Placeholder

Είστε εδώ

ΚΟΛΕΓΙΑ

Υπουργός: Τα περισσότερα Κολέγια κοροϊδεύουν τα παιδιά

Β. Δασκαλάκης: Ψευδείς οι ισχυρισμοί του Κ. Γαβρόγλου-Το ελληνικό Κράτος έπρεπε να ενισχύσει τα ελληνικά Κολέγια
Δημοσίευση: 14/02/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Τα περισσότερα Κολέγια, όχι όλα, κοροϊδεύουν τα παιδιά , δήλωσε σήμερα ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου και προανήγγειλε νόμο μέσα στο Μάρτη.

“Είναι ψευδές ότι υπόσχονται τα ελληνικά Κολέγια ακαδημαϊκή αναγνώριση.Εδώ και καιρό μετά από απαίτηση των Βρυξελλών αναγνωρίζεται επαγγελματικά τα πτυχία των Κολεγίων που προσφέρουν σπουδές που οδηγούν σε πτυχία  αναγνωρισμένων ευρωπαϊκών και μη Πανεπιστημίων”, απάντησε στον υπουργό Παιδείας μέσω του esos ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Κολεγίων Βασίλης Δασκαλάκης.

Ειδικότερα ο υπουργός Παιδείας δήλωσε  τα εξής:

  • Τα περισσότερα Κολέγια, όχι όλα, κοροϊδεύουν τα παιδιά
  • Εμείς θα βάλουμε ένα πολύ αυστηρό πλαίσιο λειτουργίας των Κολεγίων.
  • Μέχρι τώρα τα Κολέγια και με μια πολύ περίπλοκη νομοθεσία επί υπουργίας Κ. Αρβανιστόπουλου, ουσιαστικά υπόσχονται τα Κολέγια  ότι θα τους δώσουν πτυχία που είναι και ακαδημαϊκά και επαγγελματικά  ισότιμα με τα πτυχία των ελληνικών ΑΕΙ .
  • Αυτό είχε επιτευχθεί από αυτό τον απίστευτο θεσμό που είχε ιδρυθεί.
  • Εμείς λέμε επαγγελματικά  δικαιώματα ναι γιατί υπάρχει η ευρωπαική νομοθεσία.
  • Ακαδημαική ισοτιμία δεν μπορεί να πάρει  ένας απόφοιτος Κολεγίου.
  • Ήταν ένας τρόπος με το νόμο του Κ. Αρβανιτόπουλου για να υπονομευθεί το άρθρο 16.
  • Θα πρέπει να υπάρχει ένας έλεγχος των Προγραμμάτων Σπουδών .
  • Να υπάρχει ένας έλεγχος επί της ουσίας στις εγκαταστάσεις.
  • Υπάρχει τώρα ένας υποτυπώδης έλεγχος.
  • Αυτό όλο πρόκειται να το αλλάξουμε.
  • Μέσα στο Μάρτιο θα ψηφιστεί σχετικός νόμος

Η απάντηση του προέδρου του Συνδέσμου Ελληνικών Κολεγίων

Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Κολεγίων, απαντώντας στον υπουργό Παιδείας , τόνισε τα εξής

Είναι ψευδές: Κατ αρχήν είναι ψευδές ότι υπόσχονται τα ελληνικά Κολέγια ακαδημαϊκή αναγνώριση.Εδώ και καιρό μετά από απαίτηση των Βρυξελλών αναγνωρίζεται επαγγελματικά τα πτυχία των Κολεγίων που προσφέρουν σπουδές που οδηγούν σε πτυχία  αναγνωρισμένων ευρωπαϊκών και μη Πανεπιστημίων .

Αυστηροί οι έλεγχοι των κτηρίων: Ο κτιριολογικός έλεγχος  που   γίνεται    από το υπουργείο Παιδείας και ιδιαίτερα από τον ΕΟΠΠΕΠ είναι  ιδιαίτερα αυστηρός .

Ποιοτικοί έλεγχοι: Ο δε ποιοτικός έλεγχος που ασκούν οι  δημόσιοι ελεγκτικοί μηχανισμοί ποιότητας των Βρετανικών Πανεπιστημίων στα αναγνωρισμένα Βρετανικά Πανεπιστήμια με τα οποία συνεργάζονται τα Κολέγιά μας είναι  υστηρέος και περιλαμβάνει τον ποιοτικό  έλεγχο των συνεργαζόμενων Κολεγίων.

Η χρησιμότητα αυτών των Κολεγίων: Με πολύ απλά μαθηματικά μπορούμε να δούμε τη χρησιμότητα αυτών των Κολεγίων , ώστε να μη φεύγουν τα παιδιά κατά δεκάδες χιλιάδες για σπουδές στο εξωτερικό  (περισσότερα εκ των οποίων δεν επιστρέφουν ποτέ στην  πατρίδα μας)

Το Κράτος έπρεπε να ενισχύσει το Κολέγια: Το ελληνικό Κράτος  έπρεπε να ενισχύσει τα ελληνικά Κολέγια αυτά ώστε να προσελκύσουν δεκάδες χιλιάδες ξένους σπουδαστές, κάτι το οποίο  είναι εφικτό.

Οι Κυπριακές Αρχές: Θα αναφερθώ στο παράδειγμα των έξυπνων Κυπριακών αρχών που όχι μόνον νομοθετικά κάλυψαν τη λειτουργία των ιδιωτικών αυτών Κολεγίων αλλά και τα επιδοτούν σύμφωνα με τον αριθμό των ξένων σπουδαστών τους.

40.000 ξένοι σπουδαστές στην Κύπρο: Υπολογίζεται στην Κύπρο στους ιδιωτικούς αυτούς τριτοβάθμιους φορείς ότι  φοιτούν κατά προσέγγιση 40.000 σπουδαστές για να μην αναφερθώ ακόμα και στα κατεχόμενα της Κύπρου όπου σε ανάλογα Κολέγια και Πανεπιστήμια φοιτούν πολλές δεκάδες χιλιάδες ακόμη  σπουδαστές.

200.000 ξένοι σπουδαστές στη Ελλάδα: Σκεφτείτε  τι θα γινόταν αν το Κράτος ενισχύοντας τη λειτουργία των Κολεγίων θα  είχε  κατά τους πιο μέτριους υπολογισμούς πάνω από 200.000  ξένους σπουδαστές την επόμενη τετραετία, με αποτέλεσμα   τη  ραγδαία αύξηση των κρατικών εσόδων .

Οικοδομική δραστηριότητα: Αξίζει να σημειωθεί ότι μεγαλύτερο μέρος της ραγδαίας αύξησης της οικοδομικής  δραστηριότητας στην  Κύπρο οφείλεται στην κατασκευή δεκάδων χιλιάδων δωματίων για τους ξένους  σπουδαστές.

Ο Σύνδεσμος Κολεγίων: Θέλω να επισημάνω στο υπουργείο Παιδείας ότι ο Σύνδεσμος των Ελληνικών Κολεγίων είναι αυτός που   επέμενε  πάντα στο να μπουν αυστηρές προϋποθέσεις λειτουργίας κάτι που γίνεται ήδη.

Ασφαλώς  κάθε κλάδο ιδιωτικό ή δημόσιο… υπάρχουν και αυτοί που παρέχουν κακές υπηρεσίες τις οποίες καταδικάζουμε και  αν υπάρχουν ασφαλών δεν τους δεχόμαστε ως μέλη του Συνδέσμου μας.

Σχόλια (38)

 
Οτιναναι
14 Φεβ 2019 20:36

Αλλά λόγια να αγαπιόμαστε για να μην εφαρμοστεί ότι υπάρχει σε όλο τον κόσμο. Και κολέγια πρέπει να υπάρχουν και ιδιωτικά Πανεπιστήμια. Εσείς που λέτε τις εξυπνάδες για κάντε μια βόλτα στις εγκαταστασεις κρατικών πανεπιστημίων και ΤΕΙ να δείτε ποσα κτήρια είναι πολεοδομικώς παρανομα πόσα έχουν πυρασφάλεια κλπ να μας πείτε και εμάς. ...

 
μπραβο στο δασκαλακη
14 Φεβ 2019 21:21

αλλα που να φτασουμε τους κυπριους!!!
πειτε κ για τα λεφτα των ελληνων που πηγαινουν στην κυπρο κ κανουν μεταπτυχιακα!!!

 
fm
14 Φεβ 2019 21:58

Υπουργέ
όπως πάντα διαπιστώσεις κάνεις
Γιατί δεν τα κλείνεις αφού δεν έχουν κτήρια, προγράμματα και το κυριότερο "κοροϊδεύουν τα παιδιά"

 
Κοραλία
14 Φεβ 2019 23:16

Αφού ισχυρίζεται οτι μας κοροϊδεύουν γιατί τα αφήνουν και λειτουργουν;Γιατί ανανεωνει τις άδειες λειτουργίας.Υπάρχουν εκατο χρόνια στην Ελλάδα.Δουλεύουν χιλιάδες απόφοιτοι σε Ελλάδα νκ εξωτερικό.
Ενω τα ΑΕΙ δεν κοροϊδεύουν με δεκα μηνες το χρόνο απεργια κτλ κτλ

 
Sakis
15 Φεβ 2019 00:24

Εγώ διαβάζοντας τα παραπάνω σχόλια λυπάμαι που το αναφέρω αλλά ο κ.Υπουργός Παιδείας είναι εκτός θέματος. Αυτό το αναφέρω διότι: (1) Όταν δεν μπορείς να ελέγξεις τα ελληνικά κολλέγια από την αρχή της ίδρυσης τα κλείνεις και δεν πουλάς υποσχέσεις, (2) Όλα τα πτυχία που απονέμονται στους σπουδαστές στα ιδιωτικά κολλέγια είναι 100% ελεγμένα από τα Αμερικανικά και Κρατικά Βρετανικά Πανεπιστήμια και από την στιγμή που είναι ολοκληρωμένα τα έτη σπουδών αναγνωρίζονται παγκοσμίως και μόνο η Ελλάδα έχει "κόλλημα" (3) Όταν λέμε στα κολλέγια ότι οι σπουδές είναι π.χ. 4 χρόνια ΔΕΝ υπάρχουν καταλήψεις - απεργίες κλπ γιατί οι σπουδές είναι συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος. Άρα ο κ.Υπουργός Παιδείας πραγματικά στο συγκεκριμένο θέμα είναι εξ' ολοκλήρου αδιάβαστος και απαιτεί το όλο θέμα ιδιαίτερη προσοχή.

 
λιτσα
15 Φεβ 2019 07:29

σπουδες 4 ετων τα κολλεγια με ελαχιστο συνολικο αριθμο μαθηματων περιπου 20.
5 μαθηματα το χρονο. ακουσον ακουσον. οταν ο ελαχιστος αριθμος μαθηματων ανα ετος στα δημοσια πανεπιστημια ειναι ανω των 10
ας μην γελιομαστε τωρα, ουδεμια συγκριση υπαρχει στους οδηγους σπουδων και στις αποκτωμενες γνωσεις.

 
D.L
15 Φεβ 2019 08:39

Αν θεωρήσουμε ότι κοροϊδεύουν τους σπουδαστές κάποια κολέγια , νομίζω ότι το ίδιο ακριβώς ισχύει και με τα κρατικά ΑΕΙ - ΤΕΙ, όταν βγάζουν σειρές αποφοίτων χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα .... Επίσης τ κτίρια, δομή, οργάνωση σε αρκετά δημόσιες σχολές όλων των επιπέδων είναι .... απαράδεκτα.
Δε μας φταίει λοιπόν ο Ιδιωτικός τομέας για τα κακώς κείμενα. Ας διορθωθούν τα Δημόσια Παν/μια (ΑΕΙ-ΤΕΙ), ας δοθεί η δυνατότητα να λειτουργήσουν και Ιδιωτικά , γιατί όχι και ας επιλέξει ο καθένας που θέλει να πάει. Αλλά πρέπει οι πάντες να λειτουργούν με ΚΑΝΟΝΕΣ...

 
ΣΥΡΙΖΑ_Γαβρόγλου
15 Φεβ 2019 08:40

Είστε κυβέρνηση 4 χρόνια, μπορείτε να ασκήσετε το νομοθετικό έργο που σας έχει αναθέσει το Σύνταγμα και να μην κάνετε (αέναη) κριτική;
Αν και είναι φανερό ότι πρόκειται για (φθηνά) επιχειρήματα εντυπωσιασμού που δε στέκουν σε ουσιαστική κριτική,
Η Ελληνική Δημοκρατία δεν έχει μηχανισμούς να ελέγξει;

 
ΓΕΩΡΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
15 Φεβ 2019 09:26

Είμαι εκπαιδευτικός δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και συγχρόνως πτυχιούχος κολεγίου, προπτυχιακού και μεταπτυχιακού προγράμματος.
Η εμπειρία μου δεν είναι και η καλύτερη διότι καταφεύγουν μαθητές κυρίως αδύναμοι.
Συμφωνώ απόλυτα με τις απόψεις και τις προτάσεις του Κυρίου Υπουργού, για την συγκεκριμένη τοποθέτηση.
Με βάση την εμπειρία μου θα πρότεινα να ιδρυθούν από το ίδιο το υπουργείο παιδείας παράλληλα προγράμματα σπουδών με πληρωμένα δίδακτρα και αυστηρά κριτήρια κατά την διάρκεια της φοίτησης. Στα τμήματα αυτά να μπορούν να φοιτήσουν και πτυχιούχοι, με ταυτόχρονη κατάργηση του θεσμού των κατατακτηρίων εξετάσεων. Ευχαριστώ.

 
Νικήτας
15 Φεβ 2019 09:44

Δυστυχώς για τα παιδιά, δημόσιων και ιδιωτικών ιδρυμάτων, ο κ. Υπουργός εκτός από επικίνδυνα άσχετος έχει πιά χωνέψει τη στρέβλωση της "Δημόσιας Δωρεάν Παιδείας¨που βαρύνει τις πλάτες όλων των φορολογούμενων. Επιτέλους δεν καταλαβαίνουν ότι αυτοαναιρούνται;

 
Nikos
15 Φεβ 2019 14:34

Αν και είναι εκτός θέματος το περιεχόμενο του μηνύματος, απαντώ στη λίτσα: Μη μένετε στο πόσα μαθήματα έχει κάθε έτος/εξάμηνο αλλά στο πόσες ECTS έχει κάθε ένα από τα μαθήματα. Το κολέγιο μπορεί να έχει 5 μαθήματα/έτος (εάν όντως έχει μόνο τόσα), αλλά το κάθε μάθημα να δίνει 10-20 ECTS. Το συμβατικό πανεπιστήμιο μπορεί να έχει 10 μαθήματα/έτος αλλά υπάρχουν μαθήματα που έχουν 3-5 ECTS. Το ΕΑΠ έχει επίσης 3 μαθήματα (για την ακρίβεια Θ.Ε.)/έτος, που όμως κάθε ένα έχει 20ECTS. Ένα μάθημα που έχει 3-5 ECTS έχει πολύ λιγότερη ύλη από ένα μάθημα που έχει 10-20ECTS. Άρα, η σύγκριση του αριθμού μαθημάτων μεταξύ κολεγίων- ελληνικών πανεπιστημίων (συμβατικών), είναι, μάλλον, ατυχής.

 
Helen
15 Φεβ 2019 18:18

Σοβαρά τώρα,δήλ καταργείτε τα προγράμματα των ξένων πανεπιστημίων μα ποιοι νομίζετε ότι είστε πια.
Τα κολλέγια ακολουθούν πιστά τα προγράμματα των αντίστοιχων ξένων πανεπιστήμιων και τα πτυχία είναι από τ αντίστοιχα πανεπιστήμια και όχι πτυχία κολλεγίων.Ειναι σαν τα παιδιά να σπουδάζουν στις αντίστοιχες χώρες.
Όπου φυσικά γίνεται δουλειά χωρίς καταλήψεις αιώνιους φοιτητές κλπ.
Είστε επιλεκτικά άσχετος,

 
ΒΓ
15 Φεβ 2019 22:06

Υπουργέ, αν τα κολλέγια κοροϊδεύουν τότε γιατί τα αφήνετε και λειτουργούν;; Αν το ξέρετε ότι κοροϊδεύουν τότε είτε να τα κλείσετε, είτε να επιβάλετε πρόστιμα και να τους αναγκάσετε να λειτουργούν σωστά.
Ας επιλέξει ο Υπουργός: ή οι υπηρεσίες του ΔΕΝ κάνουν σωστά τις δουλειά τους (πράγμα που δεν αποκλείεται) και πρέπει να τις εγκαλέσει πειθαρχικά ή Ο ΙΔΙΟΣ συκοφαντεί.
Πάντως, αν δεν μπορεί να κάνει τη δουλειά του και να προστατέψει τους σπουδαστές των Κολλεγίων από απατεώνες, ας παραιτηθεί και να βάλει ο Τσίπρας κάποιον που μπορεί!!

 
ταλαίπωρος
16 Φεβ 2019 14:12

Μια εύλογη απορία, το Ίδρυμα Νιάρχου για παράδειγμα, δεν θα μπορούσε να έχει αξιόλογες σχολές; Τέτοιο κόλλημα και αφορισμό όλων αυτών που διαφωνούν με το δικό μας σκεπτικό μόνο εμείς έχουμε.

 
Lil
21 Φεβ 2019 06:36

Σας αναφέρω την εξής περίπτωση σχετικά με το νέο σύστημα διορισμού εκπαιδευτικών κλπ. (νόμος 4589/2019):
" Για τη διακρίβωση των υψηλών ακαδημαϊκών προσόντων του προσωπικού της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης:
α) Τα πτυχία που χορηγούνται από εκπαιδευτικά ιδρύματα της αλλοδαπής γίνονται δεκτά αποκλειστικά, εφόσον έχουν αναγνώριση ακαδημαϊκής ισοτιμίας και αντιστοιχίας από τον Διεπιστημονικό Οργανισμό Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.), σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις.
β) Οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών και τα διδακτορικά διπλώματα που χορηγούνται από εκπαιδευτικά ιδρύματα της αλλοδαπής γίνονται δεκτά αποκλειστικά εφόσον έχουν αναγνώριση ακαδημαϊκής ισοτιμίας από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις και, προκειμένου για την πιστοποίηση της παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας, συνοδεύονται από βεβαίωσή του, ύστερα από γνώμη του ειδικού εισηγητή συναφούς κλάδου και του μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου (Δ.Σ.) συναφούς επιστημονικού κλάδου, ότι το γνωστικό αντικείμενό τους εμπίπτει στις επιστήμες της αγωγής.
γ) Για την εφαρμογή της παρούσας παραγράφου, όπου αναφέρεται ο Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π. νοείται και ο εκάστοτε αρμόδιος φορέας, σύμφωνα με τις ισχύουσες, κατά τον χρόνο της αναγνώρισης της ακαδημαϊκής ισοτιμίας ή και αντιστοιχίας, διατάξεις.

Υπάλληλος του υπουργείου παιδείας μου ανέφερε ότι σύμφωνα με τα δεδομένα που δημιουργεί ο νέος νόμος (4589/2019) τα πτυχία ΣΑΕΠ (και τα βασικά και τα μεταπτυχιακά) δεν θα ενταχθούν στη διαδικασία (βλ άρθρο 54 παρ. 5) που θα πραγματοποιηθεί τους προσεχείς μήνες για την ένταξη στους πίνακες των επόμενων ετών.

Άρα οι πτυχιούχοι με αναγνώριση ΣΑΕΠ δεν μπορούν να διεκδικήσουν θέσεις στο δημόσιο.Εκτός κι αν εννοούνται άλλα με το εδάφιο γ.

 
Προς Lil
21 Φεβ 2019 13:47

Όχι δεν ισχύει, γιατί σύμφωνα με το προσοντολόγιο το ΣΑΕΠ γίνεται δεκτό. Αλλά..... με αυτό το Νόμο ανοίγει με πονηρό τρόπο η κερκόπορτα του να απαξιωθεί το ΣΑΕΠ και να μην γίνεται σιγά σιγά δεκτό, με παράνομο τρόπο μια που δεν ακολουθεί την κοινοτική νομοθεσία. Το κόλπο που έκανε η Ελλάδα με τους δυο οργανισμούς (ΔΟΑΤΑΠ και ΣΑΕΠ) δεν υπάρχει αλλού και βέβαια καταπίπτει νομικά, για να μη μιλήσουμε για τις απίστευτες καθυστερήσεις. Το ΔΟΑΤΑΠ έφτασε αισίως η αναμονή πάνω από ένα χρόνο και το ΣΑΕΠ το περιμένεις πάνω από τρια χρόνια! Άρα είναι ξεκάθαρα πολιτική διαχείρισης της ανεργίας. Κάντε αίτηση και για διορισμό στην Α και Ββαθμια εκπαίδευση και μετά κυνηγήστε το με δικηγόρο. Θα δικαιωθούμε πανηγυρικά.

 
Lil
22 Φεβ 2019 14:43

Ήθελα να πω ότι έχω εμπειρία αναμονής διεκπεραίωσης υποθέσων και από τον Δοαταπ (βασικό πτυχίο και μεταπτυχιακό) και από το Σαεπ (βασικό πτυχίο).
Τουλάχιστον στον Δοαταπ τηρούνται τα τυπικά (εννοώ αναγνώριση ισοτιμίας ή και αντιστοιχίας και χορήγηση βαθμολογικής αντιστοιχίας).
Στο Σαεπ τα πράγματα είναι διαφορετικά:εκτός από την τεράστια αναμονή για να λάβω την αναγνώριση του τίτλου, δεν μου χορηγούν βαθμολογική αντιστοιχία.Το ΣΑΕΠ δηλώνει μη αρμόδιος φορέας για τη διαδικασία αυτή και το Υπουργείο Παιδείας με παρέπεμψε στον ΔΟΑΤΑΠ για βαθμολογική αντιστοιχία, εφόσον το ΣΑΕΠ δεν ανέγραψε βαθμολογία...
Τι λέτε υπάρχει σωτηρία σε αυτό το "κράτος";

 
Ανώνυμος
24 Φεβ 2019 18:33

προσφυγή σε εθνικό δικαστήριο ...και τέλος στο Ευρωπαϊκό δικαστήριο!

 
Προς Λίτσα
26 Φεβ 2019 10:29

Θα ήθελα να σας πω να μην μπερδεύεστε με τις έννοιες όπως αριθμό μαθημάτων. Πολλά Πανεπιστήμια έχουν τη διάταξη της Θεματικής Ενότητας που περιέχει περισσότερα μαθήματα 3-4 συνήθως. Για αυτό και ο χαμηλότερος αριθμός, όπως το ΕΑΠ που έχει 12 ΘΕ αλλά 240 ECTS. Τα ECTS δείχνουν την αλήθεια.

 
Σάκης
27 Φεβ 2019 09:43

Ενώ εσείς και το Υπουργείο κ. Γαβρόγλου, δεν κοροϊδεύετε τον κόσμο όταν πτυχιούχοι αναμενούν τις αναγνωρίσεις από τα ΣΑΕΠ και ΔΟΑΤΑΠ για χρονικό διάστημα πάνω απο τρια χρόνια για το πρώτο και πάνω από ένα χρόνο για το δέυτερο. Είναι εικόνα αυτή που σας κάνει περήφανο; Δεν μπορείτε φαίνεται να αντιληφθείτε το τεράστιο πρόβλημα που δημιουργεί αυτή η αδικαιολόγητη καθυστέρηση στις οικογένειες. Δυστυχώς πιστεύω πλέον ότι είναι απόλυτα αποτέλεσμα των πολιτικών σας οδηγιών αλλά οι ιδεοληψίες .

 
ΕΙΡΗΝΗ
04 Μαρ 2019 00:24

Μέ ποιά λογική, πτυχία ευρωπαϊκών, αμερικανικών κ.λ.π. Πανεπιστημίων, θεωρούνται υποδεέστερα τών αντίστοιχων Ελληνικών, καί απαιτείται αναγνώρισή τους από φορείς τού Υπουργείου Παιδείας;

 
Ανώνυμος
06 Μαρ 2019 16:57

Με αναγνώριση επαγγελματικής ισοδυναμίας μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης είμαι στα δικαστήρια εδώ και 5 χρόνια! Θέση σε αξιολόγηση του πανεπιστημίου που αποφοίτησα.... μέσα στα 20 καλύτερα ευρωπαϊκά πανεπιστήμια!!!ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΛΌΓΙΑ

 
Σκρεκας Λαμπρος
07 Μαρ 2019 13:40

Κάντε επιτέλους το αυτονόητο Αυτό που κάνουν όλες οι χώρες Δώστε όλα τα δικαιώματα που έχουν στο εξωτερικό καί Κολλέγια πού υπάρχουν στην Ελλάδα Δεν είναι δυνατόν να δέχεστε Έλληνες αριστούχοι μαθητές να καταφεύγουν στο εξωτερικό για να σπουδάσουν επειδή μόνο και μόνο δεν πέτυχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις αυτό που πραγματικά ήθελαν να σπουδάσουν Ανοίξτε επιτέλους το μυαλό σάς και δώστε το δικαίωμα σε κάθε Έλληνα μαθητή να σπουδάσει στη χώρα του αυτό που πραγματικά θέλει και όχι να τρέχει σε κάθε χώρα του εξωτερικού να αφήνει τα χρήματα τού εκεί Βοηθήστε αυτή την ερμη χώρα μας να ορθοποδήσει ΕΛΕΟΣ ΌΧΙ ΆΛΛΟ ΚΆΡΒΟΥΝΟ ΦΤΆΝΕΙ!!!!!!

 
ταλαίπωρος
07 Μαρ 2019 18:50

Προς Ανώνυμο, για ποιο λόγο είστε στα Δικαστήρια; Για θέμα προκήρυξης ή για την έναρξη της εργασίας σας; Αυτό είναι το πρόβλημα πάντως ότι με τον δικαστικό αγώνα απαιτεί μεγάλο χρονικό διάστημα και έξοδα και εκεί ποντάρουν στα Υπουργεία, ότι κανείς ή ελάχιστοι θα τους πάνε για δίκη. Πιστεύω ότι όσοι πάνε στο τέλος θα δικαιωθούν, σύμφωνα με τα λεγόμενα του δικού μου δικηγόρου.

 
Ανώνυμος
08 Μαρ 2019 17:19

Προς ταλαίπωρο
Έχω διοριστεί στο δημόσιο, εδώ και χρόνια ...πριν το διορισμό είχα ξεκινήσει PT προγραμμα MBA ενώ εργαζομουν στον ιδιωτικό τομέα, πήρα το Μάστερ μετά από λίγο καιρό (εντός διορισμού) , το 2013 πήρα την επαγγελματική ισοδυναμία μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης από το ΣΑΕΠ και έκανα αίτηση για μετάταξη ...η απάντηση ήταν ότι υπάρχει το μάστερ... αλλά στην Ελλάδα δεν γνωρίζουμε τι εστί ,diploma!!!Δεν γνωρίζουν ή μας λοιδορούν!!!Για να πάρω απόφαση επαγγελματικής ισοδυναμίας μεταπτυχιακού από ΣΑΕΠ, εννοείται ότι έχω certificate, diploma και master!Η απόφαση λέει ξεκάθαρα αναγνωρίζεται τυπική ανώτατη εκπαίδευση ...με τα ΑΠΟΝΕΜΟΜΕΝΑ στο πλαίσιο του ΗΜΕΔΑΠΟΎ εκπαιδευτικου συστήματος!!!

 
Sakis
09 Μαρ 2019 00:07

Φίλε/η Ανώνυμε. Το παραπάνω που αναφέρεις ούτε στην Ελλάδα δεν γνωρίζουν τι εστί Master δεν ισχύει. Απλώς το ΣΑΕΠ το έχουν πάρει για την πλάκα διότι τους το έχει επιτρέψει το ΥΠΕΠΘ. Για εμένα λάθος. Στον ιδιωτικό τομέα ούτως ή άλλως δεν αναγνωρίζονται Bachelor και Master αλλά η ποιότητα εργασίας σου. Το πρώτο σου πτυχίο (Bachelor) αν επιτρέπεται σε τι ειδικότητα είναι? Είναι αναγνωρισμένο από το ΣΑΕΠ?

 
Ανώνυμος
09 Μαρ 2019 09:27

Προς sakis
Όλες τις απαντήσεις αρμοδίων φορέων του δημοσίου, τις έστειλα λοιπόν στην ΕΕ, φυσικά και πήρα άμεσα απάντηση καθώς και το νομικό πλαίσιο που έπρεπε η χώρα μας να εφαρμόσει, απλά περιμένω απόφαση εθνικού δικαστηρίου και ανάλογα θα πράξω.
Δηλαδή, έστειλα όλο το πρόγραμμα σπουδών (certificate, diploma, master) μαζί με την επίσημη απόφαση αναγνώρισης επαγγελματικής ισοδυναμίας μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης!
Πρέπει εμείς οι υπάλληλοι να διαβάζουμε καλύτερα τους νόμους και να τους εφαρμόζουμε άσχετα με το αν συμφωνούμε ναι ή όχι. Αλλιώς κάποιοι πρέπει να πάνε στα σπίτια τους και να κάνουν εκεί ότι θέλουν!Και εμένα πολλά δεν μου αρέσουν στη υπηρεσία, αλλά ποτέ δεν θα πήγαινα αντίθετα στο νόμο, ποτέ δεν θα παραπλανουσα τον πολίτη! Η καταχρηστική διοίκηση κάποτε πληρώνεται! Και ευτυχώς όλα εδώ πληρώνονται...

 
Προς Ανώνυμο
12 Μαρ 2019 12:25

Ευχαριστώ για την απάντηση σου, αν κατάλαβα καλά δεν έχεις το Bachelor και η αλήθεια είναι ότι το ελληνικό κράτος (αδίκως) δεν αναγνωρίζει κανένα άλλο προπτυχιακό τίτλο. Έχω παραδείγματα συναδέφλων που επειδή το πτυχίο έγραφε diploma να έχουν πρόβλημα στο ΔΟΑΤΑΠ. Αν έχεις τουλάχιστον 3 έτη σπουδών πριν το μάστερ κυνήγησε το. Το Μάστερ είναι ΜΔΕ και αν δεν είναι integrated δεν το δέχονται ως μέρος αλλά ως συνέχεια του προπτυχιακού κύκλου σπουδών. Καλή συνέχεια!

 
Σάκης
12 Μαρ 2019 16:08

Η κοροϊδία με το ΣΑΕΠ συνεχίζεται και το πρώτο τρίμηνο του 2019. Ακόμα 'εξετάζουν' τις αιτήσεις του 2016, που σημαίνει ότι κάποιος που αποφοίτησε το 2016 έχει ήδη τελειώσει το Μάστερ ή έχει αρχίσει το Διδακτορικό του ή δουλεύει ήδη 3+ χρόνια και το ΣΑΕΠ δεν έχει δει ακόμα την αίτηση του Μπάτσελορ του 2016. Με τηλέφωνο που έκανα μου είπαν ότι δεν ξέρουν αν και πότε θα συνεδριάσει η επιτροπή. Σημειωτέον ότι όλο τον Φεβρουάριο δεν συνεδρίασε ούτε μια φορά.

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean