Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Μαθηματική Εταιρεία: Συναλλαγές και παρασκήνια του υπ. Παιδείας στις συγχωνεύσεις ΤΕΙ-Πανεπιστημίων

“Να σταματήσει -ο υπουργός-να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες αυθαίρετης ανάθεσης επιστημονικής και εκπαιδευτικής ευθύνης σε πρόσωπα και φορείς που δεν τους αναλογούν”
Δημοσίευση: 08/03/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Συναλλαγές και παρασκήνια του υπουργείου Παιδείας  Παιδείας στις συγχωνεύσεις των ΤΕΙ-Πανεπιστημίων , καταγγέλλει με ανακοινωθέν η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία και εκφράζει τη “σαφή διαφωνία της για τον τρόπο που δρομολογούνται οι εξελίξεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση”.

“Αντί του σχεδιασμού με τη συνεργασία όλων των παραγόντων που εμπλέκονται στη λειτουργία των ΑΕΙ και των ΤΕΙ και κυρίαρχα των ίδιων των εκπαιδευτικών και ερευνητών, έχουν κυριαρχήσει αναπαλαιωμένες πρακτικές αυθαιρεσίας, συναλλαγών και παρασκηνίων” τονίζει η ΕΜΕ και υπογραμμίζει:.

Προκαλούν απογοήτευση της επιστημονικής κοινότητας, εκνευρισμό και αντιθέσεις στα Ιδρύματα: Η όξυνση στο ΕΑΠ που κατευθύνθηκε εναντίον των μελών ΔΕΠ που το στελεχώνουν και το λειτουργούν, η άναρχη ίδρυση Τμημάτων Μαθηματικών και άλλων πεδίων χωρίς συγκεκριμένες κατευθύνσεις και ερευνητικούς προσανατολισμούς, η επιφανειακή αντιμετώπιση των σπουδών στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Επιμόρφωσης των Εκπαιδευτικών, προκαλούν την απογοήτευση της επιστημονικής κοινότητας, εκνευρισμό και αντιθέσεις στα Ιδρύματα, ενώ οδηγούν το Υπουργείο σε παλινωδίες με διακηρύξεις νέων λαθών επί λαθών.

Ζητούμε ειλικρινή διάλογο: Καλούμε την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να δείξει έμπρακτα την εμπιστοσύνη του στο επιστημονικό και ερευνητικό προσωπικό της χώρας μας και να οργανώσει έναν ειλικρινή διάλογο επί των προσανατολισμών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης από τον οποίο να προκύψουν λειτουργικά οργανωσιακά σχήματα.

Αυθαίρετη  ανάθεση  επιστημονικής και εκπαιδευτικής ευθύνης : Να σταματήσει να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες αυθαίρετης ανάθεσης επιστημονικής και εκπαιδευτικής ευθύνης σε πρόσωπα και φορείς που δεν τους αναλογούν.

Σχόλια (5)

 
bet
08 Μαρ 2019 17:25

Δηλαδή ζητάτε ποτέ να μην γίνει τίποτα!

 
@ΕΜΕ
09 Μαρ 2019 12:22

Μπορεί η ΕΜΕ να πει ξεκάθαρα ποιοι αποτελούν to "το επιστημονικό και ερευνητικό προσωπικό της χώρας" για το οποίο καλεί "την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να δείξει έμπρακτα την εμπιστοσύνη του"? Μπορεί να το κάνει με επίσημη ανακοίνωση ή όχι?
Μπορεί να πει ποια είναι τα "πρόσωπα και φορείς" στους οποίους γινεται "αυθαίρετη ανάθεση επιστημονικής και εκπαιδευτικής ευθύνης που δεν τους αναλογούν"?

 
Νίκος
09 Μαρ 2019 12:34

Στελέχωσε τα ήδη υπάρχοντα Ιδρύματα που ξεμένουν από προσωπικό και μην δημιουργείται καινούργια Τμήματα που δεν θα έρχονται να καλύψουν ένα υπάρχον κενό και επιπλέον θα χρειάζονται έξτρα προσωπικό. Τόσο δύσκολο είναι να το κατανοήσει κανείς; Φυσικά το δεύτερο εξυπηρετεί άλλα συμφέροντα.

 
Πλατάρος Γιάννης
09 Μαρ 2019 12:48

Το ότι το ΕΑΠ θα «επωμιστεί» την μετεκπαίδευση και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών είναι από μόνο του χωρίς άλλα μια χυδαία πολιτική απόφαση.
Τάχα το ΕΑΠ έχει «εξειδίκευση» στην εξ αποστάσεως διδασκαλία....
Αυτό εισπράττει ο αδαής και καλά κάνει, δεν τα ξέρουμε όλα. Ο αδαής εισπράττει και τα πλεονεκτήματα τα οικονομικά και δημοκρατικά της εξ αποστάεως επιμόρφωσης-εκπαίδευσης-κατάρτησης.
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;
Δεδομένα:
Όλα τα ΑΕΙ έχουν εμπειρία και υποδομές επαρκέστατες στην εξ αποστάσεως διδασκαλία. Τα περισσότερα έχουν ΗΔΗ εμφανώς μεγαλύτερη επάρκεια από το ΕΑΠ, τεχνολογικά και -αυτό πια- επιστημονικά !
Την ΕΥΘΥΝΗ για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών έχει εδώ και χρόνια το ΙΕΠ και το ΙΤΥΕ (Ο «Διόφαντος» δηλ.) Αυτοί οι δύο φορείς προήλθαν από την συγχώνευση του παλαιού Π.Ι. και του Κ.Ε.Ε. και ενός τρίτου που μου διαφεύγει το αρκτικόλεξο.
Να συμπληρώσω το ΕΚΔΔΑ που κάνει επιμορφώσεις με τεράστιο κύρος και αξιοπιστία.
Όλα αυτά τα αντικαθιστά -σύμφωνα με τις εξαγγελίες- το ΕΑΠ.
Δηλαδή ο εκπαιδευτικός κόσμος, δέχεται μια ροχάλα (λυπάμαι αν κάποιους ενοχλεί η λέξη) και όλοι προσποιούνται ότι βρέχει...
Ευτυχώς που ΠΡΩΤΗ αντιδρά η ΕΜΕ!
Την αγάπη μου και την εκτίμησή μου στους ανθρώπους της!
ΕΥΓΕ!

 
PE19
09 Μαρ 2019 19:01

@Πλατάρος Γιάννης
Μπράβο κ. Διευθυντά
Πολύ μεστός ο λόγος σας.
Σύμφωνα με τον κ. Υπουργό
Άχρηστοι οι Σχολικοί Σύμβουλοι τους οποίους κατάργησε και μετάτρεψε από συμβούλους σε κάτι που και οι ίδιοι δεν ξέρουν τι.
Άχρηστη η ΑΣΠΑΙΤΕ που τόσα χρόνια δίνει πιστοποιητικά Παιδαγωγικής Επαρκειας.
Άχρηστο το ΕΚΔΔΑ που μάλιστα τα προγράμματα του οποίου μοριοδοτούνται (σωστά) με νόμο του ίδιου του κ. Γαβρόγλου. Οι εκπαιδευτικοί δεν είναι δημόσιοι υπάλληλοι να επιμορφώνονται από το ΕΚΔΔΑ? Αν σε κάποιο φορέα ανατίθεντο η επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών αυτός θα ήταν το ΕΚΔΔΑ και όχι το ΕΑΠ αφού μιλάμε για επιμόρφωση δημοσίων υπαλλήλων.
Όπως είπατε άλλα πανεπιστήμια δεν ξέρουν την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση μόνο το ΕΑΠ ? τα ΚΕΔΙΒΙΜ τι θα κάνουν αν τους αφαιρεί το δικαίωμα να εκπαιδεύουν τον επαγγελματικό κλάδο που κατεξοχήν χρειάζεται την δια βίου Μάθηση.
Δηλαδή το Β’ Επίπεδο που υλοποιεί ο Διόφαντος θα το πάρει το ΕΑΠ (προβλέπω Πατρινό πόλεμο)?
Πως θα δίνει άλλο πανεπιστήμιο παιδαγωγική επάρκεια σε φοιτητές άλλου πανεπιστημίου που το οποίο έχει παιδαγωγική σχολή? Ο τραγέλαφος : Φοιτητής του Παν/μιου Κρήτης (τμήμα Οικονομικών) θα πάρει παιδαγωγική επάρκεια από το ΕΑΠ ενώ οι περισσότεροι καθηγητές που θα του κάνουν τα μαθήματα θα προέρχονται από το Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ή προσχολικής αγωγής. Τα μαθήματα θα γίνονται διαδικτυακά ή με δια ζώσης συναντήσεις στο ΗΡΑΚΛΕΙΟ ενώ όλοι θα έχουν μόνιμη κατοικία στο ΡΕΘΥΜΝΟ και η βεβαίωση θα έρθει από την ΠΑΤΡΑ !!! (Όπου Παν/μιο Κρήτης βάλτε ΕΚΠΑ, ΑΠΘ, Αιγαίου, ΠΑΔΑ κλπ) Τώρα αν δεν είναι τρέλα αυτό τι είναι ?

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ