Placeholder

ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ

“Μπλοκάρει” το “myschool”

Δημοσίευση: 13/06/2019
Υπουργείο παιδείας
Alt Text: 
Υπουργείο παιδείας
Title Text: 
Υπουργείο παιδείας
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Aγανάκτηση αισθάνονται πολλοί Διευθυντές Σχολείων, καθώς αυτές της ημέρες το “myschool” σχεδόν έχει μπλοκάρει, λόγω του γεγονότος ότι όλα τα σχολεία της χώρας, με το κλείσιμο της σχολικής χρονιάς,  προσπαθούν να εισάγουν στοιχεία.

Το πρόβλημα αυτό έχει ως αποτέλεσμα να υπάρχουν σχολεία που δυσκολεύονται να εισάγουν της βαθμολογίες των μαθητών και στη συνέχεια να εκδώσουν τα αποτελέσματα.

 

Ετικέτες: 
myschool

Σχόλια (10)

 
κλ
13 Ιουν 2019 13:57

οχι απλα δυσκολεύονται αλλα δεν μπορούν καθολου!!! αγανάκτηση και από τους καθηγητές και από τους γονείς! το ιδιο δεν λειτουργεί και το e-eggrafes!! τέτοια κατάσταση δεν έχει ξαναυπάρξει! διοικητική μεταρρύθμιση και ηλεκτρονική διακυβέρνηση σου λέει μετά... παιδιά με ψίχουλα και μπαλώματα δε γίνονται αυτά!

 
gavriliszotos
13 Ιουν 2019 16:16

Κυριολεκτικά "σέρνεται".

 
Πλατάρος Γιάννης
13 Ιουν 2019 16:34

Έχω να καταθέσω κάποιους προβληματισμούς:
Τώρα που ηρέμησα και γω με αυτά τα κολλήματα έχω να θέσω κάποια επιστημονικά ερωτήματα σε όποιον τα γνωρίζει:
Όταν φτιάχνεται ένα σύστημα έχουμε έναν προϋπολογισμό της επισκεψιμότητας. Υπάρχουν μαθηματικά στατιστικά μοντέλα, που υπολογίζουν την επισκεψιμότητα, τα λένε δε με κάτι μυθικά ονόματα (κατανομή Πουασσόν κτλ) Αν μπουν εκτάκτως παραπάνω το σύστημα «πέφτει» Λογικό είναι να πέφτει η ιστοσελίδα του ΟΑΕΔ όταν έχει σχεδιαστεί για ανεργία το πολύ 10% και τώρα έχουμε 20+% ΛΟΓΙΚΟ.
Το Myschool δεν υπόκειται σε τέτοια μοντέλα, διότι ναι μεν στις καθημερινές έχουμε μια «καθημερινή κοινή τυχαία χρήση», αλλά σε συγκεκριμένες ημερομηνίες μπαίνει μέσα, συνέχεια, ΟΛΟΣ Ο ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ, υποχρεωτικά.
Ρωτώ:
1) Έχει υπάρξει ποτέ τέτοια μελέτη; (Απαντάω μόνος μου: Παραδόξως ίσως ναι, διότι παλιά δεν ....κολλούσε, όσο κολλάει τελευταία)
2) Παίζουν ρόλο και ΠΟΣΟ α) οι σέρβερς β) Ο ΟΤΕ γ) Οι νέες Υπηρεσίες που έχουν μπει.
3) Η αναβάθμιση σε ταχύτητες εκ μέρους του ΟΤΕ είναι συνεχής. Η γειτνίαση με τον ΟΤΕ φαντάζομαι ίδια, η ζήτηση Υπηρεσιών είναι μόνο για έκδοση αποτελεσμάτων και εισαγωγή βαθμολογιών. Τι -άρα έχει γίνει τα ΛΙΓΑ τελευταία χρόνια;
4) Πόσο ακριβή είναι μια αναβάθμιση του Συστήματος; Με 500€ παίρνω τον πιο σφαιράτο επιτραπέζιο Η/Υ της αγοράς ως διαμοιραστή . Με 100 χιλιάρικα αγοράζω 100 τέτοια μυθικά μηχανήματα. Μου ξεφεύγει κάτι; Χρειάζονται σύνδεση μεταξύ τους; Χρειάζονται και με τον ΟΤΕ και εκεί έχουμε πιθανόν ένα όριο στην ροή -παροχή-κυκλοφορία που όσους σέρβερς και να βάλλεις δεν κάνεις τίποτα; Είναι δυνατόν να ομιλούμε για 100 χιλιάρικα σε προϋπολογισμό Υπουργείου; Μήπως χρειάζονται και άλλα τόσα να συνδεθούν όχι με χάλκινα καλώδια αλλά με οπτικές ίνες; Όλες αυτές οι αναβαθμίσεις που κάνουν οι εταιρίες κινητής και ο ΟΤΕ δεν ακουμπάνε θετικά το MySchool; Έχουν καεί και δεν έχουν επισκευαστεί κάποιοι σέρβερ; Δεν διατίθεται καμία πίστωση στο Myschool ;
Θα ήμουν υπόχρεος αν ένας γνώστης του συστήματος μας εξηγούσε το πώς και το γιατί του προβλήματος που είναι εξαιρετικά ενοχλητικό και εκνευριστικό.
Σήμερα είπα 4 φορές «Φύγετε και περάστε αν μπορείτε μετά το μεσημέρι και ίσως έχει ξεκολλήσει και θα σας τα έχω ετοιμάσει ή ελάτε αύριο, όπου μετά τις 2, θα ξεκολλήσει κτλ κτλ ...»
Εν τω μεταξύ, κανείς δεν αρθρώνει μια τυπική συγγνώμη. Τηρούν «αιδήμονα σιωπή» και ακολουθούν το «κρείττον το σιγάν του λαλείν .» Βεβαίως ο Θαλής είχε πει ότι «σιγή κόσμον τη γυναικί φέρει» (είναι στολίδι για την γυναίκα η μουγγαμάρα ) Αλλά τότε, το 600 π.Χ. δεν εκπαιδεύετο το ωραίο φύλο και όταν ο αγράμματος -έστω και καλλονή- ανοίγει το στόμα του όλοι σπεύδουν να κρυφτούν ) Οι λαλίστατοι πολιτικοί που κρύβονται; Πριν 3 χρόνια ο κ. Βερναδάκης εδώ κατήγγειλε ότι το Σύστημα το έχει φτιάξει ιδιώτης και το Υπουργείο δεν έχει ευελιξία διαχείρισης του Συστήματος
Ιδιώτης ξεϊδιώτης, κράτος, τα χρήματα αναβάθμισης ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ.
Τι γίνεται λοιπόν;

 
Δον Κιχώτης
13 Ιουν 2019 18:28

Ο Γιάννης Πλατάρος σήμερα - κατά δήλωσή του - έδιωχνε αναγκαστικά γονείς κι εγώ άκουγα τους «κοσμητικούς επιθετικούς προσδιορισμούς» που έβγαιναν απ' το γραφείο... Χθες δε, που είχα διοικητική υπηρεσία, χτύπησε το τηλέφωνο - ήταν ο διευθυντής ενός κοντινού σχολείου - σήκωσα το ακουστικό και πριν προλάβω να μιλήσω, τρία παρόμοια κοσμητικά με στόλισαν!... Έτσι ένιωσα στην αρχή αλλά γρήγορα τον αναγνώρισα και τον ρώτησα...Ήταν έξω φρενών και καλούσε για να μάθει αν έχουμε κι εμείς τα ίδια προβλήματα...
Το σύστημα είναι συχνά προβληματικό και εγκλωβίζει τους Διευθυντές αρκετές ώρες. Χρειάζεται να θυμίσω πως έχουν και παιδαγωγικό και διδακτικό ρόλο στο σχολείο;

 
Πληροφορικός
13 Ιουν 2019 18:51

Κάποια πρακτικά πράγματα που ίσως δεν είναι φανερά στον απλό χρήστη:
Το μεγάλο λάθος στο myschool είναι ότι σχεδιάστηκε ως web εφαρμογή ενώ δεν είναι απαραίτητο. Τα σχολεία θα μπορούσαν να κάνουν όλες τις ενέργειες τοπικά στους υπολογιστές τους και περιοδικά να τις συγχρονίζουν με το υπουργείο. Ένα τέτοιο σύστημα είχε προταθεί πριν το myschool (με όνομα eschool) αλλά για κάποιο λόγο εγκαταλείφθηκε.
Αλλά και ως υλοποίηση κάποια πράγματα μου φαίνονται λάθος. Πχ. όταν πας να κάνεις καταχώρηση βαθμολογίας επιλέγεις τμήμα, το σύστημα επικοινωνεί με τη βάση για να φέρει τα μαθήματα, μετά ξαναεπικοινωνεί με τη βάση για τις βαθμολογικές περιόδους κτλ. Όλα αυτά θα μπορούσαν να φορτώνονται με την αρχική κλήση της σελίδας και η σελίδα να τα διατηρεί σε τοπικές δομές δεδομένων. Το ίδιο γίνεται και σε άλλες οθόνες.
Κατά τη γνώμη μου το πρόβλημα είναι στο πώς χρησιμοποιείται η βάση δεδομένων και όχι στη δικτυακή υποδομή.

 
Givul
13 Ιουν 2019 20:02

Δυστυχώς, πέρα από τα θέματα τεχνικής υποστήριξης, όλα εναπόκεινται σε υπέρμετρη προσπάθεια σε όλους τους τομείς και σε ώρες εκτός εργασίας από φιλότιμους συναδέλφους με αυξημένες αντοχές και επικοινωνιακά χαρίσματα. Να δοθεί οπωσδήποτε παράταση 2-3 ημερών για να αρθούν τα εμπόδια.
Σε κάθε περίπτωση δεν πρέπει να συνδεθεί το γεγονός με τις εκλογές, επιτέλους ας δουλέψει το κράτος ανεξάρτητα από κόμματα και επιρροές!!!

 
Βασίλης Γ.
13 Ιουν 2019 20:39

πωπω φαντάζεσαι να λειτουργούσαν για όλους και να είχαν πρόσβαση όλοι?

 
ΑΝΔΡΕΑΣ ΔΙΒΡΑΜΗΣ
13 Ιουν 2019 21:29

ΝΑ ΓΙΝΕΙ 2ΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ Η 3ΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΣΕΡΒΕΡ. ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΜΕΣΩΣ.
ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ, ΕΛΕΟΣ

 
νικος
13 Ιουν 2019 22:04

@πλαταρος. Εχετε δικιο για την αγανακτηση αλλα οι τεχνικοι οροι που παραθετετε σαν πηγη του προβληματος ουδεμια σχεση εχουν με την πραγματικοτητα. Τι ειδικοτητα εχετε? Εαν δεν ξερετε αρκεστητε στο οτι πρεπει να δαπανηθει ενα ποσο και αφηστε τις τεχνικες λεπτομέρειες σε αυτους που ξερουν.

 
Γιώργος
14 Ιουν 2019 00:19

Δεν μπλοκάρει, ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ. Άπειρες χαμένες ώρες μπροστά στην οθόνη, χωρίς αποτέλεσμα. Αντί να βελτιωθεί η κατάσταση, φέτος είναι ΠΟΛΥ χειρότερα από πέρυσι.
Το θέμα είναι ποιοι ευθύνονται για αυτή την κατάσταση και αν θα απομακρυνθούν από τη θέση τους. Αμφιβάλλω βέβαια, αφού στην Ελλάδα ζούμε και κανείς δεν ευθύνεται για τίποτα. Εξάλλου εκεί στο Υπουργείο πολύ που νοιάζονται για το αν λιώνουμε εμείς στα σχολεία.

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean