Το πολυνομοσχέδιο με όλες τις διορθώσεις, όπως ψηφίστηκε στη Βουλή

Το πολυνομοσχέδιο είναι αυξημένο κατά 34 άρθρα μετά την ψήφιση ισάριθμων τροπολογιών

24/04/2019

Ενημερώθηκε: 26/04/2019, 17:41

Άκουσε το άρθρο

Στάλθηκε σήμερα , το Εθνικό Τυπογραφείο για δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, το οποίο ψηφίστηκε χθες   στη Βουλή, με 147 ΝΑΙ και 100 ΟΧΙ.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

Το πολυνομοσχέδιο είναι αυξημένο κατά 34 άρθρα μετά την ψήφιση ισάριθμων τροπολογιών, δηλαδή   περιέχει 260 άρθρα από 226 που είχε το αρχικό.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:

Σχόλια (32)

Ελληνογλωση εκπαιδευση!!!
|

Γιατί έβγαλαν πινακες δεκτών κ μη δεκτών συντονιστων εκπαίδευσης, αφού οι νυν παίρνουν παράταση με επιμισθιο;;;; Τι κοροϊδίες είναι αυτές;;;;;;

Καθηγητής
|

Την ύλη?
Χαχαχα
Ο υπουργός είχε εξαγγείλει ότι θα έχει ανακοινωθεί μέχρι 10 Απριλίου.
Προφανώς εννοούσε 10 Απριλίου του 2020.
Τέτοια ανοργανωσιά και τέτοια προκλητικότητα δεν έχει ξαναγίνει από κανέναν υπουργό .
Και το απίστευτο! Δεν μιλάει κανείς. Αν αυτά είχαν συμβεί πριν 10 χρόνια τι λέτε να είχε γίνει.
Μόνο θλίψη για την κατάντια της εκπαιδευτικής κοινότητας
Σκέψου να δίνεις για Ιατρική και να μην ξέρεις ακόμα βιβλία και ύλη. Δεν υπάρχουν οι άνθρωποι

Βαρδαξης-Κουτρουμπεσης
|

Με την υλη του 2020 τι ακριβως θα γινει? Ποτε θα εχουν το χρονο να την ανακοινωσουν? Eχουν διαβασει την προταση του ΙEΠ οπου αυξανεται στα περισσοτερα και μαλιστα δραματικα ? Καποια στιγμη θα πρεπει να προετοιμαστουν κι οι εκπαιδευτικοι...

ασεπίτης
|

αναφορικά με τις οργανικές στα πειραματικά.
ΠΕ86 (πρώην ΠΕ19) που υπηρετούν με θητεία ή παράταση θητείας σε δημοτικά πειραματικά ΧΩΡΙΣ να έχουν μετάταξη στην α/βθμια που θα πάρουν οργανική;
Ο νόμος που ψηφίστηκε (ακόμα δεν έχει πάρει ΦΕΚ) μιλάει για τους υπηρετούντες με θητεία σε αυτά, η πρόσφατη εγκύκλιος για αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ αλλά και από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ απογορεύει στους υπηρετούνες με ΘΗΤΕΙΑ αλλά και με ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΘΗΤΕΙΑΣ την αίτηση (συνεπώς υπάρχουν 2 κατηγορίες εκπαιδευτικών που υπηρετούν στα πειραματικά) την οργανική μήπως τη δικαιούνται ΜΟΝΟ αυτοί που είναι με ΘΗΤΕΙΑ και ΟΧΙ με παράταση ΘΗΤΕΙΑΣ;;;;;

Νεφέλη
|

Για άλλη μία φορά δε γίνεται κουβέντα για αποσπάσεις χωρίς επιμίσθιο των συζύγων μόνιμων κατοίκων εξωτερικού, οι οποίοι και τα σχολεία γνωρίζουν -χρόνια τώρα- και προσφέρουν πραγματικό λειτούργημα.
Και φυσικά κοστίζουν στο κράτος ακριβώς τα μισά αφού δε λαμβάνουν επιμίσθιο....
Αλλά φυσικά δεν ανήκουν στους ημέτερους του ΣΥΡΙΖΑ... και η παρουσία τους δεν αφήνει περιθώρια για νέες ρουσφετολογικές αποσπάσεις.

Δον Κιχώτης
|

Καρτερώ έναν Μίκη για την Ανάσταση της ελληνικής Παιδείας και 150.000 δασκάλους και καθηγητές - στρατιώτες στον αγώνα!...

Ελ Χ.
|

[παρ. 2, άρθρο 43 Σ
-Με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων ρυθμίζονται ζητήματα που αφορούν ...
- Άλλως, η Βουλή ...που χαρακτηρίζεται από αυτονομία]
Τελικά, ψηφίστηκε το πολυνομοσχέδιο που προβλέπει την κατάργηση όλων των ΤΕΙ χωρίς αναφορά στους 400 χιλ. αποφοίτους αλλά εξειδίκευσε τα παρακάτω με το Άρθρο 243:
«Το εδάφιο στ΄ της παρ.3 του άρθρου 1 του ν. 4139/2013 αντικαθίσταται ως εξής: Αν, κατά τον έλεγχο της συγκοµιδής εγκεκριµένου καλλιεργητή βιοµηχανικής κάνναβης διαπιστώνεται ότι η περιεκτικότητα της καλλιέργειας και των ακατέργαστων προϊόντων της σε τετραϋδροκανναβινόλη (THC) υπερβαίνει το όριο του 0,2%, αλλά δεν επεκτείνεται πέραν του ορίου του 0,6%, ποινική δίωξη ασκείται µόνο ύστερα από αίτηση του Προϊσταµένου της Αρχής που διεξήγαγε τον έλεγχο προς τον κατά τόπον αρµόδιο Εισαγγελέα Πρωτοδικών». »

Ρυθμιση μεταθέσεσων 2013-2014
|

Συγνώμη αλλα στο προηγούμενο νομοσχέδιο είχε γίνει ρύθμιση για τους αμεταθετους γυμναστες και αγγλικων του 2012-2013 που είχαν μόρια παραπάνω απο του τελευταίου μεταταγμενου.Τώρα ξανά νέα ρύθμιση για το 2013-2014 ?Δεν καταλαβαίνουν εκεί στο υπουργείο πως με αυτή την ρύθμιση θα γίνουν υπεραριθμίες ?Και επίσης λεει πως μεσα στον μήνα Απρίλιο θα κληθούν να κάνουν αιτήσεις .Εδω μπαίνουμε στον Μαιο και δεν υπαρχει καμια εγγυκλιος γι αυτό.Θεωρώ πως για το2013-2014 με τα μορια πανω απο του τελευταίου μεταταγμενου ,είναι μια ρύθμηση εντελώς απαράδεκτη που εγινε για να εξυπηρετήσει βουλευτές που πίεσαν προς αυτή την κατεύθυνση είναι και εντελώς επιπόλαια ρυθμιση διότιθα δημιουργήσει τεράστια συγχηση στις διευθύνσεις με πολλά ερωτηματικά.Ποιοι θα προκριθουν στις τοποθετήσεις οι με την ρυθμιση του προηγούμενου νομοσχεδιου η αυτοι τωρα ?Η συγκεκριμενη ρυθμιση θα πρεπει να την παρει πισω ο υπουργος

dski
|

@ΠΕ19, ΕκπΒ...

Δεν γίνονται όλες οι μεταθέσεις με μόρια. Π.χ. στα μουσικά και τα καλλιτεχνικά γίνονται με κρίση από το ΚΥΣΔΕ χωρίς να παίζουν ρόλο τα μόρια μετάθεσης. Όμως εκεί δεν βλέπω κανέναν να διαμαρτύρεται, παρ' όλο μάλιστα που η κρίση δεν βασίζεται σε αντικειμενικά κριτήρια (π.χ. μόρια, όπως στα πειραματικά) αλλά στην κρίση και εκτίμηση του ΚΥΣΔΕ... Αντίθετα έχουν φαγωθεί πολλοί με τα πειραματικά... Όταν φυσικά οι εκπαιδευτικοί των πειραματικών έχασαν τις οργανικές τους θέσεις δε μίλησε κανείς (και δεν είναι μόνο όσοι ήταν ήδη στα πειραματικά αλλά και όσοι ήρθαν από άλλα σχολεία στα οποία είχαν οργανικές θέσεις, μάλλον όμως εκεί δεν ισχύει το "Οι θέσεις επί θητεία είναι θέσεις επί θητεία". Δεν πειράζει όμως αφού έτσι δημιουργήθηκαν ξαφνικά οργανικές για άλλους τι μας κόφτει για τους εκπαιδευτικούς των πειραματικών...;).

Επιπλέον τα προηγούμενα χρόνια που οι εκπαιδευτικοί των πειραματικών δεν είχαν δικαίωμα στις υπηρεσιακές μεταβολές (μετάθεση, απόσπαση) πάλι δε μίλησε κανείς. Αντίθετα η ΟΛΜΕ ήταν σταθερά απέναντι στα πειραματικά (λόγω της αξιολόγησης) ενώ ορισμένοι δεν έκρυβαν τη χαιρεκακία τους... Η ΟΛΜΕ έφτασε στο σημείο να εκδώσει και ανακοίνωση εναντίον οποιασδήποτε θετικής ρύθμισης για τους εκπαιδευτικούς των πειραματικών (συνδικαλιστικό σωματείο στάθηκε απέναντι σε εργαζόμενους που υποτίθεται θα έπρεπε να στηρίζει...)

Τώρα που έρχεται μια ρύθμιση να άρει την εργασιακή αβεβαιότητα εκπαιδευτικών αξιολογημένων, κατά τεκμήριο, υψηλών προσόντων και, κατά μέσο όρο, αρκετά ικανών, μιλάμε για λαϊκισμό, σκάνδαλο, αδικία κτλ.

Οι διαδικασίες του 2013 και 2014, όταν κρίθηκαν οι θέσεις επί θητεία, ήταν ανοιχτές. Όσοι ήθελαν, ο καθένας για τους δικούς του λόγους, έκαναν αίτηση, κρίθηκαν και κάποιοι πήραν τις θέσεις και μάλιστα, επαναλαμβάνω, με κρίση πολύ πιο αντικειμενική από αυτή με την οποία δίνονται οργανικές θέσεις σε άλλα σχολεία. Έκτοτε, (λόγω των πολλών προνομίων υποθέτω...) πολλοί ήταν αυτοί που έφυγαν και κανείς δε μιλούσε (εκτός ίσως από τους συλλόγους γονέων των πειραματικών σχολείων) για την αποχώρηση από αυτά ικανών εκπαιδευτικών. Μόλις όμως ακούστηκε η λέξη "οργανική" εμφανίστηκαν ξανά "Και άλλοι εκπαιδευτικοί που έχουν προσόντα (ενδεχομένως πολύ περισσότερα) από τους εκπαιδευτικούς των Πειραματικών σχολείων αλλά θαλασσοδέρνονται σε νησιά" ενώ οι των πειραματικών θα έχουν την οργανικάρα τους ... Μάλιστα... Είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα, είμαστε...

χαχαχα
|

πειραματικά - ελιτίστικα δεν θα έπρεπε να υπάρχουν , παρά μόνο συνδεδεμένα για τις ανάγκες της έρευνας με πανεπιστήμια σχολεία (τα κοντινά). όλα τα σχολεία θα έπρεπε να έχουν το μίνιμουν υποδομών και επιπέδου. Φιλανδία , ρε....

Έφη
|

Κύριε ΠΕ19, οι εκπαιδευτικοί των Πειραματικών, πριν το νόμο Διαμαντοπούλου αξιολογουνταν από το ΚΥΣΠΕ/ΚΥΣΔΕ για τις θέσεις, οι οποίες προκηρυσσονταν και έπαιρναν ΟΡΓΑΝΙΚΗ στο Πειραματικό, στο οποίο τοποθετούνταν. Αυτήν την οργανική την έχασαν και είναι οι μόνοι εκπαιδευτικοί που ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΗΚΑΝ, προκειμένου να τοποθετηθούν ξανα με θητεία σε Πειραματικο. Οι μόνοι, που μετά από χρόνια υπηρεσίας σε πειραματικό, ΕΧΑΣΑΝ την οργανική τους. Τώρα την ξαναπαίρνουν. Τόσο απλό...

πελατης
|

αν ιδρυαν πανεπιστημιο δυτικης ελλαδας θα ηταν ολοι ευχαριστημενοι.
Τωρα οι μισοι ειναι δυσαρεστημενοι. τι crisis management ειναι αυτο?

πως καταργεις τα φροντιστηρια οταν πολλαπλασιαζεις την υλη στις εισαγωγικες; και αλλη φυτοποιηση των μαθητων? ερχονται τα παιδια στο πανεπιστημνιο λες και βγηκαν απο τη "φωλια του κουκου"...

το πελατειακο συστημα τελικα αποδεικνυεται καταρα για τον τοπο. Καιρος να δημιουργηθουν καποιοι σοβαροι θεσμοι. ...

ΕκπΒ
|

Όλα καλά με τα Πειραματικά, αλλά δεν μπορεί τα ίδια σχολεία να είναι διαρκώς "πειραματικά".
Επιπλέον, η ρύθμιση για την απόδοση οργανικής είναι σκανδαλώδης, απαράδεκτη, λαϊκίστηκη, ψηφοθηρική και προφανώς άδικη.

ΓΟΝΕΑΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥ 2019
|

Οι απόφοιτοι του 2019 δεν έχουν 2η ευκαιρία εξέτασης με το τρέχον σύστημα; Που υποτίθεται θα διδαχθούν την επιπλέον ύλη ώστε να εξεταστούν με το νέο σύστημα το 2020;

@ ΣΤΕΦ ΤΕΙ Κοζάνης.
|

Για αυτήν την αδικία που έγινε μαύρο στις εκλογές που πλησιάζουν.Κατάμαυρο.Και να παρακαλάμε να μην το εφαρμόσει η ΝΔ που θα κυβερνήσει σε λίγο.

ΣΤΕΦ ΤΕΙ ΔΜ
|

Η μεγαλύτερη αδικία που διαπράχτηκε στο πολυνομοσχέδιο είναι η μη ένταξη των φοιτητών της στα νέα πανεπιστημιακά ιδρύματα.

PE19
|

@Γιώργος
Ακριβώς αυτό λέω !!!
Δεν αλλάζουν οι κανόνες στη μέση του παιχνιδιού (που το είδαμε να γίνεται αλλά τεσπα). Οι θέσεις επί θητεία είναι θέσεις επί θητεία και κριτήριο είναι η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ. Οι οργανικές θέσεις είναι ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ και κριτήριο είναι τα μόρια δυσμενών συνθηκών και ΜΟΝΟ. Αν είναι οι οργανικές θέσεις να λαμβάνονται με αξιολόγηση να το ξέρουμε και εμείς.

Πτυχιούχος ΤΕΙ
|

Η αντιστοιχία των πτυχίων που είναι; Για παλαιότερες ανώτατες σχολές(ΑΣΟΕΕ, ΑΒΣΠ, ΑΒΣΘ, Πάντειο, Χαροκόπειο, Γεωργική κλπ.), που μετονομάστηκαν σε Πανεπιστήμια, υπήρξε απευθείας αντιστοιχία των πτυχίων. Για τα ΤΕΙ, που ήταν επίσης ανώτατα, γιατί δεν φαίνεται πουθενά;

Γιώργος
|

Κύριε ΠΕ19 στα Πειραματικά θήτευσαν πολλοί εκπ/κοί που είχαν οργανική θέση αλλά την έχασαν σε μια νύχτα ξαφνικά και η θέση μετατράπησε σε θητεία. Επίσης πολλοί πέρασαν και από αξιολόγηση γι αυτή τη περίφημη θέση επί θητεία. Δεν πήραν τη θέση κάποιου άλλου συναδέλφου. Δεν αλλάζουν οι κανόνες στη μέση του παιχνιδιού.

ΣΤΕΦ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ( ΧΑΛΚΙΔΑς) Η ΜΟΝΗ ΚΑΤΑΦΟΡΑ ΧΑΜΕΝΗ
|

Ως γνωστο με το ν. 4589/2019 το ΤΕΙ ΣΤΕΡΕΑΣ καταργηθηκε και η ΣΤΕΦ(Χαλκιδα) επίσης, καθώς το ΕΚΠΑ δεν έχει αντιστοιχου γνωστικου αντικειμενου σχολές. !!!!!!!!!!!

Δεν άνοιξε μύτη για ολες αυτες τις χιλιαδες φοιτητων !! παρα τις χιλιαδες φωνες των φοιτητων και των οικογενειων τους προς τον Υπουργό να πανε στο Πανεπιστημιο Δυτικης Αττικης!! φωνη βοωντος εν τη ερημω!!!

Στην αντίστοιχη περιπτωση του ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ που συγχωνευτηκε με το Πανεπιστημιο Πατρων με το αρθρο 38 με το παρον πολυνομοσχεδιο η ΣΤΕΦ σώζεται και πάει ΄ΚΑΤ΄ΕΞΑΙΡΕΣΗ' στο Πανεπιστημιο Πελοποννησου!

Για του λογου το αληθές δες παρακατω:
=====================
Άρθρο 38
ΈνταξητουΤ.Ε.Ι. ΔυτικήςΕλλάδαςστοΠανεπιστήμιοΠατρώνκαιστοΠανεπιστήμιοΠελοποννήσου

"1. ΤοΤεχνολογικόΕκπαιδευτικό Ίδρυμα Δυτικής Ελλά-δας (Τ.Ε.Ι. ΔυτικήςΕλλάδας), με έδρα την Πάτρα καταργείται από την έναρξη ισχύος του παρόντος ως αυτοτελές νομικό πρόσωπο και εντάσσεται στο ΠανεπιστήμιοΠατρών, ...."

2. Κατ’ εξαίρεση, εντάσσονται στο Πανεπιστήμιο Πε-
λοποννήσου η Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών, τα Τμή-
ματα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Τ.Ε., Μηχανικών Πλη-
ροφορικής Τ.Ε., Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. και Πολι-
τικών Μηχανικών Τ.Ε. του Τ.Ε.Ι. Δυτικής Ελλάδας και
περιέρχονται σε αυτό αυτοδικαίως κατά πλήρη κυριότη-
τα, νομή και κατοχή τα εργαστήρια, ο εξοπλισμός, τα αρ-
χεία, βιβλιοθήκες και λοιπές δομές που εξυπηρετούν τις
ανωτέρω ακαδημαικές μονάδες.

2 ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ 14 ΣΤΑΘΜΑ !! ΝΤΡΟΠΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΤΑΣΟΣ
|

Τελικά ποια είναι τα μαθήματα της ομάδας Α και ποια της ομάδας Β;;; Σε πόσα και ποια μαθήματα θα δώσουν φέτος εξετάσεις οι μαθητές της Α και Β λυκείου;;;

ΤΕΙ ΚΡΉΤΗΣ
|

ΚΆΝΤΕ ΙΣΟΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΣΤΟΙΧΙΣΗ ΤΩΝ ΠΤΥΧΊΩΝ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΠΤΥΧΊΑ ΤΟΥ ΝΈΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΊΟΥ! ΕΊΝΑΙ ΚΟΝΤΆ ΟΙ ΚΑΛΠΕΣΣΣ!!!! ΠΡΆΞΤΕ ΤΟ ΣΩΣΤΌ ΚΑΙ ΤΟ ΔΊΚΑΙΟ!!!!!

Πτυχιούχοι ΤΕ
|

Ξεχάσατε τους πτυχιούχους των ΤΕΙ κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ και της δήθεν αριστεράς! Αυτή είναι η δικαιοσύνη που εκπροσωπείτε ως αριστερό κόμμα. Ραντεβού στην κάλπη κ. Τσιπρα!!!

ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΤΕΙ
|

Μας ξεχάσατε κ. Γαβρόγλου! Δεν κάνατε ισοτίμηση και αντιστοίχιση των πτυχίων μας. Την ημέρα των εκλογών όμως, εμείς δεν θα σας ξεχάσουμε! Θα φάτε μαύρο!

φοιτητης ΑΣΠΑΙΤΕ
|

Μετα τις δραματικες εξελιξεις για την σχολη μας απαιτω κλεισιμο της σχολης με δυναμικες κινητοποιησεις εξω απο κομματικα συμφεροντα παρα μονο για το καλο της σχολης για το μελλον που αρμοζει.Καθηγητες φοιτητες ισως κατι καταφερουμε γιατι ο Γαβρογλου και η κυβερνηση αποφασισε το κλεισιμο της μεσω υποβαθμισης και εξευτελισμου.Κλεισιμο επ αοριστου μετα το Πασχα..........Τελος

Πολίτης
|

Λίγο πριν φύγουμε να φτιάξουμε όσους μπορούμε !!!
Καλά το νομοσχέδιο αυτό απεικονίζει την κυβέρνηση. Ο αθεόφοβος ο υπουργός μας έφτασε στο σημείο να πει ότι μείωσε τα τμήματα !!! επικαλούμενος τον αριθμό των τμημάτων που θα λειτουργήσουν το έτος 2019-2020 και όχι αυτά που ιδρύονται με τον νόμο αυτό (4-5 νέα σε κάθε ΑΕΙ).
Κάποια ΤΕΙ γίνονται Παν/μια κάποια άλλα χάνονται !!! όχι με κάποια αξιολόγηση με φανερά κριτήρια αλλά με τις σχέσεις τις εκάστοτε πρυτανείας με την Κυβέρνηση.

PE19
|

Στα πειραματικά κάνει οργανικές τις θέσεις που ήταν επί θητεία !!! Δηλαδή για φανταστείτε να γίνουν οργανικές οι θέσεις Διευθυντών, Δ/ντων εκπαίδευσης και Συντονιστών !!!!
Ή η οργανικότητα θα λαμβάνεται με μόρια δυσμενών συνθηκών ή όχι. Με τον τρόπο αυτό κάποιοι που με τον Α ή Β τρόπο με ελάχιστα μόρια μετάθεσης κατάφεραν να μπουν σε πειραματικά σχολεία το 2011 τώρα κατοχυρώνουν οργανική στην περιοχή αυτή που δεν θα την έβλεπαν ούτε στον ύπνο τους. Αν μια θέση είναι επί θητεία είναι επί θητεία. Αν θες να την κάνεις έδρα, οργανική ή μόνιμη απλά την ξαναπροκηρύσσεις. Και άλλοι εκπαιδευτικοί έχουν προσόντα (ενδεχομένως πολύ περισσότερα) από τους εκπαιδευτικούς των Πειραματικών σχολείων αλλά θαλασσοδέρνονται σε νησιά ή αποσπώνται σε γραφεία για να είναι κοντά στην οικογένειά τους (χάνοντας διδακτική υπηρεσία) χωρίς ελπίδα να προσφέρουν σε κάποιο πειραματικό σχολείο. Αν οι θέσεις στα πειραματικά γίνονταν οργανικές τότε έπρεπε να επαναπροκηρυχθούν ώς οργανικές και να έχουν δικαίωμα να λάβουν μέρος όλοι.

ΙΘΠ
|

Τι γυρεύει το άρθρο 243 μέσα στο πολυνομοσχέδιο για την εξέλιξη των ΤΕΙ σε Πανεπιστήμια?

ΓΙΑΝΝΗΣ Π. δάσκαλος
|

Και όπως είναι φυσικό και μάλιστα εν μέσω Μεγάλης Εβδομάδας και εν μέσω προεκλογικής περιόδου, θα πήγε κι αυτό -όπως και τα μνημόνια κάποτε - ΑΔΙΑΒΑΣΤΟ, απ' τους περισσότερους - αν όχι απ' όλους - που το ψήφισαν ή τα καταψήφισαν!

Γκραν Γκινιόλ
|

Πρόκειται για ένα νομοσχέδιο Γκραν Γκινιόλ, που αναζητά χωρίς τέλος φανταστικές λύσεις μέσα από έργα φρίκης. Λαϊκισμός, καιροσκοπισμός, ισοπέδωση χρησιμοποιούνται ασύστολα, εισάγοντας το μεγαλύτερο κακό για την παιδεία: τη Διχόνοια.
Η μοίρα του αμόρφωτου, όπως τη περιγράφει ο Κώστας Βάρναλης: «Δειλοί, μοιραίοι κι άβουλοι αντάμα,/προσμένουμε, ίσως, κάποιο θάμα!»
Οι άνθρωποι της γνώσης και της επιστήμης, οι πανεπιστημιακοί, οφείλουν με βάση τις αποφάσεις των συγκλήτων τους να προσφύγουν μέχρι τα ανώτατα ελληνικά και ευρωπαϊκά δικαστήρια για να ακυρώσουν τις επιβαλλόμενες (αντίθετα με τις αποφάσεις των συγκλήτων) συγχωνεύσεις και ιδρύσεις πάσης φύσεων σχολών και τμημάτων ανεξέλεγκτα. Τέτοιας κλίμακας ισοπεδωτική επέμβαση στη δημόσια ανώτατη εκπαίδευση δεν έχει συμβεί μέχρι τώρα, και δεν είναι δυνατόν να γίνει αποδεκτή.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ