Placeholder

ΦΟΙΤΗΤΕΣ

“Κόκκινες” γραμμές βάζουν οι φοιτητές της ΑΣΠΑΙΤΕ στη συγχώνευση με το Παν. Πειραιά

“Ολοι εμείς δεν θα αφήσουμε κανέναν να παίζει με το μέλλον και τα πτυχία μας”
Δημοσίευση: 03/12/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

“Κόκκινες” γραμμές στην επικείμενη συγχώνευση της Σχολής τους με το Πανεπιστήμιο Πειραιά, βάζουν οι φοιτητές της ΑΣΠΑΙΤΕ με επιστολή προς τα μέλη της Επιτροπής “Γαβρόγλου”.

“Ως ακαδημαϊκοί ελπίζουμε να δείξετε τον απαραίτητο σεβασμό στους χιλιάδες ενεργούς φοιτητές της ΑΣΠΑΙΤΕ και τις οικογένειες τους. Ζητάμε να δείξετε σεβασμό στους χιλιάδες αποφοίτους της σχολής μας. Τέλος ζητάμε να δείξετε σεβασμό στην ιστορία της ΑΣΠΑΙΤΕ, μια ιστορία που κρατάει για πάνω από 60 χρόνια  προσφοράς τόσο στην τεχνική εκπαίδευση όσο και στον κλάδο των μηχανικών” τονίζει  στην επιστολή του ο Φοιτητικός  Σύλλογος της  ΑΣΠΑΙΤΕ και το ξεκαθαρίζουν:

“Ολοι εμείς δεν θα αφήσουμε κανέναν να παίζει με το μέλλον και τα πτυχία μας”.

Ο Φοιτητικός  Σύλλογος της  ΑΣΠΑΙΤΕ σημειώνει στην επιστολή ότι:

Α. Από την πρώτη στιγμή ζητήσαμε να ενημερωθούμε τόσο για τις προθέσεις του υπουργείου όσο και για τις προθέσεις της διοικούσας επιτροπής της σχολής μας.

Β. Μέχρι σήμερα τόσο ο πρόεδρος της σχολής μας όσο και ο αρμόδιος σύμβουλος από το υπουργείο παιδείας, με τον οποίο ήρθαμε σε επικοινωνία, δεν μας έχουν ενημερώσει ουσιαστικά για τίποτα.

Γ. Είναι τουλάχιστον αδιανόητο να συζητείται το μέλλον της σχολής μας χωρίς εμάς. Ως σπουδαστικός Σύλλογος προχωρήσαμε ήδη σε παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Παιδείας, Συμβολική κατάληψη της διοικούσας επιτροπής, 2 Γενικές Συνελεύσεις. Επίσης έχουμε ξεκαθαρίσει τις προθέσεις μας και τις κόκκινες γραμμές που βάζουμε απέναντι σε όποια πιθανή συγχώνευση και δεν κάνουμε βήμα πίσω απ΄ αυτές. Επιπλέον σε συνεργασία με τον σύλλογο των Καθηγητών αλλά και των διοικητικών υπαλλήλων της σχολής μας όλοι μαζί θέτουμε τις ίδιες κόκκινες γραμμές.

Δ. Είναι λοιπόν επιτακτική ανάγκη να ενημερωθούμε άμεσα για το έργο της επιτροπής σας. Στο πλαίσιο αυτό, ζητάμε άμεσα συνάντηση και παρακαλούμε να μας απαντήσετε στα ακόλουθα ερωτήματα:

  1.     Με ποια απόφαση του Υπουργού έχει συγκροτηθεί η επιτροπή στην οποία συμμετέχετε;
  2.     Ποιος Προεδρεύει στην επιτροπής σας;
  3.     Πού και πότε συνεδριάζει;
  4.     Θα θέλαμε τα πρακτικά των συνεδριάσεων σας, να κοινοποιηθούν προς την ακαδημαϊκή κοινότητα της ΑΣΠΑΙΤΕ.
  5.     Ποιά είναι τα μέχρι τώρα συμπεράσματα σας;
  6.     Γιατί μέχρι σήμερα δεν έχει κληθεί ο Σύλλογος των Φοιτητών για να εκφράσει τις απόψεις του;
  7.     Συζητείται η πλήρης κατάργηση της ΑΣΠΑΙΤΕ και η συγχώνευση των τμημάτων με ήδη υπάρχοντα τμήματα του ΠΑ.ΠΕΙ;
  8.     Συζητείται η κατάργηση των επαγγελματικών δικαιωμάτων του Μηχανικού;
  9.     Συζητείται η κατάργηση της παιδαγωγικής επάρκειας;
  10.     Χωροταξικά η σχολή θα παραμείνει στα ίδια κτίρια;
Ετικέτες: 
ΑΣΠΑΙΤΕ

Σχόλια (12)

 
THOMAS
03 Δεκ 2018 13:29

Ο αποδεκατισμός των Μηχανικών

 
Φοιτητής ΑΣΠΑΙΤΕ
03 Δεκ 2018 15:41

Ωραία τα λέμε ρε παιδιά αλλά τα επαγγελματικά δικαιώματα του μηχανικού που τα είδαμε; Να ξέρω να ετοιμάσω φάκελο για το Τ.Ε.Ε.

 
Γαβριήλ Ζώτος
03 Δεκ 2018 16:23

Τα ερωτήματά σας και οι ανησυχίες σας είναι απολύτως λογικά. Εκτός όμως της συνεργασίας σας με τους φορείς που αναφέρετε ξεχάσατε ( !!! ) την Ένωση Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών η οποία εδώ και πολλά χρόνια αγωνίζεται και έχει προτείνει μία ολοκληρωμένη πρόταση για το μέλλον της σχολής και το δικό σας.

 
Κάποιες σκέψεις στο διάλογο...
03 Δεκ 2018 20:30

Νομίζω ότι η ενδεδειγμένη εξέλιξη της εν λόγω ανώτατης σχολής (τεχνολογικού τομέα) με αποφοίτους κυρίως ως καθηγητές στη δευτεροβάθμια θα ήταν η ένταξή της ως:

-- "Παιδαγωγικό Τμήμα Τεχνολογικής Εκπαίδευσης" στη Σχολή Επιστημών της Αγωγής του ΕΚΠΑ
ή
-- "Τμήμα Παιδαγωγικής της Τεχνολογίας" στη Σχολή Θετικών Επιστημών του ΕΚΠΑ

με την ανάλογη οργάνωση και δομή πανεπιστημιακού τμήματος σε Τομείς και Εργαστήρια και αναμορφωμένο ακαδημαϊκό 4ετές προπτυχιακό πρόγραμμα με δυνατότητα μεταπτυχιακών και διδακτορικών προγραμμάτων και έρευνα.

Επίσης, εξασφαλίζεται η παιδαγωγική επάρκεια καθότι πρόκειται για δύο αναγνωρισμένες παιδαγωγικές / καθηγητικές σχολές με ανάλογα ΠΠΣ.

Δικαιώματα μηχανικών ξέρω ότι ασκούνται από διπλωματούχους μηχανικούς των πολυτεχνείων / πολυτεχνικών σχολών.

 
Οτι να ´ναι
03 Δεκ 2018 21:57

Εντάξει, προτείνω να μπει η σχολή στο Πανεπιστήμιο του πλανήτη Άρη. Γιατί όχι;;; Τόσα και τόσα έχουμε διαβάσει 6 μήνες.
Κύριοι, η τεχνολογική εκπαίδευση ΔΕΝ χρειάζεται ΕΙΔΙΚΗ ΣΧΟΛΗ. Τέρμα.
Ομως οι φοιτητές της ΑΣΠΑΙΤΕ έχουν κανει 40 μαθήματα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (εκτός των παιδαγωγικών). Πως να κολλήσουν αυτοί στο ΠΑ.ΠΕΙ; ΟΥΤΕ ΜΕ ΟΥΧΟΥ
Μόνο το ΠΑΔΑ μπορεί να τους απορροφήσει ή το ΕΜΠ. ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΚΑΙ ΠΡΑΞΤΕ
Ε Λ Ε Ο Σ

 
Φοιτητής ΑΣΠΑΙΤΕ 5ο έτος
03 Δεκ 2018 23:53

Ύστερα από πολλές συνομιλίες με συναδέλφους, η πλειονότητα της φοιτητική κοινότητα της ΑΣΠΑΙΤΕ ζητά το αυτονόητο.
1) Εφόσον δεν είναι δυνατή η εξέλιξη της ΑΣΠΑΙΤΕ σε αυτόνομο πανεπιστημίο, τότε να ενσωματωθούν τα τμήματα σε κάποιο πανεπιστημιακό ίδρυμα διατηρώντας τα υπάρχοντα τμήματα ως έχουν και αναβάθμιση από ΤΕ σε ΠΕ.
2) Συγχρόνως να αναβαθμιστούν τα προγράμματα σπουδών με την αντικατάσταση παλαιών μαθημάτων με καινούρια και σύγχρονα.
3) Όσον αφορά την παιδαγωγική επάρκεια, αυτή μπορεί να δίνεται στον οποιοδήποτε κάνοντας 1-2 εξάμηνα επιπρόσθετα. Δηλαδή να μπορούν όλοι οι φοιτητές από το πανεπιστημιακό ίδρυμα που θα απορροφήσει την ΑΣΠΑΙΤΕ, να πάρουν παιδαγωγική επάρκεια.
4) Να δωθεί δυνατότητα σε όσους φοιτητές έχουν πρόσφατα ορκιστεί, να δώσουν εξετάσεις σε κάποια μαθήματα και να πάρουν το αναβαθμισμένο πτυχίο.

ΥΓ. Αυτο το αστείο που διάβασα περί ΕΚΠΑ με άφησε πραγματικά άφωνο... Και εξηγούμαι. Μαζί με το τρέχων εξάμηνο, συμπληρώνονται 40+ μαθήματα που θα έχω δώσει ισοδύναμα και αντίστοιχου γνωστικού αντικειμένου με ΠΑΔΑ, ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ και γενικότερα σχολές που βγάζουν μηχανικούς.
Ειδικότερα, μετρώντας θεωρίες και εργαστήρια σαν ξεχωριστά μαθήματα το παραπάνω νούμερο εκτινάσσεται στα 65+ μαθήματα ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ. (Το αναφέρω αυτό το νούμερο καθώς η εξέταση είναι ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ σε θεωρία και εργαστήριο, το ίδιο και ο βαθμός δυσκολίας.)
Οπότε, με ποια λογική η ΑΣΠΑΙΤΕ να συγχωνευτεί και να γίνει αμιγώς παιδαγωγική αφήνοντας μια και για πάντα τον τομέα του μηχανικού; Τόσα χρόνια πέρα από καλούς τεχνολόγους παιδαγωγούς, καταρτίζει και άξιους μηχανικούς.

 
Κωστας
04 Δεκ 2018 10:21

καλα κάνει ο συλλογος φοιτητων και θελει να συμμετεχει στην διαδικασία...ας τους πει όμως καποιος οτι δεν υπαρχουν δικαιωματα μηχανικου εδω και 30 χρονια....επισης συμφωνα με τωρινές προτάσεις του ΤΕΕ τα οποια δικαιώματα που μπορει να αποδοθούν αναφέρονται σε αρμοδιοτητες εργοδηγού-ΥΠΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ....δεν λαμβανεται υποψιν εμπειρια/μεταπτυχιακα/διδακτορικά....Γενικά, ας ενημερωθούν οτι ο κ. Γαβρόγλου με την συμφωνη γνώμη των καθηγητών ΤΕΙ ισοπέδωσαν τριτοβάθμια ιδρύματα μέσα σε μια νύχτα.....αυτα γίνονται στην Ουγκάντα της Ευρώπης

 
Άκης
04 Δεκ 2018 12:57

Η ΑΣΠΑΙΤΕ πρέπει να παραμείνει όπως είναι!
Ώστε να είναι το μοναδικό ΤΕΙ για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι καινούργιοι.

 
ΑΣΠΑΙΤΕ και ΑΕΙ Αττικής
04 Δεκ 2018 17:52

Η ΑΣΠΑΙΤΕ θα έπρεπε είτε να απορροφηθεί από το ΕΜΠ είτε να είχε συμμετάσχει στην ένωση με το ΤΕΙ Αθηνών και ΤΕΙ Πειραιά.

Μεγάλο λάθος στρατηγικής η ένωση ΑΣΠΑΙΤΕ και ΠΑΠΕΙ. Σε 10 χρόνια θα καταλάβουν ότι έχουν δημιουργήσει υπερβολικά πολλά ΑΕΙ στην ευρύτερη περιοχή Αττικής και Πειραιά και αναγκαστικά θα ξεκινήσουν νέες συγχωνεύσεις.

Το σωστό σχέδιο είναι να δημιουργηθούν (3+1) ισχυρά ΑΕΙ σε Αττική και Πειραιά, με στόχευση και κρίσιμη μάζα:

1) ΕΚΠΑ + Σχολές Υγείας ΤΕΙ (Μαιευτική, Νοσηλευτική, Φυσικοθεραπεία κ.α)

2) ΕΜΠ + Γεωπονικό Πανεπιστήμιο + Σχολές Μηχανικών ΤΕΙ Αττικής (όλες οι ειδικότητες έχουν αντιστοίχιση με κάποια πολυτεχνική σχολή του ΕΜΠ, αν δεν υπάρχει να απορροφηθούν ως κατεύθυνση)

3) ΟΠΑ + ΠΑΠΕΙ + Χαροκόπειος + Πάντειος + Σχολές Διοίκησης/Οικονομίας ΤΕΙ Αττικής (σημαντικό να ενοποιηθούν ολα τα τμήματα διοίκησης, λογιστικής, οικονομικών, κοινωνικών σπουδών κτλ.)

4) ΑΣΚΤ Αθηνών + Τμήματα Καλλιτεχνικών Σπουδών ΤΕΙ Αθηνών (Φωτογραφία, Γραφιστική, Συντήρηση Έργων Τέχνης, κ.α.) - Κρίμα σε μια χώρα με την πολιτισμική παράδοση της Ελλάδας να μη λειτουργεί μια σύγχρονη Ανώτατη Ακαδημία Τεχνών, ενσωματώνοντας και το τμήμα Θεατρικών Σπουδών του ΕΚΠΑ και ένα νέο τμήμα Κινηματογράφου.

Όλοι οι Φοιτητικοί Σύλλογοι στην Αττική θα έπρεπε να απαιτήσουν τα παραπάνω, που εξασφαλίζουν σωστές σπουδές σε βιώσιμα τμήματα ΑΕΙ, χωρις διακρίσεις ανάμεσα σε ΠΕ και ΤΕ.

 
Σαλατα:λάχανο-καροτο
05 Δεκ 2018 08:57

Σαλατα τα κάνατε... Σαν αυτήν που τρώω στην σχολή κάθε μέρα σκεπτόμενος για το μέλλον μου.. Ακούγονται τα χειρότερα, ευελπιστώ κάποιοι να μην ετοιμάζουν την θηλεια για την ΑΣΠΑΙΤΕ γιατί θα σας πάρουμε και εσάς μαζι.(ειτε λέγεται επιτροπή, πρόεδρος, υπουργος)

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean