Η πρόταση της ΑΣΠΑΙΤΕ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, την οποία απορρίπτουν οι Κοσμήτορες

“Σχολή Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης Λειτουργών Εκπαίδευσης (ΣΕΕΛΕ)”, προτείνει η ΑΣΠΑΙΤΕ

03/04/2019

Άκουσε το άρθρο

Σχολή εντός του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, που θα φέρει τον τίτλο “Σχολή Εκπαίδευσης και Επιμόρφωσης Λειτουργών Εκπαίδευσης (ΣΕΕΛΕ)”, προτείνει το Παιδαγωγικό Τμήμα της ΑΣΠΑΙΤΕ , με έγγραφο που απέστειλε η πρόεδρος του Καλλιόπη Κουνενού (σ.σ. μετά απο εξουσιοδότηση της Συνέλευσης του τμήματος), προς τους Κοσμήτορες του ΕΑΠ.

Οι Κοσμήτορες και ο εκπρόσωπος των μελών ΔΕΠ  του ΕΑΠ, σύμφωνα με πληροφορίες,    διαφωνούν να ενταχθεί το παιδαγωγικό ως Σχολή στο Ιδρυμά τους,  και συμφωνούν  να απορροφηθεί το προσωπικό του Παιδαγωγικού Τμήματος του ΕΑΠ, από τις αντίστοιχες Σχολές του ΕΑΠ.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του esos,η κ. Κουνενού. εισηγείται:

Το προσωπικό: Ολο το προσωπικό του Παιδαγωγικού Τμήματος εντάσσεται στη νέα Σχολή που θα δημιουργηθεί στο ΕΑΠ.

Μετακίνηση των μελών ΔΕΠ στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής: Επίσης προβλέπεται η δυνατότητα μετακίνησης μελών του Παιδαγωγικού Τμήματος, μετά από αίτηση τους, σε τμήματα του πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, στην περίπτωση που δεν επιθυμούν να ενταχθούν στη νέα Σχολή του ΕΑΠ.

Τα μέλη ΔΕΠ που υπηρετούν στα Περιφερειακά Κέντρα: Τα μέλη της νέας Σχολής να υπηρετούν στα κατά τόπους εκπαιδευτικά κέντρα-παραρτήματα του ΕΑΠ, επιζητώντας με τον τρόπο αυτό την ελάχιστη διαταραχή της οικογενειακής και προσωπικής ζωής των μελών του Παιδαγωγικού Τμήματος που υπηρετούν  τη στιγμή αυτή σε τρεις διαφορετικές πόλεις (Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα)

Πολυτεχνικές Σχολές: Η προτεινόμενη Σχολή θα μπορεί να εφαρμόζει με τον βέλτιστο τρόπο την πρόταση του υπουργού Παιδείας Κ. Γαβρόγλου για την παροχή εξειδικευμένης επιστημονικής γνώσης στο πεδίο  της Παιδαγωγικής και Διδακτικής στους προπτυχιακούς  φοιτητές των Πολυτεχνικών Σχολών , μέσω των πλέον σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας.

Εμπειρία μελών ΔΕΠ: Σημαντικός αριθμός μελών ΔΕΠ του Παιδαγωγικού τμήματος της ΑΣΠΑΙΤΕ έχουν εργαστεί ή εργάζονται ως μέλη ΣΕΠ στο ΕΑΠ για πολλά χρόνια, με αυξημένα διδακτικά καθήκοντα, γνωρίζοντας την ιδιαίτερη φυσιογνωμία και το πλαίσιο λειτουργίας του Ιδρύματος.

Παροχή Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Κατάρτισης: Η ένταξη των μελών ΔΕΠ του Παιδαγωγικού Τμήματος του ΕΑΠ μπορεί να συμβάλλει στην περαιτέρω ανάπτυξη του Ιδρύματος και  να σηματοδοτήσει την παροχή Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Κατάρτισης και σε άλλες κατηγορίες υποψηφίων εκπαιδευτικών  και όχι μόνο στους φοιτητές  των Πολυτεχνικών Σχολών.

Δίκτυο εκπαιδευτικών  κέντρων: Αυτό μπορεί να επιτευχθεί καθώς τόσο το ΕΑΠ όσο και η ΑΣΠΑΙΤΕ διαθέτουν σημαντικό δίκτυο εκπαιδευτικών  κέντρων σε πολλές πόλεις  της επικράτειας (12 πόλεις η ΑΣΠΑΙΤΕ και 9 πόλεις το ΕΑΠ).

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών: Η εμπειρία του ΕΑΠ   μπορεί να οδηγήσει στην ανάπτυξη και υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων  στο πεδίο των Επιστημών της Αγωγής, των Νέων Τεχνολογιών, καθώς και της συνεχιζόμενης επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών.

Μπορεί άμεσα να ενταχθεί στη Δομή του ΕΑΠ: Το Παιδαγωγικό τμήμα, καθώς δεν εισάγει το ίδιο φοιτητές, μπορεί άμεσα να ενταχθεί στη Δομή του ΕΑΠ, ενώ η προτεινόμενη Σχολή θα αναλάβει και τη δέσμευση να ολοκληρώσει τη διδασκαλία των μαθημάτων  που έχει υπό την ευθύνη του για του φοιτητές των άλλων τριών Τεχνολογικών τμημάτων  της ΑΣΠΑΙΤΕ.

Ωφέλη για το Παιδαγωγικό Τμήμα της ΑΣΠΑΙΤΕ από τη δημιουργία της ΣΕΕΛΕ

1. Αναβαθμίζεται ο παιδαγωγικός χαρακτήρας της Σχολής με την ένταξη  του Παιδαγωγικού Τμήματος σε πανεπιστημιακό Ίδρυμα, όπως το ΕΑΠ και με τη δυνατότητα δημιουργίας προπτυχιακών και μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών.

2. Συνεχίζει την παιδαγωγική αποστολή της ΣΕΛΕΤΕ/ΑΣΠΑΙΤΕ και διευρύνει τον παιδαγωγικό της ρόλο σε όλες τις ειδικότητες των πολυτεχνικών σχολών, δηλαδή πέρα από τις  τρεις ειδικότητες που υπηρετεί στην παρούσα φάση.

3. Συνεχίζει τη δημόσια και δωρεάν παροχή παιδαγωγικής εκπαίδευσης σε φοιτητές τμημάτων Μηχανικών σε προπτυχιακό επίπεδο, μεταξύ αυτών και των φοιτητών  του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, στο οποίο προτείνουν να ενσωματωθούν τα Τεχνολογικά Τμήματα της ΑΣΠΑΙΤΕ, μετά από τις δικές τους αποφάσεις.

4. Αξιοποιεί την τεχνογνωσία του ΕΑΠ στις σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας, ώστε να διευρύνει το έργο της σε εθνικό επίπεδο.
Αξιοποιεί όλα τα μέλη του Παιδαγωγικού Τμήματος χωρίς αποκλεισμούς.

5. Αξιοποιεί όλο το έμψυχο διοικητικό δυναμικό που υπηρετεί σε προγράμματα, των οποίων την ευθύνη  φέρει το Παιδαγωγικό Τμήμα, εντάσσοντάς το άμεσα στην υπηρεσία του νέου Ιδρύματος.

Οφέλη για το ΕΑΠ

1. Παρέχει σπουδές στην κατεύθυνση της δωρεάν δημόσιας τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

2. Συμβάλει στην ανάπτυξη του Ιδρύματος προσθέτοντας μια ακόμη Σχολή στη δομή  του με δυνατότητα περαιτέρω ανάπτυξης.

3. Αξιοποιεί την τεχνογνωσία και τη μακρόχρονη εμπειρία του παιδαγωγικού Τμήματος της ΑΣΠΑΙΤΕ, στην Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια.

4. Αποκτά  μέλη με εξειδίκευση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

5. Αποκτά μέλη με εξειδίκευση στις Θετικές Επιστήμες.

6. Αποκτά μέλη  με τα οποία  ήδη συνεργάζεται ή έχει συνεργαστεί στο παρελθόν  και τα οποία γνωρίζουν  τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του ΕΑΠ  και μπορούν να  τον υπηρετήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

7. Αναπτύσσει ακόμη περισσότερο  το δίκτυο επιρροής του  σε εθνικό επίπεδο  με  το δίκτυο  των 12 πόλεων  του ΕΠΠΑΙΚ.

8. Διατηρεί  το χαρακτήρα του στο  πεδίο της μεικτής μάθησης και της ανοικτής, εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (20)

Βαγγελης
|

Σημερα διαβασαμε το τελικο Πολυνομοσχεδιο του Υπουργειου Παιδειας για τις συγχωνευσεις των ΤΕΙ με Πανεπιστημια δεν αναφερει πουθενα την ΑΣΠΑΙΤΕ τι καταφεραν παλι οι οσοι εμπλεκομενοι προσπαθησαν να την ενταξουν στα ΑΕΙ μ επιτροπες συνεδριασεις μηνων και ν ακουγετε τοα πανεπιστημιο πελλοπονησου,πειραιως,γεωπονικο και ΠΑΔΑ.................Δυστυχως καταφερατε να παραμεινει η μοναδικη σχολη εκτος πανεπιστημιων και να παραμεινει ενα μοναδικο στον χωρο ΤΕΙ......................Συγχαρητηρια σ ολους σας για την τεραστια επιτυχια καθηγητες τεχνολογοι με 5 ετη σπουδων και πτυχια ΤΕΙ

Ασπαιτε
|

Η ασπαιτε γιατι δεν συγχωνευεται με το πανεπιστημιο δυτικης αττικης; Τα τμηματα της υπαρχουν και στο πρωην τει Πειραιας. Ας κλεισουν οι εγκαταστασεις της ασπαιτε στο Μαρουσι οταν παρουν ολοι οι φοιτητες πτυχιο απο εκει και να πανε οι νεοι φοιτητες και οι καθηγητες στο πρωην τει Πειραια. Η σχολη μηχανικων να ειναι ισοτιμη με τις πολυτεχνικες σχολες με τα ιδια ετη σπουδων και στα προπτυχιακα προγραμματα σπουδων να υπαρχουν παιδαγωγικα μαθηματα για παιδαγωγικη επαρκεια, για να μπορουν να γινουν και καθηγητες στην δευτεροβαθμια εκπαιδευση. Τοσο δυσκολο ειναι να γινει αυτο; Τι παιδευονται και διαφωνουν τσαμπα;

Σαράντος Ψυχάρης
|

Η διαδικασία ή ακριβέστερα ο μηχανισμός που ακολουθήθηκε χωρίς συγκεκριμένη και σαφή στρατηγική κατά την άποψή μου οδήγησε στο να συζητάμε σήμερα για το που προτείνει το Παιδαγωγικό Τμήμα να πάει η ΑΣΠΑΙΤΕ (Τουλάχιστον έτσι φαίνεται από το δημοσίευμα).

Μετά από μια συνεχή «ιχνηλάτηση» ΑΕΙ όπου ποτέ δεν έβγαινε ένα πόρισμα που να αιτιολογεί γιατί δεν ευδοκιμούσε η προσπάθεια επιτροπών, συνεδριάσεων, μετά από ατελείωτες ώρες συσκέψεων… Και τελικά εμφανίζεται στον τύπο μια επιστολή του Παιδαγωγικού Τμήματος όπου αναφέρεται μάλιστα και η λέξη εξουσιοδότηση, που εγώ τουλάχιστον ως μέλος ΔΕΠ του Παιδαγωγικού Τμήματος δεν έκανα καμία εξουσιοδότηση, η οποία θεωρώ ότι σε καμία περίπτωση δεν ανήκει στην περιοχή του ρεαλισμού για το "μέλλον" της ΑΣΠΑΙΤΕ και τις μορφές εκπαίδευσης που θα θεραπεύσει.

Ένα ζήτημα που έχει ήδη τεθεί από τα σχόλια και αντιστοιχεί στην πραγματικότητα είναι επίσης αυτό της θεσμικής μετάπτωσης.
Ως Πρόεδρος της ΔΕ της ΑΣΠΑΙΤΕ συμβουλευόμουν τα μέλη της ΔΕ, τους Προέδρους των τμημάτων αλλά και όλα τα μέλη της ΑΣΠΑΙΤΕ που επιθυμούσαν να συν-εννοηθούμε..
Ωστόσο την ευθύνη και την στρατηγική την είχε η ΔΕ και πραγματικά δεν μπορώ καν να φαντασθώ ότι το δημοσίευμα του esos εκφράζει την ΔΕ όταν μάλιστα έχουμε ενημερωθεί πρόσφατα από τον Σ.Πανέτσο ότι «Προσωπικά δεν έχω συμμετάσχει σε συνεδρίαση της ΔΕ που να συζητήθηκε θέμα συνέργειας με το ΕΑΠ και δεν γνωρίζω να υπάρχει σχετική απόφαση της ΔΕ».

Στην περίπτωση όμως που όντως δεν εκφράζει την άποψη της ΔΕ θεωρώ ότι δεν τίθεται θέμα μη διερεύνησης του ζητήματος-προβλήματος από την ΔΕ τουλάχιστον.

Σιδέρης Κωνσταντίνος
|

Το ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ και το ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ συγκρότησαν το ΠΑΔΑ!

Το ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ θα γινει Πανεπιστήμιο, μόνο του!

Άλλα ΤΕΙ θα συμπράξουν με Πανεπιστήμια!

Μα τι φταίει για την ΑΣΠΑΙΤΕ και δεν μπορούμε να βρούμε σε κάποιο Πανεπιστήμιο μια στέγη κι εμείς;
Κοντεύουν να τελειώσουν τα ΑΕΙ της Αττικής!

Φοιτητης
|

Πρώτη φορά διαβάζω επώνυμα σχόλια σχετικά με τη σχολή με ουσία, υποβάλω τα σέβη μου κύριοι.

Ο @Γιώργος έκανε ένα καλό ερώτημα.
Ο @ακης έγραψε την αλήθεια καθώς η ένωση με το ΠΑΔΑ έπρεπε να γίνει το 17.

Άκης
|

Ασχολούμαστε με τα δύο ΤΕΙ (ΔΕ & ΑΣΠΑΙΤΕ) εδώ και πόσο καιρό. Στη Θεσσαλία τελείωσαν εδώ και καιρό. Έλεος πια.

καθηγητής Γεώργιος Ε. Χατζαράκης
|

Επειδή αφήσατε υπονοούμενα περί σύγχυσης ρόλων, σας παραπέμπω σε όλα τα δημοσιεύματα του ΔΣ του Συλλόγου εδώ και δύο περίπου χρόνια, όπου μπορείτε να διαπιστώσετε το κατά πόσο συγχέουμε (συγχέω) το ρόλο μας με αυτόν της Διοίκησης. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι το συνδικαλιστικό όργανο δεν σέβεται τη θεσμική λειτουργία και γιαυτό ο Σύλλογος ζήτησε από τη ΔΕ να συστήσουν από κοινού μία επιτροπή διαπραγμάτευσης.
Σε κάθε περίπτωση, καλό θα είναι να βγάλετε την κουκούλα της ανωνυμίας, ώστε να μπορέσω να σας απαντήσω σε όλα σας τα πιθανά ερωτήματα. Ποτέ οι κουκούλες δεν είχαν καλά αποτελέσματα, αυτό δείχνει η ιστορία.

Γιώργος
|

Ας μας πει κάποιος πόσα είναι τα μέλη του Παιδαγωγικού με γνωστικό αντικείμενο τις επιστήμες της αγωγής

Αργύρης
|

Μόνο που στο συγκεκριμένο ίδρυμα είμαστε κάποιοι με 8,10 και 15 χρόνια προϋπηρεσίας και προφανώς καλύπτουμε πάγιες ανάγκες του ιδρύματος. H προκήρυξη μόνιμων θέσεων (που θα μας καλύπτει) είναι ουτοπία, την ακούμε εδώ και χρόνια, τώρα τι γίνεται;;;

@Αργύρης
|

Δεν πετιέται κανείς στο δρόμο. Η έννοια του ΙΔΟΧ είναι αυτή: Ορισμένου χρόνου, ορισμένου, δηλαδή κάλυψη έκτακτων αναγκών με ημερομηνία λήξεως. Ούτε μόνιμη είναι ούτε αορίστου. Γιατί δηλαδή να μην ανοίξει η ευκαιρία σε κάποιο με πιο πολλά προσόντα να εργαστεί μόνιμα αλλά να γίνονται δεκάδες ανανεώσεις συμβάσεων; Και βέβαια το μεγάλο θέμα είναι ότι και εσείς σε ομηρεία βρίσκεστε και έρμαιο της κάθε διοίκησης. Πρόταση μου προκήρυξη μόνιμων θέσεων τώρα ώστε να διεκδικήσετε μόνιμη θέση εργασίας!

Δημοκρατία στα ΑΕΙ
|

@Σπύρος Πανέτσος

ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΧΑΡΑΣΣΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΚΑΙ Η ΔΕ ΤΗΣ ΑΣΠΑΙΤΕ ΕΡΗΜΗΝ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ Η' ΑΦΟΥΓΚΡΑΖΟΜΕΝΗ ΤΙΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ?
ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ, ΔΕ ΒΛΕΠΩ ΚΑΜΜΙΑ "ΘΕΣΜΙΚΗ ΕΚΤΡΟΠΗ".

Σπύρος Πανέτσος
|

Προσωπικά δεν έχω συμμετάσχει σε συνεδρίαση της ΔΕ που να συζητήθηκε θέμα συνέργειας με το ΕΑΠ και δεν γνωρίζω να υπάρχει σχετική απόφαση της ΔΕ.
Την στρατηγική του ιδρύματος την χαράσσει ο Πρόεδρος και η ΔΕ της ΑΣΠΑΙΤΕ. Όταν αυτοί οι θεσμικοί εκπρόσωποι του Ιδρύματος παρακάμπτονται και η στρατηγική χαράσσεται σε χαμηλότερο θεσμικό επίπεδο (Τμήματος), χωρίς να υπάρχει σχετική εξουσιοδότηση, τότε μιλάμε για θεσμική εκτροπή.

@ καθηγητής Γεώργιος Ε. Χατζαράκης
|

Εσύ, κύριε καθηγητή είσαι Πρόεδρος του συνδικαλιστικού οργάνου των μελών ΔΕΠ και υποδεικνύεις στη Διοίκηση του Ιδρύματος ότι πρέπει να "βαζει τα πραγματα στη θέση τους" όταν τα τμηματα κοινοποιούν τις αποφάσεις των συνελεύσεων τους; Μηπως συγχέεις το ρόλο σου με αυτό της Διοίκησης?

Δημοκρατία στα ΑΕΙ
|

ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑΤΕ ΕΑΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΕΙ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΔΙΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΧΟΛΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΝΩΘΕΝ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΠΑΝΤΟΤΕ ΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΟΥΣΑ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΔΕΠ ?
ΑΞΙΖΟΥΝ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΑΣΠΑΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ.

Αργύρης
|

''Αξιοποιεί όλο το έμψυχο διοικητικό δυναμικό που υπηρετεί σε προγράμματα, των οποίων την ευθύνη φέρει το Παιδαγωγικό Τμήμα, εντάσσοντάς το άμεσα στην υπηρεσία του νέου Ιδρύματος''.
Θέλουμε δέσμευση πως οι ΙΔΟΧ της ΑΣΠΑΙΤΕ δεν θα πεταχτούν στο δρόμο. Ό,τι δηλαδή έγινε και με τις υπόλοιπες συγχωνεύσεις ιδρυμάτων να ισχύσει και εδώ.
Είτε πάμε με το ΕΑΠ είτε με οποιοδήποτε άλλο ίδρυμα.

ΛΟΓΙΚΟΣ
|

θα συμφωνήσω με την θέση του κ. Χατζαράκη. Μεγάλη ταλαιπωρία με σκέψεις που λογικά δεν πρέπει να επηρεάζουν την πορεία ολόκληρης σχολής.πόσοι είναι οι καθηγητές στο παιδαγωγικό που ψηφίζουν και αποφασίζουν. οι μαθηματικοί οι φυσικοί οι πληροφορικής ...δεν είναι παιδαγωγοί.

Σιδερης Κωνσταντίνος
|

Απλά περιμένω το σχολιασμό της κίνησης αυτής από τον Πρόεδρο της Δ.Ε. της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε Καθηγητή κ. Ιωάννη Σαριδάκη.

Αιρετικός
|

Έλεος πια με τους κοσμήτορες ας καταλάβουν ότι δεν ασκούν την διοίκηση αλλα συμμετέχουν στην διοίκηση. Την πολιτική του ιδρύματος την ασκεί η Δ.Ε.

καθηγητής Γεώργιος Ε. Χατζαράκης
|

Εγώ, ως Πρόεδρος του Συλλόγου Μελών ΔΕΠ της ΑΣΠΑΙΤΕ, δεν γνωρίζω την ύπαρξη αυτής της πρότασης, τουλάχιστον σε επίπεδο Διοίκησης της Σχολής. Το μόνο που γνωρίζω είναι ότι, μία συνέργεια ξεκινά με τη σύμφωνη γνώμη των πρυτανικών αρχών των δύο Ιδρυμάτων και όχι από μία πρόταση ενός τμήματος προς τους κοσμήτορες του άλλου ιδρύματος.
Θεωρώ ότι, οφείλει η ΔΕ της Σχολής να βάλει τα πράγματα στη θέση τους.

Τα ΠΣ να γίνουν Τμήματα
|

Η αλήθεια είναι ότι το ΕΑΠ έχει προπτυχιακά τα οποία έχουν τη μορφή Προγραμμάτων Σπουδών και όχι Τμημάτων. Δεομένου ότι αυτό οδηγεί σε δυσλειτουργίες και ελλείψεις, μήπως θα έπρεπε το υπουργείο να θεσπίσει την άμεση μετατροπή των προπτυχιακών ΠΣ σε Τμήματα, δεδομένου του μικρού αριθμού τους και της ανάγκης στήριξης των προπτυχιακών ως πάγιων προγραμμάτων, σε αντίθεση με τα μεταπτυχιακά προγράμματα που μπορούν να ιδρύονται και να τροποποιούνται με πολύ πιο ευέλικτο τρόπο?

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ