Οι Κοσμήτορες του ΕΑΠ για τα 6 μέτρα «Γαβρόγλου»

Με τις δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας, Κ. Γαβρόγλου, κατά τη συνέντευξη που παραχώρησε στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης στις 7/3/2019, τελειώνει ανεπιστρεπτί το ενδεχόμενο συγχώνευσης του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστήμιου με ένα συμβατικού τύπου Ίδρυμα, που θα αλλοίωνε τον ακαδημαϊκό και κοινωνικό χαρακτήρα του ΕΑΠ και θα ακύρωνε την αποστολή του.
Εκφράζοντας το σύνολο της ακαδημαϊκής κοινότητας του ΕΑΠ, νιώθουμε καταρχάς την ανάγκη να ευχαριστήσουμε δημόσια:
• όλους τους συναδέλφους μας, καθηγητές του ΕΑΠ, που μας στήριξαν ομόθυμα και αποφασιστικά στην προσπάθειά μας να εκφράσουμε την ομόφωνη θέση τους για διατήρηση της αυτοτέλειας του ΕΑΠ.
• τον Αντιπρόεδρο Ακαδημαϊκών Θεμάτων & Διεθνών Σχέσεων του ΕΑΠ, Αν. Καθηγητή κ. Γ. Τσιμουρή, που στάθηκε από την πρώτη στιγμή και χωρίς κανέναν ενδοιασμό, στο πλάι της ακαδημαϊκής κοινότητας του ΕΑΠ, καίτοι διορισμένο μέλος της ΔΕ του ΕΑΠ
• όλους τους φορείς και εκπροσώπους αυτών καθώς και όλους τους επώνυμους και ανώνυμους, που δημόσια μάς υποστήριξαν με τις δηλώσεις και την υπογραφή τους στον αγώνα μας αυτόν
Πρωτίστως όμως νιώθουμε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε τους χιλιάδες φοιτητές, αποφοίτους, καθηγητές - συμβούλους και διοικητικό προσωπικό του ΕΑΠ, που υπέγραψαν υπέρ της μη κατάργησης της ταυτότητας του πανεπιστήμιου μας και μας στήριξαν ηθικά.
Τους βεβαιώνουμε, ότι δεν εφησυχάζουμε και θα παραμείνουμε σε ανοικτή επικοινωνία μαζί τους, χτίζοντας μία ευρύτερη και πιο δυναμική σχέση.
Η έντονη περιδίνηση, στην οποία μπήκε το ΕΑΠ, ως αποτέλεσμα της αυθαίρετης πρωτοβουλίας του Προέδρου της ΔΕ του ΕΑΠ, Β. Καρδάση, να προτείνει στον Υπουργό, χωρίς καμία διαβούλευση ή προηγούμενη ενημέρωση της ακαδημαϊκής κοινότητας, χωρίς καμία έγκριση από οποιοδήποτε θεσμικό όργανο του ΕΑΠ, συγχώνευση του ΕΑΠ με ένα συμβατικού τύπου και τοπικής λειτουργίας ίδρυμα, πρόταση με την οποία δυστυχώς συνταυτίστηκαν δύο ακόμα τακτικά μέλη της ΔΕ, παρά την ομόφωνη αντίθετη άποψη του συνόλου της ακαδημαϊκής κοινότητας του ΕΑΠ, απέδειξε ότι η παραγκώνιση των θεσμικών ακαδημαϊκών οργάνων μόνο κακές υπηρεσίες και δυσλειτουργίες προσφέρει. Παράλληλα όμως επιβεβαίωσε με ακόμα πιο έντονο τρόπο, ότι η αυτοδιοίκηση του ΕΑΠ αποτελεί καθοριστική προϋπόθεση για μία αναπτυξιακή πορεία αυτού.
Ο αγώνας μας για ένα καλύτερο και πιο αποτελεσματικό ΕΑΠ θα συνεχιστεί. Οι εξαγγελίες του κου Υπουργού στη συνέντευξη τύπου, μπορούν να λειτουργήσουν θετικά, υπό την προϋπόθεση ότι θα υπάρξει προσεκτικός και συγκεκριμένος σχεδιασμός, στο πλαίσιο μίας συνολικής αναπτυξιακής στρατηγικής του ιδρύματος. Για τη στρατηγική αυτή τον πρώτο λόγο πρέπει να έχουν οι ακαδημαϊκές μονάδες (Σχολές) του ΕΑΠ, αφενός στη βάση της γνώσης και της εικοσαετούς εμπειρίας που διαθέτουν, αφετέρου στη βάση των ήδη διατυπωθεισών, εκ μέρους της ακαδημαϊκής κοινότητας του ΕΑΠ, προτάσεων ανάπτυξης στην κατεύθυνση της ανοικτότητας, αριστείας, ποιότητας αλλά και κοινωνικής δικαιοσύνης.
Για την ακαδημαϊκή κοινότητα του ΕΑΠ
Αντώνης Λιοναράκης, Κοσμήτορας της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών
Αθανάσιος Μιχιώτης, Κοσμήτορας της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών
Ιωάννης Καλαβρουζιώτης, Κοσμήτορας της Σχολής Θετικών Επιστημών & Τεχνολογίας
Αυγουστίνος Δημητράς, Εκλεγμένος Εκπρόσωπος των μελών ΔΕΠ του ΕΑΠ
Σχολιάστε το άρθρο
Δημοφιλή Άρθρα
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΜΑΘΗΤΕΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΚΟΛΕΓΙΑ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ
- Ενημέρωση για την Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για πλήρωση λειτουργικών κενών (Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ.) με απόσπαση μόνιμων...
- Πρόβλημα στη δήλωση περιοχών για αναπληρωτές
- Σε ΦΕΚ τα ονόματα των 8.487 νεοδιορισθέντων εκπαιδευτικών
- Ανάκληση απόφασης επιχορήγησης ΑΕΙ
- Ο αξιολογικός πίνακας α υποψηφίων εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ05 Γαλλικής για απόσπαση στο Ευρωπαϊκό Σχολείο Βρυξέλλες Ι-Be...
- Με 6 από τους 13 "στρατηγούς" της εκπαίδευσης, διορισμένους, ξεκινά η νέα σχολική χρονιά
- 3μηνο Εξ Αποστάσεως Επιμορφωτικό Πρόγραμμα «Βιβλίο και Παιδί - Το Βιβλίο ως Εργαλείο Ανάπτυξης» από το E-Learning του Κ...
- Σύντομος οδηγός για τη Δήλωση Τοποθέτησης Αναπληρωτή (Βίντεο)
- Από σήμερα οι αιτήσεις δήλωσης προτίμησης για πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών για το διδακτικό έτος 2022-2023
- Το Πρόγραμμα Σπουδών για το μάθημα των Εικαστικών στο Δημοτικό Σχολείο
Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.