Placeholder

ΒΟΥΛΗ

Το πολυνομοσχέδιο όπως κατατέθηκε στη Βουλή-Ξεκίνησε σήμερα η συζήτηση στη Βουλή

Αποτελείται από 226 άρθρα και 404 σελίδες
Δημοσίευση: 17/04/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Κατατέθηκε αργά το βράδυ της Τρίτης, στη Βουλή, προς ψήφιση,  το πολυνομοσχέδιο 226 άρθρων -404 σελίδων, και για τις τρεις βαθμίδες εκπαίδευσης.

Η συζήτηση επί του πολυνομοσχεδίου ξεκίνησε  στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, σήμερα Τετάρτη, στις 3 το μεσημέρι και θα συνεχιστεί αύριο Πέμπτη στις 10 το πρωί με την ακρόαση 37 φορέων.

Εισηγητές επί του Πολυνομοσχεδίου από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ θα είναι ο πρώην υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης και από τη Νέα  Δημοκρατία η   Νίκη Κεραμέως.

Το πολυνομοσχέδιο

ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ (σ.σ. λόγω του μεγάλου όγκου είναι σε πέντε μέρη)

ΜΕΡΟΣ Α (Διεθνές Πανεπιστήμιο, Συγχώνευση ΤΕΙ-Πανεπιστημίου Δυτ. Μακεδονίας, Μεσογειακό Πανεπιστήμιο Κρήτης)

ΜΕΡΟΣ Β (Μεσογειακό Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ενταξη του ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας στο παν. Πατρών και Παν. Πελοποννήσου, Συγχώνευση ΤΕΙ Πελοποννήσου με το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ένταξη ΕΣΔΥ στο ΠΑΔΑ)

ΜΕΡΟΣ Γ (Ερευνητικά Κέντρα στο Γεωπονικό και ΠΑΔΑ,  Πενταετείς Σχολές Μηχανικών, ΔΟΑΤΑΠ , κλπ , Πειραματικά και Πρότυπα Σχολεία, Νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ, Αλλαγές στο Λύκειο)

ΜΕΡΟΣ Δ ( Νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ, Αλλαγές στο Λύκειο, ΓΑΚ)

ΜΕΡΟΣ Ε (ΓΑΚ, Ιδιωτική Εκπαίδευση, Διατάξεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Μουσική Καλλιτεχνική παιδεία κλπ)

Η αιτιολογική έκθεση

ΜΕΡΟΣ Α

ΜΕΡΟΣ Β

ΜΕΡΟΣ Γ

ΜΕΡΟΣ Δ

Η έκθεση του Γενικού λογιστηρίου του Κράτους

ΜΕΡΟΣ Α

ΜΕΡΟΣ Β
 

Σχόλια (44)

 
NIKOS
17 Απρ 2019 07:37

Τελικά εκείνες οι οδηγίες του περασμένου Οκτωβρίου, ιδίως οι αφορώσες την Α΄και Β΄Λυκείου, δεν έχουν ενσωματωθεί στο σχέδιο νόμου. Εξ αυτού προκύπτει ότι θα εξεταστούν γραπτώς όλα τα μαθήματα των δύο πρώτων τάξεων με τον τρόπο που ίσχυε ως πέρυσι; Λάθος;

 
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Π
17 Απρ 2019 08:31

Την εξεταστεα υλη... ποτε?

 
ΔΕΠ ΕΚΠΑ για ΕΔΙΠ
17 Απρ 2019 08:41

κύριε υπουργέ πρέπει να καταθέσετε άμεσα τροπολογία για την εξέλιξη των ΕΔΙΠ και ΕΕΠ. Είναι μια αδικία που υφίστανται μετά τις συγχωνεύσεις των ΑΕΙ με τα ΤΕΙ οι ΕΔΙΠ και ΕΕΠ συγκριτικά με τους λέκτορες εφαρμογών των ΤΕΙ την οποία πρέπει να αποκαταστήσετε, αποκαθιστώντας έτσι την ομαλότητα μέσα στα πανεπιστήμια από την απογοήτευση και την δυσαρέσκεια αυτών των ανθρώπων με πολύ αρνητικά αποτελέσματα στην καθημερινότητα των πανεπιστημίων

 
Συγχωνευτής
17 Απρ 2019 08:43

Ουτε οι αποφάσεις των συγκλήτων, ούτε των πρυτάνεων, ούτε του ΤΕΕ, τον αγγίζουν τον κ. Υπουργό. Έτσι κι αλλιώς αυτοί δεν ξέρουν, ο υπουργός γνωρίζει καλύτερα ποιο ειναι το καλό όλων και γιαυτο το επιβάλει.
Η αντιπολίτευση όλη, κοιμάται ή βολεύεται με αυτά που κάνει η κυβέρνηση;

 
Γεώργιος Παπαδόπουλος
17 Απρ 2019 08:50

Πιο δημοκρατικά, πεθαίνεις. Ο κ. Υπουργός έλαβε πολύ σοβαρά υπόψιν του τις αποφάσεις της Συγκλήτου του Παν. Πατρών και του Παν. Πελοποννήσου. Μπράβο σας κ. Γαβρόγλου!!

 
Νίκος
17 Απρ 2019 10:00

Πολύ καλά κάνει ο υπουργός και προωθεί το πολυνομοσχέδιο. Εάν σε κάθε αντίδραση σταματούσε δε θα ψηφιζοταν τίποτα και ποτέ.

 
@Γεώργιος Παπαδόπουλος
17 Απρ 2019 10:08

Και το ΔΠΘ και οι δικηγορικοί σύλλογοι αντιδρούν στην ίδρυση Νομικής στην Πάτρα αλλά σ' αυτό ο Υπουργός είναι ΟΚ για τους Πατρινούς;

Όταν ιδρύονταν ανά την Ελλάδα περιφερειακά Πανεπιστήμια (δεν αναφέρομαι σε ΤΕΙ) τα κεντρικά Πανεπιστήμια αντιδρούσαν αλλά οι εκάστοτε ηγεσίες δεν τους έλαβαν υπόψη. Έκαναν καλά ή όχι;

Το πολυνομοσχέδιο έχει πολλά προβλήματα και - ίσως - υπερβολές. Ωστόσο εναπόκειται στα ιδρύματα και στους επόμενους Υπουργούς να τα θεραπεύσουν. Θυμάστε τις ακραίες αντιδράσεις για την είσοδο της χώρας στην ΕΟΚ; Η ιστορία τι δίδαξε τελικά;

 
40 σελιδες
17 Απρ 2019 10:09

οι προσθετες 40 σελιδες ειναι ρυθμισεις τυπου ?

 
T.Τ.
17 Απρ 2019 10:10

Ένταξη φοιτητών
Η αναδιατύπωση της παραγράφου 5 και η αφαίρεση της παραγράφου 6 του αντίστοιχου άρθρου της διαβούλευσης περιορίζει σημαντικά τον αριθμό των φοιτητών του παρόντος νομοσχεδίου που έχουν τη δυνατότητα λήψης Πανεπιστημιακού πτυχίου σε σχέση με τους φοιτητές του ΠΑ.Δ.Α. και των άλλων Ιδρυμάτων που ήδη συγχωνεύτηκαν και είναι απαράδεκτη. Πρακτικά σημαίνει ότι ακόμη κι ένας πρωτοετής σήμερα φοιτητής, αν δεν ολοκληρώσει σε ν+4 εξάμηνα το πρόγραμμα σπουδών του ΤΕΙ δεν έχει τη δυνατότητα να αποκτήσει Πανεπιστημιακό πτυχίο. Αναρωτιέται λοιπόν κανείς τι διαφορά έχουν οι φοιτητές του ΠΑ.Δ.Α. και των άλλων Ιδρυμάτων με τους φοιτητές του παρόντος νομοσχεδίου; Επίσης τι διαφορά έχει ένας φοιτητής που ολοκληρώνει το πρόγραμμα σπουδών του ΤΕΙ σε ν+4 εξάμηνα με Μ.Ο. βαθμολογίας 6,5, από κάποιον που ολοκληρώνει το πρόγραμμα σπουδών του ΤΕΙ σε ν+5 εξάμηνα με Μ.Ο. βαθμολογίας 7;
Η αλλαγή αυτή πέραν του ότι εφαρμόζει δύο μέτρα και δύο σταθμά για φοιτητές που βρίσκονται στην ίδια ακριβώς σπουδαστική κατάσταση, θίγει τους οικονομικά ασθενέστερους εξ αυτών, οι οποίοι είναι υποχρεωμένοι να εργάζονται για να σπουδάσουν!
Στο νόμο για το ΠΑ.Δ.Α., που ήδη εφαρμόζεται, στους νόμους για τα Πανεπιστήμια Ιωαννίνων, Ιονίων Νήσων, Ε.Κ.Π.Α., Γεωπονικό, Θεσσαλίας, αλλά και στη διαβούλευση των νομοσχεδίων για τις συνέργειες του ΔΙ.ΠΑ.Ε. και του Παν. Δυτ. Μακ/νίας αναφέρεται:
«Οι φοιτητές που κατά την έναρξη του ακαδημαϊκού έτους 2019-2020 (2018-2019 για το ΠΑ.Δ.Α.) έχουν υπερβεί τη διάρκεια των εξαμήνων που απαιτούνται για τη λήψη του τίτλου σπουδών, σύμφωνα με το ενδεικτικό πρόγραμμα σπουδών, προσαυξανόμενη κατά τέσσερα (4) εξάμηνα, έχουν μόνο το δικαίωμα να ολοκληρώσουν τον πρώτο κύκλο σπουδών Τμήματος Τ.Ε.Ι.»

 
ΑΧΤΑΡΜΑΣ
17 Απρ 2019 10:11

Με τόσες αλλοπρόσαλες συγχωνεύσεις και τέτοιας ποιότητας διαδικασίες δεν θα έπρεπε να κατατεθεί το νομοσχέδιο στη βουλή αλλά στην κουζίνα του masterchef. Υπουργέ ο Κοντιζάς θα σε έστελνε στον τάκο....

 
Ταφόπλακα για την Ανώτατη Εκπαίδευση
17 Απρ 2019 10:18

Αυτό το εξάμβλωμα με διαδικασίες εξπρές θα προκαλέσει τον αργό και βασανιστικό εξετευλισμό όλων των πανεπιστημίων.
Γνωστικά αντικείμενα για γέλια
Δίδακτρα στα προπτυχιακά (τη λένε οικονομική συμμετοχή των φοιτητών...)
Συντεχνιακά ρουσφέτια
Εξυπηρέτηση τοπικών μικροσυμφερόντων
Εξαφάνιση της Τεχνολογικής εκπαίδευσης και ακύρωση των πτυχίων πολλών χιλιάδων αποφοίτων ΤΕΙ
Διάλυση των υφισταμένων υπό συγχώνευση πανεπιστημίων
Μόνη λύση η κατάργηση του "έργου" του κ. Υπουργού με ένα νόμο με ένα άρθρο το ερχόμενο φθινόπωρο

 
Αδάμης Ευθύμιος
17 Απρ 2019 10:26

Απουσιάζει ο ρεαλισμός, η γνώση και η τόλμη να γίνουν ουσιαστικές αλλαγές με σχεδιασμό μακροχρόνιο. Δεν υπάρχει πρωτοτυπία και επιστημονικός σχεδιασμός στην τριτοβάθμια(π.χ. οι σχολές του Αγρινίου), στη δευτεροβάθμια υπάρχει προχειρότητα...

 
Αδάμης Ευθύμιος
17 Απρ 2019 10:29

Απουσιάζει ο ρεαλισμός, η γνώση και η τόλμη να γίνουν ουσιαστικές αλλαγές με σχεδιασμό μακροχρόνιο. Δεν υπάρχει πρωτοτυπία και επιστημονικός σχεδιασμός στην τριτοβάθμια(π.χ. οι σχολές του Αγρινίου), στη δευτεροβάθμια υπάρχει προχειρότητα...

 
Φοιτητής ΤΕΙ ΔΕ
17 Απρ 2019 10:56

Δηλαδή αν ενος φοιτητή του μένει ενα εξάμηνο με ένα-δύο μαθήματα, θα πρέπει να τα περασει και αυτά για να παρακολουθήσει τα επιπλέον που χρειάζονται για να πάρει πτυχίο πανεπιστημίου? Συν να κάνει πρακτική και πτυχιακή? Δεν γίνεται να κάνει την αίτηση πιο πριν και να παρακολουθήσει τα μαθήματα στις κενές ώρες που έχει στο τρέχων εξάμηνο αντί να το χαραμισει μόνο για αυτά τα 2?

 
Όλα καλά
17 Απρ 2019 10:56

επιτέλους να τελειώνουμε με αυτό το θέμα.
Μπράβο στον Υπουργό που τόλμησε.
Το πως θα λειτουργήσει είναι άλλο θέμα...

 
ΔΕΠ
17 Απρ 2019 11:03

Πολύ θετικό τουλάχιστον ότι απουσιάζει η ρύθμιση για την εξέλιξη των ΕΔΙΠ. Επιτέλους να καταλάβουν ότι δεν γίνεται να μετατραπούν σε ΔΕΠ από το παράθυρο. Το υπουργείο πρέπει να βάλει τον κάθε ένα στη θέση του

 
ηρα αντωνοπουλου
17 Απρ 2019 11:41

το θέμα των ΕΔΙΠ ειναι σημαντικό δεν μπορεί να υπάρχουν λέκτορες εφαρμογών με Master και ΕΔΙΠ με διδακτορικά

 
Γονέας φοιτητη
17 Απρ 2019 11:42

Τι αποφάσισαν τελικά με το τμήμα πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών της Τρίπολης?Δεν υπάρχει πουθενά καμμία αναφορά σε αυτό.Καταργηθηκε έτσι σε μια νύχτα ?Θεέ μου που ζούμε?Ας μου εξηγήσει σας παρακαλώ κάποιος .

 
Γιωργος
17 Απρ 2019 11:52

Ο αυταρχισμός στο μεγαλείο του!Είναι η τελευταία φορά όμως που παίζεται με τις ζωές των παιδιών .Ευτυχώς έρχονται εκλογες.Δυστυχως για μας σας είχαμε ψηφίσει και τώρα εσείς εγκληματειτε κατά των παιδιών.Καλα να πάθουμε αφού εμπιστεύτηκαμε την αριστερη και δημοκρατική κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ.Φτανει πια ...

 
@Τ.Τ.
17 Απρ 2019 12:20

Δεν είναι το ν+2 καθώς αυτοί οι φοιτητές και μόνο θεωρούνται ενεργοί.

 
Mouts_in@s.gr
17 Απρ 2019 13:14

Αυτό το πολυνομοσχέδιο έχει πάει έχει έρθει κι έχει αλλάξει δεν ξέρω κι εγώ πόσες φορές. Όμως στην υποπαραγ. γγ) της Παρ7α του άρθ. 38 το λεκτικό "ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας" εκεί παραμένει!! Γι' αυτό:
Προκαλώώώώ... το υπεύθυνο που ασχολείτε με τα clopy paste και τη σύνταξη του συγκεκριμένου νομοσχεδίου να το ξαναδιαβάσει (το ξέρω έχουν κάνει πουλάκια τα μάτια του αλλά πρέπει!) και να διορθώσει τα λάθη. Σίγουρα υπάρχουν κι άλλα.

 
Λ.Δ.
17 Απρ 2019 13:17

Από τις συνέργειες ΤΕΙ-Πανεπιστημίων, αρκετοί δυσαρεστήθηκαν, όμως η συντριπτική πλειοψηφία ευεργετήθηκε καθώς είδαν τις σχολές και τα τμήματά τους να αναβαθμίζονται και να αποκτούν υπόσταση.
Μπράβο στην κ. Γαβρόγλου!! Κατά τη γνώμη μου άξιος Υπουργός ο οποίος έκανε μεταρρυθμίσεις που δεν τόλμησε κανείς προγενέστερός του.

 
ΓΑΚ
17 Απρ 2019 13:32

Μαγειρέματα υψηλού επιπέδου στα προσόντα του Γενικού Διευθυντή των ΓΑΚ. Κουίζ: Πώς άραγε μέσα σε δύο ημέρες άλλαξαν οι προδιαγραφές για τους υποψηφίους Γ.Δ.; Και ποιος είναι αυτός/αυτή που κάποιοι θέλουν να γίνει Γ.Δ. χωρίς να απαιτείται ούτε καν Μεταπτυχιακό; Άρωμα σκανδάλου.

Για του λόγου το αληθές: στην αποκλειστική δημοσίευση του esos:
Άρθρο 144
2. Οι υποψήφιοι για την πλήρωση της θέσης του Γ.Δ. των Γ.Α.Κ., απαιτείται να διαθέτουν τα εξής προσόντα: [...]
β) διδακτορικό δίπλωμα οποιουδήποτε γνωστικού αντικείμενου της ημεδαπής ή αναγνωρισμένος ως ισότιμος και αντίστοιχος της αλλοδαπής,
και στις Μεταβατικές διατάξεις:
2. Ο Διευθυντής της Κεντρικής Υπηρεσίας των Γ.Α.Κ. που υπηρετεί κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου, ασκεί τα καθήκοντα του Γενικού Διευθυντή των Γ.Α.Κ., όπως αυτά προβλέπονται στο άρθρο 144, μέχρι την πλήρωση της θέσης με την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιλογής που διεξάγεται σύμφωνα με το άρθρο 20 του ν. 1946/1991 (Α΄ 69), όπως ίσχυε κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος.

Την επόμενη ημέρα, το κείμενο που δόθηκε στη δημοσιότητα από το Υπουργείο:
Άρθρο 189, παρ. 2. Οι υποψήφιοι για την πλήρωση της θέσης του Γ.Δ. των Γ.Α.Κ., απαιτείται να διαθέτουν τα εξής προσόντα: [...]
β) διδακτορικό δίπλωμα οποιουδήποτε γνωστικού αντικείμενου της ημεδαπής ή αναγνωρισμένος ως ισότιμος και αντίστοιχος της αλλοδαπής,
Μεταβατικές διατάξεις:
2. Ο επιλεγείς με την ολοκλήρωση της διαδικασίας του άρθρου 20 του ν. 1946/1991 (Α΄ 69), ασκεί τις αρμοδιότητες του άρθρου 189.

Το νομοσχέδιο που κατατέθηκε χθες:
Άρθρο 189, παρ. 2. Οι υποψήφιοι για την πλήρωση της θέσης του Γ.Δ. των Γ.Α.Κ., απαιτείται να διαθέτουν τα εξής προσόντα: [...]
β) διδακτορικό δίπλωμα οποιουδήποτε γνωστικού αντικείμενου της ημεδαπής ή αναγνωρισμένος ως ισότιμος και αντίστοιχος της αλλοδαπής ή πενταετή τουλάχιστον προϋπηρεσία σε θέση ευθύνης σε αναγνωρισμένου κύρους αρχειακό φορέα,
Μεταβατικές διατάξεις:
2. Από την έναρξη ισχύος του παρόντος, λήγει αυτοδικαίως η θητεία του υπηρετούντος Διευθυντή της Κ.Υ. των Γ.Α.Κ. Ο επιλεγείς με την ολοκλήρωση της διαδικασίας του άρθρου 20 του ν. 1946/1991 (Α΄ 69), ασκεί τις αρμοδιότητες του άρθρου 189 του παρόντος.

Έτσι, για να κλειδώσει το πράγμα!

 
Λίτσα
17 Απρ 2019 13:40

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΝΤΑΞΗΣ , ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ Ν+2. ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΝ ΦΟΙΤΗΤΙΚΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΟΜΕΑ.

 
Φοιτητής ΣΤΕΦ ΔΕ
17 Απρ 2019 13:42

Κε Υπουργέ,

Πολύ ορθά τροποποιήθηκε η παραγρ. 1β, Άρθρο 43, για τους φοιτητές Ηλεκτρολόγων Μηχανικών ΤΕ, όπου έχουν το δικαίωμα να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους σύμφωνα με τις παραγρ. 2 και 5.

Καθορίστε και σε μεταγενέστερο χρόνο τα επαγγελματικά μας δικαιώματα και όταν έρθει η ώρα εμείς ορθά θα αποφασίσουμε για το μέλλον μας.

 
@Γονέα Φοιτητή
17 Απρ 2019 14:02

Μην ανησυχείτε. Το Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου δεν αναφέρεται στο πολυνομοσχέδιο γιατί μένει ως έχει. Θα ανήκει βέβαια στη Σχολή Διοίκησης και Τεχνολογίας με έδρα την Τρίπολη, αφού έτσι μετονομάστηκε η Σχολή Διοίκησης Οικονομίας και Πληροφορικής στην οποία ανήκε. Μπορεί προς το παρόν να μην γίνεται πολυτεχνικό τμήμα, παραμένει όμως πανεπιστημιακό και ισότιμο με το ομότιτλό του στο ΕΚΠΑ, αφού, έστω και αργά, ο Υπουργός έκανε λίγο πίσω και δεν το συμπεριέλαβε στη Σχολή Μηχανικών της Πάτρας. Και οι Σχολές Μηχανικών στα νέα ιδρύματα (Προσοχή: πρόκειται απλά για νέα ορολογία του Υπουργείου, βαφτίζει δηλαδή τον Γιάννη, Γιαννάκη) ισοδυναμούν πανελλαδικά με τις "πρώην Σ.Τ.ΕΦ. των πρώην ΤΕΙ" .

Ακόμα δεν το καταλάβατε;
Το επίπεδο της παιδείας μας συνεχώς ανεβαίνει, δεν έχουμε ΤΕΙ πια! Όλοι μπαίνουμε στο Πανεπιστήμιο και στο Πολυτεχνείο. Όλοι γινόμαστε ίσοι και φωστήρες! Να μας ζήσει ο Υπουργός! Φέρτε μου κρασί να πιω να μεθύσω δεν μπορώ!!

 
DIAKONIARAKIS
17 Απρ 2019 14:58

Το τμήμα Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος

του Ανωτάτου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης δεν μπορεί να εξαφανιστεί από το χάρτη της Ανώτατης Εκπαίδευσης χωρίς να αποδοθούν :
1. Επαγγελματικά δικαιώματα στους αποφοίτους του.
2. Ακαδημαϊκή εξέλιξη των αποφοίτων του.
Το κόστος των σπουδών στην πιο ακριβή για διαμονή πόλη της Ελλάδας τα Χανιά, ποιος θα το πληρώσει?
Τον χαμένο χρόνο για απόκτηση πτυχίου χωρίς αντίκρυσμα ποιος θα το πληρώσει?

 
ΣΤΕΦ ΚΟΖΑΝΗΣ
17 Απρ 2019 15:01

Γιατι το κανετε αυτο κύριε υπουργέ και συμπεριλαμβάνεται το άρθρο 2 και 5 για την ΣΤΕΦ Πάτρας και δεν κάνετε το ίδιο για την ΣΤΕΦ Κοζάνης και έχετε μόνο το άρθρο 2 Δηλαδή οι φοιτητές του ΣΤΕΦ Δυτικής Μακεδονίας ανήκουν σε ένα κατώτερο Θεό !!!!

 
Γονεας φοιτητη ΑΣΠΑΙΤΕ
17 Απρ 2019 16:24

Αφησατε εκτος πολυνομοσχεδιου μονο την ΑΣΠΑΙΤΕ ευγε κυριοι της κυβερνησης.Μας ''επεξεργαζοσαστε'' ολοι μαζι τοσο καιρο μια με ταχα μου συγχωνευση με το γεωπονικο το πελοποννησου του πειραια το παδα........ολο αγκαθια βρισκατε και τωρα εστω και την τελευταια στιγμη που το παιδαγωγικο δεχτηκε να γινει τμημα μεσα στο ΠΑΔΑ και οχι σχολη και ειναι συμφωνοι και η ΑΣΠΑΙΤΕ και το ΠΑΔΑ παλι δεν την ενταξατε στο πολυνομοσχεδιο. Δειτε στις επομενες πανελλαδικες τις βασεις της ΑΣΠΑΙΤΕ που θα πατωσουν και θα κλαψετε η μαλλον θα γελασετε γιατι αυτος ισως ηταν και ο στοχος σας.............

 
TEI ΔΜ
17 Απρ 2019 16:30

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΣΤΕΦ ΚΟΖΑΝΗΣ ΕΑΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΤΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 5 ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 2 ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΘΕΟ
ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΔΙΚΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΕΡΟΤΕΚΗ Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΣΤΗ ΣΤΕΦ ΚΟΖΑΝΗΣ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΣΤΕΦ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΛΕΟΣ!!!!

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean