Placeholder

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

ΣΥΝΟΔΟΣ ΠΡΥΤΑΝΕΩΝ:Συνεχίζονται για δεύτερη ημέρα οι τριήμερες εργασίες με 54 θέματα

Οι εργασίες της Συνόδου θα κλείσουν το Σάββατο παρουσία του υπ. Παιδείας Κ. Γαβρόγλου
Δημοσίευση: 14/12/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Με “ατζέντα” 54 θεμάτων ξεκίνησαν  χθες   Πέμπτη , σε γνωστό ξενοδοχείο, στο Καβούρι Αττικής, οι τριήμερες εργασίες της Συνόδου Πρυτάνεων και Αντιπρυτάνεων .

Οι εργασίες της Συνόδου θα κλείσουν αύριο  Σάββατο παρουσία του υπ. Παιδείας Κ. Γαβρόγλου.

Το esos θα σας μεταφέρει άμεσα ρεπορτάζ σχετικά με τις αποφάσεις που θα ληφθούν στη Σύνοδο , αλλά και τα όσα θα ειπωθούν  από τον υπουργό Παιδείας.

Ειδικότερα  της Σύνοδο των  Πρυτάνεων θα απασχολήσουν τα εξής θέματα:

•    Ακαδημαϊκών Υποθέσεων & Προσωπικού  

1.    Οργανόγραμμα-Οργανισμός-Εσωτερικοί Κανονισμοί

2.    Πιστοποίηση Ιδρυμάτων και Προγραμμάτων Σπουδών

3.    Θέματα Λειτουργίας των ΑΕΙ

4.    Τρέχοντα ακαδημαϊκά και διοικητικά θέματα

5.    Ευρωπαϊκοποίηση - Διεθνοποίηση των ΑΕΙ

•    Οικονομικών, Προγραμματισμού & Ανάπτυξης

6.    Χρηματοδότηση των ΑΕΙ - Αλγόριθμος κατανομής επιχορηγήσεων

7.    Μεταβίβαση κονδυλίων από ΕΛΚΕ σε Τακτικό Προϋπολογισμό

8.    Κατάργηση προληπτικού ελέγχου από 01/01/2019

•    Έρευνας

9.      Θεσμικά Θέματα των Ε.Λ.Κ.Ε.

10.    Οικονομικά Θέματα των Ε.Λ.Κ.Ε.

11.    Οργανωτικά θέματα λειτουργίας των Ε.Λ.Κ.Ε.

12.    Διαχειριστικά Θέματα των Ε.Λ.Κ.Ε.

13.    Προτάσεις για την μεσοπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη οργάνωση και λειτουργία των ΕΛΚΕ

•    Φοιτητικής Μέριμνας

14.    Στέγαση φοιτητών-ΙΝΕΔΙΒΙΜ

15.    Σίτιση φοιτητών

Διάφορα θέματα

16.    Η συμβολή των Πανεπιστημίων στους στόχους της Ατζέντας 2030 του ΟΗΕ για τη βιώσιμη ανάπτυξη
 
17.    Ενεργειακή Αναβάθμιση Πανεπιστημίων και άλλες χρηματοδοτήσεις
 
18.    H Ομογένεια και ο ρόλος της στην σύσφιξη των σχέσεων των Πανεπιστημίων διεθνώς

19.  Ελεγκτικό Συνέδριο 

20.    Πανεπιστήμια - Εκπαίδευση - Ε.Ε.
 
21.    Φοιτητική Κινητικότητα εντός των Α.Ε.Ι.
 
22.    Πρόγραμμα Απόκτησης Ακαδημαϊκής Διδακτικής Εμπειρίας σε Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού
 
23.    Μεταβίβαση κονδυλίων από τους ΕΛΚΕ στον Τακτικό Προϋπολογισμό των Πανεπιστημίων
 
24.    Ενημέρωση για την Ένωση Βαλκανικών Πανεπιστημίων και για το Δίκτυο Πανεπιστημίων
της Μαύρης Θάλασσας

Σύνοδος Αντιπρυτάνεων  

Τη Σύνοδο Αντιπρυτάνεων θα απασχολήσουν τα εξής θέματα:

1.    Οργανισμός και Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας ΑΕΙ
 
2.    Υποστελέχωση των Πανεπιστημίων από μέλη ΔΕΠ και Διοικητικό Προσωπικό
 
3.    Ξενόγλωσσα Προπτυχιακά στα ΑΕΙ
 
4.    Θεσμικό Πλαίσιο εισαγωγής φοιτητών στα ΑΕΙ
 
5.    Παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια
 
6.    Παραβατικότητα στα ΑΕΙ
 
7.    Πρόταση για δικαστική υπεράσπιση και νομική υποστήριξη του προσωπικού των Α.Ε.Ι. όλων των κατηγοριών
 
8.    Ένταξη των ΕΔΙΠ σε θέσεις  Λέκτορα
 
9.    Πρόταση για αλλαγή της αξιολόγησης των ΠΜΣ

10.    Πρότυπο Εγχειρίδιο Εσωτερικού Συστήματος Διασφάλισης Ποιότητας (ΕΣΔΠ) και Διαδικασίας Πιστοποίησης
 
11.    Ενημέρωση για τα Διετή Προγράμματα Σπουδών Επαγγελματικής Εκπαίδευσης στα ΑΕΙ.  

12.    Χρηματοδότηση ΜΟΔΙΠ
 
13.    Η Δημιουργία των Ευρωπαϊκών Πανεπιστημίων και ο ρόλος των Ελληνικών Α.Ε.Ι.
 
14.    Ενημέρωση για τις εργασίες του συνεδρίου “ERASMUS Student Network Greece"
 
15.    Ενημέρωση για τις δραστηριότητες του δικτύου Study in Europe
 
16.    Ενημέρωση των νέων Πρυτανικών Αρχών για το θέμα των πανεπιστημιακών μουσείων

17.    Θεσμικό Πλαίσιο λειτουργίας των Ε.Λ.Κ.Ε.
     
18.     Διαχειριστικά ζητήματα απόδοσης ποσοστού από άσκηση ελευθέριου επαγγέλματος από Κα¬θη¬γη¬τές και υπηρετούντες Λέκτορες
 
19.     Σύμβαση Γραμματείας Συνόδου Ε.Λ.Κ.Ε. Πανεπιστημίων

20.    Στέγαση φοιτητών- ΙΝΕΔΙΒΙΜ
 
21.    Σίτιση φοιτητών.

22.    Θέματα Τακτικού Προϋπολογισμού- Αλγόριθμος κατανομής επιχορηγήσεων στα Ιδρύματα
 
23.    Μεταβίβαση κονδυλίων από ΕΛΚΕ σε Τακτικό Προϋπολογισμό
 
24.    Θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας Εταιρειών Αξιοποίησης Περιουσίας
 
25.    Ανανέωση Επιστημονικού Εξοπλισμού
 
26.    Χρησιμοποίηση μη καταβαλλομένων αποδοχών για πρόσκληση επισκεπτών καθηγητών
 
27.    Κατάργηση προληπτικού ελέγχου από 01/01/2019

28.    Θέματα προδικαστικών προσφυγών προς την ΑΕΠΠ
 
29.    Ενεργειακή αναβάθμιση κτιριακών εγκαταστάσεων των ΑΕΙ
 
30.    Υποστελέχωση τεχνικών υπηρεσιών

Σχόλια (31)

 
εδιπ
10 Δεκ 2018 22:35

Θα έχει πολύ ενδιαφέρον η τοποθέτηση των αντιπρυτάνεων σχετικά με την ένταξη των ΕΔΙΠ σε θέσεις λεκτόρων. Πρόσφατα είχαμε την απίστευτη εφεύρεση των λεκτόρων εφαρμογών που θεωρούνται ΔΕΠ, δεν έχουν διδακτορικό αλλά δεν υπάρχουν και σε κανένα νόμο που αφορά την λειτουργία των Πανεπιστημίων. Ένα υποσύνολο (και όχι όλοι) των ΕΔΙΠ αδικούνται κατάφορα καθώς τοποθετούνται ιεραρχικά κάτω από προσωπικό χαμηλότερων προσόντων. Παρακαλούμε το esos να μεταφέρει πληροφορίες για το σχετικό θέμα.

 
ΕΕΠ
11 Δεκ 2018 07:49

Το ότι δεν αναφέρει στο θέμα της εξέλιξης και τα μέλη ΕΕΠ, μόνο ως λάθος εκ παραδρομής μπορεί να θεωρηθεί. Να διορθωθεί άμεσα. Στην ουσία του θέματος, είναι θετικό που η σύνοδος Πρυτάνεων αποφάσισε να ασχοληθεί με το θέμα της εξέλιξης των ΕΕΠ και ΕΔΙΠ και σε σχέση με τους καθηγητές εφαρμογών των ΤΕΙ που τους μετατρέπουν σε λέκτορες εφαρμογών, άρα σε μέλη ΔΕΠ, χωρίς μάλιστα ως προϋπόθεση να έχουν διδακτορικό. Τους δίνεται μάλιστα και προθεσμία να κάνουν διδακτορικό ώστε να μπορούν να εξελιχθούν και στην παραπάνω βαθμίδα, αυτή του Επίκουρου Καθηγητή. Ενώ μέλη ΕΕΠ και ΕΔΙΠ των Πανεπιστημίων, με διδακτορικό εδώ και χρόνια, με αυτοδύναμη διδασκαλία, με ερευνητικό έργο και δημοσιεύσεις, με διδασκαλία σε μεταπτυχιακά προγράμματα, δεν τους δίνεται καμία τέτοια δυνατότητα, κρατώντας τους καθηλωμένους χωρίς κίνητρα για εξέλιξη και περισσότερη δουλειά.

 
Δρ ΕΔΙΠ
11 Δεκ 2018 22:19

Ας ευχηθούμε να το δουν με καλή διάθεση οι Αντιπρυτάνεις. Η εξέλιξη είναι δικαίωμα όλων και η αδικία που υφίσταται ο κλάδος μετά τη Λεκτοροποίηση των Λεκτόρων εφαρμογών κατάφορη.

 
ΕΔΙΠ_ΤΕΙ
12 Δεκ 2018 10:44

Δεν πρέπει να γίνουν οι ΕΔΙΠ Λέκτορες (δηλαδή υποψήφιοι επίκουροι….). Αλλά οι Λέκτορες και οι Μόνιμοι Επίκουροι ένα είδος ΕΔΙΠ (δηλαδή Μόνιμο προσωπικό αλλά με ταβάνι στην εξέλιξη).
Η λογική παραγωγής Λεκτόρων σε προσωποπαγή θέση είναι λαϊκίστικη και έξω από κάθε ακαδημαϊκή λογική, επαναφέρει δε τις καθηγητοποίσεις βοηθών (αχθοφόρων της τσάντας) των καθηγητών της δεκαετίας του ’80.
Στην κατηγορία ΔΕΠ θα έπρεπε να ανήκουν ΜΟΝΟ Επίκουροι (μη μόνιμοι) Αναπληρωτές και Καθηγητές.
Θα έπρεπε να υπάρχει μια παράλληλη κατηγορία διδασκόντων σε ΑΕΙ (Πανεπιστήμια πλέον) στην οποία θα ανήκουν ΕΤΕΠ (αν έχουν διδακτικά καθήκοντα) ΕΔΙΠ, ΕΕΠ, Λέκτορες, αλλά και μόνιμοι Επίκουροι (αν δεν καταφέρουν να γίνουν Αναπληρωτές). Θα είναι δηλαδή κάτι ανάλογο των Ε.Λ.Ε. στα ερευνητικά κέντρα. Το βασικό στην όλη ιστορία είναι η μισθοδοσία !!!! Θα μπορούσε δηλαδή στην κατηγορία αυτή να υπάρχουν 5 βαθμίδες με εισαγωγική βαθμίδα διδάσκοντα έχοντα υποχρεώσεις-μισθό καθηγητή Β/μιας και καταληκτική βαθμίδα με υποχρεώσεις και μισθό Μόνιμου Επίκουρου. Η κατάταξη αρχικά και θα μπορούσε να γίνει βάση προσόντων, θέσης και χρόνων υπηρεσίας(πχ ΕΤΕΠ με απλό πτυχίο στον 5ο Βαθμό, ΕΔΙΠ/ΕΕΠ με Μάστερ στον 4ο, ΕΔΙΠ/ΕΕΠ Διδακτορικό στον 3ο και Λέκτορες στον 2ο Επίκουροι στον 10). Μισθοί θα πρέπει να είναι τουλάχιστον ίσοι με αυτών ανάλογων προσόντων υπαλλήλους του υπόλοιπου δημόσιου. Η κατάντια Διδάκτορας ΕΔΙΠ με 20 χρόνια διδασκαλίας να αμείβεται με μισθό ΔΕ είναι απλά απαράδεκτο.
Με αυτόν το τρόπο και δίνεις κίνητρα σε ΕΔΙΠ ΕΕΠ ΕΤΕΠ κλπ για επαγγελματική ανάπτυξη ενώ κρατάς ψηλά το κύρος των πανεπιστημίων με τις κάθε λογής ….ποιήσεις απλά εξευτελίζεσαι.

 
Ιωαννης Κοντογιαννης ΕΔΙΠ ΠΑΔΑ
12 Δεκ 2018 10:58

Ο υπουργός κ. Γαβρογλου ειναι ειδικός φαίνεται στο να παραβιάζει το βέλος της εξέλιξης των πραγμάτων αν και οπως γνωρίζω εχει σπουδάσει Φυσική. Στη μέση εκπαίδευση με παγκόσμια πρωτοτυπία έβαλε τους υφισταμένους να εκλέγουν τους προϊσταμένους παραβιάζοντας τη διοικητική ιεραρχία. Τωρα μετέτρεψε του καθηγητές εφαρμογών που στη πλειοψηφία τους δεν ειναι κατοχοι διαδακτορικού ή ερευνητικού εργου σε Λεκτορες δηλαδή δε μέλη ΔΕΠ ( αλλή μια παγκοσμια πρωτοτυπία) ενώ συγχρονως κρατάει τους διδάκτορες ΕΔΙΠ με μεγάλο ερευνητικό έργο συγκρίσιμο ή ακόμα και μεγαλύτερο με βάση τα διεθνή στανταρς ( π.χ H-index) με αυτόνομο διαδακτικό 'εργο κλ.π σε κατώτερη ακαδημαϊκη βαθμίδα παραβιάζοντας έτσι την επιστημονική "ιεραρχία". Περιμένουμε απο τη συνέλευση των πρυτάνεων να στιγματίσει την αδικία και να αποκαταστήσει την κανονικότητα στο βέλος της εξέλιξης των πανεπιστημιακών θεμάτων.

 
Ποια παγκοσμια πρωτοτυπια;
12 Δεκ 2018 13:39

Επειδή ο καθενας λέει ότι θέλει..:
Καμία παγκόσμια πρωτοτυπία στο να υπάρχουν λέκτορες εφαρμογών . Λίγο να ψάξει κάποιος θα δει ότι και στο εξωτερικό υπάρχουν λέκτορες χωρίς διδακτορικό (lecturer / university teacher). Ακριβώς γι αυτό το λόγο ονομάζονται Λέκτορες Εφαρμογών και ΟΧΙ ΛΕΚΤΟΡΕΣ!
Ελεος με την υπεραπλούστευση μερικών!

 
Λετε οτι θελετε....
12 Δεκ 2018 16:20

@πρωτοτυπια
Αγαπητε/η κυριε/α μεχρι πριν απο την εφευρεση των λεκτορων εφαρμογων ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ προϋποθεση για να εισαι μελος ΔΕΠ ειναι η κατοχη διδακτορικου διπλωματος (δειτε πχ τον νομο 4009/2011). Μπορειτε να μας δειξετε καποιον νομο που να αναιρει αυτη την προϋποθεση; Μπορειτε να μας πειτε σε ποιον νομο βασιζεται το κατασκευασμα των "λεκτορων εφαρμογων"; Μπορειτε να μας πειτε τι το ειδικο εχουν αυτοι οι "λεκτορες" που τους διαχωριζει απο τους εκατονταδες χιλιαδες κατοχους μεταπτυχιακων διπλωματων που τους καθιστουν ικανους να διδασκουν σε εκπαιδευτικα/ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ιδρυματα οπως ειναι τα Πανεπιστημια; Αν βεβαια εχουν ΜΔΕ...γιατι υπαρχουν και λεκτορες εφαρμογων με απλο πτυχιο...

 
Γιαννης
12 Δεκ 2018 16:28

@παγκοσμια πρωτοτυπια...
Ελπιζω καποιος απο τη συνοδο των αντιπρυτανεων να διαβαζει σχολια σαν και τα δικα σας. Εχει πολυ ενδιαφερον η τοποθετηση σας. Δηλαδη θεωρειτε αυτονοητη την υπαρξη αυτου του κατασκευασματος ασχετως αν ολοι αυτοι οι "λεκτορες εφαρμογων" εξελεγησαν σε αλλα ιδρυματα, με αλλη αποστολη, με αλλους νομους και σαφεστατα χωρις την αναλογη κριση που αρμοζει σε μια θεση μελους ΔΕΠ Πανεπιστημιου. Ας τους κανουμε και "επικουρους εφαρμογων" ή ακομα καλυτερα "πρυτανεις εφαρμογων". Στην Ελλαδα τελικα ολα γινονται!!!

 
Δρ ΕΔΙΠ Πανεπιστημίου
12 Δεκ 2018 22:03

@ΕΔΙΠ των ΤΕΙ και του ΠΑΔΑ

Ας "κρυώσουν" οι "κάννες" των πληκτρολογίων από τις "φλόγες" που πέταξαν, στο κάτω κάτω η νομοθέτηση δε γίνεται μέσω του σχολιασμού στο esos.

Ας ελπίσουμε ότι η σχετική συζήτηση στη Σύνοδο των Πρυτάνεων των Ελληνικών Πανεπιστημίων, θα οδηγήσει σε μια θετική απόφαση προς την αποκατάσταση της αδικίας που υφιστάμεθα με τη θεσμοθέτηση των Λεκτόρων Εφαρμογών.

 
Δρ_ΕΔΙΠ
13 Δεκ 2018 01:26

Τα παράδοξα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση καλά κρατούν. Από τη μια έχει καταργηθεί η βαθμίδα του Λέκτορα κοντά 10 χρόνια και το απίστευτο Ελληνικό κράτος συνεχώς φτιάχνει Λέκτορες. Λέκτορες σε προσωποπαγής θέσεις, Λέκτορες εφαρμογών (χωρίς ΔΔ), ΕΔΙΠ που γίνονται Λέκτορες σε προσωποπαγής θέσεις !!!!! ΕΕΠ που θέλουν να γίνουν Λέκτορες. Απίστευτα πράγματα. Ακόμα βαφτίζονται ΔΕΠ σε πανεπιστήμια άνθρωποι χωρίς Διδακτορικό, από την άλλη Προσωπικό με όλα τα προσόντα καθηγητή (πολλές και ανώτερα από υφιστάμενους ) έχουν εγκλωβιστεί σε θέσεις ΕΔΙΠ με μισθό κατώτερο του Νηπιαγωγού με τα ίδια προσόντα. ΕΤΕΠ-ΕΔΙΠ-ΕΕΠ βαφτίζονται διάφοροι με κάθε πιθανό και απίθανο τρόπο (πέραν φυσικά από ανοικτή πρόσληψη μέσω ΑΣΕΠ), ΙΔΑΧ που ήταν μεταπτυχιακοί και μονιμοποιήθηκαν σαν Διοικητικοί και έγιναν ΕΤΕΠ και στο ΤΕΛΟΣ ΕΔΙΠ, Διοικητικοί που μονιμοποιήθηκαν και αργότερα έγιναν ΕΔΙΠ, Δάσκαλοί και καθηγητές με Διδακτορικό που μετατάχθηκαν σε θέση ΕΔΙΠ (τι το θέλανε λεφτά χάνουν). Την ίδια ώρα που θα Λεκτροποιούνται (Δηλαδή θα λογίζονται ως ΔΕΠ) στα ΑΕΙ διάφοροι, θα βολοδέρνουν στο εξωτερικό άλλοι με πολλαπλάσια προσόντα οι οποίοι ποτέ δεν θα τους δοθεί η δυνατότητα να επιστρέψουν αφού τα μαθήματα θα γίνονται από …. Λέκτορες.
Μήπως δεν είναι στραβός ο γιαλός αλλά στραβά αρμενίζουμε ? ? ?

 
Στατική Σύνοδος
13 Δεκ 2018 09:14

Σε ένα νέο περιβάλλον ΑΕΙ η σημερινή Σύνοδος αντιπροσωπεύει την σύνθεση Πανεπιστημίων και ΤΕΙ, κάτι που δεν φαίνεται στην σχετική θεματολογία.

Ισχυρό επίσης θέμα αποτελεί το νέο περιβάλλον εισαγωγής, δημιουργίας νέων τμημάτων σε ένα 'ενιαίο περιβάλλον ανώτατης εκπαίδευσης'.

Υποτονική φαίνεται και η θεματολογία των Οικονομικών και Τεχνικών Θεμάτων, δεν φαίνεται έντονη συζήτηση για τους ουσιαστικά ελλειμματικούς προυπολογισμούς των Ιδρυμάτων.

Αναφορικά με τους ΕΛΚΕ, συνεχίζεται η 'μουρμούρα' για την εφαρμογή του νόμου, γνωστού από χρόνια πλέον με παρατάσεις εφαρμογής, και προσδοκίες ακύρωσης. Αποτέλεσμα στις περισσότερες περιπτώσεις η φτωχή υποστήριξη των Επιστημονικά Υπευθύνων, με προφάσεις και η αρνητική στάση για νέα έργα.

Σίτιση και στέγαση φαίνεται να θεραπεύεται με τις μετεγγραφές, και την πρόσφατη συζήτηση για κινητικότητα των φοιτητών, ενώ θα έπρεπε να υπάρχει συγκεκριμένος σχεδιασμός με αναλογικότητα, ώστε οι φοιτητές να φοιτούν εκεί που επιλέγουν και να στηρίζονται όπως αρμόζει.

 
Δρ ΕΔΙΠ με αυξημένα προσόντα σε αναμονή
13 Δεκ 2018 10:21

Αξιότιμοι κ.κ. Αντιπρυτάνεις,
Είναι σημαντικό που επιτέλους μπήκε το θέμα της ένταξης των ΕΔΙΠ σε θέσεις Λέκτορα στην ατζέντα της συζήτησής σας.
Ένα μέρος των ΕΔΙΠ είναι διδάκτορες με ερευνητικό έργο h-index, με σημαντικές διεθνείς δημοσιεύσεις σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά, είναι μέλη Editorial Advisory Board έγκριτων διεθνών περιοδικών, με αυτοδύναμο διδακτικό έργο εδώ και πολλά χρόνια σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο. Όσοι έχουμε τα παραπάνω προσόντα ζητάμε το αυτονόητο: Να μας δοθεί η δυνατότητα να προχωρήσουμε ως μέλη ΔΕΠ έστω και στην βαθμίδα του λέκτορα.
Περιμένουμε με αγωνία από την συνέλευση των αντιπρυτάνεων να βοηθήσει να αποκατασταθεί η αδικία που υφιστάμεθα ως διδάσκοντες εδώ πολλά χρόνια και να μας δοθεί όπως άλλωστε έχει δοθεί δυο φορές στο παρελθόν από κυβερνήσεις τόσο της ΝΔ όσο και του ΠΑΣΟΚ, η δυνατότητα της εξέλιξης σε εκείνα τα μέλη ΕΔΙΠ που επιθυμούν και εκπληρώνουν τις προϋποθέσεις του νόμου για μέλη ΔΕΠ προς όφελος των φοιτητών και των πανεπιστημίων.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.

 
Συμβασιούχοι?
13 Δεκ 2018 10:26

Σχετικά με την αποκατάσταση των εργασιακών σχέσεων των συμβασιούχων θα υπάρξει συζήτηση; Οι πρυτάνεις, στην προηγούμενη σύνοδο δήλωσαν ότι υποστηρίζουν το αίτημα για αποκατάσταση των εργασιακών τους σχέσεων. Δυστυχώς όμως οι συμβασιούχοι, για άλλη μια φορά, αγνοήθηκαν από τους πρυτάνεις στη σύνταξη των οργανισμών των ιδρυμάτων.

 
Δρ Συμβασιούχος
13 Δεκ 2018 11:26

Για εμάς τους συμβασιούχους Επίκουρους των ΑΕΙ (σε ΤΕΙ), τί γίνεται τώρα που γίνονται ΔΕΠ όλοι; Δεν προβλέπεται να μονιμοποιηθούμε; Τα ΤΕΙ καταργούνται και εμείς τόσα χρόνια (καμιά 10ετία) αναπληρώνουμε κάθε χρόνο τον εαυτό μας... Έχουμε μεταπτυχιακά, διδακτορικά, μεταδιδακτορικά, δημοσιεύσεις, πολυετές αυτόνομο διδακτικό έργο... παιδιά... και μάλιστα τα προσόντα μας είναι πολλά περισσότερα από πολλούς μόνιμους ΔΕΠ και μη-ΔΕΠ!

 
@ Δρ Συμβασιούχος
13 Δεκ 2018 14:09

Δηλαδή τι προτείνετε; Να γίνετε μέλη ΔΕΠ επειδή είστε πολλά χρόνια Επιστημονικός Συνεργάτης (δεν υπάρχει ο "συμβασιούχος Επίκουρος");

Ένας επιστημονικός συνεργάτης κάνει μόνο μάθημα (πολλές φορές επιβλέπει και πτυχιακές, χωρίς όμως να είναι υποχρεωμένος) και τίποτα άλλο. Δεν είναι το ίδιο με τα μέλη ΔΕΠ...

 
Dr_φορολογούμενος
13 Δεκ 2018 17:29

Απ' ότι βλέπω ο καθένας έχει (ενδεχομένως δικαιολογημένα) το πόνο του.
Οι Λέκτορες εφαρμογών αν και δεν έχουν Δ.Δ. βλέπουν το μισθό τους να είναι μικρότερος από Δημόσιο υπάλληλο και αγανακτούν.
Οι ΕΔΙΠ βλέπουν Λέκτορες με λιγότερα προσόντα και αγανακτούν γιατί δεν γίνονται και αυτοί Λέκτορες (ΔΕΠ δηλαδή).
Οι συμβασιούχοι βλέπουν του δύο προηγούμενους που είναι μόνιμοι και αγανακτούν και θέλουν και αυτοί να είναι μόνιμοι (και επίκουροι παρακαλώ).
Τι να που οι επιστήμονες του εξωτερικού που τρέχουν στα πέρατα της Γης σαν νομάδες της επιστήμης.
Τι να πω και εγώ που μου ζητάνε να πληρώσω όλους αυτούς. !!!!!
Δεν βγαίνει πουθενά το πράγμα και όσο πάει γίνεται και ποιο περίπλοκο ειδικά αν δεν δίνεται καθαρή λύση

 
Μέλος ΔΕΠ ΑΕΙ
13 Δεκ 2018 18:33

Η κοινή λογική όπως και η διεθνής ακαδημαϊκή πρακτική, ανάμεσα σε πολλούς άλλους παράγοντες, υπαγορεύει πως α) δεν μπορείς να καθηλώνεις ένα καλό επιστημονικό προσωπικό χωρίς τη δυνατότητα εξέλιξης, με την προϋπόθεση πως το διδακτικό και ερευνητικό του έργο προχωράει, και β) δεν μπορείς να πληρώνεις περισσότερο ή να δίνεις περισσότερα εργασιακά δικαιώματα σε προσωπικό κατώτερου επιστημονικού επιπέδου. Έχει εξηγηθεί συχνά πως στην κατηγορία ΕΔΙΠ υπάρχει αυτή τη στιγμή προσωπικό πολλών ταχυτήτων. Ανάμεσα στους ΕΔΙΠ υπάρχουν αρκετοί με καθηκοντολόγιο ΕΤΕΠ ή διοικητικών, οι οποίοι ούτε διδάσκουν ούτε προτίθενται να διδάξουν. Αυτοί είναι αρκετοί ΕΔΙΠ της "παλαιότερης γενιάς", αν και όχι όλοι. Ωστόσο είναι σαφές και πέραν αμφισβήτησης πως οι ΕΔΙΠ που εισήλθαν στα ΑΕΙ με τον νόμο 4386, έγιναν δεκτοί κατόπιν αποφάσεων των Τμημάτων και δεν επιβλήθηκαν στα Τμήματα, όπως επίσης και πως έγιναν δεκτοί α) γιατί εξυπηρετούν πάγιες και σημαντικές διδακτικές και ερευνητικές ανάγκες, β) με πλήρη τα προσόντα επίκουρου καθηγητή. Είναι προφανές πως πολλοί από αυτούς τους ΕΔΙΠ ακολούθησαν αυτό τον δρόμο ακριβώς διότι ανήκουν στο κομμάτι του ελληνικού πληθυσμού που κινδύνευε να ακολουθήσει τη λύση του brain drain, πρόκειται δηλαδή για επιστήμονες με υψηλά επιστημονικά προσόντα για τους οποίους δεν υπήρχαν προκηρύξεις εδώ και πολλά χρόνια στην καθημαγμένη οικονομικά χώρα μας. Δεν είναι απλώς δίκαιο αλλά αποτελεί και τη μόνη λύση που δεν αψηφά καταφανώς τη λογική, το να γίνουν τα εξής: α) όσοι ΕΔΙΠ έχουν διδακτορικό, ελληνικές και διεθνείς δημοσιεύσεις, και διδασκαλία ή έρευνα στην Τριτοβάθμια να τοποθετηθούν στη βαθμίδα του Λέκτορα με δυνατότητα εξέλιξης στις καθηγητικές βαθμίδες (τα περί λεκτόρων Εφαρμογών είναι κωμικά και δεν υπάρχουν πουθενά στον κόσμο με αυτό τον τρόπο, καθώς επίσης είναι αληθές πως οι ΕΔΙΠ των θεωρητικών επιστημών δεν μπορούν κατ' ουσίαν να επιτελέσουν εργαστηριακό ή εφαρμοστικό έργο), β) όσοι ΕΔΙΠ δεν έχουν τα κατάλληλα προσόντα να τοποθετηθούν ως ΕΤΕΠ αφού ήδη κάνουν έργο ΕΤΕΠ ή να αποτελέσουν μια διακριτή βαθμίδα ως έχουν, δηλαδή στις περιπτώσεις εργαστηριακού έργου ή διδακτικού υπό εποπτεία, όπως στις περιπτώσεις κατόχων μεταπτυχιακού και όχι διδακτορικού.

 
ΕΔΙΠ_ΤΕΙ
14 Δεκ 2018 02:47

@Μέλος ΔΕΠ ΑΕ
Αγαπητέ μου κ. Καθηγητά, υπάρχουν διάφορα παράξενα στα Ελληνικά ΑΕΙ και πείτε μου αν κάνω λάθος. Για παράδειγμα ΕΔΙΠ με διδακτορικό και προσόντα επίκουρου αμείβεται με μισθό κατώτερο από την γραμματέα αλλά και τον ΕΕΠ με μεταπτυχιακό ο οποίος θεωρητικά υποστηρίζει την δουλεία του. Ο ΕΔΙΠ δεν είναι ΔΕΠ αλλά ο Καθηγητής εφαρμογών (θέση που έχει καταργηθεί από 10ετία) είναι αλλά ο μισθός του πάλι είναι μικρότερος από το Δημόσιο υπάλληλο. ΕΕΠ χωρίς Δ.Δ αμείβεται περισσότερο και από ΕΔΙΠ και από καθηγητή εφαρμογών. Στο ίδιο ίδρυμα θα υπάρχουν καθηγητές Α’ Βαθμίδα από ΤΕΙ με πολύ λιγότερα προσόντα από ΕΔΙΠ του υπό συγχώνευση Παν/μιο. Ακόμα υπάρχουν Συμβασιούχοι με καλύτερο βιογραφικό από αρκετά ΔΕΠ αλλά δεν έχουν θέσεις. Αν αρχίσει η ιστορία Λεκτοροποιήσεων ανοίγει ο ασκός του Αιόλου.
Αντί να ψάχνουν ΔΕΠοποιήσεις καλύτερα να φτιάξει τους μισθούς

 
EDIP_
14 Δεκ 2018 08:35

Για την αποκατάσταση της ακαδημαϊκότητας και τις στοιχειώδους δικαιοσύνης τα μέλη ΕΔΙΠ με διδακτορικό πρέπει να ενταχθούν στη βαθμίδα του λέκτορα. Μετά από εκεί ο καθένας μέσα από τις προβλεπόμενες ανοιχτές διαδικασίες θα προχωρήσει όσο του επιτρέπουν τα προσόντα του. Με αυτό τον τρόπο το αναφερόμενο προσωπικό θα έχει τίτλο ανάλογο της εργασίας που πραγματικά προσφέρει, ο τίτλος θα είναι αντίστοιχος με τον τίτλο των συναδέλφων του εξωτερικού. Τέλος θα πάψει να υφίσταται το χάος πολλών ειδικοτήτων (ΕΔΙΠ/ΕΕΠ) που παρέχουν διδακτικό έργο μη έχοντας λόγο για αυτό σε κανένα όργανο του πανεπιστημίου. Αν το Υπουργείο προχωρήσει σε αυτή την κίνηση θα λύσει πολλά προβλήματα ταυτόχρονα, θα άρει αδικίες και ενοποιήσει τελικά τον ακαδημαϊκό χώρο στα πρότυπα του εξωτερικού.

 
Δρ. ΕΔΙΠ@Μέλος ΔΕΠ ΑΕΙ
14 Δεκ 2018 09:54

Αγαπητό Μέλος ΔΕΠ ΑΕΙ
Συμφωνώ απόλυτα με την τοποθέτησή σας!
Επομένως, για να αποφευχθούν οι οριζόντιες λύσεις που μόνο προβλήματα δημιουργούν μπορεί στο νόμο να προστεθεί η φράση "με τη σύμφωνη γνώμη της Γ.Σ. του Τμήματος υποδοχής" το οποίο θα εξασφαλίσει την εξέλιξη μόνο αυτών που έχουν τα προσόντα...

 
Μέλος ΔΕΠ ΑΕΙ
14 Δεκ 2018 09:59

@ΕΔΙΠ_ΤΕΙ
Αγαπητέ φίλε, ακριβώς αυτό ισχυρίστηκα κι εγώ στην εισαγωγή του σχολίου μου. Συμφωνώ μαζί σας. Δεν συμφωνώ μαζί σας μόνο σε ένα μέρος, στις τελευταίες προτάσεις σας. Γιατί η μία αδικία δεν ισοσκελίζεται με την άλλη. Και το μισθολογικό είναι ένα πρόβλημα, γι αυτό ακριβώς άνθρωποι με σημαντικά προσόντα θα πρέπει να αμείβονται καλύτερα αλλά και να έχουν καλύτερες θέσεις από άλλους με λιγότερα προσόντα. Εκεί είναι και το σημείο που μπορούμε να συμφωνήσουμε. Αυτή είναι η ορθή πρακτική παντού στον κόσμο. Κι αν δώσουμε στους ΕΔΙΠ με διδακτορικό και αυξημένα προσόντα (και όχι σε όλους ανεξαιρέτως) τη δυνατότητα της εξέλιξής τους, η οποία ούτως ή άλλως θα είναι η ίδια με τις διαδικασίες κρίσης των ΔΕΠ, δηλαδή κρίσεις ανοικτές μετά τη λεκτοροποίηση και για όποιον το αιτηθεί, θα δώσουμε μια σημαντική ώθηση στο αποψιλωμένο Πανεπιστήμιό μας αλλά και θα αποκαταστήσουμε μια κατάφωρη αδικία. Ωστόσο είμαι σαφής: τούτο θα πρέπει να γίνει με διάκριση, όχι με οριζόντιες διαδικασίες. Δηλαδή θα πρέπει, όσοι δεν επιθυμούν ή δεν έχουν την ικανότητα να διδάξουν σε τριτοβάθμιο επίπεδο, να ωθηθούν σε μιαν άλλη βαθμίδα (ΕΤΕΠ;) και με άλλο καθηκοντολόγιο. Η εξίσωση πολλών ομάδων, με χαωδώς διαφορετικά προσόντα είναι ανορθολογική και παραποιητική της ακαδημαϊκής πραγματικότητας..

 
ΕΔΙΠ_ΤΕΙ
14 Δεκ 2018 16:02

@ΔΕΠ_ΑΕΙ
Αγαπητέ μου στην ουσία λέμε το ίδιο ακριβώς πράγμα. Δηλαδή:
Διαχωρισμός 3 βαθμίδων (και ΜΟΝΟ) ΔΕΠ Επίκουρος-Αναπληρωτής- Καθηγητής (οι 2 τελευταίες μόνιμες). Δημιουργία Ενιαίου κλάδου Διδακτικού προσωπικού ο οποίος θα ονομάζεται Λέκτορες, Lectures, Tudors καθηγητές Β’ όπως θέλετε, οι οποίοι θα έχουν αμιγώς διδακτικά καθήκοντα και να ενθαρρύνεται χωρίς να απαιτείται το ερευνητικό έργο. Ο κλάδος αυτός να είναι ενιαίος αλλά με βαθμούς. Κατά την ένταξή στον κλάδο στον ανώτερο βαθμό θα εντάσσονται οι σημερινοί Λέκτορες με Διδακτορικό, στον Β’ ΕΔΙΠ-ΕΕΠ με Διδακτορικό και πολλά χρόνια υπηρεσίας, στο Γ’ Λέκτορες χωρίς Δ.Δ και ΕΔΙΠ-ΕΕΠ με διδακτορικό και λίγα χρόνια υπηρεσίας ή ΕΔΙΠ-ΕΕΠ με πολλά χρόνια υπηρεσίας και μεταπτυχιακό, στο Δ’ ΕΔΙΠ- ΕΕΠ( και ενδεχομένως ΕΤΕΠ) με μεταπτυχιακό, ενώ στον Ε’ ΕΤΕΠ, ΕΔΙΠ,ΕΕΠ χωρίς Μεταπτυχιακό τίτλο. Ο μισθός θα είναι Τουλάχιστον ίσος με αυτόν του Ενιαίου (ο μισθός μου σε σχέση με αυτόν που θα έπαιρνα στο Ενιαίο είναι 500€ μικρότερος) και θα δίνεται η δυνατότητα εξέλιξης στον κλάδο. Φυσικά μέλη του κλάδου αυτού θα μπορούν να διεκδικήσουν ΑΝΟΙΚΤΑ οποιαδήποτε θέση ΔΕΠ χωρίς να κινδυνεύει η θέση τους, αλλά και χωρίς να μπορούν να διεκδικήσουν κλειστή εξέλιξη ή να προκαλέσουν άνοιγμα θέσης.
Απλά και έντιμα.

 
big duncan
14 Δεκ 2018 16:26

Μόνο το Πανεπιστήμιο Αιγαίου μένει μόνο του. Ούτε το ΤΕΙ Θεσσαλονίκης του δώσανε ούτε το ΤΕΙ Κρήτης. Να θες να μεγαλώσεις και να μην σε αφήνουν!

 
Δρ. ΕΔΙΠ
14 Δεκ 2018 21:04

Η μόνη ξεκάθαρη και άμεσα υλοποιήσιμη λύση είναι να δοθεί η νομοθετική δυνατότητα οποιοσδήποτε ΕΔΙΠ με τα τυπικά προσόντα να ζητήσει προς το Τμήμα του την προκήρυξη με ανοικτή διαδικασία της θέσης του (γνωστικό αντικείμενο και πίστωση) στη βαθμίδα Λέκτορα ή Επίκουρου. Το Τμήμα μετά από σύμφωνη γνώμη (αν δηλαδή κρίνει αναγκαίο το εν λόγω γνωστικό) να προκηρύξει την θέση. Σε περίπτωση μη εκλογής του ο ΕΔΙΠ παραμένει στη θέση του. Σε περίπτωση εκλογής εξωτερικού, τότε η επόμενη πίστωση που θα έρθει στο Πανεπιστήμιο, πάει στο Τμήμα για το υπό διορισμό νέο ΔΕΠ.
Δυστυχώς η Ομοσπονδία παραμένει αγκυλωμένη σε παλιές πρακτικές (βλέπε διάταξη Φίλη) για να καλυφθούν ΕΔΙΠ χωρίς έργο. Καλώ τους διδάκτορες ΕΔΙΠ με πραγματικά υψηλά προσόντα και με πραγματικό παρεχόμενο διδακτικό και ερευνητικό έργο αντίστοιχο των ΔΕΠ να πάρουν πρωτοβουλίες πίεσης προς το Υπουργείο, Ιδρύματα, ΠΟΣΔΕΠ ώστε να έρθει μια τέτοια διάταξη. Καλώ το Υπουργείο να αγνοήσει την επίσημη Ομοσπονδία που δεν εκφράζει την πλειοψηφία των ΕΔΙΠ και σε καμία περίπτωση τους ΕΔΙΠ με προσόντα που θέλουν άμεσα ανοικτές διαδικασίες. Άμεσα ανοικτές διαδικασίες μετά από αίτηση του ΕΔΙΠ στο γνωστικό του αντικείμενο είναι κάτι που το θέλουν και τα Ιδρύματα, και η Σύνοδος και η ΠΟΣΔΕΠ και το Υπουργείο. ΚΑΝΤΕ ΤΟ!!

 
Δρ ΕΔΙΠ Μετάταξης
14 Δεκ 2018 21:32

Η μόνη σοβαρή και υπεύθυνη λύση είναι να γίνουν μόνιμοι λέκτορες όσοι ΕΔΙΠ έχουν διδακτορικό, δημοσιεύσεις και διδακτικό έργο ήδη. Στη συνέχεια, από τη θέση του μόνιμου λέκτορα, να έχουν δικαίωμα να ζητήσουν με ανοικτή διαδικασία την εξέλιξή τους. Οι υπόλοιποι να παραμείνουν ως έχουν, και να συνεχίσουν να προσφέρουν το έργο που προσφέρουν..

 
George
14 Δεκ 2018 22:03

Η ΕΔΙΠ με προσόντα δεν έχουν τίποτα να φοβηθούν από ανοιχτές διαδικασίες. Η λεκτοροποίηση με κλειστή διαδικασία θα πρέπει να είναι εκτός συζήτησης καθώς οι ανοιχτές διαδικασίες ισχύουν για όλες τις βαθμίδες και θα πρέπει να ισχύσουν και για ΕΔΙΠ. Το αίτημα είναι δίκαιο αλλα με ανοιχτές διαδικασίες.

 
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ- ΑΕΙ
14 Δεκ 2018 22:06

Ως μέλος ΕΔΙΠ εδώ και πολύ καιρό, με πολλές δημοσιεύσεις σε ξένα επιστημονικά περιοδικά, διδακτορικό, διδασκαλία σε ξένα πανεπιστήμια, μεταδιδακτορικό, διαλέξεις στο εξωτερικό κτλ, νομίζω πως η κατάταξη μας σε μια βαθμίδα που έχει πρακτικά καταργηθεί (αυτή του λέκτορα) θα είναι ουσιαστικός υποβιβασμός παρά βελτίωση. Οι ΕΔΙΠ, που έχουν πολύ συχνα βιογραφικο όπως το δικό μου, ή άλλοι κάπως λιγότερο, θα έπρεπε να τοποθετηθούν άμεσα σε θέσεις Επίκουρου καθηγητή, όπως ήταν ο αρχικός κρατικός σχεδιασμός, και από εκεί να μπορούν να επιδιώξουν ανώτερες θέσεις, ανάλογα με το έργο τους και την έρευνα τους. Η λεκτοροποίηση δεν μπορεί να αφορά επιστημονικό προσωπικό που είναι σημαντικά καλύτερο από τους λεκτοροποιημένους των ΤΕΙ.

 
@ Δρ. ΕΔΙΠ
14 Δεκ 2018 23:30

Από που προκύπτει ότι η Ομοσπονδία "δεν εκφράζει την πλειοψηφία των ΕΔΙΠ και σε καμία περίπτωση τους ΕΔΙΠ με προσόντα που θέλουν άμεσα ανοικτές διαδικασίες"; Με εκλογές δεν βγήκε; Να είσαι σίγουρος ότι κάτι παραπάνω ξέρει η Ομοσπονδία από όσα σκέπτεσαι μόνος σου και έχεις αυτή τη στάση...
Η εξέλιξη των διδακτόρων ΕΔΙΠ με δημοσιεύσεις σε θέσεις λεκτόρων δεν επιβαρύνει δημοσιονομικά το κράτος και μπορεί να γίνει άμεσα δίνοντας μερική (και όχι ολική) λύση στην υποστελέχωση των ΑΕΙ από μέλη ΔΕΠ χωρίς κόστος για το κράτος. Αυτό που προτείνεις απαιτεί την εύρεση κονδυλίων για το σύνολο των μελών ΔΕΠ για τα οποία θα προκυρηχθούν οι θέσεις των ΕΔΙΠ και αν μπορούν να βρεθούν αυτά τα κονδύλια γιατί να προκηρυχθούν οι θέσεις στα γνωστικά αντικείμενα των ΕΔΙΠ και όχι των πραγματικών αναγκών των Τμημάτων; Επιπλέον, γιατί να πάρουν τα Τμήματα τα μέλη ΕΔΙΠ που ήδη προσφέρουν το διδακτικό τους έργο και να μην πάρουν ΝΕΑ μέλη ΔΕΠ ακόμα και αν αυτά είναι χαμηλότερων προσόντων από τα μέλη ΕΔΙΠ ώστε να αντιμετωπίσουν τα σοβαρά προβλήματα υποστελέχωσης που πλέον είναι ορατά; Οπότε συνάδελφε, πριν πούμε κάτι θα πρέπει να σκεπτόμαστε τι λέμε...
Το μόνο λογικό και δίκαιο είναι οι ΕΔΙΠ/ΕΕΠ με διδακτορικό και δημοσιεύσεις να γίνουν Λέκτορες (δηλαδή να πάρουν τον τίτλο αυτού που πραγματικά κάνουν) και αν θέλουν να προχωρήσουν αυτό φυσικά να γίνει όπως με όλα τα μέλη ΔΕΠ με ανοικτές διαδικασίες. Αυτό δηλαδή που προτείνει το Μέλος ΔΕΠ ΑΕΙ και ο Δρ. ΕΔΙΠ Μετάταξης και όποιος έχει κοινή λογική...

 
ΕΔΙΠ
15 Δεκ 2018 11:07

....δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ένας ΕΔΙΠ πρέπει να εξελιχθεί σε ΔΕΠ μέσα από ανοιχτή η κλειστή διαδικασία ρύθμιση ΕΙΔΙΚΑ για ΕΔΙΠ....που αναφερόταν στην προκήρυξη της θέσης ΕΔΙΠ μια τέτοια προοπτική??? Αν χρειάζονται επιπλέον ΔΕΠ ας προκηρυχθούν θέσεις ΔΕΠ (και οι ΕΔΙΠ μπορούν να υποβάλουν υποψηφιότητα)

...το σφάλμα ήταν όταν διοικητικοί υπάλληλοι έγιναν σε μια νύχτα ΕΔΙΠ, με προσωποποιημένη ρύθμιση...

...αποτέλεσμα και τα δύο μιας κακώς εννοούμενης διαδικασίας εσωτερικής εξέλιξης που δεν επιτρέπει σε νέους ανθρώπους, που αναζητούν εργασία ανάλογη των προσόντων να ανταγωνιστούν με πραγματικά ανοιχτές και διαφανείς διαδικασίες....

...αντίστοιχα παραδείγματα συναντάμε σε πολλές δημόσιες υπηρεσίες που μπαίνεις στην καθαριότητα ώστε στην συνέχεια να εμφανίσεις προσόντα και να εξελιχθείς σε διευθυντή ..κάτι που δεν συναντάμε εύκολα στον ιδιωτικό τομέα...

....προφανώς όλα αυτά χρειάζονται θεραπεία και εξορθολογισμό σε μια ώριμη κοινωνία με πραγματικά ανοιχτές διαδικασίες

 
ΔΕΠ ΕΚΠΑ
15 Δεκ 2018 11:46

Η ένταξη των μελών ΕΔΙΠ σε θέση μόνιμου λέκτορα είναι η μόνη ουσιαστική, πρακτική και νομικά εύκολα διεκπεραιώσιμη λύση. Αυτό που υποστηρίχθηκε από μερικούς, ότι δηλαδή είναι προτιμότερο να προκηρύσσεται η θέση επίκουρου την οποία να διεκδικεί με ανοιχτή διαδικασία το μέλος ΕΔΙΠ έχει το πρόβλημα ότι μια τέτοια θέση θα είναι νέα και ως εκ τούτου επί θητεία (μη μόνιμη). Αυτό σημαίνει ότι το μέλος ΕΔΙΠ που θα εκλεγεί σε αυτή, θα πρέπει να παραιτηθεί από την προηγούμενη μόνιμη θέση που κατείχε, να διοριστεί στη μη μόνιμη θέση και να μονιμοποιηθεί εκ νέου ως επίκουρος. Όπως αντιλαμβάνεστε, αυτό είναι προβληματικό νομικά και στην ουσία θα λειτουργήσει αποτρεπτικά για πολλούς. Επομένως, ένταξη σε θέση μονίμων λεκτόρων όσων έχουν τα προσόντα και ακολούθως εξέλιξη στις άλλες βαθμίδες με την συνήθη διαδικασία που προβλέπεται για τα μέλη ΔΕΠ (ανοιχτά). Τέλος, αυτό που ελέχθη, ότι δηλαδή η "λεκτοροποίηση" είναι υποβάθμιση είναι εντελώς λανθασμένο καθώς και μισθολογικά σημαίνει σχεδόν 400 ευρώ (μεικτά) αύξηση και αποδέσμευση από την πρώτιστη υποχρέωση παροχής εφαρμοσμένου/ εργαστηριακού έργου και ξεκάθαρη τοποθέτηση στο αυτόνομο διδακτικό έργο, παρά την μη ένταξη στο ΔΕΠ.

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ