Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Live/Βουλή : Συζήτηση του Σ/Ν για το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Το νομοσχέδιο θα ψηφιστεί στην ολομέλεια της Βουλής την ερχόμενη Δευτέρα 14 Ιανουαρίου.
Δημοσίευση: 09/01/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Συνεχίζεται για τρίτη  ημέρα σήμερα , στις 10:30  το πρωί , με την ανάγνωση κατ άρθρων ,   στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής,  του Σχεδίου Νόμου  “Συνέργειες Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με τα Τ.Ε.Ι. Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας, Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις”.

Το Σχέδιο Νόμου ψηφίστηκε σήμερα στην Επιτροπή επί της αρχής, κατά πλειοψηφία, ως εξής:

ΣΥΡΙΖΑ ΝΑΙ
ΝΔ ΟΧΙ
ΚΙΝΑΛ ΟΧΙ
ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΟΧΙ
ΚΚΕ ΟΧΙ
ΑΝΕΛ ΝΑΙ
ΠΟΤΑΜΙ ΟΧΙ
ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ  ΠΑΡΩΝ

Το esos  συνδέθηκε με τη Βουλή για να παρακολουθήσετε τη συζήτηση.

ΠΑΤΗΣΤ Ε ΣΤΟ ΒΕΛΑΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Η ΜΕΤΑΔΟΣΗ

 Ο πρόεδρος της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής  Δ. Σεβαστάκης ανακοίνωσε ότι αποφασίστηκε το νομοσχέδιο να ψηφιστεί στην ολομέλεια της Βουλής την ερχόμενη Δευτέρα 14 Ιανουαρίου.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ
 

Σχόλια (29)

 
Λάρισα
03 Ιαν 2019 12:49

Αυτό το έκτρωμα ακόμα και να ψηφιστεί δεν υπάρχει περίπτωση να λειτουργήσει ποτέ . Απλά και κατανοητά .

 
ΧΙΟΥΜΟΡ
03 Ιαν 2019 13:13

Συγχαρητήρια κύριε υπουργέ. Έχετε καταφέρει το εξής αδύνατο. Σπέρνετε δεξιά και αριστερά τμήματα χωρίς κανένα λόγο ύπαρξης (Πανεπιστημιακό τμήμα Λογοθεραπείας!!!!!!!) και μετά φτιάχνετε και μια επιτροπή που θα διερευνήσει τις δυνατότητες επανασύστασης του Πανεπιστημίου Στερεάς Ελλάδος. Σίγουρα κάνετε πλάκα. Διαφορετικά πως συμβιβάζεται η τάση για "συνέργειες" και συνενώσεις με την ίδρυση ενός ακόμα Πανεπιστημίου; Τελικά τα σουβλάκια και οι καφέδες παράγουν πολιτικά αποτελέσματα;

 
καθηγητής Πανεπιστημίου
03 Ιαν 2019 20:18

Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
Διάβασα το προς ψήφιση νομοσχέδιο και επιτρέψτε μου να θέσω κάποια ερωτήσεις για κάποια τμήματα που δεν γνωρίζω να υπάρχουν αντίστοιχα στην Ευρώπη και στον υπόλοιπο κόσμο.

1) Το τμήμας Ζωικής Παραγωγής στη Λάρισα τι αντικείμενο θα έχει και γιατί θα πρέπει να έχει διάρκεια φοίτησης πέντε ολόκληρα έτη;
2) Το τμήμα Δασολογίας, Επιστήμης Ξύλου και Σχεδιασμού στην Καρδίτσα τι αντικείμενο θα έχει και γιατί θα πρέπει να φοιτεί κάποιος πέντε ολόκληρα έτη για να πάρει ένα πτυχίο και με τι επαγγελματικά δικαιώματα;
3) Το τμήμα Δημόσιας Υγείας στην Καρδίτσα τι επιστήμονες θα βγάζει;

 
Καρδιτσα
03 Ιαν 2019 22:28

Σχεδιο νομου 'χτισμενο' στην αμμο. Θα εχει την αναλογη τυχη, καμια αμφιβολια.

 
Nέο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
04 Ιαν 2019 02:44

Υπερβολικά απλωμένο και με τμήματα χωρίς λόγο ύπαρξης.

Σε δέκα χρόνια πάλι θα συζητάμε αναδιάρθρωση της δομής του, όπως και όλων των υπολοίπων ΑΕΙ σε όλη την Ελλάδα.

https://www.esos.gr/arthra/60588/shedio-nomoy-gia-neo-panepistimio-thess...

 
Θνησιγενη τμηματα δολωματα
04 Ιαν 2019 13:37

Ποιος ο λογος να παρει 3 επιπλεον τμηματα ο Βολος οταν οι αλλοι μενουν με τα ιδια αριθμητικα, ενω στερειται υποδομων? Ενω οι υπολοιποι χανουν τμηματα με δικαιωματα κ παιρνουν ασαφεις σχολες που στο κυμα συγχωνευσεων που προετοιμαζεται θα ειναι τα πρωτα θυματα. Το σ/ν σπερνει διχονοια στη Θεσσαλια, ειναι μη βιωσιμο, θα το καταλαβουν κι οι Δεπ αυτο οταν κλεισουν τα θνησιγενη τμηματα που δημιουργουνται, στο καλυτερο σεναριο τοτε θα τους πανε σε Γενικα τμηματα

 
Νικος
04 Ιαν 2019 21:52

Συμφωνώ με τα περισσότερα που γράφτηκαν . Δεν το θέλουμε και δεν μπορεί να τιμωρεί την Λάρισα εξαφανίζοντας την από τον ακαδημαϊκό χάρτη ο υπουργός και πρώην πρύτανης του Βόλου. Προς το συμφέρον τους ήταν να έχει δυνατή Λάρισα και όχι ένα απλό παράρτημα. Ο χρόνος θα δείξει ότι η Λάρισα θα διεκδικήσει πολλά πράματα από τα θνησιγενεις τμήματα που της φόρτωσαν. Μετά τη ψήφιση θα αρχίσουν τα όργανα και θα ολοκληρωθούν μετά τις εκλογες

 
Κωνσταντίνος
05 Ιαν 2019 16:57

Όσο αφορά τη διασπορά:Όταν έγινε πριν από 35 χρόνια το Πανεπιστήμιο Αιγαίου,οι κάτοικοι της Μυτιλήνης,ξεσηκωμένοι από δημαγωγούς,έκαναν καταλήψεις γιά να μη φύγει η Παιδαγωγική Ακαδημία από το νησί τους. Ξεσηκώθηκαν στους δρόμους πολλοί.Όταν είδαν όμως ότι ήρθαν έξι πανεπιστημιακά τμήματα στο νησί τους τα ξέχασαν όλα,γιατί ο όγκος των φοιτητών που ήρθαν ήταν πολύ μεγαλύτερος κι έλυσε τοπικά το πρόβλημα των ξενοίκιαστων σπιτιών,των εστιατορίων και των ταχυφαγείων. Όταν το νέο Πανεπιστήμιο Αιγαίου άρχισε να εξακτινώνεται σε κάθε νησί από τη Λήμνο μέχρι και τη Ρόδο,πάλι κανείς δε μίλησε,παρόλο που τα νησιά ήταν απομονωμένα μεταξύ τους και απείχαν τεράστιες αποστάσεις το ένα από το άλλο.Γιατί;Τα έσοδα ήταν σίγουρα και ωφελούνταν όλοι.Εκείνοι που τυχόν διαμαρτύρονταν,είδαν την πρόοδο της Μυτιλήνης και διεκδίκησαν περισσότερα τμήματα όπως η Σάμος.
Στη Θεσσαλία,όμως,όχι μόνο οι πόλεις δεν έχουν θάλασσα να τις χωρίζει, αλλά έχουν και προκλητική γειτνίαση που φτάνει τα 45 λεπτά της ώρας όταν πρόκειται γιά τη Λάρισα και το Βόλο.Αν οι αρθρογράφοι που επιμένουν ότι αδικήθηκε η Λάρισα ή η Καρδίτσα,κατοικούσαν στο λεκανοπέδιο,μία απόσταση 45 λεπτών από την ΑΣΠΑΙΤΕ στο Μαρούσι μέχρι το Πανεπιστήμιο Πειραιά που συζητείται η συγχώνευσή τους είναι λογική.Το ίδιο ισχύει και γιά τις άλλες πόλεις όπως Λαμία και Καρδίτσα.Η ισχυρή εμμονή υπέρ της μιάς ή υπέρ της άλλης,επαναλαμβάνει τη φαγωμάρα των προγόνων τους την εποχή των πόλεων-κρατών που έφτασε ως τις μέρες μας και καθιστά περισσότερο προκλητική τη διεκδίκηση περισσότερων ταχυφαγείων,εστιατορίων και κατοικίας γιά ενοικίαση.
Το νομοσχέδιο παρά τις μεγάλες αδυναμίες του θα ψηφιστεί.Μένει στους ίδιους τους Θεσσαλούς να αποδεχτούν το Πανεπιστήμιο ως δικό τους.Ως το μεγαλύτερο επαρχιακό Πανεπιστήμιο της χώρας,πιό μεγάλο κι από αυτά στην Κρήτη,πιό μεγάλο κι από το Πατρών,σχεδόν εφάμιλλο των αθηναϊκών και της Θεσσαλονίκης.Κι όπως ξεκίνησε από 7 τμήματα τη δεκαετία του 1980-90 κι έφτασε σήμερα τα 18 και πολύ γρήγορα τα 38,μπορεί αύριο να φτάσει και τα 43 με το καλό.Καλή χρονιά σας Θεσσαλοί.Η καινούργια χρονιά αρχίζει με καλά νέα γιά σας.Το νέο σας Πανεπιστήμιο που ούτε στα όνειρά σας δε θα το βλέπατε.

 
Νέο Λύκειο
05 Ιαν 2019 20:23

Τον Φλεβάρη ...και αν;;; Το πιάσαμε το υπονοούμενο

 
@ Κωνσταντίνος
06 Ιαν 2019 01:03

Τα εξακτινωμένα ΑΕΙ είναι παράδειγμα προς αποφυγή όχι προς μίμηση. Έχετε στοιχεία για τις σχολές σε Μυτιλήνη, Χίο, Ρόδο, Σάμο, Σύρο και Λήμνο και θεωρείτε πως είναι το καλύτερο μοντέλο ανάπτυξης για τη Θεσσαλία και τις πόλεις της;

Πώς είναι δυνατόν να πανηγυρίζουμε εαν τα πανεπιστήμια στην Ελλάδα -κεντρικά και περιφερειακά, δεν έχει σημασία- φτάνουν να έχουν 20, 30 ή 40 τμήματα (με το καλό...) όταν αδυνατούν να υποστηρίξουν τους διδάσκοντες, τους ερευνητές και τους φοιτητές τους;

 
Απορια
06 Ιαν 2019 13:07

@κωνσταντινος
Εχετε επιγνωση τι σημαινει ενα εξακτινωμενο ΑΕΙ; Εχετε υποψη τι απαιτειται για να παει πχ ενα χαρτι προς υπογραφη απο την κεντρικη διοικηση στους προεδρους των τμηματων; Ποσες χιλιαδες ευρω απαιτουνται καθε χρονο μονο για τα κουριερ και τους ταχυδρομους; Ποσες συνεδριασεις γινονται σε αθλιες συνθηκες στις ανυπαρκτες αιθουσες τηλεδιασκεψης; Ποση καθυστερηση παραγεται απο ολη αυτη τη διαδικασια; Φυσικα δεν εχετε ιδεα. Αλλα ειπαμε. Στο ελλαδισταν πολιτικη παραγουν οι καφεδες, οι γκαρσονιερες και τα σουβλακια.

 
Κωνσταντίνος
06 Ιαν 2019 19:52

Προς απορία: Τί να κάνουμε;Είναι καλύτερο να δημιουργείς εξακτινωμένα Πανεπιστήμια,που να έχουν μία ώρα το πολύ απόσταση μεταξύ τους οι πόλεις που τα αποτελούν ,παρά να κάνεις 4 τμήματα Διοίκησης Επιχειρήσεων,2 τμήματα Κοινωνιολογίας,Ψυχολογίας,Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης κ' Επικοινωνίας,3 τμήματα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής,2 τμήματα Πολιτικών Επιστημών,4 τμήματα Πληροφορικής,3 τμήματα Οικονομικών Επιστημών,3 τμήματα Διεθνών κ'Ευρωπαϊκών Σπουδών,2 τμήματα Στατιστικής,όλα συγκεντρωμένα στο λεκανοπέδιο.Και να το αποδεχόμαστε όλοι ως κανόνα και δεδομένο ότι εκείνοι οι επαγγελματίες που πρέπει να ζήσουν και που τους αναφέρετε υποτιμητικά,πρέπει να είναι μόνο στο Λεκανοπέδιο,γιατί έτσι πρέπει δήθεν να κάνουμε οικονομία.Η Ελλάδα κύριε φτάνει στο Καστελλόριζο,στα Κύθηρα,στην Κόνιτσα και το Νευροκόπι και δεν περιορίζεται στα ασφαλή,αλλά απελπιστικά λίγα,όρια της πρωτεύουσας που δυστυχώς τη ζει η επαρχία. Τί να κάνουμε,έχουμε διαφορετικές απόψεις.Καλή χρονιά σας.

 
Πανεπιστήμιο Νευροκοπίου & Καστελλορίζου
06 Ιαν 2019 21:25

Δεν παύουν να καταπλήσσουν οι άρτιες και εμπεριστατωμένες αναλύσεις των σχολιαστών στο esos και το 2019... Συνεχίστε να αποδυναμώνετε τα ΑΕΙ για τοπικιστικούς λόγους, στον δρόμο που χάραξαν οι ομοϊδεάτες σας τις προηγούμενες δεκαετίες, και σε λίγα χρόνια δε θα μείνει ούτε κουνούπι ζωντανό στην εκπαίδευση και την Ελλάδα!

 
Απορία
06 Ιαν 2019 21:32

@Κωνσταντίνος
Λυπάμαι για την αντίληψη που έχετε. Σας ανέφερα ένα μικρό πρόβλημα της καθημερινότητας και τις τεράστιες επιπτώσεις που έχει στη λειτουργία των τμημάτων και της κεντρικής διοίκησης κι εσείς ασχολείστε με τους επαγγελματίες της πόλης και πως θα πουλήσουν την πραμάτειά τους. Λυπάμαι που δεν έχετε ιδέα τι συμβαίνει σε ένα πανεπιστημιακό τμήμα και το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι η πελατεία των ντόπιων καταστηματαρχών. Δεν έχει νόημα καν να συνεχίσω τη συζήτηση μαζί σας.

 
Ατοπες εντάξεις σε σχολές
07 Ιαν 2019 02:11

Θα μας πει κάποιος τι δουλειά έχει μια σχολή με 2 μόνο τμήματα στα Τρίκαλα και σε τι εξυπηρετεί? Επίσης, είναι παγκόσμια αρνητική πρωτοτυπία ένας τμήμα φυσικής αγωγής να είναι στην ίδια σχολή μ' ένα τμήμα διατροφής το οποίο φυσικά θα ταίριαζε να εντασσόταν σε μια αντίστοιχη σχολή τροφίμων. Δεν γίνεται να ισοπεδώνονται τα πάντα χάριν του τοπικισμού. Το υπουργείο κάνει σοβαρά λάθη και όλοι θα βρεθούν μπροστά σε φοβερές δυσκολίες. Μακάρι να μην βρεθούν κι οι ίδιοι οι φοιτητές μπροστά σε δυσάρεστες εκπλήξεις αναφορικά με τα επαγγελματικά δικαιώματα.

 
ITAK
07 Ιαν 2019 10:34

Κύριε υπουργέ, μήπως μπορείτε να μας απαντήσετε τι μέλλει γενέσθαι με τους φοιτητές της ΣΤΕΦ Χαλκίδας και τι ακριβώς εννοείται , καθώς στο προς ψήφιση νομοσχέδιο απορρόφησης του ΤΕΙ Χαλκίδας από το ΕΚΠΑ, αναφέρεται στο άρθρο 6 ''....οι φοιτητές των υπολοίπων τμημάτων μπορούν να παρακολουθήσουν ένΑ αριθμό μαθημάτων και να ενταχθούν σε Τμήμα του οικείου Πανεπιστημίου''.
Δηλαδή ένας μηχανολόγος που βρίσκεται σήμερα στο 8ο εξάμηνο θα παρακολουθήσει 5-6 μαθήματα στο ΕΚΠΑ και θα βγεί πχ μαθηματικός ή φυσικός ή ότι άλλο θέλει; ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΠΑΙΓΜΟ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ!!!

 
Ντροπή συνεχώς
07 Ιαν 2019 15:51

Τι θέλετε να βγει; Μηχανολόγος του ΕΜΠ;

 
Μαρκόπουλος Γεώργιος
07 Ιαν 2019 17:46

Τώρα που σφίξανε τα γάλατα .. φωνάζετε ..... οταν φωνάζαμε εμείς στην Αθήνα με την δημιουργία του ΠΑΔΑ κανατε οτι δεν ακούγατε ... τώρα ηρθε η καταιγίδα στην γειτονιά σας και κλαιτε .... ειναι αργά .. η καταστροφή εντος ολίγων ημερών θα συντελεστεί και επεται και συνέχεια .... με άμεσο αποτέλεσμα οταν θα ερθει ο Κυριάκος να τα σαρώσει ολα και καλά θα κάνει

καληνύχτα και υπομονή

 
@ Μαρκόπουλος Γεώργιος
07 Ιαν 2019 20:15

Περί γαλάτων συνέχεια.Τα όμορφα σου ...που είναι σαν ..Γαργάλατα ,γαργάλατα να κατεβούν τα γάλατα.

 
Αλεξία
07 Ιαν 2019 21:33

Με το Σ/Ν για το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας  καταργείται το Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων, 1 από τα 3 τμήματα που λειτουργεί από το 1983 στο ΤΕΙ Λάρισας (νυν ΤΕΙ Θεσσαλίας). Η απόφαση για κατάργηση είναι απολύτως ακατανόητη και αδικαιολόγητη για τους κάτωθι λόγους:

(α) Το τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων έχει τη δεύτερη υψηλότερη βάση εισαγωγής στο ΤΕΙ Θεσσαλίας (περίπου 14.400), υψηλότερη από Τμήματα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας αλλά και άλλων Πανεπιστημίων.

 (β) Έχει τις πλέον σύγχρονες υποδομές, αφού ουσιαστικά από φέτος τέθηκαν σε χρήση οι νέες του εγκαταστάσεις κόστους 7.000.000€.

(γ) Με τις εν εξελίξει κρίσεις καθηγητών, έχει 13 άτομα ακαδημαϊκό προσωπικό, που το καθιστά αυτοδύναμο.

(δ) Τα ευρωπαϊκά standards προβλέπουν αντίστοιχες σπουδές 240 ECTS, με επιπλέον δυνατότητα μεταπτυχιακού. Το τμήμα έχει τα 240 ECTS.

(ε) Οι απόφοιτοί του έχουν κατοχυρωμένα  επαγγελματικά δικαιώματα, θεσμοθετημένες θέσεις απασχόλησης στις δημόσιες και ιδιωτικές υπηρεσίες υγείας (και μάλιστα υποχρεωτικά για τον ιδιωτικό τομέα) και αξιόλογη ζήτηση στην αγορά εργασίας.

(στ) Είναι το ένα από τα 3 αντίστοιχα Τμήματα που υπάρχουν στην Ελλάδα.

(ζ) Στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής το τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων εντάχθηκε ως ειδικότητα (κατεύθυνση) στο νεοσύστατο τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών. Το ίδιο ακριβώς θα γίνει και με τα Ιατρικά Εργαστήρια Θεσσαλονίκης βάσει του προσχεδίου που ανακοινώθηκε. Είναι προφανές ότι δεν υπάρχει κανένα ακαδημαϊκό κριτήριο που να εμποδίζει την διατήρηση των τμημάτων.

 Από όλα τα παραπάνω καθίσταται σαφές, ότι δεν υπάρχει κανένα ακαδημαϊκό κριτήριο που να δικαιολογεί την κατάργησή του. Τα όσα διαβάσαμε στην τελευταία εκδοχή του νομοσχεδίου περί ένταξης των φοιτητών του τμήματος Ιατρικών Εργαστηρίων στο νέο τμήμα Νοσηλευτικής του Πανεπιστημίου μοιάζουν περισσότερο με αστείο. Δεν γίνεται (πουθενά στον κόσμο) να συγχωνεύσεις φοιτητές 2 διαφορετικών τμημάτων, ενός κλινικού και ενός εργαστηριακού, που το μόνο κοινό τους  είναι η συστέγαση στο ίδιο κτήριο.

Έχει γίνει αντιπρόταση από το τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων και το ΤΕΙ στο πλαίσιο της διαβούλευσης ώστε:

Να δημιουργηθεί Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών (ή εναλλακτικά: Βιοϊατρικής Τεχνολογίας) στα πρότυπα του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και προσεχώς στο Διεθνές Πανεπιστήμιο.Στο Τμήμα αυτό, δημιουργία τουλάχιστον δύο Τομέων με διαφορετικές κατευθύνσειςΔημιουργία Προγραμμάτων Σπουδών ανά Τομέα (ανά Κατεύθυνση)

Επί της αντιπρότασης τοποθετήθηκαν ομόφωνα υπέρ όλα τα μέλη ΔΕΠ του τμήματος αλλά και η σύγκλητος του ΤΕΙ Θεσσαλίας κατά τη συνεδρίασή της την 9η Νοεμβρίου 2018. Αντίστοιχη  λύση έχει δοθεί και στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και η ίδια λύση θα δοθεί και στο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.

Γιατί όχι στη Λάρισα;Γιατί εφόσον ο σκοπός του νομοσχεδίου είναι η αναβάθμιση το τμήμα της Λάρισας να καταργείται;Τι είναι αυτό που εμποδίζει τον Υπουργό Παιδείας να ακολουθήσει το προηγούμενο του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής και του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης;Υπάρχει κάποια προϋπόθεση που το τμήμα Λάρισας δεν πληροί και δεν μπορεί να στηρίξει τις προτεινόμενες εναλλακτικές;

Ζητούμε την ύστατη αυτή στιγμή, την  τροποποίηση του νομοσχεδίου με την διατήρηση και αναβάθμιση του τμήματος Ιατρικών Εργαστηρίων στο νέο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.

 
Συζήτηση για τα ΑΕΙ
07 Ιαν 2019 22:02

Κυρία Βαγενά, δυστυχώς δεν γνωρίζετε τα θέματα των ΑΕΙ.

Στον ελάχιστο χρόνο που μιλήσατε κάνατε 2 σοβαρά λάθη:
(α) Προτείνατε να μην καταργηθεί το Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων γιατί έχει 13 μέλη ΔΕΠ. Όμως στη σελίδα του Τμήματος φαίνεται ότι έχει 6 μόνο μέλη ΔΕΠ....
(β) Λέτε ότι οι δήμαρχοι πρέπει μα έχουν λόγο στα ΑΕΙ (δεν θέλω να το σχολιάσω περαιτέρω).

 
Γιώργος
08 Ιαν 2019 15:32

Έλεος! Τι επιλογή φορέων είναι αυτή που κάνατε? Το νομοσχέδιο είναι για τη συγχώνευση Πανεπιστημίων και έχει τροπολογία για την δευτεροβάθμια. Δεν μπορεί πάνω από το 70% των φορέων να είναι από τη δευτεροβάθμια.

 
Α. Χ.
08 Ιαν 2019 16:07

Απάντηση διευκρίνηση στο παραπάνω σχόλιο
Το Τμήμα Ιατρικών Εργαστηρίων ΜΕ ΤΙΣ ΕΝ ΕΞΕΛΙΞΕΙ ΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ θα έχει 9 Μέλη ΔΕΠ και 4 μέλη ΕΤΕΠ, συνολικά 13 άτομα ακαδημαϊκό προσωπικό.

Προτιμότερο θα ήταν να εστιάσουμε στην ουσία των επιχειρημάτων για την λανθασμένη απόφαση περί κλεισίματος του Τμήματος Ιατρικών Εργαστηρίων και όχι κριτική για δημιουργία εντυπώσεων.
Επιχειρήματα που διατυπώθηκαν στην επιτροπή από την κα Βαγενά, τον κο Κέλλα, τον κο Μπαργιώτα και καταγράφηκαν στις αποφάσεις της Συνέλευσης του Τμήματος και της Συγκλήτου του ΤΕΙ Θεσσαλίας.
Αντίστοιχες αιτιολογημένες και τεκμηριωμένες τοποθετήσεις υπήρξαν από τον Κοσμήτορα της Σχολής Υγείας & Πρόνοιας το ΤΕΙ Θεσσαλίας κο Ζηλίδη αλλά και από την ΠΕΤΙΕ (Πανελλήνια Ένωση Τεχνολόγων Ιατρικών Εργαστηρίων) οι οποίες εύκολα μπορούν να αναζητηθούν στο διαδίκτυο

 
Πτυχιούχος ΤΕΙ
09 Ιαν 2019 10:13

Ασχέτως που πρόσκειται πολιτικά ο καθένας μας ,θα πρέπει να δώσουμε συγχαρητήρια στο Κ.Κ.Ε. για την τροπολογία που κατέθεσε σχετικά με τους παλαιούς πτυχιούχους .
Ας ελπίσουμε ο Υπουργός να καταλάβει έστω και τώρα την αδικία εις βάρος των πτυχιούχων .

 
@Α.Χ.
09 Ιαν 2019 11:07

Σίγουρα έχετε κάποια σχέση με τα ΑΕΙ? Τα ΕΤΕΠ δεν αποτελούν ακαδημαϊκό προσωπικό και ούτε μετράνε για την αυτοδυναμία ενός Τμήματος. Το γνωρίζετε αυτό ή το ξεχάσατε;

Αυτή τη στιγμή το τμήμα δεν είναι αυτοδύναμο και μάλλον ούτε θα γίνει τα επόμενα χρόνια γιατί με την λογική των νέων θέσεων πρέπει να μετρήσετε και τις αποχωρήσεις λόγω συνταξιοδότησης.

Για να είμαστε σοβαροί κανένα τμήμα με 6 ή 9 μέλη ΔΕΠ δεν μπορεί να λειτουργήσει ως πανεπιστημιακό Τμήμα. Ήταν σκάνδαλο που λειτουργούσε ως Τμήμα ΤΕΙ. Αλήθεια πως διδάσκονται τα μαθήματα; (με τα τόσα πολλά εργαστήρια)

 
Δημήτρης
09 Ιαν 2019 11:49

Είναι σκάνδαλο το ότι καταργείται το τμήμα ιατρικών εργαστηρίων στη Λάρισα

 
@ Δημήτρης
09 Ιαν 2019 13:10

Συμφωνώ (μάλιστα όχι τώρα αλλά έπρεπε να είχε καταργηθεί εδώ και πολλά χρόνια λόγω μη επαρκούς στελέχωσης).

 
Γιώργος
09 Ιαν 2019 14:23

Κύριε Υπουργέ,
Σε όλα τα ΑΕΙ υπάρχει, όπως γνωρίζετε, ο θεσμός του Ομότιμου Καθηγητή, αφού και εσείς κατέχετε τον τίτλο του Ομότιμου Καθηγητή, με υποχρεώσεις και δικαιώματα, που απορρέουν από το νόμο και τον Εσωτερικό Κανονισμό των Ιδρυμάτων.
Στα υπό συνέργειες όμως Ιδρύματα υπάρχουν Ομότιμοι Καθηγητές των ΤΕΙ, για τους οποίους δεν γίνεται ειδική αναφορά στο υπό κατάθεση προς ψήφιση σχέδιο νόμου. Είναι αδύνατον να μην το έχετε λάβει υπόψη σας. Νομίζω ότι θα έπρεπε να συμπεριληφθεί στο νόμο μια σχετική αναφορά.

 
Α.Χ. συνέχιση "γόνιμου" διαλόγου
09 Ιαν 2019 17:31

Το Ακαδημαϊκό προσωπικό δεν απαρτίζεται μόνο από μέλη ΔΕΠ, προσέξτε το λίγο.
Σαφώς γνωρίζω ότι η αυτοδυναμία εξαρτάται από τον αριθμό μελών ΔΕΠ, όπως γνωρίζω επίσης ότι η ποιότητα του παραγόμενου έργου του Τμήματος δεν θα επηρεαστεί από την παροδική έλλειψη αυτοδυναμίας του. Αν κάνατε τον κόπο θα είχατε ενημερωθεί για τα αποτελέσματα της εξωτερικής αξιολόγησης του Τμήματος. Επιπλέον ίσως να είχατε αναρωτηθεί και για τα κριτήρια επιλογής του από τους φοιτητές κατατάσσοντάς το ως το πιο υψηλόβαθμο τμήμα του ΤΕΙ Θεσσαλίας με βάση εισαγωγής άνω των 14400 μόρια

Επίσης θα πρότεινα να προσέξετε λίγο το ύφος σας, πολύ ειρωνεία και μένος διαπιστώνω στα γραπτά σας. Υπάρχει συγκεκριμένος λόγος ή απλά είστε κριτής των πάντων; Υπάρχουν αντικρουόμενα συμφέροντα για εσάς; Ελπίζω να μην μιλάμε με κάποιον που προέρχεται από πρώην Π.Σ.Ε.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ