Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Οργή και αγανάκτηση των 44 Διευθυντών των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας προς τον υπουργό: Η απάντηση του ΙΝΕΔΙΒΙΜ μας εμπαίζει, μας προσβάλλει και υποτιμά τη νοημοσύνη

Αποκρύπτεται η αλήθεια- Συντακτικά τεχνάσματα του ΙΝΕΔΙΒΙΜ, προκειμένου να αποφύγει να απαντήσει έστω και σε ένα από τα ερωτήματα που τέθηκαν
Δημοσίευση: 13/12/2018
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Έξαλλοι   είναι οι 44  Διευθυντές των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας, με την απάντηση του ΙΝΕΔΙΒΙΜ στην επιστολή τους για τα τεράστια λειτουργικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

Απέστειλαν κοινή επιστολή στον υπουργό Παιδείας Κ. Γαβρόγλου με την οποία τον ενημερώνουν ότι  το κείμενο της απάντησης του ΙΝΕΔΙΒΙΜ  «δυστυχώς μας εμπαίζει, μας προσβάλλει και υποτιμά τη νοημοσύνη, τόσο τη δική μας, όσο και των εκπαιδευομένων» και τον καλούν  να  επιληφθεί άμεσα για τη λύση των προβλημάτων χρηματοδότησης των ΣΔΕ ώστε να ομαλοποιηθεί η κατάσταση που επικρατεί.

Οι 44 Διευθυντές των ΣΔΕ με δεύετερη επιστολή προς τη διοίκηση του ΙΝΕΔΙΒΙΜ , η οποία κοινοποιείται στον υπουργό Παιδείας, κάνουν λόγο για “συντακτικά τεχνάσματα του ΙΝΕΔΙΒΙΜ, προκειμένου να αποφύγει να απαντήσει έστω και σε ένα από τα ερωτήματα που τέθηκαν”.

Πιο συγκεκριμένα, όπως τονίζουν οι Διευθυντές των ΣΔΑ:

Στελέχωση των ΣΔΕ: Αναφέρει ότι «Μετά από πολλά χρόνια λειτουργίας του προγράμματος, η στελέχωση των ΣΔΕ κατά τη σχολική περίοδο 2018-19 πραγματοποιήθηκε εγκαίρως», επιβεβαιώνοντας όσα καταγγείλαμε για την προβληματική λειτουργία του ΙΝΕΔΙΒΙΜ. Να σας υπενθυμίσουμε στο σημείο αυτό ότι οι ωρομίσθιοι τη σχολική χρονιά 2016-17 έφτασαν στα σχολεία τον Μάιο, ενώ πέρυσι η διαδικασία ξεκίνησε τον Ιανουάριο και ολοκληρώθηκε σε κάποια σχολεία τον Απρίλιο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη σχολική χρονιά 2016-17 σε πολλά σχολεία οι εκπαιδευτικοί και οι εκπαιδευόμενοι να υποχρεωθούν σε προσέλευση τα Σάββατα και όλο τον Ιούλιο προκειμένου να καλύψουν τις διδακτικές ώρες που χάθηκαν. Για τους εκπαιδευόμενους, που συνήθως δουλεύουν σε εποχιακές δουλειές, αυτό αποτέλεσε τεράστιο πλήγμα αναιρώντας τον κοινωνικό χαρακτήρα του σχολείου. Για τους εκπαιδευτικούς πάλι δεν υπήρξε πρόβλεψη για αποζημίωση λόγω τη μη χρήσης της καλοκαιρινής άδειας, κάτι που εγείρει ζήτημα νομιμότητας. Ακόμα όμως και για την τρέχουσα σχολική χρονιά που η κατάσταση ομαλοποιήθηκε προξενεί εντύπωση το γεγονός ότι το ΙΝΕΔΙΒΙΜ εμφανίζεται να πανηγυρίζει για μία αυτονόητη κατάσταση, δηλαδή την έγκαιρη στελέχωση των ΣΔΕ.

Προμηθευτές: Όσον αφορά τη διαβεβαίωσή σας ότι οι προμηθευτές «έχουν εξοφληθεί στο σύνολό τους, πλην εκείνων που δεν έχουν προσκομίσει τα αντίστοιχα έγγραφα που απαιτούνται από τον Νόμο», οι προμηθευτές μας δηλώνουν ότι δεν έχουν εξοφληθεί ακόμα και για προμήθειες μέσω εθνικών πόρων που αφορούν στο σχ. έτος 2015-2016. Άλλοι πάλι προμηθευτές περίμεναν 2 χρόνια προκειμένου να πληρωθούν για τις υπηρεσίες τους.

Χρηματοδότηση των ΣΔΕ: Το σημείο όπου αναφέρετε με έντονα γράμματα «Η χρηματοδότηση των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας επαρκεί για να καλύψει τις λειτουργικές ανάγκες των σχολείων» μπορεί μόνο να μας κάνει να γελάσουμε πικρά. Η πραγματικότητα είναι ότι αποκρύπτετε την αλήθεια εστιάζοντας στο γεγονός ότι η κάλυψη των αναγκών από το ταμείο της Ε.Ε. επαρκεί, ενώ τα ΣΔΕ έμειναν εδώ και 1,5 χρόνο με ελλιπή ή και χωρίς καθόλου χρηματοδότηση ακόμα και για βασικές δαπάνες όπως γραφική ύλη και καθαριότητα.

 Εδώ και ενάμιση έτος δεν έχει σταλεί καμία χρηματοδότηση για δαπάνες: Πέρα από τη στελέχωση των ΣΔΕ το κεντρικό μήνυμα της επιστολή μας δεν αφορούσε στον τρόπο χρηματοδότησης των ΣΔΕ αλλά το γεγονός ότι εδώ και ενάμιση έτος δεν έχει σταλεί καμία χρηματοδότηση για δαπάνες που είναι απαραίτητες για τη λειτουργία οποιασδήποτε σχολικής μονάδας (γραφική ύλη, καθαριότητα κ.α.), με αποτέλεσμα η κατάσταση στα ΣΔΕ της χώρας να είναι τραγική.

Η ανακοίνωση του ΙΝΕΔΙΒΙΜ δεν αναφέρει ο,τιδήποτε που να οδηγεί στη λύση των προβλημάτων που καταγράψαμε με την αρχική επιστολή μας.

Δώδεκα ερωτήματα

Οι 44 Διευθυντές των ΣΔΕ καλούν το ΙΝΕΔΙΒΙΜ  να απαντήσει  με σαφήνεια  εγγράφως στα παρακάτω συγκεκριμένα ερωτήματα:

1.    Έχοντας υπόψη ότι οι διαγωνισμοί (και ειδικά οι πανελλαδικοί) χρειάζονται ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα για να πραγματοποιηθούν μέχρι να οριστεί οριστικός ανάδοχος, πότε υπολογίζετε να έχουν στη διάθεση τους τα ΣΔΕ τα απαραίτητα υλικά και υπηρεσίες;

2.    Πότε ακριβώς θα ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για την Καθαριότητα και πότε θα έρθουν τα συνεργεία καθαρισμού στα ΣΔΕ που λειτουργούν σε αυτόνομα κτήρια;

3.    Ποιες είναι οι λύσεις / τρόποι που το ΙΝΕΔΙΒΙΜ προτείνει ώστε να καθαρίζονται τα Σχολεία μας μέχρι την ολοκλήρωση του διαγωνισμού και την πρόσληψη των καθαριστών;

4.    Είναι ενήμερο από εσάς -ΙΝΕΔΙΒΙΜ- το Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών Υγείας και σύμφωνο με την λειτουργία Δημόσιων Σχολείων χωρίς την διασφάλιση εκ των προτέρων τρόπων καθαριότητας;

5.    Φέρετε εσείς ως ΙΝΕΔΙΒΙΜ την ευθύνη για οποιοδήποτε θέμα υγείας προκύψει από την έλλειψη καθαριότητας στα Σχολεία μας;

6.    Πότε θα ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για Έντυπη/γραφική ύλη και θα παραληφθεί η γραφική ύλη του σχολικού έτους 2018-19;

7.    Αντίστοιχα πότε θα ολοκληρωθούν οι υπόλοιποι διαγωνισμοί που αφορούν

i.    Εργαστηριακά υλικά
ii.    Συμμετοχή σε εξετάσεις Πιστοποίησης Η/Υ
iii.    Εκπαιδευτικές μετακινήσεις
iv.    Είδη φαρμακείου
v.    Είδη Καθαρισμού
vi.    Εμπλουτισμός Βιβλιοθήκης

8.    Θα αποδοθούν αθροιστικά τα ποσά για το διάστημα που έχει χαθεί -ήδη διανύουμε τον τελευταίο μήνα του Α’ τριμήνου-, ή θα γίνει πάλι περικοπή αυτών;  

9.    Υπάρχουν κονδύλια για δαπάνες που αφορούν την συντήρηση φωτοτυπικών μηχανημάτων / καυστήρα / συναγερμών / κλιματιστικών, δεδομένου ότι σε κάποια σχολεία αυτός είναι ο μόνος τρόπος θέρμανσης τους, κτλ. Ποια είναι τα ποσά που προβλέπονται για τις παραπάνω δαπάνες;

10.    Υπάρχει δυνατότητα να δοθεί έκτακτη χρηματοδότηση σε κάθε ΣΔΕ για να καλυφθούν οι άμεσες ανάγκες (Απαραίτητη γραφική ύλη, χαλασμένοι υπολογιστές, καμένες λάμπες βιντεοπροβολέων, προβληματικοί εκτυπωτές και φωτοτυπικά κτλ);

11.    Πότε προγραμματίζεται να γίνει η προκήρυξη για τους ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς, έτσι ώστε να ολοκληρωθεί η διαδικασία μέχρι την έναρξη της επόμενης σχολικής;

12.    Ποιος είναι ο σχεδιασμός για τα οικονομικά της σχολικής χρονιάς 2019-2020, σε συνάρτηση με τη λήξη του προγράμματος ΕΣΠΑ;

Και ένα τελευταίο ερώτημα: Είναι άραγε τυχαίο ότι τα ίδια προβλήματα με τα ΣΔΕ αντιμετωπίζουν και τα ΔΙΕΚ, την ευθύνη των οποίων έχει επίσης το ΙΝΕΔΙΒΙΜ ;

Oι Διευθυντές των ΣΔΕ που υπογράφουν τις δύο επιστολές

1.    ΣΔΕ Αγίων Αναργύρων Αθήνας
2.    ΣΔΕ Αγίας Παρασκευής Αθήνας
3.    ΣΔΕ Αγρινίου Αιτωλοακαρνανίας
4.    ΣΔΕ Αλεξανδρούπολης Έβρου
5.    ΣΔΕ Αλιβερίου Εύβοιας
6.    ΣΔΕ Άρτας
7.    ΣΔΕ Άσσου-Λεχαίου Κορινθίας
8.    ΣΔΕ Βόλου Μαγνησίας
9.    ΣΔΕ Δέλτα Θεσσαλονίκης
10.    ΣΔΕ Δράμας
11.    1ο ΣΔΕ Ελεώνα Θηβών Βοιωτίας (Φυλακές),
12.    1ο ΣΔΕ Θεσσαλονίκης (Νεάπολης)
13.    2o ΣΔΕ Θεσσαλονίκης
14.    3ο ΣΔΕ Θεσσαλονίκης (Φυλακές Διαβατών)
15.    ΣΔΕ Ιεράπετρας
16.    ΣΔΕ Καστοριάς
17.    ΣΔΕ Καρδίτσας
18.    ΣΔΕ Κοζάνης
19.    ΣΔΕ Κορδελιού-Ευόσμου Θεσσαλονίκης
20.    ΣΔΕ Λαγκαδά Θεσσαλονίκης
21.    ΣΔΕ Λαμίας Φθιώτιδας
22.    ΣΔΕ Μαντουδίου Εύβοιας
23.    ΣΔΕ Μεγάρων Αττικής
24.    ΣΔΕ Μεσολογγίου Αιτωλοακαρνανίας
25.    ΣΔΕ Μυτιλήνης Λέσβου
26.    ΣΔΕ Νάουσας Ημαθίας
27.    ΣΔΕ Ξάνθης
28.    ΣΔΕ Ορεστιάδας
29.    ΣΔΕ Ορχομενού Βοιωτίας (με παράρτημα ΣΔΕ Θήβας)
30.    ΣΔΕ Πάτρας Αχαΐας (με παράρτημα ΣΔΕ Βάρδας)
31.    2ο ΣΔΕ Πάτρας Αχαΐας (Φυλακές)
32.    ΣΔΕ Πύργου Ηλείας
33.    ΣΔΕ Πυλαίας-Χορτιάτη Θεσσαλονίκης
34.    ΣΔΕ Ν.Προποντίδας Χαλκιδικής
35.    ΣΔΕ Ρόδου Δωδεκανήσου
36.    ΣΔΕ Σάμου Β. Αιγαίου
37.    ΣΔΕ Σαπών Ροδόπης
38.    ΣΔΕ Σερρων
39.    ΣΔΕ Σύρου Κυκλάδων
40.    1ο ΣΔΕ Τρικάλων
41.    ΣΔΕ Τρίπολης
42.    ΣΔΕ Φλώρινας (με παράρτημα ΣΔΕ Αμυνταίου)
43.    ΣΔΕ Χανίων
44.    2ο ΣΔΕ Χανίων (Φυλακών)

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean