Placeholder

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Πρώτα η Εξεταστέα Ύλη και μετά το νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ και οι αλλαγές στο Λύκειο

Πριν το Πάσχα η ανακοίνωση και ψήφιση στη Βουλή του νέου συστήματος πρόσβασης στα ΑΕΙ
Δημοσίευση: 12/02/2019
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Οι μαθητές που φοιτούν φέτος στη Β Λυκείου θα έχουν την τύχη να γνωρίζουν την εξεταστέα ύλη που θα διαγωνιστούν του χρόνου στις Πανελλαδικές , τέσσερις μήνες νωρίτερα. Δηλαδή θα ανακοινωθεί από το υπουργείο Παιδείας  μέχρι το τέλος του τρέχοντος μήνα αντί  τον Αύγουστο όπως γίνεται κάθε χρόνο.

Οσον αφορά τις αλλαγές το Λύκειο και το νέο σύστημα βάσει του οποίοι οι φετινοί μαθητές της Β Λυκείου θα εισαχθούν του χρόνου (2020) στα ΑΕΙ , θα ανακοινωθούν πριν το Πάσχα , τέλη Μαρτίου με αρχές Απριλίου, προκειμένου να πάρουν το “δρόμο” για τη Βουλή.

Προ ημερών ανώτατης   πηγής τη  πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας, απαντώντας σε ερώτηση του esos δήλωσε ότι

“Ακόμη  ετοιμάζεται το Σχέδιο αλλαγών για το Λύκειο και νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ”.

Σε άλλη ερώτησή μας ότι υπάρχουν πληροφορίες ότι οι αλλαγές δεν θα φορούν τους μαθητές που φέτος φοιτούν στη Β Λυκείου αλλά της Α Λυκείου το διέψευσε κατηγορηματικά.

Οι αλλαγές στο Λύκειο και νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ

Τμήματα που θα «κοκκινίζουν» και τμήματα που  θα «πρασινίζουν» στο Μηχανογραφικό που θα συμπληρώνουν οι υποψήφιοι, θα περιλαμβάνει το νέο σύστημα πρόσβασης στα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ.

Το χρώμα  δεν θα είναι μόνιμο για κανένα τμήμα, αλλά θα το αποκτά κάθε χρόνο , ανάλογα με τη ζήτηση από την πλευρά των υποψηφίων.

Το κόκκινο χρώμα θα δίνεται στα τμήματα που θα έχουν μεγάλη μεγαλύτερη ζήτηση  . Σε αυτά τα τμήματα   οι υποψήφιοι θα εισάγονται μέσω των Πανελλαδικών Εξετάσεων
 
Το πράσινο χρώμα θα δίνεται στα τμήματα με τι μικρότερη ζήτηση και θα δίνεται το “σήμα” στους υποψηφίους ότι μπορούν  να εισαχθούν ελεύθερα με το βαθμό του Απολυτηρίου.

28 ερωτήσεις- απαντήσεις για το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και τις αλλαγές στο Λύκειο

Το esos προκειμένου να βοηθήσει τους μαθητές της Β Λυκείου, οι οποίοι θα “εγκαινιάσουν το νέο σύστημα πρόσβασης στα ΑΕΙ, ετοίμασε 28 ερωτήσεις- απαντήσεις για το  νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και τις αλλαγές στο Λύκειο, βασισμένες στις τελευταίες ανακοινώσεις που έκανε   ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου.

Άλλωστε όπως διαβεβαίωσε ο Κ. Γαβρόγλου όποιες τροποποιήσεις γίνουν στο αρχικό σχέδιο η κεντρική φιλοσοφία δεν θα αλλάξει.

1. Από πότε θα ισχύσει το νέο σύστημα πρόσβασης στα ΑΕΙ

Οι αλλαγές  θα ισχύσουν από το 2019 – 2020. Δηλαδή το νέο σύστημα  θα  το “εγκαινιάσουν  οι μαθητές που φοιτούν στη Β Λυκείου, το τρέχον σχολικό έτος  2018-19.

2. Τα Προγράμματα Σπουδών θα είναι τα σημερινά;

Το υπουργείο Παιδείας  με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής επεξεργάζονται νέα προγράμματα σπουδών για το γ]Γυμνάσιο και  για την Α’ και Β’ Λυκείου.

3. Οι εκπαιδευτικοί θα επιμορφωθούν επί των νέων δεδομένων;

 Θα θεσμοθετηθεί το Εθνικό Σχέδιο Επιμόρφωσης των Εκπαιδευτικών, μέσα από το οποίο  θα γίνει η σχετική επιμόρφωση.

4. Ποιος ο ρόλος της Β και Γ Λυκείου;

Στη Β Λυκείου θα ολοκληρώνονται οι εγκύκλιες σπουδές και στη Γ Λυκείου ο μαθητής θα  αποκτά έναν χαρακτήρα προπαρασκευαστικής τάξης για την εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση.

5. Οι αλλαγές αυτές αφορούν και τα ΕΠΑΛ;

Οι προτάσεις αυτές θα ισχύουν για το Γενικό Λύκειο, ενώ για τα Επαγγελματικά Λύκεια τα πράγματα θα συνεχίσουν να έχουν όπως είναι σήμερα.

6. Ποιες αλλαγές θα έχουν στη Β Λυκείου κατά το νέο σχολικό έτος 2018-19;

Στη Β Λυκείου το μόνο που θα αλλάζει από φέτος είναι ότι το μάθημα της Πολιτικής Παιδείας θα αντικατασταθεί από το μάθημα Πολίτης και Δημοκρατία και με το αντίστοιχο εγχειρίδιο και από του χρόνου θα υπάρχουν οι άλλες σχετικές αλλαγές.

7. Ποιες αλλαγές θα ισχύσουν από του χρόνου στη Γ Λυκείου;

Οι τρεις Ομάδες Προσανατολισμού, γίνονται τέσσερις, κάθε μία από τις οποίες αντιστοιχεί σε ένα Επιστημονικό Πεδίο.

8. Σε μαθήματα;

Αντικαθίσταται το μάθημα των Λατινικών με το μάθημα της Κοινωνιολογίας. Το μάθημα των Αρχών της Οικονομικής Θεωρίας εμπλουτίζεται το περιεχόμενό του για να αναδειχθεί και η κοινωνική διάσταση της οικονομίας.

9. Τι περιλαμβάνει η κάθε ομάδα Προσανατολισμού ;

Τα βασικά μαθήματα της κάθε ομάδας είναι τα ίδια με την αντίστοιχη σημερινή Ομάδα Προσανατολισμού, με εξαίρεση την αντικατάσταση των Λατινικών από το μάθημα της Κοινωνιολογίας.

Σύμφωνα με τον υπουργό Παιδείας η  αντικατάσταση αυτή κρίθηκε απαραίτητη αφ' ενός γιατί από όλο το φάσμα των επιστημών του 1ου Επιστημονικού Πεδίου τα Λατινικά αφορούσαν μόνο τα Τμήματα Φιλολογίας και αφ' ετέρου γιατί με την εξαιρετικά περιορισμένη εξεταστέα ύλη τους προκαλούσαν στρεβλώσεις στην τελική βαθμολογία των υποψηφίων.

Επίσης, τα μαθήματα Νεοελληνική Γλώσσα και Νεοελληνική Λογοτεχνία ενοποιούνται στο μάθημα Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, το οποίο είναι εξεταζόμενο για όλους τους υποψηφίους.

Η σημερινή Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών διαιρείται σε δύο Ομάδες Προσανατολισμού, την Ομάδα Προσανατολισμού «Θετικές Σπουδές» και την Ομάδα Προσανατολισμού «Σπουδές Υγείας». Η πρώτη οδηγεί στο δεύτερο και η δεύτερη στο τρίτο Επιστημονικό Πεδίο.

Κάθε Ομάδα Προσανατολισμού περιλαμβάνει μόνο τα μαθήματα στα οποία οι υποψήφιοι θα εξεταστούν τόσο για το απολυτήριο όσο και για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

10. Οι συντελεστές βαρύτητας;

Καταργούνται οι συντελεστές βαρύτητας. Όλα τα μαθήματα θα έχουν την ίδια ακριβώς βαρύτητα.

11. Ποια είναι τα υποχρεωτικά μαθήματα;

Για το ημερήσιο Γενικό Λύκειο προβλέπονται τρία υποχρεωτικά μαθήματα: το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας ενιαίο μάθημα για 6 ώρες, το μάθημα των Θρησκευτικών για 1 ώρα και το μάθημα της Φυσικής Αγωγής για 2 ώρες, ενώ για το εσπερινό Γενικό Λύκειο προβλέπονται δύο μαθήματα Γενικής Παιδείας, Νεοελληνική Γλώσσα (6 ώρες) και Θρησκευτικά (1 ώρα).

12. Τι θα ισχύσει για τα ειδικά  μαθήματα;

Επιπλέον για το ημερήσιο Γενικό Λύκειο προβλέπονται δύο διδακτικές ώρες για ένα μάθημα επιλογής. Στις επιλογές περιλαμβάνονται ειδικά μαθήματα που οι υποψήφιοι μπορεί να χρειαστούν και για την εισαγωγή τους σε κάποια Τμήματα.

13. Η ύλη των μαθημάτων θα αυξηθεί;

Η ύλη θα αυξηθεί σε κάποια μαθήματα, αλλά σε καμία περίπτωση αναλογικά με την αύξηση ωρών.  

14. Θα υπάρξουν τρίμηνα ή τετράμηνα;

θα υπάρχουν οι βαθμοί των τετραμήνων οι οποίοι θα προσδιορίζονται όπως περίπου προσδιορίζονται και σήμερα, εκτός προφανώς τη Φυσική Αγωγή, δε θα μετράει στον υπολογισμό των βαθμών των τετραμήνων.  

Οι βαθμοί των τετραμήνων θα διαμορφώνονται για όλα τα μαθήματα εκτός της Φυσικής Αγωγής, από ωριαία διαγωνίσματα και εργασίες, όπως συμβαίνει και σήμερα.

Οι γραπτές ενδοσχολικές απολυτήριες εξετάσεις του Ιουνίου θα γίνονται στα τέσσερα εξάωρα μαθήματα (βλ. παραπάνω), τα ίδια στα οποία θα εξετάζονται στη συνέχεια όσοι επιλέξουν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις.

15. Οι ενδοσχολικές απολυτήριες εξετάσεις κάθε πότε θα γίνονται;

Οι γραπτές ενδοσχολικές απολυτήριες εξετάσεις του Ιουνίου θα γίνονται στα τέσσερα εξάωρα μαθήματα , τα ίδια στα οποία θα εξετάζονται στη συνέχεια όσοι επιλέξουν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις.

16. Από ποιους  θα επιλέγονται τα θέματα των ενδοσχολικών εξετάσεων;

Τα σχολεία θα χωριστούν σε ομάδες, ανά Δήμο στις μεγάλες πόλεις και ανά Νομό στην επαρχία. Τα θέματα σε κάθε εξεταζόμενο μάθημα θα προετοιμάζονται από ομάδα διδασκόντων όλων των σχολείων ανά ομάδα και το τελικό διαγώνισμα θα προκύπτει μετά από κλήρωση ομάδας θεμάτων μέσα από ένα μεγαλύτερο πλήθος. Τα θέματα θα στέλνονται ηλεκτρονικά στους μαθητές των σχολείων της συγκεκριμένης ομάδας και η εξέταση θα είναι δίωρη.

17. Επιτηρητές ποιοι θα είναι;

Επιτηρητές θα είναι οι καθηγητές των δημόσιων σχολείων αλλά διαφορετικής ειδικότητας από την ειδικότητα των καθηγητών του εξεταζόμενου μαθήματος.

18. Στα ιδιωτικά σχολεία;

Στα ιδιωτικά σχολεία οι επιτηρητές θα είναι ένας από το δημόσιο σχολείο και ένας από το ιδιωτικό σχολείο.

19. Τα γραπτά των μαθητών από ποιους εκπαιδευτικούς θα διορθώνονται;

Τα γραπτά των μαθητών, αφού καλυφθούν τα ονόματα, θα βαθμολογούνται από καθηγητή άλλου γειτονικού σχολείου.

20. Πως θα προκύπτει ο βαθμός του Απολυτηρίου;

Ο βαθμός για κάθε γραπτώς εξεταζόμενο μάθημα θα προκύπτει με βαρύτητα 40% για την τελική ενδοσχολική εξέταση και 60% για τον βαθμό των δύο τετραμήνων. Για τα άλλα μαθήματα, ο τελικός βαθμός θα προκύπτει κατά 100% από τον βαθμό των δύο τετραμήνων. Ο βαθμός του απολυτηρίου θα προκύπτει από τον μέσο όρο όλων των μαθημάτων που θα διδάσκονται στην Γ ́ Λυκείου.

21. Πως θα γίνεται η εισαγωγή στα ΑΕΙ;

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της Β’ Λυκείου (τον Ιούλιο), όλοι οι μαθητές που επιθυμούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση υποχρεούνται να συμπληρώσουν Α’ δήλωση προτίμησης (μηχανογραφικό) με τις 10 προτιμήσεις Τμημάτων στα οποία επιθυμούν να φοιτήσουν.

Αυτό θα το κάνουν για πρώτη φορά οι μαθητές που θα φοιτήσουν τη νέα σχολική χρονιά στη Β Λυκείου.

22. Οι μαθητές της Β Λυκείου που δεν θα κάνουν την Α δήλωση χάνουν δικαιώματα;

Οι μαθητές που δε θα υποβάλουν την Α ́ δήλωση του Ιουλίου χάνουν το δικαίωμα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, με ή χωρίς πανελλαδικές εξετάσεις για τη χρονιά αυτή.

Ο αριθμός 10 είναι ενδεικτικός, αλλά τα μοντέλα τα οποία έχει επεξεργαστεί το ΥΠΠΕΘ δείχνουν ότι δεν μπορεί να είναι ούτε πολύ μικρότερος, ούτε πολύ μεγαλύτερος.

23. Θα υπάρξει πρόγραμμα  Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού προς τους μαθητές της Β. Λυκείου;

Η δυνατότητα των αποφοίτων της Β’ Λυκείου να συμπληρώσουν ένα πρώτο μηχανογραφικό με περιορισμένο αριθμό προτιμήσεων αποτελεί μία εξαιρετική ευκαιρία ωρίμανσης των προβληματισμών και της στοχοθεσίας τους.

Η συμπλήρωση   της δήλωσης προτίμησης θα αποτελεί την κατάληξη προγράμματος Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού, το οποίο θα πραγματοποιείται μέχρι τη λήξη των προαγωγικών εξετάσεων της Β ́ Λυκείου.

Με τον τρόπο αυτόν θα προηγείται η ενημέρωση και η συμβουλευτική και θα ακολουθεί η συμπλήρωση του μηχανογραφικού.

Σ' αυτή τη διαδικασία συμπλήρωσης του μηχανογραφικού πρωτεύοντα ρόλο θα διαδραματίσουν οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι, γνωρίζοντας τις επιδόσεις και κλίσεις των μαθητών, θα μπορούν να τους προσανατολίσουν καταλλήλως.

24. Πως θα γνωρίζει ο μαθητής τα  τμήματα που μπορεί να εγγραφεί χωρίς Πανελλαδικές και αυτά που θα πρέπει να εισαχθεί μέσω Πανελλαδικών;   

Με βάση τις προτιμήσεις των μαθητών και τον αριθμό εισακτέων που θα έχει αποφασιστεί ανά Τμήμα, θα προκύψει ένας αριθμός Τμημάτων για τα οποία ο αριθμός των προτιμήσεων θα είναι ίσος ή μικρότερος από τον αριθμό εισακτέων. Αυτά τα Τμήματα, στα οποία ο αριθμός των αιτήσεων υπολείπεται των διαθέσιμων θέσεων, ονομάζονται «Τμήματα ελεύθερης πρόσβασης» (ΤΕΠ).

Τα υπόλοιπα Τμήματα, δηλαδή εκείνα στα οποία ο αριθμός των αιτήσεων υπερβαίνει τις διαθέσιμες θέσεις, ονομάζονται «Τμήματα πρόσβασης μόνο με πανελλαδικές εξετάσεις» (ΤΠΠΕ).

25. Και πότε ενημερώνονται οι μαθητές γι αυτά τα τμηματα;

Λίγες μέρες αργότερα, ο μαθητής ενημερώνεται για το ποιες από τις προτιμήσεις του αντιστοιχούν σε ΤΠΠΕ και ποιες σε ΤΕΠ. Από το σύνολο των δηλώσεων θα προκύψουν:

(1) Αυτές στις οποίες θα συμπεριλαμβάνεται ένα τουλάχιστον ΤΕΠ και,

(2) Αυτές στις οποίες όλα τα Τμήματα είναι ΤΠΠΕ.

26. Πότε θα γίνουν οι Πανελλαδικές;

Οι μαθητές της κατηγορίας  ΤΠΠΕ, θα διαγωνιστούν στις πανελλαδικές για την εισαγωγή τους στην Ανώτατη Εκπαίδευση μιας και από τις προτιμήσεις τους στη δήλωση του Ιουλίου δεν έχει προκύψει κανένα «Τμήματα ελεύθερης πρόσβασης» (ΤΕΠ).

27. Πότε θα δηλώσουν οι μαθητές της κατηγορίας ΤΕΠ δηλώνουν αν θα συμμετάσχουν στις πανελλαδικές;

Τον Φεβρουάριο, οι μαθητές της κατηγορίας ΤΕΠ δηλώνουν αν θα συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις ή αν προτιμούν να εισαχθούν σε ένα από τα ΤΕΠ που είχαν
συμπεριλάβει στην αρχική τους δήλωση.

Η δήλωση του Φεβρουαρίου είναι οριστική και δεσμευτική. Συγκεκριμένα, ένας μαθητής που είχε τουλάχιστον ένα ΤΕΠ στη δήλωση του Ιουλίου μπορεί:

(α) να επιλέξει εισαγωγή σε ΑΕΙ μέσω πανελλαδικών εξετάσεων, χάνοντας το δικαίωμα πρόσβασης σε κάποιο από τα ΤΕΠ που είχε δηλώσει ή,

(β) να επιλέξει ένα από τα ΤΕΠ που είχε συμπεριλάβει στη δήλωση του Ιουλίου, οπότε εισάγεται στο Τμήμα αυτό, με μόνη προϋπόθεση την απόκτηση του απολυτηρίου της Γ ́ Λυκείου.

28. Πως θα διαμορφωθεί η τελική βαθμολογία του μαθητή που δήλωσε ότι θα συμμετάσχει στις Πανελλαδικές;

Για τους μαθητές που θα διαγωνιστούν στις πανελλαδικές, ο βαθμός των πανελλαδικών εξετάσεων θα διαμορφωθεί κατά 90% από τον μέσο όρο των βαθμών τους στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και κατά 10% από τον βαθμό του απολυτηρίου.

Η ποσόστωση αυτή προτείνεται να ισχύσει το πρώτο έτος εφαρμογής του νέου συστήματος, δηλ. στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2020.

Όσο το σύστημα καθιερώνεται και ενισχύεται, το ποσοστό του βαθμού του απολυτηρίου θα αυξάνεται σταδιακά.

Σχόλια (15)

 
Παναγιώτα Μ.
13 Φεβ 2019 07:25

Ποτέ ξανά τέτοια ανοργανωσιά. Η κυβέρνηση δεν έχει τη νομιμοποίηση να κάνει αλλαγές πριν τις εκλογές, να βγουν επιτέλους και να πουν ότι δεν αλλάζει τίποτα.

 
αντιδραστικός
13 Φεβ 2019 07:37

τι τυχερά παιδιά! θα ξερουν την υλη αλλα οχι τα μαθηματα και τις σχολές στα πεδία.
ευτυχώς άλλωστε που το πάσχα είναι νωρίς φέτος. φανταστείτε να ήταν αργά όπως στο μεταβατικό (που έγινε κανονικό) σύστημα Μπαλτά-Κουράκη το 2015

 
Κωστας_Δ
13 Φεβ 2019 09:24

Γιατί "καίγονται" να κάνουν αλλαγές για τα παιδιά της φετινής Β΄Λυκείου; Μήπως για να τα τάξουν δήθεν "ελεύθερη πρόσβαση"; Αυτή, τη γνωστή "ελεύθερη πρόσβαση" σε σχολές, που και σήμερα στην ουσία πάλι ελεύθερη είναι με βάσεις κάτω του 5 ή 6;
Αν είναι αυτός ο λόγος τότε δεν υπάρχει κανένας σεβασμός απέναντι όχι μόνο στα παιδιά της "ελεύθερης πρόσβασης" αλλά κυρίως στα παιδιά που διαβάζουν νύχτα μέρα, μη γνωρίζοντας πώς θα εξεταστούν και τι θα γράψουν. Ντροπή...
Και η ουσία όλων είναι η εξής: Αν τεθεί θέμα ΑΔΙΑΒΛΗΤΗΣ ή ΑΞΙΟΠΙΣΤΗΣ εξέτασης με το νέο σύστημα, οι συνέπειες θα είναι ανυπολόγιστες. Για όλους...

 
ΗΡΕΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
13 Φεβ 2019 11:13

ΕΛΕΟΣ.....ΑΝΑΓΓΕΛΛΕΤΑΙ Η ΑΝΑΒΟΛΗ ΠΛΕΙΣΤΑΚΙΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ....
ΕΛΕΟΣ ΑΝΑΓΓΕΛΛΕΤΑΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ....
ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΕΝΑ 30% ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ, ΘΑ ΦΟΙΤΗΣΕΙ ΣΤΑ ΨΑΧΝΑ ΕΥΒΟΙΑΣ, ΣΤΗΝ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ, ΣΤΑ ΓΡΕΒΕΝΑ Η ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΧΟΛΗ Η ΤΜΗΜΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΠΑΝ/ΜΙΟΥ;;;
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΟ ΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΧΡΗΣΙΜΟ ΤΥΠΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ.. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ...ΠΟΙΟ ΤΜΗΜΑ ΜΕ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗ ΓΕΩΠΟΝΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ;;;
ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΙΣΧΥΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ 2020 ΑΛΛΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ....
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ

 
dgr
13 Φεβ 2019 13:33

Οι φετινοί μαθητές της Γ' Λυκείου που επιθυμούν την εισαγωγή τους στις σχολές Μουσικολογίας ΠαΜακ, Ιονίου & Άρτας (σύμφωνα με το ΦΕΚ 4589 / 29-1-19, άρθρο 45) πότε θα γνωρίζουν οριστικά τον τρόπο εισαγωγής τους;

 
Επιφυλακτικός
13 Φεβ 2019 14:43

Ή εγώ δεν καταλαβαίνω ή θα έχουμε υποψήφιους που δεν θα μπουν (χωρούν) στις σχολές ΤΠΠΕ υψηλής ζήτησης και ταυτόχρονα ΤΕΠ σχολές μεσαίας ζήτησης με καινές θέσεις.

 
Νέο λύκειο
13 Φεβ 2019 15:40

ελεύθερη πρόσβαση δε θα είναι, αφού με το τζογάρισμα θα προσπαθούν οι μαθητές να προβλέψουν σχολές που θα είναι ανοικτές.
άρα άνθρακας ο θησαυρός...
απλά για προεκλογικούς λόγους συζητάμε εικονική πραγματικότητα

 
Πεδία και σχολές
13 Φεβ 2019 16:28

Απ΄οτι φαίνεται η Ελλάδα θα παραμείνει στην στρέβλωση της Πληροφορικής χωρίς Πληροφορική, στο Βιολογικό χωρίς Βιολογία, στην Φιλολογία-Νομική χωρίς λατινικά με βούλα Νέου Λυκείου.
Προσανατολισμός Οικονομίας και Πληροφορικής είναι το προσωρινό σύστημα που ήρθε για να μείνει. Ούτε στο Ebacc αυτοί οι νεωτερισμοί, brexit λογικής.

 
Σ.Π. ΠΕ86
13 Φεβ 2019 16:56

Ερώτημα 29: Θα υπάρχει επιτροπή ενδοσχολικών εξετάσεων και υπεύθυνος έλεγχος στην βαθμολόγηση των γραπτών κατ' αντιστοιχία με τις πανελλαδικές εξετάσεις; ( ή απλώς θα αυξηθεί το κόστος των ενδοσχολικών εξετάσεων -τετράδια και αυτοκόλλητα για την κάλυψη του ονόματος, ασφαλής μεταφορά γραπτών ..- ενώ οι μαθητές θα εύχονται να τους τύχουν επιτηρητές που θα κοιτάζουν και την θέα από το παράθυρο ή διορθωτές που λόγω του φόρτου εργασίας στο σχολείο τους θα ξεπετάξουν τα γραπτά σε χρόνο dt;)
Απάντηση...

 
Πληροφορική
13 Φεβ 2019 17:26

Ερώτημα 30: Υπάρχει άλλη χώρα με πεδίο Οικονομίας και Πληροφορικής; Που λογίζει την Πληροφορική ως μη Θετική Επιστήμη

 
Αξιοκρατία
13 Φεβ 2019 17:30

Κάθε νομός δικά του θέματα; Δυο μέτρα και δυο σταθμά δηλαδή. Διαφορετικές ευκαιρίες για τις ίδιες θέσεις. Πάλι το ΣτΕ θα πιάσει δουλειά!

 
ΣΥΡΙΖΙΣΤΑΝ
13 Φεβ 2019 19:25

Και μετά ξυπνήσανε.... Τη ΝΔ τη ρωτήσανε???

 
ΚΙΝ
13 Φεβ 2019 19:36

Αναβολή της αναβολής για την ανακοίνωση και ψήφιση των αλλαγών που έχει εξαγγείλει ο Κος Πρωθυπουργός εδώ και δύο χρόνια και ο Κος Υπουργός τονιζε εδώ και καιρό ότι στο κάθε φορά άμεσο μέλλον θα εφαρμόσει. Δε θα σχολιάσω τπτ σχετικά με κάποιο τεχνικό θέμα για τις επικείμενες αλλαγές, όχι γιατί το έχω πράξει ήδη στο παρελθόν, αλλά γιατί ΔΕΝ πιστεύω ότι θα υλοποιηθεί τπτ από αυτές. Δεν πιστεύω ότι θα γίνει πράξη κάτι που κατά τις εξαγγελίες και προθέσεις της κυβέρνησης είναι δίκαιο. Να υπενθυμίσω ότι έρχονται εκλογές και οι πολίτες θα εκφραστούν

 
Στράτος
13 Φεβ 2019 20:19

Πρώτα η ύλη των μαθημάτων, μετά ο νόμος με τα μαθήματα και όλα τα σχετικά! Αστειότητες!
Ας πούμε: Στο μάθημα της Κοινωνιολογίας που θα αντικαταστήσει τα Λατινικά στην Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών, ποια ύλη θα δοθεί; Από ποιο βιβλίο; Εδώ δεν έχουν αποφασίσει το βιβλίο, πως θα δώσουν την ύλη;
Η επιμονή για εφαρμογή του συστήματος από τη Β΄ Λυκείου τη φετινή, σχετίζεται μήπως με το γεγονός ότι οι μαθητές της Β΄ Λυκείου ψηφίζουν το Μάιο; Νομίζουν στην κυβέρνηση ότι οι μαθητές αυτοί θα τους επιβραβεύσουν για την ανησυχία που τους δημιουργούν με τις συνεχείς αναβολές της νομοθέτησης των αλλαγών στο Λύκειο;

 
Κωστας_Δ
13 Φεβ 2019 22:28

Αν η κύρια έννοια του Υπουργείου με το νέο σύστημα είναι οι "πράσινες" και "κόκκινες" σχολές (ειδικά οι "πράσινες" που θα ακουστεί και η "ελεύθερη πρόσβαση"), ας το κάνει. Ούτως ή άλλως ελεύθερη είναι και τώρα.
Αν όμως με το 10% των "τοπικών" εξετάσεων τίθενται ερωτήματα για ισοτιμία εξέτασης, αξιοπιστία και διαβλητότητα (για όλα τα προηγούμενα δεν πρέπει να υπάρχει ούτε υποψία, αλλιώς το σύστημα θα καταρρεύσει και θα παρασύρει τους πάντες) να μην μετρήσουν αυτές οι τοπικές εξετάσεις στα πανελλήνια μόρια, τουλάχιστον μέχρι να εξασφαλίζονται απόλυτα όλα τα προηγούμενα. Όλοι οι εκπαιδευτικοί και γονείς θα πρέπει να έχουμε την προσοχή μας ακόμα και για το 10% των μορίων (ειδικά σε σχολές με μεγάλο ανταγωνισμό, το 10% είναι πολύ μεγάλο ποσοστό για να αγνοηθεί!)

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ