Placeholder

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

Προσωρινοί Κατάλογοι για την Εκπαίδευση 300 Νέων Επιμορφωτών Β’ Επιπέδου Τ.Π.Ε.

Δημοσίευση: 12/11/2018
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Oλοκληρώθηκε η αξιολόγηση των αιτήσεων των υποψηφίων επιμορφωτών (Π647/4-6-2018 Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄ Επιπέδου ΤΠΕ) της Πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των Ψηφιακών Τεχνολογιών στη Διδακτική Πράξη (Επιμόρφωση Β΄ Επιπέδου ΤΠΕ)», η οποία διενεργήθηκε από την προς τούτο ορισθείσα Επιτροπή Αξιολόγησης.

Οι προσωρινοί κατάλογοι επιτυχόντων – επιλαχόντων καθώς και όσων αποκλείστηκαν στη φάση ελέγχου των ελάχιστων προϋποθέσεων συμμετοχής είναι διαθέσιμοι εδώ, με χρήση των κωδικών που χρησιμοποιήθηκαν για την υποβολή των αιτήσεων.

Σε όλους τους υποψήφιους επιμορφωτές έχει ήδη σταλεί (στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δήλωσαν κατά την εγγραφή τους στο Πληροφοριακό Σύστημα του Έργου) αναλυτικό μήνυμα για τα επόμενα βήματα της διαδικασίας, τα οποία απαιτούνται για την οριστικοποίηση των καταλόγων επιτυχόντων – επιλαχόντων.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στην Πρόσκληση Π647/4-6-2018 (κεφάλαιο 6, φάση IV):

  •     Ζητείται εντός 5 ημερών από την επομένη της δημοσίευσης των αποτελεσμάτων οι 300 επιλεγέντες υποψήφιοι να προσκομίσουν τον προσωπικό φάκελό τους. Επίσης,
  •     Δίνεται αποκλειστική προθεσμία 5 ημερών από την επομένη της δημοσίευσης των αποτελεσμάτων για την υποβολή ενστάσεων. Οι ενστάσεις υποβάλλονται εγγράφως, σε έντυπη μορφή και πρέπει υποχρεωτικά να συνοδεύονται από τον προσωπικό φάκελο των ενισταμένων, προκειμένου να διευκολυνθεί η επιτροπή στην εξέτασή τους.

Καλούνται όλοι οι ενδιαφερόμενοι να ενημερωθούν αμέσως από το αναλυτικό μήνυμα που έχουν λάβει στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο τους. Για τυχόν διευκρινίσεις, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν στον αριθμό τηλεφώνου 2610-960359, ώρες 11:00 – 15:00, κατά τις εργάσιμες ημέρες, από τις 13 έως και τις 19 Νοεμβρίου 2018.

Σχόλια (5)

 
teacher
12 Νοε 2018 21:05

O πίνακας των μη αποδεκτών έχει μεγάλη πλάκα. 7 σελίδες κομμένοι που δεν έχουν "ασκήσει διδακτικά καθήκοντα για 5 έτη σε μονάδες Αθμιας ή Δθμιας εκ[/σης της συστάδας που αιτούνται". Όλοι είναι μόνιμοι αλλά δεν έχουν 5 έτη διδακτική υπηρεσία; Κάτι λάθος κάνει ο Διόφαντος.

 
Καρ.Γιάννης
13 Νοε 2018 00:04

Δημιουργική Ασάφεια;
Εάν κοιτάξει κανείς τον πίνακα των υποψηφίων που απορρίφθηκαν γιατί δεν πληρούν τις ελάχιστες προϋποθέσεις εύκολα θα αντιληφθεί ότι κάτι δεν πάει καλά με την ελάχιστη προϋπόθεση 3: να έχουν ασκήσει διδακτικά καθήκοντα επί πέντε (5) τουλάχιστον έτη σε σχολεία της Αβάθμιας ή/και Ββάθμιας εκπαίδευσης στο/α αντικείμενο/α της συστάδας στην οποία αφορά η αίτησή τους .
Το μεγαλύτερο ποσοστό των εκπαιδευτικών (πάνω από 95%) έχουμε απορριφθεί λόγω αυτής της προϋπόθεσης. Αναρωτιέμαι είμαστε τόσο βλάκες που δεν ξέραμε ότι είχαμε διδακτική προϋπηρεσία 5 έτη και κάναμε αίτηση; Προφανώς όχι. Όλοι εμείς μάλλον καταθέσαμε πιστοποιητικό υπηρεσιακών μεταβολών (ΠΥΜ) όπου φαίνονται όλες οι μεταβολές (άδειες, αποσπάσεις κλπ). Η επιτροπή δεν έκρινε την εκπαιδευτική προϋπηρεσία που αναφέρει το ΠΥΜ ως διδακτική και μας απέρριψε (δημιουργική ασάφεια 1). Θα έπρεπε μάλλον να προσκομίσουμε και κάποια βεβαίωση ότι διδάσκουμε μαθήματα τις ειδικότητας μας (δημιουργική ασάφεια 2). Ορισμένοι συνάδελφοι που το προσκόμισαν απορρίφθηκαν και αυτοί. Γιατί;
Η επιτροπή αξιολόγησης δεν κατάλαβε ότι κάποιο πρόβλημα έχει η προκήρυξη όταν το 95 % απορρίπτεται για το ίδιο κριτήριο ;
Μήπως αυτή η ασάφεια ήταν βολική;
Γιατί διαμαρτύρεσθε κύριέ μου;
Γιατί μετά από 17 χρόνια στην τάξη μου λένε πως δεν διδάσκω, πως πρέπει να αποδείξω ( λες και δεν υπάρχουν αναθέσεις) ότι εγώ ως Μηχανολόγος δεν έκανα μαθήματα Φυσικής Χημείας Μαθηματικών και ίσως και Γεωγραφίας που δεν έχουμε στα ΕΠΑΛ.
Γιατί διαμαρτύρεσθε κύριέ μου, να κάνετε Ένσταση. Όλοι γνωρίζουμε τι γίνετε με τις ενστάσεις και ποια είναι η τύχη τους. Αναρωτιέμαι βέβαια αν όλοι όσοι απορριφθήκαμε κάναμε ένσταση και προσφυγή στον συνήγορο του πολίτη τι θα γινόταν ; Δεν έχουμε όμως χρόνο και διάθεση για τέτοιες κινήσεις, έχουμε μάθημα αξιότιμα μέλη της επιτροπής αξιολόγησης.

 
teacher
13 Νοε 2018 08:04

@Καρ.Γιάννης έχεις απόλυτο δίκιο και αν λάβουμε υπόψιν ότι ο Διόφαντος χειρίζεται το myschool,τότε....

 
ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΞΑΝ...
13 Νοε 2018 12:58

Μία από τα ίδια... πάλι στα δικαστήρια θα τρέχουμε... για να δικαιωθούμε. Η συντριπτική πλειοψηφία περίπου 400 από τους 1000 "κόπηκαν" λόγω μη αποδεκτής 5ετους διδακτικής υπηρεσίας (προϋπόθεση 3). Είναι δυνατόν τόσοι εκπαιδευτικοί με 20 και 30 χρόνια υπηρεσίας να μην έχουν διδακτική υπηρεσία? Που ήταν τόσα χρόνια κρυμμένοι ??? στα γραφεία ??? και ξαφνικά έκαναν αίτηση για εκπαιδευτές Β επιπέδου??

Στο δρόμο λοιπόν των δικαστηρίων που χάραξαν οι αδικημένοι διευθυντές σχολικών μονάδων, οι κομμένοι διευθυντές των ΙΕΚ, οι μη αρεστοί συντονιστές εκπαιδευτικού έργου κ.λπ...

Ούτε τα προσχήματα δεν τηρήθηκαν. Μία ελλιπής προκήρυξη που δεν καθόριζε επακριβώς το συγκεκριμένο τύπο δικαιολογητικού περί διδακτικής υπηρεσίας. Είναι σίγουρο ότι όλοι οι υποψήφιοι κατέθεσαν βεβαίωση μεταβολών από τις ΔΔΕ και ΠΔΕ στο οποίο φαίνονται όλες οι μεταβολές.
Αυτοί που δεν απορρίφθηκαν είχαν ορθή βεβαίωση για την προϋπόθεση 3 ??? τι δικαιολογητικό προσκόμισαν?? του διευθυντή σχολείου ??? είναι σύννομη η βεβαίωση αυτή ? θα πρέπει ο Διόφαντος ΙΤΥΕ να δώσει στη δημοσιότητα τις βεβαιώσεις όσων είχαν την προϋπόθεση 3 σωστή. Αν δεν έχουν σύννομη βεβαίωση, το θέμα αυτό θα είναι εξαιρετικά σοβαρό. Θα πρέπει ο Υπουργός να ελέγξει το γεγονός πριν τις εισαγγελικές παραγγελίες.

Έρχεται βροχή ερωτήσεων βουλευτών. Πάλι ο κ. Γαβρόγλου θα τις χάσει μέσα στο "άνω κάτω" γραφείο και δεν θα απαντήσει.

Ζούμε πρωτόγνωρες καταστάσεις !!! ραντεβού σε ένα δύο χρόνια στις αίθουσες της Θέμιδας... ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ.

 
@Καρ. Γιάννης
13 Νοε 2018 13:48

δεν με αφορά το συγκεκριμένο, αλλά να σχολιάσω ότι γελοίες και εντελώς περιττές στρεβλώσεις σε όλες σχεδόν τις προκηρύξεις υπάρχουν και - όπως ακριβώς λες : δεν μπορούμε να προσφύγουμε κάπου όσοι πολλοί και αν είμαστε (όταν δε λίγοι απέναντι στον παραλογισμό ακόμα χειρότερα) όσο λογικό και αν είναι το αίτημα. πού ; στη δικαιοσύνη; σε μια αρχή τύπου συνηγόρου του δημοσίου υπαλλήλου; καμμία σωτηρία ποτέ και πουθενά όσο κι αν περνά ο καιρός...

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ