Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Διασταύρωσαν τα “ξίφη” για τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Εργου:. Αναξιοκρατικές οι επιλογές είπε η Ν. Κεραμέως-«Κομματική άλωση» είναι πολιτική κουλτούρα, στην οποία έχει αριστεύσει η ΝΔ απάντησε ο Κ. Γαβρόγλου

Στοιχεία από τη Ν. Κεραμέως για τις επιλογές Συντονιστών όταν προκλήθηκε από τον Κ. Γαβρόγλου- Η ΝΔ θα καταργήσει το Νόμο
Δημοσίευση: 09/11/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Τα “ξίφη” τους διασταύρωσαν σήμερα στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου και η τομεάρχης Παιδείας της ΝΔ Νίκη Κεραμέως κατά τη συζήτηση επίκαιρης ερώτησης για τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Εργου.

“Οι διαδικασίες επιλογής των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Εργου  μόνο αξιοκρατικές και άψογες και αντικειμενικές δεν ήταν, αντιθέτως, αποτελούν για εμάς μια κηλίδα αναξιοκρατίας, αδιαφάνειας, εκδικητικότητας και κομματισμού στη διοικητική μηχανή της εκπαίδευσης”, είπε  η Ν. Κεραμέως και ανακοίνωσε ότι “ η Νέα Δημοκρατία έχει δεσμευτεί ότι ο νόμος αυτός για την επιλογή των στελεχών εκπαίδευσης για τις νέες υποστηρικτικές δομές θα καταργηθεί από τη Νέα Δημοκρατία κατά προτεραιότητα”.

Ο υπουργός απαντώντας στην κ. Κεραμέως τόνισε: “Έχετε δεσμευτεί ως Νέα Δημοκρατία τόσες πολλές φορές ότι θα καταργήσετε νόμους κατά προτεραιότητα, που δεν ξέρω τι άλλο θα κάνετε, αν ποτέ έρθετε στα πράγματα. Το λέω αυτό γιατί δεν συνιστά πολιτική να λες «εμένα η πολιτική μου είναι να καταργήσω τους νόμους των προηγουμένων”.

«Κομματική άλωση»

«Κομματική άλωση»,   δεν είναι μέρος της δικής μας πολιτικής κουλτούρας, είναι μία πολιτική κουλτούρα, στην οποία όχι μόνο εσείς έχετε αριστεύσει –όχι προσωπικά, προφανώς- αλλά την έχετε βάλει και στο επίκεντρο της πολιτικής επί δεκαετίες σε αυτή τη χώρα και μας έχει φέρει στην κατάσταση που μας έχει φέρει” , είπε ο υπουργός Παιδείας, απευθυνόμενος στη Νίκη Κεραμέως όταν στην πρωτολογία  κατηγόρησε τον κ. Γαβρόγλου ότι κατά την επιλογή των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Εργου  η πρόθεσή του   “δεν ήταν άλλη από την κομματική άλωση της διοικητικής μηχανής της εκπαίδευσης”.

Η Νίκη Κεραμέως ζήτησε από τον υπουργό Παιδείας να απαντήσει:

  1.  Πρώτον σε όλες τις καταγγελίες που έρχονται από όλη την επικράτεια σχετικά με τις διαδικασίες που ακολουθήθηκαν για τις επιλογές των συντονιστών εκπαιδευτικού έργου; Τι προτίθεστε να κάνετε, προκειμένου να αρθούν οι αδικίες, οι οποίες έχουν διαπιστωθεί;
  2. Δεύτερον, τι προτίθετε να κάνειώστε να διασφαλιστεί η αξιοπιστία της διαδικασίας κατά την επιλογή των στελεχών για την κάλυψη των θέσεων στις υπόλοιπες υποστηρικτικές δομές της εκπαίδευσης;

Υπουργός: Να καταθέσετε στοιχεία

Ο υπουργός Παιδείας προκάλεσε τη Νίκη Κεραμέως να καταθέσει στοιχεία για  παρατυπίες που η ίδια καταγγέλλει στις επιλογές Συντονιστών Εκπαιδευτικού Εργου,  με ονοματεπώνυμα και συγκεκριμένες περιφέρειες.

“Αν έχετε συγκεκριμένες  καταγγελίες νομίζω ότι πρέπει να προχωρήσετε, να τις καταθέσετε και όχι για λόγους εντυπωσιασμού να λέμε τέτοια πράγματα” είπε χαρακτηριστικά ο Κώστας Γαβρόγλου απευθυνόμενος στη Νίκη Κεραμέως , και σημείωσε:

  • Αυτό το λέω διότι με τον νόμο που έχουμε ψηφίσει, αλλά και αφού έχουμε αναδιοργανώσει με έναν επιστημονικά, αλλά και διοικητικά, άψογο τρόπο και με έναν τέτοιο τρόπο που ο κόσμος που θα είναι εκεί δεν θα είναι δέσμιος κομματικών δεσμεύσεων, φέρνουμε μια καινούργια μέρα σε θέματα αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων, υποστήριξης των σχολείων, επιστημονικής, αλλά και ψυχοκοινωνικής στήριξης και όλα αυτά τα καινούργια.
  • Υπάρχουν θεσμοί που σας καλώ να τους υπερασπιστούμε αμφότεροι και όχι για λόγους κομματικού αδιεξόδου να υπονομεύουμε κάτι που νομίζω ότι αγκαλιάστηκε από την επιστημονική, αλλά και την εκπαιδευτική κοινότητα.

Στοιχεία από τη Ν. Κεραμέως

Η Νίκη Κεραμέως στην προτροπή του υπουργού Π{αιδείας, στη δευτερολογία της, παρουσίασε τα εξής ενδεικτικά στοιχεία:

Α. Μόνο  στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας έχουν κατατεθεί ενστάσεις από το 90% των υποψηφίων. Όλα αυτά τα στοιχεία που σας λέω έχουν τεθεί στη δημόσια διαβούλευση. Επισκεφτείτε το διαδίκτυο και ακούστε τους υποψηφίους που έχουν καταγγείλει συγκεκριμένα περιστατικά.

Β. Για να γίνω, όμως, συγκεκριμένη, κύριε Υπουργέ, θέλω να σας πω το εξής: Μιλήσατε για άψογες και αντικειμενικές διαδικασίες. Σας ερωτώ συγκεκριμένα: Θεωρείτε άψογες και αντικειμενικές διαδικασίες αυτές κατά τις οποίες σε ορισμένες περιφέρειες δεν πραγματοποιήθηκε από το Συμβούλιο Επιλογής η μοριοδότηση, αλλά από υπαλλήλους της Υπηρεσίας;

Γ. Θεωρείτε άψογη και αντικειμενική τη διαδικασία κατά την οποία κάποιοι φάκελοι δεν ελέγχθηκαν καθόλου; Ενδεικτικά, σε ερώτηση υποψηφίου προς μέλος του Συμβουλίου στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας γιατί δεν προσμετρήθηκαν μόρια ενώ είχαν συνυποβληθεί τα απαραίτητα δικαιολογητικά», ξέρετε τι απάντηση έλαβε ο υποψήφιος; Ότι δεν έχει δει καθόλου τον φάκελο και δεν μπορούσε να απαντήσει. Στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος ο έλεγχος των δικαιολογητικών ολοκληρώθηκε για όλους τους υποψηφίους πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας σε μόλις μια ημέρα, την 26η Ιουλίου.

Δ. Όμως, κύριε Υπουργέ, θα συνεχίσω. Θεωρείτε άψογη και αντικειμενική διαδικασία την περίπτωση υποψηφίου ο οποίος μετά από δεκαπέντε χρόνια άσκησης καθηκόντων ευθύνης δεν κρίθηκε άξιος να επιλεγεί στη θέση του Συντονιστή, ενώ στον πίνακα των αντικειμενικών προσόντων προ συνέντευξης ήταν τέταρτος, στα επιστημονικά κριτήρια είχε 16,5 μονάδες σε σύνολο 17 μονάδων και όλως τυχαίως μετά τη συνέντευξη βρέθηκε προτελευταίος;

Ε. Όμως, ακούστε, κύριε Υπουργέ και κάποιες ενδεικτικές ερωτήσεις που έγιναν στο στάδιο της συνέντευξης.

Ζ. Ερώτηση στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας: Συμφωνείτε με την προσφυγή της Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων στο Συμβούλιο της Επικρατείας; Συμφωνείτε με την επιστολή της Πανελλήνιας Ένωσης Σχολικών Συμβούλων στην ΚΕΔΕ;
Αυτές είναι ερωτήσεις που τέθηκαν στους υποψηφίους, κύριε Υπουργέ.

Η. Στην Αττική, ερώτηση προς υποψήφια: «Είστε σχολική σύμβουλος επί δεκαπέντε έτη. Τι άλλο θέλετε;».

Θ. Όμως, κύριε Υπουργέ, και πάλι στους πίνακες προ και μετά συνεντεύξεων, θα σας πω παράδειγμα, εκπαιδευτικός κλάδος ΠΕ86 προ συνέντευξης 15,1 μόρια, μετά τη συνέντευξη 31,08, δηλαδή βαθμός συνέντευξης 16,08 με ανώτατο το 14, κύριε Υπουργέ. Επαναλαμβάνω, 90% των υποψηφίων έκαναν ενστάσεις, για παράδειγμα, στη Δυτική Ελλάδα.

Αφαντοι οι Συντονιστές

“Η αποτελεσματικότητα του θεσμού του ΣΕΕ και τελικά την υποστήριξη της σχολικής μονάδας  υπονομεύεται συστηματικά” είπε η Ν. Κεραμέως κι ανέφερε χαρακτηριστικά: "Στο ΠΕΚΕΣ Πελοποννήσου παρουσιάστηκαν οι συντονιστές για την ανάληψη υπηρεσίας και από τότε, απ’ όσο πληροφορούμαι, είναι άφαντοι. Ο περιφερειακός διευθυντής τους είπε ότι δεν έχουν χώρο για τα νέα γραφεία και ότι θα πρέπει να περιμένουν μέχρι να δουν τι θα γίνει. Το ίδιο ακριβώς έγινε και στο ΠΕΚΕΣ Ιονίων Νήσων στην Κέρκυρα".

Η απάντηση του υπουργού

Ο υπουργός Παιδείας στη δευτερολογία του απαντώντας στα παραπάνω στοιχεία που παρουσίασε η    Ν. Κεραμέως είπε τα εξής:

Για να είμαι και δίκαιος, αυτά τα άτομα δεν σημαίνει ότι όλα έχουν κάνει αρνητική δουλειά, αλλά, αν θέλετε, να συζητήσουμε για ένα σύγχρονο κράτος που οι δημόσιοι λειτουργοί τους αναδεικνύονται με αντικειμενικούς όρους. Εγώ αυτό καταλαβαίνω από εσάς. Συνέχεια μας λέτε για αντικειμενικά κριτήρια και αξιοκρατία κ.λπ. και όταν είναι να αποκλειστεί η δική σας λογική, η οποία αναδείκνυε τόσα χρόνια αυτό το κομματικό κράτος, εκεί πανικοβάλλεστε.

Και να σας πω κάτι; Εάν έχετε συγκεκριμένες καταγγελίες που έγιναν παρανομίες, υπάρχουν διαδικασίες στις οποίες μπορείτε να προσφύγετε.

Αθανάσιος Μπούρας: Σας είπε ονόματα!

Κ. Γαβρόγλου:  Για ποιον λόγο εξανίσταστε; Τα επιχειρήματα δεν χρειάζονται εκνευρισμό, χρειάζονται αντεπιχειρήματα.
Λέω, λοιπόν, πως όταν λέτε ότι ο τάδε ρώτησε τον υπάλληλο και ο υπάλληλος είπε «δεν είδα τον φάκελο», δημιουργείτε ένα κλίμα το οποίο δεν νομιμοποιείται ούτε ηθικά ούτε πολιτικά. Και εγώ μπορώ να πω ότι πήγα εκεί και είδα τον τάδε και ο τάδε μου είπε αυτό και εκείνο και το άλλο. Σας παρακαλώ, σοβαρευτείτε.

Κ. Γαβρόγλου: Οτιδήποτε είναι θα το στείλετε σε μένα γραπτά και θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε και τι ποινές μπορούμε να επιβάλουμε. Όμως, κουβέντες του τύπου «ο φίλος μού είπε ότι του είπαν κ.λπ., κ.λπ.» δεν συνιστούν μέρος μιας σοβαρής κοινοβουλευτικής διαδικασίας.

Τώρα κοιτάξτε: Μου λέτε -και δεν έχω λόγο καθόλου να σας αμφισβητήσω- ότι κάποιος είχε πολλά επιστημονικά προσόντα και μετά τη συνέντευξη δεν επελέγη. Να δεχτούμε τη σημασία της συνέντευξης ή θέλετε η συνέντευξη να είναι ένα φίλτρο κομματικό, όπως χρησιμοποιήθηκε από τη δική σας πολιτική παράταξη επί δεκαετίες; Εμείς λέμε ότι αν πρέπει η συνέντευξη να παίζει κάποιον ρόλο, να παίζει κάποιον ρόλο και ξέρουμε από την εμπειρία μας ότι υπάρχουν άτομα τα οποία μπορεί να έχουν πολύ καλά προσόντα, αλλά όταν συνυπολογιστεί και η παρουσίασή τους στη συνέντευξη, τότε ενδεχομένως αυτά τα άτομα να μην μπορούν να πάρουν τη θέση που θέλουν να πάρουν.

Άρα ή η συνέντευξη θα παίζει ρόλο φίλτρου κομματικού ή η συνέντευξη θα παίζει έναν ρόλο επιπλέον και συμπληρωματικό των επιστημονικών. Εμείς λέμε να είναι το δεύτερο. Και γι’ αυτό, όπως ξέρετε, από πέρυσι για το θέμα των διευθυντών των σχολείων καθιερώσαμε τη συνέντευξη με έναν τρόπο που προσπαθούμε να την «απολυμάνουμε» από τα απίστευτα προβλήματα του παρελθόντος, που ξέρουμε πώς λειτουργούσαν οι συνεντεύξεις.

Εγώ λέω λοιπόν να σεβαστούμε όλοι τις διαδικασίες. Είναι σίγουρο –πρώτος εγώ σας το λέω- πως όταν υπάρχει ένας τόσος μεγάλος αριθμός υποψηφίων κάπου υπάρχουν προβλήματα και υπάρχουν ενστάσεις που έχουν κάνει οι άνθρωποι και θα εξεταστούν. Όμως, θα πρέπει να δούμε εάν αυτή η αρχιτεκτονική είναι μια αρχιτεκτονική η οποία ενισχύει την επόμενη μέρα των σχολείων μας.

 

Σχόλια (41)

 
Νικος
09 Νοε 2018 17:35

Ο υποθρηός απαντάεισαν να ζει σε άλλον πλανήτη άλλα αντί άλλων απ8 αυτά που του λένε συγκεκριμένα.

 
Ελπίδα
09 Νοε 2018 17:51

Αναπλήρωση στελεχών, κατάργηση νόμου, νέες επιλογές άμεσα, κυρία Κεραμέως.

 
Μάριος
09 Νοε 2018 18:56

Η ΝΔ θα καθαρίσει το τοπίο σύντομα.Ο θεσμός αυτός έχει φανερά προβλήματα και στηρίζεται σε φοβερές αδικίες. Αποκατάσταση της νομιμότητας κύριε Γαβρόγλου. Αυτό θα κάνει η νέα κυβέρνηση και μην εξαπατάστε ότι σε λίγο καιρό θα είναι στα πράγματα.Όσο για τους νεοεπιλεγμένους ΣΕΕ, καλύτερα να μην επενδύουν στη θέση αυτή. Δε θα είναι για πολύ ακόμα. Νέες επιλογές, νέος θεσμός, αξιοποίηση των ικανών, δικαίωση των ΣΣ. Δομές από απόσταση και άλλες μεγάλες προσδοκίες δεν έχουν θέση στο πολύπαθο ελληνικό σχολείο.

 
Ιωάννης
09 Νοε 2018 20:04

Η ΝΔ ξέρει να κάνει μόνο απολύσεις. Την ξέρουμε, την μάθαμε και γι' αυτό θα την ξαναμαυρίσουμε.

 
Κάτια
09 Νοε 2018 21:10

Δεν είμαστε στα καλά μας, σαν να μην έχει ο κ. Υπουργός καμία επαφή με το περιβάλλον ή εκτός αν κάνει πως δεν καταλαβαίνει.
Εδώ το 1/3 στην περιφέρεια Αν Μακεδονίας Θράκης και όχι μόνο, έμεινε εκτός διαδικασίας από λάθη των υπαλλήλων που παρέλαβαν τους φακέλους.
Στα Συμβούλια Επιλογής προέδρευαν οι διορισμένοι Περιφερειακοί Διευθυντές .
Συμμετείχαν μέλη ΔΕΠ που ουδεμία σχέση είχαν με τις επιστήμης της Αγωγής και Εκπαίδευσης.
Αυτήν η παρωδία δεν έχει ξαναπαιχτεί στα χρονικά της επιλογής στελεχών.
Και αν μιλήσουμε για το οικοδόμημα του ΠΕΚΕΣ...
Οι εκπαιδευτικοί και τα σχολεία έχουν μείνει μόνοι, με τα προβλήματα τους, γιατί οι ΣΕΕ συσκέπτονται και μόνο συσκέπτονται κι όλοι μας απορούμε γι΄αυτήν την χωρίς προηγούμενο ανοησία.

κ. Κεραμέως
1.Άμεση κατάργηση του 4547, δεν λειτουργεί και δεν πρόκειται να λειτουργήσει αυτό το οικοδόμημα κι αντικατάσταση με δομές, όπως των ΣΧ. Σ. δίπλα στα σχολεία, στους εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές.

2.Αξιοκρατικά κριτήρια, κάθε κατηγορίας, τίποτα να μην πηγαίνει χαμένο, χωρίς ταβάνια και οροφές, με μοριοδότηση αντίστοιχης βαρύτητας για τίτλους που σχετίζονται με την εκπαίδευση ή τη διοίκηση. Γιατί όχι και ΑΣΕΠ.

3.Κεντρικό Συμβούλιο Επιλογής και διαδικασία ίδια για όλη την Ελλάδα, ίση μεταχείριση για όλους και από το ΥΠΠΕΘ,

και όλα αυτά άμεσα, γιατί δεν αντέχει η ελληνική εκπαίδευση άλλους πειραματισμούς, δεν έχει που δεν έχει πόρους, ανθρώπινους και υλικούς, ας έχει τουλάχιστον άξια στελέχη και χρήσιμες δομές.

 
Αμερόληπτος
09 Νοε 2018 21:20

"Οτιδήποτε είναι θα το στείλετε σε μένα γραπτά και θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε και τι ποινές μπορούμε να επιβάλουμε." Βρε συντρόφια, έχω την εντύπωση ή κάνω λάθος, πέστε μου, κυβερνάει ο γνωστός συριζα ή κάποιο γενόσημό του; Αυτός ο υπουργός, το ίδιο έκανε και ο τέως (Φίλης), απειλεί με ποινές. Πριν λίγο καιρό απείλησε τον κλάδο των θεολόγων ότι "όποιος δεν εφαρμόζει το νέο πρόγραμμα σπουδών του μαθήματος των θρησκευτικών να διώκεται πειθαρχικά". Τώρα ξανααπειλεί. Και έπεται συνέχεια με τους φιλολόγους που στο μάθημα της ιστορίας δεν θα εφαρμόσουν στο άμεσο μέλλον το νέο πρόγραμμα σπουδών της ανιστόρητης ιστορίας που ετοιμάζει το ΙΕΠ.

 
Πανος
09 Νοε 2018 21:58

Νομίζω ο θέσμός των ΣΕΕ είναι το ανέκδοτο των τελευταίων δεκαετιών.Εκτός του ότι ο νόμος θα κριθεί για την αντί-συνταγματικότητά του υπάρχουν και θέματα αδικιών.Ο νόμος πρέπει άμεσα να κατσρηθεί και να γίνουν νέεες επιλογές.

 
χωρίς αιδώ
09 Νοε 2018 22:06

Υπουργός από απόσταση στις διαμαρτυρίες των μαθητών - φοιτητών - εκπαιδευτικών, όπως και Συντονιστές από απόσταση ασφαλείας ή μάλλον ανυπαρξίας από τα σχολεία και άλλα συναφή δείχνουν την ΠΑΝΤΕΛΗ αδυναμία και ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΑ ενός συστήματος, που ΝΟΣΕΙ βαθύτατα.
Με γιατροσόφια εξ αποστάσεως δεν θεραπεύεις.
Για να κρατάς απόσταση, ΦΟΒΑΣΑΙ να αναλάβεις ΕΥΘΥΝΗ και όταν φοβάσαι είσαι ανίκανος να επιτελέσεις το ρόλο σου, να καθοδηγήσεις και πολύ περισσότερο να αξιολογήσεις, αν ποτέ καταφέρετε να αξιολογήσετε κύριοι κύριοι ΣΕΕ.
Αλλά και τρεις περίπου μήνες από την ανάληψη των καθηκόντων των ΣΕΕ πλήρους απραξίας, αλαλίας και εξαφάνισης κύριοι του Υπουργείου, κάτι λέει για τις νέες δομές σας. Ξεριζώσατε το παλιό που αφορίζατε κια στη θέση του βάλατε το ΤΙΠΟΤΑ; ....

 
αναμείνατε στο ακουστικό σας
09 Νοε 2018 22:27

Άλλη μια Ελληνική πρωτοτυπία κύριε Γαβρόγλου είναι η δημιουργία στελεχών ΣΕΕ από το Υπουργείο σας, ενώ στα σχολεία τραβάμε τα μαλλιά μας.
Τι ακριβώς γίνεται με αυτά τα στελέχη σας, δεν καταλαβαίνουμε.
Αγανακτούμε άλλοι να ξεσχιζόμαστε στα σχολεία με παιδιά και γονείς και άλλοι να μας κοιτάνε από μακριά με σταυρωμένα χέρια, επειδή δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμα, άκουσον - άκουσον, το καθηκοντολόγιό τους, όπως μας λένε.
Στελέχη με αναμονή στο ακουστικό μας, πρώτη φορά και ΕΛΛΗΝΙΚΑ.

 
ΠΟΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΥΠΟΥΡΓΕ;
09 Νοε 2018 23:55

Στα συμβούλια επιλογής που διορίσατε εσείς με άγνωστα κριτήρια τα πανεπιστημιακά μέλη σε μερικές Περιφέρειες ήταν ΔΕΠ σε άλλες σχολές (Χημικό,Φυσικό κλπ) εκτός των Παιδαγωγικών με εντελώς άλλο αντικείμενο ενασχόλησης από αυτό που θεωρητικά έπρεπε να αξιολογήσουν το οποίο και αγνοούσαν.Τα υπόλοιπα μέλη ήταν ο διορισμένος από την κυβέρνηση Περιφερειακός,ένας Διευθυντής σχολείου που είχε πολύ λιγότερα ή και καθόλου προσόντα έναντι των αξιολογούμενων και ένας Διευθυντής Εκπαίδευσης .Για ποιές λοιπόν αξιοκρατική και μη κομματική συνέντευξη απαντάτε στην Κεραμέως;Στην ίδια χώρα ζούμε και οι πάντες ξέρουμε τί γίνονταν επί των προηγουμένων και τι έγινε επί των ημερών σας.Εξ άλλου βάλατε πλαφόν στα προσόντα με αποτέλεσμα ,ανεξαρτήτως πτυχίων,το αποτέλεσμα να το κρίνει αποκλειστικά και μόνο η συνέντευξη.Όχι άλλο δούλεμα.
Και επειδή λέτε ότι είστε κήρυκας της αξιοκρατίας και διαφάνειας γιατί στην απόφαση σας για τις επιλογές Περιφερειακών και Διευθυντών Εκπαίδευσης μαζί με τα δικαιολογητικά πρέπει να υπάρχει και η δήλωση προτίμησης περιοχών;Αυτό δεν είναι η κορωνίδα της αναξιοκρατίας;Γνωρίζουμε πχ πόσοι ενδιαφέρονται για τις δυο Διευθύνσεις Εκπαίδευσης βάσει της δήλωσης τους εκ των προτέρων και ρυθμίζουμε κατάλληλα την βαθμολογία στην συνέντευξη.Για αυτήν την ρύθμιση της βαθμολογίας στην συνέντευξη αφού γνωρίζουμε εκ των προτέρων τις προτιμήσεις είχατε ξεσηκωθεί και καταγγέλατε συνέχεια σαν ΣΥΡΙΖΑ στις επιλογές Διευθυντών Σχολείων του 2007 επί ΝΔ που το είχε κάνει.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΓΓΕΛΑΤΕ ΤΟΤΕ ΣΑΝ ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΩΡΑ ΕΣΕΙΣ.ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΚΑΙ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙΩΝ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ.
ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Η ΝΔ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΟΥΤΕ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΟΥΤΕ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.ΕΙΜΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ΔΕ ΟΤΙ ΗΔΗ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ.

 
Δανάη
10 Νοε 2018 05:49

Στο Αν. Μακεδονίας και Θράκης τα μόρια των εκπαιδευτών ΤΠΕ και τα μόρια υποδιευθυντών Μειονοτικών Σχολείων με ελάχιστους μαθητές που υποχρεωτικά έχουν χριστιανό υποδιευθυντή ..χρυσώθηκαν και έσπασαν ρεκόρ πριμοδότησης πανελληνίως.
Οι αιρετοί ουδέν είδαν και κατενόησαν .

 
Kitsos
10 Νοε 2018 09:13

13 περιφεριαρχες εκπαιδευσης, 4 μεταπτυχιακα και 1 διδακτορικο διαθετουν. Με την τρεχουσα νοοτροπια δεν χρειαζονται προσοντα. Αλλα χρειαζονται...

 
Κωνσταντίνος
10 Νοε 2018 11:36

Προς Ιωάννης:Τώρα θα κάνει απολύσεις και η Αριστερά.10.000 Κληρικοί,ενεργοί και συνταξιούχοι,μέσα στους οποίους περιλαμβάνονται και 500 άμισθοι που προσλήφθηκαν την τελευταία κατοχική δεκαετία,θα απολυθούν γιά να διοριστούν αριστεροί.Κι ας είναι μέσα στους παραπάνω 10.000,πολλοί κληρικοί με προσόντα σαν των διευθυντάδων εδώ μέσα και ίσως και με περισσότερα. Ποιός διχάζει την Ελλάδα;
Προσοντούχους έχετε εσείς,προσοντούχους έχει και η Εκκλησία.Όλοι κατοικούμε την Ελλάδα και θέλουμε να ζήσουμε σ'αυτή.

 
Ένας δάσκαλος
10 Νοε 2018 13:45

Μα τι θα γίνει πια μ' αυτούς/ές τους/τις τέως Σχ. Συμβούλους; Όποτε βρίσκουν την ευκαιρία θα παραπονούνται ότι αδικήθηκαν και ότι η εκπαίδευση χωρίς αυτούς/ές θα μαραζώσει;
Δεν τους/τις είδα πάντως να παραπονιούνται στο παρελθόν όταν π.χ. ανανεωνόταν διαρκώς και χωρίς κρίσεις η θητεία τους.
Ή ακόμα μιλούν για τη σύνθεση των συμβουλίων επιλογής λες και σε προηγούμενες κρίσεις ήταν διαφορετική και δεν υπήρχε ας πούμε κάποιος αιρετός με λιγότερα προσόντα ή γνώσεις από τον/την αξιολογούμενο/η. Αμάν πια!
Το πιο διασκεδαστικό πάντως είναι η προσδοκία τους πως "πάλι με χρόνια με καιρούς πάλι δικά μας θα 'ναι"!
Συνεχίστε να γράφετε τέως Σχ. Σύμβουλοι. Το απολαμβάνω...

 
Μαρία Λελε
10 Νοε 2018 14:56

Μπράβο Κάτια συμφωνώ

 
Φ.Φ.
10 Νοε 2018 15:39

Το νόμο θα τον καταργήσει, τους διορισμένους ΣΣΕ θα τους καταργήσει; Ας πάρει σαφή θέση και η Ν.Δ. και να αφήσει τα πολιτικάντικα.

 
@Δανάη
10 Νοε 2018 15:42

"που υποχρεωτικά έχουν χριστιανό υποδιευθυντή" ....
Δεν το ήξερα πως υπάρχουν χριστιανοί υποδιευθυντές !!! Γρήγορα να τους εξοβελίσουμε στα τάρταρα της εβδόμης βαθμίδας της κολάσεως για να ικανοποιήσουμε τη Δανάη και τους ακολούθους της.

 
K.M.
10 Νοε 2018 16:05

To πλαφόν στα προσόντα με αποτέλεσμα ,ανεξαρτήτως πτυχίων,το αποτέλεσμα να το κρίνει αποκλειστικά και μόνο η συνέντευξη, είναι μεγάλο ατόπημα.
Είτε 2 δημοσιεύσεις εχει κάποιος ειτε 82, είναι το ίδιο! Είτε 2 συνέδρια είτε 82! επίσης το ίδιο! Τί τα θέλετε τα επιστημονικά συνέδρια συνάδελφοι;Μόνο τα κομματικά συνέδρια "παίρνουν μορια"!
Εχουμε όμως και οι υποψήφιοι ευθύνη. Γνωρίζαμε καλά τα παραπάνω, κάναμε όμως αίτηση! Εμ.....

 
στοχεύσατε
10 Νοε 2018 17:46

Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, δηλαδή οι μαέστροι μιας ορχήστρας που παίζει τη μουσική της. Προσέξτε όχι Σύμβουλοι, αλλά Συντονιστές ....
Δηλαδή συνάδελφοι εσείς θα βαράτε τα ντέφια και τα νταούλια, απλά αυτοί θα σας δίνουν το tempo, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο, το tempo, τους στόχους, τους στόχους.
Για τα όποια προβλήματα, κόψτε τα κεφάλια σας, απλά κρατάτε το tempo, τους στόχους και τα μάτια σας, κοιτάξτε μην σας ξεφύγει κανάς στόχος, τη βάψατε.
Στοχεύσατε .... πυρ

 
Στράτος
10 Νοε 2018 18:07

Συμφωνώ με το ερώτημα του "Φ.Φ.": Το νόμο θα τον καταργήσει, τους διορισμένους ΣΣΕ θα τους καταργήσει; Ας πάρει σαφή θέση και η Ν.Δ. και να αφήσει τα πολιτικάντικα.

Για να αντικαταστήσει τους ΣΕΕ ή όποια άλλα στελέχη της εκπαίδευσης απαιτείται πρώτα να έχει ετοιμάσει η Ν.Δ. νέο πλαίσιο επιλογής, νέο νόμο. Όμως δεν έχει ετοιμάσει. Περιμένουν όταν βγουν στην κυβέρνηση, να το σκεφτούν, να το αναλύσουν, να το θέσουν σε διαβούλευση και ίσως μετά από καιρό να το ψηφίσουν και να προχωρήσουν σε επιλογή νέων στελεχών. Η Ν.Δ. ιστορικά φημίζεται για τη στάση της να κυβερνά τον τόπο αλλά στις θέσεις ευθύνης να έχει στελέχη της προηγούμενης διακυβέρνησης. Αν τώρα αλλάξει τακτική θα με εκπλήξει! Αλλά για την αλλαγή τακτικής απαιτείται δουλειά, προετοιμασία νομοσχεδίων κλπ. από τώρα. Γίνεται τέτοια δουλειά; Δεν νομίζω...

 
Πλατάρος Γιάννης
10 Νοε 2018 18:26

***Όλα από την αρχή.
***Καμία -φασιστικής νοοτροπίας, ισοπεδωτικής νοοτροπίας- οροφή προσόντων.
***Κανένα προαπαιτούμενο προσόν.
*** Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
Εμπειρία-Προϋπηρεσία 15-20% .
Επιστημονικά προσόντα 15-20%
Συνέντευξη 10-15%
ΑΣΕΠ 60% (ή το ελάχιστο 45%)
Τα ποσοστά είναι υπολογισμένα επί της αντικειμενικής υπόστασης των υφισταμένων προσόντων που μπορούν να αντληθούν από τα συστήματα καταγραφής των προσόντων (ΟΠΣΥΔ) που ήδη υπάρχουν. (Τα ποσοστά δεν είναι άρα «θεωρητικά» είναι πραγματικά.

 
ΣΥΡΙΖΑ-ΝΔ ΙΔΙΟΙ ΣΕ ΟΛΑ.ΔΟΞΑΣΤΕ ΤΟΥΣ.
10 Νοε 2018 21:16

2007.Νέα Δημοκρατία.Επιλογές διευθυντών σχολείων.Μαζί με τα δικαιολογητικά και οι δηλώσεις προτίμησης σχολείων πριν την συνέντευξη. Ο τότε ΣΥΡΙΖΑ στα κάγκελα ορυόμενος ότι οι συνεντεύξεις είναι σικέ γιατί γνωρίζοντας τα μετρήσιμα και τις προτιμήσεις πριν την συνέντευξη, και θα γίνουν οι επιλογές κομματικά και αναξιοκρατικά.
2018: ΣΥΡΙΖΑ : ΦΕΚ 4940/5.11.2018 τεύχ.Β ."Ρύθμιση θεμάτων σχετικών με την διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης", Άρθρο 2 , εδάφιο 3 :"Οι υποψήφιοι για τις θέσεις ΔΠΕ και ΔΔΕ μπορούν να υποβάλουν αίτηση για τις δύο θέσεις κατ ανώτατο όριο για τις ΔΠΕ και ΔΔΕ της ίδιας Περιφέρειας".Αυτή η δήλωση μαζί με τα δικαιολογητικά πριν την συνέντευξη.Άρα κατά τον ΣΥΡΙΖΑ του 2007 οι επιλογές που θα κάνει κατά δήλωση και ομολογία του είναι κομματικές ,αδιαφανείς,αναξιοκρατικά κλπ.Ο ΣΥΡΙΖΑ του 2007 τα έλεγε όταν έκανε το ίδιο η τότε η ΝΔ.Είναι ίδιοι σε όλα.Οπαδοί του κομματικού κράτους και των δικών τους παιδιών που θα πρέπει να βολέψουν. Συριζαίοι οπαδοί των τακτικών της ΝΔ ,της αδιαφάνειας,της αναξιοκρατίας και της κομματοκρατίας.Θαυμάστε τους και υμνήστε τους.Περιμένω την καταγγελία της ΝΔ για το θέμα με τα ίδια λόγια που έλεγε ο ΣΥΡΙΖΑ το 2007 όταν τα έκανε η ίδια.Σημειωτέον ότι στο άρθρο 12 μετά την ανακοίνωση των τελικών μορίων να υποβάλουν δήλωση της σειράς προτίμησης μεταξύ των...δύο προτιμήσεων που είχαν υποβάλει μαζί με τα δικαιολογητικά.Δοξάστε τους.

 
αδιέξοδα
10 Νοε 2018 21:55

Ουδείς έχει δει μέχρι τώρα ΣΕΕ να έχει επαφή με σχολεία ή να συμβουλεύει για θέματα που προκύπτουν καθημερινά στα σχολεία. Μπορεί κάποιος να μας πει τι γίνεται με αυτούς και πότε θα αναλάβουν κάποιο ενεργό ρόλο?

 
Ηλίας Μ.
10 Νοε 2018 22:30

Με όλον τον σεβασμό και, ανεξάρτητα από οτιδήποτε άλλο, οι συντονιστές της Πελοποννήσου δεν είναι άφαντοι. Παρουσιάζονται κανονικά, οργανώνουν δραστηριότητες και... στον ελεύθερο χρόνο τους κουβαλούν και επισκευάζουν έπιπλα από το πάλαι ποτέ ΠΕΚ για να διαμορφώσουν τον χώρο εργασίας τους.

 
ΔΕΝΑ
11 Νοε 2018 13:41

@Ένας δάσκαλος: ΄Γιατί τόσο μίσος για τους ΣΣ;

 
Διαβάστε στη ΝΔ το Στράτο
11 Νοε 2018 13:52

@10.11 ,18:07.Για να μαθαίνετε.Έχει απόλυτο δίκαιο.Ούτε μάθατε και ούτε θα μάθετε.Παρένθεση ήσασταν και παρένθεση θα μείνετε.Και μη δίνετε ψεύτικες ελπίδες στους ΣΣ που δεν έγιναν ΣΕΕ.Μην τους κοροϊδεύετε. Μην παίζετε με τον πόνο τους αφού τίποτα δεν θα κάνετε.Και με τους νέους Περιφερειακούς και με τους νέους Διευθυντές Εκπαίδευσης επίσης.

 
Γεωργία Αλ.
11 Νοε 2018 13:55

@Στράτο
Τι άλλο εκτός από ντροπή; Ποιος δεν είναι έτοιμος,το βλέπουμε ήδη. Οι ΣΕΕ του ΣΥΡΙΖΑ δεν έχουν ούτε γραφείο!Μήπως έπρεπε να κλείσετε τα σχολεία, μέχρι να ετοιμαστούν οι ΣΕΕ;;;Αλλά εσείς καθαγιάζετε ό,τι και να κάνετε! Φορτώσατε στην εκπαίδευση ένα σύστημα που δεν πρόκειται να λειτουργήσει ποτέ!Όσο για τη ΝΔ ναι έχει σχέδιο και λέγεται προσωρινή επαναφορά του θεσμού των ΣΣ με τα προϋπάρχοντα πρόσωπα, ακύρωση των τωρινών επιλογών και θέσπιση ενός νέου θεσμού που θα προκύψει από τη βελτίωση του θεσμού των ΣΣ. Αν χρειάζεσαι ενημέρωση διάβασε τη δημοσίευση που αναρτήθηκε από το esos με τίτλο "Τι συζητούν Κ. Μητσοτάκης-Ν. Κεραμέως για το θεσμό του Σχολικού Συμβούλου"... Έπειτα συζητάμε...

 
Τυρταίος
11 Νοε 2018 14:50

Η γνωστή διαμάχη.
Οι πρώην διαμαρτύρονται για σφαγιασμό (μισές αλήθειες)
Οι σημερινοί υπερασπίζονται το σημερινό που είναι σχεδόν ίδιο με το χτεσινό.
Η γενίκευση δίνει και παίρνει, μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά.
Το δόγμα "τη μονιμότητα πολλοί ηγάπησαν, την αλλαγή ουδείς (για τον εαυτό του)" ισχύει.
Οι προτάσεις ενδεικτικές των προσόντων καθενός.
Μια συνολική πρόταση δέχομαι:
Α. Συνάφεια σπουδών και εμπειρίας με το αντικείμενο
Β. Υπολογισμός ΟΛΟΥ του βιογραφικού
Γ. Κατάργηση συνέντευξης
Δ. Υποβολή γνωμάτευσης από δημόσιο νοσοκομείο, περί ψυχικής υγείας.

 
Έλενα
11 Νοε 2018 14:54

Είμαι απογοητευμένη. Β.Α Ελλάδα. Ούτε μία επιμορφωτική δράση. Ψάχνω ΣΕΕ για ορισμένα ερωτήματα. Γραφείο δεν υπάρχει...

 
Στράτος
11 Νοε 2018 14:57

@Πλατάρος Γιάννης
Διαγωνισμός ΑΣΕΠ; Θα συμφωνούσα μαζί σου. Αλλά διαγωνισμός ΑΣΕΠ δεν προβλέπεται ούτε για το διορισμό εκπαιδευτικών που (υποτίθεται ότι) προετοιμάζεται. Λες να κάνουν διαγωνισμό για την επιλογή στελεχών 3ετούς θητείας; Μάλλον απίθανο.

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean