Σχολή εντός του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, που θα φέρει τον τίτλο “Σχολή Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης Λειτουργών Εκπαίδευσης (ΣΕΕΛΕ)”, προτείνει το Παιδαγωγικό Τμήμα της ΑΣΠΑΙΤΕ , με έγγραφο που απέστειλε η πρόεδρος του Καλλιόπη Κουνενού (σ.σ. μετά απο εξουσιοδότηση της Συνέλευσης του τμήματος), προς τους Κοσμήτορες του ΕΑΠ.
Οι Κοσμήτορες και ο εκπρόσωπος των μελών ΔΕΠ του ΕΑΠ, σύμφωνα με πληροφορίες, διαφωνούν να ενταχθεί το παιδαγωγικό ως Σχολή στο Ιδρυμά τους, και συμφωνούν να απορροφηθεί το προσωπικό του Παιδαγωγικού Τμήματος του ΕΑΠ, από τις αντίστοιχες Σχολές του ΕΑΠ.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του esos,η κ. Κουνενού. εισηγείται:
Το προσωπικό: Ολο το προσωπικό του Παιδαγωγικού Τμήματος εντάσσεται στη νέα Σχολή που θα δημιουργηθεί στο ΕΑΠ.
Μετακίνηση των μελών ΔΕΠ στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής: Επίσης προβλέπεται η δυνατότητα μετακίνησης μελών του Παιδαγωγικού Τμήματος, μετά από αίτηση τους, σε τμήματα του πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, στην περίπτωση που δεν επιθυμούν να ενταχθούν στη νέα Σχολή του ΕΑΠ.
Τα μέλη ΔΕΠ που υπηρετούν στα Περιφερειακά Κέντρα: Τα μέλη της νέας Σχολής να υπηρετούν στα κατά τόπους εκπαιδευτικά κέντρα-παραρτήματα του ΕΑΠ, επιζητώντας με τον τρόπο αυτό την ελάχιστη διαταραχή της οικογενειακής και προσωπικής ζωής των μελών του Παιδαγωγικού Τμήματος που υπηρετούν τη στιγμή αυτή σε τρεις διαφορετικές πόλεις (Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα)
Πολυτεχνικές Σχολές: Η προτεινόμενη Σχολή θα μπορεί να εφαρμόζει με τον βέλτιστο τρόπο την πρόταση του υπουργού Παιδείας Κ. Γαβρόγλου για την παροχή εξειδικευμένης επιστημονικής γνώσης στο πεδίο της Παιδαγωγικής και Διδακτικής στους προπτυχιακούς φοιτητές των Πολυτεχνικών Σχολών , μέσω των πλέον σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας.
Εμπειρία μελών ΔΕΠ: Σημαντικός αριθμός μελών ΔΕΠ του Παιδαγωγικού τμήματος της ΑΣΠΑΙΤΕ έχουν εργαστεί ή εργάζονται ως μέλη ΣΕΠ στο ΕΑΠ για πολλά χρόνια, με αυξημένα διδακτικά καθήκοντα, γνωρίζοντας την ιδιαίτερη φυσιογνωμία και το πλαίσιο λειτουργίας του Ιδρύματος.
Παροχή Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Κατάρτισης: Η ένταξη των μελών ΔΕΠ του Παιδαγωγικού Τμήματος του ΕΑΠ μπορεί να συμβάλλει στην περαιτέρω ανάπτυξη του Ιδρύματος και να σηματοδοτήσει την παροχή Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Κατάρτισης και σε άλλες κατηγορίες υποψηφίων εκπαιδευτικών και όχι μόνο στους φοιτητές των Πολυτεχνικών Σχολών.
Δίκτυο εκπαιδευτικών κέντρων: Αυτό μπορεί να επιτευχθεί καθώς τόσο το ΕΑΠ όσο και η ΑΣΠΑΙΤΕ διαθέτουν σημαντικό δίκτυο εκπαιδευτικών κέντρων σε πολλές πόλεις της επικράτειας (12 πόλεις η ΑΣΠΑΙΤΕ και 9 πόλεις το ΕΑΠ).
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών: Η εμπειρία του ΕΑΠ μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη και υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων στο πεδίο των Επιστημών της Αγωγής, των Νέων Τεχνολογιών, καθώς και της συνεχιζόμενης επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών.
Μπορεί άμεσα να ενταχθεί στη Δομή του ΕΑΠ: Το Παιδαγωγικό τμήμα, καθώς δεν εισάγει το ίδιο φοιτητές, μπορεί άμεσα να ενταχθεί στη Δομή του ΕΑΠ, ενώ η προτεινόμενη Σχολή θα αναλάβει και τη δέσμευση να ολοκληρώσει τη διδασκαλία των μαθημάτων που έχει υπό την ευθύνη του για του φοιτητές των άλλων τριών Τεχνολογικών τμημάτων της ΑΣΠΑΙΤΕ.
Ωφέλη για το Παιδαγωγικό Τμήμα της ΑΣΠΑΙΤΕ από τη δημιουργία της ΣΕΕΛΕ
1. Αναβαθμίζεται ο παιδαγωγικός χαρακτήρας της Σχολής με την ένταξη του Παιδαγωγικού Τμήματος σε πανεπιστημιακό Ίδρυμα, όπως το ΕΑΠ και με τη δυνατότητα δημιουργίας προπτυχιακών και μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών.
2. Συνεχίζει την παιδαγωγική αποστολή της ΣΕΛΕΤΕ/ΑΣΠΑΙΤΕ και διευρύνει τον παιδαγωγικό της ρόλο σε όλες τις ειδικότητες των πολυτεχνικών σχολών, δηλαδή πέρα από τις τρεις ειδικότητες που υπηρετεί στην παρούσα φάση.
3. Συνεχίζει τη δημόσια και δωρεάν παροχή παιδαγωγικής εκπαίδευσης σε φοιτητές τμημάτων Μηχανικών σε προπτυχιακό επίπεδο, μεταξύ αυτών και των φοιτητών του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, στο οποίο προτείνουν να ενσωματωθούν τα Τεχνολογικά Τμήματα της ΑΣΠΑΙΤΕ, μετά από τις δικές τους αποφάσεις.
4. Αξιοποιεί την τεχνογνωσία του ΕΑΠ στις σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας, ώστε να διευρύνει το έργο της σε εθνικό επίπεδο.
Αξιοποιεί όλα τα μέλη του Παιδαγωγικού Τμήματος χωρίς αποκλεισμούς.
5. Αξιοποιεί όλο το έμψυχο διοικητικό δυναμικό που υπηρετεί σε προγράμματα, των οποίων την ευθύνη φέρει το Παιδαγωγικό Τμήμα, εντάσσοντάς το άμεσα στην υπηρεσία του νέου Ιδρύματος.
Οφέλη για το ΕΑΠ
1. Παρέχει σπουδές στην κατεύθυνση της δωρεάν δημόσιας τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
2. Συμβάλει στην ανάπτυξη του Ιδρύματος προσθέτοντας μια ακόμη Σχολή στη δομή του με δυνατότητα περαιτέρω ανάπτυξης.
3. Αξιοποιεί την τεχνογνωσία και τη μακρόχρονη εμπειρία του παιδαγωγικού Τμήματος της ΑΣΠΑΙΤΕ, στην Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια.
4. Αποκτά μέλη με εξειδίκευση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
5. Αποκτά μέλη με εξειδίκευση στις Θετικές Επιστήμες.
6. Αποκτά μέλη με τα οποία ήδη συνεργάζεται ή έχει συνεργαστεί στο παρελθόν και τα οποία γνωρίζουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του ΕΑΠ και μπορούν να τον υπηρετήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
7. Αναπτύσσει ακόμη περισσότερο το δίκτυο επιρροής του σε εθνικό επίπεδο με το δίκτυο των 12 πόλεων του ΕΠΠΑΙΚ.
8. Διατηρεί το χαρακτήρα του στο πεδίο της μεικτής μάθησης και της ανοικτής, εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Σημερα διαβασαμε το τελικο Πολυνομοσχεδιο του Υπουργειου Παιδειας για τις συγχωνευσεις των ΤΕΙ με Πανεπιστημια δεν αναφερει πουθενα την ΑΣΠΑΙΤΕ τι καταφεραν παλι οι οσοι εμπλεκομενοι προσπαθησαν να την ενταξουν στα ΑΕΙ μ επιτροπες συνεδριασεις μηνων και ν ακουγετε τοα πανεπιστημιο πελλοπονησου,πειραιως,γεωπονικο και ΠΑΔΑ.................Δυστυχως καταφερατε να παραμεινει η μοναδικη σχολη εκτος πανεπιστημιων και να παραμεινει ενα μοναδικο στον χωρο ΤΕΙ......................Συγχαρητηρια σ ολους σας για την τεραστια επιτυχια καθηγητες τεχνολογοι με 5 ετη σπουδων και πτυχια ΤΕΙ