Placeholder

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

Πρόωρος “τοκετός” για τη συγχώνευση της ΑΣΠΑΙΤΕ με το Παν. Πειραιά

Πόρισμα “εξπρές” τέλος του μήνα-Ούτε τρεις μήνες δεν κράτησαν οι συζητήσεις
Δημοσίευση: 17/11/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Αν και οι συζητήσεις στην Επιτροπή “Γαβρόγλου” για τη συγχώνευση της ΑΣΠΑΙΤΕ με το Πανεπιστήμιο γίνονται σε καλό κλίμα, υπάρχουν “αγκάθια” ως προς τη τελική συμφωνία ανάμεσα στα δύο Ιδρύματα.

Μέλος της Επιτροπής “Γαβρόγλου” δήλωσε στο esos  την αισιοδοξία του ότι μέχρι τέλος του μήνα το πόρισμα θα παραδοθεί στον υπουργό Παιδείας.

Σε ερώτησή μας σχετικά με τις διαφορές ανάμεσα στα δύο Ιδρύματα διατύπωσε τη βεβαιότητα ότι θα αρθούν και σημείωσε πως δεν είναι τέτοιου μεγέθους  που μπορεί να αποτρέψουν τη “συμφωνία”.

Η Επιτροπή “Γαβρόγλου” συνεδρίασε για πρώτη φορά στις 14 Σεπτεμβρίου κι απ ότι φαίνεται θα έχουμε έτοιμο το πόρισμα εντός δύο μηνών.

Πρόκειται για τη μοναδική συγχώνευση που “περπατάει” με μεγάλες ταχύτητες.

Άλλωστε το είχε προαναγγείλει ο πρόεδρος της ΑΣΠΑΙΤΕ Γιάννης Σαριδάκης ,μιλώντας στις 14 Σεπτεμβρίου στο προσωπικό του Ιδρύματος:“Θα πάμε γρήγορα, εφόσον υπάρχει συμφωνία, για τη συνέργεια των δύο Ιδρυμάτων”.

Η Επιτροπή

Η Επιτροπή "Γαβρόγλου" αποτελείται από τους Καθηγητές:

1. Κότιο  Αγγελο  ,   Πρύτανη  του Πανεπιστημίου Πειραιώς.

2. Κούτρα  Μάρκο, Αντιπρύτανη  Οικονομικών, Προγραμματισμού και Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Πειραιώς.

3. Παντελίδη  Παντελή  του Ισιδώρου,  Αντιπρύτανη  Διοικητικών Υποθέσεων, Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Φοιτητικής Μέριμνας του Πανεπιστημίου Πειραιώς.

4. Σαριδάκη Ιωάννη , Καθηγητή , Πρόεδρο  ΔΕ της ΑΣΠΑΙΤΕ.

5. Παγιατάκη  Γεράσιμο  , Καθηγητή , Πρόεδρο  Τμήματος Εκπαιδευτικών Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Εκπαιδευτικών Ηλεκτρονικών Μηχανικών της ΑΣΠΑΙΤΕ.

6. Κουνενού Καλλιόπη του Εμμανουήλ,  Αν. Καθηγήτρια, Πρόεδρο  Παιδαγωγικού Τμήματος της ΑΣΠΑΙΤΕ.

7. Ερρίκο Χαϊμ Βεντούρα, Καθηγητή  Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.

Σχόλια (19)

 
Εκτρωμα
17 Νοε 2018 09:23

Ο πρόεδρος της ΑΣΠΑΙΤΕ που υποτιμά τους φοιτητές της σχολής του με λέξεις όπως τεχνολόγοι, υπομηχανικοί κ.α. Καταφέρνει τελικα να τους αφαιρέσει την ιδιότητα του μηχανικού βάση των σχολών του ΠΑΠΕΙ που δεν υπάρχουν τέτοιες ειδικότητες. Με την συγχώνευση έκτρωμα που θα κανει θα καταφέρει να δημιουργήσει τεράστιες αντιδράσεις.

 
ΑΣΠΑΙΤΕ και ΠΑΔΑ
17 Νοε 2018 11:44

Μέχρι το 2018 λειτουργούσαν -κακώς- τρία ΤΕΙ στην Αττική και τον Πειραιά: ΤΕΙ Αθηνών, ΤΕΙ Πειραιά, και ΑΣΠΑΙΤΕ.

Το πιο λογικό θα ήταν να ενσωματωθούν τα αντίστοιχα τμήματα στο Πολυτεχνείο Αθηνών.

Αφού προτιμήθηκε η λύση της ιδρυσης ενός νέου Πανεπιστημίου (Παν. Δυτικής Αττικής) θα έπρεπε το σχέδιο να περιλαμβάνει και τα 3 ΤΕΙ.

Σε κάθε περίπτωση, το Πανεπιστήμιο Πειραιά ειδικεύεται παραδοσιακά σε οικονομικά, διοικητικά και ναυτιλικά γνωστικά αντικείμενα και θα έπρεπε να ενοποιηθεί διοικητικά με την ΑΣΟΕΕ, την Πάντειο και τη Χαροκόπειο - ένα ενιαίο ίδρυμα Οικονομικών και Κοινωνικών σπουδών.

 
Αστρίτης
17 Νοε 2018 13:07

Έτσι εξηγείται η αντίδραση των φοιτητών της ΑΣΠΑΙΤΕ που προχώρησαν σε κατάληψη του κτηρίου της Διοίκησης. Ένας χρόνος πέρασε όταν στο Αμφιθέατρο της Σχολής ο Πρόεδρος της ΑΣΠΑΙΤΕ υποσχόταν στους φοιτητές και στο προσωπικό της Σχολής ότι καμία ενέργεια δεν θα γίνει αν δεν τύχει της αποδοχής (μέσω ψηφίσματος μάλιστα) όλων των φορέων της ΑΣΠΑΙΤΕ. Η κοροϊδία περισσεύει. Δημοκρατικές διαδικασίες ΛΕΜΕ!!! Πρωτόγνωρες συμπεριφορές για τα δεδομένα της Σχολής. Καμία ενημέρωση, καμία συνεργασία με τον ΣΕΠ, καμία συνεργασία με το διοικητικό προσωπικό, καμία συνεργασία με τους φοιτητές.

 
Σιδερης Κωνσταντίνος
17 Νοε 2018 14:12

Απορίας άξιον είναι το πότε θα ζητηθεί η άποψη του Τμήματος Εκπαιδευτικών Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Εκπαιδευτικών Ηλεκτρονικών Μηχανικών για την Πρόταση της Επιτροπής μιας και δεν γνωρίζουμε επισήμως σε ποιο νέο σχήμα θα ενταχθεί το Προσωπικό του Τμήματος.
Το ανωτέρω σκεπτικό ισχύει για την περίπτωση που απαιτείται να ερωτηθει το Τμήμα!
Η άποψη ότι η Πρόταση θα βγει σε διαβούλευση ,σύμφωνα με την άποψη μου, δεν λύνει πάντα τα προβλήματα, μιας και θα υπάρχει κάποια συμφωνία μεταξύ των τριών Πλευρών και θα πρέπει να ξαναρχισει η διαδικασία με περισσότερα δεδομένα για την επίλυση των διαφόρων θεμάτων, βλέπε Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος!

Κ. Μ. ΣΙΔΕΡΗΣ
ΕΔΙΠ του ανωτέρω Τμήματος

 
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ
17 Νοε 2018 16:01

Αν οι φοιτητές της σχολής δεχθούν να χάσουν την ιδιότητα του ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ θα είναι ΑΥΤΟΧΕΙΡΙΑ. Αν δεχθούν να τους μετατρέψουν σε γενικούς Παιδαγωγούς χωρίς πρακτικά κανένα επαγγελματικό δικαίωμα θα είναι οι πιο ....... που υπάρχουν. ΞΥΠΝΑΤΕ ΣΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΤΟΥΣ ΚΟΠΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ.

 
Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας, MSc, PhD
17 Νοε 2018 16:36

Συμφωνώ απόλυτα με τον @ΑΣΠΑΙΤΕ και ΠΑΔΑ (17 Νοε 2018 11:44).

 
Ribopaido
17 Νοε 2018 19:33

Κ.Σιδέρη μιλήστε για την σχολή που αγαπάμε /αγαπάτε

Πονάμε την μοναδική αυτη σχολή στην ελλάδα. Καντε κατι να μην γινει μέλος ενος πανεπιστημίου χωρίς καποια εξέλιξη και καταστροφή της δομής της

Ευχαριστούμε

Ενας απόφοιτος που κάνει Phd τώρα και καμαρώνει ακόμα για την σχολή του

 
Σιδερης Κωνσταντίνος
17 Νοε 2018 22:07

@Ribopaido

Δυστυχώς, τι να κάνει ο ταπεινος ΕΔΙΠ!?

Ο Θεός είναι Μεγάλος και δεν ξεχνα!

Καλή σταδιοδρομία να έχετε!

 
Κάποιες σκέψεις στο διάλογο...
18 Νοε 2018 01:29

Συμφωνώ κι εγώ ότι τα εναπομείναντα κεντρικά ΑΕΙ της Αθήνας θα πρέπει να συνενωθούν δημιουργώντας ένα ενιαίο ακαδημαϊκό & ερευνητικό ίδρυμα!
Πού αλλού υπάρχουν 'μονοθεματικά' πανεπιστήμια?
Κατά τη γνώμη μου Πανεπιστήμιο σημαίνει και αμφιθέατρο και εργαστήριο και κλινική. Και θεωρία και πείραμα. Από και σε διαφορετικά γνωστικά πεδία.

1ον. Νομίζω ότι η συνέργεια με τα δύο ΤΕΙ της Αττικής ήταν βιαστική και πρόωρη. Έπρεπε να μπουν στο τραπέζι του διαλόγου όλα τα ΑΕΙ που εδρεύουν στο λεκανοπέδιο.
<Βέβαια το θέμα με τα κληροδοτήματα αντιλαμβάνομαι ότι ενέχει νομικά εμπόδια σε τυχόν συγχωνεύσεις.>
πχ
-τα τμήματα της νέας Σχολής Επιστημών Υγείας και Πρόνοιας του ΠΑΔΑ δε θα μπορούσαν να ενταχθούν εξαρχής στη Σχολή Επιστημών Υγείας του ΕΚΠΑ?
-τα τμήματα της Σχολής Μηχανικών του ΠΑΔΑ δε θα μπορούσαν να ενταχθούν ως BSc προγράμματα στο ΕΜΠ αφού πλέον των δικών του σχολών τα 5ετή είναι MSc?
κ.ο.κ.

2ον. Εν προκειμένω στο Πα.Πει. τα μισά τμήματα είναι ομοειδή με του Παντείου Παν/μίου και τα υπόλοιπα με του Οικονομικού Παν/μίου όπως και προαναφέρθηκε. Επίσης ένα ΑΕΙ θα πρέπει να αποτελείται εκτός από θεωρητικές σχολές και από εφαρμοσμένες. Μια πρόταση θα ήταν η συνένωση των Παν/μίων Πειραιά - Παντείου - Οικονομικού - Γεωπονικού - Χαροκόπειου & ΑΣΠΑΙΤΕ με τις σχολές:
-Πολιτικών Επιστημών
-Οικονομικών
-Κοινωνικών Επιστημών
-Γεωπονική
-Μηχανικής & Περιβάλλοντος

3ον. Θεωρώ ότι η δομή του Τμήματος θα πρέπει να καταργηθεί και το ΑΕΙ να αποτελείται μόνο από Σχολές με εργαστήρια, κλινικές και βιβλιοθήκες. Στις Σχολές θα εντάσσονται στο σύνολό τους τα μέλη ΔΕΠ με ειδικεύσεις, το τεχνικό και διοικητικό προσωπικό. Οι Σχολές θα έχουν την ευθύνη οργάνωσης ΠΠΣ, ΠΜΣ και Δ.Δ. Όσον αφορά τα ΠΠΣ αυτά θα σχεδιάζονται σύμφωνα με τις διεθνείς προδιαγραφές κι αναλόγως των αναγνωρισμένων επαγγελματικών δικαιωμάτων στην Ελλάδα.
πχ σήμερα ένα Τμήμα Φυσικής ή Βιολογίας διοργανώνουν αποκλειστικώς ομώνυμα ΠΠΣ Φυσικής ή Βιολογίας αντιστοίχως (με/χωρίς κατευθύνσεις). Θα μπορούσε η Σχολή Θετικών Επιστημών να διοργανώνει ΠΠΣ Φυσικής, ΠΠΣ Πλανητικής Επιστήμης, ΠΠΣ Βιολογίας, ΠΠΣ Bioengineering (αγγλόφωνο) κ.ο.κ. (χωρίς να δημιουργηθούν νέα τμήματα!)
Οι απόφοιτοι Λυκείου δεν θα εντάσσονται σε Τμήματα αλλά θα επιλέγουν το ΠΠΣ της Σχολής που θέλουν να φοιτήσουν.
Επίσης πέρα από το κύριο πτυχίο major με 270 ECTS να δίνεται η δυνατότητα στον προπτυχιακό φοιτητή να παρακολουθεί εφόσον το επιθυμεί κι ένα minor πρόγραμμα των 120/60 ή 30 ECTS από την ίδια Σχολή ή άλλης του ίδιου ιδρύματος.

4ον. Το ίδρυμα θα πρέπει να έχει συγκεκριμένες εγκαταστάσεις στην ίδια πόλη. Όχι στον διασκορπισμό σε περισσότερες πόλεις - κωμοπόλεις ή/και νησιά. Φτάνει! Δεν γίνεται αντιληπτό ότι σε κάθε πόλη ή νησί θα πρέπει εκτός του προσωπικού να υπάρχουν κτίρια, βιβλιοθήκες και εστίες? Υπάρχει η αντίστοιχη χρηματοδότηση? Όχι. Οπότε και οι φοιτητές επιλέγουν να παίρνουν μετεγγραφές προς τα κεντρικότερα ιδρύματα (με υποδομές) και να ερημώνουν τα περιφερειακά (με τις ελλείψεις τους).

 
ΑΣΠΑΙΤΕ
18 Νοε 2018 10:42

Από τη στιγμή που υπάρχει το ΕΜΠ και το ΠΑΔΑ υπάρχουν αρκετές επιλογές για τη συνέχεια.

Δεν ήταν / είναι καμια μεγάλη σχολή η ΣΕΛΕΤΕ / ΑΣΠΑΙΤΕ. Ας απορροφηθεί από κάποιο άλλο ίδρυμα για να εχουμε καλύτερη οργάνωση στα πανεπιστήμια στην Αττική.

 
Εκπαιδευτικών πολιτικών μηχανικων
18 Νοε 2018 14:49

Έγραφα στις εργασίες μου... Που να ήξερα... ΚΑΜΊΑ ΑΝΟΧΗ! Η ΑΣΠΑΙΤΕ θα έπρεπε να είναι ένα πανεπιστήμιο από μόνη της με εκπαιδευτικό και μηχανικό χαρακτηρα

 
@Εκπαιδευτικών πολιτικών μηχανικων
18 Νοε 2018 15:45

Η ΑΣΠΑΙΤΕ στα ΤΕΙ δεν είναι; Πότε είχε γίνει Πανεπιστήμιο;

 
έκτρωμα
18 Νοε 2018 17:11

@ Εκπαιδευτικών πολιτικών μηχανικων

Αγαπητέ σχολιαστή, ειλικρινά εξηγήστε μου σε ποιο ευρωπαϊκό σύστημα υπάρχει δομή ανάλογη με τον ευσεβή σας πόθο όπως αυτός αναφέρεται στο παραπάνω μήνυμά σας.
Ακόμα και για τα ελληνικά δεδομένα δεν προβλέπεται τόσο μικρό πανεπιστήμιο.

Μία αξιόλογη πρόταση που μπορεί να είναι θέμα συζήτησης είναι του σχολιαστή @Κάποιες σκέψεις στο διάλογο...
Που προσπαθεί να μαζέψει τα ασημάζευτα που χωρίζουν οι εγωισμοί και οι μοναδικότητες ουσιαστικά συναδέλφους και φοιτητές διαφορετικών ιδρυμάτων.

Δυστυχώς στην Ελλάδα κύριε δεν υπάρχει αυτός ο τρόπος σκέψης τουλάχιστον επί του παρόντος. Δεν θέλουμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας στην προσπάθεια για βελτίωση του κοινονικού συνόλου αλλά να δείξουμε ποιός είναι πιο ισχυρός.
Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχουν ηγέτες, από ισχυρούς και συντεχνίες έχουμε χορτάσει...

 
Φοιτητής
20 Νοε 2018 12:43

Και που θα εγκατασταθούν; Το ΠΑΠΕΙ ΑΣΦΥΚΤΙΑ!

 
Κωνσταντίνος
20 Νοε 2018 15:11

Πολύ θα έδεναν στην παραπάνω συγχώνευση και οι Σχολές και τα Τμήματα του Γεωπονικού Πανεπιστήμιου μετά τη διεύρυνσή του στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας.Τόσο τα τμήματα οικονομικής κατεύθυνσης και διοίκησης επιχειρήσεων του ΠΑΠΕΙ είναι συγγενικά με τη νέα σχολή Οικονομικών Επιστημών του Γεωπονικού,όσο και η Παιδαγωγική Σχολή της ΑΣΠΑΙΤΕ μπορεί να συνδεθεί με αρκετά τμήματα του Γεωπονικού.Επίσης και η σχολή Μηχανικών της ΑΣΠΑΙΤΕ θα μπορούσε να συνδεθεί τόσο με τα τμήματα Πληροφορικής του ΠΑΠΕΙ,όσο και και με τα γεωπονικά τμήματα του ΓΠΑ. Ίσως σε μία επόμενη συγχώνευση να γίνει εφικτή αυτή η σύνδεση κι εφόσον το ΕΜΠΑ επιμένει στην παραδοσιακή του αυτάρκεια και δεν προχωρήσει κι αυτό σε συνέργειες.
Όσο γιά τις συνέργειες των ΑΕΙ και των ΤΕΙ,δυστυχώς εδώ και τριάντα χρόνια δεν ήταν καθόλου μέσα στον τρόπο σκέψης και δράσης των καθηγητών μας, κάτι που επιβράβευσε και ο τότε υπουργός Παιδείας κος ΓΑΠ,ο οποίος κατάφερε να μετατρέψει τις μέχρι τότε ανώτατες σχολές του Λεκανοπεδίου σε Πανεπιστήμια.Δηλαδή να κάνει το εύκολο,παρά να πείσει τους καθηγητές που ως Έλληνες είναι πάντα ατομιστές και σεχταριστές και δεν επιδιώκουν τη συνεργασία μεταξύ διαφορετικών επιστημών.

 
asxetos
21 Νοε 2018 14:38

Συμφωνώ με την άποψη του σχολιαστή ''Έκτρωμα'', με την διευκρίνιση ότι ο κος
πρόεδρος δεν είναι καθηγητής της ΑΣΠΑΙΤΕ ,αλλά του Πολυτεχνείου Κρήτης(μαθηματικός)....όπως διαβάζουμε στην προσωπική του ιστοσελίδα, είναι διορισμένος-τοποθετημένος;;;(δεν γνωρίζω τη διαδικασία) στην Διοίκηση της ΑΣΠΑΙΤΕ από τον Απρίλιο του 2016.....

Συνεπώς η ΑΣΠΑΙΤΕ δεν είναι ''σχολή του''(εφόσον η έδρα του είναι στα Χανιά).....η ''σχολή του''είναι στα Χανιά....οπότε καταλαβαίνουμε τι θα γίνει τελικά.......συγχώνευση και καλή χώνεψη.....

 
Γιωργος-Περιεργος
24 Νοε 2018 14:05

Λετε πολλα πραγματα και στην ουσια του θεματος δεν εχετε καταληξη.
Τελικα απο ΤΕΙ χωρις ιδιαιτερο ενδιαφερον στην αγορα εργασιας με τιτλο καθηγητη που ποτε δεν προκειτε να βρει δουλεια, μπαινει σε ενα πανεπιστημιο αναγνωρισμενο πολλων ετων και σε σχολες με ζητηση στην αγορα.Σε αυτες τις σχολες δεν μπαινατε με τα μορια της ΑΣΠΑΙΤΕ.
Αν κανω λαθος μπορειτε να με διαψεσευτε αλλα χωρις πολλα λογια στην ουσια του πραγματος

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

 
asxetos 2
25 Νοε 2018 00:14

Περίεργος -Γιώργος ,από που έβγαλες το συμπέρασμα ,ότι απόφοιτος π.χ. ΤΕΙ μηχανολογίας,βρίσκει πιο δύσκολα δουλειά απο έναν απόφοιτο του ΠΑΠΕΙ...;;

για ψάξτο καλύτερα γιατί λίγο περίεργα τα λες.....

Είναι απλό ....μια ιστοσελίδα ευρέσεως εργασίας να ανοίξεις διαψεύδεσαι αμέσως....χωρίς πολλά λόγια....

ΠΑΡΑΚΑΛΩ

 
αγγελική Δράμα
28 Νοε 2018 11:29

Μάλλον θα συμφωνήσω με τον γιώργο τον περίεργο.
asxetos 2 καλά τα λες αλλά μηχανολόγο θα πάρουν από καλύτερα ΤΕΙ και όχι από ΑΣΠΑΙΤΕ π.χ (πρώην τει αθηνών ή πειραιά),ή και ακόμα από ΑΕΙ χωρίς συμβάσεις εργασίας τσάμπα τους προσλαμβάνουν.
Συμπέρασμα είναι τυχεροί οι φοιτητές της ΑΣΠΑΙΤΕ γιατί αναβαθμίζετε το πτυχίο τους σε σχολές όπως ψηφιακών συστημάτων κλπ.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ