν έγκριση θα συνεχιστούν οι "μεταρρυθμίσεις";
Ο εκπαιδευτικός κόσμος στέκεται απέναντι.
Πού είναι ο διάλογος και η διαβούλευση που υποτίθεται ότι λαμβάνεται υπόψη;
Μήπως όλα γίνονται με μια προχειρότητα και μια ελαφρότητα που βλάπτουν την παιδεία και τελικά όλους μας;

 
Πλατάρος Γιάννης
12 Οκτ 2018 18:10

όσο πατάει η γάτα, ένα ανθυποσχόλιο από πέρυσι:
Η Φυσική στην Α΄Γυμνασίου ΜΟΝΟΩΡΟ και ταυτοχρόνως ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟ.
Το μέλλον άδηλο ή προλέψιμο;
*** Θα γίνει τρίωρο (ποντάρει κάποιος σε αυτό το ενδεχόμενο;)
*** Θα παραμείνει μονόωρο. (Το εικάζει βασίμως κάποιος;)
*** Θα καταργηθεί το μάθημα; (Γιατι μου φαίνεται πιθανό;)
Επίσης ένα γενικό σχόλιο:
Η νοικοκυροσύνη χρειάζεται δεκαετίες , ενώ ο λαϊκισμός επελαύνει σε ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ. Η αναστροφή της κατάστασης χρειάζεται πάλι δεκαετίες.
Φυσικοί είστε, φέρτε στον νού σας την τάξη και το χάος, την εντροπία και την ενθαλπία.
Μου έρχεται στο νου μεταφορικά και η υποβάθμιση της ενέργειας, όπου όλα γίνονται θερμότητα και μάλιστα ίσης θερμοκρασίας, απ΄όπου δεν μπορεί να παραχθεί έργο!

 
ΚΟΥΛΑ
12 Οκτ 2018 18:45

Μα δεν συναντιόσαστε σχεδόν κάθε εβδομάδα με το ΥΠΠΕΘ πριν να εκπαραθυρώσουν τους Σ.Σ. ;

 
Γιώργος Π.
12 Οκτ 2018 19:31

Κατά τη γνώμη μου τα πράγματα δεν είναι τόσο σύνθετα ούτε κρύβουν τέτοιες σκοπιμότητες. Μετά την απόφαση για παράταση των μαθημάτων μέχρι τα τέλη Μαΐου πρέπει να χωρέσουν σε ελάχιστο χρόνο ενδοσχολικές εξετάσεις, πανελλαδικές εξετάσεις, εκδοσή αποτελεσμάτων κλπ και όλα αυτά να έχουν τελειώσει μέχρι το τέλος Ιουνίου για να μην πληρώνεται απασχόληση των εκπαιδευτικών τον Ιούνιο. Η μείωση των εξεταζόμενων μαθημάτων ήταν η εύκολη και απλή λύση. Θυμηθείτε ότι φέτος οι μαθητές/τριες είχαν στις εξετάσεις σχεδόν καθημερινά, διπλά μαθήματα. Ποια επιλέχθηκε τελικά να μην εξετάζονται; Νομίζω εντελώς τυχαία, δηλαδή χωρίς κάποιο επιστημονικό σκεπτικό.

 
Janarti
12 Οκτ 2018 20:17

Θα περίμενα από την κυβέρνηση του Συριζα να ενισχύσει την εκπαιδευτική διαδικασία και να προετοιμάσει μελλοντικούς επιστήμονες που θα έχουν επαρκεια σε γνώσεις και τεχνικές. Αντι αυτών βλέπουμε τον κ. Γαβρογλου και τον κ. Κουζέλη να οδηγούν το εκπαιδευτικό σύστημα στην ελλασωνα προσπάθεια και στην ημιμάθεια..

 
Ενώσεις Επιστημών
12 Οκτ 2018 20:47

Κριτική κατά το δοκούν με βάση την αντιμετώπιση των μαθημάτων μας.
Ενώ ο Υπουργός σχεδίασε το λύκειο με βάση Κοινωνικές και Φυσικές Επιστήμες, εις βάρος των άλλων επιστημών, τώρα το είδαμε και αυτό... Γκρίνια για τις εξετάσεις...

 
antistasiakos
12 Οκτ 2018 21:14

Επιτέλους, μια κοινή και μεστή ανακοίνωση από τις ενώσεις! Προφανώς έφτασε ο κόμπος στο χτένι. Να σταματήσουμε τον κατήφορο προς τον πλήρη αναλφαβητισμό. Να σταματήσει το Γυμνάσιο να είναι σταθμός υποχρεωτικής διέλευσης, αντί για σχολείο υποχρεωτικής εκπαίδευσης! Το Λύκειο να γίνει σχολείο με απαιτήσεις. Η μετονομασία των .... Νηπιαγωγείων σε Πανεπιστήμια μας βλάπτει. Χρειαζόμαστε ένα καθαρό και σύγχρονο εκπαιδευτικό τοπίο, χωρίς αποκλεισμούς και με ίδιες προϋποθέσεις και απαιτήσεις για όλους. Το Σχολείο δεν είναι "δωμάτια χωρίς μαξιλάρια" για φύλαξη παιδιών, είναι εργαστήρια και χώροι διαλόγων και καλλιέργειας της επιχειρηματολογίας. Να προσέξουμε και τους ... "της παιδείας μετέχοντες" , αυτούς δηλαδή τους οποίους πολλές φορές σήμερα κάνουμε να αισθάνονται ... ένοχοι !!! Τέλος ας καταλάβουν επιτέλους και οι κοινωνιολογικά αδημονούντες ότι εγγενείς ιδιότητες των Φυσικών Επιστημών είναι η αμφισβήτηση μιας απόλυτης αρχής αλλά και η αποδοχή μιας πειραματικά επαληθεύσιμης, ανεξάρτητα από τα κοινωνικά και θρησκευτικά πιστεύω του καθενός, είναι η απαιτούμενη γνωσιακή βάση για τη λήψη αποφάσεων για την προστασία του περιβάλλοντος κλπ. Λοιπόν κάτι πρέπει να γίνει .....

 
ΝικΔηΓρυκ
13 Οκτ 2018 00:23

Οι Ενώσεις κάνουν πολύ καλά που εκφράζουν την αντίθεσή τους με τη νέα ρύθμιση.
Το παιχνίδι της παιδείας χάνεται ανάμεσα στην οικογένεια και στο σχολείο. Δεν χάνεται ανάμεσα στο μάθημα και στην εξέταση.
Μια μη τεκμηριωμένη ερευνητικά εντύπωσή μου είναι πως μόνο το 20% των παιδιών ανταποκρίνονται στη μαθησιακή διαδικασία.
Τα εντεινόμενα ενδοοικογενειακά προβλήματα, ο αυξανόμενος αριθμός παιδιών με μαθησιακά προβλήματα που μετέχουν (ορθώς) στην τάξη μαζί με όλα τα άλλα παιδιά, η επέλαση της τεχνολογίας που έχει αλλάξει εντελώς το τοπίο του σχολείου, η πλήρης χαλάρωση που υπάρχει πλέον στις αίθουσες διδασκαλίας, όπου γίνεται κυριολεκτικά το έλα να δεις, η φρικτή κόπωση των εκπαιδευτικών από την αδυναμία τους να επιτελέσουν την αποστολή τους μέσα στην τάξη, η επικράτηση του win-win παντού, η χαλάρωση του πειθαρχικού πλαισίου στο σχολείο, κάτι που σημαίνει όχι επιπτώσεις για οποιοδήποτε παράπτωμα, η αποδυνάμωση της σχολικής ηγεσίας, το "ο εκπαιδευτικός της τάξης δεν αξιολογείται", οι μορφωμένοι ή "μορφωμένοι" γονείς που υποβαθμίζουν τους δασκάλους των παιδιών τους, η Πολιτεία που έχει απαξιώσει το σχολείο και χρηματοδοτεί την Παιδεία με λιγότερο από 2,5% του ΑΕΠ, η ανικανότητα και ανεπάρκεια των Δήμων που αφήνουν τα σχολεία να καταρρέουν,η ανυπαρξία επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, κα., όλα αυτά μαζί, αποτελούν τον καυτό χυλό στον οποίο έχει μετατραπεί η παιδεία στην Ελλάδα. Όσο αισιόδοξος και να είμαι, το βρίσκω πολύ δύσκολο εως ακατόρθωτο να επανέλθει σύντομα στη ζωή το πτώμα της παιδείας. Προφανώς έχει ιδεολογικό πρόσημο η ποιότητα και το περιεχόμενο της παιδείας που παρέχεται στα ελληνόπουλα, αλλά όποια κι αν είναι η ιδεολογία κάποιου, δεν μπορεί παρά να βλέπει το φρικτό χάλι της παιδείας από το νηπιαγωγείο μέχρι τα πληθωριστικά μεταπτυχιακά. Αν είμαστε ικανοποιημένοι με το 20% των παιδιών που ανταποκρίνονται, δεν χρειάζεται να κάνουμε κάτι. Αν όμως θέλουμε να επωφελείται το σύνολο των παιδιών που φοιτούν στα σχολεία και στα πανεπιστήμια, θα πρέπει να αλλάξουν όλα εκ βάθρων
Φοβάμαι όμως ότι δεν πρόκειται να γίνει τίποτε.

 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
13 Οκτ 2018 07:21

Κάθε ελάφρυνση του φόρτου των εξετάσεων είναι προς όφελος των μαθητών. Το ότι δεν εξετάζονται κάποια μαθήματα στις εξετάσεις δε σημαίνει "υποβιβασμό " τους διότι δεν καταργούνται από το ωρολογιο προγραμμα ούτε και χάνουν ώρες διδασκαλίας. Σε όλο το λύκειο μόνο τομάθημα της Γλώσσας μένει σταθερά γραπτώς εξεταζόμενο σε όλες τις τάξεις όπως και πρέπει. Τα υπόλοιπα μαθήματα εξετάζονται σε κάποιες τάξεις ενώ σε άλλες όχι. Άρα δε θεωρείται ότι κάποια μαθήματα στοχευμενα " υποβιβαζονται " . Εξάλλου η κατάκτηση της γνώσης δεν οικοδομειται μέσω των εξετάσεων αλλά μέσα από τη διδακτική πράξη . Σε όλα τα μαθήματα προβλέπεται διαγωνισμα σε κάθε 4μηνο ώστε να ελέγχεται η γνώση και να μειώνεται η αμάθεια. Ουτε το Γυμνάσιο ούτε το Λύκειο διαλύεται με την κατάργηση των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων γιατί και οι μαθητές και οι εκπεδευτικοι υπηρετούν ( ή πρέπει να υπηρετούν ) τις γνωστικες ανάγκες των μαθητών . Τέλος τόσα χρόνια και δεκαετίες με το έντονα εξετασιοκεντρικο Γυμνάσιο και Λυκειο δε διαπιστώσαμε τη βελτίωση του εκπαιδευτικου συστήματος με ότι αυτό συνεπάγεται για τους πολίτες

 
Αρετή Μαρματάκη
13 Οκτ 2018 07:51

Ως Κοινωνιολόγος επισημαίνω ότι δεν υπάρχει προώθηση των Κοινωνικών Επιστημών, αντιθέτως αν δούμε τις ώρες που θα διδάσκονται συνολικά, με τις αλλαγές που "οργανώνονται", υπάρχει ουσιαστική συρρίκνωση και περιορισμός τους σε συγκεκριμένα πεδία. Δυστυχώς έχουμε μάθει να διατυπώνουμε απόψεις επιφανειακά, χωρίς να βασιζόμαστε σε αντικειμενικά δεδομένα . Συμφωνώ με τις διαπιστώσεις για το πού οδηγείται το Δημόσιο Σχολείο.

 
Αναστασία Μπίτσα
13 Οκτ 2018 18:40

Συμφωνώ για τον γενικότερο προβληματισμό, αλλά με δεδομένο ότι η συγκεκριμένη "ανάρτηση" γίνεται από φυσικούς και χημικούς, αναρωτιέμαι -ως καθηγήτρια γαλλικών - αν και κατά πόσον θα έπρεπε να προβληματιστούμε για τη θέση των ξένων γλωσσών στα λύκεια, που εδώ και χρόνια έχουν υποβαθμιστεί συστηματικά.

 
Στράτος
13 Οκτ 2018 21:58

Φυσικοί, Χημικοί, Βιολόγοι, Γεωλόγοι, Θεολόγοι και προσεχώς Φιλόλογοι (λόγω Ιστορίας) βρίσκονται σε "πόλεμο" με τον Υπουργό Παιδείας. Τελικά η πολύ αγαπητή στον Κώστα Γαβρόγλου συναίνεση φαίνεται πως δεν υπάρχει πλέον πουθενά. Μήπως θα πρέπει επιτέλους να αρχίσει να ακούει και τις ενώσεις εκπαιδευτικών, να εφαρμόζει τις αποφάσεις της Δικαιοσύνης (αναφέρομαι κυρίως στους Θεολόγους) και να μην αποφασίζει ερήμην πάντων;

 
πετρος
13 Οκτ 2018 22:14

Αριστα κάνει ο υπουργός. Τα γυμνάσια είχαν γίνει εξεταστικά κέντρα . Εξετάσεις από 15/5 έως 17/6 . Επιτελούς τα παιδια κάνουν μάθημα μέχρι 31/5 και δεν σταματούν από το πάσχα. Οσο για την Φυσική στην Α Γυμνασίου μπήκε ξαφνικά στην Α Γυμνασίου

 
Jony
14 Οκτ 2018 21:50

@πετρος απο 15 εξεταζομενα να πας στα τεσσερα ειναι αποδομηση. Γιατι δεν πας και στο μηδεν; Οσο για τις 31/5 αυτο το λενε οσοι απλα ακουνε τον υπουργο: 5 ημερες εμφυλες ταυτοτητες κλπ, 3 μερες προετοιμασια, 60 αδικαιολογητες δωρο και ειμαστε πιο κατω απο παλαιοτερα... Οσο για τη Φυσικη Α Γυμνασιου, αν αντιμετωπιστει οπως πρεπει, ειναι ενα απο τα ελαχιστα σωστα που εγιναν απο τον Αρσενη και μετα!

 
Επιστήμες και εξετάσεις....
14 Οκτ 2018 22:12

Κοίτα να δεις που στην Αγγλία στο English Bacc στις Επιστήμες διαλέγουν 3 από τις (με τη σειρά) biology, chemistry, physics, and computer science.

Βέβαια στη χώρα αυτή, οι Επιστήμες είναι ορισμένες από επιστημονικά κριτήρια...από το 2013 είμαστε στο ίδιο έργο θεατές και δεν ξέρουμε και αγγλικά να μεταφράσουμε σωστά τα κείμενα του πλανήτη

Αντίστοιχα, σύμφωνα με τις επιστημονικές ενώσεις (και του Ελληνικό Υπουργείο Παιδείας), όποιο μάθημα εξετάζεται αυτό είναι σημαντικό.

 
εντοε
14 Οκτ 2018 23:17

computer science δλδ η υλη της αεεπ?μπορεις να μας διαφωτισεις σαυτο?

 
εΠιστήμη ΥπολογισΤών
15 Οκτ 2018 08:35

Η προσπάθεια εστίασης (και απαξίωσης) της αεππ είναι εκτός της δικής μου θεώρησης. Να σε ενημερώσω, αν σου διαφεύγει, ότι προτείνεται ΝΕΟ λύκειο με 6ωρα μαθήματα (με νέα μαθήματα, βιβλία και ύλη). Σε αυτά τα γνωστικά αντικείμενα η Επιστήμη των Υπολογιστών ανήκει και πρέπει να είναι στη Θετική κατεύθυνση μαζί με την Βιολογία, την Φυσική και τη χημεία. Συνεπώς οι Ενώσεις δεν έχουν πλήρη σύνθεση.
Ενώ βλέπουμε γύρω μας: Αγγλία, Γερμανία, Κύπρος κ.α. τί συντελείται, η ελληνική θεώρηση ωθεί το σχολείο σχεδόν 40 χρόνια πίσω.

Εμείς θα επιλέγουμε να συζητάμε για το ΙΒ, το Α-test, το computational thinking στο 2030. Θα θυμίζουμε, όσο και αν δεν αρέσει, ότι οι συντεχνίες καθορίζουν την πορεία του εκπαιδευτικού συστήματος και θα περιμένουμε κάποιον που θα κοιτάξει το καλό της εκπαίδευσης.
Εσύ μπορείς να συζητάς (μόνος σου) για την ύλη της στοίβας/ουράς, σε ένα μάθημα που είναι 1 ώρα σε όλη την γενική εκπαίδευση και καταλήγει σε 2 στην τελευταία τάξη.

 
Πραγματικα
15 Οκτ 2018 09:44

#εντοε, "η ύλη της αεεπ", πραγματικά με έκανες και γέλασα! Η ύλη της ΑΕΕΠ,οπως είναι, δε νομιζω εξετάζεται πουθενά στον κόσμο για εισαγωγή σε Ανώτατα Ιδρύματα.

 
εΠιστήμη ΥπολογισΤών
15 Οκτ 2018 09:58

Μπορείς να επιμένεις, μοναχικά και εμμονικά, να ασχολείσαι με την στοίβα και την ουρά. Η ΑΕΠΠ (τα αρχικά της οποίας φέρεται να παρανοείς) είναι ένα 2ωρο μάθημα που τελειώνει το σχολείο σε ένα γνωστικό αντικείμενο που είναι 1 ώρα σε κάθε τάξη.

Το ΝΕΟ Λύκειο ανασχεδιάζεται με νέα 6ωρα μαθήματα και ύλη, όχι;; Έχεις υπόψη σου κάτι άλλο;

Η Πληροφορική αποτελεί θετικό γνωστικό αντικείμενο και κάθε αλλαγή εκπαιδευτικού συστήματος την λογίζει ως ισότιμο τέτοιο παντού.
Συνεπώς, η σύνθεση της Ένωσης Επιστημών μάλλον είναι ελλιπής.

Εμείς θα κοιτάμε το ΙΒ, το A-test κ.α. και θα τονίζουμε τη θέση της Επιστήμης Υπολογιστών στο εκπαιδευτικό σύστημα του 210υ αιώνα, θα καταγράφουμε τις αλλαγές που συντελούνται και θα αναδεικνύουμε το πισωγύρισμα του Ελληνικού παραδείγματος που πρώτο εισήγαγε την Πληροφορική το 1999 με ένταση στη γενική εκπαίδευση και τώρα παλεύει επί 5 χρόνια να την αφανίσει.

 
εντος
15 Οκτ 2018 11:00

ακριβως ξ αεεπ και η αεππ το ιδιο πραγμα ειναι

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ