Συνεδριάζουν στις Βρυξέλλες για τον Εκσυγχρονισμό της Ανώτατης Εκπαίδευσης

Η συνεδρίαση έχει ιδιαίτερη σημασία για τη χώρα μας, καθώς γίνεται σε μια χρονική περίοδο που βρίσκεται προς το τέλος η συγχώνευση των ΤΕΙ με τα Πανεπιστήμια.

03/12/2018

Ενημερώθηκε: 03/12/2018, 14:11

Άκουσε το άρθρο

Για το διήμερο 10 και 11 Δεκεμβρίου, στις Βρυξέλλες,  έχει προγραμματιστεί η συνεδρίαση της Ομάδας Εργασίας ΕΚ2020 για τον Εκσυγχρονισμό της Ανώτατης Εκπαίδευσης (ET2020 Working Group for the Modernisation of Higher Education) .
 
Το υπουργείο Παιδείας θα εκπροσωπήσει ο Δρ. Ερρίκος Χαΐμ Βεντούρας, καθηγητής του  Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής.

Η συνεδρίαση έχει ιδιαίτερη σημασία για τη χώρα μας, καθώς γίνεται σε  μια χρονική περίοδο που  βρίσκεται προς το τέλος η συγχώνευση των ΤΕΙ με τα Πανεπιστήμια.

Για τα μοναδικά ΤΕΙ που δεν έχει συμφωνηθεί ακόμη η συγχώνευση είναι της Κρήτης και του ΤΕΙ  Δυτικής Ελλάδας (πρώην ΤΕΙ Πάτρας-Μεσολογγίου).

Ωστόσο και για τα δύο Ιδρύματα έχουν συγκροτηθεί Επιτροπής για να εκδώσουν σχετικά πορίσματα

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (10)

Θεόδωρος Γεωργίου
|

@ "@Τζωρτζ 03 Δεκ 2018 19:42",

Τα Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών της Γερμανίας διαφέρουν από τα κλασσικά Πανεπιστήμια στο ότι δεν μπορούν να κάνουν Διδακτορικό και τίποτα άλλο, από μόνα τους. Αν θέλεις να κάνουμε και διάλογο πάνω στο θέμα. Ευχαριστώ.

tolis
|

@Τζωρτζ
Μπορείτε να μας αναλύσετε γιατί το παράδειγμα με το ΤΕΠΑΚ είναι ατυχέστατο;; Επίσης, είστε απόφοιτος ΤΕΙ και αντιμετωπίσατε κάποιο πρόβλημα στο εξωτερικό με το όρο "Technological Educational Institute" (και όχι education όπως εσφαλμένα γράφετε);; Πρόβλημα δηλαδή σε μεταπτυχιακές σπουδές και εργασία ή απλά έχετε ακούσει από άλλους......

@Τζωρτζ
|

Προφανώς και έχετε περιορισμένη γνώση το τι σημαίνει Πανεπιστήμιο και τι ΤΕΙ. Για αυτό καταλαβαίνετε ότι αυτό που λείπει από τα ΤΕΙ είναι τα διδακτορικά.... Το παράδειγμα με το ΤΕΠΑΚ ατυχέστατο ...

Έχετε πάει στο εξωτερικό ποτέ και να σας ρωτάνε τι είναι το "Technological Education Institute"; (αφού δεν βλέπουν στο όνομα τον όρο "University")

Έχουμε εξηγήσει εδώ πολλές φορές (και ο Υπουργός) ότι τα Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών είναι υποβαθμισμένα σε σχέση με τα Πανεπιστήμια. Γιατί επιμένετε;

Τζωρτζ
|

Κύριε Χιωτίνη, γράφετε για υβρίδια, ενσωματώσεις κτλ και πραγματικά μου γεννιέται η εξής απορία: Αν αντί της κονιορτοποίησης του Τεχνολογικού Τομέα της ανώτατης εκπαίδευσης δια χειρός Γαβρόγλου, είχαμε αλλαγή νομοθεσίας ώστε να μπορούν τα ΤΕΙ να οργανώνουν διδακτορικά προγράμματα σπουδών, ποιο ακριβως πρόβλημα θα υπήρχε με τα "υβρίδια"??
Το Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου, ένα Τεχνολογικό ίδρυμα του 21ου αιώνα, έχει φορέσει τα γυαλιά σε πολλά πανεπιστήμια του ελλαδικού χώρου με τις θέσεις που καταλαμβάνει στις διεθνείς κατατάξεις. Αλλά ξέχασα, σαν πανεπιστήμιο εφαρμοσμένων επιστημών, δεν χορηγεί κανονικά πτυχία, αυτό είναι το αρνητικό!!! Αυτό σκέφτηκε ο κύριος υπουργός και δεν ακολούθησε το μοντέλο του εν λόγω Πανεπιστημίου στα ΤΕΙ της χώρας....

Στέφανος
|

Να εφαρμόσουμε επιτέλους την Μπολώνια, 3+2 με ανώτερη διάρκεια φοίτησης.

Νικητας Χιωτίνης
|

Κε "Απόφοιτε ΤΕΙ Αθήνας",
ο νυν υπουργός με τολμη και γνωση καταργεί τα ΤΕΙ ως υβρίδια και τα μετατρέπει σε πανεπιστήμια ή τα ενσωματώνει με πανεπιστήμια. Γιατί 4 έτη σπουδών συνιστούν πανεπιστημιακές σπουδές. Αντί μάλιστα να μετατρέψει μερικές σχολές σε διετείς επαγγελματικές, τους αναβαθμίζει το γνωστικό περεχομενο για να γίνουν πανεπιστημιακές (είχα άλλη άποψη, την μετατροπή μερικών σχολών σε επαγγελματικές, ο νυν υπουργός απεφάσισε να τις κρατήσει όλες σε τετραετείς σπουδές, φαίνεται πως "περπατάει" αυτή η επιλογή του).

Η σημερινή Ελλάδα πράττει με βάση τα διεθνώς τεκταινόμενα και θεσμισμένα. Ίσως για πρώτη φορά. Τις όποιες "παράπλευρες απώλειες" νομίζω θα τις διορθώσει, αν με διαβάζετε θα βλέπετε ότι προς αυτό προτεινω συγκεκριμένες λύσεις που θεωρώ απαραίτητες και πραγματοποιήσιμες (αλλά δεν εισακούομαι μέχρι τώρα...)

Απόφοιτος ΤΕΙ Αθήνας
|

Να δούμε τι θα πει ο κ. Βεντούρας που συνέβαλε στην δημιουργία του ΠΑΔΑ, όντας σύμβουλος του κ. Γαβρόγλου, για:

1) Την αδικία που υπάρχει σε βάρος των αποφοίτων των αποφοίτων των ΤΕΙ σχετικά μη ύπαρξη καθολικής διαδικασίας ισοτίμησης-αντιστοίχησης των πτυχίων τους με τα πανεπιστημιακά πτυχία που θα χορηγεί το ΠΑΔΑ

2) Το πώς ένα πανεπιστημιακό ίδρυμα χορηγεί πτυχία ΤΕΙ στους φοιτητές του

Πιστεύετε στα αλήθεια κ. Βεντούρα ότι με τον ρόλο που είχατε στην ίδρυση του ΠΑΔΑ και στις άλλες συγχωνεύσεις των ΤΕΙ με διάφορα πανεπιστήμια, μπορείτε να μιλήσετε στην Ευρώπη για εκσυγχρονισμό της Ανώτατης Εκπαίδευσης?

Πιστεύει στα αλήθεια το υπουργείο παιδείας ότι είναι σε θέση να τοποθετηθεί στην Ευρώπη επ' αυτού θέματος με τα απ' όλα αυτά?

Κύριοι, ζούμε στιγμές άπειρου κωμικού κάλους!

Αποφοιτος μηχανικος
|

Κ Βεντούρα για τα επαγγελματικά δικαιώματα των μηχανικών ΤΕ θα κάνατε κάποια αναφορά;

ΓΙΩΡΓΟΣ
|

Κ. ΒΕΝΤΟΥΡΑ πες στις βρυξελες το επιπεδο της ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ οτΙ οι αποφοιτοι έχουν επαγγελματικα δικαιώματα εμπειροτεχνών . Σιγα που θα πεις στους ευρωπαίους τα χαλια του εκπαιδευτικού μας συστήματος ότι τα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ βγάζουν αποφοιτους μηχανικούς με επαγγελματικά δικαιώματα για μανδρότοιχους, χωρις να λογαριάζουμε τα μεταπτυχιακα ή τα διδακτορικά των αποφοίτων τους . ΖΗΤΩ !!!!

Ο κ. Χαίμ
|

να εισηγηθεί οτι όποιος έχει 2 διαδοχικές τετραετίες σε θέση καθηγητή να γυρίζει σε θέση ΕΔΙΠ ή ΕΤΕΠ για να ξαναθυμηθεί τι εστί εργαστήριο (πετυχημένη μέθοδος Γαβρόγλου)

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ