Placeholder

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΕΡΓΟΥ

Διαδικασία εκπαιδευτικής υποστήριξης- ψυχοκοινωνικής παρέμβασης και αξιολόγησης

Δημοσίευση: 20/02/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Έγγραφα σχετικά με τη διαδικασία εκπαιδευτικής υποστήριξης- ψυχοκοινωνικής παρέμβασης και αξιολόγησης μαθητή/τριας με ενδείξεις δυσκολιών μάθησης οι οποίες εμπίπτουν στις κατηγορίες των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών ή άλλες ψυχοκοινωνικού τύπου δυσκολίες, απέστειλε στις σχολικές μον.αδες ο Ο Οργανωτικός Συντονιστής ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτικής Ελλάδας Δρ. Σπυρίδων Παπαδάκης.

Τα συνημμένα έντυπα αφορούν

α) στη διαδικασία που ακολουθείται για την υποβολή αιτήματος αξιολόγησης ή/και υποστήριξης προς τα Κέντρα Εκπαιδευτικής Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) της Περιφερειακής Δ/νσης Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας και

β) το αντίστοιχο Έντυπο Αναφοράς Αιτήματος Επιστημονικής – Παιδαγωγικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ

Σχόλια (2)

 
Στέφανος
21 Φεβ 2019 15:50

@Σαλτερή Νίκο
Το θέμα είναι ότι τα ΠΕΚΕΣ ουσιαστικά ΔΕ λειτουργούν......Πολύ απόμακρα από τα σχολεία, χωρίς ιδιαίτερες αρμοδιότητες και μαζί με τα ΚΕΣΥ και τις υπόλοιπες 'δομές-φαντάσματα' έχουν προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση στα σχολεία......Ο θεσμός του Σχολικού Συμβούλου και τα ΚΕΔΔΥ πρόσφεραν σίγουρα πολύ περισσότερα..Η ΝΔ δεσμεύτηκε για την επαναφορά τους.... Θα το υλοποιήσει όμως; Και αν ναι, με ποια στελέχη;

 
Σαλτερής Νίκος
20 Φεβ 2019 23:13

Πιο γραφειοκρατικά πεθαίνεις

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.