Placeholder

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΑΠΟΨΗ

Εκτίμηση βάσεων: Αδικία για τους μαθητές...

Δημοσίευση: 14/06/2019
ΡΕΠΟΡΤΑΖ ESOS

Δημήτρης Κυριακός
Πρόεδρος Ένωσης Πληροφορικών Ελλάδος (ΕΠΕ)

Μεγάλη αδικία για τους μαθητές της Θετικής κατεύθυνσης που επιθυμούν κοινές σχολές με τους σπουδαστές της κατεύθυνσης Οικονομίας Πληροφορικής.

Με δυσκολότερα θέματα θα υπάρχουν χαμηλότερες βάσεις για ίδιες σχολές ...

Για μια ακόμη φορά μιλάμε για ασχέτους ή ακόμη χειρότερα   και για λάθος επιλογή μαθημάτων εξέτασης ...

 

Σχόλια (26)

 
Μουρικης
14 Ιουν 2019 15:28

"Με δυσκολότερα θέματα θα υπάρχουν χαμηλότερες βάσεις για ίδιες σχολές ..."
Τι θέλει να πει ο ποιητής???
Οι βάσεις είναι ΚΟΙΝΕΣ
Οι περισσότερες κοινές σχολές (εξαιρώντας αυτές που είναι κοινές σε όλα τα ΕΠ) είναι σχολές Πληροφορικής. Που ακριβώς βρίσκεται η "αδικία" ???
Κάθε μαθητής σταθμίζει τα δεδομένα και κάνει τις επιλογές του.
Αν ενδιαφέρεται για σχολές πληροφορικής δεν είναι παράλογο να πηγαίνει μέσω της ΟΠ "Οικονομίας & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ"

Το παράλογο είναι γιατί σχολές όπως Μηχανικών Η/Υ ΔΕΝ ανήκουν στο 4ο ΕΠ, (2 μαθήματα όπως Φυσική Ι και ΙΙ δεν κάνουν τη διαφορά..)
Επίσης από του χρόνου οι μαθητές από το 2ο ΕΠ θα έχουν διδαχθεί Προγραμματισμό 1 ΩΡΑ ΜΟΝΟ(στη Β Λυκείου...) και καμία ώρα στη Γ Λυκείου

 
Apostolos
14 Ιουν 2019 15:52

Η Χημεία δεν είναι καθόλου απαραίτητη για τις σχολές Πληροφορικής (όπως βέβαια και η Έκθεση). Η Φυσική είναι απαραίτητη για σχολές με ηλεκτρολογία και τηλεπικοινωνίες.
Καλό είναι οι υποψήφιοι να έχουν ξεκαθαρίσει τι θέλουν.Για παράδειγμα άλλο πράγμα είναι η Πληροφορική του ΟΠΑ και άλλο το Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του ΕΚΠΑ και φυσικά άλλο πράγμα το ΗΜΜΥ του ΕΜΠ.
Πρέπει να ενημερωθούν καλύτερα οι υποψήφιοι για τις σχολές, το αντικείμενο τους και τις προοπτικές τους.

 
Νίκος Θεοφανούδης
14 Ιουν 2019 16:04

Κάνει λόγω ο Πρόεδρος της ΕΠΕ για " λάθος επιλογή μαθημάτων εξέτασης ..." Εννοείται δηλαδή οτι δεν θα έπρεπε οι μαθητές της θετικής να εξετάζονται στην Χημεία και οι μαθητές των οικονομικών το ΑΟΘ για την εισαγωγή στα τμήματα πληροφορικής των πανεπιστημίων( και των πρώην ΤΕΙ) και των πολυτεχνείων, κάτι στο οποίο συμφωνώ απόλυτα. Αλλά τι κάνει η ΕΠΕ γι' αυτό κύριε πρόεδρε; Έχετε προτάσεις και αν ναι ποιές είναι αυτές; Τις έχετε στείλει στον Υπουργό; Έχετε συζητήσει και με τις άλλες ενώσεις (Ελληνική Μαθηματική Εταιρία, Ένωση Ελλήνων Φυσικών , Χημικούς κλπ) αν θεωρούν οτι πρέπει η πληροφορική να εξετάζεται για την εισαγωγή και για άλλα τμήματα όπως το μαθηματικό, το φυσικό, το χημικο κλπ. Περιμένω προτάσεις

Θ.Ν., Φοιτητής Τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής ΔΙΠΑΕ( πρώην ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης )

 
Κωνσταντίνος
14 Ιουν 2019 16:16

Πόσο καιρό είστε στην Ελλάδα κ. Κυριακέ ;
Τα ελληνικά σας ........

 
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ
14 Ιουν 2019 16:22

Καλά εσύ ως πρόεδρος Πληροφορικών είσαι με την Πληροφορική ή Χημεία;
Λες ότι ότι μαθητές που θέλουν να σπουδάσουν Πληροφορική θα πρέπει να δίνουν Χημεία. Ντροπή.... Δεν εκφραζεις όλους εμας που αγωνιζόμαστε για την Πληροφορική στο σχολείο.

 
Νεφέλη ΠΕ 86
14 Ιουν 2019 16:48

Η αδικία βρίσκεται στο γεγονός ότι στα παιδαγωγικά τμήματα έχουν πρόσβαση και οι υποψηφιοι των ανθρωπιστικών σπουδών ( όπως θα έπρεπε να έχουν) αλλά εξετάστηκαν σε πολύ πιο εύκολα θέματα από τους υποψηφίους θετικής και οικονομίας. Οι υποψηφιοι οικονομιας εξετάζονται σε μαθηματικά,πληροφορική μαθήματα δηλ που έχουν άμεση σχέση με τις σχολές που έχουν πρόσβαση. "Αδικία" είναι κάποιος που δεν εξετάζεται σε πληροφορική(οπως της θετικής) να έχει πρόσβαση σε αυτές τις σχολές ..

 
Μαριάνα Πληροφορικος
14 Ιουν 2019 16:55

Απαράδεκτο πρόεδρος της ΕΠΕ να εκφράζει τέτοιες απόψεις.Υποβαθμιζει το μάθημα της Πληροφορικής και μιλάει για αδικίες όταν έχουν πρόσβαση σε σχολές πληροφορικής υποψήφιο ι που δεν εξετάστηκαν στη πληροφορική. Με τέτοιες απόψεις λογική η υποβάθμιση του ....

 
Καλοδήμος Δ. - Υπεύθυνος ΣΕΠ ΚΕΣΥ Φθιώτιδας
14 Ιουν 2019 17:02

Τεράστια αδικία, εδώ και χρόνια είναι τα κοινά τμήματα σε 2 ή περισσότερα Επιστημονικά Πεδία (ΕΠ) . Συγκρίνονται ανόμοια πράγματα. Παραβιάζεται η θεμελιώδης αρχή των Μαθηματικών που λέει ότι δεν μπορείς να συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Για κάθε τμήμα πρέπει να εισάγονται υποψήφιοι που έχουν εξεταστεί στα ίδια ακριβώς μαθήματα και τα μόρια να έχουν υπολογιστεί με τον ίδιο τρόπο. Το 2019 έχουμε 92 κοινά τμήματα στο 2ο ΕΠ&3οΕΠ, 90 στο 2ο ΕΠ&4οΕΠ, 39 σε ΟΛΑ τα ΕΠ κλπ. Πιστεύω αν κάποιος το προσβάλει στο Συμβούλιο της Επικρατείας θα δικαιωθεί.

 
AntonB
14 Ιουν 2019 17:07

αυτό ειναι κείμενο κοινωνικών δικτύων
και μαλιστα απόσπασμα
που φυσικά δε βγάζει νόημα, ουτε ως εξυπνο πολυμερές

 
εντος
14 Ιουν 2019 17:09

ευχαριστω τον προεδρο της επε για τη δικαιωση η πληροφορικη δεν μπορει να αποτελει κριτηριο για τις πανελλαδικες λογω ευκολιας αντικειμενου και γιατι το βασικο μαθημα και κριτηριο για εισοδο στις σχολες πληροφορικης ειναι τα μαθηματικα

 
Πληροφορική
14 Ιουν 2019 17:25

τα τμήματα Πληροφορικής στο πεδίο οικονομίας και πληροφορικής
είναι μόλις 23 (σε σύνολο 185).

αυτό το πεδίο επινόηση του συριζα απο το 2015 είναι επιστημονικό ανέκδοτο
προφανως η Πληροφορική πρεπει να μετακινηθεί στη Θετική κατεύθυνση
αφού αποτελεί Θετική επιστήμη

 
Πληροφορικός :)
14 Ιουν 2019 17:47

@ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ :
Μα καλά αυτό κατάλαβες;
Αυτό που λέει είναι οτι είναι λάθος να εξετάζονται μαθητές που θέλουν να πάνε σε Πληροφορική σε Χημεία!
Συμφωνώ οτι είναι άδικο σπουδαστές που θέλανε να δώσουν και για Ηλεκτρολόγους & Μηχανικούς Η/Υ και για τις άλλες σχολές Πληροφορικής με τα δυσκολότερα θέματα στη Θετική Κατεύθυνση θα έχουν λιγότερες ευκαιρίες για τις κοινές σχολές...

 
@εντος
14 Ιουν 2019 17:47

πολλα λογικα λαθη στο συλλογισμο σου, οπως παντοτε.
περι τις 150 σχολες της θετικης κατευθυνσης (συμπεριλαμβανονται οι πληροφορικες και πολυτεχνεια) θα εχουν συντομα ως εισιτηριο επιλογής
μαθηματικα, φυσικη και πληροφορικη.

και τοτε αναζητάς το γεωτρυπανο στην κυπρο

 
εντος
14 Ιουν 2019 18:34

δεν χρ ειαζεται νσ παω κυπρο αγαπητε το γεωτρυπανο ειναι ηδη εδω και 4 χρονια ελλαδα και για πολλα ακομη χρονια

 
εντος
14 Ιουν 2019 18:34

δεν χρ ειαζεται νσ παω κυπρο αγαπητε το γεωτρυπανο ειναι ηδη εδω και 4 χρονια ελλαδα και για πολλα ακομη χρονια

 
επε
14 Ιουν 2019 18:55

προφανως οι βασεις ειναι ιδιες οχι διαφορετικες για τις κοινες σχολες
ο προδρος της επε ξερει απο ιεκ οχι απο γελ

το γεωτρυπανο-μπαλτας αναχωρει συντομα, σε λιγες μερες

 
εντος
15 Ιουν 2019 04:34

μονο χημεια χρειαζετε τα εχουμε πει πολυ καιρο η πληροφορικη ειναι ευκολι δεν κανει για το λυκειο

 
Ενιαία Ανώτατη Εκπαίδευση
16 Ιουν 2019 04:29

Όσοι θέλουν να σπάσουν τις σχολές "Πληροφορικής" σε 3 κομμάτια

α) τμήματα Μηχανικών Πληροφορικής (πχ. Παν. Πατρών, Παν. Ιωαννίνων κ.α.)

β) τμήματα Πανεπιστημίου ή Οικονομία και Διοίκηση με λίγη Πληροφορική (πχ. ΕΚΠΑ, ΟΠΑ, ΠΑΠΕΙ, Παν. Μακεδονίας, διάφορα τμήματα ΤΕΙ)

γ) τμήματα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Η/Υ (Πολυτεχνικές Σχολές και τα Πολυτεχνεία Αθηνών και Κρήτης)

δεν έχουν ιδέα για τη σύγχρονη επιστήμη και κοινωνία και δυστυχώς αδυνατούν να μεριμνήσουν για το καλό των αυριανών σπουδαστών και εργαζομένων.

@ Απόστολος

Είναι αδύνατον οι απόφοιτοι Λυκείου (παιδιά ηλικίας 17-20 ετών) να έχουν κατασταλάξει στον τομέα που θέλουν να ασχοληθούν (πχ. Τηλεπικοινωνίες ή Βάσεις Δεδομένων ή μήπως Ηλεκτρονική ή μήπως Software που είναι της μόδας...)

Τέλος, όποιος περνάει στο πανεπιστήμιο πρέπει να έχει μάθει να εκφράζει τις σκέψεις του με σαφή και οργανωμένο τρόπο μέσα από ένα μάθημα Έκθεσης Ιδεών, το οποίο για ακατανόητους λόγους έχουμε ανάγει σε τεράστιο πρόβλημα -εξέτασης και διδασκαλίας- στα ελληνικά σχολεία.

Καλή τύχη σε όλους τους υποψηφίους (είναι ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ όχι εξετάσεις, άρα πάντα θα παίζει ρόλο και η τύχη), ελπίζουμε σύντομα να διορθωθούν οι στρεβλώσεις στο εκπαιδευτικό σύστημα.

 
προβοκατορας
16 Ιουν 2019 21:50

Αγαπητε εντός,

Όπως πάντα, λάσπη και κάτι θα μείνει..

Σας παρακαλώ και προκαλώ να δείτε τα στατιστικά της Πληροφορικής από το 1999. Από τα χαμηλότερα ποσοστά αριστούχων, από τα υψηλότερα ποσοστά κάτω από τη βάση.

Όσο και να προσπάθησαν φέτος να ανεβάσουν το ποσοστό βάζοντας απλά θεματα, αυτό πάλι δεν θα γίνει.

Παρακαλώ όλους τους αναγνώστες να βρουν τα στατιστικά με μια απλή αναζήτηση σε κάποια μηχανή αναζήτησης.

Φτάνει πια με το ψέμα και την κοροϊδία.

 
Επιχειρήματα όχι βηξιματα
16 Ιουν 2019 21:55

Αεππ - ποσοστά κάτω από τη βάση(%) ανά έτος - Επίσημη ιστοσελίδα υπουργείου.

2017: 36
2016: 39
2015: 40
2014: 51
2013: 51
2012: 41
2011: 43
2010: 47

Το μόνο εύκολο είναι το ψέμμα σας.

 
εντος
16 Ιουν 2019 23:57

πραγματι στη μαθητικη και εκπεδευτικη κοινοτητα αυτη ειναι η αντιληψη ηχημεια ειναι ευκολο μαθημα μη την παρετε παρτε πληροφορικη πιναι το δυσκολο

 
@εντός
17 Ιουν 2019 09:48

ένα σπουδαίος συνομιλητής, που αν καταφέρνει κάποιος να διαβάσει τα ολιγομελή ελληνικά του , εντυπωσιάζεται από την ρητορική δεινότητα και την ικανότητα να μεταπηδά από το ένα θέμα στο άλλο με λογικά βήματα σκέψης. Η εκλαΐκευση της επιστήμης και της θετικής σκέψης.

 
@εντός
17 Ιουν 2019 10:21

έχεις κάνει και πρόεδρος της εεχ μήπως;

 
@ Προβοκάτορας
17 Ιουν 2019 12:01

Η ΑΕΠΠ δεν έχει καμία σχέση με τις απαιτήσεις στα τμήματα Πληροφορικής (είτε πολυτεχνικά, 5ετή, είτε πανεπιστημιακά, 4ετή) και επιπλέον δεν έχει προαπαιτούμενα από τα προηγούμενα σχολικά έτη.

Η Χημεία -και πολύ περισσότερο η ΦΥΣΙΚΗ- ΔΕ μαθαίνονται με λίγους μήνες διάβασμα στην τελευταία τάξη του Λυκείου.

Είναι ιδιαιτέρως απογοητευτικό συνδικαλιστικές αντιπαραθέσεις, όπως Χημικοί vs Πληροφορικοί, Φιλόλογοι (Λατινικά) vs Κοινωνιολόγοι, να ορίζουν το πλαίσιο του διαλόγου για το εκπαιδευτικό σύστημα.

Στο συγκεκριμένο θέμα, δύο παρατηρήσεις:

1) οι εισακτέοι σε σχολές Πληροφορικής (όπως ΕΚΠΑ, Παν. Κρήτης, ΟΠΑ) που δεν έχουν εξεταστεί σε Φυσική υστερούν.

2) η ΑΕΠΠ ως μάθημα (διδακτέα και εξεταστέα ύλη, σχολικό εγχειρίδιο, προσανατολισμός περιεχομένου) είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ (ενδεικτικά: οι ασκήσεις είναι επίπεδου Γυμνασίου όχι Λυκείου...) και πρέπει να αναμορφωθεί ώστε να φτάσει στο επίπεδο των Μαθηματικών, της Φυσικής, της Ιστορίας, της Λογοτεχνίας και της Χημείας και της Κοινωνιολογίας ή Λατινικών.

 
Πληροφορική
17 Ιουν 2019 12:51

Η ΑΕΠΠ δεν υπάρχει πλέον, το μάθημα της Πληροφορικής δεν έχει σχέση με το πεδίο Οικονομίας. Περίεργο που εκπαιδευτικοί χημείας σε ένα άρθρο αποκλειστικά σχετικό με τη χημεία και την εξέτασή της, ασχολούνται με άλλα ζητήματα για άλλα πεδία. Μια μελέτη της αλληλουχίας των σχολίων επιστρέφει στο 2013.
Σταματήστε να κάνετε αξιολόγηση κατεύθυνσεων και μαθημάτων, δεν έχετε τις γνώσεις ούτε την ειδίκευση σε αυτό.
Η Πληροφορική θα ενταχθεί στην Θετική κατεύθυνση γιατί εκεί είναι η θέση δίπλα στα βασικά μαθήματα της κατεύθυνσης Μαθηματικά και Φυσική, δίπλα στη Βιολογία και στη χημεία.

 
προς πληροφορικη
17 Ιουν 2019 14:34

πρωτον το νημα αναφερεται σε αρθρο προεδρου επε τη χημεια την εμπλεξατε εσεις σαυτο δευτερον στην δευτεροβαθμια εκπαιδευση η επιχειρηματολογια σας περι αναγκαιοτητας πανελλαδικης εξετασης του προγραμματισμου αντιμετωπιζεται τουλαχιστον σκωπτικα απο την εκπαιδευτικη κοινοτητα αποδειξη η μη υποστηριξη της απο αυτη

Σχολιάστε το άρθρο

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

e-epimorfosi.aegean