Placeholder

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ

Π. Καλδής:Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και κομματικές αντιπαραθέσεις

Το Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών, όπως λειτουργεί στις Βόρειες Χώρες, κυρίως, της Ευρώπης δεν έχει καμία σχέση με την Ελληνική ακαδημαϊκή πραγματικότητα και τις προοπτικές της, πόσο μάλλον με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Δημοσίευση: 23/05/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Σε συνέχεια   αντιπαραθέσεων μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ , σχετικά με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, ο νεοεκλεγμένος Πρύτανής του καθηγητής Παναγιώτης Ε. Καλδής, δήλωσε τα εξής:

«Το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής είναι εθνική υπόθεση και δεν προσφέρεται για κομματικές επιδιώξεις. Λειτουργεί με την ίδια φυσιογνωμία και χαρακτηριστικά με τα υπόλοιπα 23 Πανεπιστήμια της χώρας, είναι έντονα διασυνδεμένο με την κοινωνία και σε πολλές επιστημονικές πειθαρχίες αποτελεί πρότυπο επίδοσης (benchmarking), που συνεχώς βελτιώνεται. Σε κάθε περίπτωση, το Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών, όπως λειτουργεί στις Βόρειες Χώρες, κυρίως, της Ευρώπης δεν έχει καμία σχέση με την Ελληνική ακαδημαϊκή πραγματικότητα και τις προοπτικές της, πόσο μάλλον με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής.»  

Σχόλια (23)

 
Gazetta
23 Μάιος 2019 10:06

Μπράβο κ. Πρύτανη.
Θέλω να δω στους δείκτες αξιολόγησης των Ελληνικών πανεπιστημίων σε 4 χρόνια, που θα βρίσκονται το Παν. Δυτ. Αττικής και το Μεσογειακό Παν. με δικούς τους και όχι ως τώρα δανικούς διδακτορικούς φοιτητές.

 
George Pap
23 Μάιος 2019 10:10

κ. Μητσοτάκη, το να ονομάσετε ένα πανεπιστήμιο εφαρμοσμένων επιστημών είναι αυτόματη υποβάθμιση για τα μάτια της ακαδημαικής κοινότητας στο εξωτερικό.

 
Αποφοιτος ΤΕΙ
23 Μάιος 2019 10:17

Κύριε Πρύτανη καταρχάς συγχαρητήρια για την εκλογή σας.
Η Ν.Δ. , βλέποντας ότι υπάρχουν θέματα σε εκκρεμότητα όπως επαγγελματικά δικαιώματα , διαδικασίες αντιστοίχισης παλαιών πτυχιούχων κτλ θα εφαρμόσει το μοντέλο του πανεπιστημίου εφαρμοσμένων επιστημών για να τα λύσει.
Και θα το κάνει .
Μην έχετε καμία αμφιβολία.
Εσείς όμως μπορείτε να αποτρέψετε όλα αυτά λύνοντας άμεσα αυτά τα θέματα.
Και μπορείτε και επιβάλλεται να το κάνετε .
Με άρθρα και δηλώσεις δεν μπορείτε να αποτρέψετε τίποτα παρά μόνο με πράξεις.
Έχοντας στο πλευρό σας και μία μεγάλη οργανωμένη δύναμη 170.000 πτυχιούχων των παλαιών ΤΕΙ κανείς δεν μπορεί να σας αποτρέψει.
Περιμένουμε αντίδρασή σας και σας εύχομαι ξανά συγχαρητήρια και καλή επιτυχία στο δύσκολο έργο σας.
Θα είμαστε μαζί σας.

 
@Αποφοιτος ΤΕΙ
23 Μάιος 2019 10:51

Αν διαβάσετε το σχολιο του «Πτυχιούχος» στο παρεμφερές νήμα περί ομιλιας Μητσοτακη και ΠαΔΑ θα καταλάβαιτε γιατί οι απόφοιτοι χάνουν συνεχώς τη δυναμική τους.. θέλετε μαζί σας τους ΝΥΝ φοιτητές και τα μέλη ΔΕΠ αλλά εύχεστε να γίνει το ΠαΔΑ εφαρμ. Επιστημών ώστε κανεις να μην αποκτήσει τελικά σωστά δικαιώματα και να ταλαιπωρηθούν ακόμα κι άλλες χιλιάδες αποφοίτων.
Μακάρι να επικρατήσει η κοινή λογική έναντι του φθόνου και της κακιας -στους αποφοιτους πρωτιστως, και να καταλάβει ο κάθε κ. Μητσοτάκης ότι θα βγει χαμένος από όλες τις πλευρές αν προβεί σε αυτή την κίνηση πισωγυρίσματος (πράγμα δύσκολο και θεωρητικά και πρακτικα για πόλλους λόγους έτσι κι αλλιώς).
Ένας φοιτητης του ΠαΔΑ (5τους από Σεπτέμβριο προγράμματος σπουδών)

 
Αποφοιτος ΤΕΙ
23 Μάιος 2019 11:43

@@Απόφοιτος ΤΕΙ
Καλέ μου φίλε γιατί τόσο μίσος και φθόνος για τους πτυχιούχους .
Επιτέλους ας σταματήσουμε να μισούμε την κατσίκα του γείτονα και ας ενωθούμε όλοι μαζί για τα κοινά και δίκαια αιτήματά μας που είναι τα επαγγελματικά δικαιώματα.
Και εσύ ΤΕΙ ήσουν μην το ξεχνάς και η πολιτεία πολύ σωστά σου έδωσε διαδικασίες για αποκτήσεις πτυχίο ΠΑΔΑ.
Για τους ήδη πτυχιούχους όμως ακόμα τίποτα .
Η κακία και το μίσος δεν οδηγούν πουθενά .
Φιλικά .

 
Μαρία Βενετίκου
23 Μάιος 2019 14:13

Συγχαρητήρια κ Καλδή για την άμεση απάντησή σας. Το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής δεν χρειάζεται κανένα πισωγύρισμα.

 
Aπόφοιτος ΤΕΙ Πειραιά
23 Μάιος 2019 15:53

Με την αυτονόητη και δίκαιη μετονομασία του ΠΑ.Δ.Α. σε Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών, δικαιώνονται οι χιλιάδες απόφοιτοί του. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης μίλησε στην καρδιά του προβλήματος και στις δικές μας. Χιλιάδες απόφοιτοι των ΤΕΙ Αθήνας και Πειραιά σε ευγμωμονούν... Κε πρύτανη το Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών σε λίγο καιρό από σήμερα, θα προσφέρει μια ζεστή αγκαλιά για όλους μας και όχι για μερικούς ...

 
ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ 2008 ΚΑΤΟΧΟΣ MSC ΠΑΔΑ 2019
23 Μάιος 2019 17:38

@Μαρία Βενετίκου . Αξιότιμη κα. Βενετίκου , αξιότιμε κ. Καλδή , χαίρομαι που βλέπω ζωντανό το ενδιαφέρον σας για το Ίδρυμα απαντώντας μάλιστα και σε σχόλια διαδικτυακού τόπου. Με την ευκαιρία που μου δίνει τούτο το βήμα , ηθέλα να μάθω και εγώ αλλά και χιλιάδες απόφοιτοι σας ,τι σκοπεύετε να πράξετε για εμάς τα μέχρι πρότινος "παιδιά " σας...
Επίσης θα ήθελα να μάθω τι ήταν αυτό που σας σταμάτησε από το να το πράξετε εγκαίρως ,ως οφείλατε, φυσικά πρίν την ψήφιση του 4521/18.
Τα γεγονότα πίσω δεν γυρνούν τα λάθη είναι για τους ανθρώπους αλλά επειδή άνθρωποι είναι και οι απόφοιτοι των συγχωνευμένων ΑΕΙ Τ.Τ Πειραιώς και Αθήνας των 240 ects , των 4 ετών φοίτησης αλήθεια πείτε μας τι πιστεύετε , υστερούμε έναντι των τωρινών Π.Ε φοιτητών σας ;
Με τιμη,

 
Γεώργιος Παπαθανασίου, Καθηγητής Τμ. Φυσικοθεραπείας, ΠΑΔΑ
23 Μάιος 2019 18:32

1. Ο όρος "Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών" αποτελεί μεν μία σωστή λέξη προς λέξη μετάφραση, λανθασμένη όμως εννοιολογική μεταφορά, στην Ελληνική του αγγλόφωνου όρου "University of Applied Sciences".
2. Η χρήση του όρου "Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών" στην Ελληνική γλώσσα δημιουργεί σημαντικά σημειολογικά, επιστημολογικά και ακαδημαϊκά προβλήματα, ιδιαίτερα όταν χρησιμοποιείται για να διακρίνει τα Πανεπιστήμια σε δύο διαβαθμισμένες κατηγορίες Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (...).
3. Άλλωστε, πολύ λίγα Τμήματα Πανεπιστημίων θεραπεύουν γνωστικά αντικείμενα Γενικών Επιστημών (πχ. Μαθηματικά). Τα περισσότερα των Τμημάτων των Πανεπιστημίων θεραπεύουν γνωστικά αντικείμενα Εφαρμοσμένων Επιστημών. Επομένως, με ποια επιστημολογική και ακαδημαϊκή βάση κάποια ΑΕΙ θα ονομάζονται "Πανεπιστήμια" από τη στιγμή που περιλαμβάνουν Τμήματα Εφαρμοσμένων Επιστημών (πχ. Τμήματα Μηχανικών, Γεωπόνων, Νομικών, κλπ) και κάποια άλλα ΑΕΙ "Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών".
4. Σε ότι αφορά στο Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, οι σχετικές επί του θέματος τοποθετήσεις του Υπουργού Παιδείας κ. Γαβρόγλου και του εκλεγέντος Πρύτανη του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής κ. Καλδή είναι, κατά τη γνώμη μου, προς τη σωστή κατεύθυνση και συνάδουν με τις διατυπωμένες κατ' επανάληψη θέσεις της ακαδημαϊκής κοινότητας του ΠΑ.Δ.Α.
4. Η αναδιάταξη του χάρτη της Ανώτατης Εκπαίδευσης στη χώρα μας δεν σχετίζεται την ονοματοδοσία και τους τίτλους των ιδρυμάτων, αλλά με την αναβάθμισή τους σε κάθε επίπεδο, τη συνεχή τους αξιολόγηση, κλπ.

ΥΓ: Από την αρχή της λειτουργίας του esos, όλα τα σχόλια του υποφαινόμενου υπογράφονται με το επώνυμο και την ιδιότητά μου. Για την αποφυγή της σύγχυσης, παρακαλώ θερμά τον κ. George Pap (παρατίθεται σχόλιό του πιο πάνω) να υπογράφει με διαφορετικό τρόπο τα σχόλιά του.

 
Φοιτήτρια Τμ. Βιοιατρ. Επιστ. του ΠΑ.Δ.Α
24 Μάιος 2019 00:05

Το Πανεπιστήμιο της Δυτικής Αττικής στη δύσκολη προσπάθεια που καταβάλει να ορθοποδήσει και να προοδεύσει δεν μπορεί να βρίσκεται συνεχώς αντιμέτωπο με δυνάμεις που επιδιώκουν την υποβάθμισή του και πόσο μάλλον να γίνεται έρμαιο των πολιτικών αντιπαραθέσεων της χώρας. Το Πανεπιστήμιο αυτό της Δυτικής Αττικής που όπως όλοι γνωρίζουμε προήλθε από τη συγχώνευση του ΤΕΙ Αθήνας και του ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ παρά τις πολλές δυσκολίες που έχει ήδη ξεπεράσει αλλά και αυτές που έρχονται και καλείται να αντιμετωπίσει στέκεται επάξια στο ύψος του και δεν μπορεί κανένας να το κλονίσει. Θα ήθελα να πω σε όποιο νομίζει ότι μπορεί να υπονομεύσει το ίδρυμα πως κοιμάται οικτρά καθώς κανένας εκ των φοιτητών/τριών όπως και κανένα μέλος του διδακτικού ή διοικητικού προσωπικού δε θα το επιτρέψει. Εδώ θα ήθελα να συγχαρώ και εγώ με τη σειρά μου το νέο Πρύτανη για την άμεση απάντηση του.
Σας ευχαριστώ!
Υ.Γ. Αντί να προσπαθούμε να καταστρέφουμε ότι καλό γίνεται ας βοηθήσουμε όλοι να πάμε ακόμη πιο ψηλά!!!

 
Φοιτητής ΠΑΔΑ
24 Μάιος 2019 00:50

Κυρίε πρύτανη,έχετε απόλυτο δίκιο,το ΠΑΔΑ δεν πρέπει και δεν γίνεται να γίνει Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών.Ο κ.Μητσοτάκης θέλει να υποβαθμίσει το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής και να το κάνει ένα Πανεπιστήμιο δεύτερης κατηγορίας που να μην είναι ισότιμο με τα άλλα Πανεπιστήμια όπως π.χ το ΕΚΠΑ.Επίσης πιστεύω ότι δεν υπάρχουν εφαρμοσμένες και μη εφαρμοσμένες επιστήμες.

 
Φοιτητής παδα2
24 Μάιος 2019 08:10

Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών άμεσα. Σύντομα ξημερώνει για φοιτούντες στο Παδα και αποφοίτους που προέρχονται από Τει Αθήνας και Πειραιά, μια νέα ηλιόλουστη μέρα !!!

 
ΠΜ ΠΑΔΑ
24 Μάιος 2019 09:17

Και κατι αλλο. Το πενταετες προγραμμα κατατεθηκε και θα εχει 57 μαθηματα. Δεν γεφυρωνεις τα 39 με τα 57 χωρις κατατακτηριες. Οποτε δεχτειτε το και μην ψηφισετε Μητσοτάκη για να μας υποβαθμισει. Μας συμφερει ΟΛΟΥΣ να παραμεινουμε Πανεπιστημιο. ΟΛΟΥΣ.

 
Apostolos
24 Μάιος 2019 09:27

Συμφωνώ με τον Κυριάκο. Περιοχές σαν το Περιστέρι και το Αιγάλεω δεν μπορούν να συντηρήσουν Πανεπιστήμια. Ο κόσμος εκεί θέλει δουλειά για να ζήσει, θέλει να μάθει μια τέχνη (υδραυλικός, μηχανικός αυτοκινήτων, ηλεκτρολόγος, οικοδόμος κλπ) και δεν έχει την πολυτέλεια για πολλά έτη σπουδών που πλεον απαιτούνται (πτυχίο+μεταπτυχιακό+διδακτορικό) σε μια θεωρητική επιστήμη. Και τα 4 έτη σπουδών πολλά είναι. Πρέπει ν ξαναφτιάξουμε τα ΤΕΙ των 3 ετών.
Να μην αισθάνονται και αδικημένοι και όσοι τέλειωσαν στα ίδια τα ιδρύματα και πήραν πτυχίο ΤΕΙ και τώρα ζητάνε ισοτίμηση.
Η χώρα έχει ανάγκη από "μάστορες" και ο φτωχός κόσμος έχει ανάγκη από μεροκάματο. Αφήστε τις επιστήμες σε αυτούς που μπορούν να επενδύσουν σε αυτές. Οι φτωχοί έχουν άλλες άμεσες ανάγκες.

 
Ρεαλισμός χρειάζεται
24 Μάιος 2019 12:54

Έτσι κι αλλιώς σήμερα το ΠΑΔΑ δεν μπορεί να χαρακτηριστεί "κανονικό" πανεπιστήμιο, μιας και αφενός δεν θεραπεύει τις επιστήμες στο σύνολό τους και αφετέρου έχει αποκλειστικότητα στις τεχνικές σπουδές, χωρίς τμήματα θεωρητικού υποβάθρου και εμβάθυνσης. Η καλύτερη λύση για φοιτητές-αποφοίτους, και με αναφορά ιδίως στα επαγγελματικά δικαιώματα, είναι να γίνει το πρώτο πανεπιστήμιο εφαρμοσμένων επιστημών στη χώρα. Καλύτερα να γίνει πρωτοπόρο στον τομέα του, παρά να γίνει "παρακολούθημα" των άλλων πανεπιστημίων, όπως πάει να γίνει τώρα.

 
ΑΠ
24 Μάιος 2019 17:56

@ρεαλισμος χρειάζεται
Τα πανεπιστήμια εφαρμοσμένων επιστημών δεν δίνουν κανονικό πτυχιο αλλά επαγγελματικό πτυχιο με περιορισμούς και χωρίς εξέλιξη. Για ποιο λόγο να έχουμε πανεπιστήμιο εφαρμοσμένων επιστημών στη χώρα μας λοιπόν ;

 
Ναι για Εφ. Επιστημών
25 Μάιος 2019 03:00

Απέτυχε να κάνει 5ετή και να εξασφαλίσει επαγγελματικά δικαιώματα. Να γίνει Εφαρμοσμένων Επιστημών, ώστε να αποκτήσει κάποια βασικά δικαιώματα για τους αποφοίτους του και αναγνώριση στην αγορά εργασίας.

 
Αποκλίνοντα
25 Μάιος 2019 07:48

Η καλύτερη λύση για φοιτητές και αποφοίτους είναι το Εφαρμοσμένων Επιστημών. Αν μιλάμε για δικαιώματα, απασχόληση και σύνδεση με την αγορά εργασίας. Στους καθηγητές μπορεί να μην αρέσει ίσως. Τα συμφέροντα των φοιτητών και αποφοίτων όμως είναι στο Εφαρμοσμένων Επιστημών. Οι απόφοιτοί τους στη Γερμανία είναι περιζήτητοι με άριστες απολαβές. Κι εδώ όλες οι μεγάλες εταιρείες τέτοιους αποφοίτους θέλουν.

 
Πολίτης
25 Μάιος 2019 13:12

Με την πανεπιστημιοποίηση όλων των ΤΕΙ στην ουσία καταργήθηκαν εκτός από τα ΤΕΙ και τα πανεπιστήμια. Για φανταστείτε Πολυτεχνική Σχολή στην Κοζάνη στην Σάμο ή στην Ορεστιάδα τι βάση θα έχει ?
Θα έπρεπε να :
Γίνει Αξιολόγηση (καλά το ξέρω ότι η λέξη προκαλεί αλλεργία στους κυβερνόντες) Ζήτησης, Δομών και προσωπικού.
Περιορισμός των Πανεπιστήμιων σε ένα αριθμό <15
Επαναδημιουργία των απαραίτητων τμημάτων και μόνο
Τοποθέτηση (ειδικά) του προσωπικού των ΤΕΙ σε προσωποπαγείς θέσεις με το μισθό του ενιαίου μισθολογίου διατηρώντας ως προσωπική διαφορά τον τωρινό τους μισθό με δυνατότητα αν το γνωστικό τους αντικείμενο μπορούσε να ενταχθεί στο τμήμα να προκηρυχθεί θέση στην ανάλογη βαθμίδα.
Δημιουργία 2ετών σπουδών επιπέδου 5 ή 3ετων επιπέδου 6 με καθαρά εφαρμοσμένο προσανατολισμό.
Αλλά μετά ξυπνήσαμε !!!! και συνεχίζουμε να πληρώνουμε !!!!

 
Solwn
25 Μάιος 2019 15:40

@Αποκλινοντα

Μάλλον έχεις κατέβει από αλλο πλανήτη εσύ.
Αρχικά να ξεκινήσω απ'το Τέλος του κειμένου σου, "άριστες απολαβές" κλπ. Οι απόφοιτοι των Πανεπ.εφ.επ. Όχι απλά δεν αντιμετωπίζονται σαν απόφοιτοι Πανεπιστημίου αλλά είναι αρκετά κακοπληρωμενοι καθώς τα "Πανεπιστήμια" τέτοιου τύπου δίνουν πτυχία "επαγγελματικής" κατάρτισης βαφιτσμένα με πανεπιστημιακή ταμπέλα. Δεν υφίσταται "εφαρμοσμένη" και " "ανεφαρμοστη" Επιστήμη καθώς στην εποχή μας σχεδόν όλες οι επιστήμες είναι τεχνολογικού χαρακτήρα (αν το δέχεσαι εσύ εφσρμοσμενου κράτησε το, αλλά Πανεπιστήμια είναι παντού!) Όπως τα πολυτεχνεία, η ιατρική, η λογοθεραπεια, η γεωπονια, η στατιστική, και άπειρες άλλες επιστήμες.
Τα ΤΕΙ (τα περισσότερα) είχαν Πολύ καλές έως άριστες αξιολογήσεις και κατατάχθηκαν από πολλούς μέχρι και τον ίδιον τον υπουργό ως De facto πανεπιστημιακά (αρκετά τμήματα)) Κάτι το οποίο χαρακτηρίζει το επίπεδο σπουδών πανεπιστημιακής εκπαίδευσης και που χαρακτηρίζει και τους αποφοίτους Επίσης. Έπρεπε να γίνει αυτή η αλλαγή.

 
Ναι για ΕΦ. Επιστημων
26 Μάιος 2019 10:09

Που είδες ότι απέτυχε να κάνει τα πενταετή;;
Τα προγράμματα τώρα κατατέθηκαν και ο Υπουργός ζήτησε να ορισθουν οι επιτροπές για τις αντιστοιχίες!
Το Σεπτέμβριο ξεκινάνε να νέα προγράμματα σπουδών και εσυ λες πραγματικά ότι ονειρεύεσαι.. κριμα.
ΥΓ προφανως είσαι αποφοιτος που εύχεσαι όλοι οι επόμενοι απόφοιτοι να έχουν την ίδια πορεία με εσένα, εύγε..

 
@Ναι για Εφ. Επιστημών , @Αποκλίνοντα
26 Μάιος 2019 11:55

Λίγα λόγια σχετικά με τις τοποθετήσεις σας (με πληροφόρηση εκ των έσω):

Πραγματικά λέτε ότι ονειρεύεστε και όχι ότι ισχύει...
Τα 5ετή έχουν σταλεί στο Υπουργείο και ξεκινάνε από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο! Η απονομή Διπλώματος (ενιαίος Μεταπτυχιακός τίτλος είναι πλέον γεγονος είτε σας αρέσει είτε όχι..).
Οι επιτροπές για τις αντιστοιχίσεις ορίζονται καθώς έχει ήδη ζητήσει ο Υπουργός από το ΤΕΕ να ορίσει τα αντίστοιχα μέλη..
Προς τι όλη αυτή η παραπληροφόρηση αραγε?
Που είδατε ότι "απέτυχε να κάνει τα 5ετη"?

Είναι θλιβερό να προσπαθείτε ως απόφοιτοι των ιδρυμάτων μέσω παραπληροφόρησης και λασπολογίας να μειώσετε το νέο πανεπιστήμιο και να επιζητάτε την μετατροπή του σε 2ης κατηγορίας (Εφ. επιστημών) απλά και μόνο για να πάρετε μια άχρηστη "ισοτίμηση" καταδικάζοντας όλους του νέους συναδέλφους σας να μείνουν χωρίς τα επ. δικαιώματα που δικαιούνται.
Και σε ανώτερα..

 
Ας είμαστε σοβαροί...
27 Μάιος 2019 09:43

Τα Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένων Επιστημών είναι ιδρύματα χαμηλής αξίας και αναγνώρισης. Δηλαδή υποβάθμιση σε κάτι χειρότερο από ΤΕΙ. Αυτό θέλετε; Αυτό θεωρείτε καλύτερη λύση;

Ποια θα είναι τα βασικά δικαιώματα για τους αποφοίτους ενός τέτοιου Ιδρύματος; Μάλλον τα αντίστοιχα του εργοδηγού....

Ποια η αναγνώριση στην αγορά εργασίας όταν τα περισσότερα ΤΕΙ έχουν γίνει κανονικά Πανεπιστήμια; Μήπως αυτά τα Ιδρύματα θα ανταγωνίζονται τα ΙΕΚ τελικώς;

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean