Placeholder

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ

Μεταρρύθμιση χωρίς να ζητηθεί η γνώμη των "μάχιμων" εκπαιδευτικών

Είναι ανεπίτρεπτο να καλούνται μαθητές αλλά και εκπαιδευτικοί να εφαρμόσουν και να υποστούν τις θρυλούμενες αλλαγές χωρίς τον απαιτούμενο χρόνο προσαρμογής
Δημοσίευση: 12/03/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Είναι μία ευκαιρία για την ΟΛΜΕ, στη συνάντηση της ερχόμενης Πέμπτης με τον υπουργό Παιδείας Κ. Γαβρόγλου,για το νέο σύστημα πρόσβασης στα ΑΕΙ, να εκπροσωπήσει τουλάχιστον μία φορά επάξια τον κλάδο!!

Συγκεκριμένα , και πέρα από κάθε συντεχνιακή λογική , οφείλει να του υποδείξει:

1.Είναι ανεπίτρεπτο να καλούνται μαθητές αλλά και εκπαιδευτικοί να εφαρμόσουν και να υποστούν τις θρυλούμενες αλλαγές χωρίς τον απαιτούμενο χρόνο προσαρμογής.( δεν μπορεί κάποιος να κατανοήσει τη σπουδή αυτή)

2.Είναι ανεπίτρεπτο οι μαθητές που θα φοιτήσουν του χρόνου να μην διδαχθούν Ιστορία και μάλιστα τη σύγχρονη που περιλαμβάνει ιστορικά γεγονότα , όπως ο ναζισμός ,...

3.Είναι ανεπίτρεπτο οι  μαθητές να μην διδαχθούν επιστήμες , όπως η Βιολογία , και η Πληροφορική σε έναν κόσμο που βαδίζει με καταιγιστικούς ρυθμούς .

4.Είναι ανεπίτρεπτο να μην διδαχθούν  Λατινικά οι υποψήφιοι των Φιλοσοφικών και Νομικών σχολών.

5. Είναι ανεπίτρεπτο με περίσσιο κυνισμό να εξαγγέλλονται αυτές οι μεταρρυθμίσεις χωρίς να ζητηθεί η γνώμη των "μάχιμων" εκπαιδευτικών , οι οποίοι και θα κληθούν να εφαρμόσουν αυτό το ειδεχθές έγκλημα σε βάρος χιλιάδων μαθητών.

Αυτά τα λίγα και άλλα πολλά που δεν χωρούν σε ένα τέτοιο σημείωμα .

Κορνήλιος

Σχόλια (9)

 
Βασίλης Γ
12 Μαρ 2019 08:39

Σε ποιά άλλη τάξη κάνουν οι μαθητές βασικές Αρχές Στατιστικής γενικής παιδείας; και αυτό πρέπει να προστεθεί

 
Δημήτρης
12 Μαρ 2019 09:29

Είναι ανεπίτρεπτο να απέχουν από το διάλογο αυτοί που θα εφαρμόσουν το σύστημα στην πράξη, αυτοί που βάζουν τα παιδιά μας στα πανεπιστήμια, οι πλέον μάχιμοι εκπαιδευτικοί: οι φροντιστές!

 
Ιγνάτιος
12 Μαρ 2019 10:42

@Κορνήλιος

Έχεις καταλάβει ότι αν ρωτήσεις την εκπ/κή κοινότητα, κάθε μέλος θα σου δώσει διαφορετική απάντηση?

Α) Το σύστημα εισαγωγής έχει καταστρέψει τον μορφωτικό και παιδαγωγικό χαρακτήρα του Λυκείου εδώ και χρόνια.
Β) Το σύστημα εισαγωγής δίνει δουλειά σε χιλιάδες φροντιστές εδώ και 40 χρόνια σχεδόν.
Γ) Το ίδιο το σύστημα εισαγωγής πλέον απλά κατανέμει υποψηφίους σε σχολές και επιλογή των καλύτερων κάνει μόνο για μια χούφτα σχολών (τις σχολές υψηλής ζήτησης, νομική, ιατρική, ΗΜΜΥ).

Τι περιμένεις να σου πει και ποιος?

 
ένας απλός εκπαιδευτικός
12 Μαρ 2019 11:29

"Δημήτρης"
Η δουλειά των φροντιστών είναι επικουρική, συμπληρωματική: 1. λόγω αυξημένων απαιτήσεων (ως επιπλέον προπόνηση, όπως προπονείται ο καθένας που κάνει πρωταθλητισμό -διότι οι μαθητές της Γ΄ακριβώς αυτό κάνουν-) και 2. λόγω τις όποιας ανεπάρκειας του εκπαιδευτικού συστήματος ως δομής (για παράδειγμα η τάξη του σχολείου έχει πολύ περισσότερους μαθητές από εκείνη του φροντιστηρίου). Σε καμμιά περίπτωση λόγω ανεπάρκειας των συναδέλφων σου καθηγητών του σχολείου, όπως, με την ταπεινή μου αντίληψη (συγγνώμη αν κάνω λάθος) διαφαίνεται πως υπονοείς.

 
τεμπελόσκυλο του δημοσίου
12 Μαρ 2019 15:51

Προφανώς δεν έχουν ιδέα γενικότερα από το λειτούργημα του εκπαιδευτικού, ειδικότερα από τις υποχρεώσεις των καθηγητών του Λυκείου, οι οποίοι όπως και οι άλλοι εκπαιδευτικοί χρεώνονται τα λάθη και τις ελλείψεις του συστήματος. Χωρίς να λαμβάνεται καθόλου υπόψη ότι δεν νομοθετούν άμεσα οι εκπαιδευτικοί, δεν αποφασίζουν οι ίδιοι αλλά υπηρετούν τις αποφάσεις της εκάστοτε πολιτικής εξουσίας.

 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
12 Μαρ 2019 16:47

Ελπίζω η ΟΛΜΕ να επισημάνει την κατάφωρη αδικία που θα υποστούν τα παιδιά των ΕΠΑΛ λόγω των συγχωνεύσεων των ΤΕΙ με τα ΑΕΙ ,με την δραματική μείωση των εισακτέων τους...Και επειδή πολλοί συνάδελφοι .. ,βιάζονται να μιλήσουν για το απαράδεκτο των εισακτέων με πολύ χαμηλά μόρια,θα υπενθυμίσω απλώς ότι το ίδιο συμβαίνει και στα Γενικά λύκεια και κυρίως ότι αν τολμάει κάποιος ας βάλει επιτέλους τη βάση του ''10''έτσι ώστε να κοπούν οι ανήμποροι αλλά σε καμία περίπτωση να μη μειωθούν οι θέσεις δραματικά...Αυτή η βάση όμως να ισχύσει για όλους τους τύπους των Λυκείων!

 
Ηλίας
12 Μαρ 2019 17:49

@Δημήτρης

Αφού Δημήτρη μου οι φροντιστές θα εφαρμόσουν το σύστημα στην πράξη τότε να αναλάβουν αυτοί και το ρόλο του σχολείου. Κοινώς, να πάρουν "όλο το πακέτο"..!

Να δω μετά τι σόι εφαρμογή θα έκαναν στα 25άρια τμήματα προσανατολισμού με κάθε καρυδιάς καρύδι μέσα...

 
Μάχιμοι,άμαχοι και γυναικόπαιδα
13 Μαρ 2019 00:16

Τί να εννοεί ο Κορνήλιος, άνευ λοιπών στοιχείων ,για μάχιμους και μη επαναλαμβάνοντας την ίδια λέξη με τον Γαβρόγλου;Από πότε η δουλειά στην τάξη θεωρείται "μάχιμη υπηρεσία" σαν να γίνεται αναγκαστικά;Και τί σημαίνει " μάχιμος" στον 21ο αιώ.; Ως γνωστόν εκτός των μαχίμων υπάρχουν οι βοηθητικοί,οι άμαχοι,τα γυναικόπαιδα.Σε ποιό δημοκρατικό πολίτευμα μόνο οι μάχιμοι έχουν δικαίωμα γνώμης και όχι ο λοιπός πληθυσμός;Από πότε τα σχολεία είναι σε εμπόλεμη κατάσταση και χρειάζονται τους μάχιμους να τα προστατεύουν;Με τέτοιες λέξεις νομίζω ότι ο χρόνος σταμάτησε κάπου στην διάρκεια του μεσοπολέμου.Ίδιες ξύλινες λέξεις και φρασεολογία σαν να μην άλλαξε ο αιώνας και ο κόσμος γύρω μας.Τον μόνο μάχιμο εκπαιδευτικό που θυμάμαι ήταν έναν δόκιμο μαθηματικό που μας έστειλαν στην Δ' Γυμνασίου.Επειδή δε τότε τα σχολεία ήταν βάρδια στην απογευματινή έρχονταν μετά το στρατόπεδο αγριεμένος και με το δίκαιο του γιατί δεν ξεκουράζονταν.Μας είχε τρελάνει στα πεντάρια.Μετά από αυτόν άλλον μάχιμο εκπαιδευτικό δεν γνώρισα.

 
ένας απλός εκπαιδευτικός
14 Μαρ 2019 08:57

Είναι καλό που υπάρχει η ελευθερία του λόγου, έτσι ώστε αφ΄ενός να διατυπώνουν άποψη οι πλήστοι "εκτός χορού (ή χώρου, ό,τι προτιμάτε)", αφ' ετέρου αυτή (η άποψη) να καθίσταται γνωστή και στους επαΐοντες, και έτσι να ασκούν τη σκέψη τους και να οργανώνουν καλύτερα τα επιχειρήματά τους.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean