Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Η πρόταση του ΑΣΕΠ για τις προσλήψεις εκπαιδευτικών

Δημοσίευση: 12/01/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Να διεξαχθεί γραπτός διαγωνισμού που θα δώσει την ευκαιρία αξιοκρατικής και αξιόπιστης επιλογής αλλά και θα επιτρέψει τη συμμετοχή νεότερων υποψηφίων οι οποίοι, είναι σχεδόν βέβαιο, ότι δεν θα διοριστούν ποτέ χωρίς προϋπηρεσία.

Την πρόταση αυτή κάνει το ΑΣΕΠ μέσα από την ετήσια έκθεσή του επισημαίνοντας παράλληλα ότι “το ΑΣΕΠ-για το έτος 2017- θα μπορούσε να αναλάβει τη διεξαγωγή ενός τέτοιου διαγωνισμού”.

Σχόλια (14)

 
Δον Κιχώτης
13 Ιαν 2019 06:27

Συγχαρητήρια στο ΑΣΕΠ που συνέταξε την έκθεση που αναφέρει το ρεπορτάζ του esos.gr. Aντιγράφω το επιγραμματικό απόσπασμα:
«...Να διεξαχθεί γραπτός διαγωνισμός που θα δώσει την ευκαιρία αξιοκρατικής και αξιόπιστης επιλογής αλλά και θα επιτρέψει τη συμμετοχή νεότερων υποψηφίων οι οποίοι, είναι σχεδόν βέβαιο, ότι δεν θα διοριστούν ποτέ χωρίς προϋπηρεσία...»

Είναι δυνατόν η «πελατειακή ιδεολογία» να επικρατεί όλων των άλλων ιδεολογιών, όπως αυτές εκφράζονται μέσα στο ελληνικό Κοινοβούλιο;
Καλώ τον Δημήτρη Παπαχρήστο, τον εκφωνητή του σταθμού του Πολυτεχνείου, να
πάει να βρει τον Μίκη Θεοδωράκη, να τον ενημερώσει και μετά να ακουστεί η κοινή φωνή τους, να λέει κάτι σαν το παρακάτω:

«Είναι άοπλοι! Είναι άοπλοι! Είναι άοπλοι! Έλληνες Βουλευτές, δεν θα σηκώσετε όπλο. Δεν θα σηκώσετε και δεν θα πυροβολήσετε. Δεν θα σκοτώσετε την τελευταία ελπίδα των πιο νέων εκπαιδευτικών της Πατρίδας μας...»
Με πολλή θλίψη το γράφω... Θα ήθελα να υπήρχε και μία τρίτη φωνή εκεί.
Η φωνή του ΚΚΕ.

 
Μαρια Ιωαννιδου εκπαιδευτικός ΠΕ8702
13 Ιαν 2019 08:23

Ο πλέον αξιοκρατικος τρόπος διορισμού θεωρώ ότι είναι ο γραπτος διαγωνισμός του ΑΣΕΠ. Οποιοσδήποτε άλλος δημιουργεί διαφωνειες διότι κάποια κατηγορία υποψηφίων θα αδικειται.

 
ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΣΕΠ
13 Ιαν 2019 09:23

ΑΣΕΠ= αξιοκρατική και αξιόπιστη επιλογή με τη συμμετοχή νεότερων υποψηφίων οι οποίοι, είναι σχεδόν βέβαιο, ότι δεν θα διοριστούν ποτέ χωρίς προϋπηρεσία.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ

 
Κώστας Καχύποπτος
13 Ιαν 2019 11:56

Σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω με τον "Δον Κιχώτη".
Πιστεύω πως το τόσο υψηλό ποσοστό μοριοδότησης λόγω προϋπηρεσίας, αδικεί τους νέους εκπαιδευτικούς.
Σε ένα τόσο κρίσιμο θέμα, όπως η παιδεία, δεν επιτρέπεται οι σπουδές των εκπαιδευτικών, το διδακτορικό, το δεύτερο πτυχίο κλπ, να χαρακτηρίζονται υποτιμητικά "προσοντολόγιο".
Θεωρώ επίσης απαράδεκτο να παρέχει περισσότερες μονάδες η αναπηρία 67% από την απόκτηση δεύτερου πτυχίου. Φυσικά πρέπει να υποστηριχθούν οι άνθρωποι με αναπηρία, με διορισμό όμως σε άλλες θέσεις. Όχι σε θέσεις εκπαιδευτικών.
Όσο για τη φωνή του ΚΚΕ που γράφει ο "Δον Κιχώτης"...
Τον καιρό που η φωνή αυτή ήταν πιο δυνατή, ξέρουμε τι έκανε: Συγκυβέρνηση με τη ΝΔ.

 
Φιλολογος
13 Ιαν 2019 12:03

Οσοι καθηγητες ειναι διορισμενοι με επετηριδα ειναι ανικανοι;διαγωνισμος ασεπ με ποσες θεσεις;το κολπακι του υπουργειου να κανει εξετασεις με ελαχιστες θεσεις!!!!η κυρια διαμαντοπουλου κι ο κυρ αρβανιτοπουλος ηθελαν μονο ασεπ,αυτοι εδωσαν ποτε;οχι!!!επαγγγελμα πολιτικοι!!!ψηφιζουνε νομους κι διαταξεις για τους πολιτες οχι για τους ιδιιους!!!οι πολιτες τους συγκεκριμενους τους εδιωξαν απο τη βουλη μεσω των εκλογων!!
Κβεβαιως υπαρχουν προβληματα στην εκπαιδευση αλλα να γυρισουμε στην εποχη της διαμ κι αρβ !!θυμαστε τι αντιδρασεις υπηρχαν με αυτους τους υπουργους!!πρεπει να πηγαινουμε μπροστα κι οχι πισω !!ειναι αχρηστος αυτος που εχει μετα ή διδ;η συμμετοχη ενος τριωρου διαγωνισμου σε καθιστα ικανο εκπαιδευτικο!!!

 
Αποδυτηριάκιας
13 Ιαν 2019 12:23

Η μόνη που το υπερασπίστηκε στη Βουλή ήταν η ΝΔ. Τώρα επιβεβαιώνεται.

 
ΠΕ02
13 Ιαν 2019 12:49

Από τη στιγμή της κατάργησης της επετηρίδας και της ίδρυσης πλήθους καθηγητικών σχολών από τις οποίες αποφοιτούν κάθε έτος εκατοντάδες πτυχιούχοι,δεν υπάρχει τίποτε δικαιότερο,αξιοκρατικότερο και καλύτερο από τον γραπτό διαγωνισμό ως τρόπο διορισμού (με τις όποιες προσαυξήσεις εφόσον ο υποψήφιος πιάσει τη βάση). Είθε να βρεθεί κάποια κυβέρνηση που να τον πραγματοποιήσει το συντομότερο δυνατόν.

 
@ Δον Κιχώτης
13 Ιαν 2019 18:59

Σιγά που θα ακούσουν τον Μίκη Θεοδωράκη που λες .Στην συγκέντρωση για το σκοπιανό στην Αθήνα ήταν ο κύριος ομιλητής.Προειδοποίησε ότι η προδοτική ( έτσι την χαρακτήρισε) συμφωνία για τις Πρέσπες οδηγεί στον διαμελισμό της χώρας και στην απόσπαση της Μακεδονίας από την Ελλάδα, στην πλήρη γερμανοκρατία της με συνέχεια τον διαμελισμό και του Αιγαίου και της Θράκης.Τα είπε στην ομιλία του στο Σύνταγμα και συνεχίζει να τα λέει.Τον άκουσε η αριστερά που παινεύεις;Το ΚΚΕ που επίσης παινεύεις;Εσύ τον άκουσες;Καταλαβαίνεις τι γίνεται;Είναι δυνατόν 70% των Ελλήνων να μη θέλει την συμφωνία και ο Τσίπρας να επιμένει με το έτσι θέλω φέρνοντας εδώ την ίδια την Μέρκελ;Τι κρύβεται από πίσω από αυτήν την ανεξήγητη επιμονή δεν αναρωτήθηκες;

 
Εκπαιδευτικός
13 Ιαν 2019 19:22

Συγχαρητήρια στην πρόταση του ΑΣΕΠ. Να το ακούνε και κάποιοι που ισχυρίζονται (γιατί έτσι τους συμφέρει) ότι η κοινότητα των εκπαιδευτικών δεν επιθυμεί γραπτό διαγωνισμό. Είναι ΨΈΜΑ για μεγάλη μερίδα εκπαιδευτικών (κυρίως νέων που δε θα έχουν καμία ευκαιρία).

 
ΑΣΕΠ όπως ακρβώς και για τους υπόλλοιπους Δ.Υ.
13 Ιαν 2019 21:40

Οτι ισχυει σους αλλους διαγωνισμους του ΑΣΕΠ να ισχυσει και για τους εκπαιδευτικους. Σε όλος τους διαγωνισμούς υπάρχουν θέσεις χωρις προυπηρεσία, θέσεις τριτέκνων και πολυτέκνων.
Ας το εφαρμόσουν λοιπόν και ας μην επικαλούνται κάποιοι οτι πιο αξιοκρατικό ο γραπτος διαγωνισμός... από που προκύπτει άραγε επειδή για τους χ, ψ λόγους επέδωσε κάποιος καλύτερα σε ένα τρίωρο;

 
@ ΑΣΕΠ όπως ακριβώς και για τους υπόλοιπους Δ.Υ.
14 Ιαν 2019 02:08

Τότε και στις πανελλήνιες να μη δίνουν εξετάσεις. Να γίνεται με κριτήρια πολυτεκνίας ή κλήρωσης! Με την ίδια λογική θα έπρεπε να καταργήσουν και όλους τους αγώνες. Από που προκύπτει άραγε για τους χ, ψ λόγους ότι κάποιος απέδωσε καλύτερα στα 10 δευτερόλεπτα στο 100άρι;...(μήπως όμως προετοιμάστηκε καλύτερα;)

 
Θανασης
14 Ιαν 2019 17:12

Καταλάβαμε από το μήνυμά σας ακριβώς γιατί δεν θέλετε γραπτό διαγωνισμό.

 
Thomas Paschalis
15 Ιαν 2019 12:53

Είναι απαξίωση όταν έχεις πτυχίο και υποβάλλεσαι σε εξετάσεις για μια θέση στο χώρο της εκπαίδευσης. Τι νόημα έχει να παίρνεις πτυχίο και μετά να δίνεις εξετάσεις σε μαθήματα που ήδη έχεις διδαχθεί? Να αποδείξεις τι? Ότι τα γνωρίζεις? Μήπως με αυτό τον τρόπο ακυρώνεται το πτυχίο για το οποίο μόχθησες? Είναι δίκαιο τα τυπικά προσόντα, όπως το μεταπτυχιακό και διδακτορικό να μην προσμετρούνται για μια θέση στο χώρο της εκπαίδευσης? Για αυτούς που δεν έχουν προϋπηρεσία φυσικά μπορούν να προβλεφθούν και θέσεις όπου η προϋπηρεσία δεν είναι απαιτούμενο προσόν. Εγώ αυτό που βλέπω είναι πως εδώ μέσα ο καθένας σχολιάζει ανάλογα με το τι συμφέρει τον ίδιο και όχι με γνώμονα ένα δίκαιο σύστημα επιλογής εκπαιδευτικών. Αυτοί που δεν έχουν αυξημένα τυπικά προσόντα επιμένουν στις εξετάσεις και οι υπόλοιποι με αυξημένα τυπικά προσόντα θέλουν τη σειρά προτεραιότητας. Μάθετε πάντως πως οι περισσότερες θέσεις στο δημόσιο στελεχώνονται με το σύστημα της σειράς προτεραιότητας. Αν θέλουμε καλύτερη εκπαίδευση και καλύτερες υπηρεσίες τότε σαφώς οι προσοντούχοι πρέπει να μομιοποιούνται παραπάνω. Όλα τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ