Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

Ενιαίος κανονισμός λειτουργίας των Κέντρων Εκπαίδευσης για την Αειφορία (Κ.Ε.Α.) και ρύθμιση λοιπών θεμάτων

Δημοσίευση: 17/05/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης ο Ενιαίος κανονισμός λειτουργίας των Κέντρων Εκπαίδευσης για την Αειφορία (Κ.Ε.Α.) και ρύθμιση λοιπών θεμάτων.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ

Σχόλια (18)

 
ΚΕΑ ή ΙΚΕΑ?
18 Μάιος 2019 20:38

Όχι 3 χρόνια αλλά ούτε 3 μήνες δεν θα αντέξουν να λειτουργήσουν με αυτό το πλαίσιο. Θα έχουν την ίδια.... "τεράστια" επιτυχία με τα ΠΕΚΕΣ και τα ΚΕΣΥ. Συγχαρητήρια στο Υπουργείο που πήρατε τον πιο πετυχημένο θεσμό της εκπαίδευσης και τον καταστρέφετε.

 
Κατερινα
19 Μάιος 2019 12:20

Με τους εκπαιδευτικούς και το εεπ των ΚΕΣΥ τι γίνεται; Γιατί το Υπουργείο πρόσθεσε ένα δεκαήμερο ακόμα,δηλαδή να εργάζονται μέχρι τις 20 Ιουλίου; Με ποιά λογική έγινε αυτή η αλλαγή; Ετσι όχι μόνο δεν θα στελεχωθούν τα ΚΕΣΥ με προσωπικό, αλλά με αυτό τον τρόπο θα φύγουν και αυτοί που εργάζονται....

 
@ΙΚΕΑ
19 Μάιος 2019 17:56

με τέτοιο ρυθμό που πάνε δεν θ προλάβουν καν να στελεχωθούν (αν αλλάξει η κυβέρνηση και δεν μεσολαβήσουν άλλα σκληρότερα) και οι άλλοι το ίδιο πλαίσιο να κρατήσουν και το νέο πλαίσιο ή δομή αργότερα. και να μη λειτουργήσουν τι; και τώρα με τα πεκες φωνάζουν εκπαιδευτικοί αλλά όλα υπό διάλυση και με τον αυτόματο...

 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
19 Μάιος 2019 22:23

ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘ. ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΚΠΕ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΜΕ ΠΑΡΑΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΘΗΤΕΙΑΣ ΤΟΥΣ, ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΤΑΧΘΕΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ!!!!!!!!!!!ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΧΑΡΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΘΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ; ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΧΕΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝ: ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΑΚΡΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΝΟΥΝ ΑΠΟΣΠΑΣΗ. ΤΟ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩς ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ, ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ ΚΛΠ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕ. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΝ ΤΑ ΚΕΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΑΠΟ ΤΙς ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΩΝΟΥΝ!!!!!!!!!!!!!ΩΡΑΙΑ!!!!!!!!

 
40 καθήκοντα και αρμοδιότητες!
19 Μάιος 2019 22:42

Άσε....θα κάνω τα χαρτιά μου για τη NASA καλύτερα. Άσε που εκεί το διδακτορικό μου στη Φυσική θα πιάσει τουλάχιστον τα 6 μόρια.

 
Διδακτορικό φυσικοθεραπεία!
19 Μάιος 2019 23:19

Πόσα μόρια? 6 ή 3,5??? Αγωγή/προαγωγή στις επιστήμες υγείας δεν είναι? Πόσο γέλιο πιά!

 
13 σελίδες...0 κίνητρα...
19 Μάιος 2019 23:44

Ψάχνω να βρω 1 κίνητρο για να κάνει κάποιος τα χαρτιά του για τα ΚΕΑ. Κρίνονται και επιλέγονται με τις ίδιες διαδικασείες, μόρια, συνεντεύξεις κτλ ....ΣΑΝ στελέχη αλλά ΔΕΝ είναι στελέχη! Μηδέν επίδομα, άπειρα καθήκοντα, 18 διδακτικές ανά εβδομάδα.
Οι αντίστοιχοι σύμβουλοι αειφορίας στα ΠΕΚΕΣ παίρνουν επίδομα 300 ευρώ έχουν το 1/3 σε καθήκοντα και 0 ώρες διδασκαλία!

 
ΜΕΛΟΣ Π.Ο. ΚΠΕ -
20 Μάιος 2019 01:28

Η ''ΑΠΟΘΕΩΣΗ'' της αξιοκρατίας !!!!!
Εάν κάποιος έχει υπηρετήσει ως μέλος Παιδαγωγικής Ομάδας ΚΠΕ δεν αναγνωρίζεται και δεν μοριοδοτείται η θητεία του αυτή ως διδακτική εμπειρία, παρόλο που δίδασκε σε μαθητές που συμμετέχουν σε εκπαιδευτικά προγράμματα του ΚΠΕ τουλάχιστον για 16 ώρες εβδομαδιαίως (σύμφωνα με την μέχρι τώρα ισχύουσα νομοθεσία των ΚΠΕ) και παρόλο που το άρθρο 2 παρ.1 περιπτ. (στ) υποπεριπτ. (εε) του νέου νόμου 4547/2018 αναγνωρίζει διδακτική υπηρεσία την υπηρεσία στα ΚΠΕ.
Ενώ αναγνωρίζει διδακτική την υπηρεσία στα ΚΠΕ όταν φτάνει στη μοριοδότησή της την ΑΓΝΟΕΙ. !!!!!!!!

ΑΛΛΗ ΑΠΟΡΙΑ.
Στο Συμβούλιο επιλογής δεν συμμετέχει ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου για την Αειφορία παρόλο που έπειτα αυτός θα επιβλέπει και θα καθοδηγεί επιστημονικά και παιδαγωγικά το ΚΕΑ. Την επιλογή θα την κάνουν εκπαιδευτικοί άσχετοι με το επιστημονικό αντικείμενο της Εκπαίδευσης για την Αειφορία (τα μέλη των ΑΠΥΣΠΕ και ΑΠΥΣΔΕ) ενώ θα απουσιάζει ο αρμόδιος Συντονιστής ο οποίος εκ του νόμου είναι ο Υπεύθυνος για την Επιστημονική και Παιδαγωγική καθοδήγηση και εποπτεία των ΚΕΑ. !!!!!!!

ΑΛΛΗ ΑΠΟΡΙΑ.
Αφού θα συγκροτηθεί ενιαίος αξιολογικός πίνακας κατάταξης πώς ο Περιφερειακός Διευθυντής θα συγκροτήσει την π.χ. 8μελή Παιδαγ. Ομάδα ενός ΚΕΑ αφού δεν προβλέπεται ρητά ο ακριβής αριθμός σύνθεσής της από εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης. (τουλάχιστον 3 και 3 λέει το άρθρο 18 παραγρ.1β και 2) . Θα προσπερνά τη σειρά κάποιων εκπαιδευτικών της μιας βαθμίδας για να επιλέξει τους εκπαιδευτικούς της άλλης βαθμίδας; Αυτό δεν παραβιάζει την λογική του ΕΝΙΑΙΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ;

 
διδάσκουσα αλλά μη διδάσκουσα
20 Μάιος 2019 09:53

Αφού ως μέλος παιδαγωγικής ομάδας ΚΠΕ έχω την υποχρέωση σύμφωνα με το νόμο να διδάσκω, γιατί δε μου αναγνωρίζεται διδακτική υπηρεσία στο ΚΠΕ, όπως αναγνωρίζεται σε όλους τους εκπαιδευτικούς; Είναι καινούρια αντίληψη περί δικαίου και αξιοκρατίας αυτή;

 
Μεταπτυχιακό > Διδακτορικό.
20 Μάιος 2019 09:58

Σε ποια άλλη απόφαση Υπουργείου, το μεταπτυχιακό μοριοδοτείται περισσότερο από το διδακτορικό; Δηλαδή κατώτερος τίτλος σπουδών παίρνει πιο πολλά μόρια από τον ανώτερο. Δηλαδή ένα lower στα Αγγλικά πιο μεγάλη βαθμολογία από ένα Sorbonne στα Γαλλικά σαν να λέμε; Να φανταστούμε ότι στο Νομικό Τμήμα το έχουν εγκρίνει αυτό....

 
Διδακτική εμπειρία σε ΚΠΕ
20 Μάιος 2019 11:23

ΜΕΛΟΣ Π.Ο. ΚΠΕ και διδάσκουσα αλλά μη διδάσκουσα
Φυσικά και προσμετράται η διδακτική εμπειρία στα ΚΠΕ!
Το αρ.22 της παρούσης στην παρ. 3α) : παραπέμπει στην περίπτ. αα΄, της περ.β , της παρ.3 , του άρθρου 24 του Ν.4547.
Δηλαδή " άσκηση διδακτικών καθηκόντων σε σχολικές μονάδες". Άσκηση διδακτικών καθηκόντων σε σχολική μονάδα που σύμφωνα με τη περ. η) αρθ. 2 του ίδιου νόμου περιλαμβάνει την άσκηση διδακτικών καθηκόντων σε ΚΕΑ ή ΚΠΕ.

 
υποψηφιος
20 Μάιος 2019 13:08

τα μελη κπε δεν μοριοδοτουντσι για τη θητεια τους οπως στις προηγουμενες προκηρυξεις, για να μπορέσουν να τους συναγωνιστουν οι εκτός. Πριμοδοτουνται αρκετά οι υπευθυνοι δραστηριοτητων που αν εχουν τα απαρσιτητα χρονθα στην εκπαίδευση και ενσ μεταπτυχιακό, θα καταλαβουν αρκετές θέσεις. Αυτη είναι όλη η ιστορία

 
Ανισότητες στην αειφορία;
20 Μάιος 2019 16:51

Δεν θυμάμαι ποτέ στα χρονικά, να έγινε διαχωρισμός της μοριοδότησης των πτυχίων ανάλογα με την ειδικότητά τους (Π.Ε.).
Οι επιστημονικοί κλάδοι ΠΕ και οι σύλλογοί τους συμφωνούν; Μετά ποιός θα έχει σειρά; Οι θεολόγοι, οι γυμναστές, οι ξένων γλωσσών;
Και να σκεφτεί κανείς ότι η ισότητα αποτελεί ΒΑΣΙΚΗ ΑΡΧΗ της αειφόρου εκπαίδευσης!!!! Κακή αρχή για την αειφορία.

 
PE19
20 Μάιος 2019 21:10

Η δική μου ειδικότητα έχει πολλάκις χτυπηθεί από τη μοριοδότηση αποκορύφωμα το 2015 με το +1 για τους ξενόγλωσσους και -0.5 για τους πληροφορικούς δηλαδή σχεδόν όσο ένα μεταπτυχιακό. !!!
Φυσικά και πρέπει να υπάρχει η διαφορά για Α/μια – Β/μια και μόνο το διδασκαλείο που δεν μπορούν να το έχουν Β/μια είναι αρκετό !!!

 
PE04.1
20 Μάιος 2019 21:14

Έχω διδακτορικό στην Κβαντική Φυσική και μεταπτυχιακό στην Περιβαλλοντική Φυσική πόσο παίρνω ? 6 ή 7.5 ? αν είχα μεταπτυχιακό στην ιστορία της τέχνης και διδασκαλείο πόσο θα έπαιρνα ?

 
Δρ. Ντανόπουλος by NASA
20 Μάιος 2019 23:48

Για ΠΕ04.1
ΣΩΣΤΟΣ!!!
Φίλε έχεις διδακτορικό bas class στην κβαντική άρα εκτός συνάφριας δηλ. 3.5 + σούπερ μεταπτυχιακό αφού είναι στην περιβαλλοντο-αειφορο-υγεία δηλ με συνάφεια δηλ άλλα 4 μόρια = 7.5!
Τώρα αν είχες ιστορία τέχνης και διδασκαλείο... θα είχες ήδη γραφείο παρά του Υπουργού. Δεν λέω ποιού Υπουργείου. Όποιου ήθελες.

 
KATHNE
21 Μάιος 2019 23:04

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πώς βάζοντας μαζί "περιβαλλοντική εκπαίδευση", "αγωγή υγείας" και "πολιτισμό στην εκπαίδευση", προκύπτει η "εκπαίδευση για την αειφορία". Ειδικά, όταν έχεις ορίσει σε προηγούμενο νόμο ως αποστολή των ΚΕΑ την ενασχόληση με "θέματα σχετικά με την εκπαίδευση για την αειφορία με έμφαση στο περιβάλλον και στους τομείς που σχετίζονται με την αειφόρο ανάπτυξη, όπως η προαγωγή υγείας και ο πολιτισμός"; Αν μετασχηματίσουμε τον ορισμό αυτό με τα νέα δεδομένα που δημιουργεί η μοριοδότηση και η συνάφεια των τίτλων, εκπαίδευση για την αειφορία σημαίνει " περιβαλλοντική εκπαίδευση, αγωγή υγείας και πολιτισμός στην εκπαίδευση". Επομένως, μη συναφή θέματα είναι η διαχείριση απορριμμάτων, η διδακτική φυσικών επιστημών, η φιλοσοφία της φύσης, κλπ.
Θα ήταν λογικό εάν συμφωνούσαμε ότι σημαντικό δεν είναι το περιεχόμενο αλλά ο "φορμαλισμός" της νέας θεολογίας που είναι τα παιδαγωγικά. Την ίδια στιγμή που κάνουμε λόγο για διεπιστημονικότητα, την ίδια στιγμή θεωρούμε τον εαυτό μας την μόνη συναφή επιστήμη.
Άλλωστε, αρκεί ένα έτος στο Διδασκαλείο μαζί με μια επιμόρφωση 400 ωρών για να έχεις 2,5 μόρια όταν ένα μη συναφές διδακτορικό δίνει 3,5! Δεν μας νοιάζει εάν αυτό είναι αντισυνταγματικό, εφόσον Διδασκαλείο δεν μπορούσαν να έχουν οι εκπαιδευτικοί της Β/θμιας; Δεν μας νοιάζει εάν από τα ΚΕΑ θα απουσιάζουν περιβαλλοντικές και κοινωνικές επιστήμες; Να σπάσουμε την κυριαρχία του θετικιστικού παραδείγματος στην περιβαλλοντική, αλλά να μη πάμε και στο άλλο άκρο! Τότε γιατί ξανά και ξανά κάνουμε λόγο για τους 17 Στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης και μας αρέσουν, μας αρέσουν που βάζουν μαζί τα παραδοσιακά θέματα της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, όπως διαχείριση φυσικών πόρων και απορριμμάτων μαζί με θέματα δικαιωμάτων, ανισοτήτων, κοινωνικής και περιβαλλοντικής δικαιοσύνης;

 
υποψήφιος
22 Μάιος 2019 10:28

Η αειφορια περιλαμβάνει την αγωγη υγειας και τον πολιτισμό. Καλα κανουν και το βάζουν. Μην ασχολούμαστε με βασικά θέματα που προ πολλού εχουν διατυπωθεί και εψουν γινει αποδεκτα. Αλλου είναι το πρόβλημα. Τα κριτήρια που τίθενται στην προκήρυξη συνηγορουν προς την κατεύθυνση αυτή; εν μέρει ναι καθώς ο ακραίος θετικισμος που είναι εν ισχύ στην ΠΕ αποδυναμωνεται. Υπαρψουν βεβσια αλλα προβλήματα στσ κριτήρια. Εχει ασχοληθεί κανεις πχ με τον ταξικό χαρακτήρα των προσόντων; Οποιοι έχουν παράδες εύκολα αποκτούν μεταπτυχιακά και ετήσιες επιμορφωσεις. Είναι άδικο όμως γίνεται πράξη

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ