Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Διατάξεις για σύσταση Δ.Ε.Δ.Α. και ορισμό κλάδων εκπαιδευτικών που μπορούν να διδάσκουν στα Τμήματα Ένταξης

Δημοσίευση: 05/11/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Στο Σχέδιο Νόμου για το νέο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας,  προβλέπεται με σαφήνεια η σύσταση των μελών της Δευτεροβάθμιας Επιτροπής Διεπιστημονικής Αξιολόγησης (Δ.Ε.Δ.Α.) η οποία προβλέπεται να λειτουργεί ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

Επίσης, αντικαθίσταται το πρώτο εδάφιο της περίπτ. γ ́ της παρ. 1 του άρθρου 6 του ν. 3699/2008 (Α ́ 199) με σκοπό τον ορισμό των κλάδων των εκπαιδευτικών που μπορούν να διδάσκουν στα Τμήματα Ένταξης.

Με αυτό τον τρόπο αποκαθίσταται μια χρόνια εκκρεμότητα, η οποία προκαλούσε δυσλειτουργία στην τοποθέτηση του κατάλληλου εκπαιδευτικού προσωπικού και κατ’ επέκταση στην εκπαίδευση των μαθητών.

Ειδικότερα, προβλέπονται οι εξής ρυθμίσεις  :

6. α) Το δεύτερο εδάφιο της παρ. 5 του άρθρου 5 του ν. 3699/2008 (Α ́ 199) αντικαθίσταται ως εξής:

«Η Επιτροπή αυτή συγκροτείται ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης (Π.Δ.Ε.) και αποτελείται από έναν συντονιστή εκπαιδευτικού έργου για την ειδική αγωγή και ενταξιακή εκπαίδευση οικείου Περιφερειακού Κέντρου Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (ΠΕ.Κ.Ε.Σ.) της Π.Δ.Ε., ως πρόεδρο, έναν συντονιστή εκπαιδευτικού έργου οικείου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. της βαθμίδας εκπαίδευσης από την οποία προέρχεται ο μαθητής, έναν εκπαιδευτικό με εξειδίκευση στην ΕΑΕ για μαθητές πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατά περίπτωση, και, ειδικότερα, του κλάδου ΠΕ02 Φιλολόγων για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, έναν ψυχολόγο του κλάδου ΠΕ23 και έναν κοινωνικό λειτουργό του κλάδου ΠΕ30, ως μέλη.»

β) Το πρώτο εδάφιο της περίπτ. γ ́ της παρ. 1 του άρθρου 6 του ν. 3699/2008 αντικαθίσταται ως εξής:

«γ) Σε ειδικά οργανωμένα και κατάλληλα στελεχωμένα Τμήματα Ένταξης (ΤΕ) που λειτουργούν μέσα στα σχολεία γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης, υποστηρίζονται επί των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών τους από εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ 61 και ΠΕ 71, καθώς και από εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ 60, ΠΕ 70, ΠΕ 02, ΠΕ 03 και ΠΕ 04 που έχουν τα τυπικά προσόντα τοποθέτησης στην ΕΑΕ, καθώς και με εκπαιδευτικούς άλλων κλάδων, ανάλογα με τη βαθμίδα εκπαίδευσης, εφόσον πρόκειται για μαθητές με προβλήματα όρασης ή ακοής, με δύο (2) διαφορετικούς τύπους προγραμμάτων:»

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean