Το Πρόγραμμα των Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ 2019

Οι Πανελλαδικές αρχίζουν για τους υποψηφίους των ΓΕΛ στις 7 Ιουνίου και των ΕΠΑΛ 6 Ιουνίου (πέρσι είχαν ξεκινήσει στις 8 για τα ΓΕΛ και 7 Ιουνίου για τα ΕΠΑΛ)

28/03/2019

Ενημερώθηκε: 31/03/2019, 12:39

Άκουσε το άρθρο

Καθορίστηκε, με αποφάσεις του υπουργείου Παιδείας , το πρόγραμμα των Πανελλαδικών Εξετάσεων Γενικών Λυκείων και Επαγγελματικών Λυκείων 2019.

Οι Πανελλαδικές αρχίζουν για τους υποψηφίους των ΓΕΛ στις 7 Ιουνίου και των ΕΠΑΛ 6 Ιουνίου ( σ.σ. πέρσι είχαν ξεκινήσει στις 8 για τα ΓΕΛ και 7 Ιουνίου για τα ΕΠΑΛ)

Ειδικότερα το πρόγραμμα έχει ως εξής:


Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται η 08:30 π.μ., κοινή για τους υποψηφίους ημερήσιων και εσπερινών Λυκείων. Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις  08.00 π.μ.
Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις (3) ώρες.

Ως ώρα έναρξης εξέτασης ορίζεται η 08:30 π.μ.

Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις  08.00 π.μ.

Η διάρκεια εξέτασης κάθε μαθήματος είναι τρεις (3) ώρες, εκτός από το μάθημα ειδικότητας: Αρχιτεκτονικό Σχέδιο, για το οποίο η διάρκεια εξέτασης είναι τέσσερις (4) ώρες.

1. ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΛ

2. ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΑΛ

Σχόλια (20)

Ιδού η Ρόδος
|

Οι απόφοιτοι των ΕΠΑΛ διαγωνίζονται ΜΕΤΑΞΥ τους για 5%-10% θέσεων στα πανεπιστήμια. Οι απόφοιτοι των ΓΕΛ διαγωνίζονται ΜΕΤΑΞΥ τους για το υπόλοιπο των θέσεων στα πανεπιστήμια. Σε διαφορετικά μαθήματα, με μάλλον διαφορετικό συντελεστή δυσκολίας, χωρίς όμως να αλληλεπιδρά η μια κατηγορία με την άλλη, αφού διαγωνίζονται ξεχωριστά. Αν κάποιος πιστεύει ότι κάποια κατηγορία (ΓΕΛ ή ΕΠΑΛ) δίνει περισσότερες πιθανότητες πρόσβασης ή είναι γενικά "ευκολότερη", δεν έχει παρά να την επιλέξει και να μην γκρινιάζει γιατί οι "άλλοι" έχουν πιο εύκολη πρόσβαση.
Αν κάποιοι από τα ΓΕΛ πιστεύουν ότι οι απόφοιτοι των ΕΠΑΛ δεν πρέπει να έχουν πρόσβαση στα πανεπιστήμια και ότι "τρώνε" αυτές τις θέσεις από τα ΓΕΛ, εφόσον αποτελεί νόμο του κράτους ας το αποδεχθούν όσο ισχύει και αλλιώς ας το προσβάλουν νομικά με όποια επιχειρήματα έχουν.

ΕΠΑΛ
|

@καθηγητής ΕΠΑΛ
Γνωρίζω τον βαθμό δυσκολίας των μαθηματικών ΕΠΑΛ και μαθηματικών ΓΕΛ.
Απλά λέω ότι δίνουν τα ίδια μαθήματα αλλά σαφώς η ύλη δεν είναι ίδια.Επίσης η ειδικότητα είναι ευκολότερη αλλά ας μην παραπονιέται για τις θέσεις που διεκδικούν οι μαθητές των ΕΠΑΛ στις ιατρικές σχολές γιατί και εκείνα τα παιδιά δίνουν τον δικό τους αγώνα.

Σοβαρά
|

@Καθηγητής ΕΠΑΛ, αναφέρεστε στην ύλη και στο βαθμό δυσκολίας. Όμως ΔΕΝ αναφέρεστε στις διδακτικές ώρες. Πόσες είναι οι ώρες των μαθηματικών στο Γενικό Λύκειο και πόσες στο ΕΠΑΛ; Μήπως στο Γενικό είναι περισσότερο από διπλάσιες; Μήπως στα ΕΠΑΛ έχουν να διαβάσουν σημαντικά και δύσκολα μαθήματα ειδικότητας γιατί από το βαθμό πτυχίου κρίνονται και άλλα σημαντικά ζητήματα ; Αφήστε λοιπόν τη δημιουργία εντυπώσεων άνευ ουσίας αφού συγκρίνετε δυο διαφορετικές δομές με κοινούς στόχους αλλά με διαφορετικές απαιτήσεις.

Καθηγητής ΕΠΑΛ
|

@ΕΠΑΛ
Σε παρακαλώ αν δεν γνωρίζει τουλάχιστον μην παραπληροφορείς!
Τα μαθηματικά στα οποία εξετάζονται οι μαθητές των ΕΠΑΛ δεν έχουν καμία σχέση με τα μαθηματικά στα οποία εξετάζονται οι μαθητές των Γενικών Λυκείων. Καμία σχέση τα μαθηματικά κατεύθυνσης του Γενικού με την πανεύκολη Στατιστική των ΕΠΑΛ.
Για το γεγονός ότι αντί για Φυσική, Χημεία, Βιολογία δίνετε Ανατομία και Υγιεινή, τι να πω. Είναι ανάξιο σχολιασμού.

ΕΠΑΛ
|

@Τούλα οι μαθητές των ΕΠΑΛ του τομέα υγείας και πρόνοιας συμπεριλαμβανομένου και εμένα εξεταζόμαστε στα μαθηματικά,νοελληνική γλώσσα,ανατομία,υγιεινή.Τα γενικής παιδείας είναι κοινά με το γενικό.Οι ειδικότητες σε κάθε τομέα έχει ξεχωριστό βαθμό δυσκολίας.Οι μαθητές των ΕΠΑΛ εισερχόμενοι στις σχολές έχουν μια γνώση παραπάνω στη συγκεκριμένη ειδικότητα.Και εφόσον παρακολουθούν μαθήματα ιατρικού περιεχομένου έχουν το δικαίωμα να εισαχθούν στην ιατρική.

Γενικό λύκειο
|

@Βασίλης Λαρίσης

Κάνεις μεγάλο λάθος. Την χρειάζεται την βιολογία το τμήμα ψυχολογίας. Μπες να δεις το πρόγραμμα σπουδών του τμήματος ψυχολογίας του ΑΠΘ. Οι φοιτητές διδάσκονται βιοψυχολογία (η λέξη βιο βγαίνει από την βιολογία, άρα βιολογική ψυχολογία). Και δεν είναι μόνο αυτό το μάθημα. Διδάσκονται και γνωστική ψυχολογία, νευροψυχολογία κ.α. Μαθαίνεις για τον εγκέφαλο. Αποκτάς ιατρικές γνώσεις. Για το συγκεκριμένο τμήμα δεν χρειάζεται να ξέρεις ούτε αρχαία, ούτε λατινικά κατεύθυνσης, ασχέτως που τα δίνεις (ελπίζω να μην κάνω λάθος για το αν χρειάζονται τα αρχαία και τα λατινικά). Το σίγουρο όμως είναι ότι χρειάζεται η βιολογία. Άλλωστε, υπάρχει και μεταπτυχιακό στην κλινική νευροψυχολογία. Εκεί και αν χρειάζεται η βιολογία κατεύθυνσης τρίτης λυκείου.

Στο πανεπιστήμιο νεάπολις πάφος, υπάρχει τμήμα ψυχολογίας και βρίσκεται στην σχολή επιστημών υγείας. Στο πανεπιστήμιο Κύπρου όμως το τμήμα ψυχολογίας υπάρχει στην σχολή κοινωνικών επιστημών και επιστημών αγωγής. Με λίγα λόγια η ψυχολογία δεν είναι μόνο κοινωνική επιστήμη, είναι και επιστήμη της υγείας (συγκεκριμένα ψυχικής υγείας) όπως συμβαίνει και με την ψυχιατρική. Η ψυχολογία και η ψυχιατρική τεροιάζουν μεταξύ τους. Είναι σχετικές.

Ανδρεας Παπασαικας.
|

Οι παρατηρησεις των παιδιων που αναφερονται,ειναι πολυ σωστες.

ΓΙΩΡΓΟΣ
|

Στην γερμανια το 75% των μαθητων προτιμα τα ΕΠΑΛ

Τούλα
|

Μαρία γιατί άραγε αποφεύγεις να αναφέρεις τα μαθήματα τα οποία δίνουν οι μαθητές για να μπουν στην Ιατρική? Το ξέχασες?

Μαρία
|

@Τούλα, Αν δεν μπορείς να τα βρεις να στα υποδείξω. Τα παιδιά των ΕΠΑΛ εκτός των άλλων προβλημάτων, στηρίζονται σημαντικά μέσα στο σχολείο και εκτός ωραρίου, αφού τα περισσότερα δεν έχουν την πολυτέλεια για ιδιαίτερα και φροντιστήρια ώστε να είναι απλοί παρατηρητές η να απέχουν ουσιαστικά από τη Γ ' Λυκείου !

Τούλα
|

@Μαρία
Μαρία γιατί δεν μας λες ποια είναι τα μαθήματα για να τα συγκρίνουμε με αυτά που δίνουν τα παιδιά από τα ΓΕΛ ώστε να πειστούμε ότι η μάχη δεν είναι... άνιση? Που ξέρεις? Μπορεί τα μαθήματα που δίνουν τα παιδιά των ΕΠΑΛ να είναι πιο δύσκολα και για αυτό η μάχη είναι άνιση. Μήπως πρέπει να τα ευκολύνουμε λίγο.

Μαρία
|

@Χαρά, έχει απαντηθεί ψάξε λίγο τέσσερα είναι τα μαθηματα. Δεν υπάρχει καμμία άνιση προσπάθεια όταν οι θέσεις για τα ΕΠΑΛ ειναι 5% για Ιατρικές-Φαρμακευτικές!

Χαρά
|

Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος πως είναι δυνατόν να μπορεί να μπει στην Ιατρική κάποιος από τα ΕΠΑΛ??? με ποιά μαθήματα??? Εγώ βλέπω μόνο ένα μάθημα υγιεινής και βέβαια το ανατομία φυσιολογία. Είναι πολλή άνιση η προσπάθεια με τα ΓΕΛ.

Μαγδα
|

Ναι χρειάζεται η φυσική στις επιστήμες υγείας.Στην ουσία είναι πολύ βασική και γενική αυτή που διδάσκεται στην κατεύθυνσης της Γ λυκείου. Για να μην πω για την γενικής παιδιας που είναι απλά επιδερμική. Μπες να δεις τα μαθήματα του προγράμματος σπουδών της ιατρικής και θα καταλάβεις πόσο σημαντική είναι.

Βασίλης Λαρίσης
|

Όχι, το τμημα ψυχολογιας δε χρειάζεται τη βιολογία. Γι' αυτό και δεν συμπεριλαμβάνεται στο επιστημονικό πεδίο επιστημών υγείας και ζωής. Κάπου, ο συντάκτης του παραπάνω σχολίου με την κακή ορθογραφία μπερδεύτηκε και πρέπει να γίνει ξεκάθαρο. Η ψυχολογια δεν ανήκει στις ειδικότητες της ιατρικής.

@πανος
|

θα τοποθετηθει και η αστυνομια εντος των επιστημων υγειας και ζωης;
γνωρίζετε;

καλη επιτυχια στα παιδια
να σπουδασουν αυτο που θελουν

πανος κιωτσακης
|

ειμαι ενας αλλος ζω σε παρανοια

@Γενικό Λύκειο
|

Βιολογικό χωρίς Βιολογία, χημικό χωρίς Μαθηματικά, Πληροφορική χωρίς Πληροφορική, Φιλόλογος χωρίς Λατινικά
απλό...

Γενικό λύκειο
|

Και κατι ακομα ξεχασα να γραψω. Το τμημα ψυχολογιας γιατι δεν υπαρχει και στο επιστημονικο πεδιο επιστημες υγειας και ζωης? Εκτος απο ανθρωπιστικη επιστημη που ειναι, χρειαζεται και η βιολογια. Αν το χετε παρει χαμπαρη, αυτο το τμημα δεν χρειαζεται αρχαια και ιστορια. Θα μου πειτε ουτε φυσικη και χημεια δεν χρειαζεται. Ναι αλλα, τα πανελλαδικα μαθηματα που δινεις για τις επιστημες υγειας (ενα απο αυτα, η βιολογια μονο) καλυπτει και την ψυχολογια.

Αλλοστε και τα τμηματα χημειας, επιστημης τροφιμων, κ.α δεν εχουν να κανουν με την υγεια, γι' αυτον τον λογο δεν ανηκουν στην σχολη επιστημων υγειας αλλά ανηκουν σε αλλες σχολες στο πανεπιστημιο. Παρ' ολα αυτα ομως υπαρχουν αυτα τα τμηματα και στο 3ο πεδιο επιστημες υγειας και ζωης, διοτι τα πανελλαδικα μαθηματα που δινεις καλυπτουν και αυτα τα τμηματα.

Αν αναρωτιεστε καποιοι γιατι π.χ η γεωπονια ή η χημεια να βρισκονται και στο πεδιο επιστημες υγειας και ζωης; Ειναι αυτος ο λογος, διοτι αναγκαζεσαι να δινεις χημεια ομαδα προσανατολισμου, οποτε σου κανουν την χαρη να μπορεις να σπουδασεις και χημεια μιας και για το τμημα χημειας χρειαζεται να δωσεις χημεια προσανατολισμου, ασχετως που η χημεια δεν ειναι υγεια. Εκτος και αν κανω λαθος. Το θεμα μετα ειναι οτι δεν θα δωσεις μαθηματικα και στην χημεια χρειαζεται μαθηματικα και θα χεις προβλημα. Απλουστατα μετα ας επελεγες για ομαδα προσανατολισμου τις θετικες και τεχνολογικες επιστημες.

Γενικό λύκειο
|

Δεν θα γινοταν να αλλαξει λιγο το συστημα των πανελλαδικων εξετασεων στο γενικο λυκειο? Παραδειγμα, στις επιστημες υγειας, δεν αρκουν μονο 3 μαθηματα? Νεοελληνικη γλωσσα, βιολογια και χημεια. Γιατι να δινεις υποχρεωτικα και φυσικη; Δεν αρκει η φυσικη γενικης παιδειας; Πρεπει και φυσικη ομαδα προσανατολισμου? Θα χρειαστει τοσο πολυ καλη φυσικη να γνωριζεις? Στις επιστημες υγειας κυριως βιολογια και χημεια πρεπει να γνωριζεις πολυ καλα. Αν θες να ανοιξεις και δευτερο επιστημονικο πεδιο τοτε να δωσεις επιπλεον 2 μαθηματα (φυσικη και μαθηματικα). Η γνωμη μου αυτη ειναι.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ