Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

“Μαραθώνια” σύσκεψη:Κατευθύνσεις Κ. Γαβρόγλου προς τους 13 Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης

Η πρώτη συνάντηση του υπουργού Παιδείας με τους νέους Περιφερειακούς Διευθυντές
Δημοσίευση: 10/04/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Να καθιερώσουν πρακτικές  με βάση τους νέους θεσμούς που έχουν θεσπιστεί, όπως είναι οι δομές της εκπαίδευσης και η ενίσχυση του έργου των εκπαιδευτικών, το νέο απολυτήριο, η νέα Γ’ Λυκείου και το νέο εξεταστικό σύστημα , ζήτησε  ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου από τους 13 νέους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης στη σημερινή πρώτη "μαραθώνια" συνάντηση γνωριμίας, που πραγματοποιήθηκε στο υπουργείο Παιδείας παρουσία , της υφυπουργού Μ. Τζούφη, των Διευθυντών Σπουδών Πρωτοβάθμιας   Γιώργο  Πολίτη , Δευτεροβάθμιας   Σπύρος Κωνσταντάτο , Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Παναγή  Κασσιανό , υτης Διευθύντριας του Γραφείου του επουργού Ν. Μουτζούρογλου και συνεργατών του   κ. υπουργού.

Η συνάντηση ξεκίνησε στις 11 το πρωί και ολοκληρώθηκε στις 6 το απόγευμα, με επίκεντρο των συζητήσεων οι προετοιμασίες, ώστε όλα να είναι έτοιμα στις 4 Ιανουαρίου για να ξεκινήσει το νέο διδακτικό έτος 2019-20.

Συγκεκριμένα, ο υπουργός ιεράρχησε  προς τους Περιφερειακούς Διευθυντές τα ζητήματα αιχμής που είναι:

  1.  Η δίχρονη προσχολική υποχρεωτική εκπαίδευση
  2.  Το ολοήμερο σχολείο
  3.  Οι πρωτοβουλίες για το Γυμνάσιο, τη Γ’ Λυκείου και τα ΕΠΑΛ και
  4. Το μεταρρυθμιστικό σχέδιο για τη νέα αρχιτεκτονική της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Υπογράμμισε, δε, με έμφαση τα ζητήματα πρώτης προτεραιότητας της Κυβέρνησης και του Υπουργείου όπως είναι

  • η μόρφωση και
  • η ενσωμάτωση των προσφυγόπουλων στην εκπαίδευση,
  •  η ενίσχυση των μειονοτικών σχολείων,
  • οι νέες δομές στην εκπαίδευση -για τις οποίες ζήτησε από τους Διευθυντές να συμβάλλουν αποφασιστικά στην εφαρμογή τους- και
  • το άνοιγμα του συστήματος μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών.

« Δεν σας θεωρούμε μόνο στελέχη της διοίκησης της Εκπαίδευσης, αλλά πάνω απ’ όλα εκπαιδευτικούς. Άρα το ‘μάτι’ σας ως εκπαιδευτικοί δεν πρέπει να ακυρωθεί από τα νέα καθήκοντά σας» είπε χαρακτηριστικά ο  κ. υπουργός και ζήτησε τις προτάσεις τους για την καλύτερη λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος και της σχολικής ζωής.

Ο Κ. Γαβρόγλου σημείωσε , επίσης, τον κρίσιμο ρόλο των Περιφερειακών Διευθυντών στην ομαλή διεξαγωγή των Πανελλαδικών Εξετάσεων και στην έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς τον Σεπτέμβριο, και τόνισε τα εξής:

 Επιλογή στελεχών: Προχωρήσαμε στην υλοποίηση της απόφασης της Κυβέρνησης για την επιλογή των στελεχών διοίκησης μέσα από διαδικασίες δημοσίων προκηρύξεων, μοριοδότησης προσόντων και συνέντευξης από επιτροπή με επικεφαλής το ΑΣΕΠ. Η διαδικασία αυτή εξασφαλίζει αντικειμενικές και αξιοκρατικές επιλογές. Πέραν της όποιας

Η   πολιτική  τοποθέτηση: Η ιδεολογία  και η  πολιτική  τοποθέτηση   δεν ενδιαφέρουν καθόλου τη σημερινή πολιτική ηγεσία του υπουργείου- υπάρχει η ορθολογικότητα και το ήθος που καλούμαστε να επιβάλουμε στις λειτουργίες των θεσμών της χώρας. Αυτά πρέπει να είναι κυρίαρχα στην επιτέλεση του έργου σας. Επιπλέον πρέπει να αξιοποιήσετε την πλούσια εμπειρία των προκατόχων σας οι οποίοι επιτέλεσαν ένα εξαιρετικά σημαντικό έργο μέσα από ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες», ανέφερε ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου, υποδεχόμενος τους Περιφερειακούς Διευθυντές.

Η υφυπουργός Παιδείας  Μερόπη Τζούφη υπογράμμισε τα σημαντικά βήματα που έχουν γίνει στην Επαγγελματική Εκπαίδευση, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και στην εκπαίδευση των προσφύγων, ενώ ο Γενικός Γραμματέας Ηλίας Γεωργαντάς πρόσθεσε ότι ειδικά στο προσφυγικό ο πήχης της κυβέρνησης βρίσκεται ψηλά και στον τομέα της εκπαίδευσής τους βρίσκεται ακόμη ψηλότερα.

Και σημείωσε: «Όπως επιλεγήκατε με αξιοκρατική διαδικασία έχετε ως Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης υπογράψει ένα ‘κοινωνικό συμβόλαιο’. Να υπηρετήσετε την εκπαίδευση με τον ίδιο ακριβώς τρόπο της αξιοκρατίας και της διαφάνειας, ανεξάρτητα από κομματικές ταυτότητες».

Σχόλια (2)

 
χαχαχα
10 Απρ 2019 22:05

άρες μάρες κουκουνάρες : έτσι όπως έκανε το εκπαιδευτικό σύστημα όποιος δεν έχει ανάγκη παιδοφύλαξης σιγά μην εμπιστευτεί το νήπιό του δύο χρόνια σε προβληματικές υποδομές , η τριτοβάθμια έγινε μπάχαλο (αντί για εξορθολογισμό έχουμε διάλυση-πολυδιάσπαση), ποιες νέες δομές; τα ΚΕΑ έγιναν; τα πεκες λειτουργούν αποτελεσματικά; οι πρόσφυγες χωρίς σοβαρή δομή ελληνομάθειας ενιαία και αποτελεσματική όσο χρειάζεται στον καθένα (σχεδόν ανύπαρκτη στην ελλάδα, ό,τι φανεί του λωλοστεφανή, σπρώξε παρακάτω μωρέ) δεν θα έχουν αποτελεσματική εκπαίδευση (από χαρτιά γυμνασίου -λυκείου αβέρτα, όλοι μπορούν να τα πάρουν και το όνομά τους να μην ξέρουν να γράψουν , ημεδαποί και αλλοδαποί. ας έχουν όλοι έναν χαρτί λυκείου μωρέ...). τσάμπα τους εξάντλησε.

 
εκπαιδευτικός
11 Απρ 2019 08:51

ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΙΑΣ ΑΞΙΟ: ΚΠΕ (ΝΥΝ ΚΕΑ) ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΌΠΩΣ ΤΟΥΣ ΒΡΗΚΕ ΑΥΤΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕΙ-ΤΟΣΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ!!!!!!!

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean