Placeholder

ΜΑΘΗΤΕΣ

ΟΛΜΕ προς υπουργό: Μαθητές με γρίπη πηγαίνουν στο σχολείο για να μη κοπούν από τις απουσίες

Η ΟΛΜΕ ζητά άμεσα ρύθμιση απουσιών των μαθητών λόγω εποχικής γρίπης
Δημοσίευση: 08/02/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Την άμεση ρύθμιση των απουσιών των μαθητών, λόγω εποχικής γρίπης, όπως γίνεται κάθε χρόνο, ζητά η ΟΛΜΕ με επιστολή στον υπουργό Παιδείας Κ. Γαβρόγλου, στον οποίο επισημαίνει παράλληλα:

Α. Μετά από τηλεφωνήματα συναδέλφων από όλη τη χώρα, σας εφιστούμε την προσοχή σε ένα μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η σχολική κοινότητα το οποίο είναι ότι κάποιοι μαθητές βρίσκονται ή είναι κοντά στο όριο των απουσιών.

Β. Για λόγους υγιεινής και σοβαρούς λόγους μη διασποράς του ιού της εποχικής γρίπης οι συγκεκριμένοι μαθητές ενώ είναι αναγκασμένοι να βρίσκονται εκτός σχολικής μονάδας επιστρέφουν στα σχολεία λόγω του κινδύνου της μη προαγωγής τους λόγω απουσιών.

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Κύριε Υπουργέ,

Με την υπ. Αρ. εγκύκλιό σας Φ. 25/18448/Δ1/6-2-2019 αναγνωρίσατε την έξαρση των κρουσμάτων της εποχικής γρίπης την τελευταία χρονική περίοδο και ενημερώνετε και συστήνετε στο εκπαιδευτικό προσωπικό τους τρόπους αντιμετώπισης της.

Μετά από τηλεφωνήματα συναδέλφων από όλη τη χώρα, σας εφιστούμε την προσοχή σε ένα μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η σχολική κοινότητα το οποίο είναι ότι κάποιοι μαθητές βρίσκονται ή είναι κοντά στο όριο των απουσιών.

Για λόγους υγιεινής και σοβαρούς λόγους μη διασποράς του ιού της εποχικής γρίπης οι συγκεκριμένοι μαθητές ενώ είναι αναγκασμένοι να βρίσκονται εκτός σχολικής μονάδας επιστρέφουν στα σχολεία λόγω του κινδύνου της μη προαγωγής τους λόγω απουσιών.

Σας ενημερώνουμε ότι:

Στο ΦΕΚ 10645/ΓΔ4/23-1/2018 «Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης», στο Κεφάλαιο 6 «Φοίτηση μαθητών/τριών», Άρθρο 24 «Περιπτώσεις όπου απουσίες δεν λαμβάνονται υπόψη για τον χαρακτηρισμό της φοίτησης», Παράγραφος 3: «Καταχωρίζονται στο Βιβλίο Φοίτησης (απουσιολόγιο) αλλά δεν προσμετρώνται απουσίες μαθητών/τριών μέχρι είκοσι (20) ημερών που οφείλονται σε σοβαρά και επείγοντα περιστατικά και απαιτούν μεγάλο χρονικό διάστημα ανάρρωσης, εντός της Ελλάδας ή σε χώρες του εξωτερικού, όπως:….
γ. θεραπείες αρχικές ή συνεχιζόμενες για επιδημίες….

Σε κάθε μία από τις ανωτέρω περιπτώσεις οι κηδεμόνες των μαθητών/τριών ή οι ίδιοι/ες, αν είναι ενήλικοι/ ες ,θα πρέπει:

αα. Να ενημερώσουν τη Διεύθυνση του σχολείου για την ιδιάζουσα περίπτωση του προβλήματος υγείας.

ββ. Να προσκομίσουν με αίτηση τους στη Διεύθυνση του σχολείου φοίτησης πρόσφατη σχετική ιατρική γνωμάτευση ή εξιτήριο από Δημόσιο Νοσοκομείο, η οποία φέρει σφραγίδα από Συντονιστή/στρια Διευθυντή/ντρια Κλινικής του Εθνικού Συστήματος Υγείας ή….»

Υπάρχει λοιπόν στο νόμο ρύθμιση για μη προσμέτρηση απουσιών «… λόγω συνεχιζόμενων επιδημιών…».

Ζητάμε λοιπόν να προστεθεί στις περιπτώσεις αυτές και η επιδημία της εποχικής γρίπης ώστε οι μαθητές μας που βρίσκονται στα όρια των απ

Σχόλια (9)

 
Λευτέρης
08 Φεβ 2019 18:33

Επιτέλους μία καλή παρέμβαση της ΟΛΜΕ.
Το συγκεκριμένο θέμα χρήζει ιδιαίτερης προσοχής. Για την εποχική γρίπη πρέπει να υπάρχει πάγια ρύθμιση, αλλά για μία περίοδο κάθε σχολική χρονιά πχ συνεχόμενη μια πλήρης εβδομάδα.
Ο Νόμος αφήνει ορθάνοιχτα παράθυρα για πάσης φύσεως παρακλήσεις.Ήδη δεχόμαστε δικαιολογητικά για πάσης φύσεως ασθένεια. Το νοσοκομείο έχει πια αντικαταστήσει τον ιδιώτη ιατρό, με ότι αυτό συνεπάγεται!
Με λίγα λόγια θα έχουμε 114αδικαιολόγητες απουσίες (από τις 50 που είχαμε) και άλλες 140 με "χαρτιά" από νοσοκομείο( από τις 64 που είχαμε)!!! Με αυτά κι αυτά θα διαλυθούν τα σχολεία μετά το Πάσχα.

 
Νικος
08 Φεβ 2019 18:46

Εχουν 114 απουσιες γι αυτους τους λογους. Οι 114 δεν ειναι για καφε και κοπανες.

 
Μουρικης
08 Φεβ 2019 23:52

114 απουσιες σημαίνουν 4 ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ εβδομαδες απουσιας απο το σχολείο σε συνολο 30 εβδομάδων μαθηματων.
Παλι κρυβομαστε πισω απο το δακτυλο μας.
Ας θεσμοθετηθει η προαιρετικη παρακολουθηση για τους μαθητες της Γ λυκειου απο τον Απριλιο και μετα και να τελειώνει η διάλυση των σχολείων με καθε ειδους προσχήματα για ΟΛΕΣ τις τάξεις

 
Λευτέρης
09 Φεβ 2019 08:59

Διόρθωση λάθους στο αρχικό σχόλιο: παρέκκλιση και όχι παράκληση. Επιπλέον. Οι διδακτικές ώρες που χάνονται στα σχολεία είναι πάμπολλες. Αντί να λυθεί το πρόβλημα με την πράγματι σωστή ρύθμιση, δυστυχώς θα επιβαρυνθεί. Η κατά τον υπουργό μας απαξίωση και ακύρωση της γ λυκείου θα ακουμπήσει όλες τις τάξεις, να μην πω ότι τις ακουμπά ήδη!

 
Πλατάρος Γιάννης
09 Φεβ 2019 17:32

Εκεί που δνε έχει καμία αρμοδιότητα η ΟΛΜΕ, παίρνει θέση «φιλάνθρωπη» Για κάτι που αφορά Ενώσεις Γονέων και Κηδεμόνων, αποκλειστικά.
Ανελύθη ότι αφορά 4 εβδομάδες.
Ανελύθη, ότι έχουμε 20 μέρες νοσηλείας ως μη γενόμενες.
Ανελύθη, ότι έχουμε 23 υποπεριπτώσεις στο άρθρο 24 της Υ.Α.
Προσθέτω την δραματική μείωση της διάρκειας των αποβολών.
Υπενθυμίζω τα ανυπέρβλητα ύψη της γελοιότητα με τα άδεια Λύκεια, που φιλοδοξείται να υπερβληθούν και φέτος με την νέα ΥΑ που έρχισε να ισχύσει χωρίς το 164.
Υπενθυμίζω, ότι όταν υπάρχει οικονομική κρίση σε μια χώρα, προϋπάρχει ηθική κρίση σε όλα ανεξαιρέτως τα επίπεδα της Κοινωνίας. Η Οικονομική κρίση είναι το εμφανές σύμπτωμα. Η ξεφτίλα σε όλα τα επίπεδα κατατρώει τον ιστό της Κοινωνίας σαν σαράκι του ξύλου και μια «ωραία πρωία» καταρρέει το όλον οικοδόμημα. Αποδεδειγμένα δεν βάζουμε μυαλό. Αποδεδειγμένα δεν διορθωνόμαστε. Αποδεδειγμένα υπακούομε σε ανυπέρβλητους φυσικούς νόμους και νομοτελειακά υφιστάμεθα τα αποτελέσματά τους. Τα μνημόνια «ήταν δίκαια και έγιναν πράξη» Η ηθική υπόσταση του παρόντος καθεστώτος είναι απόρροια του λαού που πήγε στις κάλπες και λίγο πιο πολύ αυτού που δεν πήγε, ενώ η Ελλάδα διέρχεται την μεγαλύτερη κρίση της Ιστορίας της, αφού υφιστάμεθα και άλλα προβλήματα μείζονα της οικονομικής κρίσης (Εθνικά, π.χ. Δημογραφικό, εισβολή λαθραίων μη προσφύγων κ.ο.κ.
Η γελοιοποίηση του Λυκείου με τις απουσίες, έχει να κάνει ΕΥΘΕΩΣ με την επαγγελματική μας υποβάθμιση. Πρέπει να είναι κάποιος καθυστερημένος για να μην το εννοεί.
Η ΟΛΜΕ, είναι αιρετή από όλους τους εκπροσώπους -αντιπροσώπους μας στο Συνέδριο. Η κρίση ενδημεί πολλές δεκαετίες στις τάξεις του εκλεκτότερου κομματικού της Κοινωνίας, όπως οι Εκπαιδευτικοί.
Φανταστείτε το υπόλοιπο κομμάτι.
Φανταστείτε και το «λαμπρό μας» μέλλον....
Ζητείται επειγόντως θαύμα, Άνωθεν...

 
ΓΙΩΡΓΟΣ
09 Φεβ 2019 22:03

Έχει πάρει ποτέ θέση η ΟΛΜΕ που τα Λύκεια είναι άδεια από μαθητές της Γ' Λυκείου μετά το Πάσχα;
Μας αξίζουν σίγουρα καλύτερα σχολεία...

 
@Πλατάρο
10 Φεβ 2019 01:54

Και άλλα κράτη κ.Πλατάρο είχαν οικονομική κρίση αλλά η παιδεία τους έμεινε αλώβητη.Στην μεγάλη 2η οικονομική πχ κατάρευση της Βουλγαρίας το 1997 όταν υπήρχε η πείνα, η παιδεία λειτουργούσε πολύ καλά παρά την αποψίλωση του πληθυσμού που έφυγε άρον-άρον.Συσσίτια στα σχολεία δεν υπήρχαν,η πειθαρχία λειτουργούσε στο ακέραιο στις αίθουσες, τα κτίρια των ΑΕΙ ήταν πεντακάθαρα με την αστυνομία μπροστά σε κάθε Πρυτανεία, το κάπνισμα απαγορεύονταν σε όλα τα εκπαιδευτικά κτίρια και εφαρμόζονταν,οι φοιτητές στα κρατικά ΑΕΙ πλήρωναν δίδακτρα,αφίσες πουθενά κολλημένες και η λέξη κατάληψη ήταν άγνωστη κλπ.Σε περίοδο πείνας που μάζευαν τρόφιμα στην Αριστοτέλους για να τους στείλουν.Το αυτό και στην Ρουμανία,τα Σκόπια κλπ.Στην απελπισία τους η παιδεία φρόντισαν να μείνει αλώβητη ενώ οι άλλες κρατικές δομές κατέρευσαν.Άρα το θέμα δεν είναι η οικονομική κρίση αλλά η νοοτροπία των λαών που θέλουν να ζήσουν.Και μη μου πείτε για τα λαδωμένα μαθήματα.Μόνο οι Έλληνες είχαν και οικοιοθελώς τα έδιναν γιατί δεν διάβαζαν.Και τα έδιναν και επί κομμουνισμού και μετακομμουνισμού.Ξέρετε ποιο είναι το πρόβλημα; Ότι αυτοί οι λαοί δεν ήθελαν να κάνουν πως δουλεύουν και το κράτος να κάνει πως τους πληρώνει.Ξέφυγαν από αυτή τη νοοτροπία και αναπτύσονται χωρίς μνημόνια και υποθήκευση του κράτους τους για 99 χρόνια.Σε μια πενταετία η Ρουμανία θα είναι η ηγέτιδα οικονομική δύναμη στα Βαλκάνια.Η δε Βουλγαρία το χρέος της είναι 25% του ΑΕΠ ενώ σε εμάς το 180%. Αντιλαμβάνεσθε τα υπόλοιπα.Επομένως φταίει η νοοτροπία του λαού που ένα μεγάλο μέρος του θέλει να έχει μόνο δικαιώματα και όχι υποχρεώσεις.Τα πάντα δωρεάν με την νοοτροπία ιδεολογιών που δοκιμάστηκαν και απέτυχαν.Ξέρετε ότι στις παραπάνω χώρες όσοι παίρνουν επίδομα ανεργίας τους παίρνουν οι Δήμοι και το δουλεύουν;Τζάμπα δεν είναι και αποφεύγουν και την μαύρη εργασία.Χώρια που προτιμάν να δουλεύουν γιατι θα πάρουν περισσότερα παρά στο ταμείο ανεργίας που και θα δουλεύουν και λιγότερα για ένα χρόνο που το δικαιούνται όλο και όλο θα παίρνουν.Αντίθετα οι Βούλγαροι πχ όταν παίρνουν εδώ το επίδομα πηγαίνουν στην Βουλγαρία και την βγάζουν σαν πασάδες .Ασκόπως ασχολείστε λοιπόν.Νομοτελειακά η χώρα έχει τελειώσει γιατί δεν έχει την διάθεση να σωθεί.Η πολιτική τάξη παρέδωσε την χώρα στους ξένους για να σωθεί η ίδια και ας καταστραφεί ο λαός.Ποσώς τους ενδιαφέρει.Επίσης δεν υπάρχουν αποβολές γιατί στην τρίτη προειδοποίηση διώχνουν τον μαθητή από το σχολείο και πρέπει ο ιδιος να ψάξει να βρεί σχολείο που θα τον δεχτεί ,αν τον δεχτεί ίσως και σε άλλη πόλη.

 
Λευτέρης
10 Φεβ 2019 10:13

@Πλάταρος Γιάννης
Έχετε απόλυτο δίκαιο Συνάδελφε.
Πράγματι η απαξίωση του Λυκείου επηρεάζει άμεσα την επαγγελματική μας υπόσταση. Σταθερά τα τελευταία 25 χρόνια που είμαι εκπαιδευτικός, νιώθω στο "πετσί " μου αυτή την διαρκώς αυξανόμενη υποβάθμιση. Όσοι βλέπουμε κοντά την έξοδο από το λειτούργημα - επάγγελμα, που μπήκαμε σε αυτό με οράματα και ελπίδες αυτοπραγμάτωσης νιώθουμε ανακούφιση, αν και φεύγουμε με πικρία και απογοήτευση! Όσοι έχουν μέλλον θα βιώσουν πολλά χειρότερα αν δεν τελειώσει αυτή η κατρακύλα και δεν αρχίσει η ανάκαμψη!

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean