Placeholder

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ

Γ. Καραγιάννης: Οι λύσεις στα θέματα των Μαθηματικών

Δημοσίευση: 10/06/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Δείτε  τα σημερινά θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων στα Μαθηματικά Ομάδων Προσανατολισμού θετικών Σπουδών και Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής (10-06-2019) των Ημερησίων Γενικών Λυκείων καθώς και τις λύσεις τους .

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ HMEΡΗΣΙΩΝ ΓΕΛ 2019

ΛΥΣΕΙΣ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΗΜΕΡΗΣΙΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ

Καραγιάννης Ιωάννης Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου Μαθηματικών Ν. Δωδεκανήσου, 2ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Ν. Αιγαίου

Σχόλια (8)

 
ΗΛΙΑΣ ΞΑΝΘΟΣ
10 Ιουν 2019 21:47

Ευχαριστούμε Σύμβουλε δώσε και καμιά οδηγία για τη βαθμολόγηση!

 
Στέλιος Καραγιάννης,Δρ.Παν.Ιωαννίνων και Παν.Γρανάδας,ΣΕΕ
10 Ιουν 2019 22:36

Όλα αυτά από τη μέση και κάτω έχουν σχέση με το επίπεδο και των καλύτερων δημοσίων λυκείων μας?Δε νομίζω..ϊσως με το επίπεδο κάποιων φροντιστηρίων..Αν ο εκλεκτός συνονόματός μου ίδρωσε -το πιστεύω ,από τα λίγα μαθηματικά που ακόμα ξέρω-για να λύσει αυτά τα θέματα,τότε τί να πούμε για τα καλύτερα μυαλά των λυκείων μας...Και πολλά και δύσκολα..λοιπόν..για μια μαθηματική γνώση ,στείρα κατά την άποψή μου, που δεν έχει καμιά σχέση με την πραγματικότητα της ζωής.Όταν δοκιμάζονται οι άριστοι των αρίστων,τί να πουν οι υπόλοιποι...Ακόμα και στα ΕΠΑΛ έγινε η ατσαλιά..Κάποιοι πολεμούν την αριστεία και την ψάχνουν αγωνιωδώς στα είκοσι άτομα που έλυσαν αυτά τα θέματα..!"Κάπου ανάμεσα Τρίτη και Τετάρτη πρέπει να παράπεσε η αληθινή μας μέρα"(Ελύτης) ..και στα μαθηματικά..

 
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
10 Ιουν 2019 23:52

Κύριε Στέλιο Καραγιάννη δεν βλέπω να σχολιάζετε και να αντιπαραθέτετε κανένα επιχείρημα επί των σχολίων μου ανά θέμα, ερώτημα και υποερώτημα. Αντί αυτού παραθέτετε φιλοσοφικούς σχολιασμούς που μπορούν να συζητηθούν σε άλλο πλαίσιο και για τους οποίους και εγώ έχω τους προβληματισμούς μου (Συμφωνώ αντιθετοαντίστροφα και με τον Ελύτη). Όσο για την καθημερινότητα των σχολείων μας τυγχάνει να την γνωρίζω αρκετά καλά.Τέλος κάνει πολύ ζέστη στη Ρόδο και ίδρωσα!. Μπορείτε πάντως να παρακολουθείτε την δουλειά μας στα σχολεία της Δωδεκανήσου και πιθανό αυτό να σας βοηθήσει να δείτε καλύτερα τα αξιόλογα μυαλά μαθητών που διαθέτουν τα σχολεία μας. Με συναδελφικούς χειρισμούς!

 
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΤΑΣΙΝΟΥ
10 Ιουν 2019 23:58

ΠΟΣΟ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΣ Ο ΣΤΙΧΟΣ ΤΟΥ ΕΛΥΤΗ!!! ''ΠΑΡΑΠΕΣΕ'' Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΜΑΣ ΜΕΡΑ!!!!!!

 
pacifist anarchist
11 Ιουν 2019 09:51

Τα ΔΡ μετράνε όταν έχεις υψηλό h-index, αλλιώς είναι φιλοσοφικές σαπουνόφουσκες. Υψηλό h-index σημαίνει ότι έξω από την Ελλάδα κάποιοι αναγνωρίζουν το έργο σου. Οστις δε υψώσει εαυτόν ταπεινωθήσεται, και όστις ταπεινώσει εαυτόν υψωθήσεται.

 
bob mastoras
11 Ιουν 2019 10:58

Έχετε εκπονήσει διδακτορικό; Μιλάτε έχοντας πείρα; Μας αναφέρετε το καινούργιο κοσκινάκι το «h-index». Το ξέρετε ότι η έννοια ορίστηκε το 2005; Πριν υπήρχαν δηλαδή μόνο «φιλοσοφικές σαπουνόφουσκες»; Και πότε ο δείκτης αυτός είναι ψηλός;

Καμιά φορά προσπαθούμε να κοντύνουμε τον άλλο για να μιλάμε σαν ίσος προς ίσο. Στο συγκεκριμένο θέμα δεν ξέρω ποιος έχει δίκιο. Προσπαθήστε να πείσετε με επιχειρήματα.

 
ένας απλός εκπαιδευτικός
11 Ιουν 2019 14:36

Συμφωνώ απολύτως με τα σχόλια του κ. Ιωάννη Καραγιάννη.
Εξαίρετος ως Μαθηματικός, Συνάδελφος και -κυρίως- ως Δάσκαλος.

 
ΜΙΚΗΣ
11 Ιουν 2019 15:32

Έχετε μπερδέψει το χώρο συζήτησης.Λύσεις στα Μαθηματικά έδωσε ο Σύμβουλος.Τις φιλοσοφικές σας αναζητήσεις βρείτε άλλον χώρο. Δεν είναι όλα για όλους και να λέμε ότι θέλουμε.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean