Placeholder

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ

Με πολλά κενά το Σ/Ν για το νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ

Δημοσίευση: 21/03/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

1. Το Σχέδιο Νόμου  για το νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ αφήνει πολλές εκκρεμότητες για να ρυθμιστούν αργότερα με Υ.Α.

2. Τα Λύκεια αναμένουν ακόμη ένα Π.Δ. που θα ορίζει κάποιες αλλαγές που είχε προαναγγείλει με έγγραφό του το ΥΠΠΕΘ. Το σημαντικότερο, υποχρεωτικό διαγώνισμα Β΄ τετραμήνου σε όλα τα μαθήματα. Κάποια Λύκεια βάζουν διαγωνίσματα και άλλα όχι επειδή δεν υπάρχει ακόμη Π.Δ.!!!

3. Καταργείται το π.δ. 46/2016 (Α ́ 74), λέει στο τέλος το Σχέδιο Νόμου. Αυτό το Π.Δ. αναφέρεται στην "Αξιολόγηση των μαθητών του Γενικού Λυκείου". Προφανώς θα πρέπει να αντικατασταθεί από άλλο. Πότε αναμένεται αυτό το άλλο;

4. Εντοπίζω (μόνο εγώ;) μία "δημιουργική ασάφεια"  στο παρόν αλλά και σε προηγούμενα Σχέδια Νόμου της σημερινής κυβέρνησης για θέματα εκπαίδευσης. Εγώ δεν ξέρω να διαβάζω νόμους ή εκείνοι έχουν κάποιο θέμα με τους συντάκτες των διατάξεων των νόμων που φέρνουν για ψήφιση;

Σχόλια (4)

 
δημοτικες πανελλαδικες
21 Μαρ 2019 22:51

που είναι η περιγραφή τους?
αλλο ενα σημειο που θα ξεχαστει στην πορεια προς το νεο λυκειο της ΝΔ

 
ΧΡΥΣΟΥΛΑ
21 Μαρ 2019 23:18

ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΟΣΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΩΡΕΣ ΧΑΝΟΝΤΑΙ

 
Απόφοιτοι
22 Μαρ 2019 09:02

Και όχι μόνο.

Η περίπτωση των αποφοίτων Λυκείου, αλλά και των υποψηφίων, παλαιοτέρων ετών, τόσο για το 10%, όσο και για τα ΤΕΠ, είναι αντισυνταγματική, αφού θέτει φραγμούς και εξαιρέσεις, σε δύο κατηγορίες πολιτών που διαθέτουν την ίδια ιδιότητα με αυτούς που παίρνουν απολυτήριο την χρονιά της κατάθεσης μηχανογραφικού, όπως και για αυτούς που δίνουν, την ίδια χρονιά, εξέτασης.

 
Κωστας_Δ
25 Μαρ 2019 19:51

Αν μετράει μόνο ο μέσος όρος για τον υπολογισμό των μορίων θα υπάρξουν πολλές ισοβαθμίες. (Οι παλιότεροι θα θυμούνται τι γινόταν με τις Δέσμες).
Σε αυτήν την περίπτωση τι θα γίνεται; Θα εισάγονται όλοι; Θα οριστεί βασικό μάθημα όπως μια φορά κι έναν καιρό, στις Δέσμες; Είναι πάντως λυπηρό το 2020 να γυρνάμε 20 χρόνια πίσω και να φέρνουμε συνθήκες Δεσμών στην Εισαγωγή στα ΑΕΙ.
Δε θα πρέπει τουλάχιστον να καταργηθούν τα μαθήματα βαρύτητας. Αλλιώς θα δημιουργηθούν αδικίες. Δεν πρέπει να μετράνε το ίδιο τα μαθήματα.
Ακόμα και η τυχόν μη εισαγωγή όλων των ισόβαθμων υποψηφίων σε σχολές, αδικία θα είναι.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean