Placeholder

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Υπουργός: Την άλλη εβδομάδα η Εξεταστέα Ύλη των Πανελλαδικών 2020

Πριν το Πάσχα η ανακοίνωση και ψήφιση στη Βουλή του νέου συστήματος πρόσβασης στα ΑΕΙ
Δημοσίευση: 14/02/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Την άλλη εβδομάδα θα ανακοινωθεί  η εξεταστέα ύλη που θα διαγωνιστούν  του χρόνου οι  μαθητές  στις Πανελλαδικές.

Αυτό ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου, μιλώντας στον ρ/σ NEWS 247, επιβεβαιώνοντας πλήρως προχθεσινό ρεπορτάζ του esos.

Ετσι οι μαθητές που φοιτούν φέτος στη Β Λυκείου θα έχουν την τύχη να γνωρίζουν την εξεταστέα ύλη που θα διαγωνιστούν του χρόνου στις Πανελλαδικές , τέσσερις μήνες νωρίτερα, αντί  τον Αύγουστο όπως γίνεται κάθε χρόνο.

Ειδικότερα ο υπουργός Παιδείας είπε τα εξής:

  • Θα έχουμε καλά νέα την ερχόμενη εβδομάδα.
  • Εμείς θέλουμε να το πάμε πάρα πολύ ουσιαστικά και ήρεμα.
  • Το ΙΕΠ θα μας προτείνει το περιεχόμενο των μαθημάτων. Αυτό έχει σημασία.
  • Δυστυχώς αυτό είναι κάτω από την  πίεση των φροντιστηρίων, των οικογενειών που οι μαθητές της Β Λυκείου προετοιμάζονται από τώρα.
  • Με αυτά εγώ έχω εκφράσει την πλήρη διαφωνία μου.
  • Είναι παιδαγωγικά πράγματα που δεν είναι άσωστα, αλλά είναι μια πραγματικότητα και αυτή πάμε να αλλάξουμε.
  • Εμείς λοιπόν θα δούμε τι προτάσεις μας κάνει το ΙΕΠ για το Πρόγραμμα Σπουδών

Πριν το Πάσχα η ανακοίνωση και ψήφιση στη Βουλή του νέου συστήματος πρόσβασης στα ΑΕΙ

Οσον αφορά τις αλλαγές το Λύκειο και το νέο σύστημα βάσει του οποίοι οι φετινοί μαθητές της Β Λυκείου θα εισαχθούν του χρόνου (2020) στα ΑΕΙ , θα ανακοινωθούν πριν το Πάσχα , τέλη Μαρτίου με αρχές Απριλίου, προκειμένου να πάρουν το “δρόμο” για τη Βουλή.

Προ ημερών ανώτατης   πηγής τη  πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας, απαντώντας σε ερώτηση του esos δήλωσε ότι

“Ακόμη  ετοιμάζεται το Σχέδιο αλλαγών για το Λύκειο και νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ”.

Σε άλλη ερώτησή μας ότι υπάρχουν πληροφορίες ότι οι αλλαγές δεν θα φορούν τους μαθητές που φέτος φοιτούν στη Β Λυκείου αλλά της Α Λυκείου το διέψευσε κατηγορηματικά.

Οι αλλαγές στο Λύκειο και νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ

Τμήματα που θα «κοκκινίζουν» και τμήματα που  θα «πρασινίζουν» στο Μηχανογραφικό που θα συμπληρώνουν οι υποψήφιοι, θα περιλαμβάνει το νέο σύστημα πρόσβασης στα Πανεπιστήμια και ΤΕΙ.

Το χρώμα  δεν θα είναι μόνιμο για κανένα τμήμα, αλλά θα το αποκτά κάθε χρόνο , ανάλογα με τη ζήτηση από την πλευρά των υποψηφίων.

Το κόκκινο χρώμα θα δίνεται στα τμήματα που θα έχουν μεγάλη μεγαλύτερη ζήτηση  . Σε αυτά τα τμήματα   οι υποψήφιοι θα εισάγονται μέσω των Πανελλαδικών Εξετάσεων
 
Το πράσινο χρώμα θα δίνεται στα τμήματα με τι μικρότερη ζήτηση και θα δίνεται το “σήμα” στους υποψηφίους ότι μπορούν  να εισαχθούν ελεύθερα με το βαθμό του Απολυτηρίου.

28 ερωτήσεις- απαντήσεις για το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και τις αλλαγές στο Λύκειο

Το esos προκειμένου να βοηθήσει τους μαθητές της Β Λυκείου, οι οποίοι θα “εγκαινιάσουν το νέο σύστημα πρόσβασης στα ΑΕΙ, ετοίμασε 28 ερωτήσεις- απαντήσεις για το  νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και τις αλλαγές στο Λύκειο, βασισμένες στις τελευταίες ανακοινώσεις που έκανε   ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου.

Άλλωστε όπως διαβεβαίωσε ο Κ. Γαβρόγλου όποιες τροποποιήσεις γίνουν στο αρχικό σχέδιο η κεντρική φιλοσοφία δεν θα αλλάξει.

1. Από πότε θα ισχύσει το νέο σύστημα πρόσβασης στα ΑΕΙ

Οι αλλαγές  θα ισχύσουν από το 2019 – 2020. Δηλαδή το νέο σύστημα  θα  το “εγκαινιάσουν  οι μαθητές που φοιτούν στη Β Λυκείου, το τρέχον σχολικό έτος  2018-19.

2. Τα Προγράμματα Σπουδών θα είναι τα σημερινά;

Το υπουργείο Παιδείας  με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής επεξεργάζονται νέα προγράμματα σπουδών για το γ]Γυμνάσιο και  για την Α’ και Β’ Λυκείου.

3. Οι εκπαιδευτικοί θα επιμορφωθούν επί των νέων δεδομένων;

 Θα θεσμοθετηθεί το Εθνικό Σχέδιο Επιμόρφωσης των Εκπαιδευτικών, μέσα από το οποίο  θα γίνει η σχετική επιμόρφωση.

4. Ποιος ο ρόλος της Β και Γ Λυκείου;

Στη Β Λυκείου θα ολοκληρώνονται οι εγκύκλιες σπουδές και στη Γ Λυκείου ο μαθητής θα  αποκτά έναν χαρακτήρα προπαρασκευαστικής τάξης για την εισαγωγή στην Ανώτατη Εκπαίδευση.

5. Οι αλλαγές αυτές αφορούν και τα ΕΠΑΛ;

Οι προτάσεις αυτές θα ισχύουν για το Γενικό Λύκειο, ενώ για τα Επαγγελματικά Λύκεια τα πράγματα θα συνεχίσουν να έχουν όπως είναι σήμερα.

6. Ποιες αλλαγές θα έχουν στη Β Λυκείου κατά το νέο σχολικό έτος 2018-19;

Στη Β Λυκείου το μόνο που θα αλλάζει από φέτος είναι ότι το μάθημα της Πολιτικής Παιδείας θα αντικατασταθεί από το μάθημα Πολίτης και Δημοκρατία και με το αντίστοιχο εγχειρίδιο και από του χρόνου θα υπάρχουν οι άλλες σχετικές αλλαγές.

7. Ποιες αλλαγές θα ισχύσουν από του χρόνου στη Γ Λυκείου;

Οι τρεις Ομάδες Προσανατολισμού, γίνονται τέσσερις, κάθε μία από τις οποίες αντιστοιχεί σε ένα Επιστημονικό Πεδίο.

8. Σε μαθήματα;

Αντικαθίσταται το μάθημα των Λατινικών με το μάθημα της Κοινωνιολογίας. Το μάθημα των Αρχών της Οικονομικής Θεωρίας εμπλουτίζεται το περιεχόμενό του για να αναδειχθεί και η κοινωνική διάσταση της οικονομίας.

9. Τι περιλαμβάνει η κάθε ομάδα Προσανατολισμού ;

Τα βασικά μαθήματα της κάθε ομάδας είναι τα ίδια με την αντίστοιχη σημερινή Ομάδα Προσανατολισμού, με εξαίρεση την αντικατάσταση των Λατινικών από το μάθημα της Κοινωνιολογίας.

Σύμφωνα με τον υπουργό Παιδείας η  αντικατάσταση αυτή κρίθηκε απαραίτητη αφ' ενός γιατί από όλο το φάσμα των επιστημών του 1ου Επιστημονικού Πεδίου τα Λατινικά αφορούσαν μόνο τα Τμήματα Φιλολογίας και αφ' ετέρου γιατί με την εξαιρετικά περιορισμένη εξεταστέα ύλη τους προκαλούσαν στρεβλώσεις στην τελική βαθμολογία των υποψηφίων.

Επίσης, τα μαθήματα Νεοελληνική Γλώσσα και Νεοελληνική Λογοτεχνία ενοποιούνται στο μάθημα Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, το οποίο είναι εξεταζόμενο για όλους τους υποψηφίους.

Η σημερινή Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών διαιρείται σε δύο Ομάδες Προσανατολισμού, την Ομάδα Προσανατολισμού «Θετικές Σπουδές» και την Ομάδα Προσανατολισμού «Σπουδές Υγείας». Η πρώτη οδηγεί στο δεύτερο και η δεύτερη στο τρίτο Επιστημονικό Πεδίο.

Κάθε Ομάδα Προσανατολισμού περιλαμβάνει μόνο τα μαθήματα στα οποία οι υποψήφιοι θα εξεταστούν τόσο για το απολυτήριο όσο και για την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

10. Οι συντελεστές βαρύτητας;

Καταργούνται οι συντελεστές βαρύτητας. Όλα τα μαθήματα θα έχουν την ίδια ακριβώς βαρύτητα.

11. Ποια είναι τα υποχρεωτικά μαθήματα;

Για το ημερήσιο Γενικό Λύκειο προβλέπονται τρία υποχρεωτικά μαθήματα: το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Γραμματείας ενιαίο μάθημα για 6 ώρες, το μάθημα των Θρησκευτικών για 1 ώρα και το μάθημα της Φυσικής Αγωγής για 2 ώρες, ενώ για το εσπερινό Γενικό Λύκειο προβλέπονται δύο μαθήματα Γενικής Παιδείας, Νεοελληνική Γλώσσα (6 ώρες) και Θρησκευτικά (1 ώρα).

12. Τι θα ισχύσει για τα ειδικά  μαθήματα;

Επιπλέον για το ημερήσιο Γενικό Λύκειο προβλέπονται δύο διδακτικές ώρες για ένα μάθημα επιλογής. Στις επιλογές περιλαμβάνονται ειδικά μαθήματα που οι υποψήφιοι μπορεί να χρειαστούν και για την εισαγωγή τους σε κάποια Τμήματα.

13. Η ύλη των μαθημάτων θα αυξηθεί;

Η ύλη θα αυξηθεί σε κάποια μαθήματα, αλλά σε καμία περίπτωση αναλογικά με την αύξηση ωρών.  

14. Θα υπάρξουν τρίμηνα ή τετράμηνα;

θα υπάρχουν οι βαθμοί των τετραμήνων οι οποίοι θα προσδιορίζονται όπως περίπου προσδιορίζονται και σήμερα, εκτός προφανώς τη Φυσική Αγωγή, δε θα μετράει στον υπολογισμό των βαθμών των τετραμήνων.  

Οι βαθμοί των τετραμήνων θα διαμορφώνονται για όλα τα μαθήματα εκτός της Φυσικής Αγωγής, από ωριαία διαγωνίσματα και εργασίες, όπως συμβαίνει και σήμερα.

Οι γραπτές ενδοσχολικές απολυτήριες εξετάσεις του Ιουνίου θα γίνονται στα τέσσερα εξάωρα μαθήματα (βλ. παραπάνω), τα ίδια στα οποία θα εξετάζονται στη συνέχεια όσοι επιλέξουν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις.

15. Οι ενδοσχολικές απολυτήριες εξετάσεις κάθε πότε θα γίνονται;

Οι γραπτές ενδοσχολικές απολυτήριες εξετάσεις του Ιουνίου θα γίνονται στα τέσσερα εξάωρα μαθήματα , τα ίδια στα οποία θα εξετάζονται στη συνέχεια όσοι επιλέξουν να συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις.

16. Από ποιους  θα επιλέγονται τα θέματα των ενδοσχολικών εξετάσεων;

Τα σχολεία θα χωριστούν σε ομάδες, ανά Δήμο στις μεγάλες πόλεις και ανά Νομό στην επαρχία. Τα θέματα σε κάθε εξεταζόμενο μάθημα θα προετοιμάζονται από ομάδα διδασκόντων όλων των σχολείων ανά ομάδα και το τελικό διαγώνισμα θα προκύπτει μετά από κλήρωση ομάδας θεμάτων μέσα από ένα μεγαλύτερο πλήθος. Τα θέματα θα στέλνονται ηλεκτρονικά στους μαθητές των σχολείων της συγκεκριμένης ομάδας και η εξέταση θα είναι δίωρη.

17. Επιτηρητές ποιοι θα είναι;

Επιτηρητές θα είναι οι καθηγητές των δημόσιων σχολείων αλλά διαφορετικής ειδικότητας από την ειδικότητα των καθηγητών του εξεταζόμενου μαθήματος.

18. Στα ιδιωτικά σχολεία;

Στα ιδιωτικά σχολεία οι επιτηρητές θα είναι ένας από το δημόσιο σχολείο και ένας από το ιδιωτικό σχολείο.

19. Τα γραπτά των μαθητών από ποιους εκπαιδευτικούς θα διορθώνονται;

Τα γραπτά των μαθητών, αφού καλυφθούν τα ονόματα, θα βαθμολογούνται από καθηγητή άλλου γειτονικού σχολείου.

20. Πως θα προκύπτει ο βαθμός του Απολυτηρίου;

Ο βαθμός για κάθε γραπτώς εξεταζόμενο μάθημα θα προκύπτει με βαρύτητα 40% για την τελική ενδοσχολική εξέταση και 60% για τον βαθμό των δύο τετραμήνων. Για τα άλλα μαθήματα, ο τελικός βαθμός θα προκύπτει κατά 100% από τον βαθμό των δύο τετραμήνων. Ο βαθμός του απολυτηρίου θα προκύπτει από τον μέσο όρο όλων των μαθημάτων που θα διδάσκονται στην Γ ́ Λυκείου.

21. Πως θα γίνεται η εισαγωγή στα ΑΕΙ;

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της Β’ Λυκείου (τον Ιούλιο), όλοι οι μαθητές που επιθυμούν να συνεχίσουν τις σπουδές τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση υποχρεούνται να συμπληρώσουν Α’ δήλωση προτίμησης (μηχανογραφικό) με τις 10 προτιμήσεις Τμημάτων στα οποία επιθυμούν να φοιτήσουν.

Αυτό θα το κάνουν για πρώτη φορά οι μαθητές που θα φοιτήσουν τη νέα σχολική χρονιά στη Β Λυκείου.

22. Οι μαθητές της Β Λυκείου που δεν θα κάνουν την Α δήλωση χάνουν δικαιώματα;

Οι μαθητές που δε θα υποβάλουν την Α ́ δήλωση του Ιουλίου χάνουν το δικαίωμα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, με ή χωρίς πανελλαδικές εξετάσεις για τη χρονιά αυτή.

Ο αριθμός 10 είναι ενδεικτικός, αλλά τα μοντέλα τα οποία έχει επεξεργαστεί το ΥΠΠΕΘ δείχνουν ότι δεν μπορεί να είναι ούτε πολύ μικρότερος, ούτε πολύ μεγαλύτερος.

23. Θα υπάρξει πρόγραμμα  Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού προς τους μαθητές της Β. Λυκείου;

Η δυνατότητα των αποφοίτων της Β’ Λυκείου να συμπληρώσουν ένα πρώτο μηχανογραφικό με περιορισμένο αριθμό προτιμήσεων αποτελεί μία εξαιρετική ευκαιρία ωρίμανσης των προβληματισμών και της στοχοθεσίας τους.

Η συμπλήρωση   της δήλωσης προτίμησης θα αποτελεί την κατάληξη προγράμματος Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού Προσανατολισμού, το οποίο θα πραγματοποιείται μέχρι τη λήξη των προαγωγικών εξετάσεων της Β ́ Λυκείου.

Με τον τρόπο αυτόν θα προηγείται η ενημέρωση και η συμβουλευτική και θα ακολουθεί η συμπλήρωση του μηχανογραφικού.

Σ' αυτή τη διαδικασία συμπλήρωσης του μηχανογραφικού πρωτεύοντα ρόλο θα διαδραματίσουν οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι, γνωρίζοντας τις επιδόσεις και κλίσεις των μαθητών, θα μπορούν να τους προσανατολίσουν καταλλήλως.

24. Πως θα γνωρίζει ο μαθητής τα  τμήματα που μπορεί να εγγραφεί χωρίς Πανελλαδικές και αυτά που θα πρέπει να εισαχθεί μέσω Πανελλαδικών;   

Με βάση τις προτιμήσεις των μαθητών και τον αριθμό εισακτέων που θα έχει αποφασιστεί ανά Τμήμα, θα προκύψει ένας αριθμός Τμημάτων για τα οποία ο αριθμός των προτιμήσεων θα είναι ίσος ή μικρότερος από τον αριθμό εισακτέων. Αυτά τα Τμήματα, στα οποία ο αριθμός των αιτήσεων υπολείπεται των διαθέσιμων θέσεων, ονομάζονται «Τμήματα ελεύθερης πρόσβασης» (ΤΕΠ).

Τα υπόλοιπα Τμήματα, δηλαδή εκείνα στα οποία ο αριθμός των αιτήσεων υπερβαίνει τις διαθέσιμες θέσεις, ονομάζονται «Τμήματα πρόσβασης μόνο με πανελλαδικές εξετάσεις» (ΤΠΠΕ).

25. Και πότε ενημερώνονται οι μαθητές γι αυτά τα τμηματα;

Λίγες μέρες αργότερα, ο μαθητής ενημερώνεται για το ποιες από τις προτιμήσεις του αντιστοιχούν σε ΤΠΠΕ και ποιες σε ΤΕΠ. Από το σύνολο των δηλώσεων θα προκύψουν:

(1) Αυτές στις οποίες θα συμπεριλαμβάνεται ένα τουλάχιστον ΤΕΠ και,

(2) Αυτές στις οποίες όλα τα Τμήματα είναι ΤΠΠΕ.

26. Πότε θα γίνουν οι Πανελλαδικές;

Οι μαθητές της κατηγορίας  ΤΠΠΕ, θα διαγωνιστούν στις πανελλαδικές για την εισαγωγή τους στην Ανώτατη Εκπαίδευση μιας και από τις προτιμήσεις τους στη δήλωση του Ιουλίου δεν έχει προκύψει κανένα «Τμήματα ελεύθερης πρόσβασης» (ΤΕΠ).

27. Πότε θα δηλώσουν οι μαθητές της κατηγορίας ΤΕΠ δηλώνουν αν θα συμμετάσχουν στις πανελλαδικές;

Τον Φεβρουάριο, οι μαθητές της κατηγορίας ΤΕΠ δηλώνουν αν θα συμμετάσχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις ή αν προτιμούν να εισαχθούν σε ένα από τα ΤΕΠ που είχαν
συμπεριλάβει στην αρχική τους δήλωση.

Η δήλωση του Φεβρουαρίου είναι οριστική και δεσμευτική. Συγκεκριμένα, ένας μαθητής που είχε τουλάχιστον ένα ΤΕΠ στη δήλωση του Ιουλίου μπορεί:

(α) να επιλέξει εισαγωγή σε ΑΕΙ μέσω πανελλαδικών εξετάσεων, χάνοντας το δικαίωμα πρόσβασης σε κάποιο από τα ΤΕΠ που είχε δηλώσει ή,

(β) να επιλέξει ένα από τα ΤΕΠ που είχε συμπεριλάβει στη δήλωση του Ιουλίου, οπότε εισάγεται στο Τμήμα αυτό, με μόνη προϋπόθεση την απόκτηση του απολυτηρίου της Γ ́ Λυκείου.

28. Πως θα διαμορφωθεί η τελική βαθμολογία του μαθητή που δήλωσε ότι θα συμμετάσχει στις Πανελλαδικές;

Για τους μαθητές που θα διαγωνιστούν στις πανελλαδικές, ο βαθμός των πανελλαδικών εξετάσεων θα διαμορφωθεί κατά 90% από τον μέσο όρο των βαθμών τους στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα και κατά 10% από τον βαθμό του απολυτηρίου.

Η ποσόστωση αυτή προτείνεται να ισχύσει το πρώτο έτος εφαρμογής του νέου συστήματος, δηλ. στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2020.

Όσο το σύστημα καθιερώνεται και ενισχύεται, το ποσοστό του βαθμού του απολυτηρίου θα αυξάνεται σταδιακά.

 

Σχόλια (7)

 
Τύχη βουνό
14 Φεβ 2019 17:35

πρόκειται για μια τυχερή φουρνιά, το σύμπαν φρόντισε για αυτά τα παιδιά να μην ξέρουν με τι σύστημα θα δώσουν εξετάσεις...πέρα από τη νομοθεσία που επιβάλλει να γνωρίζουν...

 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
14 Φεβ 2019 18:04

Κε Υπουργέ θεωρώ ότι η πορεία των εξελίξεων γίνεται αναστροφα από ότι πρέπει. Πρώτα πρέπει να ψηφιστεί ο νόμος για τις αλλαγές στο εξεταστικο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ και μετά να ανακοινωθεί η ύλη των μαθημάτων . Το ίδιο είχε γίνει και στην περίπτωση των αλλαγών στη Γ Λυκειου επί Κου Αρβανιτοπουλου και τελικά λόγω πολιτικών εξελίξεων τπτ δεν υλοποιήθηκε. Ξέρετε είμαστε πολίτες αυτής της ταλαιπωρημενης χωρας και έχουμε βιώσει αρκετές ανακολουθίες στο παρελθόν από άλλες κυβερνήσεις ,ώστε και τώρα να δυσπιστουμε. Η εύλογη απορία μου είναι για ποιο λόγο δεν ακολουθεισατε την πεπατημένη και λογικής σειράς διαδικασιών που προανέφερα ???? Εξάλλου εδώ και δύο χρόνια έχετε ως κυβέρνηση εξαγγείλει αυτόν το νόμο που ακόμα δεν έχετε ψηφίσει. Νομίζω δεν υπάρχει απάντηση εκ μέρους σας ούτε και επιχειρήματα να την υποστηρίξετε. Ξέρετε βέβαια ότι οι μαθητές οι γονείς και οι καθηγητές τους ζούμε σε αβεβαιότητα για ένα τόσο σοβαρο θέμα. Εκτός κι αν είναι σοβαρό ΜΟΝΟ για μας και ΟΧΙ για εσάς .

 
Ελεύθερη πρόσβαση
14 Φεβ 2019 19:56

Το (φανταστικό) αφήγημα της ελεύθερης πρόσβασης είναι η απάντηση ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕ σε αυτό που ρωτάς...

 
Όμηρος
14 Φεβ 2019 22:03

Αν δεν ήταν το παιδί μου στη Β Λυκείου, θα έλεγα ότι πρόκειται απλώς για ένα κακόγουστο αστείο. Δυστυχώς όμως αυτό που συμβαίνει ξεπερνά τα όρια της φαιδρότητα. Η απόλυτη ανοργανωσιά. Από μήνα σε μήνα φτάσαμε Πάσχα. Τι παράδειγμα δίνει ο ίδιος ο υπουργός στους εφήβους, όταν επί της ουσίας τους κοροϊδεύει !

 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
16 Φεβ 2019 09:14

Σύμφωνα με το άρθρο του esos και σχετικά με τη συνέντευξη του Κου Υπουργού στο news 247 δεν προκύπτει να είπε ότι θα ψηφιστουν πριν το Πάσχα οι αλλαγές για το νέο εξεταστικο σύστημα. Ως εκ τούτου προκύπτει ασαφεια ως προς τη ψήφιση τους. Τπτ δεν είναι τυχαίο ως προς την πολιτική στρατηγική του Κου Υπουργού ως πολιτικός παράγοντας. Να σας εκφράσω Κε Υπουργέ την απογοήτευση του κόσμου που πίστεψε το " πρώτη φορά Αριστερά " , όπως επίσης και το "ήταν δίκαιο και πρέπει να γίνει πράξη " . Η αβεβαιότητα των μαθητών των γονέων και των εκπαιδευτικων για τις αλλαγές που ποτέ δεν έγιναν ενώ εξαγγελθηκαν ακόμη και από τον Κο Πρωθυπουργό ,σίγουρα έχει δημιουργήσει την προαναφερομενη απογοήτευση.

 
Σπάρτακος
16 Φεβ 2019 10:21

Ομολογώ πως δεν με βρίσκει σύμφωνο η τακτική του Υπουργείου! Οφείλει ο υπουργός Παιδείας,όπως και ο κάθε υπουργός,να αφουγκράζεται τον παλμό της κοινωνίας! Ο κοινωνικός παλμός αυτή την εποχή,ιδιαίτερα των παιδιών της β' Λυκείου,είναι έντονος και αγχώδης!! Σαν τον παλμό της καρδιάς ενός καρδιοπαθούς! Κρίμα υπουργέ!!

 
Δημήτρης Ιωάννου
18 Φεβ 2019 09:41

Θα ανακοινωθεί και η ύλη για τα ΕΠΑΛ ή τα ΕΠΑΛ είναι λύκειο για τα παιδιά ενός κατώτερου θεού;

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ