Έρχεται νόμος για τα Κέντρα Μελέτης για τους μαθητές Δημοτικού

23/03/2019

Άκουσε το άρθρο

Σύντομα θα υπάρξει νομοθετική παρέμβαση για το θέμα των Κέντρων Μελέτης.

Αυτό ανακοίνωσε ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου, κατά τη χθεσινή συνάντηση με το ΔΣ της ΟΙΕΛΕ.

Ο υπουργός Παιδείας μιλώντας προ μηνών στην Βουλή χαρακτήρισε "αμαρτωλή  και επικίνδυνη >>     την πρωτοβουλία  Φροντιστηρίων να λειτουργούν στις εγκαταστάσεις τους Κέντρα Μελέτης για μαθητές Δημοτικού, και υπογράμμισε τα εξής:

ΠΑΡΑΝΟΜΑ : Τα Κέντρα Μελέτης, για να το καταλάβει και η κοινωνία μας, είναι ένας όρος που χρησιμοποιούν ορισμένα φροντιστήρια για να δημιουργήσουν εντός των φροντιστηρίων φροντιστήρια για παιδιά του δημοτικού. Αυτά τα φροντιστήρια είναι απολύτως παράνομα. Τελεία, χωρίς αστερίσκους!

ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑΜΠΕΛΕΣ: Εδώ, λοιπόν, έχουμε αδειοδοτημένα φροντιστήρια που πολλές φορές έχουν και το θράσος να έχουν έξω από τα φροντιστήρια ταμπέλες που αναφέρουν τη λειτουργία τέτοιων Κέντρων. Ο ΕΟΠΠΕΠ, ο Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσωπικού και Επαγγελματικού Προσανατολισμού, που είναι ένας εποπτευόμενος φορέας του Υπουργείου Παιδείας, έχει θίξει αυτό το θέμα. Εμάς οι πληροφορίες μας είναι ότι δεν έχει υπάρξει καμμία αλλαγή στα φροντιστήρια.

ΥΠΕΥΘΥΝΗ  ΔΗΛΩΣΗ:Σκεφτόμαστε και διερευνούμε νομικά κάθε φροντιστήριο να στείλει στο Υπουργείο, μετά από αίτημα του Υπουργείου, μία υπεύθυνη δήλωση, με ό,τι αυτό συνεπάγεται, ότι δεν λειτουργούν τέτοια κέντρα. Αυτό βεβαίως δεν είναι ευχάριστο σε μία κοινωνία, να ζητάς από έναν θεσμό που εσύ τον έχεις αδειοδοτήσει να σου πει ότι δεν παρανομεί, αλλά θα αναγκαστούμε να το κάνουμε, αν οι ίδιοι δεν αποφασίσουν να εξαλείψουν αυτό το φαινόμενο.

ΕΚΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ: Επιπλέον, αυτό που εμείς θέλουμε να πούμε στους γονείς, είναι ότι υπάρχουν πολλοί άλλοι τρόποι τα παιδιά αυτά να απασχολούνται. Υπάρχει το ολοήμερο σχολείο, υπάρχουν τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης, τα λεγόμενα ΚΔΑΠ. Ζητάμε, λοιπόν, από τους γονείς να αγκαλιάσουν το δημόσιο σχολείο, να μην αναπαράγουν μία νοοτροπία όπου το φροντιστήριο και η παραπαιδεία έχουν γίνει μέρος του δημόσιου συστήματος εκπαίδευσης, τα παιδιά του δημοτικού να μην πιέζονται μέσα από αυτές τις διαδικασίες, να αξιοποιήσουν ό,τι τους προσφέρει το δημόσιο σχολείο και βεβαίως να ξέρουν κι αυτοί ότι συμπράττουν σε κάτι που είναι παράνομο.

ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΜΕΛΕΤΗΣ: Ως προς το θέμα των εργαζομένων, εκεί η κατάσταση είναι πιο σοβαρή, όπως καταλαβαίνετε, διότι παιδιά που θέλουν να δουλέψουν κάτι πάνε καλή τη πίστει να δουλέψουν, ενώ εμείς με νόμο που έχουμε ψηφίσει, η δική μας Κυβέρνηση, κάναμε τεράστια προσπάθεια και έχει υπάρξει τεράστια βελτίωση στα ένσημα, στις αποζημιώσεις, κλπ. Επειδή το συγκεκριμένο δεν είναι μέρος του νόμιμου οικοδομήματος, έχουμε αυτό, έχουμε πολύ σοβαρά θέματα ασφάλειας και βεβαίως έχουμε και την ενίσχυση μίας νοοτροπίας ότι ντε και καλά τα παιδιά από τόσο μικρή ηλικία θα πρέπει να συνηθίζουν στο περιβάλλον του φροντιστηρίου.
Θεωρούμε ότι όλοι αυτοί οι λόγοι είναι απαράδεκτοι και θα είμαστε πάρα πολύ κατηγορηματικοί.

Η ΠΟΙΝΗ: Η ποινή, όπως ξέρετε, είναι αφαίρεση της άδειας. Όμως, κοιτάξτε, είναι λίγο πιο σύνθετος ο τρόπος εντοπισμού, γιατί, όπως καταλαβαίνετε, δεν μπορεί να έχεις ένα σώμα ελεγκτών, οτιδήποτε και να «μπουκάρεις» μέσα σε ένα φροντιστήριο, διότι τα παιδιά εκεί δεν κάνουν μάθημα όπως στα άλλα. Κάνουν και μάθημα, ορισμένες φορές κάνουν και λίγο παιχνίδι κ.λπ.

ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ: Το σοβαρό ερώτημα, λοιπόν, είναι πώς οι γονείς θα προστατεύσουν τα παιδιά και εντέλει το δημόσιο σχολείο. Διότι αν οι γονείς ξέρουν ότι στέλνουν τα παιδιά κάπου που δεν είναι νόμιμο, ξέρουν ότι εκεί γίνεται, αν θέλετε, μια μύηση στη νοοτροπία και των παιδιών και των γονιών να συνηθίσουν αυτό το περιβάλλον. Άλλο είναι, ξέρετε, το σχολείο και άλλο είναι το φροντιστήριο. Αυτά μπορώ να σας πω ότι είναι τα πιο δύσκολα πράγματα.

ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΣΤΗΡΟΙ:  Και ο ΕΟΠΠΕΠ έχει προχωρήσει κι εμείς θα είμαστε πάρα πολύ αυστηροί. Δεν μπορούμε να μπούμε σ’ ένα παιχνίδι να στέλνουμε ελεγκτές και αστυνομίες και εισαγγελείς και το ένα και το άλλο, μιας που είναι παράνομο. Όμως, ζητάμε από τους γονείς και ζητάμε από πολλούς φροντιστές -και έχει σημασία αυτό- που ενώ είχαν την επιλογή, δεν το έχουν κάνει. Γιατί δεν το έχουν κάνει οι άνθρωποι; Γιατί σέβονται αυτό που κάνουν. Ξέρετε κι εσείς ότι τα φροντιστήρια ιστορικά έχουν παίξει έναν ρόλο που δεν είναι άσπρο-μαύρο.

Σχόλια (4)

χαχαχα
|

και το δούλεμα συνεχίζεται !!!!!!!!!!! "Διότι αν οι γονείς ξέρουν ότι στέλνουν τα παιδιά κάπου που δεν είναι νόμιμο, ξέρουν ότι εκεί γίνεται, αν θέλετε, μια μύηση στη νοοτροπία και των παιδιών και των γονιών να συνηθίσουν αυτό το περιβάλλον." Δηλαδή θέλει η υπουργάρα να εμπεδώσει η κοινωνία μια κουλτούρα σοβαρότητας και νομιμότητας ;;;;; λειτουργεί παιδαγωγικά;;;;; γι' αυτό μας έχει ταράξει στη λογική σε όλες τις αποφάσεις υπουργικές και διοικητικές; χαχαχαχαχα, ε, ρε γέλια

ΗΡΑ*
|

Αυτοί οι άνθρωποι έχουν χάσει τ αβγά και τα καλάθια! Παρά ταύτα συνεχίζουν να μας εμπαίζουν φόρα παρτίδα. Μόλις προχθες ο κ. Γαβρόγλου με μια δήλωση - ουσιαστικά νομιμοποίηση των ιδιαίτερων, μας ...υπενθύμισε ότι στην πράξη δεν έχουν ουδεμία σχέση με την αριστερή πολιτική. Σήμερα πάλι ο κ. Γαβρόγλου, αλλά και οι πριν απ' αυτόν διατελέσαντες υπουργοί Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, μάλιστα ένας εξ αυτών αν και "αριστεύσας" αποπέμφθηκε με τις ... ευλόγίες του ιερατείου, καμώνονται ότι δεν γνώριζαν τίποτα για τα "Κέντρα Μελέτης", τα οποία σημειωτέον επί των ημερών τους φύτρωναν και εξακολουθούν να φυτρώνουν σαν τα μανιτάρια σε κάθε γειτονιά. Τώρα λένε πως θα είναι αυστηροί και άτεγκτοι ! Τώρα το θυμήθηκαν; τόσα χρόνια πού ήταν; Ή μήπως έντασσεται κι αυτή η πολιτική στο ... ηθικόν πλεόνεκτημα τη Αριστεράς ! Το βέβαιο είναι ότι τίποτα απ' αυτά που λέει ο κ. Γαβρόγλου δεν θα γίνει και τα "Κέντρα Μελέτης" θα εξακολουθήσουν να λειτουργούν. Παρανόμως βεβαίως βεβαίως....

Δρ. Μαύρος
|

"Διότι αν οι γονείς ξέρουν ότι στέλνουν τα παιδιά κάπου που δεν είναι νόμιμο, ξέρουν ότι εκεί γίνεται, αν θέλετε, μια μύηση στη νοοτροπία και των παιδιών και των γονιών να συνηθίσουν αυτό το περιβάλλον".
Για το περιβάλλον της γνώσης και της μάθησης ε;

Δασκάλα
|

Τα κέντρα μελέτης άρχισαν να αυξάνονται από τη χρονιά που διαλύθηκε το ολοήμερο στο δημόσιο σχολείο. Ο γονιός επιλέγει να παρανομεί στέλνοντας το παιδί του σε κέντρο μελέτης παρά να το αφήσει σε ένα χάος όπου σε μια αίθουσα στοιβάζονται 50 τουλάχιστον μαθητές όλων των τάξεων, με επιβλέποντες καθημερινά διαφορετικούς εκπαιδευτικούς οι οποίοι είναι ήδη εξαντλημένοι από το πρωινό προγραμμα και την ευθύνη των μαθητών της τάξης τους. Να σημειώσουμε επίσης ότι αυτό που γίνεται εδώ δεν συμβαίνει σε καμιά άλλη ευρωπαϊκή χώρα. Τα σχολεία μπορεί να λειτουργούν σε αρκετές χώρες μέχρι το βράδυ αλλά με σωστούς κανόνες. Το απογευματινό προγραμμα πρέπει να έχει σταθερά πρόσωπα ώστε να μπορούν πραγματικά να βοηθήσουν τα παιδιά και να υπάρχει λογικό όριο μαθητών ανα εκπαιδευτικό, μικρότερο του 20, άλλωστε πρόκειται για μαθητές διαφόρων τάξεων. Αυτός είναι και ο μόνος τρόπος να επιστρέψουν οι γονείς στο ολοήμερο σχολείο. Είναι λυπηρό πώς ένας θεσμός που υποστηρίχτηκε από τους γονείς τόσα χρόνια παρήκμασε για χάρη του κέρδους και της εξοικονόμησης ανθρωπίνων πόρων.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ