Placeholder

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

ΕΚΠΑ και ΠΑΔΑ ίδιες ημερομηνίες Πρυτανικών εκλογών

Δημοσίευση: 13/04/2019
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΕΚΠΑ
Alt Text: 
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΕΚΠΑ
Title Text: 
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΕΚΠΑ
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Τις ημερομηνίες που όρισε να κάνει τις Πρυτανικές εκλογές το νεοσύστατο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής , προσανατολίζεται , σύμφωνα με πληροφορίες το esos, να επιλέξει και το Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ).

Το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής  προκήρυξε τις εκλογές για τις 15 Μαίου και επαναληπτικές στις 16 του ίδιου μήνα.

Οι υποψηφιότητες για το αξίωμα του Πρύτανη και των Αντιπρυτάνεων υποβάλλονται  προς τον πρόεδρο της Διοικούσας Επιτροπής του Ιδρύματος  Κ. Μουτζούρη μέχρι τη Δευτέρα  15 Απριλίου στις 3 το μεσημέρι.

Μέχρι σήμερα ήδη έχουν δημοσιοποιήσει την υποψηφιότητα  για τη θέση του Πρύτανη οι καθηγητές (κατ αλφαβητική σειρά):

1. Μαρία Βενετίκου (π. ΤΕΙ Αθήνας)

2. Παναγιώτης Καλδής (π. ΤΕΙ Αθήνας)

3. Γιάννης Τσάκνης (π. ΤΕΙ Αθήνας)

Τη θέση του Πρύτανη του ΕΚΠΑ , μέχρι σήμερα έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον οι καθηγητές (κατ αλφαβητική σειρά):

1. Θάνος Δημόπουλος

2. Στάθης Ευσταθόπουλος

3. Ευθύμιος Λέκκας

4. Ναπολέων Μαραβέγιας

5. Μαρίζα Φουντοπούλου.

Σχόλια (9)

 
Παπαδάκης Ιωάννης
14 Απρ 2019 06:21

Αξιόλογοι και οι τρείς

Ας τοποθετηθουν και για την ισοτίμηση των πτυχιουχων....... , συγχωνευση ισοτίμων Ιδρυμάτων εγινε .... δεν ενταχθηκαμε σε υπάρχον πανεπιστημιο να μας βάζει τους όρους του

 
Σκουρής Μιχάλης
14 Απρ 2019 10:32

@Παπαδάκης Ιωάννης

πολυ σωστή η θεση του συναδέλφου

Πραγματι ειναι σοβαροι και αξιόλογοι.... οι υποψηφιοι

Ο κος Τσακνης που ξεκινησε σαν αποφοιτος του ΤΕΙ Αθήνας σαν τεχνολογος τροφιμων το 1980 και συνεχισε τις σπουδές του και ειναι καθ' ολα Αξιος (δεν εξαιρώ εννοείται τους αλλους δύο..) για την επιστημονικη του διαδρομή ...... τι θεση εχει για την ισοτίμηση των πτυχιουχων ..... οπως και οι αλλοι δύο φυσικά .

Οι οικογένειες λυνουν τα θεματα μεταξύ τους ,,,, να το θυμούνται.....

καλημέρα σε ολους σας

 
παδα
14 Απρ 2019 13:08

προς αποφοιτους τει:
οι πρυτανεις εχουν να ασχοληθουν με τα προβληματα του πανεπιστημιου που αφορουν τους νυν φοιτητες πριν ασχοληθουν με τους αποφοιτους!.

το επιπεδο των σπουδων του παδα δεν ειναι το ιδιο με τα πρωην τει. αν θελετε ισοτιμηση πρεπει να δωσετε κατατακτηριες και επιπλεον μαθηματα. αλλιως θα μας βρειτε απεναντι σας αφου αυτοματη ισοτιμηση σημαινει υποβαθμιση των πτυχιων μας και της προσπαθειας μας. αν πιστευεται πως τα πτυχια ειναι ισαξια δεν χρειαζεται ισοτιμηση

@σκουρας μιχαλης
"οι οικογένειες λυνουν τα θεματα μεταξύ τους ,να το θυμούνται..."
για ποια οικογενεια μιλας; οι αποφοιτοι μεχρι χθες ελεγαν εμπρος ολοι μαζι για να καταρρευσει το σαθρο εγχειρημα του παδα και ο καθε κατεργαρης να παει στον παγκο του. το θυμασαι;

 
Αδρ. Ερρίκος
14 Απρ 2019 15:26

@παδα

Αγαπητε σπουδαστη(ες) του ΠΑΔΑ

Ως τελειοφοιτος του πολυτεχνείου θα ηθελα να σας πώ οτι ειναι de facto ισοτιμοι , το de jure διεκδικούν και θα το παρουν ,μην στεκεστε απεναντι ειναι συναδελφοι σας .. και να θυμάστε οτι το status ενος ιδρύματος δεν αλλάζει οταν αλλάζει ονομα, για πολλα χρονια θα σας ακολουθει ποιο πανεπιστημιο ειναι αυτό .... καινουργιο!!!!! ,η αγορα δεν λειτουργει ετσι με τιτλους ... ουτε με θεωρίες ...λειτουργει τι ξέρεις να κανεις...... ετσι γίνεται παντου στον πολιτισμενο κόσμο.

Ισως η ισοτιμηση τους σας βοηθησει και προετοιμασει καλυτερα την επαγγελματικη σας πορεία γιατι εχουν επανδρώσει υπερβολικα πολλες θεσεις του Ιδιωτικου και του δημοσίου τομεα οι αποφοιτοι των συγχωνευθεντων ιδρυματων ....ως ασκούμενος μηχανικος αυτο διαπιστωσα .....

σας ευχαριστώ για την υπομονη σας να διαβάστε τις καλοπιστες σκέψεις μου θελαω να πιστευω .

καληνυχτα σε ολους σας

 
Φοιτήτρια ΠΑΔΑ
14 Απρ 2019 20:56

Για μια ακόμη φορά. Το επίπεδο είναι περίπου το ίδιο με αυτό που είχαμε ως ΤΕΙ. Τα ECTS επίσης ίδια (πιθανόν να αλλάξουν για τους μηχανικούς εάν δηλαδή γίνουν πολυτεχνικά τα τμήματα αυτά).

Για τα τμήματα που δεν πραγματοποιήθηκαν ουσιαστικές αλλαγές, συμφωνώ κι εγώ σε αυτόματη ισοτίμηση των αποφοίτων.

Όμως υπάρχουν τμήματα που συγχωνεύθηκαν με άλλα τμήματα και άλλαξε σε βασικά σημεία το περιεχόμενο σπουδών τους, καθώς και τμήματα που καταργήθηκαν πλήρως. Νομίζω πως είναι προφανές πως ένας απόφοιτος τέτοιων τμημάτων δε μπορεί να απαιτεί αυτόματη ισοτίμηση. Όταν ένα τμήμα ενώνεται με ένα ή περισσότερα άλλα τμήματα κι ο τίτλος που απονέμεται αλλάζει και περιλαμβάνει στοιχεία που δεν υπήρχαν πριν και όταν μάλιστα απαιτείται ακόμη και από τους νυν φοιτητές που έχουν συμπληρώσει τον απαιτούμενο αριθμό ECTS να δώσουν μαθήματα τα οποία δεν τα είχαν πριν στο παλιό δικό τους τμήμα, τότε λογικό δεν είναι και από τους απόφοιτους να ζητηθεί το αντίστοιχο;
Να γίνω πιο συγκεκριμένη. Εγώ σπούδαζα στο τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής του ΤΕΙ Αθήνας. Αυτό ενώθηκε με τα Υπολογιστικά Συστήματα του ΤΕΙ Πειραιά και έγινε Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών. Προστέθηκαν μαθήματα τα οποία υπήρχαν στο τμήμα του ΤΕΙ Πειραιά, αλλά όχι σε εμάς (και αντιστρόφως), όπως π.χ. το μάθημα της Ηλεκτρονικής. Και ρωτώ τώρα εγώ. Είναι δυνατόν κάποιος να έχει τίτλο, όχι σκέτου Πληροφορικού, αλλά να λέγεται και Μηχανικός Υπολογιστών και να μην έχει διδαχθεί Ηλεκτρονική; Δεν στέκει θεωρώ. Επομένως ένας τίτλος έχει και μια σημασία από πίσω, κάποιες προϋποθέσεις που δεν νοείται να μην έχουν τηρηθεί, δεν μπορούμε να τις παραβλέψουμε.
Να διευκρινίσω ότι αυτό το παράδειγμα που μόλις έφερα είναι από τις light περιπτώσεις. Σε περιπτώσεις που έγιναν συγχωνεύσεις 3 ή και περισσότερων τμημάτων ή καταργήσεις οι διαφοροποιήσεις είναι πολύ μεγαλύτερες (πάρτε παράδειγμα το νέο Τμήμα Βιοιατρικών Επιστημών που έχει μέσα πρώην Οδοντική Τεχνολογία, Αισθητική και Κοσμιτολογία, Οπτική και Οπτομετρία και Ιατρικά Εργαστήρια, τμήματα θα έλεγα ελάχιστα σχετιζόμενα μεταξύ τους)

Και για να κλείσω, επειδή ισχύουν αυτές οι διαφοροποιήσεις ανάλογα το τμήμα, συμφωνώ με τον @παδα μόνο ως προς το ότι δεν επείγει τώρα το ζήτημα αυτό της ισοτίμησης. Θεωρώ πρώτα πρέπει να σταθεροποιηθεί ο χάρτης της τριτοβάθμιας στην Ελλάδα σε μια κατάσταση και μετά να προβλεφθεί το θέμα των αποφοίτων. Δεν είναι πρακτικό να γίνουν όλα μαζί. Σκεφτείτε το απλό. Έστω ότι γίνεται ισοτίμηση τώρα (με διαδικασία ή χωρίς) των αποφοίτων του πρώην τμήματός μου με τον παρόντα τίτλο τετραετούς πανεπιστημιακού τμήματος και μετά γινόμαστε πενταετές τμήμα μηχανικών. Τι κάναμε; Μια τρύπα στο νερό...

 
ΠΑΔΑ
14 Απρ 2019 23:55

Παιδιά ας ξεχάσουμε το πενταετές διότι οι πρυτάνεις αντιδρούν έντονα και Πολυτεχνείο στέλνει στο ΣτΕ την υπόθεση.
Με λίγα λόγια σε λίγο ούτε επαγγελματικά δικαιώματα δεν θα μας επιτρέψουν να έχουμε.
Αυτά που σας λέω είναι σημερινές ειδήσεις.
Τελικά κάποιοι απόφοιτοι που φωνάζουν τόσο καιρό ίσως να έχουν δίκιο .
Καληνύχτα

 
Σταυρακάκη Αριάδνη
15 Απρ 2019 04:11

@Φοιτήτρια ΠΑΔΑ

Για μια ακόμη φορά σωστά εσυ τα ξαναγράφεις αλλα μερικοι πιανουν τον θεό απο τα πόδια ,στους ηλεκτρονικούς και ηλεκτρολογους αλλαξε κατι .... φυσικά οχι (πηραν τα μαθηματα των επιμερους τμηματων και τα βαλανε μαζι υπο τυπο ροής)

ευχαριστώ
καλημερα σε ολους σας

 
Αναστασιάδης Κωνσταντινος
15 Απρ 2019 08:33

@Αδρ. Ερρίκος

Πόσο δίκιο είχες φίλε μου ,ουτε παραγγελια να ηταν ... για την de facto αναγνωριση των ηδη αποφοιτων του ΤΕΙ Α-Π απο την ελληνικη κοινωνια
Την de jure μονο η ελληνικη πολιτεια την καθυστερει αλλα για πόσο ακόμη .... αυτό θα το βλέπετε ολο και πιο συχνα για τους αποφοιτους των δυο αυτων Ιδρυμάτων.

καλημέρα σε ολους σας

Νέα Γενική Γραμματέας τοποθετείται στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη. Ειδικότερα, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου, καθήκοντα Γενικής Γραμματέα Δημόσιας Τάξης στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη αναλαμβάνει η Σπυριδούλα Καλαντζή.

///Η Σπυριδούλα Καλαντζή γεννήθηκε τον Αύγουστο του 1966 και μεγάλωσε στη Νεμέα.

Είναι απόφοιτος του Τμήματος Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου και του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας του ΠΑ.Δ.Α. (πρώην ΤΕΙ Αθήνας), κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης (MSc) στην ψυχική υγεία από το Τμήμα Νοσηλευτικής του ΕΚΠΑ και απόφοιτος της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης///

 
Πτυχιούχος ΑΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ
15 Απρ 2019 14:32

@παδα
Κανείς απόφοιτος δεν είπε όλοι μαζί να καταρρεύσει το ΠΑΔΑ.
Απλά βλέπαμε αυτό που συμβαίνει σήμερα και προειδοποιούσαμε ότι η αρχιτεκτονική του ΠΑΔΑ είναι τόσο σαθρή που θα καταρρεύσει με την πρώτη προσφυγή.
Σήμερα προσφεύγει το ΕΚΠΑ και ακολουθεί το ΕΜΠ ,που σήμερα έβγαλε ανακοίνωση κόλαφο για το ΠΑΔΑ.
Σου εύχομαι ολόψυχα τα καλύτερα .

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ