Placeholder

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

Κατανομή 150 θέσεων για πρόσληψη μελών ΔΕΠ σε Πανεπιστήμια και πλήρωση 28 θέσεων μελών ΔΕΠ σε Ιατρικές Σχολές και Τμήματα

Δημοσίευση: 11/02/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Την κατανομή 150 θέσεων για την πρόσληψη διδακτικού προσωπικού (μελών ΔΕΠ) σε Πανεπιστήμια για το ακαδημαϊκό έτος 2019 – 2020, αποφάσισε το υπουργείο Παιδείας.

Οι 150 θέσεις κατανέμονται για την κάλυψη, κατά προτεραιότητα, των μη αυτοδύναμων Τμημάτων, σύμφωνα με το αρ. 18 παρ. 5 του Νόμου 4559/2018 (Α’ 42), ως εξής:

1.    Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών: 45

2.    Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών: 25

3.    Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: 50

4.    Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: 20

5.    Ιόνιο Πανεπιστήμιο: 10

Επιπλέον, διατίθενται από το υπουργείο Υγείας μέσω του υπουργείου Παιδείας 28 πιστώσεις για πλήρωση θέσεων μελών ΔΕΠ σε Ιατρικές Σχολές και Τμήματα Ιατρικής των Πανεπιστημίων.

Οι θέσεις κατανέμονται ως εξής:

1.    Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών: 8
2.    Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης: 5
3.    Πανεπιστήμιο Πατρών: 3
4.    Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας: 3
5.    Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: 3
6.    Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης: 3
7.    Πανεπιστήμιο Κρήτης: 3

Σχόλια (1)

 
Παπαδόπουλος
14 Φεβ 2019 12:44

Και σε τμήματα που δεν ανήκουν σε αυτή τη κατηγορία τι ? δηλαδή με 15 ΔΕΠ θα μπορούν να λειτουργήσουν 5ετή τμήματα ? μήπως η αναβάθμιση υπό προϋποθέσεις του λοιπού διδακτικού προσωπικού θα ήταν μια κάποια λύση ?
Ας δούμε τα πράγματα στην σωστή τους βάση
Ο κλάδος του λοιπού διδακτικού προσωπικού εμπεριέχει διάφορες κατηγορίες εργαζομένων με διαφορετικές αφετηρίες, διαφορετικές επιδιώξεις και πολύ διαφορετικούς μισθούς και το σημαντικότερο αναντίστοιχους των προσόντων τους ενώ το καθηκοντολόγιο τους είναι θολό.
Στην κατηγορία αυτή υπάρχουν ΕΔΙΠ,ΕΕΠ, και ΕΤΕΠ,
Θεωρητικά και συνοπτικά, ΕΤΕΠ είναι τεχνικό κατά βάση προσωπικό το οποίο δύναται να υποστηρίξει τα εργαστηριακά μαθήματα (Απαιτεί Βασικό πτυχίο).
ΕΔΙΠ είναι Διδακτικό προσωπικό το οποίο διδάσκει τα εργαστηριακά μαθήματα σε περίπτωση δε που ο ΕΔΙΠ έχει Διδακτορικό Δίπλωμα δύναται να διδάξει αυτοδύναμα θεωρητικό μάθημα (απαιτεί μεταπτυχιακό).
ΕΕΠ είναι Διδακτικό προσωπικό το οποίο Διδάσκει Θεωρητικά ή εργαστηριακά μαθήματα εκτός του αντικειμένου που θεραπεύει το κάθε τμήμα (Ξένες γλώσσες Φυσική αγωγή κλπ) (Απαιτεί μεταπτυχιακό).

Στις 2 τελευταίες ειδικά κατηγορίες υπάρχουν, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, άνθρωποι με υψηλά προσόντα που πολλές φορές υπερβαίνουν τα προσόντα και καθηγητών Α’ βαθμίδας του ιδίου τμήματος. Εσωτερικά παιχνίδια εξουσίας σε κάθε τμήμα άλλοτε δίνουν την δυνατότητα στο προσωπικό αυτό να εξελιχθεί (προκήρυξη θέσης στο γνωστικό του αντικείμενο) και άλλοτε όχι.
Στο υφιστάμενο νομικό καθεστώς δεν απαγορεύεται η ανοικτή προκήρυξη στο γνωστικό αντικείμενο που καλύπτει ένας ΕΔΙΠ ή ΕΕΠ (ο τίτλος του Διδακτορικού του πχ) αλλά και δεν το επιβάλει κιόλας. Αν λοιπόν τα εσωτερικά του Χ τμήματος επιτρέπουν την αναβάθμιση του ΕΔΙΠ, η αναβάθμιση θα γίνει και δεν χρειάζεται καμία νομική παρέμβαση. Αν ο ΕΔΙΠ ή ΕΕΠ δεν βολεύει την υφιστάμενη κατάσταση στο τμήμα όσες ρυθμίσεις και να γίνουν και όσο καλός και να είναι ο διδάσκοντας αυτός(όσο καλύτερος είναι ίσως είναι και αρνητικό) δεν πρόκειται να αναβαθμιστεί.
Με την ένταξη των καθηγητών εφαρμογών των ΤΕΙ σε πανεπιστήμια ως ΔΕΠ εμφανίζεται το παράδοξο να υπάρχουν ΔΕΠ χωρίς Διδακτορικό που θα πληρώνονται λιγότερο από μη ΔΕΠ με Διδακτορικό. !!!
Το πράγμα θέλει αλλαγή και εξορθολογισμό. Απλά το πράγμα είναι στραβό και δεν ξέρω αν μπορεί να αλλάξει.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ