Κ. Χατζηδάκης: Αξιολόγηση σχολικών μονάδων από γονείς- Θα κατασκευαστεί ειδική ιστοσελίδα

Η αξιολόγηση δεν είναι μπαμπούλας

24/06/2019

Ενημερώθηκε: 25/06/2019, 21:18

Άκουσε το άρθρο

Αξιολόγηση σχολικών μονάδων  μέσω ειδικής ιστοσελίδας στο υπουργείο Παιδείας  θα γίνεται από τους γονείς, ανακοίνωσε ο Αντιπρόεδρος της ΝΔ Κωστής Χατζηδάκης, εφόσον η ΝΔ θα είναι η επόμενη Κυβέρνηση.

Συγκεκριμένα ο Κ. Χατζηδάκης είπε τα εξής:

Πιστεύουμε στην αξιολόγηση σε όλα τα επίπεδα.

Πρέπει να έχουμε τον τρόπο να καταλάβουμε τι πάει καλά και τι στραβά και να το διορθώνουμε.

Όχι επειδή πέρασε από το μυαλό του αρμόδιου, αλλά μέσα από μία διαδικασία.

Η αξιολόγηση είναι η επιβράβευση του καλύτερου.

Είναι το κίνητρο για βελτίωση.

Να σεβόμαστε τα χρήματα του φορολογούμενου, τα οποία πρέπει να πιάνουν τόπο. Να γίνει αξιολόγηση σχολικών μονάδων κι από εκεί θα ξεκινήσουμε.

Θα υπάρχει ιστοσελίδα στο Υπουργείο που θα είναι οργανωμένη και στην πρώτη φάση η αξιολόγηση θα γίνεται από τους ενδιαφερόμενους, δηλαδή τους γονείς. Η αξιολόγηση δεν είναι μπαμπούλας.

Με αυτόν τον τρόπο θα παίρνουμε αίσθηση των γονιών για το πως τους φαίνεται το σχολείο των παιδιών τους.

Είναι έντιμο και διαφανές.

Δεν είναι δική μας πατέντα, γίνεται και στο εξωτερικό.

Έχω ζήσει 14 χρόνια στο εξωτερικό. Πάντοτε με πλήγωνε η Ελλάδα.

Με την έννοια ότι είναι πατρίδα μου και πάντοτε συγκινούμαι όταν μιλάω για την πατρίδα μου.

Και επειδή έχουμε μείνει αδιακαιολόγητα πίσω σε πολλά θέματα.

Παρότι είμαστε ταλαντούχος λαός, με μορφωμένους κατοίκους, οι Κύπριοι, οι Ιρλανδοί και οι Πορτογάλοι μπήκαν στα μνημόνια και βγήκαν.

Δε γίνεται να το πετύχουμε εμείς αυτό πηγαίνοντας ανάποδα στο μονόδρομο.

 

Σχόλια (50)

@ Μανώλης
|

Τί δεν διαβάσαμε καλά? Εκτός από τον τίτλο του άρθρου στο esos, ακόμα και πιο κάτω στις δικές του δηλώσεις λέει :
"Θα υπάρχει ιστοσελίδα στο Υπουργείο που θα είναι οργανωμένη και στην πρώτη φάση η αξιολόγηση θα γίνεται από τους ενδιαφερόμενους, δηλαδή τους γονείς."..... Δηλαδή σε 10 γραμμές διαβάζουμε 3 φορές τη φράση "αξιολόγηση από τους γονείς"!!! Άλλο άρθρο διαβάζομαι???

Κυριάκος
|

@Μανώλης
Αν οι γονείς βλέπουν ότι το παιδί τους έχει συνέχεια "κενό" αντί για μάθημα σημαίνει ότι λείπει κάποιος εκπαιδευτικός. Σε αυτή την περίπτωση την αξιολόγηση πρέπει να την δεχτεί ο κ. Χατζηδάκης ως μέλλων υπουργός παιδείας για τα κενά που αφήνει στα σχολεία. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον μια τέτοια αξιολόγηση.

Μανώλης
|

Να δηλώσω οτι δεν είμαι ΝΔ αλλά θα ψηφίσω ΝΔ.
Σχεδόν όλοι εδώ, όπως και παλαιότερα που τους τρόμαξε ο σύριζα, φοβουνται την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού. Τρέμουν για το "ποιός" θα τους αξιολογήσει όχι για το πώς ή στο περιεχόμενο της όποιας αξιολόγησης. Πιστεύουν ακράδαντα οτι οι αξιολογήσεις είναι πονηρά πράγματα με σκοπό να διώξουν να τιμωρήσουν και να βλάψουν, ειδικά τους ίδιους. Φοβουνται τοσο πολύ που παραφράζουν αυτά που λεει ο χατζηδάκης και διαβάζουν οτι οι γονεις θα αξιολογουν τους εκπαιδευτικούς. Αποκλείεται κατι τέτοιο, ειναι δεδομένο οτι όλοι οι εκπαιδευτικοί θα βγουν σχεδόν άχρηστοι από άτομα που δεν έχουν γνώσεις για να αξιολογήσουν. Κατι τέτοιο εκτός από αναμενόμενο είναι και άχρηστο. Ο χατζηδακης μιλησε για αξιολογηση του σχολέιου. Αυτό επίσης εχει προβλήματα αλλά είναι ενδιαφέρον. Οι γονεις ξέρουν αν πχ το παιδί τους έχει συνέχεια "κενό" αντί για μάθημα, αν το σχολείο κανει και κάποιο πρόγραμμα η δραστηριότητα εκτός από την παράδοση της ύλης, αν τους λένε "αυτα θα τα μάθετε στο φροντιστήριο" αν κάνουν κρούσεις για ιδιαίτερα κτλ. Θα ήταν ενδιαφέρον να γίνει κατι τέτοιο, δεν πιστεύω όμως οτι θα το τολμήσει κάποιος

Vrahos
|

Θα πρότεινα να ξεκινήσει την πλατφόρμα με την αξιολόγηση των βουλευτών, δημάρχων έστω και πιλοτικά και αφού δει τα θεαματικά αποτελέσματα να συνεχίσει με τους εκπαιδευτικούς .

Αρθούρος
|

Προς αμνησία:Λέτε αγαπητέ γιά όλα τα παιδιά.Εγώ συμπληρώνω,ότι η Παιδεία που θέλουμε,πρέπει να είναι γιά όλα τα παιδιά που κατοικούν στην Ελλάδα. Τί μας ενδιαφέρει γιά τους αλλοδαπούς που διαθέτουν χρήματα λόγω του επαγγέλματος των γονιών τους και θέλουν να σπουδάσουν στη χώρα μας;Οι νόμοι της Ελλάδας είναι σχετικοί και όχι απόλυτοι αφού τελευταία δεχτήκαμε όλοι ότι σύμφωνα με το νέο Ποινικό νόμο υπάρχει και ατιμωρησία του φονιά και μάλιστα του κατά συρροή φονιά! και ολίγον φόνος.Έτσι λοιπόν,αφού παραδεχόμαστε και το λίγο κράτος στη δικαιοσύνη,πρέπει να δεχτούμε το ίδιο και γιά την Παιδεία.Οι νόμοι μας γιά τα δημόσια πανεπιστήμια,τις παροχές στους φοιτητές,τον αριθμό των εισακτέων,τις πανελλήνιες να ισχύουν μόνο γιά τους Έλληνες φοιτητές.Οι υπόλοιποι να πληρώσουν.
Και εμείς μπορούμε εφόσον έχουμε αποδεχτεί στην πράξη την υποτέλεια,και μιλούμε σε συντριπτικά ποσοστά την αγγλική γλώσσα,να δημιουργήσουμε τις κατάλληλες συνθήκες όλοι μαζί και να τους προσελκύσουμε εδώ,στη χώρα των πολλών αγγλόφωνων καθηγητών,φοιτητών και τμημάτων.Να μην αφεθούμε μόνο στο καλό κλίμα και τον ήλιο που διαρκεί γιά εννιά μήνες,αλλά να θεωρήσουμε αυτά τα ιδιωτικά προγράμματα όλων των βαθμίδων και πεδίων ως ευκαιρία όπως ακριβώς και τον τουρισμό,τον ιαματικό τουρισμό κλπ.,γιά να δημιουργήσουμε πολλές θέσεις εργασίας γιά επιστήμονες που θέλουν να μείνουν στην πατρίδα.
Οι ιδεολογικές αγκυλώσεις γιά Παιδεία γιά όλα τα παιδιά,στο τέλος αντί να πετύχουν τους στόχους τους,θα οδηγήσουν κι άλλους νέους επιστήμονες στο εξωτερικό.Μήπως αυτό είναι πιό φασιστικό απ'αυτό που λέτε εσείς;Η μονομερής ταξική αντιμετώπιση των θεμάτων όσον αφορά τα θέματα της παιδείας στο τέλος θα οδηγήσει σε μία χώρα χωρίς Έλληνες.Η Ελλάδα μας δεν είναι τεράστια ούτε έχει τους πόρους,όπως η Γερμανία,η Ρωσία και οι ΕΠΑμερικής. Εδώ το Ενωμένο Βασίλειο που πολλοί εδώ μέσα χρησιμοποιούν ως παράδειγμα σπουδών και διαβίωσης,επειδή αρνείται να πληρώνει γιά κατώτερους λαούς όπως εμείς,οι Πορτογάλοι,οι Ιρλανδοί και οι Κύπριοι,αλλά και όλοι οι μετανάστες και λαθρομετανάστες,ψήφισε μαζικά-ναι ο λαός του,γιά σας που ομνύετε υπέρ του λαού-υπέρ της αποχώρησης από την Ε.Ε.Και μη μου πείτε ότι υπερβάλλω. Θυμούμαι πολύ καλά τι είχε πεί τότε πριν το δημοψήφισμα,ο πρώην πρωθυπουργός της που όλοι τον ξεχάσαμε-γιά την Ελλάδα και τους Έλληνες.
Ε,λοιπόν,ιδού η Ρόδος,ιδού και το πήδημα.Φεύγει μία αγγλόφωνη χώρα από την Ε.Ε.Να μπούμε εμείς μπροστά,να την αντικαταστήσουμε,εκεί που έχουμε το συγκριτικό πλεονέκτημα,στα πανεπιστήμια,γιατί έχουμε πολύ καλά πανεπιστήμια και πολύ καλούς καθηγητές σε όλα τα πεδία.Αλλά,δε θέλουμε, γιατί συνέχεια ζούμε με την υποκρισία του δήθεν ξεπουλήματος,χωρίς όμως στην πράξη να κάνουμε τίποτα γιά να το αλλάξουμε.

αμνησία...
|

ΜΕΡΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟ Αλλεργικό στο σανό:
1. Πώς θα αξιολογείται ένα σχολείο από εξαγριωμένους γονείς που περίμεναν 20άρι για το τέκνο τους και δεν το πήραν;
2. Πώς θα αξιολογεί ο πατέρας που δικαιολογεί την επιθετικότητα του παιδιού του λέγοντας ότι είναι ζωηρός ή έξυπνος που έχει πάντα δίκιο και καλά κάνει γιατί είναι μαχητικός;
3. Πώς θα αξιολογεί η μαμά που περίμενε το παιδί της να πάρει τη σημαία και τελικά την έχασε και δεν ξέρει τι να πει στις φίλες της;
4. Πώς θα αξιολογούν οι γονείς ενός παιδιού που απέτυχε στις εξετάσεις (πανελλαδικές ή μη);
5. Πώς θα αξιολογούν οι γονείς που πιστεύουν ότι εκπαιδευτικός σημαίνει ότι έχεις μονίμως διακοπές, ότι δεν δουλεύεις και η δουλειά σου είναι απλώς να παρκάρεις παιδιά;
6. Πώς θα αξιολογεί ο γονιός που συχνά υποδεικνύει ακόμη και τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να κάνουμε μάθημα;
7. Πώς θα αξιολογείται ένα σχολείο χωρίς υποδομές (εξοπλισμένες αίθουσες Η/Υ, βιβλιοθήκες, γυμναστήρια κλπ) και οι συνάδελφοι που θέλουν αλλά δεν έχουν και δεν μπορούν;
8. Πώς θα αξιολογείται ένα σχολείο στο Μενίδι, στο Αιγάλεω, στην Αγ. Βαρβάρα και πώς στο Μαρούσι ή στη Ραφήνα; Πώς στην Καλαμαριά και το Πανόραμα και πώς στον Εύοσμο ή στον Δενδροπόταμο; Πώς σε ένα νησί όπου λειτουργεί με νομάδες εκπαιδευτικούς που πηγαίνουν τα Χριστούγεννα;
9. Τα ιδιωτικά σχολεία θα αξιολογούνται; Θα μπορεί να συγκριθεί ένα ιδιωτικό σχολείο με ένα δημόσιο επί ίσοις όροις;
Αυτά ως τροφή για σκέψη... Αξιολογείς όταν έχεις τροφοδοτήσει, στηρίξει, ενισχύσει, στελεχώσει, εξοπλίσει τον υπό αξιολόγηση θεσμό, όταν έχεις προσπαθήσει να επιλύσεις τα προβλήματά του με κάθε τρόπο. Διαφορετικά, τιμωρείς, κατηγοριοποιείς, στιγματίζεις και ακυρώνεις. Δεν υπάρχει αληθινός εκπαιδευτικός που να επιθυμεί την ανισότητα και την κατηγοριοποίηση των μαθητών του, ανάλογα με το σχολείο φοίτησής τους και την κοινωνικοοικοκονομική κατάστασή τους...
Υπογραφή: Ο ΣΑΝΟΣ

ΑΛΛΕΡΓΙΚΟΣ ΣΤΟ ΣΑΝΟ
|

Η αξιολόγηση είναι το Α και το Ω για να διώξουμε όποιους δεν μας αρέσουν. Κάτι που η Ελληνική κοινωνία (συγκεκριμένο κομμάτι) ΘΕΛΕΙ μετά από 4,5 χρόνια. Εκδίκηση ΠΑΝΤΟΥ ΤΩΡΑ.

αμνησία...
|

Θα συμφωνήσω σχεδόν με όλα όσα έγραψε η κ. Κατερίνα. Δεν γνωρίζω όμως πώς το να παίρνει κανείς γενναίες αποφάσεις για την καυτή πατάτα του εκπαιδευτικού προβλήματος ταυτίζεται με την επιβολή διδάκτρων ή την αξιολόγηση τύπου ριάλιτι σόου. Οι γενναίες αποφάσεις λαμβάνονται από γενναίους πολιτικούς ΜΕ ΟΡΑΜΑ, όχι από μικροπολιτικάντηδες που δεν δίνουν δεκάρα τσακιστή για το μέλλον των παιδιών μας, αλλά ενδιαφέρονται μόνο για την εξουσία. Οι γενναίες αποφάσεις υλοποιούνται με την ολόπλευρη στήριξη του δημόσιου σχολείου και του δημόσιου πανεπιστημίου, όχι με τη σταδιακή εξάλειψή τους και την αντικατάστασή τους από τις ιδιωτικές πρωτοβουλίες. Τι κράτος έχουμε, τι κυβέρνηση ψηφίζουμε αν δεν μπορεί στοιχειωδώς να παρέχει αξιοπρεπή εκπαίδευση, υγεία, ασφάλεια και παροχές για μια αξιοπρεπή ζωή; Από πότε μια δημοκρατική κυβέρνηση έπαψε να έχει την υποχρέωση να υπηρετεί τον λαό και όλες τις δημοκρατικές και ανθρωπιστικές αρχές; Γιατί εκλέγουμε κυβερνήσεις; Επειδή είμαστε τα πρόβατα ή ένας όχλος αγρίων που θέλει βοσκό για να μας κατευθύνει; Οι κυβερνήσεις δεν εκλέγονται για να υπηρετήσουν το δημόσιο καλό και το δημόσιο συμφέρον; Τότε γιατί εκλέγονται; Είναι δημοκρατική κυβέρνηση αυτή που δεν μπορεί να εξασφαλίσει στους πολίτες ενός κράτους βασικότατα αγαθά; Αυτή που σου λέει ότι αν θες καλή εκπαίδευση/υγεία/ασφάλεια πρέπει να πληρώσεις με το αζημίωτο; Και αυτοί που δεν έχουν να πληρώσουν; Είναι παιδιά ενός κατώτερου θεού; Δεν είναι βαθιά ταξική και φασιστική η διαφοροποίηση των πολιτών με βάση το εισόδημα; Αν έχεις να πληρώσεις θα προοδεύεις, αν όχι; Θα γίνεσαι αγράμματος εργάτης, ένας δούλος του συστήματος, που από οικονομική ανέχεια θα σκύβει το κεφάλι; Σε ποιον αιώνα ζούμε; Και δεν είναι απάνθρωπο για κάποιους να μη νοιάζονται για τα παιδιά των άλλων, των μη προνομιούχων, επειδή οι ίδιοι είναι οικονομικά εύρωστοι; Όλα αυτά που λέτε, κα Κατερίνα, τα ωραία αποτελούν υποχρέωση μιας δημοκρατικά εκλεγμένης κυβέρνησης απέναντι στον λαό, είναι αδιαπραγμάτευτα και κατοχυρωμένα στο Σύνταγμα. Μπορεί τα οικονομικά μιας χώρας να μην είναι ανθηρά, αλλά αυτό δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση την κατάργηση του δημόσιου χαρακτήρα των πάντων στο όνομα μιας υποτιθέμενης ανάπτυξης, που κάθε σκεπτόμενος άνθρωπος γνωρίζει πώς θα επιδιωχθεί... Όχι, θέλω αυτές τις παροχές για ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, χωρίς να χρειάζεται κανείς να πληρώνει για να τα έχει. Αρκετά πληρώνουμε την υποτιθέμενη δωρεάν παιδεία, θα είμαστε άξιοι της μοίρας μας αν πειστούμε ότι πρέπει να ξεπουληθούμε για να εξασφαλίσουμε τα αυτονόητα δικαιώματά μας.

ΑΛΛΕΡΓΙΚΟΣ ΣΤΟ ΣΑΝΟ
|

Η αξιολόγηση είναι το Α και το Ω της συνεχούς βελτίωσης των πάντων. Κάτι που η Ελληνική κοινωνία (συγκεκριμένο κομμάτι) ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ. Αξιολόγηση ΠΑΝΤΟΥ ΤΩΡΑ.

Πάνος
|

Ήδη υπάρχει μια μεγάλη πίεση από τους γονείς στα σχολεία και τη συμπεριφορά τους για τους βαθμούς και αλλά θέματα που υποτιμούν τους εκπαιδευτικούς . Λογοδοτούν στους ανώτερους τους. Οι γονείς δεν έχουν πάντα δίκιο. Πρέπει και οι ίδιοι να έχουν όρια και να αφήσουν τους δασκάλους να κάνουν ήρεμα τη δουλειά τους.

Ψηφοφόρος ΝΔ
|

25 χρόνια ψηφοφόρος της ΝΔ, πρώτη φορά δε βλέπω κανένα λόγο να το ξανακάνω. Εκτός πραγματικότητας!!!

Κάλλιο ΣΥΡΙΖΑ και στο χέρι παρά ΝΔ και καρτέρι!

Φωτισμενος
|

Τέτοια λέτε και θα εχετε συμμάχους τους εκπαιδευτικούς. Ποσα λάθη θα κάνετε μέχρι τις εκλογές;

Μιχάλης
|

Φαντάζομαι ότι μελέτησε με κάποια επιτροπή στοιχειωδώς την ιστοσελίδα, το ερωτηματολόγιο, τον τρόπο υποβολής και κυρίως τι θα κάνει με τα αποτελέσματα. Πως θα τα χειριστεί κλπ. Όποιος από εσάς πει: "στο ποδάρι και ότι Νάναι " κερδίζει.

teos
|

@Poyet401 Ευτυχώς συνταξιοδοτείσαι γιατί παρακολουθώ τι έγραφες από το 2015, όπου έβρισκες τους αντισυνταγματικούς νόμους των συριζανελ εκπληκτικούς. Μα ήταν όλοι τους οι νόμοι αντισυνταγματικοί, όλοι! Αρκεί ωστόσο για σένα που ήταν του σύριζα. Εκπληκτικό και άκρως δημοκρατικό!

Αμερόληπτος
|

Δεν πάνε καλά Τι μανία αξιολόγησης από τους πάντες είναι αυτή που σας έπιασε; Από γονείς αξιολόγηση;;; Πού ζει αυτός; Δεν γνωρίζει πως εκείνοι οι οποίοι πρέπει να περάσουν από σεμινάρια είναι οι γονείς; Δεν γνωρίζει ούτε αυτό το απλό: Γονέας που δεν έβαλες βαθμό της αρεσκείας του στο παιδί του θα σε "θάψει" στην όποια αξιολόγηση; Εδώ ασφαλώς και είστε χειρότεροι από το μπάχαλο του σύριζα. Περάσατε κε Χατζηδάκη στο αντίθετο άκρο. Σοβαρευτείτε και μην παίζετε με την εκπαίδευση και κυρίως τους ταλαιπωρημένους από όλους σας εκπαιδευτικούς. Δεν σας αντέχουμε άλλο. Και ξέρετε πόσο εύκολα θα βρεθείτε στα τάρταρα όπως το σύριζα ενώ περιμένετε αυτοδυναμία!

@
|

Ο γονεας ο ενστολος ο δικαστης κι ο εφοριακος θα με αξιολογει, εγω ομως απαγορευεται να τον αξιολογησω.

Αμφίδρομη αξιολόγηση....
|

Προτείνω επίσης και ειδική πλατφόρμα που να αξιολογεί το σχολείο ...το σπίτι! Δηλαδή, γιατί φταίει δάσκαλος και το σχολείο, αν πχ ο γονιός αφήνει το 10χρονο να επιμορφώνεται με τις ώρες στο facebook; Έτσι μπράβο! Μαζί σου κύριε Χατζηδάκη!.....

Για τις Βρυξέλες....
|

Αφού ζήσατε τόσα χρόνια στο εξωτερικό, άρα εκεί σίγουρα αξιολογηθήκατε πολλές φορές ε κύριε Χατζηδάκη? Σε ποιο επάγγελμα αξιολογηθήκατε άραγε, να ρωτήσουμε? Αλλά ενώ ήσασταν τόσο καλός εκεί εις τας Ευρώπας, γυρίσατε στην Ελλάδα που σας πληγώνει...για να τη σώσετε...αφού δεν προλάβατε στα 40 χρόνια που κυβερνά η παράταξή σας?

Κατερίνα
|

Ξεκινώ λέγοντας ότι ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΝΔ.
Είμαι εκπαιδευτικός και ασχολούμαι συστηματικά με την εκπαιδευτική έρευνα, ειδικά στα μοντέλα ποιότητας εκπαίδευσης.

Αναφέρεται στην Σχολική αξιολόγηση στην Σουηδία. Εμπεριέχει και τον γονεϊκό ρόλο, ωστόσο μιλάμε για ένα τελείως διαφορετικά δομημένο σύστημα, τόσο πολίτικά, όσο κοινωνικά και κατ'επέκταση, εκπαιδευτικά. Δεν υπάρχει γονέας στη Σουηδία σαν την κλασική Ελληνίδα. Το έχω ζήσει, ποικιλοτρόπως, τόσο απο το λειτούργημά μου, όσο και ως γονέας. Καθαρά ψηφοθηρική και ανυπόστατη η δήλωση Χ"δάκη, αντικατοπτρίζει τις πολλαπλές παθογένειες εντός συνόλου πολιτικής ανικανότητας, όχι μόνο της Δεξιάς, αλλά γενικότερης σήψης του πολιτεύματος. Σίγουρα χρειάζεται αξιολόγηση. Σίγουρα πολλοί, πάρα πολλοί, δυστυχώς εκπαιδευτικοί χρειάζονται αξιολόγηση, όπως και οι δομές που είναι τραγικές σε πολλές περιπτώσεις. Σίγουρα το σχολείο χρειάζεται απελευθέρωση απο τον ασφυκτικό κυβερνητικό εναγκαλισμό. Σίγουρα το παιδί πρέπει να αντιμετωπίζεται ως μονάδα και να υπάρχει μέριμνα απο την κοινότητα που θα ανήκει το σχολείο. Ριζική αναδιάρθρωση της Εκπαίδευσης, μια μεταρρύθμιση που έχει μείνει μόνο στα χαρτιά απο το 60, μια εκπαίδευση που ασθμαίνει για χρόνια, στηρίζοντας πολιτικά την παραπαιδεία, απαξιώνοντας το ρόλο του σχολείου και του εκπαιδευτικού. Μια ανώτατη εκπαίδευση χωρίς σχεδιασμό, με ΑΕΙ έρμαια στις αποφάσεις των εκάστοτε πολιτικών απο θέματα θέσεων εισακτέων μέχρι λειτουργίας. Παιδεία δομημένη στα τοπικά συμφέροντα, με τις μονοεδρικές να απειλούν προκειμένου να προωθήσουν τα συμφέροντα της κυρα Ντίνας και όχι με γνώμονα το μέλλον του φοιτητή που θα πάει στο άκρο της Ελλάδας, χωρίς στοιχειώδη Βιβλιοθήκη, χωρίς ουσιαστικά εργστήρια, χωρίς Νοσοκομείο, χωρίς τακτική συγκοινωνία, χωρίς φοιτητική εστία, να μένει σε ενοικιαζόμενα διαμερίσματα και να πρέπει να τα μαζεύει κάθε Μαϊο γιατί ανοίγει η σαιζόν. Σε ολόκληρη την επικράτεια έχουμε περισσότερα ιδρύματα απο όσα έχε, αναλογικά, μια Ευρωπαϊκή χώρα, η οποία προσφέρει, σε ένα κάμπους, ασφάλεια, επιτήρηση, στέγαση, σίτιση, βιβλιοθήκη, πανεπιστημιακό ιατρείο, κ.λπ. Και μετά μιλάμε ότι η παιδεία στην Ελλάδα είναι δωρεάν. Δεν είναι αγαπητοί μου, την χρυσοπληρώνουνε. Χίλιες φορές να ανεξαρτητοποιηθούν οικονομικά τα ιδρύματα, παρά να χρηματοδοτούνται με μηδαμινά για την λειτουργία τους ποσά και να γίνει επιτέλους ανταγωνιστική η Ανώτατη Εκαπίδευση στην Ελλάδα. Προσωπικά προτιμώ να πληρώνω διδακτρα 3000 το χρόνο και να ξέρω ότι το παιδί μου είναι εντός φυλασσόμενου campus, με πρόσβαση 24/7 στην Βιβλιοθήκη, με τρία γεύματα την ημέρα, με στέγαση εντός του, με υγιονομική περίθαλψη πρωοβάθμια εντός του, με γυμναστήριο εντός του, ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ, χωρίς φθορές εξοπλισμού και παραφοιτητικά στοιχεία, με Καθηγητές χωρίς μονιμότητα αλλά με αξιολόγηση βάση έργου, έρευνας, δημοσιεύσεων, impact factor διδακτικής επάρκειας κλπ. Μια εκπαίδευση με ΜΕΡΙΜΝΑ για τις σπουδές. Οχι ένα σύγγραμμα ανά μάθημα, βιβλιοθήκες χωρίς βασικά εγχειρίδια και κλειστές, εργαστήρια στο πουθενά, ναρκωτικά στους διαδρόμους των σχολών, όλα να καταπατώνται στο όνομα του ασύλου (ποιό άσυλο;;;) εξοπλισμός διαλυμένος ή στην καλύτερη περίπτωση στα αζήτητα, απογοητευμένους διοικητικούς (1/250 φοιτητές) και πανεπιστημιακούς (1/356) σε πολλά ιδρύματα, γιατί δεν επαρκούν για να κάνουν την δουλειά τους και πληρώνονται πολύ λιγότερα απο όσα προσφέρουν. Οχι λοιπόν, κανένας Μητροτάκης, Χ"δάκης, κανένας δεν θα αγγίζει την καυτή πατάτα που λέγεται εκ βάθρων αλλαγή της εκπαίδευσης. Γιατί έχει πολλά να χάσει.

@ 25 χρόνια... και Με συγκινήσατε κ.Χατζιδάκη
|

Τα είπατε όλα! Έτσι ακριβώς! Και φυσικά έναν Χατζηδάκη θα διάλεγα κι εγώ αν ήμουν Μητσοτάκης , για υπουργό παιδείας, για να καταστρέψω το δημόσιο σχολείο και μετά να το πουλήσω στους Κινέζους.

Νίκος
|

Ευτυχώς με ξύπνησε και δεν θα τους ψηφίσω. Καλοί είστε μόνο για τις ευρωεκλογές να σας "ρίχνω".

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
|

ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΦΙΛΑΝΔΙΑΣ ΖΗΛΕΥΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΟ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ. ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΔΙΝΟΥΜΕ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ

25 χρόνια...
|

Αλίμονο αν προορίζουν τον Χατζηδάκη για τη θέση του Γαβρογλου ! Αλί Αλί και τρισαλι...25 χρόνια τώρα ολες οι κυβερνήσεις επιλέγουν για την θέση του υπουργού Παιδείας τον ποιο αιθεροβαμωνα πολιτικό ! Πρέπει να γίνεται σκόπιμα, δεν εξηγείται με την λογική. Όλοι οι υπουργοί Παιδείας θέλουν να αφήσουν το ίχνος τους και παιδεύουν με τις ιδέες τους μαθητές και εκπαιδευτικους, (τι να πρωτοθυμηθουμε Αρσένης, Διαμαντοπουλου, Γιαννάκου...) Στην μέχρι τώρα θητεία μου ως εκπαιδευτικός ένας λογικός υπουργός χαμηλού προφίλ υπήρξε "Στυλιανίδης ". Αρχοντας, όλα είχαν γίνει στην ώρα τους (βιβλία, μεταθέσεις, αποσπάσεις) και ίσως να ήταν και ο μοναδικός υπουργός Παιδείας που ΔΕΝ επεδίωξε μεταρρυθμίσεις !!!

petran
|

άσχετος με την πραγματικότητα της ελληνικης εκπαίδευσης..
Μόνο αν θα δινετε και bonus δεν μας είπατε;;;

dir_corfu
|

Τέλεια. Ας πούμε και κάποιες περιπτωσούλες και μη μας πείτε ότι είναι μεμονωμένες γιατί υπάρχουν δυστυχώς πολλές τέτοιες μεμονωμένες και είναι ενδεικτικές του τι θα γίνει:
Α) Το σχολείο είναι υπο κατάληψη και ο πρόεδρος του συλλόγου γονέων είναι επί μια εβδομάδα καθημερινά στην κατάληψη και συμβουλεύει την ηγεσία για να μάθουν να αγωνίζονται. Συμπτωματικά είναι και πρόεδρος του Συλλόγου Φροντιστών της πόλης. Οι ζημίες που είναι κάτι χιλιάρικα πρέπει να αποκατασταθούν από το Δήμο και οι γονείς σφυρίζουν κλέφτικα.
Β) Σκοτωμός γονέα με φιλόλογο γιατί έβαλε 19 προφορικά στα Λατινικά το Β΄ τετράμηνο αντί για 20.
Γ) Έξαλλος γονέας ζητά αναβαθμολόγηση. Το γραπτό επιστρέφει με δύο μονάδες χαμηλότερα. Ο γονέας εκ νέου έξαλλος βρίζει και ειρωνεύεται.
Ο καθένας μας έχει να διηγηθεί σίγουρα πολλές τέτοιες περιπτώσεις. Όμως όλοι αυτοί θα αξιολογήσουν το σχολείο και φυσικα το προσωπικό και σίγουρα στο ανώνυμο.
Παρεπιπτόντως, πόσοι πρόσεξαν ότι ο εν ισχύι νόμος προβλέπει αξιολόγηση του διευθυντή και του υποδιευθυντή της σχολικής μονάδας από τους καθηγητές με ΑΝΩΝΥΜΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ;

V. K.
|

Περιμένετε αύξηση ωραρίου +2 ώρες και μετά διορισμοί το 3000.

Δον Κιχώτης
|

Αυτό είναι το πιο σπουδαίο - το κορυφαίο - μέρος από το πρόγραμμα της ΝΔ για την Παιδεία στην ΠΕ και στην ΔΕ, που κρίθηκε αναγκαίο να προβληθεί άμεσα;... Και γιατί δεν προβάλλετε ένα δείγμα από το περιεχόμενο της ιστοσελίδας;...
Γιατί μας το κρύβετε;
....
Προσυπογράφω κάθε λέξη από το σχόλιο του συναδέλφου Δημήτρη*.

*( Δημήτρης 24 Ιουν. 2019 18:55 )

ΧΗΜΙΚΟΣ
|

Κύριε Χατζηδάκη, η πρότασή σας είναι ανεφάρμοστη, γιατί η ελληνική κοινωνία δεν έχει εκπαιδευτεί, να αξιολογεί παραμερίζοντας, τυχόν συμπλέγματα της προς την εκπαιδευτική κοινότητα,κάθονται Χριστούγεννα, Πάσχα, Καλοκαίρι.
Μία μορφή σοβαρής αξιολόγησης είναι η εξής:Ο Δάσκαλος ή ο Καθηγητής να ενημερώνονται στην αρχή της σχολικής χρονιάς, σε ποιό αντικείμενο θα εξεταστούν οι μαθητές τους στο τέλος της σχολικής, χρονιάς, γράφοντας στο γραπτό τους το όνομα του εκπαιδευτικού μόνο και της τάξης τους,τα γραπτά να στέλνονται στο υπουργείο, και να αξιολογούνται, απο μία ορισμένη ανεξάρτητη αρχή αξιολόγησης.
ΥΓ. Επίσης συμφωνώ, με ορισμένα σχόλια που αναφέρονται, να επεκταθεί σε όλους τους τομείς, του Δημοσίου, ο τρόπος αξιολόγησης που προτείνατε,και όχι μόνο στους εκπαυδευτικούς.

john
|

Μέχρι και τι χρώμα κάλτσες φοράνε οι εκπαιδευτικοί θα σχολιάζονται.

Αλλεργικός με το σανό
|

Αξιολόγηση από τον γονέα με τι κριτήρια; Τους βαθμούς που έβαλε ο καθηγητής στα παιδιά του; Γαβρόγλου θα λέμε και θα κλαίμε!!! κι ακόμα δεν έχουν αναλάβει!!!!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ