Placeholder

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ

Το πολυνομοσχέδιο με όλες τις διορθώσεις, όπως ψηφίστηκε στη Βουλή

Το πολυνομοσχέδιο είναι αυξημένο κατά 34 άρθρα μετά την ψήφιση ισάριθμων τροπολογιών
Δημοσίευση: 24/04/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Στάλθηκε σήμερα , το Εθνικό Τυπογραφείο για δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, το οποίο ψηφίστηκε χθες   στη Βουλή, με 147 ΝΑΙ και 100 ΟΧΙ.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

Το πολυνομοσχέδιο είναι αυξημένο κατά 34 άρθρα μετά την ψήφιση ισάριθμων τροπολογιών, δηλαδή   περιέχει 260 άρθρα από 226 που είχε το αρχικό.

Σχόλια (32)

 
Πτυχιούχος ΤΕΙ
24 Απρ 2019 16:53

Το νομοσχέδιο της ντροπής! Ενώ ο Υπουργός δεσμεύτηκε ότι θα φέρει διάταξη για το θέμα της αντιστοίχισης των πτυχίων μας, ξαφνικά το πήρε σιωπηρά πίσω! Να δείτε εμείς τι έχουμε δεσμευτεί να κάνουμε στις εκλογές για τον ΣΥΡΙΖΑ κ. Γαβρόγλου και κ. Τσίπρα!

 
Μέλος ΔΕΠ ΑΣΠΑΙΤΕ
24 Απρ 2019 17:03

Με αφορμή την ψήφιση του Πολυνομοσχεδίου, όσα διαδραματίζονται σχετικά με το θέμα της ΑΣΠΑΙΤΕ αλλά και τα διάφορα ανυπόστατα ή και διθυραμβικά σχόλια που δημοσιεύονται με πανηγυρισμούς γιατί κάποιοι με τους αγώνες τους κατάφεραν να αφήσουν την ΑΣΠΑΙΤΕ έξω από τον Πανεπιστημιακό Τομέα της χώρας θα ήθελα να παραθέσω τα ακόλουθα:
1. Το καθεστώς της ΑΣΠΑΙΤΕ δεν καθορίζεται από το φαντασιακό κόσμο κάποιων αλλά από το νομικό πλαίσιο το οποίο ρητά και κατηγορηματικά στην παράγραφο 2 του άρθρου 1 του Ν. 4009/2011 όπως ισχύει μέχρι σήμερα αναφέρει: β) τον τεχνολογικό τομέα, που περιλαμβάνει τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Τ.Ε.Ι.) και την Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), τα οποία στο εξής αναφέρονται ως «Τ.Ε.Ι.».
Με αυτή την ιδιότητα η ΑΣΠΑΙΤΕ από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα συμμετέχει ως μέλος της Συνόδου των Προέδρων των ΤΕΙ παλιότερα και ως μέλος της Συνόδου των Πρυτάνεων των ΤΕΙ μέχρι σήμερα. Τώρα βέβαια μετά την κατάργηση όλων των άλλων ΤΕΙ έχει το προνόμιο να αποτελεί το μοναδικό μέλος της Συνόδου των Πρυτάνεων των ΤΕΙ και δικαιωματικά να έχει και την προεδρία του οργάνου!!!. Είναι αναμφισβήτητα μια επιτυχία κι αυτό!!!
Το που ανήκει λοιπόν το κάθε Ίδρυμα το καθορίζει ο νόμος και όχι τα χρόνια σπουδών ή το αντικείμενο των σπουδών. Και το ΤΕΙ Πειραιά είχε αλλάξει τα τελευταία χρόνια το όνομά του και ονομάζονταν Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.. Σταμάτησε να είναι ΤΕΙ και να συμμετέχει στις Συνόδους Πρυτάνεων των ΤΕΙ; Τον τελευταίο χρόνο μάλιστα η έδρα των συνεδριάσεων της Συνόδου των Πρυτάνεων των ΤΕΙ ήταν η ΑΣΠΑΙΤΕ.
Εκεί δυστυχώς εντάχθηκε η ΑΣΠΑΙΤΕ από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα και όχι στον Πανεπιστημιακό Τομέα όπως της άξιζε.
Άλλωστε όσοι ζουν και βιώνουν την καθημερινή πραγματικότητα τα τελευταία χρόνια στην ΑΣΠΑΙΤΕ γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα την πραγματικότητα και δεν φτιάχνουν στο μυαλό τους διάφορες φαντασιακές εικόνες όπως φτιάχνουν αυτοί που αποφοίτησαν πριν από 30 και πλέον χρόνια που ζουν στο δικό τους παραμύθι.
2. Στο πολυνομοσχέδιο που ψηφίσθηκε κατατέθηκε τροπολογία για την εισαγωγή των αποφοίτων των ΕΠΑΛ στα ΑΕΙ και η οποία στη μία πλευρά τοποθετεί όλα τα ΑΕΙ και καθορίζει συγκεκριμένους όρους και ποσοστά πρόσβασης ενώ στην άλλη πλευρά τοποθετεί την ΑΣΠΑΙΤΕ και τις Ανώτερες Τουριστικές Σχολές με άλλους όρους και ποσοστό πρόσβασης. Ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του για το που κατατάσσει την ΑΣΠΑΙΤΕ το Υπουργείο Παιδείας δείχνοντας με αυτό τον τρόπο και τον απώτερο σχεδιασμό του (εξυπηρέτηση διετών τμημάτων που ανήκουν στο επίπεδο 5 του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων ίσως….). Οπότε η φημολογία για υποβιβασμό της σε Ανώτερη Σχολή διετών προγραμμάτων μάλλον είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα.
3. Όταν ο κος Γαβρόγλου επέβαλε τη συγχώνευση του ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας παρά τις αντίθετες ομόφωνες αποφάσεις των συγκλήτων των Πανεπιστημίων Πατρών και Πελοποννήσου αποτελεί τουλάχιστον φθηνή δικαιολογία ο ισχυρισμός ότι η ΑΣΠΑΙΤΕ δεν εντάχθηκε στο πολυνομοσχέδιο επειδή δεν τα έβρισκαν μεταξύ τους. Αγνόησε όμως ο κος Γαβρόγλου και την ομόφωνη απόφαση έστω και την τελευταία στιγμή της εκπαιδευτικής κοινότητας της ΑΣΠΑΙΤΕ. Δεν βρήκε μάλιστα να πει ούτε μια κουβέντα για το μέλλον της Σχολής κατά τη συζήτηση στη Βουλή αδιαφορώντας παντελώς για την εκπαιδευτική κοινότητα της ΑΣΠΑΙΤΕ που αγωνιά για το μέλλον της.
4. Ακόμη και εάν δεν επαληθευθούν οι φήμες για την υποβάθμιση της σχολής σε Ανώτερη για τα διετή τμήματα σπουδών και μπει η ΑΣΠΑΙΤΕ στο φετινό μηχανογραφικό της Γ’ Λυκείου και στη δήλωση των σχολών των μαθητών της Β’ Λυκείου με βάση το νέο σύστημα πρόσβασης μπορείτε πιστεύω να φανταστείτε τι θα συμβεί. Οι βάσεις θα κατρακυλήσουν κάτω από τα 3.000 μόρια και φυσικά του χρόνου η σχολή θα υπάγεται σ’ αυτές που οι απόφοιτοι Γενικού Λυκείου θα εισάγονται χωρίς εξετάσεις. Αλήθεια αυτό είναι το επίπεδο των εκπαιδευτικών που θέλουμε για την επαγγελματική εκπαίδευση της χώρας μας; Δεν είναι ηλίου φαεινότερο ότι παραμένοντας στο ισχύον καθεστώς η ΑΣΠΑΙΤΕ οδεύει ολοταχώς στην απαξίωση και το κλείσιμο;
5. Μου προξενούν αλγεινή εντύπωση οι πανηγυρισμοί μελών της Ένωσης Τεχνολόγων Εκπαιδευτικών (απόφοιτοι ΣΕΛΕΤΕ και ΑΣΠΑΙΤΕ) επειδή πέτυχαν με τους αγώνες τους και τις παρεμβάσεις τους να παραμείνει η ΑΣΠΑΙΤΕ στο σημερινό καθεστώς. Ποιος είναι ο ρόλος τους και ποιες σκοπιμότητες εξυπηρετούν άραγε; Αποτελεί και επίσημη θέση της Ένωσης Τεχνολόγων η παραμονή της ΑΣΠΑΙΤΕ στο υπάρχον καθεστώς; Εγώ άλλα είχα ακούσει πάντως από τους εκπροσώπους της.
6. Οι φήμες που κυκλοφορούν εντόνως στη σχολή καθώς και τα κατά καιρούς δημοσιεύματα για το περίφημο οικόπεδο στο οποίο στεγάζεται η ΑΣΠΑΙΤΕ και η ευρύτερη αξιοποίησή του πόσο ρόλο παίζουν στο θέμα της ΑΣΠΑΙΤΕ; Μήπως εξυπηρετούνται πολλοί τελικά από την απαξίωση και το τελικό κλείσιμο της ΑΣΠΑΙΤΕ μένοντας στο σημερινό καθεστώς;
Αγαπητά μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας της ΑΣΠΑΙΤΕ οφείλουμε ενωμένοι να δράσουμε άμεσα διεκδικώντας δυναμικά όλοι μαζί (εκπαιδευτικό προσωπικό, διοικητικό προσωπικό και φοιτητές) το μέλλον που μας αξίζει.
Σας καλώ άμεσα να αναστείλουμε τη λειτουργία της Σχολής και να διεκδικήσουμε με δυναμικές κινητοποιήσεις στο Υπουργείο Παιδείας τη θέση που μας αξίζει στο νέο ακαδημαϊκό χάρτη της χώρας και αυτή δεν είναι άλλη από την ένταξή μας στον Πανεπιστημιακό Τομέα στη βάση της ομόφωνης απόφασης της εκπαιδευτικής κοινότητας της ΑΣΠΑΙΤΕ.

ΥΓ. Επειδή έγινε αναφορά παραπάνω για τον επώνυμο ή μη σχολιασμό σπεύδω να προκαταλάβω λέγοντας ότι δεν καταθέτω επώνυμα αυτό το σχόλιο για προφανείς λόγους στις μέρες που ζούμε!

 
Γκραν Γκινιόλ
24 Απρ 2019 18:23

Πρόκειται για ένα νομοσχέδιο Γκραν Γκινιόλ, που αναζητά χωρίς τέλος φανταστικές λύσεις μέσα από έργα φρίκης. Λαϊκισμός, καιροσκοπισμός, ισοπέδωση χρησιμοποιούνται ασύστολα, εισάγοντας το μεγαλύτερο κακό για την παιδεία: τη Διχόνοια.
Η μοίρα του αμόρφωτου, όπως τη περιγράφει ο Κώστας Βάρναλης: «Δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα,/προσμένουμε, ίσως, κάποιο θάμα!»
Οι άνθρωποι της γνώσης και της επιστήμης, οι πανεπιστημιακοί, οφείλουν με βάση τις αποφάσεις των συγκλήτων τους να προσφύγουν μέχρι τα ανώτατα ελληνικά και ευρωπαϊκά δικαστήρια για να ακυρώσουν τις επιβαλλόμενες (αντίθετα με τις αποφάσεις των συγκλήτων) συγχωνεύσεις και ιδρύσεις πάσης φύσεων σχολών και τμημάτων ανεξέλεγκτα. Τέτοιας κλίμακας ισοπεδωτική επέμβαση στη δημόσια ανώτατη εκπαίδευση δεν έχει συμβεί μέχρι τώρα, και δεν είναι δυνατόν να γίνει αποδεκτή.

 
ΓΙΑΝΝΗΣ Π. δάσκαλος
24 Απρ 2019 19:25

Και όπως είναι φυσικό και μάλιστα εν μέσω Μεγάλης Εβδομάδας και εν μέσω προεκλογικής περιόδου, θα πήγε κι αυτό -όπως και τα μνημόνια κάποτε - ΑΔΙΑΒΑΣΤΟ, απ' τους περισσότερους - αν όχι απ' όλους - που το ψήφισαν ή τα καταψήφισαν!

 
ΙΘΠ
24 Απρ 2019 20:46

Τι γυρεύει το άρθρο 243 μέσα στο πολυνομοσχέδιο για την εξέλιξη των ΤΕΙ σε Πανεπιστήμια?

 
PE19
25 Απρ 2019 09:55

Στα πειραματικά κάνει οργανικές τις θέσεις που ήταν επί θητεία !!! Δηλαδή για φανταστείτε να γίνουν οργανικές οι θέσεις Διευθυντών, Δ/ντων εκπαίδευσης και Συντονιστών !!!!
Ή η οργανικότητα θα λαμβάνεται με μόρια δυσμενών συνθηκών ή όχι. Με τον τρόπο αυτό κάποιοι που με τον Α ή Β τρόπο με ελάχιστα μόρια μετάθεσης κατάφεραν να μπουν σε πειραματικά σχολεία το 2011 τώρα κατοχυρώνουν οργανική στην περιοχή αυτή που δεν θα την έβλεπαν ούτε στον ύπνο τους. Αν μια θέση είναι επί θητεία είναι επί θητεία. Αν θες να την κάνεις έδρα, οργανική ή μόνιμη απλά την ξαναπροκηρύσσεις. Και άλλοι εκπαιδευτικοί έχουν προσόντα (ενδεχομένως πολύ περισσότερα) από τους εκπαιδευτικούς των Πειραματικών σχολείων αλλά θαλασσοδέρνονται σε νησιά ή αποσπώνται σε γραφεία για να είναι κοντά στην οικογένειά τους (χάνοντας διδακτική υπηρεσία) χωρίς ελπίδα να προσφέρουν σε κάποιο πειραματικό σχολείο. Αν οι θέσεις στα πειραματικά γίνονταν οργανικές τότε έπρεπε να επαναπροκηρυχθούν ώς οργανικές και να έχουν δικαίωμα να λάβουν μέρος όλοι.

 
Πολίτης
25 Απρ 2019 09:56

Λίγο πριν φύγουμε να φτιάξουμε όσους μπορούμε !!!
Καλά το νομοσχέδιο αυτό απεικονίζει την κυβέρνηση. Ο αθεόφοβος ο υπουργός μας έφτασε στο σημείο να πει ότι μείωσε τα τμήματα !!! επικαλούμενος τον αριθμό των τμημάτων που θα λειτουργήσουν το έτος 2019-2020 και όχι αυτά που ιδρύονται με τον νόμο αυτό (4-5 νέα σε κάθε ΑΕΙ).
Κάποια ΤΕΙ γίνονται Παν/μια κάποια άλλα χάνονται !!! όχι με κάποια αξιολόγηση με φανερά κριτήρια αλλά με τις σχέσεις τις εκάστοτε πρυτανείας με την Κυβέρνηση.

 
φοιτητης ΑΣΠΑΙΤΕ
25 Απρ 2019 10:44

Μετα τις δραματικες εξελιξεις για την σχολη μας απαιτω κλεισιμο της σχολης με δυναμικες κινητοποιησεις εξω απο κομματικα συμφεροντα παρα μονο για το καλο της σχολης για το μελλον που αρμοζει.Καθηγητες φοιτητες ισως κατι καταφερουμε γιατι ο Γαβρογλου και η κυβερνηση αποφασισε το κλεισιμο της μεσω υποβαθμισης και εξευτελισμου.Κλεισιμο επ αοριστου μετα το Πασχα..........Τελος

 
ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΤΕΙ
25 Απρ 2019 10:45

Μας ξεχάσατε κ. Γαβρόγλου! Δεν κάνατε ισοτίμηση και αντιστοίχιση των πτυχίων μας. Την ημέρα των εκλογών όμως, εμείς δεν θα σας ξεχάσουμε! Θα φάτε μαύρο!

 
Πτυχιούχοι ΤΕ
25 Απρ 2019 10:49

Ξεχάσατε τους πτυχιούχους των ΤΕΙ κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ και της δήθεν αριστεράς! Αυτή είναι η δικαιοσύνη που εκπροσωπείτε ως αριστερό κόμμα. Ραντεβού στην κάλπη κ. Τσιπρα!!!

 
ΤΕΙ ΚΡΉΤΗΣ
25 Απρ 2019 10:53

ΚΆΝΤΕ ΙΣΟΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΣΤΟΙΧΙΣΗ ΤΩΝ ΠΤΥΧΊΩΝ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΠΤΥΧΊΑ ΤΟΥ ΝΈΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΊΟΥ! ΕΊΝΑΙ ΚΟΝΤΆ ΟΙ ΚΑΛΠΕΣΣΣ!!!! ΠΡΆΞΤΕ ΤΟ ΣΩΣΤΌ ΚΑΙ ΤΟ ΔΊΚΑΙΟ!!!!!

 
ΤΑΣΟΣ
25 Απρ 2019 12:07

Τελικά ποια είναι τα μαθήματα της ομάδας Α και ποια της ομάδας Β;;; Σε πόσα και ποια μαθήματα θα δώσουν φέτος εξετάσεις οι μαθητές της Α και Β λυκείου;;;

 
ΣΤΕΦ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ( ΧΑΛΚΙΔΑς) Η ΜΟΝΗ ΚΑΤΑΦΟΡΑ ΧΑΜΕΝΗ
25 Απρ 2019 12:07

Ως γνωστο με το ν. 4589/2019 το ΤΕΙ ΣΤΕΡΕΑΣ καταργηθηκε και η ΣΤΕΦ(Χαλκιδα) επίσης, καθώς το ΕΚΠΑ δεν έχει αντιστοιχου γνωστικου αντικειμενου σχολές. !!!!!!!!!!!

Δεν άνοιξε μύτη για ολες αυτες τις χιλιαδες φοιτητων !! παρα τις χιλιαδες φωνες των φοιτητων και των οικογενειων τους προς τον Υπουργό να πανε στο Πανεπιστημιο Δυτικης Αττικης!! φωνη βοωντος εν τη ερημω!!!

Στην αντίστοιχη περιπτωση του ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ που συγχωνευτηκε με το Πανεπιστημιο Πατρων με το αρθρο 38 με το παρον πολυνομοσχεδιο η ΣΤΕΦ σώζεται και πάει ΄ΚΑΤ΄ΕΞΑΙΡΕΣΗ' στο Πανεπιστημιο Πελοποννησου!

Για του λογου το αληθές δες παρακατω:
=====================
Άρθρο 38
ΈνταξητουΤ.Ε.Ι. ΔυτικήςΕλλάδαςστοΠανεπιστήμιοΠατρώνκαιστοΠανεπιστήμιοΠελοποννήσου

"1. ΤοΤεχνολογικόΕκπαιδευτικό Ίδρυμα Δυτικής Ελλά-δας (Τ.Ε.Ι. ΔυτικήςΕλλάδας), με έδρα την Πάτρα καταργείται από την έναρξη ισχύος του παρόντος ως αυτοτελές νομικό πρόσωπο και εντάσσεται στο ΠανεπιστήμιοΠατρών, ...."

2. Κατ’ εξαίρεση, εντάσσονται στο Πανεπιστήμιο Πε-
λοποννήσου η Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, τα Τμή-
ματα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε., Μηχανικών Πλη-
ροφορικής Τ.Ε., Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. και Πολι-
τικών Μηχανικών Τ.Ε. του Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας και
περιέρχονται σε αυτό αυτοδικαίως κατά πλήρη κυριότη-
τα, νομή και κατοχή τα εργαστήρια, ο εξοπλισμός, τα αρ-
χεία, βιβλιοθήκες και λοιπές δομές που εξυπηρετούν τις
ανωτέρω ακαδημαικές μονάδες.

2 ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ 14 ΣΤΑΘΜΑ !! ΝΤΡΟΠΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Γιώργος
25 Απρ 2019 13:24

Κύριε ΠΕ19 στα Πειραματικά θήτευσαν πολλοί εκπ/κοί που είχαν οργανική θέση αλλά την έχασαν σε μια νύχτα ξαφνικά και η θέση μετατράπησε σε θητεία. Επίσης πολλοί πέρασαν και από αξιολόγηση γι αυτή τη περίφημη θέση επί θητεία. Δεν πήραν τη θέση κάποιου άλλου συναδέλφου. Δεν αλλάζουν οι κανόνες στη μέση του παιχνιδιού.

 
Πτυχιούχος ΤΕΙ
25 Απρ 2019 15:17

Η αντιστοιχία των πτυχίων που είναι; Για παλαιότερες ανώτατες σχολές(ΑΣΟΕΕ, ΑΒΣΠ, ΑΒΣΘ, Πάντειο, Χαροκόπειο, Γεωργική κλπ.), που μετονομάστηκαν σε Πανεπιστήμια, υπήρξε απευθείας αντιστοιχία των πτυχίων. Για τα ΤΕΙ, που ήταν επίσης ανώτατα, γιατί δεν φαίνεται πουθενά;

 
PE19
25 Απρ 2019 15:23

@Γιώργος
Ακριβώς αυτό λέω !!!
Δεν αλλάζουν οι κανόνες στη μέση του παιχνιδιού (που το είδαμε να γίνεται αλλά τεσπα). Οι θέσεις επί θητεία είναι θέσεις επί θητεία και κριτήριο είναι η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ. Οι οργανικές θέσεις είναι ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ και κριτήριο είναι τα μόρια δυσμενών συνθηκών και ΜΟΝΟ. Αν είναι οι οργανικές θέσεις να λαμβάνονται με αξιολόγηση να το ξέρουμε και εμείς.

 
ΣΤΕΦ ΤΕΙ ΔΜ
25 Απρ 2019 18:03

Η μεγαλύτερη αδικία που διαπράχτηκε στο πολυνομοσχέδιο είναι η μη ένταξη των φοιτητών της στα νέα πανεπιστημιακά ιδρύματα.

 
@ ΣΤΕΦ ΤΕΙ Κοζάνης.
25 Απρ 2019 22:28

Για αυτήν την αδικία που έγινε μαύρο στις εκλογές που πλησιάζουν.Κατάμαυρο.Και να παρακαλάμε να μην το εφαρμόσει η ΝΔ που θα κυβερνήσει σε λίγο.

 
ΓΟΝΕΑΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥ 2019
26 Απρ 2019 00:43

Οι απόφοιτοι του 2019 δεν έχουν 2η ευκαιρία εξέτασης με το τρέχον σύστημα; Που υποτίθεται θα διδαχθούν την επιπλέον ύλη ώστε να εξεταστούν με το νέο σύστημα το 2020;

 
ΕκπΒ
26 Απρ 2019 12:14

Όλα καλά με τα Πειραματικά, αλλά δεν μπορεί τα ίδια σχολεία να είναι διαρκώς "πειραματικά".
Επιπλέον, η ρύθμιση για την απόδοση οργανικής είναι σκανδαλώδης, απαράδεκτη, λαϊκίστηκη, ψηφοθηρική και προφανώς άδικη.

 
πελατης
26 Απρ 2019 12:31

αν ιδρυαν πανεπιστημιο δυτικης ελλαδας θα ηταν ολοι ευχαριστημενοι.
Τωρα οι μισοι ειναι δυσαρεστημενοι. τι crisis management ειναι αυτο?

πως καταργεις τα φροντιστηρια οταν πολλαπλασιαζεις την υλη στις εισαγωγικες; και αλλη φυτοποιηση των μαθητων? ερχονται τα παιδια στο πανεπιστημνιο λες και βγηκαν απο τη "φωλια του κουκου"...

το πελατειακο συστημα τελικα αποδεικνυεται καταρα για τον τοπο. Καιρος να δημιουργηθουν καποιοι σοβαροι θεσμοι. ...

 
Έφη
26 Απρ 2019 15:38

Κύριε ΠΕ19, οι εκπαιδευτικοί των Πειραματικών, πριν το νόμο Διαμαντοπούλου αξιολογουνταν από το ΚΥΣΠΕ/ΚΥΣΔΕ για τις θέσεις, οι οποίες προκηρυσσονταν και έπαιρναν ΟΡΓΑΝΙΚΗ στο Πειραματικό, στο οποίο τοποθετούνταν. Αυτήν την οργανική την έχασαν και είναι οι μόνοι εκπαιδευτικοί που ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΗΚΑΝ, προκειμένου να τοποθετηθούν ξανα με θητεία σε Πειραματικο. Οι μόνοι, που μετά από χρόνια υπηρεσίας σε πειραματικό, ΕΧΑΣΑΝ την οργανική τους. Τώρα την ξαναπαίρνουν. Τόσο απλό...

 
χαχαχα
26 Απρ 2019 17:21

πειραματικά - ελιτίστικα δεν θα έπρεπε να υπάρχουν , παρά μόνο συνδεδεμένα για τις ανάγκες της έρευνας με πανεπιστήμια σχολεία (τα κοντινά). όλα τα σχολεία θα έπρεπε να έχουν το μίνιμουν υποδομών και επιπέδου. Φιλανδία , ρε....

 
dski
26 Απρ 2019 18:00

@ΠΕ19, ΕκπΒ...

Δεν γίνονται όλες οι μεταθέσεις με μόρια. Π.χ. στα μουσικά και τα καλλιτεχνικά γίνονται με κρίση από το ΚΥΣΔΕ χωρίς να παίζουν ρόλο τα μόρια μετάθεσης. Όμως εκεί δεν βλέπω κανέναν να διαμαρτύρεται, παρ' όλο μάλιστα που η κρίση δεν βασίζεται σε αντικειμενικά κριτήρια (π.χ. μόρια, όπως στα πειραματικά) αλλά στην κρίση και εκτίμηση του ΚΥΣΔΕ... Αντίθετα έχουν φαγωθεί πολλοί με τα πειραματικά... Όταν φυσικά οι εκπαιδευτικοί των πειραματικών έχασαν τις οργανικές τους θέσεις δε μίλησε κανείς (και δεν είναι μόνο όσοι ήταν ήδη στα πειραματικά αλλά και όσοι ήρθαν από άλλα σχολεία στα οποία είχαν οργανικές θέσεις, μάλλον όμως εκεί δεν ισχύει το "Οι θέσεις επί θητεία είναι θέσεις επί θητεία". Δεν πειράζει όμως αφού έτσι δημιουργήθηκαν ξαφνικά οργανικές για άλλους τι μας κόφτει για τους εκπαιδευτικούς των πειραματικών...;).

Επιπλέον τα προηγούμενα χρόνια που οι εκπαιδευτικοί των πειραματικών δεν είχαν δικαίωμα στις υπηρεσιακές μεταβολές (μετάθεση, απόσπαση) πάλι δε μίλησε κανείς. Αντίθετα η ΟΛΜΕ ήταν σταθερά απέναντι στα πειραματικά (λόγω της αξιολόγησης) ενώ ορισμένοι δεν έκρυβαν τη χαιρεκακία τους... Η ΟΛΜΕ έφτασε στο σημείο να εκδώσει και ανακοίνωση εναντίον οποιασδήποτε θετικής ρύθμισης για τους εκπαιδευτικούς των πειραματικών (συνδικαλιστικό σωματείο στάθηκε απέναντι σε εργαζόμενους που υποτίθεται θα έπρεπε να στηρίζει...)

Τώρα που έρχεται μια ρύθμιση να άρει την εργασιακή αβεβαιότητα εκπαιδευτικών αξιολογημένων, κατά τεκμήριο, υψηλών προσόντων και, κατά μέσο όρο, αρκετά ικανών, μιλάμε για λαϊκισμό, σκάνδαλο, αδικία κτλ.

Οι διαδικασίες του 2013 και 2014, όταν κρίθηκαν οι θέσεις επί θητεία, ήταν ανοιχτές. Όσοι ήθελαν, ο καθένας για τους δικούς του λόγους, έκαναν αίτηση, κρίθηκαν και κάποιοι πήραν τις θέσεις και μάλιστα, επαναλαμβάνω, με κρίση πολύ πιο αντικειμενική από αυτή με την οποία δίνονται οργανικές θέσεις σε άλλα σχολεία. Έκτοτε, (λόγω των πολλών προνομίων υποθέτω...) πολλοί ήταν αυτοί που έφυγαν και κανείς δε μιλούσε (εκτός ίσως από τους συλλόγους γονέων των πειραματικών σχολείων) για την αποχώρηση από αυτά ικανών εκπαιδευτικών. Μόλις όμως ακούστηκε η λέξη "οργανική" εμφανίστηκαν ξανά "Και άλλοι εκπαιδευτικοί που έχουν προσόντα (ενδεχομένως πολύ περισσότερα) από τους εκπαιδευτικούς των Πειραματικών σχολείων αλλά θαλασσοδέρνονται σε νησιά" ενώ οι των πειραματικών θα έχουν την οργανικάρα τους ... Μάλιστα... Είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα, είμαστε...

 
Ρυθμιση μεταθέσεσων 2013-2014
28 Απρ 2019 20:00

Συγνώμη αλλα στο προηγούμενο νομοσχέδιο είχε γίνει ρύθμιση για τους αμεταθετους γυμναστες και αγγλικων του 2012-2013 που είχαν μόρια παραπάνω απο του τελευταίου μεταταγμενου.Τώρα ξανά νέα ρύθμιση για το 2013-2014 ?Δεν καταλαβαίνουν εκεί στο υπουργείο πως με αυτή την ρύθμιση θα γίνουν υπεραριθμίες ?Και επίσης λεει πως μεσα στον μήνα Απρίλιο θα κληθούν να κάνουν αιτήσεις .Εδω μπαίνουμε στον Μαιο και δεν υπαρχει καμια εγγυκλιος γι αυτό.Θεωρώ πως για το2013-2014 με τα μορια πανω απο του τελευταίου μεταταγμενου ,είναι μια ρύθμηση εντελώς απαράδεκτη που εγινε για να εξυπηρετήσει βουλευτές που πίεσαν προς αυτή την κατεύθυνση είναι και εντελώς επιπόλαια ρυθμιση διότιθα δημιουργήσει τεράστια συγχηση στις διευθύνσεις με πολλά ερωτηματικά.Ποιοι θα προκριθουν στις τοποθετήσεις οι με την ρυθμιση του προηγούμενου νομοσχεδιου η αυτοι τωρα ?Η συγκεκριμενη ρυθμιση θα πρεπει να την παρει πισω ο υπουργος

 
Ελ Χ.
29 Απρ 2019 20:23

[παρ. 2, άρθρο 43 Σ
-Με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων ρυθμίζονται ζητήματα που αφορούν ...
- Άλλως, η Βουλή ...που χαρακτηρίζεται από αυτονομία]
Τελικά, ψηφίστηκε το πολυνομοσχέδιο που προβλέπει την κατάργηση όλων των ΤΕΙ χωρίς αναφορά στους 400 χιλ. αποφοίτους αλλά εξειδίκευσε τα παρακάτω με το Άρθρο 243:
«Το εδάφιο στ΄ της παρ.3 του άρθρου 1 του ν. 4139/2013 αντικαθίσταται ως εξής: Αν, κατά τον έλεγχο της συγκοµιδής εγκεκριµένου καλλιεργητή βιοµηχανικής κάνναβης διαπιστώνεται ότι η περιεκτικότητα της καλλιέργειας και των ακατέργαστων προϊόντων της σε τετραϋδροκανναβινόλη (THC) υπερβαίνει το όριο του 0,2%, αλλά δεν επεκτείνεται πέραν του ορίου του 0,6%, ποινική δίωξη ασκείται µόνο ύστερα από αίτηση του Προϊσταµένου της Αρχής που διεξήγαγε τον έλεγχο προς τον κατά τόπον αρµόδιο Εισαγγελέα Πρωτοδικών». »

 
Δον Κιχώτης
30 Απρ 2019 08:51

Καρτερώ έναν Μίκη για την Ανάσταση της ελληνικής Παιδείας και 150.000 δασκάλους και καθηγητές - στρατιώτες στον αγώνα!...

 
Νεφέλη
30 Απρ 2019 12:21

Για άλλη μία φορά δε γίνεται κουβέντα για αποσπάσεις χωρίς επιμίσθιο των συζύγων μόνιμων κατοίκων εξωτερικού, οι οποίοι και τα σχολεία γνωρίζουν -χρόνια τώρα- και προσφέρουν πραγματικό λειτούργημα.
Και φυσικά κοστίζουν στο κράτος ακριβώς τα μισά αφού δε λαμβάνουν επιμίσθιο....
Αλλά φυσικά δεν ανήκουν στους ημέτερους του ΣΥΡΙΖΑ... και η παρουσία τους δεν αφήνει περιθώρια για νέες ρουσφετολογικές αποσπάσεις.

 
ασεπίτης
30 Απρ 2019 15:45

αναφορικά με τις οργανικές στα πειραματικά.
ΠΕ86 (πρώην ΠΕ19) που υπηρετούν με θητεία ή παράταση θητείας σε δημοτικά πειραματικά ΧΩΡΙΣ να έχουν μετάταξη στην α/βθμια που θα πάρουν οργανική;
Ο νόμος που ψηφίστηκε (ακόμα δεν έχει πάρει ΦΕΚ) μιλάει για τους υπηρετούντες με θητεία σε αυτά, η πρόσφατη εγκύκλιος για αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ αλλά και από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ απογορεύει στους υπηρετούνες με ΘΗΤΕΙΑ αλλά και με ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΘΗΤΕΙΑΣ την αίτηση (συνεπώς υπάρχουν 2 κατηγορίες εκπαιδευτικών που υπηρετούν στα πειραματικά) την οργανική μήπως τη δικαιούνται ΜΟΝΟ αυτοί που είναι με ΘΗΤΕΙΑ και ΟΧΙ με παράταση ΘΗΤΕΙΑΣ;;;;;

 
Βαρδαξης-Κουτρουμπεσης
30 Απρ 2019 16:05

Με την υλη του 2020 τι ακριβως θα γινει? Ποτε θα εχουν το χρονο να την ανακοινωσουν? Eχουν διαβασει την προταση του ΙEΠ οπου αυξανεται στα περισσοτερα και μαλιστα δραματικα ? Καποια στιγμη θα πρεπει να προετοιμαστουν κι οι εκπαιδευτικοι...

Σελίδες

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean