Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Προσομοιωμένο Διαγώνισμα στην Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον

Δημοσίευση: 16/05/2019
Εξετάσεις
Alt Text: 
Εξετάσεις
Title Text: 
Εξετάσεις
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Προσομοιωμένο Διαγώνισμα του σχολικού έτους 2018-2019 στο μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον (ΑΕΠΠ) μαζί με ενδεικτικές λύσεις.

Πατήστε εδώ για να ανοίξετε το Προσομοιωμένο Διαγώνισμα

Πατήστε εδώ για να ανοίξετε τις Λύσεις

Το διαγώνισμα συνέταξε και επιμελήθηκε ομάδα εκπαιδευτικών πληροφορικής:  Μαρία Αναστοπούλου, Νικηφόρος  Μανδηλαράς,  Μανώλης  Αργυρός για τα σχολεία των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου.

Συντονισμός: Κωνσταντίνος Ζέρβας, Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Πληροφορικής ΠΕ86  για Κυκλάδες και Δωδεκάνησα, 1ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ/ Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Νοτίου Αιγαίου.

Σχόλια (9)

 
Πληροφορική
16 Μάιος 2019 10:07

Ευχαριστούμε για το όμορφο διαγώνισμα.

 
ΑΕΠΠ
16 Μάιος 2019 12:05

Πολύ ωραίο. Μια μικρή παρατήρηση για τις λύσεις: Το Δ1 δεν απαντήθηκε οπότε είναι λάθος όλη η αρίθμηση των απαντήσεων Δ1-Δ5.

 
Κωστας
16 Μάιος 2019 14:51

Στο θέμα Α3 η μετατροπή σε Για είναι λάθος στην περίπτωση που δοθεί δεκαδικος αριθμος. Θα έπρεπε να λέει η εκφώνηση ότι το Κ είναι ακέραιο.

 
Νίκος
17 Μάιος 2019 06:28

Καλημέρα,
παρά πολύ καλά δουλεμένο διαγώνισμα. Πρωτότυπο. Ευχαριστούμε

 
Μελίνα
17 Μάιος 2019 08:58

Καλημέρα,
ευχαριστούμε πολύ για το διαγώνισμα.
Με μια πρώτη ματιά φαίνεται πρωτότυπο. Το θέμα 4 είναι καταπληκτικό.
Θα το δώσω στους μαθητές μου για προσομοίωση. Θα επανέλθω με τα σχόλια τους.
Νάστε καλά, καλή συνέχεια και πάντα με τέτοια όρεξη!
Μελίνα
ΠΕ86-Πληροφορικής

 
ΠΕ86
17 Μάιος 2019 09:24

Καταπληκτικά θέματα! Ευφάνταστα, άρεσαν πολύ στους μαθητές μου (αυτούς που τα καταφέρνουν).
Δεν χρειάστηκε να δώσω διευκρίνηση για το Α3 στους μαθητές μου καθώς όλοι πήραν ως δεδομένο ότι η κ είναι ακέραια.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΘΕΜΑΤΩΝ

 
ΠΕ86
17 Μάιος 2019 18:27

Φάουλ στο Γ4: Η δυαδική αναζήτηση είναι μέσα στην ύλη ως άσκηση και όχι ως θεωρία. Κατά συνέπεια οι μαθητές δεν είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν κατ' όνομα ή να ξέρουν την λογική της αν δεν τους δοθεί ο αλγόριθμος.

 
ΑΕΕΠ
17 Μάιος 2019 20:25

Την δυαδική αναζήτηση πρέπει να την γνωρίζουν οι μαθητές, εφόσον την αναφέρουν οι οδηγίες διδασκαλίας Αρ.Πρωτ.163578/Δ2/02-10-2017/ΥΠΠΕΘ Αν κάποιος/α δεν την διδάσκει, άποψή μου είναι ότι, το ρισκάρει.

 
ΠΕ86
18 Μάιος 2019 14:46

@ΑΕΕΠ
Οι οδηγίες που αναφέρεις λένε να διδαχθεί ως άσκηση.
Νομιμοποιειται λοιπόν ο πιθανός θεματοδοτης το να βάλει ερωτημα που να προϋποθέτει ότι οι μαθητές την γνωρίζουν ως θεωρία;

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean