Το «προφίλ» των Καθηγητών Ξένων Γλωσσών στα δημόσια σχολεία

Μια ενδιαφέρουσα μελέτη έκανε η Επιτροπή Ερευνών της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Π.Ε, σχετικά με την κατανομή των μονίμων εκπαιδευτικών Αγγλικής, Γαλλικής και Γερμανικής Φιλολογίας ανά ηλικία, βαθμίδα εκπαίδευσης..
Στη μελέτη παρουσιάζονται αναλυτικά τα αριθμητικά στοιχεία των μονίμων εκπαιδευτικών των ξενόγλωσσων κλάδων για κάθε Διεύθυνση Εκπαίδευσης.
Για να δείτε τους πίνακες με την κατανομή των εκπαιδευτικών Ξένων γλωσσών ανά Διεύθυνση Εκπαίδευση ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Σχολιάστε το άρθρο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Μεταπτυχιακό στην Πληροφορική
- Διάβημα της Ζωής Κωνσταντοπούλου προς τον υπουργό Παιδείας
- Ν. Κεραμέως: Μόνο αρρωστημένα μυαλά θα μπορούσαν να οργανώσουν μία τέτοια επίθεση
- ΝΔ: Ο Γρ. Ψαριανός δεν στοχοποίησε ανθρώπους, δεν στοχοποίησε κλάδους. Στοχοποίησε συγκεκριμένες συμπεριφορές
- Πανελλαδικές ΕΠΑΛ: Οδηγίες στα Εξεταστικά και Βαθμολογικά Κέντρα
- Οδηγίες για την εξέταση του μαθήματος: Αρχιτεκτονικό Σχέδιο
- Μήνυμα του υπουργού Παιδείας Χρ. Κίττα ενόψει της έναρξης των Πανελλαδικών Εξετάσεων
- Έναρξη Πανελλαδικών Εξετάσεων- Πρόγραμμα και Εξεταστικά Κέντρα υποψηφίων ΕΠΑΛ
- Η ΟΛΜΕ προσφεύγει στη δικαιοσύνη κατά του Γρ. Ψαριανού για τα όσα έγραψε για τους εκπαιδευτκικούς
- Πανελλαδικές/ ΕΠΕΙΓΟΝ: "Συναγερμός" στο υπ. Παιδείας μετά από τηλεφώνημα σε υποψήφιο ότι δήθεν αλλάζει Εξετα...
Σχόλια (3)
Εξαιρετική δουλειά και πολύ χρήσιμα τα στατιστικά στοιχεία. Ίσως θα ήταν χρήσιμο να ακολουθήσει συμπληρωματική έρευνα που να καταγράφει το προφίλ αυτών των εκπαιδευτικών, δηλ. διδακτικό μοντέλο που ακολουθούν/ ή προτιμούν, απόψεις αναφορικά με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν κατά τη διδασκαλία του αντικειμένου στο σχολείο, επιμορφωτικές ανάγκες που έχουν και προσδοκίες. Κι ακόμα πιο χρήσιμο θα ήταν τα στοιχεία αυτά να κατατίθενται και να λαμβάνονται υπόψη όταν το υπουργείο νομοθετεί με οποιοδήποτε τρόπο για τις ξένες γλώσσες. Η σωστή οργάνωση άλλωστε θέτει τις βάσεις για πιο αποτελεσματικές διδακτικές πρακτικές, προσφέροντας σε εκπαιδευτικούς και γονείς μια αίσθηση ασφάλειας και επίγνωσης της κατάστασης .
Ακόμη παρακαλάω να είχαμε την ΣΣ ΠΕ06 σε νομό της Ανατολικής Μακεδονίας. Ως τώρα θα είχαμε κάνει πολύ ενδιαφέροντα πράγματα. Εξαιρετική συνάδελφος, αυτόφωτη, με ήθος και γνώσεις...
Θεσσαλία 606 ΠΕ06 - 1 ΣΕΕ
Κρήτη 465 ΠΕ06 - 1 ΣΕΕ
ΑΜΘ 412 ΠΕ06 - 1 ΣΕΕ
Πού είναι η επιστημονική μας καθοδήγηση κ. υπουργέ;