Placeholder

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Υπουργός: Το πλάνο για το νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ και τις αλλαγές στο Λύκειο

Τον Ιανουάριο στη Βουλή το Σ/Ν- Λίγα μαθήματα πολλές ώρες-Αρχικά σε ορισμένα τμήματα η εισαγωγή με το απολυτήριο και στα άλλα με τα υπάρχον σύστημα
Δημοσίευση: 07/12/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Τον Ιανουάριο θα κατατεθεί, προς ψήφιση, στη Βουλή το Σχέδιο Νόμου για τις αλλαγές στο Λύκειο και το νέο σύστημα πρόσβασης στα ΑΕΙ , ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου, μιλώντας στον Τ/Σ “Κόντρα”.

Ειδικότερα ο υπουργός Παιδείας είπε τα εξής:

  • Εμείς μετά από συζήτηση που κάναμε εσωτερικά και δημόσια προτείνουμε ένα σύστημα που θα αρχίσει να εφαρμόζεται από τον Ιούνιο του 2020, για τα παιδιά δηλαδή που θα φοιτήσουν το Σεπτέμβριο του 2020.
  •  Θα είναι ένα σύστημα που θα έχει στοιχεία διαφορετικότητας τα οποία σιγά-σιγά με τα χρόνια θα είναι αυτά τα κυρίαρχα και θα περιθωριοποιηθούν τα άλλα.
  • Πρέπει να είμαστε σαφείς ποιο πρόβλημα πάμε να λύσουμε. Και το πρόβλημα είναι τελικά ότι είμαστε μια χώρα χωρίς τη Γ Λυκείου.
  • Η Γ Λυκείου δεν υπάρχει στη χώρα μας, είναι μόνο στα χαρτιά.
  • Διότι τα μυαλά των παιδιών είναι μόνο στα Φροντιστήρια.
  • Έχουν ήδη από τη Β Λυκείου μπει στη λογική της Γ Λυκείου.
  • Μετά το Πάσχα δεν πάει κανείς στο σχολείο.
  • Αυτός είναι ένας εκφυλισμός. Η ως κοινωνία να αποφασίσουμε ότι δεν έχουμε Γ Λυκείου και ότι όλοι θα ξοδεύουμε χρήματα για να πηγαίνουν στην παραπαιδεία  ή θα πρέπει το σχολείο να αποκτήσει ένα κύρος.
  • Εμείς λέμε οι εγκύκλιες σπουδές να τελειώνουν στο τέλος της Β Λυκείου και η Γ Λυκείου να είναι ένα προπαρασκευαστικό έτος ,δηλαδή λίγα μαθήματα πολλές ώρες.
  • Το πολλές ώρες δεν σημαίνει πολύ περισσότερη ύλη, αλλά σημαίνει μια λελογισμένη αύξηση της ύλης, ώστε και ο καθηγητής   να μπορεί να κάνει τη δουλειά του σαν άνθρωπος
  • Τα παιδιά της Γ Λυκείου, που βράζει το αίμα τους πάνε στο, σχολείο και τα μισά κοιμούνται διότι κοιμήθηκαν αργά, διότι έπρεπε να λύσουν τα θέματα των  Φροντιστηρίων , το μυαλό τους είναι στις ασκήσεις των Φροντιστηρίων.
  • Οι εκπαιδευτικοί έχουν  απέναντί τους αυτά τα παιδιά και πρέπει   ως εκπαιδευτικοί  να μην ακυρώνονται.
  •  Αρα όλο το σύστημα έχει και πολλές ουρές. Κοστίζει τις οικογένειες κάθε χρόνο 2,5 δισ ευρώ και η μεγάλη πλειοψηφία των υποψηφίων εισάγονται και σε σχολές που δεν θέλουν να πάνε.
  • Είναι ένα σύστημα που κοστίζει ακριβά, καταστρέφει την παιδεία και δεν είναι και αποτελεσματικό
  • Ο κόσμος θεωρεί οτι επειδή είναι αδιάβλητο το σύστημα είναι και παιδαγωγικά σωστό.
  • Έχουμε ένα Σχέδιο . Θα νομοθετηθεί τον Ιανουάριο . 
  • Συναντώ  μαθητές στο γραφείο μου και στα σχολεία. Δεν βγάζουμε Δελτία Τύπου γι αυτά γιατί δεν χρειάζεται όλα να τα προπαγανδίζουμε.
  • Εχω ακούσει ορισμένες αντιρρήσεις που έχουν. Θα τις πάρουμε υπόψιν αυτές τις αντιρρήσεις και θα κάνουμε ένα σύστημα που για πρώτη φορά θα μπορούν οι υποψήφιοι να μπαίνουν σε κάποια τμήματα μόνο με το απολυτήριο, σε ορισμένα άλλα με το υπάρχον σύστημα και σιγά-σιγά το Λύκειο  θα κερδίζει σε κύρος και εγκυρότητα

Σχόλια (18)

 
5 εξεταζομενα
07 Δεκ 2018 14:19

τι αλλαγές εχουν γινει στο σχεδιο?

 
Ήρεμος παρατηρητής
07 Δεκ 2018 14:55

ΞΕΚΙΝΗΣE ΠΕΡΥΣΙ, ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ΨΗΦΙΣΗ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ, ΜΕΤΑ, ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ΜΕΤΑ, ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ, ΜΕΤΑ, ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΗ, ΜΕΤΑ, ΤΟ ΓΕΝΑΡΗ ΤΟΥ 19...ΕΝΑ ΠΡΑΜΑ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΟΥΣ 20.000 ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΟΥ ΟΛΟΕΝΑ ΑΝΑΒΑΛΛΟΝΤΑΙ. ΥΠΟΠΤΕΥΟΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΕΙ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΙΣΩ , ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟ ΜΑΗ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ...

 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
07 Δεκ 2018 15:28

Επιτέλους να ψηφιστεί τον Ιανουάριο το νομοσχέδιο με τη μορφή που έχει παρουσιαστεί το Σεπτέμβριο. Αυτές οι αλλαγές είναι προς τη σωστή κατεύθυνση αφού αντιμετωπιζουν παθογένειες στην ακυρωμένη Γ λυκειου. Ας ελπίσουμε ότι αυτό που είναι "δίκαιο " για τα παιδιά που φοιτούν στη Γ Λυκειου, να γίνει και πράξη σύντομα . Δικαιούται αλλαγής η πολύπαθη Γ λυκειου, όπως και ο τρόπος πρόσβασης στη Γ / θμια εκπ / ση. Εξάλλου αρκετές κυβερνήσεις στο παρελθόν προσπάθησαν να μεταρρυθμισουν το λύκειο αλλά κάθε φορά η Γ λυκειου ειδικά, απορρυθμιζόταν εις βάρος των μαθητών και των γονιών τους. Δικαιούται και αυτή η κυβέρνηση να μεταρρυθμισει τη Γ λυκειου τουλάχιστον. Όσο για την επιτυχία του εγχειρήματος, αυτό θα φανεί στο ...χειροκρότημα, δλδ με την εφαρμογή του

 
Ήρεμος παρατηρητής
07 Δεκ 2018 16:37

ΑΓΑΠΗΤΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕ...ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ
1. ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ Ο ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΕΠ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
2 ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΤΜΗΜΑΤΑ ΔΥΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΤΥΧΙΑ ΙΣΟΔΥΝΑΜΑ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ. ΠΧ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ Ως ΤΕΠ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑ ΑΝΑΛΟΓΟΥ ΠΕΡΙΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΜΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
3. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΙΧΜΑΛΩΤΙΖΕΙ ΤΗ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΑΝ ΓΙΝΟΥΝ Η ΟΧΙ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ...ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ Α ΛΥΚΕΙΟΥ
4. Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΘΕΛΕΙ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΑΝΕΣΗ ΓΙ ΑΑΛΛΑΓΕΣ, ΟΧΙ ΕΤΣΙ

 
ΕΛΕΝΗ
07 Δεκ 2018 17:41

Άλλη μια φορά τρύπα στο νερό.Το απόλυτο χάος χωρίς πρόγραμμα ότι λάχει

 
Jony
07 Δεκ 2018 18:29

Ειναι σωστο μαθητες που θα πανε Γ Λυκειου του χρονου να μη γνωριζουν το συστημα ακομα; (Παντα υπαρχει η πρωτη φορα ειπε επι του θεματος ο υπουργος...). Καθε υπουργος λεει θα αλλαξω το συστημα (οχι επειδη ετσι φαινομαι...) για να σταματησει η παραπαιδεια (αληθεια, παραιατρικη απο ιδιωτες γιατρους υπαρχει;) και τα παιδια να παιρνουν εκει που θελουν. Πως να γινει αυτο οταν πχ 8000 μαθητες θελουν να περασουν σε 3000 διαθεσιμες θεσεις γιατρων; Σκετη προπαγανδα. Και το καλυτερο ειναι η αναφορα σε μη εκδοση δελτιων τυπου. Μετα απο καθημερινη δημοσιευση επι τριμηνου τον καιρο των πανελληνιων καταλαβε οτι το κουρασε και εκανε αγραναπαυση. Δεχθηκε και τις επισκεψεις μαθητων οπως εχουμε δει σε καποια βιντεο...

 
Κωστας_Δ
07 Δεκ 2018 18:34

Από που προκύπτει ότι αν αυξηθούν οι ώρες διδασκαλίας θα "αναστηθεί" η Γ' Λυκείου;
Γιατί μπερδεύεται το αδιάβλητο με το παιδαγωγικό; Το αδιάβλητο φταίει αν δεν είναι παιδαγωγικό το σύστημα; Και τι σημαίνει να είναι παιδαγωγικό; Να περνάνε όλοι χωρίς προσπάθεια;
Επαναλαμβάνω άλλη μια φορά: Αν το νέο σύστημα θέσει ζητήματα αδιάβλητου καθώς και αξιόπιστης επιλογής των υποψηφίων, θα είναι η μεγαλύτερη αποτυχία όλων των συστημάτων που έχουν εφαρμοστεί και θα καταρρεύσει.
Το θέμα είναι να μην την πληρώσουν τα παιδιά...
Οι εκπαιδευτικοί δε θα πρέπει να επιτρέψουμε να συμβεί αυτό. Και φυσικά δεν θα περιμένουμε το χειροκρότημα για να δούμε αν πέτυχε το σύστημα, έχουμε να κάνουμε με το μέλλον παιδιών, δε θα παίζουμε...

 
Νέο λύκειο 2018
07 Δεκ 2018 18:51

Δημοτικές πανελλαδικές και μηχανογραφικό Β λυκείου είναι μη υλοποιήσιμες ιδέες, λυπηρό αν επιμείνουν σε αυτές.

 
Στράτος
07 Δεκ 2018 20:41

Λέει ο Υπουργός: "Εμείς μετά από συζήτηση που κάναμε εσωτερικά και δημόσια προτείνουμε ένα σύστημα που θα αρχίσει να εφαρμόζεται από τον Ιούνιο του 2020, για τα παιδιά δηλαδή που θα φοιτήσουν το Σεπτέμβριο του 2020".

Όταν λέει "για τα παιδιά δηλαδή που θα φοιτήσουν το Σεπτέμβριο του 2020" εννοεί για τα παιδιά που θα είναι φοιτητές τον Σεπτέμβριο 2020 ή θα είναι μαθητές της Γ' Λυκείου τον Σεπτέμβριο του 2020; Εάν ισχύει το πρώτο, τότε οι αλλαγές αφορούν στους μαθητές της σημερινής Β΄ Λυκείου και ο Ιανουάριος είναι πολύ αργά για ανακοινώσεις αλλαγών. Ήδη η σύγχυση για τις αλλαγές έχει "σπάσει τα νεύρα" σε μαθητές, γονείς, καθηγητές, φροντιστές, ειδικά μάλιστα στην κατεύθυνση Ανθρωπιστικών Σπουδών που δεν ξέρουν αν θα δώσουν Λατινικά ή Κοινωνιολογία, κι αν δώσουν Κοινωνιολογία, ποια Κοινωνιολογία, αυτή που είναι τώρα μάθημα Γενικής Παιδείας ή άλλη;
Ήδη είναι πολύ αργά. Κάθε παράταση στο χρόνο των σχετικών ανακοινώσεων καθιστά πλήρως αναξιόπιστο το Υπουργείο Παιδείας.
Αλλά και η Ν.Δ. όταν λέει ότι θα αφήσει το ίδιο σύστημα πανελληνίων, ποιο σύστημα εννοεί; Αυτό που ισχύει τώρα; Αυτό που θα αναγγείλει ο Γαβρόγλου τον Ιανουάριο; Οφείλουν και εκείνοι να πιέσουν πολύ ώστε να γίνει σαφές το ζήτημα αυτό και να σταματήσουν τα παιχνίδια στις πλάτες κυρίως των μαθητών.

Υ.Γ. Αν βλέπουν στο Υπουργείο ότι οι αλλαγές είναι πρόχειρα σχεδιασμένες και δεν υπάρχει λόγος να τις προχωρήσουν, ας τις φρενάρουν επ΄ αόριστον αλλά να μας το πούνε και αυτό εγκαίρως.

 
Νικόλας Μπουρμπάκης
08 Δεκ 2018 00:59

Πληροφορική στην ΟΠ Θετικών Σπουδών το έτος 2018, όχι ε;

 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
08 Δεκ 2018 10:27

Αρκετά τμήματα στην περιφερεια έχουν βάση εισαγωγής κάτω από 7000 μόρια ενώ αντίστοιχα τμηματα στα αστικά κέντρα έχουν βάση εισαγωγής πάνω από 12500 μόρια. Επί της ουσίας στα χαμηλοβαθμα τμήματα οι υποψήφιοι έχουν ελεύθερη πρόσβαση. Τώρα με το εθνικό απολυτηριο θα υπάρχει βάση εισαγωγής 10 όσο είναι ο ελάχιστος βαθμός απολυτηριου. Δεν υπάρχουν και ούτε θα υπάρξουν τμήματα δύο ταχυτήτων διότι σε όλα τα ομοειδή τμήματα τα προγράμματα σπουδών είναι σχεδόν ταυτοσημα οπως και τα επαγγελματικα δικαιωματα .Απλώς η ψαλίδα στις βάσεις εισαγωγής στα ομοειδή τμήματα είναι αποτέλεσμα της δημιουργίας πολλών τμημάτων πχ πληροφορικής, διοίκηση επιχειρήσεων, καθηγητικές σχολές, αρχιτέκτονες κλπ. Το ίδιο θα συμβει αν ιδρυθουν αρκετά τμήματα ιατρικής, οδοντιατρικής όπου το αποτέλεσμα θα είναι να υποχωρήσει η βάση εισαγωγής σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Όσο για τη γενική συναίνεση που απαιτείται για τις μεταρρυθμισεις και την αλλαγή της Ελληνικής πραγματικότητας σε τομείς όπως παιδεία, οικονομία, δημόσιο κλπ εννοείται ότι αυτή είναι προαπαιτουμενη. Και ο δημόσιος πολιτικός βίος έχει αποδείξει ότι δεν την επιδιώκει για τους μικροκομματικους κάθε φορά λόγους της. Η έλλειψη λοιπόν της γενικής συναίνεσης δεν είναι επιχείρημα και άλλοθι της εκάστοτε κυβέρνησης να μην προσπαθήσει να αλλάξει τις παθογένειες που πλήττουν την ελληνική κοινωνία και οικονομία και άρα τους πολίτες της. Η προσφορά μας στο φιλόξενο site του esos είναι η κριτική στάση με επιχειρήματα απέναντι στις προτάσεις του υπουργείου και όχι η άρνηση γιατην άρνηση. Τέλος ας ψηφιστεί επιτέλους το νομοσχέδιο για την παιδεία και αν πράγματι με την εφαρμογή του παρουσιαστουν αδυναμίες που πλήττουν τους μαθητές και τους γονείς τους, τότε ας τροποποιηθουν ώστε πάλι να είναι ωφέλιμο για τους μαθητές. Πολλές καλημερες και συγχωρείστε μου τη μακροσκελή ανάλυση

 
Ο δρόμος της αναβολής
08 Δεκ 2018 16:56

"Ο δρόμος της αναβολής οδηγεί στην χώρα του ποτέ"

Απο Σεπτέμβρη σε Δεκέμβρη και μετά σε Φλεβάρη ( και μετά ? )

Με αυτά και τα άλλα ΑΝ δεν προλάβουν ( "Μακεδονικό" ) θα έχουν να λένε ότι ήταν έτοιμοι να "καταργήσουν" της πανελλήνιες ( και άλλα γραφικά ) αλλά δεν τους άφησαν ( ποιοί ; )

 
ΓΒ
08 Δεκ 2018 20:17

Εντελώς απαράδεκτο να προγραμματίζονται αλλαγές για τα παιδιά που ήδη φοιτούν στη Β΄Λυκείου, πολύ δε περισσότερο όταν βρισκόμαστε σε χρονιά εκλογών και δεν υπάρχει η ελάχιστη διακομματική συναίνεση.

 
μητέρα μαθητή
08 Δεκ 2018 21:37

Επιτέλους πολιτική βούληση που θέτει όρους βελτίωσης! Βελτίωσης μιας κατάστασης που έχει βαλτώσει εδώ και δεκαετίες, αλλοτριώνει την ίδια την έννοια της μάθησης και ταλανίζει ολόκληρες οικογένειες, ιδιαίτερα σήμερα εν καιρώ κρίσης. Ό,τι κι αν είναι το νέο σύστημα -θέλει χρόνο για να δοκιμαστεί- το προσμένουμε, Χειρότερο από το τωρινό δεν γίνεται!

 
ΣΤΕΛΙΟΣ
09 Δεκ 2018 09:05

κάπως έτσι θα "ακυρωθεί" και η Β΄ λυκείου.

 
Κωστας_Δ
09 Δεκ 2018 14:50

Το θέμα είναι να γίνει αλλαγή προς το καλύτερο και όχι για να λέμε ότι έγινε μια ακόμη αλλαγή.
Εδώ μιλάμε για ένα συγκεκριμένο σύστημα -όπως παρουσιάστηκε- με εμφανείς αδυναμίες που θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα από αυτά που θα λύσει. Πολλά από αυτά έχουν επισημανθεί από ΟΛΕΣ τις επιστημονικές ενώσεις αλλά και από απλούς σχολιαστές. Ενδεικτικά αναφέρω πάλι:
ΘΕΜΑ ΑΔΙΑΒΛΗΤΟΥ και ΑΞΙΟΠΙΣΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗΣ:
Θα υπάρχουν οι "Περιφερειακές εξετάσεις" για το Απολυτήριο που θα δίνουν όμως και μόρια σε πανελλήνιο επίπεδο.
Τι αναφέρθηκε ότι θα γίνεται: Θα περιφέρονται γραπτά από σχολείο σε γειτονικό σχολείο, απλώς με καλυμμένα τα ονόματα που θα βαθμολογούνται από ΕΝΑΝ βαθμολογητή.
Και ρωτώ: Είναι δυνατόν να λειτουργήσει σωστά η διαδικασία χωρίς ύπαρξη π.χ. ΔΥΟ βαθμολογητών οι οποίοι θα διορθώνουν σε ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ με συντονιστή και γενικότερο έλεγχο της διαδικασίας του αδιάβλητου και αξιόπιστου της βαθμολόγησης; Δε θα χαθεί το κύρος της βαθμολόγησης; Δε θα γίνουν λάθη και παραλείψεις με θύματα μαθητές;
Όσοι έχουν εμπλακεί σε βαθμολογικά ξέρουν πόσες δικλείδες ασφαλείας έχει το σύστημα (Γραπτά από ΑΓΝΩΣΤΗ περιοχή, ΔΥΟ βαθμολογητές, Συντονιστής, Διαδικασία αναβαθμολόγησης, συγκεκριμένος χώρος εργασίας, Ελάχιστος χρόνος βαθμολόγησης γραπτών κ.λ.π.). Που θα είναι τώρα όλα αυτά;;;
ΘΕΜΑ ΙΣΟΤΙΜΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ: Είναι δυνατόν να εξετάζονται υποψήφιοι του ίδιου τύπου σχολείου για τις ίδιες θέσεις με ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ θέματα; Ποιος θα εγγυάται ότι τα θέματα θα είναι της ίδιας δυσκολίας σε όλες τις περιφέρειες; Δε θα δημιουργήσει αδικίες ανά περιοχή;
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ: Δεν είναι δυνατόν να μετράνε το ίδιο μαθήματα π.χ. Μαθηματικών και Έκθεσης για εισαγωγή στα Πολυτεχνεία ή Βιολογίας και Έκθεσης για Ιατρικές. Τα μαθήματα βαρύτητας θα πρέπει να παραμείνουν.
Αυτά σε πρώτη ανάγνωση. Και δεν αναφέρω τις επιλογές μαθημάτων, όπως την απουσία της Πληροφορικής από τις Θετικές Σπουδές, ή την κατάργηση των Λατινικών ή ότι το σύστημα είναι στην ουσία ένα πισωγύρισμα στις Δέσμες της δεκαετίας του 1980, που και αυτά έχουν φέρει δικαιολογημένες αντιδράσεις και προβληματισμούς.

 
καλαμαρά 2015
09 Δεκ 2018 17:41

τομέας παιδείας 2015: έχουμε ολοκληρωμένη πρόταση για το λύκειο οπως εχουμε για τη διακυβερνηση της χωρας.

Ιανουάριος 2019: πώς είπατε;

 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
10 Δεκ 2018 20:42

Οι θέσεις των σχολιαστών επί τεχνικών θεμάτων όπως ισοδυναμία θεμάτων, αντικειμενικος τρόπος βαθμολόγησης γραπτών , ισορροπία στους προφορικους βαθμούς σε διαφορετικά σχολεία και αμεσότητα στην έκδοση αποτελεσματων χωρίς προχειρότητα , η εισαγωγη σε σχολες να γινεται μεσω ενος πεδιου είναι ορθά αφού στηρίζονται σε επιχειρήματα. Στο πρόσφατο παρελθόν τα έχω επισημάνει επίσης. ΟΜΩΣ οι θέσεις διαμαρτυρίας λόγω αντικαταστασης των Λατινικων από την Κοινωνιολογια στερούνται επιχειρηματων διότι η απάντηση είναι στην ανακοίνωση του υπουργού και εκεί αναλύονται οι λόγοι της εν λόγω αντικαταστασης ήδη από τις 3 Σεπτεμβρίου 2018 . Επίσης πισωγύρισμα είναι οι θέσεις που στερούνται επιχειρηματων όπως και η μη επιδίωξη του ωφελίμου για τους μαθητές

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean