Υπουργός: Αναπάντητο το ερώτημα πότε θα ανακοινωθεί το νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ

"Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής έχει ολοκληρώσει την επεξεργασία των Προγραμμάτων Σπουδών και της ύλης που θα έχουν τα 4 μαθήματα της κάθε κατεύθυνσης που θα διδάσκονται για 6 ώρες το κάθε μάθημα, και αναμένουμε άμεσα την δημοσιοποίησή τους"

17/02/2019

Άκουσε το άρθρο

Καμία απάντηση δεν έδωσε ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου στη γραπτή συνέντευξη προς το κρατικό πρακτορείο ΑΠΕ-ΜΠΕ, στο ερώτημα:  “Υπάρχει κάποιος λόγος καθυστέρησης; Πότε θα έρθει στη Βουλή το κείμενο, ώστε να προχωρήσουν οι αλλαγές που έχουν ανακοινωθεί;”

Ο Κ. Γαβρόγλου περιορίστηκε στο να επαναλάβει “Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής έχει ολοκληρώσει την επεξεργασία των Προγραμμάτων Σπουδών και της ύλης που θα έχουν τα 4 μαθήματα της κάθε κατεύθυνσης που θα διδάσκονται για 6 ώρες το κάθε μάθημα, και αναμένουμε άμεσα την δημοσιοποίησή τους από το ΙΕΠ”.

ΕΡΩΤΗΣΗ. Και ένα τελευταίο ζήτημα. Πλησιάζουν οι φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις, οι οποίες θα είναι οι τελευταίες με το παρόν σύστημα. Ωστόσο, το σχέδιο νόμου για τις αλλαγές που θα υπάρξουν από του χρόνου, δεν έχει παρουσιαστεί ακόμα και όσο περνάει ο καιρός, ο χρόνος πιέζει. Υπάρχει κάποιος λόγος καθυστέρησης; Πότε θα έρθει στη Βουλή το κείμενο, ώστε να προχωρήσουν οι αλλαγές που έχουν ανακοινωθεί;

ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ: Μέσα από διαβουλεύσεις βελτιώνουμε συνεχώς τις προτάσεις μας. Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής έχει ολοκληρώσει την επεξεργασία των Προγραμμάτων Σπουδών και της ύλης που θα έχουν τα 4 μαθήματα της κάθε κατεύθυνσης που θα διδάσκονται για 6 ώρες το κάθε μάθημα, και αναμένουμε άμεσα την δημοσιοποίησή τους από το ΙΕΠ. Γνωρίζετε ότι η ύλη ανακοινώνεται κανονικά τον Ιούνιο κάθε έτους, εμείς το κάνουμε πολύ νωρίτερα.
 

Σχόλια (11)

πεζοπόρος
|

Μην καταργήσετε τα λατινικά και επιτέλους ανακοινώστε την εξεταστέα ύλη.
ένας γονιός μαθητή β΄ λυκείου

Αγανακτισμένος πατέρας
|

Ντροπή για το υπουργείο να κοροϊδεύει και να παίζει πολιτικά παιχνίδια σε βάρος των μαθητών, με τη δήθεν κατάργηση των Πανελλαδικών.
Ο Υπουργός αυτός θα πρέπει να παραιτηθεί τώρα.
Ειδικά της θεωρητικής κατεύθυνσης οι μαθητές , δεν γνωρίζουν ακόμη το 4ο Μάθημα.

Πληροφορική
|

Η Επιστήμη Υπολογιστών (Computer Science) είναι θετική επιστήμη και η θέση της στην ομώνυμη κατεύθυνση.
Όπως αναφέρει και το Έθνος σήμερα υπάρχουν πολλά ερωτήματα αναπάντητα..

Πολυτεχνεία και στο 4ο Πεδίο
|

Θεωρώ απαράδεκτο οι υποψήφιοι του 4ου πεδίου οικονομίας και πληροφορικής να έχουν λιγότερες επιλογές σπουδών πληροφορικής απο τους υποψηφίους του 2ου πεδίου θετικών και τεχνολογικών σπουδών. Δεν γίνεται να μπαίνει ο άλλος με 18-19 στους ΗΜΜΥ έχοντας εξεταστεί στην χημεία και όχι στον προγραμματισμό. Κοιτάξτε λίγο τα προγράμματα σπουδών των ΗΜΜΥ. Έχει κάπου μάθημα χημείας; Η ένωση ελλήνων πληροφορικών τι κάνει; Εγώ προτείνω το 2ο πεδίο να χωριστεί σε δύο πεδία. Των Θετικών Επιστημών και των Τεχνολογικών Επιστημών. Στο πεδίο της θετικής θα εξετάζονται στα μαθηματικά, την φυσική και την χημεία και στην τεχνολογική στα μαθηματικά, την φυσική και τον προγραμματισμό. Και στα δύο πεδία θα υπάρχουν κοινές σχολές που επιθυμούν οι υποψήφιοι να εξετάζονται είτε στην χημεία είτε στον προγραμματισμό. Το πεδίο οικονομίας και πληροφορικής θα γίνει οικονομίας και διοίκησης και θα εξετάζονται στα μαθηματικά, το αοθ και στα μαθηματικα και στοιχεία στατιστικής και θα βγούν εκτός όλες οι σχολες πληροφορικης.

Ντροπή σας
|

Eιστε α π α ρ ά δ ε κ τ ο ι ! Με ποιό δικαίωμα κύριε υπουργέ παίζετε με την ψυχολογία των παιδιών και των οικογενειών τους που σπουδάζουν στη Β' ΓΕΛ στα "τυφλά" ; Γιατί μας κρατάτε σε προεκλογική ομηρία; Ψηφίστε επιτέλους ή ακυρώστε το υποτιθέμενο νέο σύστημα πρόσβασης.
Ενημέρωση μηδέν στα σχολεία και θα τους ζητήσετε και μηχανογραφικό στο τέλος της χρονιάς :(

ΚΙΝ
|

Ο Κος Υπουργός δεν απάντησε διότι, είτε δε ξέρει είτε δε θα ασχοληθεί με το θέμα ????? Η τελευταία ευκαιρία για να ψηφιστουν αυτές οι αλλαγές είναι το πολυνομοσχεδιο που θα έρθει στη Βουλή εντός του Μαρτίου. Είναι δε υποχρεωμένος να ανακοινώσει όλες τις τεχνικές λεπτομέρειες του νέου συστήματος πρόσβασης διότι αυτήν την ενημέρωση τη χρωστάει στους μαθητές της Β Λυκειου καθώς και στους γονείς τους, αλλά και στους καθηγητές. Πολύς κόσμος βρίσκεται σε αβεβαιότητα. Αν προβεί σε επισημες ανακοινώσεις θα είναι καθυσηχαστικο για όλους αυτούς αφού στις 3 Σεπτεμβρίου 2018 έδωσε στη δημοσιότητα το σχέδιο, αλλά ακόμα δεν το έχει ψηφίσει. Δλδ άλλα υπόσχεται και άλλα κανει . Τέλος, η κυβέρνηση σε άλλα νομοσχέδια έδειξε ιδιαίτερη ευαισθησία και τα ψήφισε με διαδικασία εξπρές και πρέπει εδώ και τώρα να πράξει το ίδιο και για το θέμα που απασχολεί τουλάχιστον 300000 κόσμο. Αλλιώς ο νοών νοείτο ...........

Περίεργος
|

Έχουμε αλλαγές σε κατευθύνσεις και μαθήματα esos;

Απορία με λαχτάρα
|

Περιμένει τις εκλογές για να ανακοινώσει την ... ελεύθερη πρόσβαση;

τυχη βουνό
|

πολυ τυχαρα παιδια που θα ξερουν το συστημα που θα δωσουν πριν το δωσουν εξετασεις
κατι ειναι και αυτο

αν θελω να γινω κοινωνιολογος σε ποιο πεδιο θα φοιτησω κυριε Γαβρόγλου?
...

Στράτος
|

Αυτή η διαρκής καθυστέρηση με ταυτόχρονες ασαφείς δηλώσεις για τον χρονικό ορίζοντα των απαραίτητων νομοθετικών πρωτοβουλιών οδηγούν αναπόδραστα σε μετατροπή του ζητήματος σε ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ για χιλιάδες μαθητές, τους γονείς τους αλλά και τους εκπαιδευτικούς.
Πραγματικά πολλά ερωτήματα γεννά αυτή η στάση της ηγεσίας του Υπουργείου, χωρίς να μπορεί κανείς να κάνει ούτε υποθέσεις για το τι μπορεί να συμβαίνει...

πεδιο οικονομίας - πληροφορικης
|

πεδιο επιστημολογικης ακροβασιας που περα απο καθε θεωρηση παραβιάζει την λογικη και επιβεβαιώνει το ποσο πισω ειναι ακομη αυτη η χωρα.

βεβαια και η εννοια της διαβούλευσης έχει χασει τη σημασια απο το 2015
πρωτα ανακοινωνω αποφασεις, μετα νομοθετω και μετα διαβουλευομαι

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ