Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Τα κριτήρια επιλογής των Υπευθύνων Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης- Το καθηκοντολόγιοω

Δημοσίευση: 04/01/2019
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η υπουργική απόφαση , με την οποία καθορίζονται τα προσόντα, τα αρμόδια όργανα, τα κριτήρια  και οι διαδικασίες  επιλογής και τοποθέτησης των Υπευθύνων Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, καθώς και τα ειδικότερα καθήκοντα και οι αρμοδιότητες  τους.

ΠΑΤΗΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ

Σχόλια (20)

 
Μανώλης
04 Ιαν 2019 22:27

Η υπηρεσία των ΠΛΗΝΕΤ, που δεν έχουν καμία σχέση με διδασκαλία, υπολογίζεται σαν διδακτική και παίρνει μεχρι 4 διδακτικά μόρια. Δείτε το σε σύγκριση με την αντίστοιχη υπηρεσία των πρώην σχολικών συμβούλων που είχαν άμεση σχέση με τη διδασκαλία και πήραν ...2 μόρια

 
ΠΛΗΝΕΤ
05 Ιαν 2019 00:38

Είναι απίστευτα αυτά που διαβάζουμε.
Διδακτορικά, μεταπτυχιακά, δεύτερα πτυχία, προυπηρεσίες, διδακτικές, διοικητικές, ξένες γλώσσες, δημοσιεύσεις, προγράμματα σπουδών, βιβλία κλπ κλπ.
και θα έχει προιστάμενο έναν διοικητικό τον οποίο μάλιστα θα ρωτάει για να αναφέρει στον Διευθυντή Εκπαίδευσης ? και Εκπαιδευτικό προιστάμενο τον συντονιστή ? και αν θέλει να πάρει άδεια ? τον προιστάμενο Διοικητικού προσωπικού ?
και ωράριο διοικητικών ?
απίστευτα πράγματα διαβάζουμε
Το νομοσχέδιο το έγραψε σίγουρα διοικητικός !!!
καλά κρασιά

 
Διοικητικος
05 Ιαν 2019 15:19

Όχι, δε το έγραψα εγώ..

 
Τέως
05 Ιαν 2019 22:30

Επιστροφή στο θεσμό του ΠΛΗΝΕΤ (προ 2003 εποχή δλδ). Αυξημένες υποχρεώσεις, μηδενικά κίνητρα, μπερδεμένη διοικητικά θέση (υπάγεσαι σε 3 διαφορετικά άτομα!!!).
Φαντάζομαι οι θέσεις θα καλύπτονται (στην καλύτερη) με ετήσιες θητείες.
Συμφωνώ απόλυτα... καλά κρασιά!

 
Τενεκεδούπολη
06 Ιαν 2019 10:21

Ωράριο διοικητικών, 3 βδομάδες άδεια τον χρόνο, τεχνική υποστήριξη σε 150-350 σχολικές μονάδες και θα λογοδοτεί στον τμηματάρχη (Δ.Ε) και άλλα πολλά. Προκήρυξη για μαζοχιστές μαθητευόμενους μάγους. Υπάρχει έστω και ένας που θα κάνει αίτηση;;;

 
PE19
06 Ιαν 2019 12:41

Αυτό με τη «διδακτική» υπηρεσία έχει παραγίνει έλεος πια Διδακτική υπηρεσία το κύριο μετρούμενο κριτήριο για μια θέση που είναι κατά βάση τεχνική !!!!!!
Δηλαδή είναι καλύτερος για την θέση αυτή κάποιος που όλα τα χρόνια ήταν σε σχολείο η κάποιος που ήταν 8 χρόνια σε σχολείο 3 administrator σε ΑΕΙ και 5 χρόνια ΚΕΠΛΗΝΕΤ ???

 
σχολιαστής
06 Ιαν 2019 13:52

όπως τα λέτε (για γέλια και για κλάματα), θα κάνουν όμως αίτηση κάποιοι για να αποφύγουν τα κράκουρα... (χιλιόμετρα, βενζίνες, έξοδα κλπ κλπ).

 
Last year...
06 Ιαν 2019 14:51

Εγώ πάντως που ήμουνα, για πολλά έτη, έως πέρυσι και παραιτήθηκα, γύρισα σε σχολείο και βρήκα "την υγειά" μου.
Ούτε για διδακτική/διοικητική προϋπηρεσία αναφέρει, ούτε αν ακολουθείς τις αργίες των σχολείων (ωράριο διοικητικών λέει..), ούτε επίδομα.. (ο/η προΐστάμενος/νη του Τμήματος Πληροφορικής που θα αναφέρεσαι και θα υπάγεσαι διοικητικά, έχει ωραιότατο επίδομα ). Και θα κάνει και την δουλειά του προϊσταμένου αφού θα τους υποστηρίζει και αυτούς...
Όπως λένε παραπάνω, προκήρυξη για μαζοχιστές! Δεν έχει κανένα όφελος παρά μόνο αν είσαι μακριά, δεν μπορείς αλλιώς και θέλεις να γυρίσεις σπίτι σου... (πάση θυσία...)
Κρίμα πραγματικά, γιατί ήταν θεσμός που κατά γενική ομολογία "δούλευε".

 
Βασίλης
06 Ιαν 2019 19:12

Εντελώς καλά κρασιά, θα ζητήσουμε μετάταξη για διοικητικές θέσεις για να φέρνουμε βόλτες και να παίρνουμε και επίδομα

 
ΓΤΠ
07 Ιαν 2019 00:21

Καταργούμε τη δομή που υποστήριζε τεχνικά τα σχολεία με επιτυχία τόσα χρονια και αντ αυτού προκηρύσσουμε μια θέση για μαζόχες..η τεράστια πίτα της τεχνικής στήριξης των σχολικών μονάδων ψήνεται...μένει να δούμε για ποιον...

 
Παναγιώτης
07 Ιαν 2019 10:12

Η τεχνική στήριξη των σχολικών μονάδων πρέπει να ανατεθεί στα τμήματα Πληροφορικής & Νέων Τεχνολογιών των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, αφού αυτά στελεχωθούν με το κατάλληλο προσωπικό. (Ακόμη και με μετάταξη εκπαιδευτικών που το επιθυμούν).

Οι εκπαιδευτικοί πληροφορικής δεν έχουν καμιά σχέση με την τεχνική υποστήριξη και πρέπει να βρίσκονται στην τάξη.

 
Ex_kepliet
07 Ιαν 2019 10:16

Ωραια πραγματα....
Αυξημενων προσοντων χαμαλης!!!!
Για να κανει βεβαια και αυτα που δεν μπορουν να κανουν οι προισταμενοι με τα επιδοματα αφου δεν εχουν πτυχια αντιστοιχης ειδικοτητας ή και καθολου.
Αλλα αν ειχαμε κοτσια ως κλαδος δε θα εκανε κανεις αιτηση. Και τα αντιστοιχα συνδικαλιστικα οργανα που ειναι?
Υπαρχει νομος που οριζει ποιοι μπορουν να εχουν θεση προισταμενου τμηματος στο δημοσιο.
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΕ86 ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟ???

 
Ex_kepliet
07 Ιαν 2019 10:34

Ωραια πραγματα....
Αυξημενων προσοντων χαμαλης!!!!
Για να κανει βεβαια και αυτα που δεν μπορουν να κανουν οι προισταμενοι με τα επιδοματα αφου δεν εχουν πτυχια αντιστοιχης ειδικοτητας ή και καθολου.
Αλλα αν ειχαμε κοτσια ως κλαδος δε θα εκανε κανεις αιτηση. Και τα αντιστοιχα συνδικαλιστικα οργανα που ειναι?
Υπαρχει νομος που οριζει ποιοι μπορουν να εχουν θεση προισταμενου τμηματος στο δημοσιο.
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΕ86 ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟ???

 
Ελισσάβετ
07 Ιαν 2019 11:57

Μην τρελαίνεστε! Και οι ΣΕΕ ωράριο έχουν τυπικά.

 
π. ΠΛΗΝΕΤ
07 Ιαν 2019 12:51

Αγαπητέ Μανώλη (και Γιάννη της διαβούλευσης) τα τμήματα που αναφέρεις θα δουλεύουν αμιγώς για τις διοικητικές υπηρεσίες. Έτσι και τα νέα ΚΕΠΛΗΝΕΤ από δω και πέρα θα δουλεύουν για τις διευθύνσεις (αυτός ήταν και ο σκοπός του νυν σχεδιαστή) μέχρι αυτό ν αλλάξει εκ των πραγμάτων στο μέλλον. Ακόμα και αν βρεθούν κάποιοι λίγοι που θα κάνουν αιτήσεις θα παραιτηθούν πολύ σύντομα με το χαμαλίκι που θα αντιμετωπίσουν. Με διοικητικούς δεν πρόκειται να τρέξει η συγκεκριμένη υπηρεσία ΠΟΤΕ.
Γι αυτό το λόγο εξάλλου ο άνθρωπος που σχεδίασε και καθιέρωσε τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ ως βοηθητικά όργανα του ΠΣΔ ήθελε αποκλειστικά εκπαιδευτικούς αποσπασμένους στις θέσεις αυτές και όχι διοικητικούς.
Τα παμε στη διαβούλευση, αλλά ποιός μας άκουσε...

 
Ενα σκασμό προσόντα ζητάνε
07 Ιαν 2019 13:02

για να είσαι υφιστάμενος κάποιου διοικητικού που μπήκε με πολιτικό βύσμα λόγω επιδόματος και μπορεί να μην έχει καν σπουδές Πληροφορικής. Έχουν καταγγελθεί τέτοιες περιπτώσεις πάμπολλες ανά την Ελλάδα. Η Ελλάδα της "αξιοκρατίας" και της ανάπτυξης.

 
Ωραίοι που είμαστε!
07 Ιαν 2019 15:14

Κάποιοι μπερδεύονται παραπάνω, άλλοι απελπίζονται, άλλοι απλά βγάζουν τη χολή τους... Οι Υπ. ΠληΝΕΤ δεν είναι απλά τεχνική στήριξη και γι αυτό το νομοσχέδιο γράφει κάτι για εποπτεία του εκπαιδευτικού και επιστημονικού τους έργου. Ούτε φυσικά μόνο εκπαιδευτικό έργο έχουν και είναι πολύ πιθανό να περνούν το 99% του χρόνου τους με κατσαβίδια... ε και;

Ο καθένας διαβάζει το ίδιο κείμενο αλλά φαντάζεται διαφορετικά πράγματα.

Μπορεί όλοι εμείς που σχολιάζουμε να είμαστε Πληροφορικοί αλλά είτε κλείνουμε είτε βγάζουμε τα μάτια μας σε μία εξέλιξη που κλείνει πολλές θέσεις πληροφορικών (είτε διοικητικών, είτε εκπαιδευτικών) και δημιουργεί χαμαλοδουλειές σαν του Ντόναλντ (για όσους διάβαζαν Μίκυ Μάους!). Στο ρόλο του Σκρούτζ δεν είναι άλλος από το ωραίο υπουργείο μας αλλά εμείς χτυπάμε το κεφάλι μας στον τοίχο για να ξεθυμάνουμε...

Στην πραγματικότητα όμως το άρθρο 9 δίνει πλέον ένα τεράστιο όπλο σε όλους μας γιατί ορίζει ένα άτομο ανά δεκάδες ή εκατοντάδες σχολικές μονάδες και υπηρεσίες να κάνει ένα βουνό από πράγματα τα οποία αν δεν γίνουν από αυτόν θα έχουν σημαντικό κόστος για το ΥΠΕΘ.

Συνάδελφοι πληροφορικοί (εκπαιδευτικοί ΚΑΙ διοικητικοί), με δεδομένη την κατάσταση και τον όγκο επιχειρημάτων που έχουμε ήδη καταθέσει χωρίς να βρούμε ανταπόκριση προτείνω το πιο απλό: ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ στις προσκλήσεις που θα γίνουν αλλά με έναν ιδιότυπο τρόπο: Κάνουμε αίτηση, πάμε στις συνετεύξεις και τους εκθέτουμε τις απόψεις μας - τις οποίες θα μαγνητοφωνήσουν - για τις παράλογες απαιτήσεις του καθηκοντολογίου από ένα άτομο. Δίνουμε ποσοτικά στοιχεία, ειδικά όσοι έχουν παλιότερη εμπειρία, για τα περιστατικά παντός τύπου που καλούνταν να αντιμετωπίσει το ΚΕΠΛΗΝΕΤ, και ενδεχομένως (αν μπορούμε, άλλωστε δεν είναι δική μας δουλειά) δίνουμε μία εκτίμηση του κόστους τα συγκεκριμένα περιστατικά να αναληφθούν από ιδιώτη τεχνικό. Με βάση τα παραπάνω, στη συνέντευξη ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ (αλλά πρέπει όλοι να το συμφωνήσουμε!) ότι κατά προτεραιότητα ασχολούμαστε με τις σχολικές μονάδες και όχι τις ΤΠΕ και τα λογισμικά της οικείας Δ/νσης εκπαίδευσης για τα οποία άλλωστε υπάρχει το υπόλοιπο τμήμα πληροφορικής!

Μπορείτε να μη συμφωνείτε ακριβώς με τα παραπάνω, απλά μία πρόταση είναι. Μπορούμε όμως να συμφωνήσουμε σε μία κοινή στρατηγική;

 
Προκήρυξη ΕΚΦΕ
07 Ιαν 2019 20:32

Βγήκε η αντίστοιχη των ΕΚΦΕ

https://www.esos.gr/arthra/60681/diadikasia-epilogis-ton-ergastiriakon-k...

Αυτή είναι προκήρυξη. Όπως έπρεπε να είναι και των ΚΕΠΛΗΝΕΤ.
ΠΕΚΑΠ ακούς ?
Η ένωση φυσικών είναι ένωση.
Εσύ τι είσαι ?
Αυτή είναι όπως η προκήρυξη του 2012.
Γιατί με τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ τέτοια σκληρότητα κ. Υπουργέ ?

 
Τέλος εποχής - ένας ακόμα π. ΠΛΗΝΕΤ
07 Ιαν 2019 21:51

Και πλέον με το ΦΕΚ αυτό μπαίνει και επίσημα το προδιαγεγραμμένο και σκόπιμο τέλος της τεχνικής υποστήριξης από πλευράς Δημοσίου στα σχολεία.
Συμφωνώ με τον "π. ΠΛΗΝΕΤ" με διοικητικούς η συγκεκριμένη δομή όπως είχε σχεδιαστεί δεν θα δούλευε/δουλέψει ΠΟΤΕ.

Όσον αφορά το σχόλιο της Ελισσάβετ για το ωράριο τον ΣΕΕ, δεν έχουν ούτε θα έχουν καμία σχέση με τους ΠΛΗΝΕΤ. Άσε που δεν υπάρχει κανένας σχεδιασμός για του ΣΕΕ, είναι ότι ξημερώσει και βλέπουμε..

 
Ισονομία_ισοπολιτεία
10 Ιαν 2019 13:25

Που να τα βάλουν με την ένωση Φυσικών...πολλοί ψήφοι χαμένοι. Αυτό είναι ωράριο:

6. Οι υπεύθυνοι των Ε.Κ.Φ.Ε. εργάζονται από την 1η
Σεπτεμβρίου μέχρι την 10η Ιουλίου κάθε σχολικού έτους,
εξαιρουμένων των επίσημων αργιών και των σχολικών
διακοπών Χριστουγέννων και Πάσχα. Παρίστανται στο
χώρο του Ε.Κ.Φ.Ε. που υπηρετούν όλες τις εργάσιμες
ημέρες της παραπάνω περιόδου, ακόμη και όταν δεν
διεξάγονται μαθήματα στα σχολεία (π.χ. περίοδοι εξε-
τάσεων, εκδόσεων βαθμολογίας κ.λπ.).
7. Το εργασιακό ωράριο των υπευθύνων των Ε.Κ.Φ.Ε.
ορίζεται 8:00-15:00.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ