Placeholder

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

Επιτροπή “Γαβρόγλου” για την πανεπιστημιοποίηση του ΤΕΙ Κρήτης

Μετά τη συνάντηση του Πρύτανη του ΤΕΙ Κρήτης με τον υπουργό Παιδείας
Δημοσίευση: 15/11/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Επιτροπή, προκειμένου να διερευνήσει, μέσω επαφών με Πρυτανικές Αρχές άλλων Ιδρυμάτων, το ενδεχόμενο συγχώνευσης του ΤΕΙ Κρήτης με Πανεπιστήμιο, συγκρότησε ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου, μετά τη σημερινή συνάντηση με τον Πρύτανη του ΤΕΙ Κρήτης, καθηγητή Ν. Κατσαράκη, παρουσία του Γ.Γ. του ΥΠΠΕΘ Ηλία Γεωργαντά και του καθηγητή του Πανεπιστημίου Πατρών Παντελή Κυπριανού.

Η Επιτροπή εάν διαπιστώσει ότι υπάρχει αδυναμία συγχώνευσης του ΤΕΙ με άλλο Πανεπιστήμιο, θα προχωρήσει σε σύνταξη πρότασης  ένταξης  του στο πανεπιστημιακό σύστημα ως αυτόνομο πανεπιστημιακή μονάδα.

Στην εντεκαμελή Επιτροπή εκτός από τα πέντε μέλη του Πρυτανικού Συμβουλίου του ΤΕΙ συμμετέχουν   ο πρώην Πρύτανης του Παν. Πατρών Γ. Παναγιωτάκης, ο καθηγητής του Πολυτεχνείου Κρήτης και πρόεδρος της ΑΣΠΑΙΤΕ Γ. Σαριδάκης, ο Καθηγητής της Ιατρικής του Παν. Κρήτης και πρόεδρος του ΙΤΕ Ν. Ταβερναράκης ,  ο πρώην πρόεδρος του ΤΕΙ Ηπείρου Αν. Τσίνας και η καθηγήτρια του ΤΕΙ Θεσσαλίας Ελ. Βογιατζή .

Η συνάντηση , όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Παιδείας, έγινε σε κλίμα άψογης συνεργασίας και αποφασίστηκε η εκκίνηση των διαδικασιών διερεύνησης των μελλοντικών προοπτικών ανάπτυξης του ΤΕΙ Κρήτης με στόχο την ένταξή του στο πανεπιστημιακό σύστημα.

Τη διερεύνηση των προοπτικών αυτών θα την αναλάβει Επιστημονική Επιτροπή που θα αποτελείται από τα παρακάτω μέλη:

  1.     Γεωργαντάς Ηλίας, Γενικός Γραμματέας ΥΠΠΕΘ και καθηγητής Πανεπιστημίου Κρήτης
  2.     Βογιατζή Ελένη, καθηγήτρια ΤΕΙ Θεσσαλίας,
  3.     Δρακάκης Μανώλης, Αντιπρύτανης ΤΕΙ Κρήτης,
  4.     Κατσαράκης Νικόλαος, Πρύτανης ΤΕΙ Κρήτης,
  5.     Μανιός Θρασύβουλος, Αντιπρύτανης ΤΕΙ Κρήτης,
  6.     Παναγιωτάκης Γιώργος, καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών,
  7.     Παπαδογιάννης Νεκτάριος, Αντιπρύτανης ΤΕΙ Κρήτης,
  8.     Σαριδάκης Ιωάννης, καθηγητής Πολυτεχνείου Κρήτης,
  9.     Ταβερναράκης Νεκτάριος, Πρόεδρος Δ.Σ. Ι.Τ.Ε.,
  10.     Τσίνας Αναστάσιος, καθηγητής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων,
  11.     Φλώρος Χρήστος, Αντιπρύτανης ΤΕΙ Κρήτης.

 
Σύγκλητος Παν. Κρήτης: Γιατί "όχι" στη συγχώνευση με άλλα ΑΕΙ

Το Πανεπιστήμιο Κρήτης δεν θεωρεί ότι μπορεί να προσχωρήσει σε απλές συνενώσεις όπως αυτές δρομολογούνται σήμερα, χωρίς προηγούμενη μελέτη και απόφαση της οργάνωσης των Πανεπιστημίων που θα προκύψουν με αυστηρά ακαδημαϊκά κριτήρια.

Αυτό τονίζει η Σύγκλητος του Πανεπιστημίου Κρήτης με  απόφαση που εκδόθηκε τον οερσμένο Ιούλιο, η οποία λήφθηκε ενώ ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου είχε  προγραμματίσει συνάντηση   με τους Συγκλητικούς του ΤΕΙ Κρήτης  .

Η Σύγκλητος στην απόφασή της , η οποία λήφθηκε κατά πλειοψηφία (με μία αρνητική και μια λευκή ψήφο), τονίζει :

Α. Οι διαδικασίες αυτές δεν βασίζονται σε ένα σαφές σχέδιο για τον ρόλο των ΑΤΕΙ ή των Πανεπιστημίων, τις ελλείψεις ή τις προοπτικές στην αγορά εργασίας και κινδυνεύουν να εκφυλιστούν σε μια ονομαστική αναβάθμιση χωρίς ουσιαστικό αντίκρισμα.

Β. Η ίδια η αρχή της συγχώνευσης φαίνεται να αμφισβητεί την χρησιμότητα της τεχνικής εκπαίδευσης και του ρόλου της στην οικονομία και την ανάπτυξη της χώρας όπου και όταν αποφασίζεται, πρέπει να βασίζεται σε ανοικτές κρίσεις ώστε να μην αποκλείονται νέοι πολύ αξιόλογοι επιστήμονες

Γ. Η διασπορά και η χωροταξική κατανομή που προέκυψαν δυσχεραίνουν  περισσότερο παρά διευκολύνουν τις αναγκαίες σήμερα συγκλίσεις και συνέργειες ανάμεσα σε επιστημονικούς κλάδους και ειδικότητες ενώ πολλαπλασιάζουν την διοικητική πολυπλοκότητα χωρίς τους αναγκαίους πόρους.

Δ. Η ένταξη του προσωπικού των ΑΤΕΙ στα Πανεπιστήμια, όπου και όταν αποφασίζεται, πρέπει να βασίζεται σε ανοικτές κρίσεις ώστε να μην αποκλείονται νέοι πολύ αξιόλογοι επιστήμονες με εξαιρετικό δημοσιευμένο έργο σε σύγχρονους αναδυόμενους κλάδους της επιστήμης.

Το Πανεπιστήμιο Κρήτης, σημειώνει η Σύγκλητος, έχει από την αρχή της λειτουργίας του ακολουθήσει ένα δρόμο ανοικτών διαδικασιών κρίσης που απευθύνεται στην διεθνή επιστημονική κοινότητα, και υπογραμμίζει:

    Η πολιτική αυτή έχει αποδώσει και αποδίδει σημαντικούς καρπούς όπως σαφώς καταδεικνύεται από τις διεθνείς κατατάξεις και τις επιδόσεις του στην έρευνα και την καινοτομία.
    Το Πανεπιστήμιο Κρήτης δεν θεωρεί ότι μπορεί να προσχωρήσει σε απλές συνενώσεις όπως αυτές δρομολογούνται σήμερα, χωρίς προηγούμενη μελέτη και απόφαση της οργάνωσης των Πανεπιστημίων που θα προκύψουν με αυστηρά ακαδημαϊκά κριτήρια.
    Το ΠΚ ποτέ δεν αρνήθηκε την συνεργασία με άλλα ιδρύματα της Κρήτης, αντιθέτως έχει αναλάβει πρωτοβουλίες για την συνεργασία σε θέματα εκπαίδευσης και έρευνας σε θέματα κοινού ενδιαφέροντος και έχει συστήσει από διετίας και από κοινού την Επιτροπή Συνεργασίας Ακαδημαϊκών και Ερευνητικών Ιδρυμάτων Κρήτης (ΕΣΑΕΙ) για την προώθηση κοινών πρωτοβουλιών και συνεργειών όπου αυτές είναι εφικτές.

Σχόλια (42)

 
Επισήμανση για κατανόηση
15 Νοε 2018 17:54

Δηλαδή για να καταλάβουμε όλοι..:
Ένας Επίκουρος Καθηγητής του ΤΕΙ Κρ'ήτης με ίδια προσόντα με έναν Επίκουρο Καθηγητή του Πανεπιστημίου Κρήτης (ναι κύριοι υπάρχουνε και ας είναι σε ένα περιβάλλον που δεν συγκρίνεται με εκείνο του πανεπιστημίου -πχ υποψ. διδάκτορες κτλ..) πρέπει για να ενταχθεί στο νέο Πανεπιστήμιο να περάσει από ανοικτή διαδικασία (για να μπορεί να έρθει στη θέση του δυνητικά ένας νέος - "καλύτερος" επιστήμονας που δεν έχει προσφέρει βέβαια τίποτα στο ίδρυμα, αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση..).
Ο κ. Επίκουρος Καθηγητής όμως του "Πανεπιστημίου" απλά κρατάει τη θέση του κοιτώντας από ψηλά!
Τι ωραίες (και σοβαρές?) απόψεις από τη Σύγκλητο του Παν. Κρήτης - καθόλου συντεχνιακές!
Εύγε!!

 
Λαρισα
15 Νοε 2018 19:38

Το ΤΕΙ Θεσσαλίας προδόθηκε εκ των έσω και καταργήθηκε! Ούτε μια φωνή αντιδρασης ακόμα και τώρα ? 3 ο Πανεπιστήμιο στην Κρήτη!!!!! 3 η Πάτρα!!! Και η καημένη Λάρισα με 3 τμήματα γιατί τόσα θα επιβιώσουν στο τελος.!!!!!

 
Ενοποίηση Πανεπιστημίου και Πολυτεχνείου Κρήτης
15 Νοε 2018 20:06

Το πρώτο βήματα θα ήταν η ενοποίηση των δύο ΑΕΙ, με την ένταξη του Πολυτεχνείου στα Χανιά στο Πανεπιστήμιο Κρήτης.

Στη συνέχεια, να απορροφηθούν από τις αντίστοιχες πανεπιστημιακές σχολές (Πολυτεχνική, Οικονομίας, Υγείας κτλ.) τα τμήματα του ΤΕΙ Κρήτης.

Έχει καθυστερήσει πάρα πολύ η περίπτωση της Κρήτης και η μόνη ορθολογική ακαδημαϊκά πρόταση είναι η ΣΥΝΕΝΩΣΗ όχι η συνέχιση της λειτουργίας τριών (3) ανεξάρτητων ιδρυμάτων στην Κρήτη (Πανεπιστήμιο, Πολυτεχνείο και ΤΕΙ).

 
Τει Λαρισας
15 Νοε 2018 20:11

Καλά ο δήμαρχος Λάρισας χαίρεται με τη συγχώνευση μαζί και οι καθηγητές του ΤΕΙ , το υπόλοιπο δημοτικό συμβούλιο τι κάνει? Το ΤΕΙ Κρήτης γίνεται Πανεπιστήμιο και ΤΕΙ Θεσσαλίας το καταργούν. Πόσο κρίμα !!!!! Ας κάνει κάποιος κάτι έστω και τωρα

 
Με το βλέμμα στο μέλλον
15 Νοε 2018 20:12

Αντικειμενικά και με βάση όλους τους ακαδημαϊκούς δείκτες, το ΤΕΙ Κρήτης ήταν και είναι το καλύτερο ΤΕΙ της χώρας.
Εφόσον η Πολιτεία αποφάσισε να προχωρήσει στην μετεξέλιξη των ΤΕΙ στο σύνολο τους, θα ήταν τουλάχιστον άδικο να μην μετεξελιχθεί και το καλύτερο ΤΕΙ της χώρας.
Φυσικά είναι δικαίωμα του Πανεπιστημίου Κρήτης να μην θέλει ούτε καν να συζητήσει για συνέργεια με το ΤΕΙ.
Όμως το ΤΕΙ Κρήτης ΔΕΝ είναι στα αζήτητα.
Είναι κοινό μυστικό ότι το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, ένα εξαιρετικό (σύμφωνα με όλους τους ακαδημαϊκούς δείκτες) πολυεδρικό περιφερειακό Πανεπιστήμιο, επιθυμεί και επιδιώκει τη συνέργεια με το ΤΕΙ Κρήτης. Αυτοί (στο Αιγαίο) ξέρουν ...
Πρέπει να ολοκληρωθεί αυτή η συνέργεια και το ΤΕΙ Κρήτης να ενταχθεί στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, ώστε πολύ σύντομα το νέο Πανεπιστήμιο Αιγαίου να γίνει το καλύτερο περιφερειακό Πανεπιστήμιο της χώρας. Τότε το Πανεπιστήμιο Κρήτης θα διαπιστώσει πόσο μεγάλο λάθος έκανε.

 
Παν. Αιγαίου και ΤΕΙ Κρήτης
15 Νοε 2018 21:06

Aσχολίαστο το γεγονός ότι κρίνεται ως εξαιρετικό το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, που έχει εξαπλωθεί σε έξι νησιά (Λέσβος, Λήμνος, Χίος, Σάμος, Ρόδος και Σύρος), χωρίς επαρκές προσωπικό και υποδομές.

Το να ενωθεί το πανεπιστήμιο Αιγαίου με το ΤΕΙ Κρήτης, δηλαδή να γίνουν 7 τα νησιά (!!!), θα είναι ακόμα μεγαλύτερο λάθος.

To TEI Κρήτης περιλαμβάνει 6 Σχολές.

α) Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας με 4 τμήματα: Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο), Διοίκησης Επιχειρήσεων (Άγιος Νικόλαος), Εμπορίας και Διαφήμισης, Λογιστικής και Χρηματοικονομικής.

γ) Εφαρμοσμένων Επιστημών με 3 τμήματα: Ηλεκτρονικών Μηχανικών, Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής, Μηχανικών Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος.

δ) Τεχνολογικών Εφαρμογών με 4 τμήματα: Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, Μηχανικών Πληροφορικής, Μηχανολόγων Μηχανικών, Πολιτικών Δομικών Έργων.

ε) Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας Τροφίμων με 2 τμήματα: Διατροφής και Διαιτολογίας, Τεχνολόγων Γεωπόνων.

στ) Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας με 2 τμήματα: Κοινωνικής Εργασίας, Νοσηλευτικής.

Όλα αυτά τα αντικείμενα έχουν επικαλύψεις με πανεπιστημιακά και πολυτεχνικά τμήματα στην Κρήτη, επομένως μπορούν να ενταχθούν στις αντίστοιχες σχολές.

Απαράδεκτο το γεγονός ότι στο ΤΕΙ Κρήτης λειτουργούσαν επί τόσα χρόνια τρια διαφορετικά τμήματα στο αντικείμενο των ΗΜΜΥ χωρισμένα σε δύο σχολές (Ηλεκτρονικών Μηχ. + Ηλεκτρολόγων Μηχ. + Μηχανικών Πληροφορικής) καθώς και δύο τμήματα Διοικησης Επιχειρήσεων σε δύο πόλεις !

Δε χρειάζονται16 τμήματα ΤΕΙ όταν ήδη λειτουργούν Πανεπιστήμιο και Πολυτεχνείο στην Κρήτη.

 
ν+2 Ανωτατου Τεχνολογικου Εκπαιδευτικου Ιδρυματος Αθηνας
15 Νοε 2018 21:37

ΠΡΟΣΟΧΗ!!Να αντιδράσουν και οι ν+2 φοιτητές γιατί για να πάρουν το πτυχίο του καταργημένου τους ΑΤΕΙ θα πρέπει να περάσουν τα μαθήματα του πανεπιστημίου.
Αυτά δηλαδή που κανένας άλλος φοιτητής με πτυχίο ΑΤΕΙ δε θα έχει περάσει μόνο οι ν+2 και όσοι επιλέξουν πτυχίο ΑΤΕΙ.
Άσε που θα καταργηθούν και τα εργαστήρια που έχουν περάσει ήδη οι ν+2.
Έστω και ένα μάθημα πανεπιστημίου να πρέπει να περάσει ένας φοιτητής ΑΤΕΙ απαγορεύεται να πάρει πτυχίο ιδρύματος που έχει καταργηθεί
Το παδα κατέστρεψε πολύ κόσμο

 
Κωνσταντίνος
15 Νοε 2018 22:19

Με το βλέμμα στο μέλλον:Συγχαρητήρια γιά το άρθρο σας.Αν προταθεί έστω κι ως σχέδιο αυτή η προοπτική,τότε σίγουρα θα λειτουργήσει ως πολιορκητικός κριός γιά ένα από τα δύο,ή και τα δύο,αυτάρεσκα ιδρύματα της Κρήτης έτσι ώστε να πειστούν.Το ίδιο έγινε και στη συγχώνευση του Διεθνούς Πανεπιστημίου,όπου αρχικά δεν ήθελε να μπεί το Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης και τελικά όταν είδε ότι χάνει το παιχνίδι,μπήκε. Χρειάζεται τόλμη γιά να πετύχει κάποιο σχέδιο.Μόνο με την καταμέτρηση και σύγκριση των δεδομένων,δε γίνεται τίποτα.
Έτσι,ενιαίος πανεπιστημιακός χώρος από τη Λήμνο ως τη Γαύδο.Μόνο κερδισμένοι θα βγούν όλοι οι νησιώτες κι ας καταργηθούν κάποια τμήματα του ΤΕΙ Κρήτης.

 
@ Kωνσταντίνος
15 Νοε 2018 23:00

Το Διεθνές Πανεπιστήμιο δεν είχε προπτυχιακά προγράμματα σπουδών και ο αριθμός των μονιμων μελών ΔΕΠ του ήταν εξαιρετικά περιορισμένος. Εύκολα συνεργάζεται με τα ΤΕΙ, γιατί αλλιώς δε θα είναι βιώσιμο.

Το επίπεδο του Πανεπιστημίου Κρήτης και του Πολυτεχνείου Κρήτης είναι αδιαμφισβήτητο, δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοιες περιπτώσεις.

Σε καμία περίπτωση λοιπόν δεν κάνει "χάρη" το ΤΕΙ Κρήτης στα δύο άλλα ιδρύματα του νησιού, που έχουν εξαιρετική ακαδημαϊκή παράδοση και δικαίως έχουν ενστάσεις - δεν πρόκειται για "αυταρέσκεια" και υπο άλλες συνθήκες για τη χώρα (πριν από 20-30 χρόνια) θα έπρεπε απλώς να καταργηθεί το ΤΕΙ Κρήτης και όσα τμήματα έχουν συνάφεια να μεταφερθούν στο πανεπιστήμιο.

 
Για το ΤΕΙ Κρήτης
15 Νοε 2018 23:02

Επειδή η παραπληροφόρηση είναι κακό πράγμα, υπογραμμίζουμε ότι το ΤΕΙ Κρήτης έχει 5 Σχολές και 13 Τμήματα.
Τα 3 διακριτά Τμήματα Μηχανικών Πληροφορικής, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Ηλεκτρονικών Μηχανικών του ΤΕΙ Κρήτης ίσως θα μπορούσαν να είναι Τμήματα μιας Σχολής ΗΜΜΥ. Όπως και τα Τμήματα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανολόγων Μηχανικών θα μπορούσαν να είναι Τμήματα μιας Σχολής στο πρότυπο των Ηλεκτρολόγων-Μηχανολόγων-Ναυπηγών που κάποτε έβγαζε το ΕΜΠ.
Ωστόσο, σε όλα τα Πανεπιστήμια της χώρας υπάρχουν Τμήματα Πληροφορικής, όταν στις ίδιες πόλεις λειτουργούν και Τμήματα ΗΜΜΥ Πολυτεχνικών Σχολών. Αυτό δεν προβληματίζει τους κατήγορους του ΤΕΙ Κρήτης ;;
Κακώς κατηγορείται το ΤΕΙ Κρήτης που έχει τη συγκεκριμένη λειτουργική και επιτυχημένη δομή, καθώς και τα 3 προαναφερόμενα Τμήματα του παράγουν άριστα εκπαιδευμένους εργαζόμενους μηχανικούς και όχι ανέργους.
Σε πολλά Πανεπιστήμια του εξωτερικού υπάρχουν Departments of Electrical and Electronic Engineering, τα οποία όμως δίνουν διακριτά πτυχία.
Και για να έρθουμε πιο κοντά ... στο πολύ καλό Πανεπιστήμιο Πατρών, η Πολυτεχνική Σχολή έχει εδώ και πολλά χρόνια Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών, αλλά και Τμήμα Μηχανικών Η/Υ & Πληροφορικής. Γιατί οι κατήγοροι του ΤΕΙ Κρήτης δεν εισηγούνται και στο Παν. Πατρών τα 2 αυτά Τμήματα να γίνουν 1 Τμήμα ΗΜΜΥ;;

 
Το ΤΕΙ Κρήτης είναι ένα από τα καλύτερα ιδρύματα
15 Νοε 2018 23:14

Ελληνικές Επιστημονικές Δημοσιεύσεις 2002-2016 (ΕΚΤ)

Το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης δημοσίευσε τους δείκτες για τις ελληνικές επιστημονικές δημοσιεύσεις σε διεθνή περιοδικά την περίοδο 2002-2016, σύμφωνα με τους οποίους το ΤΕΙ Κρήτης συνεχίζει να είναι ένα από τα καλύτερα ιδρύματα, καθώς:
1) Τα ΤΕΙ Αθήνας, Θεσσαλονίκης και Κρήτης παράγουν τις περισσότερες δημοσιεύσεις στη διάρκεια της περιόδου 2002-2016.
2) Για την πιο πρόσφατη περίοδο (2012-2016), οι περισσότερες αναφορές αφορούν τις δημοσιεύσεις του ΤΕΙ Κρήτης και ακολουθούν τα ΤΕΙ Αθήνας, Θεσσαλονίκης, Δυτικής Ελλάδας, Πειραιά και Στερεάς Ελλάδας.
3) Ο αριθμός των αναφορών και η συμμετοχή κάθε ΤΕΙ στο συνολικό αριθμό των αναφορών που έχουν οι δημοσιεύσεις της κατηγορίας «ΤΕΙ» την 5ετία 2012-2016, δείχνουν ότι το υψηλότερο μερίδιο καταλαμβάνει το ΤΕΙ Κρήτης με 2.690 αναφορές (19,9% των αναφορών όλων των ΤΕΙ).
4) Όσον αφορά τον Δείκτη Απήχησης που καταγράφουν συνολικά οι δημοσιεύσεις, οι δημοσιεύσεις του ΤΕΙ Κρήτης βρίσκονται πάνω από τον παγκόσμιο μέσο όρο με σχετικό δείκτη απήχησης 1,32.
5) Όσον αφορά τις Δημοσιεύσεις με την Υψηλότερη Απήχηση παγκοσμίως, η ποσοστιαία κατανομή των δημοσιεύσεων με υψηλή απήχηση κάθε ΤΕΙ συγκρίνεται με την αντίστοιχη παγκόσμια κατανομή 1%, 5%, 10%, 25% και 50%. Το ΤΕΙ Κρήτης είναι το μοναδικό ΤΕΙ που υπερβαίνει τον παγκόσμιο μέσο όρο σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες (5%, 10%, 25% και 50%), ενώ στην κατηγορία 1% υπολείπεται κατά μόλις 0,1%.
6) Στο επιστημονικό πεδίο “Natural Sciences”, οι δημοσιεύσεις του ΤΕΙ Κρήτης (1,27) βρίσκονται πάνω από τον παγκόσμιο μέσο όρο.
7) Στο επιστημονικό πεδίο “Engineering and Technology”, οι δημοσιεύσεις του ΤΕΙ Κρήτης (1,53) έχουν απήχηση ίση ή μεγαλύτερη από τον παγκόσμιο μέσο όρο.
> Έκθεση ΕΚΤ:
> Η πλήρης έκδοση "Ελληνικές Επιστημονικές Δημοσιεύσεις 2002-2016: Βιβλιομετρική ανάλυση ελληνικών δημοσιεύσεων σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά – Web of Science" διατίθεται οnline

 
Ένωση Πανεπιστημίου Αιγαίου και ΤΕΙ Κρήτης
15 Νοε 2018 23:31

Ένα μεγάλο, νησιωτικό, υψηλού κύρους Πανεπιστήμιο μπορεί να προκύψει με τη συνένωση των δύο ΑΕΙ. Ετσι η πολυεδρικότητα γινεται στρατηγικός στοχος ανάπτυξης των νήσων από δύο ιδρύματα που μπορούν να τη διαχειριστούν. Επιπλέον παύει το σενάριο περί μετέπειτα μετατροπής σε μη-Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών.

 
Για να γίνει ακόμα καλύτερο το Πανεπιστήμιο Αιγαίου
15 Νοε 2018 23:41

Πράγματι το Πανεπιστήμιο Αιγαίου είναι εξαιρετικό ίδρυμα (οπότε καλά κάνετε οι προλαλήσαντες και το αφήνετε ασχολίαστο), καθώς στην παγκόσμια κατάταξη Πανεπιστημίων Times Higher Education World University Rankings 2019 (ενός από τα σημαντικότερα συστήματα κατάταξης Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων παγκοσμίως) το Πανεπιστήμιο Αιγαίου κατατάσσεται στη θέση 601-800 μεταξύ πανεπιστημίων απ’ όλο τον κόσμο και στην 3η θέση μεταξύ 8 Ελληνικών Πανεπιστημίων !!!
Πειράζει που το 3ο στη κατάταξη "Times Higher Education World University Rankings 2019" Ελληνικό Πανεπιστήμιο έχει σε 6 νησιά: 18 Τμήματα και 6 Σχολές ;;;
Μήπως ενοχλεί πολλούς που το νέο Πανεπιστήμιο Αιγαίου (μετά τη συνεργατική συγχώνευση του ΤΕΙ Κρήτης) με 31 Τμήματα και 11 Σχολές σε 7 νησιά θα ανέβει ακόμα περισσότερο στις διεθνείς κατατάξεις ;;;

Ιδού η Ρόδος ... λέμε στην πολιτική ηγεσία και στον κ. Υπουργό.
κ. Υπουργέ παρακαλούμε να το τολμήσετε και να δημιουργήσετε τώρα το καλύτερο περιφερειακό πανεπιστήμιο της χώρας, ενισχύοντας άμεσα και δυναμικά το ακριτικό νησιωτικό πανεπιστήμιο μας.

Η αξιολόγηση συμπεριλαμβάνει τα 1258 καλύτερα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα του κόσμου και λαμβάνει υπόψη της κριτήρια, όπως η διδασκαλία, η έρευνα και η διεθνοποίηση.
Η διεθνής αναγνώριση της ανοδικής πορείας του Πανεπιστημίου Αιγαίου που καταγράφεται εκ νέου στην παγκόσμια αυτή κατάταξη Πανεπιστημίων του Times Higher Education, εδραιώνει και αναδεικνύει το πολυεδρικό περιφερειακό αυτό Ίδρυμα ως διεθνές κέντρο Αριστείας στην έρευνα και την εκπαίδευση.

 
Πολιτικος μηχανικος ΤΕ
16 Νοε 2018 01:13

@ Παν. Αιγαίου και ΤΕΙ Κρήτης
Για τους αποφοίτους μηχανικούς από το τμήμα πολιτικών δομικών έργων δεν υπάρχει αντίστοιχο τμήμα στην Κρήτη. Με αυτούς τι θα γίνει ;

 
αλχημείες
16 Νοε 2018 07:56

Δύο μέτρα και δύο σταθμά από το Υπουργείο για άλλη μια φορά. Ένα χρόνο μετά την εξαγγελία του εκτρώματος Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας με "ολίγο Στερεά" συζητάμε για "Πανεπιστημιοποίηση του ΤΕΙ Κρήτης" ενώ οι κόκκινες γραμμές στην Κεντρική Ελλάδα κλείνανε όλες τις πόρτες σε οποιαδήποτε πρόταση ή συζήτηση.... Μπράβο στο ΤΕΙ Κρήτης πάει σε μια αξιοπρεπή συζήτηση και διερεύνηση της εξέλιξης του, ανεξαρτήτου του αποτελέσματος θα έχει ακολουθηθεί μία διαδρομή. Προσοχή μόνο ........ κάτω από το περιτύλιγμα κάποιοι πετάνε μπανανόφλουδες.....

 
Big Duncan
16 Νοε 2018 08:21

Μονη λυση ειναι το Πανεπιστημιο Αιγαιου, Πανεπιστημιο και Πολυτεχνειο Κρητης δεν συζητανε καν (@ΔΕΠ, η ΣΕΦΕ του ΤΕΙ Κρητης έχει 2 εθνικές ερευνητικές υποδομές, πόσες έχει η κάθε σχολή του ΠοΚ;) και η ανεξάρτητη πορεία θα ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΕΙ το ΤΕΙ σε Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών.

 
ΚΛ
16 Νοε 2018 09:25

Αυτοί στο ΤΕΙ Κρήτης πάντα ήθελαν να γίνουν πανεπιστήμιο εφαρμοσμένων επιστημών. Άρα στην Κρήτη πανεπιστήμιο, Πολυτεχνείο και πανεπιστήμιο εφαρμοσμένων επιστημών. Κομπλέ!

 
θα τρελαθούμε ..μα τελείως
16 Νοε 2018 09:49

Το ΤΕΙ Κρήτης είναι ένα από τα καλύτερα ιδρύματα@ Ποιός το λέει?

 
Το ΤΕΙ Κρήτης είναι από τα καλύτερα ΤΕΙ
16 Νοε 2018 10:03

Προφανώς πρέπει να γίνει και η αντίστοιχη ενοποίηση στα τμήματα στο Πανεπιστήμιο Πατρών (Μηχ. Η/Υ και Πληροφορικής και ΗΜΤΥ) και έχει αναφερθεί πολλές φορές σαν πρόταση και στο esos. Επιπλέον, η ενοποίηση του Πανεπιστημίου Πατρών με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.

Αντίστοιχη περίπτωση στο ΕΜΠ: Τα τμήματα Ναυπηγών και Μηχανολόγων Μηχανικών μπορούν να ενοποιηθούν, όπως και τα τμήματα Χημικών Μηχανικών και Μεταλλειολόγων. Θα μπορούσαν και τα τεχνολογικά τμήματα στο ΠΑΔΑ να απορροφηθούν από το Πολυτεχνείο Αθηνών.

Η επιστήμη του Ηλεκτρολόγου Μηχανικού και Μηχανικού Υπολογιστών έχει απομακρυνθεί αρκετά από την επιστήμη του Μηχανολόγου Μηχανικού, γι'αυτό καλώς στις πολυτεχνικές σχολές της Ελλάδα λειτουργούν ως ξεχωριστά τμήματα, ακριβώς όπως και στο εξωτερικό (ECE / Mechanical Engineering).

Ο ορθολογικός σχεδιασμός όμως επιβάλλει να ιδρυθεί ένα νέο ΕΝΙΑΙΟ ΑΕΙ στην Κρήτη. Αυτή είναι η μόνη λειτουργική δομή με βάση τις ανάγκες της Ελλάδας, και κακώς δεν λάβαμε τις ανάλογες αποφάσεις ήδη από τη δεκαετία του '80 και του '90.

Μετά την ενοποίηση του Πανεπιστημίου και το Πολυτεχνείου Κρήτης τα τμήματα του ΤΕΙ μπορούν να ενταχθούν στις αντίστοιχες σχολές, και αυτό θα είναι θετικό τόσο για τις σπουδές όσο και για την έρευνα ΣΥΝΟΛΙΚΑ στη χώρα.

Επιτέλους, σε αυτή τη χώρα να γίνουν οι προφανείς ενέργειες για το δημόσιο συμφέρον, και όχι όλοι οι ακαδημαϊκοί να προσπαθούν να βρουν δικαιολογίες για να εξαιρεθούν από τον χωροταξικό σχεδιασμό των ΑΕΙ στην Ελλάδα, είτε πρόκειται για τμήμα είτε για σχολή είτε για ολόκληρο ίδρυμα.

 
Iστοσελίδα ΤΕΙ Κρήτης
16 Νοε 2018 10:15

Όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα (Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης ΑΔΙΠ), μέχρι το 2016 λειτουργούσαν 15 τμήματα στο ΤΕΙ Κρήτης, τα οποία μολις φέτος μειώθηκαν σε 13. Στην επίσημη ιστοσελίδα του ΤΕΙ Κρήτης αναφέρονται ακόμα και τα 15 τμήματα.

Από τις πέντε σχολές του ΤΕΙ Κρήτης 3 έχουν έδρα στο Ηράκλειο και 1 στα Χανιά, πόλεις όπου ήδη λειτουργούν αντίστοιχα τμήματα και σχολές του Πανεπιστημίου και του Πολυτεχνείου Κρήτης.

α) Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Σχολή Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, με έδρα το Ηράκλειο.

β) Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών, με έδρα τα Χανιά.

γ) Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας Τροφίμων, με έδρα τη Σητεία.

Το να συγκρίνονται μόνο οι δημοσιεύσεις των ΤΕΙ της Ελλάδας επιβεβαιώνει τα ειδικά κριτήρια που έχουν τεθεί στην αξιολόγησή τους ως ανώτατα ιδρύματα με περιορισμένο εκπαιδευτικό ρόλο και προβληματική δομή, κάτι που προφανώς δε συμβαδίζει με τις ανάγκες της σύγχρονης Ελλάδας.

 
@ΔΕΠ
16 Νοε 2018 10:22

Αγαπητό μέλος ΔΕΠ (προφανώς πανεπιστημίου) δεν απαντάτε όμως στο ερώτημα: Θεωρείτε σωστό ένας "καλός" Επίκουρος Καθηγητής ΤΕΙ να περάσει ξανά όλη τη διαδικασία κρίσης ενώ ένας Επίκουρος Καθηγητής "Πανεπιστημίου" να ΜΗΝ περάσει από καμία κρίση? -ανεξάρτητα με τη διαδρομή του έως τώρα.. (εκτός αν όλοι είναι εξαιρετικοί εξ ' ορισμού).

"Ομως δεν πρέπει να αποτελεί δικαιολογία για να γίνουν καθηγητές πανεπιστημίου οι δεκάδες άλλοι . Το scopus είναι ανοικτό, και τα CV στο διαδίκτυο."
Εγώ συμφωνώ μαζί σας. Κρίση για όλους όμως... όχι επιλεκτική!
Να επισημάνουμε επίσης ότι "οι δεκάδες άλλοι" όπως τους αποκαλείτε απαξιωτικά (προφανώς κοιτώντας από ψηλά..) δεν έχουν υποψ. διδάκτορες, ούτε 6-8 ώρες μάθημα (ούτε και τον ίδιο μισθό..).
Επομένως, πέρα από τη στεγνή αναφορά στο scopus (που ΣΥΜΦΩΝΩ ότι πρέπει να ληφθεί υπόψη) καλό είναι στην κρίση που προτείνετε να μπούνε ΟΛΟΙ οι καθηγητές από τα ιδρύματα προς συνένωση με σταθμισμένα κριτήρια, λαμβάνοντας υπόψη την προσφορά του ΚΑΘΕΝΟΣ στο ίδρυμα από το οποίο προέρχεται... πχ πόσους διδάκτορες έχει επιβλέψει ένας Επίκουρος "Πανεπιστημίου" με τις συνθήκες που είχε συγκριτικά με τον αντίστοιχο Μ.Ο. των συναδέλφων του και όχι συγκριτικά με το συνάδελφο του από το ΤΕΙ! Πόσα προγράμματα έφερε στο τμήμα του με όλες αυτές τις ιδανικές (για "άλλους") συνθήκες?
Με το συγκεκριμένο τρόπο αξιολόγησης, θα δείτε ότι ελάχιστοι θα διαφωνήσουν (από το ΤΕΙ) ενώ πραγματικά το νέο πανεπιστήμιο θα ωφεληθεί αφού ο μέσος καθηγητής ΤΕΙ (ειδικά νέος στη βαθμίδα του Επίκουρου/Αναπληρωτή) έχει καταφέρει κάτω από εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες να συγκρίνεται επάξια με τον μέσο καθηγητή πανεπιστημίου..
Όσο για το γνωστό (και επιπόλαιο στην καλύτερη περίπτωση) σχόλιο ότι ήξεραν τις συνθήκες στο διορισμό τους, σας διαβεβαιώ προσωπικά ότι ως έκτακτος συνεργάτης σε ΤΕΙ ούτε φανταζόμουν το φόρτο εργασίας -εκπαιδευτικό και διοικητικό, πριν το διορισμό μου αλλά ούτε και τις ελλείψεις σε υποδομές ερευνητικές κτλ.. Όμως ακόμα και αν το ήξερα θα προτιμούσα την ανεργία ή να συνεχίσω την καριέρα μου ως postdoc (πριν περίπου 7 χρόνια) ? - εσείς στη θέση μου αυτό θα κάνατε αγαπητό μέλος ΔΕΠ?

Εσείς πιστεύετε πραγματικά ότι η συντριπτική πλειοψηφία καθηγητών ΤΕΙ (και ειδικά Επίκουρων του ΤΕΙ Κρήτης-μιας και για εκείνους ξεκίνησε η συζήτηση) δεν θα ανταπεξέλθει στο νέο της ρόλο με τις νέες συνθήκες ή απλά προτιμάτε να "αγναντεύετε" από ψηλά κουνώντας αποδοκιμαστικά/ειρωνικά το δείκτη..?

Ελπίζω να σας έβαλα σε κάποιες σκέψεις, προσωπικά πιστεύω ότι ένας "ακαδημαϊκός Δάσκαλος" ξεχωρίζει μέσα από την αναλυτική του σκέψη και την αντικειμενική του γνώμη χωρίς να "παγιδεύεται" στα εύκολα, συντεχνιακά και πολλές φορές κολακευτικά για εκείνον συμπεράσματα..

 
Κωνσταντίνος
16 Νοε 2018 10:50

Όταν υπάρχει πολιτική βούληση,γίνονται τα πάντα και ο απλός λαός,στον οποίο συμπεριλαμβάνονται και οι καθηγητές,απλά τα ανέχεται,τα δέχεται και υπακούει.
Υπάρχουν άφθονα παραδείγματα:Το παράδειγμα του Διεθνούς Πανεπιστημίου δεν είναι το μοναδικό.α)Το ίδιο το Πανεπιστήμιο Αιγαίου αμφισβητούνταν έντονα την εποχή της ίδρυσής του(δεκαετία 1980-90),μάλιστα οι Λέσβιοι, παρακινημένοι από τους τότε δημαγωγούς διαδήλωσαν επανειλημμένα να μην κλείσει η Παιδαγωγική Ακαδημία που βρισκόταν στη Μυτιλήνη.Τελικά δεν τους πέρασε κι αποδέχτηκαν τα έξι καινούργια τμήματα του Πανεπιστημίου Αιγαίου στην πόλη τους.β)Το νομοσχέδιο γιά το νέο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, πρόσκρουε σε κάποιο ηθικό εμπόδιο,αφού έσπαγε την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας στα τρία κι ένωνε δύο ζευγάρια διαφορετικών γεωγραφικών περιφερειών,της Στερεάς Ελλάδας με τη Θεσσαλία και της Αττικής με τη Στερεά Ελλάδα.Όμως,χάρη στην επιμονή του υπουργείου,οι κάτοικοι κι οι εκπρόσωποί τους υποχώρησαν.Το ίδιο θα γίνει και με τα ιδρύματα: Πανεπιστήμιο Αιγαίου και ΤΕΙ Κρήτης που ανήκουν σε διαφορετικές γεωγραφικές περιφέρειες.γ)Στην ενοποίηση του Διεθνούς Πανεπιστημίου, αρχικά ήταν να μπεί το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης,το οποίο κι αυτό έδειξε αυταρέσκεια και δεν ενώθηκε με το ΤΕΙ της Περιφέρειάς του και έμεινε μόνο του.Έτσι θα μείνει και το Πανεπιστήμιο Κρήτης,αν δε σκεφτεί καλύτερα την τελευταία στιγμή να συμμαχήσει με το Πολυτεχνείο Κρήτης,το οποίο αν μείνει μόνο του θα είναι ένα από τα τελευταία απολιθώματα πανεπιστημίων μίας σχολής του 19ου-20ού αιώνα.
Σήμερα τα Πανεπιστήμια και κυρίως η έρευνα διαπνέονται από τη διεπιστημονική μέθοδο όπου συνεργάζονται μη συγγενικές μεταξύ τους επιστήμες και ο απομονωτισμός έχει πεθάνει προ πολλού.

 
Ηρώ
16 Νοε 2018 11:43

Παίδες, τα πράγματα είναι απλά. Έχεις υποδομές, προσωπικό, κρίσιμη μάζα φοιτητών που να υποστηρίζει αει πανεπ. τομέα? έχεις καλές αξιολογήσεις από την Α.ΔΙ.Π. ? Προχωράς σε συγχώνευση συνένωση πανεπιστημιοποίηση κλπ. Τώρα με Ποιο Ίδρυμα θα ναι ή αν θα είναι αυτόνομο είναι το λιγότερο, αφού σημασία έχει να διατηρηθούν και να αναγνωριστούν τα υφιστάμενα τμήματα που είναι αεί τεχν. τομέα τώρα. Πρέπει να συγχωνευθούν όλα τα αει τεχν. τομέα και να εξελιχθούν σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά δεδομένα και τις αντίστοιχες σχολές που υφίστανται στην Ευρώπη, αφού αν παρατηρήσει κανείς οι περισσότερες σχολές των αει Τ.Τ. στο εξωτερικο ανήκουν σε πανεπιστημια και είναι αυτόνομα τμήματα.
Το Πανεπιστήμιο εφαρμ. Επιστημών, δεν εκφράζει τα αει ττ καθώς τα τελευταία έχουν ήδη πάρει "το δικαίωμα" βάσει κάποιων προϋποθέσεων να εκπονούν διδακτορικές διατριβές οι οποίες είναι διαφορετικές από τις διδακτορικές διατριβες των πανεπ.εφ.επ. του εξωτερικού.
Οι απόφοιτοι βάσει χρονολογικής κατάταξης θα πρέπει να ισοτιμηθούν έστω και με διαδικασίες όπως η εξέταση στα νέα μαθήματα και η απονομή του νέου πτυχίου, όπως έγινε και άλλοτε με άλλες σχολές, (βιομηχανικες, παιδαγωγικες και ακαδημίες σωματικής αγωγής κλπ) αφού τα τμήματα (αει πτ) που δημιουργούνται απ'την "μετεξελιξη" των ΑΕΙ ττ, δεν διαφέρουν σημαντικά'

 
Καταστροφικό σενάριο
16 Νοε 2018 12:44

Η ένωση Πανεπιστημίου Αιγαίου και ΤΕΙ Κρήτης είναι το πλέον καταστροφικό σενάριο για τον χωροταξικό χάρτη των ΑΕΙ στην Ελλάδα.

Ήδη το Πανεπιστήμιο Αιγαίου αντιμετωπίζει τεράστια προβλήματα σε όλα τα νησιά.

 
Πανεπιστήμιο Αιγαίου και ΤΕΙ Κρήτης
16 Νοε 2018 13:05

Παρουσιάζει την πλεον προβληματική χωροταξική ανάπτυξη με την εξάπλωση σε 6 απομακρυσμένα νησιά. Έτσι δεν αναπτύσσεται ομαλά ούτε η διδασκαλία ούτε η έρευνα, ούτε φυσικά η σύνδεση με την παραγωγή.

Σε μεγάλο ποσοστό οι φοιτητές του Αιγαίου δεν προέρχονται από τα ίδια τα νησιά αλλά από τις υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας. Οι απώλειες από τις μετεγγραφές που κάθε χρόνο κατευθύνονται προς ομοειδή τμήματα σε ΑΕΙ της ενδοχώρας ξεπερνά το 50% σε όλα τα τμήματα του πανεπιστήμιου Αιγαίου.

Επιπλέον, τα γενικά ποσοστά των παιδιών που τελειώνουν το Λύκειο στην περιφέρεια Β. Αιγαίου και συνεχίζουν σπουδές σε ΑΕΙ είναι από τα χαμηλότερα στη χώρα, απόδειξη ότι η παρουσία ενός ιδρύματος δεν αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την ενίσχυση της συμμετοχής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση στις απομακρυσμένες αυτές περιοχές.

Είναι ελάχιστο το ποσοστό των αποφοίτων, ανεξαρτήτως καταγωγής, που μετά την ολοκλήρωση των σπουδών τους παραμένουν ως επαγγελματίες στα νησιά. Δεν επιτυγχάνεται απορρόφηση των πτυχιούχων από την τοπική οικονομία, η οποία δεν επωφελείται σε μακροπρόθεσμη βάση από το εξειδικευμένο δυναμικό.

Την ίδια πορεία ακολουθούν και οι καθηγητές και οι ερευνητές, με πολλές αποχωρήσεις που κατευθύνονται προς τα πανεπιστήμια των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης. Επομένως, μονίμως παρουσιάζονται ελλείψεις στο διδακτικό και ερευνητικό προσωπικό που δύσκολα αναπληρώνονται.

Η διασπορά ενός Ανώτατου Ιδρύματος σε περισσότερες από μία ή το πολύ δύο πόλεις -πολύ περισσότερο σε 6 νησιά!- έχει επισημανθει ως ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΡΝΗΤΙΚΟ στοιχείο για την ανάπτυξη των ΑΕΙ σε όλες τις εκθέσεις αξιολογήσης της ΑΔΙΠ, τόσο για ακαδημαϊκούς λόγους (συνεργασίες μεταξύ τμημάτων) οσο και για διαχειριστικούς (οικονομία κλίμακας).

Ειδικά για το πανεπιστήμιο Κρήτης ακόμα και η διασπορά των σχολών σε δύο πόλεις (Ηράκλειο και Ρέθυμνο) κρίθηκε, εκ των υστέρων, ως μια λανθασμένη επιλογή.

Το να ενωθεί το Πανεπιστήμιο Αιγαίου με το ΤΕΙ Κρήτης δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί σαν σοβαρή και εμπεριστατωμένη πρόταση αναδιάρθρωσης, και είναι λάθος να συζητείται ακόμα και ως ιδέα.

 
bet
16 Νοε 2018 15:18

Γιατί η 11-μελής επιτροπή δεν έχει κανέναν από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου! Νησιωτικά ιδρύματα και τα δύο με διασπορά σε 6 πόλεις, τα μέλη ΔΕΠ του Αιγαίου ίσως είναι τα πλέον κατάλληλα να αξιολογήσουν το ΤΕΙ Κρήτης. Ποιος φοβάται τη συγχώνευση των δύο αυτών ιδρυμάτων;

 
Αλλού πιέζουν για συγχωνεύσεις κι εδώ που θέλουν και οι δυο!
16 Νοε 2018 15:27

Αλλού πιέζουν για συγχωνεύσεις κι εδώ που θέλουν και οι δυο, δεν τους αφήνουν!!!
Πανεπιστήμιο Αιγαίου και ΤΕΙ Κρήτης θέλουν, στους άλλους γιατί πέφτει λόγος!
Η συγχώνευση θα δημιουργήσει ένα μεγάλο ισχυρό Πανεπιστήμιο, αυτός δεν είναι άλλωστε ο στόχος των συγχωνεύσεων!

 
Πως καταστρέφεις το καλύτερο ΤΕΙ της χώρας;
16 Νοε 2018 15:30

Το κάνεις μη-Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών.

 
Άποψη
16 Νοε 2018 15:37

Αφού το Πολυτεχνείο Κρήτης θα είναι το μικρότερο σε μέγεθος ίδρυμα της χώρας καιρός είναι να απορροφηθεί ως Πολυτεχνική Σχολή του Πανεπιστημίου Κρήτης. Το δε ΤΕΙ ας πάει με το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, τι 6 τι 7 νησιά, στην Κρήτη πάλι δύο πανεπιστήμια θα είναι, αλλά θα είναι μεγάλα Πανεπιστήμια.

 
Σιδερης Κωνσταντίνος
16 Νοε 2018 17:03

Η έκπληξη θα είναι να ενωθει το ΤΕΙ Κρήτης με την ΑΣΠΑΙΤΕ!

Κ. Μ. ΣΙΔΕΡΗΣ
ΕΔΙΠ στην ΑΣΠΑΙΤΕ

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean