Placeholder

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΕΡΓΟΥ

Διαδικασία εκπαιδευτικής υποστήριξης- ψυχοκοινωνικής παρέμβασης και αξιολόγησης

Δημοσίευση: 20/02/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Έγγραφα σχετικά με τη διαδικασία εκπαιδευτικής υποστήριξης- ψυχοκοινωνικής παρέμβασης και αξιολόγησης μαθητή/τριας με ενδείξεις δυσκολιών μάθησης οι οποίες εμπίπτουν στις κατηγορίες των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών ή άλλες ψυχοκοινωνικού τύπου δυσκολίες, απέστειλε στις σχολικές μον.αδες ο Ο Οργανωτικός Συντονιστής ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Δυτικής Ελλάδας Δρ. Σπυρίδων Παπαδάκης.

Τα συνημμένα έντυπα αφορούν

α) στη διαδικασία που ακολουθείται για την υποβολή αιτήματος αξιολόγησης ή/και υποστήριξης προς τα Κέντρα Εκπαιδευτικής Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.) της Περιφερειακής Δ/νσης Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας και

β) το αντίστοιχο Έντυπο Αναφοράς Αιτήματος Επιστημονικής – Παιδαγωγικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ

Σχόλια (2)

 
Σαλτερής Νίκος
20 Φεβ 2019 23:13

Πιο γραφειοκρατικά πεθαίνεις

 
Στέφανος
21 Φεβ 2019 15:50

@Σαλτερή Νίκο
Το θέμα είναι ότι τα ΠΕΚΕΣ ουσιαστικά ΔΕ λειτουργούν......Πολύ απόμακρα από τα σχολεία, χωρίς ιδιαίτερες αρμοδιότητες και μαζί με τα ΚΕΣΥ και τις υπόλοιπες 'δομές-φαντάσματα' έχουν προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση στα σχολεία......Ο θεσμός του Σχολικού Συμβούλου και τα ΚΕΔΔΥ πρόσφεραν σίγουρα πολύ περισσότερα..Η ΝΔ δεσμεύτηκε για την επαναφορά τους.... Θα το υλοποιήσει όμως; Και αν ναι, με ποια στελέχη;

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean