Placeholder

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

ΕΜΕ: Μακριά από τη σχολική πραγματικότητα των ΕΠΑΛ τα θέματα των Μαθηματικών (Άλγεβρα)

Δημοσίευση: 10/06/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS
  • Τα θέματα χαρακτηρίζονται δυσκολότερα από τα αντίστοιχα περσινά. Επισημαίνουμε ότι πέρυσι το ποσοστό των μαθητών που ήταν κάτω από τη βάση ήταν 84%!
  • Το ύφος και η δυσκολία των θεμάτων απέχει πάρα πολύ από τη σχολική πραγματικότητα των ΕΠΑΛ.

Τα παραπάνω τονίζει η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία σχολιάζοντας τα θέματα των Μαθηματικών  (Άλγεβρα), που διαγωνίστηκαν, στις Πανελλαδικές προχθές, Σάββατο, οι  υποψήφιοι των ΕΠΑΛ.

Σχόλια (4)

 
Κωνσταντίνος
10 Ιουν 2019 18:12

Τι θέματα πρέπει να μπούν ώστε να συμβαδίζουν με την σχολική πραγματικότητα των ΕΠΑΛ ?

Μήπως να βάλουμε και στίς σχολές διαφορετικά θέματα εξετάσεων εξαμήνου για μαθητές που προέρχονται από ΕΠΑΛ ;

 
Κωστας
10 Ιουν 2019 18:47

Εγώ λέω να παίρνουν και πτυχίο με λιγότερα μαθήματα. Π.χ. να έχουν απαλλαγή από όλα τα μαθηματικά και τις φυσικές

 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΕΠΑΛ- ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
10 Ιουν 2019 21:13

Πανεπιστήμια δε θέλουν;

 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ-ΕΠΑΛ
10 Ιουν 2019 21:18

Τα θέματα ήταν πιο δύσκολα από πέρυσι αλλά πλέον έχει ανέβει και το επίπεδο των μαθητών και στην τελική ,όποιος θέλει να μπει στο πανεπιστήμιο πρέπει να έχει και τις ανάλογες γνώσεις...Τα ΕΠΑΛ πλέον θα αναβαθμίζονται είτε το θέλουν κάποιοι είτε όχι...

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean