Placeholder

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

Ζητούν αυτόνομη Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ

Δημοσίευση: 23/02/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Αυτόνομη Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ για να συνεχίζει να παράγει υψηλού επιπέδου ευρυμαθείς εκπαιδευτικούς, ζητά με ανακοίνωση η    Ένωση Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών, και τονίζει:
 

  • Αυτό που σήμερα παρουσιάζεται ως αδιέξοδο ίσως είναι η τελευταία ευκαιρία για το Υπουργείο Παιδείας, να δώσει τη λύση που αρμόζει για τη μοναδική σχολή στην Ελλάδα με 60 χρόνια επιτυχημένης ιστορίας στο χώρο της επαγγελματικής εκπαίδευσης και με 20.000 περίπου αποφοίτους’. Αποτελεί τη μοναδική σχολή στον Ελλαδικό χώρο όπου εφαρμόζεται το συγχρονικό μοντέλο εκπαίδευσης (παράλληλη διδασκαλία τεχνικών και παιδαγωγικών μαθημάτων) για τους μελλοντικούς εκπαιδευτικούς λειτουργούς των ΕΠΑΛ.
  • Η λύση είναι η αυτόνομη Πανεπιστημιοποίηση της σχολής για  να συνεχίζει να παράγει υψηλού επιπέδου ευρυμαθείς εκπαιδευτικούς .
  • Τη χρονική περίοδο που το υπουργείο παιδείας έχει εστιάσει στη προβολή και αναβάθμισή της Τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης όπως με τα προγράμματα «ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ ΣΤΑ ΕΠΑΛ, εκθέσεις για τα ΕΠΑΛ στο Σύνταγμα κλπ η πανεπιστημιακή εξέλιξη της ΑΣΠΑΙΤΕ αποτελεί μονόδρομο.
  • Ελπίζουμε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να μην επιτρέψουν να χαθεί από τον χάρτη της τριτοβάθμιας πανεπιστημιακής εκπαίδευσης μία σχολή με τεράστια προσφορά και ιστορία.

Σχόλια (28)

 
Νικος Βασαγιωργης
23 Φεβ 2019 22:52

Είναι μονόδρομος για το Υπ Παιδείας η άμεση Πανεπιστημιοποιηση της ΑΣΠΑΙΤΕ. Μιλάμε για σχολή με ιστορία 60 χρόνων, με ιδιόκτητες εγκαταστάσεις σε μια από τις καλύτερες περιοχές της Αττικής που δίνουν προϋποθέσεις για παραπέρα ανάπτυξη της, με ΕΠΑΛ στο οικόπεδο της για πρακτικές ασκήσεις διδασκαλίας των φοιτητών της και εκπαιδευτική έρευνα. Χιλιάδες οι αποφοιτοί της που διαπρέπουν στα εκπαιδευτικά ιδρύματα της δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και αποτελούν τη ραχοκοκκαλιά της επαγγελματικής εκπαίδευσης της χώρας. Πενταετή εδώ και αρκετά χρόνια τα τμήματα Εκπαιδευτικών Μηχανικών της Σχολής Σήμερα που το Υπ Παιδείας αλλάζει όλο το τοπίο στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και ύστερα από τις αποτυχημένες προσπάθειες για συγχώνευση της Σχολής με Πανεπιστημιακά Ιδρύματα που καμία σχέση δεν έχουν με το χώρο της εκπαίδευσης εκπαιδευτικών, η μη Αυτόνομη Πανεπιστήμιοποιηση της ΑΣΠΑΙΤΕ αποτελεί έγκλημα .

 
Γαβριήλ Ζώτος
23 Φεβ 2019 23:26

Όχι μόνο για τα Επαγγελματικά Λύκεια αλλά και για τα Γυμνάσια ( Τεχνολογία , Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός ) , δημόσια και ιδιωτικά Ι.Ε.Κ. , σχολές μαθητείας ΟΑΕΔ και γιατί όχι σχολές πυροσβεστικής , λιμενικού και ναυτικών επαγγελμάτων. Πολιτική θέληση ( κυρίως ) να υπάρχει.

 
Πανεπιστημιο
24 Φεβ 2019 06:15

Η ασπαιτε γιατι δεν συγχωνευται με το εθνικο Μετσοβιο πολυτεχνειο; Και τα 3 τμηματα της ασπαιτε υπαρχουν στο μετσοβιο πολυτεχνειο. Ετσι, μπορει να κλεισει η ασπαιτε οριστικα και το προσωπικο ( οσο προσωπικο γινεται) να μεταφερθει στο πολυτεχνειο.

 
Φενέκος Περικλής
24 Φεβ 2019 06:30

αντε ....ντε το καταλάβατε επιτέλους ..... στο ΠΑΔΑ θα γίνετε τμήμα εαν γίνετε δηλαδή απο σχολή καταξιωμένη και με περιουσία .... θα σας την φάει το ΠΑΔΑ

 
Tsintonis Ilias
24 Φεβ 2019 13:10

Ήμουν νιός και γέρασα....πενήντα χρόνια αγωνιζόμαστε για την πανεπιστημοποίηση της Σχολής,λες να ήρθε η ώρα; κ.υπουργέ θα μείνετε στην ιστορία θετικά ή αρνητικά.

 
Θεοδωρόπουλος Σωτήρης
24 Φεβ 2019 13:16

Τη στιγμή που το υπουργείο παιδείας στοχεύει στην αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης -όπως σε όλη την Ευρώπη- μεθοδεύσεις, εμμονές, μικροσυμφέροντα(ίσως μεγάλα) επιχειρούν να υποβαθμίσουν τους μελλοντικούς εκπαιδευτικούς καταργώντας τη σχολή που εδώ και 60 χρόνια έχει παράξει-παραγει υψηλού επιπέδου εκπαιδευτικούς τόσο για την Ελλάδα αλλά και πριν από μερικές δεκαετίες για αναπτυσσόμενες χώρες(Λιβύη)
Κύριε υπουργέ η ιστορία περιμένει την απόφαση Σας για να διαλέξει το χρώμα της πένας που θα γράψει τ όνομά Σας.

 
ΕΛΤΕΕ Γ΄Αθήνας
24 Φεβ 2019 13:52

Στηρίζουμε την αυτόνομη Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ. Συγχώνευση με οποιοδήποτε Ίδρυμα ( ΠΑ.ΠΕΙ.,ΠΑ.Δ.Α.,Ε.Μ.Π. κλ) θα αποτελέσει ταφόπλακα σε μια παιδαγωγική σχολή (μοναδική) που προσφέρει πάνω από 60 χρόνια υψηλής στάθμης εκπαιδευτικούς για την ΤΕΕ. Μόνο σαν αυτόνομο πανεπιστήμιο η ΑΣΠΑΙΤΕ μπορεί να αναπτυχθεί και να καλύψει παιδαγωγικά όλη την δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

 
Παπαΐτσος Σ.
24 Φεβ 2019 15:52

Είναι γνωστό σε όλους τους πτυχιούχους της ΑΣΕΤΕΜ και της ΑΣΠΑΙΤΕ ότι η ΕΤΕ δεν έχει προσφέρει τα αναμενόμενα στα μέλη της. Η προσφορά της στην επιστημονική κατάρτισή μας είναι ελάχιστη έως μηδενική. Μέλος του ΔΣ αυτής ήταν επί πολλά χρόνια ο κ. Μουστάκας τέως διευθυντής τεχνικής εκπαίδευσης και νυν σύμβουλος του υπουργού. Εκ της θέσεως αυτής συμμετείχε στο ΔΣ της διοικούσας της ΑΣΠΑΙΤΕ επί σειρά ετών. Από τη θέση του στο υπουργείο πιστεύουμε θα μπορούσε να είχε δώσει λύση στη συγχώνευση της ΑΣΠΑΙΤΕ με το ΠΑΔΑ. Πρέπει να επισπευσθούν οι διαδικασίες αλλιώς βλέπουμε την ΑΣΠΑΙΤΕ να μετατρέπεται σε ΙΕΚ με εξαιρετική υποδομή και πανεπιστημιακούς καθηγητές !!! Το παιδαγωγικό τμήμα αυτονόητο είναι ότι πρέπει να ενταχθεί μέσα στα τμήματα του ΠΑΔΑ και όχι να είναι αυτόνομο αφού δεν μπορεί να εκδώσει πτυχία.
Με εκτίμηση
Παπαΐτσος Σ.
Εκπαιδευτικός ΠΕ17

 
Μαξιμαλισμός...
24 Φεβ 2019 15:56

8 χρόνια κρίση και μυαλό δεν βάλαμε. Θέλουμε ξεχωριστό πανεπιστήμιο (επιπλέον δημόσιο χρήμα) για να στελεχώσουμε τα Λύκεια... Ο ορισμός της "ακαδημαϊκοτητας".
Το ότι υπάρχει 60 χρόνια τι σημαίνει? Ο κόσμος κινείται με ταχύτητα και εμείς στον κόσμο μας... Νοοτροπία "δώσε και σε μένα Μπάρμπα"

 
Όχι στο ΠΑΔΑ
24 Φεβ 2019 17:55

Μην μπλέξουμε με το ΠΑΔΑ, είναι γεμάτο προβλήματα. Μόνο χαμένη θα βγει η ΑΣΠΑΙΤΕ. Η αυτονομία είναι δύσκολη, αλλά άλλες συγχωνεύσεις θα μπορούσαν να γίνουν. Πχ με το Πολυτεχνείο (το οποίο όμως προστατεύεται επιμελώς από την όλη διαδικασία), αλλά κυρίως με το ΟΠΑ. Το ΕΑΠ θα ήταν ταιριαστό, αλλά το τελευταίο δεν θα δεχόταν, βλέπετε τις αντιδράσεις για ένα μόνο μέρος του ΤΕΙ Δ. Ελλάδας που θέλουν να του δώσουν.

 
ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΑΣΕΤΕΜ '87
24 Φεβ 2019 21:39

Όσο κι αν οι πολιτικές του υπουργείου παιδείας όλων των εποχών θεωρούν εκπαίδευση τη παροχή μιας τάξης, μερικών θρανίων , ενός μαυροπίνακα, μιας έδρας και ενός καθηγητή απέναντι από παιδιά ,ποτέ δεν απασχόλησε ότι, το πιο σημαντικό για να έχεις αποτελεσματική εκπαίδευση για τους μαθητές είναι ένας άρτια καταρτισμένος εκπαιδευτικός.
Αυτό μπορεί να συμβεί μόνο αν οι εκπαιδευτικοί έχουν ιδιαίτερη πανεπιστημιακή εκπαίδευση τόσο στο αντικείμενο τους όσο και στο πως να το διδάξουν (στη παιδαγωγική).
Αντί αυτού το υπουργείο επιχειρεί να «κλείσει» τη μοναδική καθηγητική σχολή στη τεχνική εκπαίδευση την ΑΣΠΑΙΤΕ με το πρόσχημα της αναβάθμισης και ένταξή της σε ένα νεοιδρυθέν πανεπιστήμιο το ΠΑΔΑ .(πείραμα)
Ποια αναβάθμιση κύριε υπουργέ .
Η ΣΕΛΕΤΕ και έπειτα ΑΣΠΑΙΤΕ για 4 χρονιά εκπαίδευε με καθημερινά μαθήματα τεχνικά και παράλληλα παιδαγωγικά με επιπλέον πρακτικές διδασκαλίες τους μελλοντικούς καθηγητές. Σήμερα μας λέτε(όχι εσείς θεωρώ κάποιοι σύμβουλοι σας για τους δικούς τους λογούς) με ένα η δυο εξάμηνα ,με κάποια μαθήματα θα ονομάζεται κάποιος εκπαιδευτικός(παιδαγωγική επάρκεια)
Κύριε υπουργέ πρώτιστα είστε ακαδημαϊκός δάσκαλός μας και έπειτα υπουργός(άλλωστε το δεύτερο εχει μικρή διάρκεια) μη αφήσετε να σπιλωθεί το oνoμα σας από την ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ της ΑΣΠΑΙΤΕ .

 
Κωνσταντίνος-Βίκτωρ Χατζησταμάτης.
24 Φεβ 2019 21:51

Μερικές από τις θέσεις υποστήριξης της Αυτόνομης Πανεπιστημιοποίησης της ΑΣΠΑΙΤΕ:
1. Οι δάσκαλοι διετούς, οι Γυμναστές, η Χαροκόποιος έγιναν εν μια νυκτί Πανεπιστήμια και οι μόνοι εκπαιδευτικοί που αποφοιτούν σε προπτυχιακό επίπεδο (καθηγητικές σχολές) πλέον απο ΑΤΕΙ είναι οι απόφοιτοι της ΑΣΠΑΙΤΕ.
2. Το Υπουργείο διακηρύττει την αναβάθμιση της Επαγγελματικής εκπαίδευσης με προσθήκη στις υποδομές, τη μαθητεία, νέα αναλυτικά προγράμματα κλπ. Με τον βασικό παράγοντα, τον ανθρώπινο, τους λειτουργούς εκπαιδευτικούς που θα στελεχώσουν τα ΕΠΑΛ σε προπτυχιακό επίπεδο και την αναβάθμισή τους θα έπρεπε να είναι από τα πρώτα ζητήματα που θα έπρεπε να λύσει το Υπουργείο Παιδείας Πανεπιστημιοποιώντας την.
3. Η ΑΣΠΑΙΤΕ είναι μοναδική για δυο λόγους: Έίναι πενταετής άρα δεν ταιριάζει με τα τετραετή ΑΤΕΙ και εφαρμόζει το πιο πετυχημένο μοντέλο εκπαίδευσης εκπαιδευτικών που είναι το συγχρονικό. Οι φοιτητές παράλληλα με τα μαθήματα ειδικότητας διδάσκονται και τα Παιδαγωγικά, ενώ ότι διδάσκονται στη θεωρία εφαρμόζεται στα Εργαστήρια, βιωματική μάθηση.
4. Έχουν βοηθηθεί χιλιάδες απόφοιτοι που στελεχώνουν σήμερα κυρίως την δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
5. Έχει τεράστια 60 χρόνων στην εκπαίδευση εκπαιδευτικών κυρίως της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
6. Έχει επαρκεϊς εγκαταστάσεις και χώρους για την αναπτυξή της.
7. Σήμερα το Υπουργείο αναγνωρίζει ότι συνεχώς αυξάνονται τα προβλήματα της σχολικής τάξης και εισάγει το θεσμό των Ψυχολόγων. Θα αφήσει όμως Παιδαγωγικά ανερμάτιστα τα σχολεία συγχωνεύοντας και καταργώντας ουσιαστικά τη μοναδική παραγωγική Σχολή εκπαιδευτικών που τροφοδοτεί κυρίως την Επαγγελματική Εκπαίδευση και είναι η ΑΣΠΑΙΤΕ.
8. Έχουμε ζήσει δεκάδες μεταρρυθμίσεις τα τελευταία χρόνια οι οποίες έγιναν χωρίς επιστημονική τεκμηρίωση παρά μόνον για να μείνει το όνομα του εκάστοτε Υπουργού. Πέραν των καλών προθέσεων θα έπρεπε να υπάρχει κάποιο Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας για την Επαγγελματική Εκπαίδευση που χρόνια έχει εξαγγελθεί και είναι καιρός πλέον να στεγαστεί στον φυσικό της χώρο που είναι η ΑΣΠΑΙΤΕ.
9. Φαίνεται ότι έχουν εξαντληθεί όλα τα περιθώρια συμπράξεων με άλλα Πανεπιστήμια και αν συνεχιστεί η προσπάθεια, τουλάχιστον, θα αλλοιωθεί ο χαρακτήρας της ΑΣΠΑΙΤΕ και αυτό θα αποτελέσει ολέθρια κϊνηση για όλη την εκπαιδευτική κοινότητας.
10. Διαπιστώνεται πως σε περιπτώσεις όπως το ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ υπάρχει η δυνατότητα να εξελιχθεί ΑΤΕΙ σε Πανεπιστήμιο.
11. Η ΑΣΠΑΙΤΕ πρέπει να Πανεπιστημιοποιηθεί λόγω του μοναδικού της χαρακτήρα και όχι να Πολυτεχνειοποιηθεί όπως φαίνεται να ζητά το ΠΑΔΑ διότι η ΑΣΠΑΙΤΕ εκπαιδεύει εκπαιδευτικούς σήμερα σε τρεις βασικές ειδικότητες.

Ως εκ τούτου αν θέλουμε να ευεργετήσουμε αυτόν τον τόπο θα έπρεπε να αγκαλιάςουμε, να συμπληρώσουμε, να αναπτύξουμε και να εκσυγχρονήσουμε το μοντέλο της ΑΣΠΑΙΤΕ θεωρώντας το ως πρότυπο για όλες τις καθηγητικές σχολές αν επιθυμούμε να αμβλύνουμε τα οξυμένα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα η Ελληνική σχολική τάξη.
Τεράστια η ευθύνη σε όσους αλλοιώσουν τον χαρακτήρα της!

 
Μαρια Λ.
24 Φεβ 2019 22:28

Ποια αναβάθμιση κύριε υπουργέ .
Πρόθεσή σας(από τα δημοσιεύματα) σε ένα νεοϊδρυθέν πανεπιστήμιο - το ΠΑΔΑ-,που με μερικά παιδαγωγικά μαθήματα σε 2-3 εξάμηνα θα παράγει εκπαιδευτικούς για την τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση , όταν για τους μέχρι τώρα εκπαιδευτικούς απαιτούνταν σπουδές 4 ετών στο αντικείμενό τους παράλληλα με παιδαγωγικά μαθήματα και εκπαιδευτικές διδασκαλίες.

Το ονομάζετε αυτό αναβάθμιση κύριε υπουργέ;

Εντάσσεται την ΑΣΠΑΙΤΕ στο πείραμα του ΠΑΔΑ ; Βελτιώνεται έτσι το επίπεδο των μελλοντικών καθηγητών;

Η μοναδική λύση είναι η ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΠΟΙΗΣΗ της ΑΣΠΑΙΤΕ, όχι μόνο για τους μαθητές των ΕΠΑΛ αλλά και για την αυριανή κοινωνία .
ΕΝΑ πανεπιστημιακό ίδρυμα που θα παράγει μόνο άρτια καταρτισμένους εκπαιδευτικούς, για να παράξουμε άρτια εκπαιδευμένους μαθητές .
Μόνο έτσι δεν θα έχει η επαγγελματική εκπαίδευση ανάγκη από «εκθέσεις για τα ΕΠΑΛ», Διαφημιστικές καμπάνιες για τα ΕΠΑΛ, «ΜΙΑ..ΔΥΟ ΝΕΕΣ ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑΛ».

 
Ελένη Ασημακοπούλου
25 Φεβ 2019 00:17

Η πανεπιστημιοποιηση της ΑΣΕΤΕΜ και κατόπιν ΑΣΠΑΙΤΕ είναι η ποιο δίκαιη λύση... μια και οι απόφοιτοι της αποτέλεσαν τους στυλοβάτες της Τεχνικής εκπαίδευσης και κατόπιν και της τεχνολογίας στα γυμνάσια.Αναγνωρισμενος ο σημαντικός ρόλος της σχολής από όλα τα κόμματα όσο ήταν στην αντιπολίτευση αλλά που το ξεχνούσαν κατά παράδοξο τρόπο όταν γίνονταν κυβερνήσεις..... Είναι καιρός να της αναγνωριστεί και στην πράξη ο ρόλος της.

 
Σχολές και Τμήματα
25 Φεβ 2019 07:32

Η καλυτερη λυση ειναι να κλεισει η ασπαιτε. Τα τμηματα της υπαρχουν στο μετσοβιο πολυτεχνειο. Δεν χρειαζεται να γινει η ασπαιτε αυτονομο πανεπιστημιο με 3 τμηματα μονο. Λιγοτερη σπαταλη χρηματων. Επειτα, το πολυτεχνειο να συγχωνευτει με το πανεπιστημιο Αθηνων και να δημιουργηθει το νεο Καποδιστριακο Πανεπιστημιο Αθηνων το οποιο θα λειτουργει στις πρωην και νυν εγκαταστασεις του πανεπιστημιου Αθηνων και πρωην εγκαταστασεις του Μετσοβιου πολυτεχνειου.

 
Προς Πανεπιστήμιο
25 Φεβ 2019 09:05

Ε όχι συγχώνευση και με το ΕΜΠ!!! Ας είμαστε σοβαροί!!
Οι φοιτητές της ΑΣΠΑΙΤΕ εισήχθηκαν με απίστευτα χαμηλά μόρια σε σύγκριση με τα μόρια εισαγωγής των εισαχθέντων φοιτητών στο Μετσόβιο που δώσαμε μεγάλο αγώνα για να εισαχθούμε και βεβαίως το επίπεδο σπουδών μας είναι πού υψηλό!!!
Το ΠΑΔΑ είναι παραπλήσιο της ΑΣΠΑΙΤΕ, ενώ το ΕΜΠ απέχει χιλιόμετρα...
ΠΑΔΑ - ΑΣΠΑΙΤΕ το ιδανικό "πάντρεμα".

 
Δαρρείος
25 Φεβ 2019 09:24

@Σχολές και Τμήματα

Φίλε μου το ΕΜΠ να το αφήσετε εξω απο τους
'' προγραμματισμούς σας ...'' εμεις δεν θέλουμε να ενωθει κανένας μαζί μας και δεν μπορεί κανένας να ενωθεί μαζί μας

Εμεις δεν είμαστε σκορποχώρι ... εχουμε μαθηματα και εργαστηρια 10 ωρες την ημέρα και οταν φεύγουμε το βραδυ παιρνουμε DEPON 1000

καλημέρα σε όλους σας

 
Eλένη
25 Φεβ 2019 09:30

Αναρωτιέμαι, αφού η ΑΣΠΑΙΤΕ είναι τόσο μοναδική όσο κάποιοι την παρουσιάζετε εδώ και με δεδομένο ότι βρίσκεται στην Αττική, γιατί έχει τόσο χαμηλά μόρια εισαγωγής??

 
Informer
25 Φεβ 2019 09:40

To μικρότερο ΤΕΙ, η ΑΣΠΑΙΤΕ ζητά να γίνει αυτόνομο Πανεπιστήμιο. Την έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης της ΑΔΙΠ για την ΑΣΠΑΙΤΕ την έχουν διαβάσει??

 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΕΛΕΚΗΣ
25 Φεβ 2019 20:44

Η πραγματικότητα στα σχολεία όλης της χώρας:

Xιλιάδες εκπαιδευτικοί με ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ της ΣΕΛΕΤΕ (ΑΣΕΤΕΜ και ΠΑΤΕΣ) κρατούν τα σχολεία και τα παιδιά κοντά και μέσα στα σχολεία...

Εκατοντάδες πτυχιούχοι της ΣΕΛΕΤΕ είναι Διευθυντές σε Γυμνάσια, ΓΕ.Λ., ΕΠΑ.Λ., ΙΕΚ και Εργαστηριακά Κέντρα.
Χιλιάδες είναι οι Υπεύθυνοι Τομέων στα Εργαστηριακά Κέντρα και οι Υπεύθυνοι Εργαστηρίων.

Η ΣΧΟΛΗ ΑΥΤΗ ΠΑΡΑΓΕΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ...

ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ... ΑΣ ΤΗΝ ΚΛΕΙΣΕΙ...

ΑΠΛΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΗ...

ΤΕΛΟΣ!

---------

 
Σχολές και Τμήματα
25 Φεβ 2019 22:30

@Δαρρείος

Καταρχην, μην λες απο τους προγραμματισμους μου. Δεν προγραμματιζω τιποτα. Ενας απλος σχολιαστης ειμαι και γραφω την προσωπικη μου αποψη. Αυτα που γραφω, δεν τα λες ακριβως συγχωνευση. Εγω, απλα εννοουσα, να μην ξανα υπαρξει στο μηχανογραφικο δελτιο στο λυκειο (απο φετος και μετα) η ασπαιτε. Η ασπαιτε να συνεχισει να λειτουργει μεχρι να παρουν ολοι οι φοιτητες πτυχιο, αυτοι που θα ναι δηλαδη το φθινοπωρο του 2019 στο δευτερο, τριτο, τεταρτο, πεμπτο και ανω ετος. Οταν παρουν πτυχιο ολοι, τοτε να κλεισει η ασπαιτε οριστικα. Να κλεισουν οι εγκαταστασεις. Δεν ειπα να μεταφερθουν οι φοιτητες στο πολυτεχνειο. Μονο το προσωπικο να μεταφερθει, οσο προσωπικο γινεται. Στο πολυτεχνειο θα παιρνανε απλα αποφοιτοι λυκειου και με κατατακτηριες εξετασεις. Την μεταφορα καθηγητων απο την ασπαιτε στο Μετσοβιο πολυτεχνειο, δεν την λες και συγχωνευση. Αυτο να γινει μονο οσον αφορα την ασπαιτε. Και τα 3 τμηματα της ασπαιτε υπαρχουν στο πολυτεχνειο. Απλα αντι για ηλεκτρολογων και ηλεκτρονικων μηχανικων στην ασπαιτε, υπαρχει τμημα ηλεκτρολογων μηχανικων και μηχανικων ηλεκτρονικων υπολογιστων στο πολυτεχνειο. Ε νταξ.

Οσον αφορα την πραγματικη συγχωνευση, εννοω να συγχωνευτει το πολυτεχνειο με το πανεπιστημιο Αθηνων τα οποια θα λειτουργουν στις ιδιες εγκαταστασεις. Γιατι να συνεχισει να υπαρχει πανεπιστημιακο ιδρυμα που να λεγεται πολυτεχνειο; Το ιδρυμα αυτο σαν μια σχολη θεωρειται. Στην ουσια οι σχολες του πολυτεχνειου θεωρουνται τμηματα. Γιατι να διαφωνουμε; Που ναι το δυσαρεστο; Ισα ισα καλυτερα θα ναι. Δεν ειναι καμια μεγαλη αλλαγη αυτο.

 
NIKOLAOS
26 Φεβ 2019 04:39

Η ΑΣΠΑΙΤΕ πρώην ΑΣΕΤΕΜ-ΣΕΛΕΤΕ έχει ειδική εκπαιδευτική αποστολή και είναι πλέον με 05 έτη σπουδών και δύναται να μετεξελιχθεί σε ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ και να χορηγεί Δίπλωμα με 05 έτη σπουδών όπως και το Πολυτεχνείο με τρεις Σχολές :
1.Σχολή Εκπαιδευτικών Μηχανικών με 05 έτη σπουδών με τα παρακάτω τμήματα:
α. Εκπαιδευτικών Ηλεκτρολόγων &Ηλεκτρονικών Μηχανικών
Με κατευθύνσεις :
α1. Εκπαιδευτικών Ηλεκτρολόγων Μηχανικών
α2. Εκπαιδευτικών Ηλεκτρονικών Μηχανικών & Η/Υ
β. Εκπαιδευτικών Μηχανολόγων Μηχανικών
γ. Εκπαιδευτικών Πολιτικών Μηχανικών
δ. Εκπαιδευτικών Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
2. Σχολή Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας & Εκπαιδευτικής Πολιτικής με 05 έτη σπουδών με τμήματα:
α. Εκπαιδευτικών Μηχανικών Διαδικτυακής και Ψηφιακής Εκπαίδευσης (εξ
αποστάσεως εκπαίδευση)
β. Εκπαιδευτικών Μηχανικών Σχεδίασης Πολυμεσικού Εκπαιδευτικού Υλικού.
γ. Εκπαιδευτικών Μηχανικών Γενικής Τεχνολογίας και Σχεδίασης.
δ. Εκπαιδευτικών Μηχανικών Τηλεματικής και Διοίκησης.
ε. Εκπαιδευτικής Πολιτικής και Διοίκησης της Εκπαίδευσης

3. Παιδαγωγική Σχολή Εκπαιδευτικών Ειδικοτήτων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης
με 01 έτος παιδαγωγικών σπουδών και μικρής εξειδίκευσης και στην ειδικότητα(για
πτυχιούχους ΑΕΙ, ΙΕΚ, Δομών Ε.Ε.Κ. των ΑΕΙ και ΕΠΑΛ επιπέδου 5 )

 
Η ΑΣΠΑΙΤΕ απορραφάται από το ΠΑΔΑ
26 Φεβ 2019 11:20

Η ΑΣΠΑΙΤΕ θα απορροφηθεί από το ΠΑΔΑ, καθώς στη συνάντηση που έγινε οι δύο πλευρές συμφώνησαν, σε περίπτωση που επιτευχθεί συμφωνία να μην εισαχθούν φοιτητές στην ΑΣΠΑΙΤΕ. Ξέρετε εσείς κάποιους να διαφωνούν και εκ προοιμίου να λαμβάνουν πρόνοια για την περίπτωση συμφωνίας;

Κακά τα ψέματα, η ΑΣΠΑΙΤΕ είναι οργανωτικά και διοικητικά υποβαθμισμένη, με ελλιπές προσωπικό, με πολύ χαμηλή παραγωγή ερευνητικού έργου. Έχει περιοριστεί μόνο στον εκπαιδευτικό προσανατολισμό της και επ' ουδενί δεν πληροί τα χαρακτηριστικά ενός Πανεπιστημίου.

Το ΠΑΔΑ θα μεγαλώσει καθώς έχει δυναμική. Ήδη πολλά προβλήματα έχουν λυθεί και απομένουν κάποια διαχειριστικής φύσεως (φοιτητολόγιο κ.ά.). Αυτό που κανένας δεν αναφέρει είναι οι ερευνητικές δράσεις που έχουν ενδυναμωθεί, καθώς και η πολύ μεγάλη ζήτηση σε μετακινήσεις μελών ΔΕΠ από περιφερειακά Πανεπιστήμια. Η ΑΣΠΑΙΤΕ οφείλει να ενταχθεί σε ένα πολύ μεγαλύτερο και ισχυρότερο οικοδόμημα .

 
Κωνσταντίνος-Βίκτωρ Χατζησταμάτης.
26 Φεβ 2019 14:49

Κατ' αρχήν σχόλια χωρίς ονοματεπώνυμο δεν πρέπει να λαμβάνονται υπόψη για ευνόητους λόγους. Κατά δεύτερον δεν έχει επέλθει συμφωνία μέχρι στιγμής με το ΠΑΔΑ. Διαφωνούν όπως έχει δημοσιοποιήσει το ε-σος και ο Σύλλογος του Εκπαιδευτικού Προσωπικού μετά από πρόσφατη καταγγελία του, ο Σύλλογος αποφοίτων αφού προτείνει την παρούσα λύση αλλά και ο Πρόεδρος της Δ.Ε της ΑΣΠΑΙΤΕ και γι' αυτό δεν πραγματοποιήθηκε το συνοικέσιο στην πρόσφατη συνάντηση στο Υπουργείο Παιδείας!

 
Μαρία Μανουρά
26 Φεβ 2019 17:06

Η ΑΣΠΑΙΤΕ έπρεπε να είναι Πανεπιστήμιο εδώ και πολλά χρόνια όπως έγινε με τις παιδαγωγικές σχολές, τις γυμναστικές ακαδημίες και τη Χαροκόπειο. Σπουδές πέντε χρόνων δεν νοείτε να μην είναι πανεπιστημιακές.
Η ΑΣΠΑΙΤΕ εφαρμόζει συγχρονικό μοντέλο εκπαίδευσης (παράλληλη διδασκαλία τεχνικών και παιδαγωγικών μαθημάτων) για τους μελλοντικούς εκπαιδευτικούς λειτουργούς των ΕΠΑΛ. Το μοντέλο αυτό έχει αποδειχθεί πολύ πετυχημένο αν κρίνουμε από το υψηλό επίπεδο εκπαιδευτικών που έχουν αποφοιτήσει όλα αυτά τα χρόνια.
Ακόμα έχει επαρκείς εγκαταστάσεις και χώρους για την ανάπτυξη της και ΕΠΑΛ στο οικόπεδο της για πρακτικές ασκήσεις διδασκαλίας των φοιτητών της και εκπαιδευτική έρευνα.

 
Η ΑΣΠΑΙΤΕ απορραφάται από το ΠΑΔΑ
26 Φεβ 2019 19:26

κ. Χατζησταμάτη, ωραία όλα αυτά που αναφέρετε, για την ταμπακιέρα όμως ουδέν. Αμφισβητείτε τον σχολιασμό μου για την παρούσα κατάσταση και τις δυνατότητες της ΑΣΠΑΙΤΕ;
Ο σύλλογος του ΕΠ ήταν πάντοτε ΥΠΕΡ της ενοποίησης με το ΠΑΔΑ. Αντί για ενοποίηση θα προκύψει απορρόφηση, μικρό το κακό.

 
Κωνσταντίνος-Βίκτωρ Χατζησταμάτης
27 Φεβ 2019 00:15

Κύριε/α ¨Η ΑΣΠΑΙΤΕ απορραφάται ¨ να σας πληροφορήσω επίσης ότι ο Σύλλογος Εκπαιδευτικού Προσωπικού της ΑΣΠΑΙΤΕ πρόσφατα έβγαλε καταγγελία για την απορρόφηση από το ΠΑΔΑ που μπορείτε να το βρείτε στο παρόν site. Επίσης είναι τεράστιο το κακό ειδικά για την Επαγγελματική εκπαίδευση που θα προκύψει από την απορρόφηση της ΑΣΠΑΙΤΕ από το ΠΑΔΑ αν πάψει να λειτουργεί ως Σχολή αφού θα πάψει να λειτουργεί το συγχρονικό μοντέλο που θεωρούμαι ότι εϊναι το πιο πετυχημένο στην εκπαίδευση εκπαιδευτικών.

 
Θεοδωρόπουλος Σωτήρης
27 Φεβ 2019 12:49

Νοιώθω την ανάγκη να απαντήσω επιγραμματικά και καλοπροαίρετα σε κάποια σχόλια που κατά τη γνώμη μου είναι ανυπόστατα και διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα.
1 Η προσφορά της ΑΣΕΤΕΜ- ΣΕΛΕΤΕ και κατ’ επέκταση της ΑΣΠΑΙΤΕ είναι ανεκτίμητη κι αυτό το γνωρίζουν όλοι οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί ΕΠΑΛ- ΕΚ, Γυμνασίων. Ίσως όμως κάποιοι να πέρασαν δίχως να αποκομίσουν κάτι αλλά δεν δικαιούνται να μηδενίζουν -να ισοπεδώνουν την προσφορά του Ιδρύματος.
2. Αναφορικά με το μέλος και πρώην πρόεδρο της ΕΤΕ κον Μουστάκα ως πρώην διευθυντή της Τεχνικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας είναι φανερό ότι ούτε υπουργός ήταν ούτε ο απόλυτος διαχειριστής του θέματος της ΑΣΠΑΙΤΕ.Η συνεισφορά του, ήταν και είναι παραπάνω από το μέτρο του δυνατού που του επέτρεπε/ει ο θεσμικός του ρόλος.
3 Κανείς δεν μιλάει να γίνουμε Πολυτεχνείο ή ότι άλλο, αυτό που λέμε είναι ότι χρειάζεται μία ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΣΧΟΛΗ που να παράγει ευρυμαθείς- άρτια καταρτισμένους εκπαιδευτικούς που να εκπαιδεύουν τα παιδιά μας τους μελλοντικούς πολίτες.
4.Η μοναδικότητα της ΑΣΠΑΙΤΕ έγκειται στο γεγονός ότι είναι η μοναδική σχολή στον Ελλαδικό χώρο που εκπαιδεύει με επιτυχία εκπαιδευτικούς για την τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση και όχι από το μέγεθος της άλλωστε «ουκ εν τω πολλώ το ευ».
Αυτό που ζητάμε απλά- πολύ απλά είναι η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ της και όχι το κλείσιμό της , τότε και μόνο τότε δικαιούμαστε να μιλάμε για μόρια εισαγωγής .

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ