Placeholder

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ

Κώστας Γαβρόγλου: Με το νομοσχέδιο ανοίγει μια νέα σελίδα στη Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

"Προχωρήσαμε σε μεταρρυθμίσεις, παρά τη λυσσαλέα αντίδραση των κομμάτων της αντιπολίτευσης και την παραπληροφόρηση που επιδόθηκαν και επιδίδονται τα φιλικά προς αυτά ΜΜΕ"
Δημοσίευση: 24/04/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Κώστας Γαβρόγλου, υπουργός Παιδείας ,Έρευνας και Θρησκευμάτων

Το μεταρρυθμιστικό σχέδιο της κυβέρνησης στην Παιδεία ήταν αναγκαίο και έγινε πράξη.

Με σειρά νομοθετικών πρωτοβουλιών επιλύσαμε προβλήματα δεκαετιών που οι προηγούμενες κυβερνήσεις δημιούργησαν είτε με πράξεις είτε με παραλείψεις.

Ταυτόχρονα, προχωρήσαμε σε μεταρρυθμίσεις, παρά τη λυσσαλέα αντίδραση των κομμάτων της αντιπολίτευσης και την παραπληροφόρηση που επιδόθηκαν και επιδίδονται τα φιλικά προς αυτά ΜΜΕ. Στο μεγάλο μεταρρυθμιστικό μας εγχείρημα βρήκαμε σύμμαχο την μεγάλη πλειονότητα της ακαδημαϊκής και εκπαιδευτικής κοινότητας αλλά και της κοινωνίας .

Δεν είναι τυχαίο που τους γύρισαν την πλάτη σε όλα τα καλέσματα κινητοποιήσεων.

Αυτό το πετύχαμε γιατί εδώ και δύο χρόνια είχαμε έναν συνεχή και εξαντλητικό διάλογο και όχι διάλογο κωφών. Ακούσαμε και ενσωματώσαμε τις προτάσεις της ακαδημαϊκής και εκπαιδευτικής κοινότητας, πολλές από τις οποίες αποτελούσαν αιτήματα δεκαετιών.

Επιδιώξαμε και τη συναίνεση των κομμάτων ενημερώνοντάς τα με ξεχωριστές συναντήσεις για το πλαίσιο των αλλαγών που προτείναμε. Ζητήσαμε τις δικές τους προτάσεις αλλά επέλεξαν τον δρόμο της στείρας αντιπαράθεσης και της υποκρισίας. Τώρα που αρχίζει η υλοποίηση των μεταρρυθμίσεων θα είναι υποχρεωμένα να λογοδοτούν διαρκώς στην κοινωνία.

Εμείς θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για τα επόμενα βήματα που θα οδηγήσουν σε ποιοτικότερη δημόσια εκπαίδευση σε όλες τις βαθμίδες. Πλέον η χώρα μετά την έξοδο από την μνημονιακή καταιγίδα, έχει τις οικονομικές ανάσες να πετύχει την ποιοτική αναβάθμιση της Παιδείας που αποδεδειγμένα αποτελεί κυβερνητική προτεραιότητα.

Έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη στους καθηγητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και των Πανεπιστημίων ότι θα συμβάλλουν δημιουργικά για την θεμελίωση της νέας Γ’ Λυκείου όπως και της νέας αρχιτεκτονικής των Πανεπιστημίων».

Το νομοσχέδιο που ψηφίστηκε χθες στη Βουλή προβλέπει συνοπτικά:

  •     Πρώτη φορά στην ιστορία της ελληνικής εκπαίδευσης οι μαθητές θα κληθούν να συμπληρώσουν μηχανογραφικό όπου θα υπάρχουν ΜΟΝΟ πανεπιστημιακά τμήματα.
  •     Για το 2019-2020 τα τμήματα στο νέο ακαδημαϊκό χάρτη από 451 γίνονται 432.
  •     Η χώρα αποκτά πανίσχυρους ερευνητικούς και πανεπιστημιακούς πόλους που την ευθυγραμμίζουν με τις εξελίξεις στην Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο. Το ισχυρό δικτυωμένο πανεπιστήμιο που λειτουργεί ως κόμβος έρευνας και γνώσης είναι το μέλλον.
  •     Η επαγγελματική και η τεχνολογική εκπαίδευση συναρθρώνεται εντός του πανεπιστημιακού συστήματος και τίθεται υπό την εποπτεία του. Για πρώτη φορά τα πανεπιστήμια γίνονται οι ενορχηστρωτές της απαιτούμενης γνώσης που θα μας οδηγήσει στο δρόμο της παραγωγικής ανασυγκρότησης της εθνικής οικονομίας. Το πανεπιστήμιο γίνεται ο εθνικός φορέας ενός ήπιου συντονισμού μεταξύ της οικονομίας και της απασχόλησης.
  •     Δίνεται η δυνατότητα στα Τμήματα Σχολών Μηχανικών Πανεπιστημίων να οργανώσουν πενταετή προγράμματα σπουδών και να αναγνωριστούν ως αντίστοιχα – υπό προϋποθέσεις - με Τμήματα Πολυτεχνικών Σχολών.
  •     Προβλέπεται διαδικασία ώστε απόφοιτοι Τμημάτων Μηχανικών ΤΕΙ να αποκτήσουν επαγγελματικά δικαιώματα, με δεσμευτικό χρονοδιάγραμμα, ικανοποιώντας έτσι ένα χρόνιο και δίκαιο αίτημα των αποφοίτων αυτών.

Η νέα αρχιτεκτονική της Ανώτατης Εκπαίδευσης, στηρίχτηκε στους τέσσερις βασικούς άξονες: νέα τμήματα, συνέργειες Πανεπιστημίων και ΤΕΙ, Πανεπιστημιακά Ερευνητικά Κέντρα με ερευνητικά ινστιτούτα και διετή προγράμματα σπουδών για τους αποφοίτους των ΕΠΑΛ.

Για την ενίσχυση της νέας αρχιτεκτονικής στην Ανώτατη Εκπαίδευση :

  •     Έχουν δοθεί ήδη 150 θέσεις ΔΕΠ για τα ιδρύματα.
  •     Δίνονται άλλες 500 θέσεις ΔΕΠ.
  •     Για πρώτη φορά μετά το 2010 νομοθετήθηκε η επαναπροκήρυξη όλων των κενών θέσεων οι οποίες είναι αποτέλεσμα συνταξιοδοτήσεων.
  •     Επιπλέον 1.500 θέσεις που έχουν ήδη προκηρυχθεί για νέους επιστήμονες και για ακαδημαϊκή εμπειρία, πράγμα που σημαίνει ότι μπορούν να διδάξουν μέχρι 3 μαθήματα τον χρόνο.
  •     Και τέλος 15.000.000 ευρώ από το ΕΣΠΑ για τα πανεπιστήμια ώστε να γίνει πράξη η νέα αρχιτεκτονική της Ανώτατης Εκπαίδευσης.

Για το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας

  •     Αναβαθμίζεται το Πανεπιστήμιο με την Πολυτεχνική Σχολή στην Κοζάνη και με τα πρόσθετα Τμήματα και Ινστιτούτα στην Φλώρινα, Καστοριά, Πτολεμαΐδα, Γρεβενά και στην Κοζάνη.
  •     Δίνεται η δυνατότητα μετατροπής του Ατμοηλεκτρικού Σταθμού ΑΗΣ της Πτολεμαΐδας σε Διεθνές Κέντρο Κινηματογράφου και σε αυτό το πλαίσιο θα προχωρήσουμε στην ίδρυση Τμήματος Κινηματογράφου και Τμήματος Παραγωγής Οπτικοακουστικών Μέσων.

Για το Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδας

  •     Νέα Τμήματα και συνέργειες του Διεθνούς Πανεπιστημίου, του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης, του ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας και του ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
  •     Θα είναι ένα δυναμικό εξωστρεφές Ίδρυμα, με πολλά μαθήματα και προγράμματα και σε ξένη γλώσσα.

Για το Πανεπιστήμιο Πατρών

  •     Το Πανεπιστήμιο Πατρών αποκτά τέσσερις νέες Σχολές, μεταξύ των οποίων μία Γεωπονική Σχολή και τη Σχολή Νομικών Επιστημών, στην οποία εντάσσεται το νεοϊδρυόμενο τέταρτο Τμήμα Νομικής στην Ελλάδα.
  •     Συνολικά στο Πανεπιστήμιο Πατρών ιδρύονται δεκαπέντε νέα Τμήματα και Πανεπιστημιακό Ερευνητικό Κέντρο, μεταξύ των ινστιτούτων του οποίου είναι και το Ινστιτούτο Κυτταρικών Θεραπειών, στο οποίο θα ενσωματωθεί το κέντρο δοτών μυελού των οστών.

Για το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου

  •     Το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου ενδυναμώνεται σημαντικά με την ένταξη σε αυτό τόσο του ΤΕΙ Πελοποννήσου όσο και μέρους του ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
  •     Με τη σημαντική ενίσχυσή του σε ανθρώπινο δυναμικό ιδρύονται σε αυτό δεκαέξι νέα Τμήματα, εκ των οποίων τα δεκατρία θα ξεκινήσουν τη λειτουργία τους το ερχόμενο ακαδημαϊκό έτος (2019-2020).

Για το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο

  •     Το ΤΕΙ Κρήτης αναβαθμίζεται σε Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο με νέα τμήματα και μετεξέλιξη των υπαρχόντων σε πανεπιστημιακά. Για πρώτη φορά το Λασίθι μπαίνει ισότιμα στον πανεπιστημιακό χάρτη της Κρήτης.
  •     Ιδρύεται σε αυτό Πρότυπο Αγροδιατροφικό Τεχνολογικό Πάρκο για την ανάπτυξη καινοτόμων παραγωγικών δραστηριοτήτων.
  • H Μεταρρύθμιση του Λυκείου έρχεται να συναντήσει την Μεταρρύθμιση στην Ανώτατη Εκπαίδευση.

Νέα Γ’ Λυκείου

Με τις διατάξεις για την αναμόρφωση της νέας Γ’ Λυκείου, με τέσσερα 6ωρα μαθήματα κάθε εβδομάδα (+ Θρησκευτικά για 1 ώρα, Γυμναστική για 2 ώρες και Μάθημα Επιλογής για 2 ώρες), δίνουμε εκπαιδευτική ουσία και νόημα στην ακυρωμένη σήμερα Γ’ Λυκείου.

Ο εκπαιδευτικός της τάξης έχει την άνεση χρησιμοποιώντας τις κατάλληλες εκπαιδευτικές μεθόδους να εμβαθύνει στο αντικείμενο του μαθήματος προετοιμάζοντας τον μαθητή – υποψήφιο για την εισαγωγή του στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Με τον τρόπο αυτό, επιχειρούμε να σπάσουμε τη νοοτροπία δεκαετιών για την αναγκαιότητα του φροντιστηρίου και της παραπαιδείας. Είναι το πρώτο αναγκαίο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση της ενδυνάμωσης της αυτοτέλειας του δημόσιου Λυκείου.

Η νέα Γ’ Λυκείου αποκτά έναν προπαρασκευαστικό χαρακτήρα καθώς οι εγκύκλιες σπουδές θα ολοκληρώνονται στη Β’ Λυκείου χωρίς συρρίκνωση των γνωστικών αντικειμένων αφού παράλληλα θα αναμορφωθούν και τα Προγράμματα Σπουδών.

Για όσους μιλούν για εντατικοποίηση των εξετάσεων στην Γ’ Λυκείου, ένα μόνο στοιχείο είναι αρκετό για να καταρρίψει το ψεύδος: σήμερα οι μαθητές της Γ’ Λυκείου εξετάζονται σε 4 μαθήματα. Με το νέο σύστημα πάλι θα εξετάζονται σε 4 μαθήματα προκειμένου να πάρουν το απολυτήριό τους και αυτά τα 4 μαθήματα είναι τα ίδια στα οποία θα εξεταστούν για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις.

Απολυτήριο Λυκείου και διασφάλιση του αδιάβλητου των ενδοσχολικών εξετάσεων

Ο στόχος ενός ισχυρού Απολυτηρίου Λυκείου, επιτυγχάνεται καθώς οι ενδοσχολικές – απολυτήριες εξετάσεις για την απόκτησή του θα γίνονται με αδιάβλητο και παιδαγωγικά ορθό τρόπο.

Οι απολυτήριες εξετάσεις θα είναι αδιάβλητες, πολύ περισσότερο από ότι είναι σήμερα. Και αυτό διότι:

-     Τα σχολεία, δημόσια και ιδιωτικά, θα χωριστούν σε ομάδες ανά Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

-     Πριν την εξέταση κάθε μαθήματος, θα επιλέγονται με κλήρωση στις κατά τόπους Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, πέντε καθηγητές της ομάδας σχολείων που δίδαξαν το μάθημα.

-     Η ομάδα καθηγητών θα προετοιμάζει θέματα διαβαθμισμένης δυσκολίας σύμφωνα με τις υπάρχουσες οδηγίες του ΙΕΠ.

-     Το τελικό διαγώνισμα θα προκύπτει μετά από κλήρωση ομάδας θεμάτων διαβαθμισμένης δυσκολίας μέσα από ένα μεγαλύτερο πλήθος και θα είναι κοινά ανά ομάδα σχολείων.

-     Τα θέματα θα στέλνονται στους μαθητές των σχολείων μέσω ηλεκτρονικής κωδικοποιημένης μετάδοσης, με προδιαγραφές που θα ορίσει το Υπουργείο Παιδείας.

-     Η εξέταση παραμένει δίωρη.

-     Επιτηρητές θα είναι καθηγητές από διαφορετικά σχολεία αλλά και διαφορετικής ειδικότητας από την ειδικότητα των καθηγητών του εξεταζόμενου μαθήματος.

-     Στα ιδιωτικά σχολεία οι επιτηρητές θα είναι ένας από το δημόσιο σχολείο και ένας από το ιδιωτικό σχολείο.

-     Τα γραπτά των μαθητών, αφού καλυφθούν τα ονόματα, θα βαθμολογούνται από καθηγητή άλλου σχολείου.

Νέο Σύστημα Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Καθιερώνεται για πρώτη φορά η δυνατότητα ελεύθερης πρόσβασης σε σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, μόνο με το Απολυτήριο.

Είναι το πρώτο βήμα για την πλήρη καθιέρωση της ελεύθερης πρόσβασης σε βάθος χρόνου και με σταδιακή ετήσια αύξηση της βαρύτητας του βαθμού του Απολυτηρίου.

Κατά την πρώτη χρονιά εφαρμογής δεν θα προσμετρηθεί ο βαθμός του Απολυτηρίου για την πρόσβαση, προκειμένου να υπάρξει η αναγκαία προσαρμογή στο νέο σύστημα. Τη δεύτερη χρονιά ο βαθμός του Απολυτηρίου θα συμμετέχει κατά 10% στον τελικό βαθμό πρόσβασης, ποσοστό το οποίο θα αυξάνει κάθε χρόνο.

Ως προς την ελεύθερη πρόσβαση, οι μαθητές θα δηλώνουν τις προτιμήσεις τους σε 10 τμήματα, αφού σύμφωνα με στατιστικά μοντέλα ο αριθμός αυτός (10 τμήματα) είναι ικανός να οδηγήσει σημαντικό αριθμό υποψηφίων σε σχολές της προτίμησής τους μόνο με τον βαθμό του Απολυτηρίου.

Για τους υπόλοιπους υποψηφίους η εισαγωγή θα γίνεται με τις Πανελλαδικές Εξετάσεις σε 4 εξεταζόμενα μαθήματα.

Πρόσβαση αποφοίτων ΕΠΑΛ στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

Αυξάνεται το ποσοστό θέσεων σε σχολές και τμήματα των Πανεπιστημίων που θα διατίθενται στους αποφοίτους ΕΠΑΛ από 5% σε 10% μέσα από τις ειδικές πανελλαδικές εξετάσεις. Παραμένει το 5% των θέσεων σε σχολές και τμήματα: πολυτεχνικές, ιατρικές, οδοντιατρικές, φαρμακευτικές, κτηνιατρικές, φυσικής, βιολογίας και γεωλογίας. Διατηρείται το 20% σε ΑΣΠΑΙΤΕ και ΑΣΤΕ. Επίσης προβλέπεται η πρόσβαση σε στρατιωτικές σχολές με ποσοστό θέσεων που θα καθορίζεται με κοινή υπουργική απόφαση.

Παραμένει επίσης το 1% επιπλέον θέσεων για τα εσπερινά ΕΠΑΛ που διευρύνεται με όλες τις πανεπιστημιακές σχολές. Επίσης παραμένει το δικαίωμα επιλογής των αποφοίτων τους να συμμετέχουν στις εξετάσεις με τα ημερήσια ΕΠΑΛ για περισσότερες επιλογές. Η πρόσβαση γίνεται σε σχολές και τμήματα που είναι συναφή ή αντίστοιχα με τους τομείς των ΕΠΑΛ.

ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΣΑΕΠ

Με τη διαδικασία που θεσμοθετείται με τις προτεινόμενες ρυθμίσεις θα επιτελείται πλέον ο επιδιωκόμενος σκοπός της Οδηγίας 2005/36/ΕΚ και του π.δ. 38/2010. Με τις εν λόγω τροποποιήσεις επανέρχεται η δυνατότητα της αναγνώρισης επαγγελματικών προσόντων ταχύτερα και χωρίς χρονοτριβές, έτσι ώστε οι ενδιαφερόμενοι μετά τη λήψη της βεβαίωσης από το Αυτοτελές Τμήμα Εφαρμογής της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας (Α.Τ.Ε.Ε.Ν.), να την προσκομίζουν στον οικείο επαγγελματικό σύλλογο ή φορέα, ο οποίος θα αποφαίνεται επί της διαδικασίας εγγραφής των ενδιαφερομένων σε αυτόν, προκειμένου να ασκήσουν το αντίστοιχο επάγγελμα.

Επιπλέον, δίνεται η δυνατότητα σε όσους φοιτούν κατά το τρέχον έτος να λάβουν βεβαίωση από το ΣΑΕΠ, το οποίο θα συνεχίσει να λειτουργεί μεταβατικά έως την 31.12.2022.

Ιδιωτικά Σχολεία

Η νομοθέτηση της διάρκειας της διδακτικής ώρας σε 45 λεπτά (από 60 που αυθαίρετα όριζαν οι περισσότεροι εργοδότες) για τους εκπαιδευτικούς που εργάζονται σε φροντιστήρια και κέντρα ξένων γλωσσών επαναφέρει την κανονικότητα στις συνθήκες εργασίας και στις οικονομικές απολαβές των ιδιωτικών εκπαιδευτικών.

Οι εκπαιδευτικοί των ιδιωτικών σχολείων που εργάζονται λιγότερο από 8 ώρες εβδομαδιαίως θα έχουν πλέον τη δυνατότητα να εργάζονται σε φροντιστήρια που εδρεύουν σε διαφορετική Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

Σχόλια (9)

 
ΓΣ
24 Απρ 2019 19:32

Τι να πρωτοπει κανένας... ακαδημαϊκά κριτήρια, μελέτες, αξιολογήσεις πουθενά. Θλίψη. Και πανεπιστημιακά τμήματα σπαρμένα με τροπολογίες στο πουθενά. Θα κάνει πολλά χρόνια να συνέλθει η 3οβάθμια εκπαίδευση, αν συνέλθει.

 
Απελπισία...
24 Απρ 2019 19:43

κ. ΥΠΟΥΡΓΕ ΓΙΑΤΙ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΑΤΕ ΤΗΝ ΑΣΠΑΙΤΕ ΣΤΗΝ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗ ΠΛΕΟΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΡΩΗΝ ΤΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ; ΤΗΝ ΠΡΟΟΡΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΔΙΕΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Ή ΜΗΠΩΣ ΓΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΩΝ ΕΠΑΛ; ΠΟΙΟΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΠΙΑ ΤΗΝ ΑΣΠΑΙΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΟΙΤΗΣΕΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΕΙ ΜΕ ΠΤΥΧΙΟ ΤΕΙ ; ΓΙΑΤΙ ΕΓΚΛΩΒΙΖΕΤΕ ΤΟ ΔΕΠ ΤΗΣ ΑΣΠΑΙΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕ ΠΡΟΔΙΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΑΡΤΗ ΤΩΝ ΑΕΙ;

 
ΔΗΜΗΤΡΗΣ Π
24 Απρ 2019 19:47

ΞΕΧΑΣΕ ΠΑΛΙ ... ΤΗΝ ΥΛΗ ?

 
Than. Cool
24 Απρ 2019 21:10

Το μόνο που πέτυχες κύριε υπουργέ είναι η τήρηση της μνημονιακής δέσμευσης για την μείωση των Ιδρυμάτων. Αν και σ αυτό εφάρμοσες δημιουργική λογιστική.
Μειωσες τους πρυτάνεις αλλά αύξησες τους προέδρους. Ακουσες τους δημάρχους και αγνόησες τις Ακαδημαϊκές κοινότητες.
Εξάτμισες την Τεχνολογική εκπαίδευση και μας το παρουσιάζεις σαν επίτευγμα.
Είσαι ο χειρότερος υπουργός παιδείας από την μεταπολιτευση.
Θα σε θυμόμαστε.

 
Κωστας_Δ
25 Απρ 2019 09:14

Η διαδικασία που περιγράφεται για τις περιφερειακές εξετάσεις ΔΕΝ εξασφαλίζουν σε καμία περίπτωση το αδιάβλητο. Το αδιάβλητο εξασφαλίζεται ΜΟΝΟ με τις υπάρχουσες διαδικασίες των Πανελληνίων (Βαθμολογικό κέντρο, 2 βαθμολογητές, συντονιστής, γραπτά από άγνωστη περιοχή, ελάχιστος χρόνος διόρθωσης κλπ). Είναι διαδικασίες που διαμορφώθηκαν τα τελευταία 30+ χρόνια και έχουν τη γενική αποδοχή όλων.
Τώρα, αν συγκρίνει κανείς τα παραπάνω με όσα αναφέρονται στο άρθρο για το αδιάβλητο, είναι τουλάχιστον αστείο, να μην πω τίποτα πιο βαρύ.
Και φυσικά υπάρχει και το άλλο μεγάλο θέμα με τις περιφερειακές εξετάσεις, που είναι τα διαφορετικά θέματα ανά περιοχή. Δεν υπάρχει ισότιμη εξέταση.
Και κάτι άλλο:
Πότε θα ανακοινωθεί η ΕΞΕΤΑΣΤΕΑ ΥΛΗ; Ποιά θα είναι τα βιβλία της Γ' Λυκελιου; Είναι ντροπή να κοροϊδεύουν χιλιάδες μαθητές λέγοντας ότι θα την ανακοινώσουν το αργότερο στις 10 Απριλίου και ήδη να έχουν περάσει 15 ημέρες. Κανένας σεβασμός στα παιδιά.

Κύριοι του esos, αυτό είναι το σημαντικό θέμα, κοιτάξτε το, ρωτήστε τι γίνεται.

 
Λαμπόγυαλο
25 Απρ 2019 10:19

Ένα μνημονιακού τύπου προεκλογικό πυροτέχνημα με ρουσφετολογικές υποσχέσεις για ίδρυση νέων σχολών, τμημάτων, ερευνητικών κέντρων διασκορπισμένων ανά την περιφέρεια με ψηφοθηρικά κριτήρια. Τραγελαφικές καταστάσεις, όπως Π.Ε.Κ. με έδρα την Ναύπακτο και τα ερευνητικά κέντρα στην Πάτρα!
Τον ορθολογικό στόχο για συμμάζεμα του αριθμού των πανεπιστημίων και ΑΤΕΙ τον χειριστήκατε εντελώς ανορθολογικά, σαν λαδέμπορος που αναμιγνύει όλων των λογιών τα λάδια, ή κρασέμπορος τα κρασιά, διοχετεύοντας στην αγορά τα νοθευμένα προϊόντα του με την ετικέτα "αγνό παρθένο".
Δίχως μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας, κρύψατε την τεχνολογική εκπαίδευση σαν σκουπίδι κάτω από το χαλάκι των πανεπιστημίων, καιροσκοπώντας με τους φοιτητές και απόφοιτους των ΤΕΙ.
Ραδιουργώντας με τους εισακτέους στην τριτοβάθμια δημιουργήσατε διόδους αθρόας εισαγωγής σε τριτοβάθμιες σχολές και τμήματα άνευ βιοποριστικού αντικρίσματος, εμπαίζοντας τους περί δήθεν εισαγωγής σε (κατά όνομα μόνον) πανεπιστήμια που στην ουσία είναι σκορποχώρια. Εκτός από πληθωρισμό πτυχίων, δημιουργείτε και κάλπικα πτυχία τώρα.
Συμβουλεύω τους φετινούς υποψήφιους να αποφύγουν στο μηχανογραφικό τους τα νέου-τύπου τμήματα.
Τα κάνατε λαμπόγυαλο στην παιδεία, γιατί δράσατε δίχως κριτήριο την παιδεία, αλλά ως φτηνός πολιτευτής που μοιράζει υποσχέσεις σε ψηφοφόρους, σαν να είναι οι χαχόλοι του.
Αυτά που νομοθετήσατε είναι άνευ αντικρίσματος, και θα πρέπει άμεσα να αντικατασταθούν με ένα νομοσχέδιο εξορθολογισμού της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και των τρόπων πρόσβασης σε αυτήν. Αυτό περιμένουμε να ακούσουμε τώρα από την αντιπολίτευση.

 
Παρατηρητης
25 Απρ 2019 13:06

Ποιος ειναι ο κυριος Γαβρογλου που βαθμολογησε και αφησε την ΑΣΠΑΙΤΕ στην απομονωση μ αποτελεσμα την αναγκαστικη και μη αναστρεψιμη κατασταση της υποβαθμισης απο ανωτατη σε ανωτερα? Ειναι ενας υπουργος χωρις μελλον που μετραει μερες και θα φυγει ομως η σχολη πρεπει να εχει μελλον γιατι ο σκοπος της ειναι μοναδικος ,τεχνολογοι εκπαιδευτικοι και το επιπεδο της μονο ανωτατο πανεπιστημιακο ΑΕΙ.Κυριοι 60 χρονια η σχολη εβγαλε εκλαικτους εκαπιδευτικους και λυκιαρχες στα τεχνικα λυκεια ποιοι ειστε εσεις που θελετε να τις βαλετε ταφοπλακα?

 
3ετης φοιτητης ΑΣΠΑΙΤΕ
25 Απρ 2019 16:20

Ο υπουργος και η κυβερνηση αποφασισε να ΜΗΝ συμπεριλαβει την ΑΣΠΑΙΤΕ στο πολυνομοσχεδιο και αυτος ηταν ο σκοπος του απο την αρχη των συζητησεων απλα κερδιζε χρονο αποπλανοντας μας με συγχωνευση με το ΠΑΠΕΙ και το ΠΑΔΑ.Τ αποτελεσμα η σχολη στις επομεμες πανελλαδικες θα πατωσει σε μορια και στις μεθεπομενες πανελλαδικες θα γινει σχολη χαμηλης ζητησης μ ελευθερη προσβαση των αποφοιτων λυκειου τεχνικων και γενικων.Οταν εγω ειχα μορια επιτυχιας 12.000 και θα παρω πτυχιο ΤΕΙ και επιτυχοντες σε καποια μη ονομασω ΤΕΙ με βασεις 3 και 4.000 μορια θα παρουν πτυχιο ΑΕΙ απλα θλιβομαι.Η σχολη μας βγαζει 60 χρονια τεχνολογους εκπαιδευτικους καλυπτοντας την δευτεροβαθμια τεχνικη εκπαιδευση τωρα ειναι σε μαρασμο γιατι υπουργε? Καπου διαβασα για κλεισιμο της σχολης επ αοριστου απο τους καθηγητες και τους φοιτητες.....ε ναι συμφωνω απλα γιατι διαφωνω να δεχτω το αργο θανατο που επελεξε γι εμας ο Γαβρογλου-κυβερνηση.

 
Επίτροπος Ανταγωνισμού
27 Απρ 2019 22:37

''Προβλέπεται διαδικασία ώστε απόφοιτοι Τμημάτων Μηχανικών ΤΕΙ να αποκτήσουν επαγγελματικά δικαιώματα, με δεσμευτικό χρονοδιάγραμμα, ικανοποιώντας έτσι ένα χρόνιο και δίκαιο αίτημα των αποφοίτων αυτών.''
Μετάφραση: Με μια τροπολογία που κατατέθηκε τελευταία στιγμή ρίχνουμε τους μηχανικούς Τ.Ε. ξανά στην κρίση του ΤΕΕ, των Πολυτεχνείων και των παραγωγικών υπουργείων δηλαδή της τάξης των διπλωματούχων μηχανικών που είναι ανταγωνιστές τους στο επάγγελμα του μηχανικού. Το να αποφασίζουν για τα επαγγελματικά σου δικαιώματα οι ανταγωνιστές σου είναι φοβερά ενδιαφέρον και θα ενδιαφέρει σίγουρα και την Ευρωπαϊκή 'Ενωση.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean