Placeholder

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

Θετική η ΑΣΠΑΙΤΕ στη συγχώνευση με το ΠΑΔΑ

Ναι και από τη Διοικούσα του ΠΑΔΑ για συγχώνευση με την ΑΣΠΑΙΤΕ
Δημοσίευση: 08/02/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Θετικά τοποθετήθηκε η  Διοικούσα Επιτροπή της ΑΣΠΑΙΤΕ , στη σημερινή συνεδρίαση, στην πρόταση συγχώνευσης της Σχολής με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής.

Τα μέλη της Διοικούσας διατύπωσαν την επιθυμία  η ΑΣΠΑΙΤΕ να διατηρήσει των εκπαιδευτικό της χαρακτήρα.

Ναι από τη Διοικούσα του ΠΑΔΑ για συγχώνευση με την ΑΣΠΑΙΤΕ

Υπενθυμίζεται ότι ότι ομόφωνα εγκρίθηκε  και από τη Διοικούσα Επιτροπή του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ) η εισήγηση του Πρύτανη Κώστα Μουτζούρη να συγχωνευθεί το Ιδρυμα με την ΑΣΠΑΙΤΕ.

Η Διοικούσα του ΠΑΔΑ που συνεδρίασε σ  άναψε το “πράσινο φως” να ξεκινήσουν οι συζητήσεις με το υπουργείο παιδείας και την ΑΣΠΑΙΤΕ, ορίζοντας τριμελή Επιτροπή, αποτελούμενη από :

1. Τον Πρύτανη Κώστα Μουτζούρη

2. Το μέλος της Διοικούσας  Δ. Τσελέ, και

3. Τον Κοσμήτορα Π. Μαλατέστα.

 

Σχόλια (18)

 
ΠΑΔΑ
08 Φεβ 2019 20:38

Και που ακριβώς μας οδηγεί αυτό? Σε καμία περίπτωση σε πολυτεχνικη σχολη. Τώρα το ΠΑΔΑ θα είναι πιο πολύ ΑΣΠΑΙΤΕ πάρα ΠΑΔΑ

 
ΑΣΠΑΙΤΕ
08 Φεβ 2019 21:37

μετα από 2 χρόνια τελικα μας αποκάλυψε το περίφημο σχέδιο της η διοικούσα της σχολής. Τόσο τους πήρε να το μαρτυρήσουν!
Κατα τα λοιπά όλοι οι υπολοιποι (σύλλογος καθηγητών, σύλλογος διοικητικών, συνέλευση φοιτητών) το φώναζαν όποτε τους δινόταν η ευκαιρία.
Όσο για το ΠΑΔΑ μόνο κερδισμένο θα βγει με τους παρακάτω τρόπους:
1. Ενσωμάτωση των καθηγητών με εμπειρία και διασυνδέσεις για την ευκολότερη δημιουργία πολυτεχνικής σχολής.
2. Πολλά χρήματα από τα προγράμματα παιδαγωγικής επιμόρφωσης
3. Πολύ περισσότερα χρήματα από την εκμετάλλευση του κτήματος
4. Ακόμα περισσότερα χρήματα από τα αποθεματικά της σχολής
5. Έτοιμο τμήμα παιδαγωγικής εκπαίδευσης για όλες τις χρήσεις
6. Ισχυροποίηση της θέσης του με δυναμική πρωταγωνιστή για τις επόμενες ενωποιησεις (συνέργειες τις λένε)

Άντε με το καλό!

 
Κωνσταντίνος
08 Φεβ 2019 22:32

Όχι!Τώρα είναι η ώρα.Υπάρχει από παλιά πυκνή προσέλευση πεπειραμένων διδακτόρων κι άλλων επιστημόνων με ακόμα περισσότερα προσόντα στο ΠΑΔΑ και εδώ κι ένα χρόνο έχουν καλλιεργηθεί προσδοκίες γενικότερα και στην περιφέρεια από αρκετούς επιστήμονες άλλων ιδρυμάτων όπως της Θεσσαλίας και των Πατρών.Τα πανεπιστήμια δεν τα κάνουν μόνο οι υπουργοί και οι δήμαρχοι,αλλά και το επαρκές επιστημονικό δυναμικό.Όσο γιά την αποστροφή ότι το ΠΑΔΑ θα είναι πιό πολύ ΑΣΠΑΙΤΕ αυτό είναι πολύ καλύτερο,γιατί αυτή την εποχή δε φημίζεται γιά την οργάνωση και τη συνέπειά του.Έτσι γίνεται στη ζωή,δίνεις και παίρνεις,οι καθηγητές της πρώην ΑΣΠΑΙΤΕ θα αρχίσουν να κάνουν διδακτορικά και το ΠΑΔΑ θα αναβαθμιστεί περισσότερο με την παρουσία πεπειραμένων καθηγητών από την ΑΣΠΑΙΤΕ. Μπορεί να γίνει και Παιδαγωγικό Τμήμα ή και Τμήμα Ψυχολογίας τα οποία θα δώσουν κάποιες επαγγελματικές διεξόδους σε αποφοίτους του ΠΑΔΑ.
Από την άλλη,στην Κρήτη ετοιμάζεται να ανωτατοποιηθεί το ΤΕΙ Κρήτης που ούτε πείρα έχει,ούτε τόσους πολλούς εξειδικευμένους καθηγητές και είναι και διασπασμένο σε περισσότερες από μία πόλεις.Εδώ,επιπλέον υπάρχει και το πλεονέκτημα της γειτνίασης των δύο ιδρυμάτων που βρίσκονται στο λεκανοπέδιο,αντίθετα με την περσινή πρόταση γιά συγχώνευση της ΑΣΠΑΙΤΕ με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου η οποία και φυσιολογικά δεν πέρασε.
Μπορεί να λειτουργήσει επίσης θετικά προς αυτή την κατεύθυνση και η γρήγορη απαλλαγή από τη Διοικούσα Επιτροπή τόσο της ΑΣΠΑΙΤΕ,όσο και του ίδιου του ΠΑΔΑ

 
Γιώργος
09 Φεβ 2019 00:27

Το ΠΑΔΑ από θετικό εγχείρημα, θα γίνει απλά αποτυχημένο.

 
Αλλαγή ονόματος
09 Φεβ 2019 00:51

Μήπως πρέπει στην πιθανολογούμενη συγχώνευση να αλλάξει το όνομα σε π.χ. ΠαΔΑ & ΒουΠου;

 
Περί ΠΑΔΑ
09 Φεβ 2019 10:14

Από το ΠΑΔΑ θα έχουν όφελος μόνο όσοι απόφοιτοί του θα γίνουν ΔΥ καθώς θα γίνονται ΠΕ αντί για ΤΕ. Σιγά-σιγά θα αρχίσουν να εγγράφονται και ΔΥ μεγαλύτερης ηλικίας για πάρουν τίτλο ΠΕ στην υπηρεσία τους. Βολεύει ότι το ίδρυμα είναι στο λεκανοπέδιο. Αυτό δεν είναι κακό θα αναβαθμίσουν τις γνώσεις και τις θέσεις τους πολλοί υπάλληλοι ΔΕ και ΤΕ. Από την άλλη όμως είναι φανερό ότι ως ιδιώτης δεν θα έχεις επαγγελματικά δικαιώματα, είναι ζήτημα που όχι μόνο δεν υπάρχει βούληση από κανέναν αλλά υπάρχουν και αξεπέραστες αντιδράσεις.

 
Σχέδιο Αθηνά
09 Φεβ 2019 10:45

Το Σχέδιο Αθηνά υλοποιείται στη πραγματικότητα. Το πολύ δέκα Πανεπιστήμια θα παραμείνουν πανελλαδικά. Τα υπόλοιπα παιδιά τεχνικό Λύκειο, διετές πρόγραμμα και έξω από τη πόρτα. Παράλληλα ιδιωτικά Πανεπιστήμια. Στο τέλος της διαδρομής θα δημιουργηθεί ένα πλαίσιο παρόμοιο με αυτό της υγείας. Απλά αντί για έλλειψη γάζας, δεν θα υπάρχουν υπολογιστές πχ. Δεν αλλάζει αυτός ο κόσμος Κεμάλ..

 
ΤΙΡΑΝΤΑΚΙΑΣ Ο ΕΚΠΤΩΤΟΣ
09 Φεβ 2019 11:01

Με την ένταξη έρχεται η αρχή του τέλους. Κάποιος πρέπει να βάλει την ταφόπλακα.

 
ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ
09 Φεβ 2019 11:05

ΕΝΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΉΜΙΟ ΜΕ ΤΡΕΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ, ΤΡΕΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ, ΤΡΕΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ, ΤΡΕΙΣ, ΤΡΕΙΣ, ΤΡΕΙΣ..ΧΙΛΙΕΣ ΔΕΚΑΤΡΕΙΣ

 
Α.Α.
09 Φεβ 2019 14:42

Μία πολύ σημαντική είδηση για τα τεκταινόμενα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Η επιστημονική τεχνολογία συναντά, σε πανεπιστημιακό επιτέλους επίπεδο, την παιδαγωγική.
Όσοι γνωρίζουν την ΑΣΠΑΙΤΕ και το φοιτητικό, εκπαιδευτικό και διοικητικό δυναμικό της, καταλαβαίνουν πολύ καλά τη σημασία της συνάντησης αυτής.
Η επεξεργασία και αξιοποίηση της επιστημονικής γνώσης ολοκληρώνεται, κυρίως, όταν συνοδεύεται από την παράδοσή της στους επόμενους χειριστές της.
Καλή επιτυχία σε όσους ενταχθούν και ταχθούν στο έργο αυτό.

 
Φοιτητής
09 Φεβ 2019 15:11

Είμαι φοιτητής της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε και δε μπορώ να δεχτώ φωνές συμφοιτητων μου (ΔΑΠ) να λένε να πάμε ΠΔΑ με οποιο κόστος αρκεί να μην είναι η σχολή μας το μοναδικό ΤΕΙ στο λεκανοπέδιο! Οι φοιτητές της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε πρέπει να ξυπνήσουν και να μην αφήσουν να χαθεί 1)Ο διπλός χαρακτήρας του πτυχίου τους 2)να μην χαθεί το 5αετες με ενιαίο τίτλο και πρόγραμμα σπουδών ώστε να είναι το πτυχίο της integrated Master και να το διεκδικήσουν αυτό 3)να μην χαθεί το όνομα της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε γιατί η εν λόγω συγχώνευση είναι αφομοίωση ξεκάθαρη της σχολής και 4)να μη φύγουν οι φοιτητές από κει που είναι και τρέχουν σα τους κακόμοιρος τους φοιτητές του ΤΕΙ Αθήνας και ΤΕΙ Πειραιά από κτίριο σε κτίριο για να κάνουν μάθημα γιατί έχει μεγάλη ανοργάνωτη

 
Νώντας
09 Φεβ 2019 21:17

@Φοιτητής
Και εγώ φοιτητής της ΑΣΠΑΙΤΕ είμαι. Όμως πρέπει να μπουν κάποια πράγματα στη θέση τους γι αυτό θα σου απαντήσω στις 4 παρατηρήσεις σου...

1) Κανείς δεν πρόκειται να σε αναγκάσει να πάρεις πτυχίο πανεπιστημιου χωρίς να το θες. Αν θες μπορείς να πάρεις πτυχίο ΤΕΙ με διπλό χαρακτήρα (Μηχανικού ΤΕ και Εκπαιδευτικού)
2) Θες και integrated master τρομάρα σου? Int. Master θα δικαιούσουν αν έκανες 5 χρόνια σε αντικείμενο μηχανικού και όχι 4 χρόνια σε αντικείμενο μηχανικού και 1 σε παιδαγωγικά. Αρα καλώς δεν σου δίνουν integrated master. Κανείς δεν πρόκειται , ξαναλέω, να σου απονείμει πτυχίο Πανεπιστημιου αν δεν το θες. Αν θες μπορείς να πάρεις πτυχίο ΑΣΠΑΙΤΕ.
3) Δεν θα χαθεί ο παιδαγωγικός και τεχνολογικός χαρακτήρας του πτυχίου σου αν δεν το θες. Όσο για το όνομα: στο όνομα θα κωλύσουμε τώρα
4) Οι φοιτητές του ΤΕΙ Αθήνας και Πειραιά δεν είναι καθόλου κακόμοιροι. Κάθε Τμήμα της Σχολής Μηχανικών του ΠΑΔΑ δραστηριοποιείται σε ΜΙΑ μόνο πανεπιστημιούπολη. Όχι σε 2. Πχ Μηχανικών Βιοϊατρικής στη Πανεπιστημιούπολη 1 και οι Ηλεκτρολόγοι & Ηλεκτρονικοί Μηχανικοί στην Πανεπιστημιούπολη 2

 
κι εγώ φοιτητής ειμαι
09 Φεβ 2019 23:59

Αυτά που γράφει ο @φοιτητης ειναι ακριβώς τα λόγια που ακούω στη σχολή από συγκεκριμένες παρατάξεις. Δυστυχώς τα λένε γιατί φοβούνται το νέο, τους βολεύει ίσως το παλιό.
Σωστός ο @Νωντας που αναφέρει οτι αν δεν θέλει κάποιος πτυχίο πανεπιστημίου μπορεί να πάρει κι αυτό του ΤΕΙ ΑΣΠΑΙΤΕ.
Όποτε δεν εχει λόγο να παραπονιέται ο @φοιτητης....θα πάρει αυτό που ζητάει.....μετά ομως να μην μας λέει οτι δεν ήξερε και δεν ρώτησε και δεν κατάλαβε καλά τι παιζόταν!!
Η συνέλευση το Νοέμβριο του 2017 εχει ξεκαθαρίσει το τοπίο όσον αφορά τον σύλλογο φοιτητών ΑΣΠΑΙΤΕ.

 
@H αποκατάσταση της ορφανής
11 Φεβ 2019 06:33

Αφου κανένας δεν την ήθελε (!!! παρα τα προσοντα της ...) την φορτώσανε στο πλήρως ανοργάνωτο ΠΑΔΑ ... ελπίζοντας οτι οσο περισσοτεροι μενουν στο σπίτι τόσο πιο μεγάλη φασαρία θα γίνεται ....κατα το γνωστό '' μεγάλη ανακατωσούρα ... ωραία κατάσταση ''
το μόνο σίγουρο είναι το ΤΕΕ θα τρίβει τα χέρια του ....
Ελπίζω να συνειδητοποιείτε τι σημαίνει αυτό .... Αντίο πολυτεχνική σχολή

καλημέρα σας

 
Θεοδωρόπουλος Σωτήρης
14 Φεβ 2019 10:47

Δεδομένου της σύμφωνης γνώμης τόσο της Διοικούσας Επιτροπής του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής (ΠΑΔΑ) όσο και αυτής της ΑΣΠΑΙΤΕ περί συγχώνευσης των δύο ιδρυμάτων θα θέλαμε ως Ένωση Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών πτυχιούχοι ΑΣΕΤΕΜ- ΣΕΛΕΤΕ να εκφράσουμε τον έντονο προβληματισμό και την ανησυχία των 4000 περίπου συναδέλφων μας αναφορικά με τον ενδεχόμενο κίνδυνο όχι μόνο η σχολή να χάσει τον βαθύ παιδαγωγικό της προσανατολισμό και χαρακτήρα αλλά και να βαλθεί ανεπανόρθωτα η υψηλού επιπέδου προετοιμασία αποτελεσματικών εκπαιδευτικών λειτουργών τόσο αυτών που απασχολούνται στο χώρο της ΤΕΕ αλλά και όσων προέρχονται από «μη καθηγητικές» σχολές.
Αναντίρρητα, η πανεπιστημιακή μετεξέλιξη της ΣΕΛΕΤΕ, όχι μονάχα αποτελεί πράξη αναγνώρισης της σημαντικής μέχρι σήμερα προσφοράς της, αλλά δυνητικά πλαισιώνει και ενισχύει ένα ολοκληρωμένο σύστημα ΤΕΕ στη χώρα μας και ενδυναμώνει γνωστικά τους λειτουργούς του πεδία που έχουν βαλθεί κατά καιρούς από προχειρότητες, ημίμετρα ή και ποδηγετήσεις.
Παράλληλα, η μέχρι τώρα εμπειρία στον Ελλαδικό πανεπιστημιακό χώρο, αναδεικνύει την κατακερματισμένη, ημιτελή ή/και υποτυπώδη παιδαγωγική κατάρτιση των εκπαιδευτικών που προορίζονται για το δευτεροβάθμιο σχολείο ειδικά σε μια εποχή που κατακλύζεται από ραγδαίες αλλαγές και εξελίξεις και όπου η παιδαγωγική μεθοδολογία και πρακτική δεν μορφώνεται μόνο από τη θεωρητική και ενδελεχή εντρύφηση αλλά κυρίως μέσα από την υποστηριζόμενη αναστοχαστική πρακτική εφαρμογή.
Συμπερασματικά, η ένταξη της ΑΣΠΑΙΤΕ στο ΠΑ.Δ.Α, ως ξεχωριστή σχολή εκπαιδευτικών με τις υπάρχουσες ειδικότητες, εκτός από την ουσιαστική και ποιοτική αναβάθμισή της (αξιοποιώντας την 50 και πλέον χρόνων εμπειρία της στην εκπαίδευση επαγγελματιών) θα πρέπει παράλληλα να διασφαλίζει τη μέγιστη αξιοποίηση της εξειδικευμένης εμπειρίας της στην προετοιμασία εκπαιδευτικών λειτουργών είτε με το συγχρονικό μοντέλο (πλειάδα παιδαγωγικών μαθημάτων διδασκόμενα παράλληλα με τα μαθήματα ειδικότητας για τις ειδικότητες του ΠΑ.Δ.Α) είτε με το διαδοχικό μοντέλο (τα παιδαγωγικά μαθήματα παρέχονται μετά τη λήψη του πτυχίου ειδικότητας για άλλες ειδικότητες εκτός ΠΑ.Δ.Α).

 
@Θεοδωρόπουλος
14 Φεβ 2019 15:02

Αξιότιμε κύριε,

σαν φοιτητής της σχολής σήμερα έχω να σας πω ότι η Ενωση Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών ακούγεται σαν απομεινάρι του παρελθόντος. Στη σύγχρονη εποχή ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΙ αλλά ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ 4ετους φοίτησης καθώς απο το 2001 τα ΤΕΙ είναι ισότιμα με τα πανεπιστήμια. Γι αυτό σας προτείνω να αλλάξετε τον τίτλο της ένωσης σας ώστε να συμβαδίζει με τις ανάγκες της εποχής μας. Αλλιώς προβλέπω να δημιουργείται άλλη ένωση. Αυτή των Μηχανικών Εκπαιδευτικών που θα γράφονται όλοι οι μηχανικοί-εκαπιδευτικοί οι οποίοι θα ανήκουν μετά την συγχώνευση με το ΠΑΔΑ στον πανεπιστημιακό τομέα κι εσείς θα είστε στην απ΄έξω.....

 
Θεοδωρόπουλος Σωτήρης
14 Φεβ 2019 20:30

Αγαπητέ συνάδελφε εκτιμώ το πολιτισμένο λόγο σου ,δε σου κρύβω ότι μου είναι ενδιαφέρουσα η άποψη σου περί ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ και ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ .Είναι μια άποψη που δεν απασχόλησε ποτέ την ΕΤΕ .θα είναι ευχαρίστηση για μας -και το λέω ως πρόεδρος της ένωσης -να σε γνωρίσουμε από κοντά σε ένα επόμενο ΔΣ οπού θα έχεις τη δυνατότητα να αναπτύξεις τις θέσεις σου.
Όσο για τα απομεινάρια του παρελθόντος θεωρώ είναι βαρύς χαρακτηρισμός για τους ανθρωπους-μελη της ένωσης που εδώ και 30 χρόνια παλεύουν για αναβάθμιση της σχολής ,των σπουδών-των σπουδών σου ανιδιοτελώς όντας διορισμένοι .Για μας τους « απομεινάρια του παρελθόντος¨»η ΣΕΛΕΤΕ και σημερινή ΑΣΠΑΙΤΕ αποτελεί μέρος της ζωής μας ίσως γιατί η εμπλοκή μας με την τεχνική εκπαίδευση αποτελούσε όνειρο ζωής και επιλογή ,άλλωστε δεν ήταν τυχαίο ότι πολλοί σπουδαστές είχαν τόσο υψηλή βαθμολογία εισαγωγής που θα μπορούσαν να έχουν επιλογές σε σχολές υψηλής ζήτησης
Εν τούτοις η ονοματολογία ι σαυτη τη δύσκολη περίοδο εξελίξεων είναι το τελευταίο που απασχολεί ,το κυρίαρχο είναι η μεθόδευση που πηγάζει από μικροσυμφέροντα να χαθεί -αφομοιωθεί με την ένταξη της στο ΠΑΔΑ μια σχολή με μεγάλη επιτυχημένη ιστορία στο χώρο της τεχνικοεπαγγελματικης εκπαίδευσης όταν σε άλλες χώρες τις αναβαθμίζουν και αποτελούν κορωνίδα γιαυτους .(βλέπε Γαλλία)

 
@θεοδωροπουλος 2
15 Φεβ 2019 00:02

Αξιότιμε κύριε,
Με όλο το σεβασμό προς έναν άνθρωπο που γράφει με τόσο όμορφο τροπο νομιζω οτι με παρεξηγήσατε. Επ ουδενί δεν θέλω να χαρακτηρίσω εσάς και όλους τους συναδέλφους ως απομεινάρια του παρελθόντος. Πολλοί από εσάς είστε γνωστοί μου, μην ξεχνάμε οτι στην ΠΑΔ ΙΙ μαζί σας έκανα μάθημα στα σχολεία.
Χαίρομαι ομως που πέρασε το μήνυμα μου για την αλλαγή του ονόματος από τεχνολόγοι σε μηχανικοί. Αυτό ήθελα να τονίσω και πραγματικά συγχωρέστε με αν νοιώσατε θιγμένος από τα γραφόμενα μου. Δεν ήταν εσκεμμένο. Ήταν πιο πολύ για να σας κρουσω το καμπανάκι, να σας δώσω την ιδέα για την ένωση που θα την μεταφέρει στην νέα εποχή που έρχεται. Μην υποτιμάτε τα ονόματα, πολλές φορές κάνουν την διαφορά. Ειναι αποδεδειγμένο.
Εσείς όλοι οι απόφοιτοι της ιστορικής σχολής στηρίξατε και στηρίζετε την 2οβαθμια τεχνική εκπαίδευση. Εμείς θελουμε να σας μοιάσουμε.
Πολύ θα χαρώ να σας γνωρίσω από κοντά και να σας εξηγήσω πιο εμπεριστατωμένα την άποψη μου. Θα ενημερώσω σχετικά τα κατάλληλα πρόσωπα.
Ευχαριστώ για την απάντηση σας στο πρώτο μου μήνυμα.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean