Placeholder

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

Συν. Τύπου Ν. Κεραμέως: Προϊόν πολιτικού εκβιασμού η αναδιάταξη του ακαδημαϊκού χάρτη της χώρας αποτελεί προϊόν πολιτικού εκβιασμού

“Για τον υπουργό η συναίνεση είναι καλή όταν συμφωνούν μαζί του, αλλά ασκεί πιέσεις στα όρια του bullying σε όποιον δεν συμφωνεί μαζί του”
Δημοσίευση: 19/04/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Η Νέα Δημοκρατία ζητά την απόσυρσή του και θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να μην προχωρήσει το  νομοσχέδιο αυτό, δήλωσε η τομέαρχης παιδείας της ΝΔ σε σημερινή Συνέντευξη Τύπου προς τους εκπαιδευτικούς συντάκτες, και ξέσπασε:
 
Α.    Για τον υπουργό η συναίνεση είναι καλή όταν συμφωνούν μαζί του, αλλά ασκεί πιέσεις στα όρια του bullying σε όποιον δεν συμφωνεί μαζί του,

Β.   Η αναδιάταξη του ακαδημαϊκού χάρτη της χώρας αποτελεί προϊόν πολιτικού εκβιασμού.

Γ.   Καταγγέλλουμε το νομοσχέδιο και επί της διαδικασίας και επί της ουσίας.

Δ.  Θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας –χωρίς να αιφνιδιάσουμε κανέναν– για να αποκαταστήσουμε την τεράστια ζημιά που έχει προκαλέσει αυτή η Κυβέρνηση συνολικά στο εκπαιδευτικό σύστημα.

 Ερωτήσεις Δημοσιογράφων

Απαντώντας σε ερωτήσεις των δημοσιογράφων τόνισε τα εξής
 
Για τη διάταξη που καταργεί την αναγνώριση της επαγγελματικής ισοδυναμίας των κολλεγίων

Αυτή η διάταξη προβλέπει την κατάργηση της αναγνώρισης της επαγγελματικής  ισοδυναμίας των αποφοίτων των κολεγίων κατά παράβαση του ενωσιακού δικαίου. Με συνέπεια να δημιουργείται τεράστια ανασφάλεια δικαίου. Εμείς διαμηνύουμε σε όλους τους τόνους ότι θα αναγνωρίσουμε αυτή την επαγγελματική ισοδυναμία κατά τρόπο σύννομο με το ενωσιακό δίκαιο. Θα αγωνιστούμε όμως προκειμένου και αυτή η ρύθμιση να αποσυρθεί, όπως και το λοιπό νομοσχέδιο.

Υπάρχει μια διάκριση μεταξύ των νομοθετικώς ρυθμιζόμενων επαγγελμάτων και των μη νομοθετικώς ρυθμιζόμενων επαγγελμάτων. Η διαδικασία αυτή η οποία ανέφερα αφορά τα μη νομοθετικώς ρυθμιζόμενα επαγγέλματα τα οποία είναι πάρα πάρα πολλά. Ο κίνδυνος που ελλοχεύει είναι γι’ αυτά. Δεν είναι για τα νομοθετικώς ρυθμιζόμενα επαγγέλματα. Επί της ουσίας η διαδικασία μπορεί μεν να επιταχύνεται για τα νομοθετικώς ρυθμιζόμενα επαγγέλματα πλην όμως τα κολέγια αυτά έχουν πάρα πολλές κατευθύνσεις σε μη νομοθετικώς ρυθμιζόμενα επαγγέλματα. Εξ ου και πρέπει η πολιτεία να διασφαλίσει την επαγγελματική ισοδυναμία για όλα αυτά τα επαγγέλματα.

Για τις αλλαγές στη Γ’ Λυκείου

Πρέπει επιτέλους οι αλλαγές στην Παιδεία να ξεκινήσουν από κάτω προς τα πάνω, από τα θεμέλια της εκπαιδευτικής διαδικασίας και όχι από τα κεραμίδια. Γι’ αυτό ο Πρόεδρός μας έχει δεσμευτεί ότι δεν θα αιφνιδιάσουμε τους μαθητές.

Το Λύκειο ως ένα βαθμό έχει χάσει τον αυτόνομο παιδαγωγικό του χαρακτήρα. Πρέπει ως πολιτεία να ενισχύσουμε τον αυτόνομο παιδαγωγικό του χαρακτήρα. Αυτό που κάνει αυτό το νομοσχέδιο είναι εντελώς στην αντίθετη κατεύθυνση.  Και δεν το λέμε μόνο εμείς, το είπαν χθες οι εκπαιδευτικοί κατά τη διαδικασία ακρόασης φορέων, ότι είναι η τελειωτική βολή εναντίον της αυτονομίας του παιδαγωγικού ρόλου του Λυκείου.

Για τη στάση της Νέας Δημοκρατίας στη βουλή

Θα κάνουμε ό,τι περνά από το χέρι μας για να οδηγήσουμε στην απόσυρσή του αυτό το νομοσχέδιο. Βασική αρχή της παράταξης μας είναι ότι θέλουμε να ακούγονται οι απόψεις μας. Γι’ αυτό και εμείς θα δώσουμε μια μάχη μέσα στη Βουλή, προκειμένου να οδηγήσουμε αυτό το νομοσχέδιο στην απόσυρσή του.

Αν το νομοσχέδιο ψηφιστεί, τι θα κάνει η Νέα Δημοκρατία ως κυβέρνηση;

Η κυβέρνηση έχει επιφέρει τεράστια ζημιά στην Παιδεία. Εμείς θα εφαρμόσουμε το πρόγραμμα που έχουμε εξαγγείλει. Δεν θα αιφνιδιάσουμε όμως κανέναν. Και το λέω αυτό διότι δεν θέλουμε να προκαλέσουμε ακόμη μεγαλύτερη αναστάτωση σε παιδιά τα οποία ήδη προετοιμάζονται για τις εξετάσεις. Θα εφαρμόσουμε το πρόγραμμά μας, θα αποκαταστήσουμε τη μεγάλη ζημιά που έχει κάνει αυτή η κυβέρνηση σε όλους τους τομείς της Παιδείας χωρίς όμως να αιφνιδιάσουμε κανέναν.

ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΤΗΣ Ν. ΚΕΡΑΜΕΩΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΥΠΟΥ

Εισαγωγή:
 
Αυτή η Κυβέρνηση έχει διοχετεύσει και στον τομέα της παιδείας την ιδεοληψία της. Τι πρεσβεύει; Ποινικοποίηση της αριστείας, εξίσωση όλων προς τα κάτω. Από το πρώτο της νομοθέτημα έως σήμερα μεθοδικά εργάζεται προς αυτή την κατεύθυνση. Με το παρόν νομοσχέδιο, δίνει το τελειωτικό χτύπημα σε ό,τι είχε αφήσει όρθιο.
 
Α. Για τη διαδικασία

Το νομοσχέδιο κατατέθηκε στη Βουλή μεσάνυχτα Τρίτης για να συζητηθεί στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων το επόμενο μεσημέρι. 226 άρθρα και 1.120 σελίδες για επεξεργασία σε περίπου 5 ώρες.

Δεν κλήθηκε ο Προεδρεύων της Συνόδου των Πρυτάνεων απλούστατα επειδή διαφωνεί ριζικά με τον Υπουργό και το έχει εκφράσει δημοσίως.

Ο Υπουργός είχε απαξιωτική συμπεριφορά προς τους φορείς με τους οποίους διαφωνούσε. Έφτασε να πει στον Πρύτανη του ΕΜΠ ότι «δεν ξέρει αριθμητική». Ο Υπουργός που ευαγγελίζεται τις συναινέσεις, όταν κάποιος διαφωνεί μαζί του δεν διστάζει να τον απαξιώνει προκλητικά και να του ασκεί πιέσεις στα όρια του bullying.

Β. Για το Περιεχόμενο

Πλήρης κατάργηση των ΤΕΙ της χώρας και συγχώνευσή τους με ΑΕΙ.

Η εν λόγω διαδικασία καταργεί τον τεχνολογικό τομέα της ανώτατης εκπαίδευσης, δεν ακολουθεί προκαθορισμένα ακαδημαϊκά κριτήρια, δεν ακολουθεί εκθέσεις σκοπιμότητας και βιωσιμότητας, δεν λαμβάνει υπ’ όψιν εκθέσεις αξιολόγησης, δεν εξασφαλίζει τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων. Μοναδικό κριτήριο της Κυβέρνησης: η ψηφοθηρία. Αποδείχθηκε περίτρανα ότι η διαδικασία αναδιάταξης του ακαδημαϊκού χάρτη της χώρας αποτελεί προϊόν ευκαιριακών συνεννοήσεων, «παζαρέματος» και συναλλαγής που φτάνει στα όρια του πολιτικού εκβιασμού.   

Δημοσιεύματα ανέφεραν ότι ο Υπουργός άσκησε πιέσεις σε Πρυτανικές Αρχές προκειμένου να δεχθούν το νομοσχέδιο ως έχει. Για παράδειγμα, φέρεται να είπε στην Πρυτανεία του Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου ότι ή θα δεχτεί την απορρόφηση και του ΤΕΙ Πελοποννήσου και του ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας ή δεν θα πάρει κανένα. Τις καταγγελίες αυτές επιβεβαίωσε ο Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

Η 4η Νομική Σχολή στην Πάτρα φέρεται να αποτέλεσε μέρος αυτού το «παζαρέματος», κατά την αναδιάταξη του ακαδημαϊκού χάρτη της χώρας. Εμείς δεν έχουμε κάποιο πρόβλημα με την πόλη, αν θα είναι δηλαδή στην Πάτρα, στο Ηράκλειο ή στην Κέρκυρα. Το πρόβλημά μας είναι ότι δεν έχουμε πειστεί για την αναγκαιότητα ίδρυσης μιας 4ης Νομικής Σχολής, τη στιγμή που χιλιάδες δικηγόροι αντιμετωπίζουν το σκληρό πρόσωπο της ανεργίας. Και δεν είναι μόνο η Νομική, αλλά και η Γεωπονική. Βάσει ποιων στοιχείων καταλήξαμε ότι χρειάζεται η χώρα μας ακόμα μία Γεωπονική Σχολή;

Εμείς θεωρούμε ότι η αναδιάταξη του ακαδημαϊκού χάρτη πρέπει να προχωρά σε κοινό βηματισμό με τις ανάγκες της κοινωνίας και της αγοράς εργασίας.

Ρυθμίσεις για την “πολυτεχνειοποίηση” των τμημάτων σχολών Μηχανικών

Το ΥΠΕΘ προχωρά στην «πολυτεχνειοποίηση» των τμημάτων σχολών Μηχανικών, με αυτοματοποιημένες διαδικασίες εξπρές, εν ολίγοις με μια Υπουργική Απόφαση. Με αυτό τον τρόπο, πολλαπλασιάζει υπέρμετρα τον αριθμό των πανεπιστημιακών τμημάτων Μηχανικών και συνακόλουθα τον αριθμό των αποφοίτων. Η εν λόγω διαδικασία επιχειρείται χωρίς να λαμβάνει υπ’ όψιν τις ανάγκες της αγοράς εργασίας, χωρίς καμία πρόβλεψη για τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων. Έτσι οδηγούνται σε μια πρωτοφανή εξίσωση προς τα κάτω οι πολυτεχνικές σπουδές εν γένει.

Ρυθμίσεις για την πρόσβαση στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και τη Γ’ Λυκείου:

Χρειάστηκαν να περάσουν σχεδόν 2 χρόνια αντικρουόμενων δηλώσεων από τον Πρωθυπουργό και λοιπά κυβερνητικά στελέχη περί κατάργησης ή μη των Πανελλαδικών εξετάσεων, βαρύγδουπες εξαγγελίες περί αναβάθμισης του ρόλου του Λυκείου, για να φτάσουμε στο παρόν σχέδιο με το οποίο, επί της ουσίας, επιστρέφουμε στο παλιό σύστημα εισαγωγής με τις 4 δέσμες -πλέον “ομάδες προσανατολισμού”- στολισμένο βεβαίως με την ιδεοληψία της Κυβέρνησης. Ως προς την αναβάθμιση του ρόλου του Λυκείου, με το παρόν επιτυγχάνεται ακριβώς το αντίθετο, και τούτο το επιβεβαίωσαν και οι εκπρόσωποι των Καθηγητών που παρέστησαν χθες στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής.
 
Ενδεικτικά αναφέρουμε ως ιδιαιτέρως προβληματικά:

  •     τον διαχωρισμό σε σχολές ελεύθερης πρόσβασης και σε σχολές “κατόπιν εξετάσεων”, με τον οποίο στην ουσία θεσμοθετείται η “κατηγοριοποίηση” των σχολών σε εκείνες που διατηρούν αυξημένο κύρος και σε εκείνες που απαξιώνονται πλήρως.
  •     το ότι το νέο σύστημα θα οδηγεί σε απολυτήριο δύο ταχυτήτων, καθώς, χωρίς τράπεζα θεμάτων, στην οποία αντιτίθεται ιδεολογικά η Κυβέρνηση, δεν θα διασφαλίζεται η ομοιογένεια και ο κοινός βαθμός δυσκολίας των θεμάτων. Σημειώνεται ότι από την επόμενη χρονιά ο βαθμός του απολυτηρίου θα συνυπολογίζεται στα μόρια εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.  
  •     το ότι τα κλασικά γράμματα βάλλονται σφοδρά εκ νέου, με την κατάργηση της Λατινικής Γλώσσας και Γραμματείας από τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα.

    Ρυθμίσεις για τα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία, σύμφωνα με τις οποίες, επί της ουσίας, επέρχεται η πλήρης ισοπέδωση των σχολείων αυτών, που αποτελούν νησίδες αριστείας και καινοτομίας. Εν ολίγοις, τους αφαιρεί την ελευθερία και αυτονομία που αποτελούσαν το κεντρικό χαρακτηριστικό αυτών των σχολείων και μεταφέρει αρμοδιότητες στο Υπουργείο, σε μια τάση υπερσυγκεντρωτισμού.

Ρυθμίσεις για την ιδιωτική εκπαίδευση

Το ΥΠΕΘ προχωρά στην κατάργηση της αναγνώρισης της επαγγελματικής ισοδυναμίας των αποφοίτων Κολλεγίων στην Ελλάδα, και μάλιστα εν μέσω χρονιάς, σε παραβίαση του ενωσιακού δικαίου. Η Νέα Δημοκρατία θα προχωρήσει σε αναγνώριση της επαγγελματικής ισοδυναμίας κατά τρόπο σύννομο προς το ενωσιακό δίκαιο.

Ετικέτες: 
Νίκη Κεραμέως

Σχόλια (19)

 
Παν Πελοποννήσου
19 Απρ 2019 15:51

Δεν μπορείτε να φανταστείτε το bullying. Αν δεν το ζούσαμε δεν θα το πιστεύαμε.

 
Γονέας
19 Απρ 2019 16:13

Χθες και προχθές έβλεπα live την Επιτροπή στη Βουλή και τους φορείς.Δυστυχώς οι συζητήσεις ήταν για όλα τα ΤΕΙ της χώρας μας εκτός για της κοζανης. Σημερα διαβάζω τροπολογία του ΚΚΕ για το πολυνομοσχέδιο, ούτε εκεί υπάρχει το θέμα της ΣΤΕΦ Κοζάνης . Για εκεί δεν ενδιαφέρεται κανένα κόμμα; Ειναι η μόνη αδικημένη σχολή ,πραγματικά δεν σας νοιάζει;Όμως για ψήφους μεθαύριο θα είμαστε καλοί ε; πραγματικά λυπάμαι και για τους 300 που μας κυβερνούν και δεν ξέρω με τι κριτήριο να πάω να ψηφίσω όταν βλέπω και απαξιώνουν μια σχολή έτσι.

 
Πτυχιούχος Μηχανικός ΤΕΙ
19 Απρ 2019 16:22

Όσο η νδ ήταν καπετάνιος ξεχώριζε τους ναύτες και τους πετούσε στη θάλασσα. Το ίδιο κάνει και τώρα. Θυμηθείτε τις προηγούμενες δηλώσεις.

 
kl
19 Απρ 2019 16:46

Άρες, μάρες, κουκουνάρες. Μακάρι να μην ξαναβγείτε ποτέ...

 
Mike
19 Απρ 2019 16:48

"Το ΥΠΕΘ προχωρά στην «πολυτεχνειοποίηση» των τμημάτων σχολών Μηχανικών, με αυτοματοποιημένες διαδικασίες εξπρές, εν ολίγοις με μια Υπουργική Απόφαση. Με αυτό τον τρόπο, πολλαπλασιάζει υπέρμετρα τον αριθμό των πανεπιστημιακών τμημάτων Μηχανικών και συνακόλουθα τον αριθμό των αποφοίτων. Η εν λόγω διαδικασία επιχειρείται χωρίς να λαμβάνει υπ’ όψιν τις ανάγκες της αγοράς εργασίας, χωρίς καμία πρόβλεψη για τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων. Έτσι οδηγούνται σε μια πρωτοφανή εξίσωση προς τα κάτω οι πολυτεχνικές σπουδές εν γένει."

Ευτυχώς που είχατε λύσει εσείς τόσα χρόνια το θέμα των επαγγελματικών δικαιωμάτων....
Επίσης κ. Κεραμέως γνωρίζετε φαντάζομαι πως οι πτυχιούχοι μετά το 2001 εισήχθησαν σε ανώτατα ιδρύματα και μπορούν να εργάζονται με πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα στο εξωτερικό.
Μόνο στην χώρα αποφοίτησης τους (αυτήν που κυβερνούσατε δηλαδή) δεν είχαν ούτε έχουν δικαιώματα....

Επίσης μια παράκληση προς όλα τα κόμματα να ανακοινώσουν εγγράφως την θέση τους για τους αποφοίτους ΑΤΕΙ να δούμε και μεις προς τα που θα κινηθούμε

 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
19 Απρ 2019 16:51

Ο κύριος που είναι δίπλα σας κα Κεραμέως είναι πρώην στενός συνεργάτης της κας Διαμαντοπούλου,αν δεν απατώμαι οπότε καλύτερα να προσέχουμε όλοι μας!Κυρίως η ΝΔ να προσέξει ...

 
Αγγελος Πετριδης
19 Απρ 2019 18:07

Την πρόταση σας για τους πτυχιουχους και την διαδικασία ισοτίμησης τους κα Κεραμέως θα την καταθέσετε !!!!!! για να την μετρησουμε και εμεις και να δουμε τις θέσεις σας

καληνυχτα σε ολους σας

 
Solwn
19 Απρ 2019 19:00

ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΩΝ ΤΕΙ ΚΥΡΙΑ ΚΕΡΑΜΕΩΣ, ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΠΡΟΤΑΣΗ!

 
Νικος
19 Απρ 2019 19:57

Ζηλευετε κ.Κεραμεως γιατί τόσα χρόνια που κυβερνούσατε δεν τολμήσατε να κάνετε ουσιαστικές αλλαγές .Ευτυχως βρέθηκε κάποιος που τις έκανε και του αξίζουν συγχαρητήρια!

 
Τάσος
19 Απρ 2019 20:06

Οι αλήθειες φαίνεται να είναι κρυμμένες σε λεπτομέρειες και δυστυχώς για τον λαό μένουν κρυφές …

 
ΑΠ
19 Απρ 2019 21:34

Εσεις τι κανατε για τα επαγγελματικα δικαιωματα;

 
asxetos
19 Απρ 2019 23:07

Η ΝΔ χρησιμοποιεί ακόμη τον όρο ΑΕΙ και ΤΕΙ.
Ούτε το νόμο που ψήφισε δεν σέβεται. Μετά περιμένουμε να έχουν προτάσεις.
Εχθές παρακολουθώντας τη συνεδρίαση με τους φορείς έγινε απολύτως αντιληπτό ότι δεν υπάρχει κανένα σχέδιο από καμία άλλη πολιτική παράταξη, αλλά ούτε πρόταση από τους Πρυτάνεις των Παν/μίων.
Είναι σεβαστό το ότι θέλουν να προστατεύσουν τους αποφοίτους τους από την ανεργία αλλά δεν τους επιτρέπει κανένας να παίζουν με τους αποφοίτους των ΤΕΙ.
Από το 2001 και μετά που τα ΤΕΙ θεωρήθηκαν ο ένας από τους δύο πυλώνες της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με διάφορα κόλπα και αναβολές δεν άφηναν να αποκτήσουν οι απόφοιτοι των ΤΕΙ επαγγελματικά δικαιώματα, ενώ όσοι είχαν με διάφορα νομικά τερτίπια δεν τους άφηναν να τα ασκήσουν.
Τώρα ευτυχώς για τους νέους αποφοίτους των ΤΕΙ τα δεδομένα θα είναι σαφώς καλύτερα, όμως ο κ. Υπουργός θα πρέπει να προχωρήσει στην κατάθεση της πρότασής του και για τους παλαιούς πτυχιούχους των ΤΕΙ.

 
Φοιτητής
19 Απρ 2019 23:17

Μακάρι να μην ξαναβγείτε ποτέ υπέρμαχοι των ιδιωτικών σχολείων και κολλεγίων. Ποτέ άλλοτε δεν είχαμε τόσες ευκαιρίες οι φοιτητές στη δημόσια εκπαίδευση. Όποιος διαβάσει και το δει σοβαρά το θέμα της φοίτησης, μια χαρά θα προκόψει, μην ανησυχείτε. Και η Γ Λυκείου εδώ και καμιά 20ετία είναι ανύπαρκτη σαν τάξη στα μάτια των μαθητών, μην την κλαίτε άδικα. Ίσα-ίσα, μπορεί να προσέχουν και περισσότερο τώρα που θα παρακολουθούν κυρίως μαθήματα κατεύθυνσης.

 
Ο Μητσοτάκης στην Κύπρο είπε άλλα
21 Απρ 2019 03:12

Ουσιαστικά άφησε να εννοηθεί ότι θα καταργήσει τον νόμο όταν γίνει κυβέρνηση το πολύ τον Οκτώβριο.Εσείς λέτε άλλα διφορούμενα.Προετοιμάζεσθε για συνκυβέρνηση;Αυτό διαμηνύουν συνεχώς στις Βρυξέλες.Για αυτό και η ηχηρή αλαλία σας για τις προεκλογικές επιλογές στελεχών της εκπαίδευσης;

 
ΣΤΕΦ Κοζάνης
21 Απρ 2019 16:03

Καλά κάποιος να ενδιαφερθεί για την ΣΤΕΦ Κοζάνης δεν υπάρχει σε αυτή την χώρα!!!

 
@ΣΤΕΦ Κοζάνης
21 Απρ 2019 19:59

Θα το καταλάβει η Κοζάνη τον Ιούνιο όταν αρχίζουν να ξενοικιάζουν οι φοιτητές της ΣΤΕΦ τα σπίτια.Αφού καταργείται η σχολή ,αφού δεν υπάρχει καμιά πρόβλεψη για τους απόφοιτους,αφού και για τους φοιτούντες προβλέπονται κατατακτήριες με όλο τον κόσμο,αφού δεν θα υπάρχουν επαγγελματικά δικαιώματα από καταργημένη σχολή ποιός θα μείνει και να συνεχίσει;Οι Κοζανίτες και από ενοίκια θα χάσουν και από την αγορά.Ήδη γνωρίζω 7 φοιτητές ξενοικιάζουν Ιούνιο και φεύγουν γιατί είναι πεταμένα λεφτά.

 
Κώστας
21 Απρ 2019 20:30

Η ΝΔ να καλέσει τις επιστημονικές ενώσεις των πτυχιουχων Τεχνολογικού Τομέα και να ζητήσεις να ενημερωθεί για τα προβλήματα τα υπάρχοντα και τα νέα.

Ο ΣΥΡΙΖΑ ξεπέρασε σε νεοφιλελεύθερη πολιτική ακόμη και τον Μακρόν......

Εύγε αριστερά...

 
Καθηγητής ΑΕΙ
21 Απρ 2019 22:38

Αξιότιμη κα Κεραμέως,
Η ερώτηση του δημοσιογράφου για το τι θα κάνετε αν έρθετε στην εξουσία σε σχέση με τις διατάξεις του νομοσχεδίου ήταν σαφής. Αντιθέτως η απάντησή σας ήταν γενικόλογη. Αν θέλετε να συνεχίσετε να είστε υπεύθυνη του τομέα Παιδείας της Ν.Δ., θα πρέπει να έχετε πρόγραμμα και συγκεκριμένες θέσεις για τα σοβαρά θέματα που απασχολούν την παιδεία της χώρας μας και όχι να εξαντλείστε την κρίσιμη αυτή στιγμή σε γενικολογίες. Οι ερωτήσεις είναι συγκεκριμένες:
-Τι θα κάνετε με τις συγχωνεύσεις, με τα νέα πολυτεχνικά τμήματα και τον υπερπληθωρισμό των μηχανικών και των επιστημόνων γενικότερα? Μπορεί η χώρα να προσφέρει θέσεις εργασίας σε αποφοίτους 80 πολυτεχνικών τμημάτων?
-Τι θα κάνετε με την προβλεπόμενη στο νομοσχέδιο εξομοίωση των παλαιών αποφοίτων των τμημάτων αυτών με διπλωματούχους μηχανικούς? Θα ρίξετε στην αγορά εργασίας την ευθύνη να διαχωρίσει την ήρα από το στάρι? Και τί θα ισχύσει στο δημόσιο? Θα εξομοιωθούν οι απόφοιτοι ΤΕΙ με τους διπλωματούχους μηχανικούς των ΑΕΙ? Είναι τεράστια κοροιδία να θεωρεί κανείς στον τύπο και στην ουσία, ισότιμους τους αποφοίτους των πολυτεχνικών σχολών με τους αποφοίτους των πρώην ΤΕΙ, παρά την όποια ομοιότητα των προγραμμάτων σπουδών. Αυτοί ζουν τα πράγματα από μέσα γνωρίζουν την πραγματικότητα...

-Τι θα κάνετε με το σύστημα των πανελλαδικών εξατάσεων? Θα ισχύσουν οι ρυθμίσεις του νομοσχεδίου για τους μαθητές που θα ξεκινήσουν το επόμενο σχολικό έτος την Γ' Λυκείου?

Αυτή την ώρα ευθύνης, την ώρα που κατεδαφίζεται το οικοδόμημα της δημόσιας τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, την ώρα που καταλύεται η αξιοκρατία, έχετε ευθύνη κα Κεραμέως, εσείς και το κόμμα σας να δίνετε απαντήσεις και να μην ακολουθείτε την εύκολη οδό των ψηφοθηρικών τοποθετήσεων.
Με συγχωρείτε, αλλά νομίζω ότι οι τοποθετήσεις σας είναι κατώτερες των περιστάσεων. Δυστυχώς, τα σχόλια στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα καταδεικνύουν επίσης την κατώτερη των περιστάσεων στάση των πολιτών που προσπαθούν προεκλογικά να εξασφαλίσουν ρυθμίσεις που συγκυριακά θα τους βολεύουν. Θα παρακαλούσα θερμά εσάς και το κόμμα σας, όπως και όλα τα κόμματα, να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να αναλογιστούν την τεράστια ζημία που γίνεται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση της χώρας.

 
ΣΤΕΦ Κοζάνης
22 Απρ 2019 02:25

Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Κοζάνης συμφωνούν με την κατάργηση της ΣΤΕΦ και η τοπική Αυτοδιοίκηση και κοινωνία δεν αντιδρούν και είναι άλλοι.Αυτοί θα χάσουν τα έσοδα από 1500 φοιτητές αν και τους υποσχέθηκαν ότι θα φοιτούν φοιτητές του Πολυτεχνείου και έτσι δεν θα έχουν μεγάλη χασούρα τα καφέ,τα σουβλατζίδικα και τα ενοικιαζόμενα. Εξ άλλου λεφτά έχουν όλοι τους λόγω και των ορυχείων της ΔΕΗ.Μόνη ελπίδα να ανέβει ο Μητσοτάκης και να μην εφαρμόσει τον νόμο Γαβρόγλου -ΣΥΡΙΖΑ

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean