Κ. Χατζηδάκης: Οι πρώτες νομοθετικές πρωτοβουλίες της ΝΔ για τα Πανεπιστήμια και τα σχολεία

10-20% των μαθημάτων στα σχολεία θα τα επιλέγουν οι εκπαιδευτικοί

25/06/2019

Ενημερώθηκε: 26/06/2019, 20:46

Άκουσε το άρθρο

Τις πρώτες νομοθετικές πρωτοβουλίες για τα Πανεπιστήμια και τα σχολεία , προανήγγειλε ο Αντιπρόεδρος της ΝΔ Κωστής Χατζηδάκης στην προεκλογική του ομιλία στο Μαρούσι.

Ειδικότερα για τα σχολεία είπε τα εξής:

Αυτονομία σχολικών μονάδων: Το παιδί στο Καρπενήσι και το παιδί στο Μαρούσι να μην κάνουν ακριβώς τα ίδια μαθήματα. Αντίθετα   το 10-20% των μαθημάτων θα καθορίζονται από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς διότι είναι διαφορετικές οι κοινωνίες και διαφορετική η τοπική οικονομία.

Ετσι γίνεται και στο εξωτερικό, στις προηγμένες χώρες της Ευρώπης

Αξιολόγηση: Εμείς λέμε αξιολόγηση των σχολικών μονάδων με τη συμμετοχή των γονέων. Θα αξιολογείται το 1ο λύκειο Αμαρουσίου, το 2ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου, απρόσωπα, και θα υπάρχει μια κατάταξη σε Portal του υπουργείου Παιδείας όπως γίνεται και στη Φιλανδία, για παράδειγμα

Πρότυπα Σχολεία: Μιλάμε για ένα πρότυπο σχολείο σε κάθε νομό και σε κάθε μεγάλη διοικητική ενότητα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Γιατί τα πρότυπα είναι σχολεία ευκαιριών για τα ταλαντούχα παιδιά των μεσαίων και των φτωχών οικογενειών. Είναι   πραγματική κοινωνική πολιτική .

Για τα Πανεπιστήμια ο Κ. Χατζηδάκης , είπε τα εξής:

Ιδιωτικά Πανεπιστήμια: Κι επειδή δεν τα καταφέραμε γιατί χρειάζονταν η συναίνεση του  κ. Τσίπρα, να φέρουμε και στην Ελλάδα Ιδιωτικά Πανεπιστήμια καθώς είμαστε η μόνη χώρα   στον πλανήτη που δεν έχει ιδιωτικά πανεπιστήμια. Ήταν άλλες τρεις μέχρι το 2016: Η Κούβα, η Βόρεια Κορέα και το Μπουτάν,ένα Κράτος στα Ιμαλάια  οι οποίες κατάργησαν και αυτές οι χώρες  τους περιορισμούς, θα προσπαθήσουμε στο πλαίσιο του παρόντος   Συντάγματος να κάνουμε τα εξής τέσσερα  πράγματα για τα Πανεπιστήμια:

Α Θα καθιερώσουμε ξενόγλωσσα τμήματα, Μεταπτυχιακά αλλά και προπτυχιακά και να έρχονται στα δημόσια Πανεπιστήμια φοιτητές από τις γειτονικές χώρες να σπουδάζουν, όπως γίνεται στην Κύπρο.

Β. Θα καθιερώσουμε τα λεγόμενα  summer universities, καλοκαιρινά πανεπιστήμια. «Να ανοίξουν οι πόρτες του   Πανεπιστήμιου Ιωαννίνων , του Πανεπιστημίου της Κρήτης, του Πανεπιστημίου του Αιγαίου, για να συνδυάσουν νέα παιδιά από όλο τον κόσμο μαθήματα με διακοπές στην Ελλάδα.

Γ. Θα  ενθαρρύνουμε τα δημόσια πανεπιστήμια να προχωρήσουν σε κάτι που  ξεκίνησε ήδη από το Πολυτεχνείο που συνεργάζεται με φημισμένο αμερικάνικο πανεπιστήμιο, να κάνουν κοινά διπλώματα με γνωστά αμερικάνικα και ευρωπαϊκά πανεπιστήμια, για να αναβαθμιστούν ακόμα περισσότερο οι σπουδές στην Ελλάδα .

Είναι δεσμεύσεις του προγράμματός μας. Είναι δεσμεύσεις της ΝΔ.

Δ. Τελειώνουμε αμέσως με το ακαδημαϊκό άσυλο της ανομίας, με το άσυλο του εμπορίου των ναρκωτικών .  Διότι εδώ δεν έχει να κάνει  κανείς με ιδεολογίες, αλλά εδώ έχει να κάνει με τον παραλογισμό.

Σχόλια (57)

Νίκος
|

Πληροφοριακό!!! Θα φώναζα αν ήμουν στο αμφιθέατρο στην εποχή μου. Αν δείτε τα αναλυτικά προγράμματα της μαθητείας, που είναι τα πιο σύγχρονα επειδή είναι τα τελευταία που έχουν εκδοθεί, θα διαπιστώσετε ότι στο τέλος υπάρχουν τριάντα δύο ώρες μαθήματος σε σύνολο 400, οι οποίες είναι ανοιχτές για να μπορούν να προσαρμοστούν σύμφωνα με τις απαιτήσεις της τοπικής κοινωνίας του εκάστοτε σχολείου. Αυτό αντιπροσωπεύει την τρέχουσα ευρωπαϊκή γραμμή, η οποία, σωστά κατά τη γνώμη μου, θέλει να δώσει ευελιξία στα σχολεία τα οποία αυτή τη στιγμή ελέγχονται ασφυκτικά από τα εκάστοτε υπουργεία.

ΔΕΠ ΕΛΜΕΠΑ
|

"Το παιδί στο Καρπενήσι και το παιδί στο Μαρούσι να μην κάνουν ακριβώς τα ίδια μαθήματα. Αντίθετα το 10-20% των μαθημάτων θα καθορίζονται από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς διότι είναι διαφορετικές οι κοινωνίες και διαφορετική η τοπική οικονομία."

Πόσο μου θυμίζει αυτό που είχε πει κάποτε ο αρχηγός της Ku Klux Klan, στην ερώτηση αν μισούν τους μαύρους. Απάντησε: "Κάθε άλλο, εμείς αγαπάμε όλους τους μαύρους που ξέρουν τη θέση τους στη κοινωνία"

Φαίνεται λοιπόν ότι και στη ΝΔ ξέρουν καλά την ανθρωπογεωγραφία της κάθε Περιφέρειας, πόλης και χωριού και αυτή θα αξιοποιήσουν.

Μαρία Αντουαννέτα?
|

@Αυτόν που λέει την αλήθεια και την περιγράφει και γλαφυρότατα.
Για την αλήθεια ΣΑΣ...και πάλι δεν σας απαντώ αγαπητέ Αρθούρε, γιατί θα ήταν σαν να κλέβω εκκλησία ή τζαμί ή τον καθεδρικό του Κέντ.
Την αλήθεια ΣΑΣ, μιά χαρά την καταλάβαμε όσοι σας διαβάσαμε. Και είμαι βέβαιος ότι κι εσείς καταλάβατε ότι σας καταλάβαμε. Κι ούτε δεν την αντέχουμε, ούτε μας κουράζει, ούτε μας εκνευρίζει. Τα ακριβώς αντίθετα μας προκαλεί.
Ειδικά σε σχέση με τον εκνευρισμό.
Τώρα για τον όρο άρθρο και σχόλιο. Όταν θα μπορέσετε να μην κάνετε άλλο "μεταφέρθηκε αυτολεξεί από την επιγραφή" , δηλαδή στα απλά Ελληνικά = copie paste, και όταν επίσης θα γράφετε με πραγματικούς-αληθινούς όρους (εσείς που είστε και ο εκφραστής της μοναδικής αλήθειας) και όχι με τεχνητούς όρους (πχ τεχνητή πραγματικότητα, τεχνητή νοημοσύνη κτλ), τότε θα είναι μεγάλη μου χαρά, να γίνετε σχολιαστής - των σχόλιων μου - επί των άρθρων του esos!
ΥΓ. Από που συμπεράνατε, ότι "ανήκουμε" σε άλλο ή σε όποιο κόμμα? Ψηφίζουμε κόμματα αλλά σε κόμμα δεν "ανήκουμε". ΕΜΕΙΣ.

@Αναστασιάδης Γιάννης
|

Φοβερά επιχειρήματα... ε, αφού είναι δεδομένο, κάτι θα ξέρετε και εσείς παραπάνω από τον κ. Χατζηδάκη που ούτε το ανέφερε αλλά και την κα Κεραμέως που μίλησε για νομοσχέδια που αφορούν την τριτοβάθμια μετά από 2 χρόνια!

Από ένα φοιτητή Μηχανικό 5ους πλέον φοίτησης του ΠαΔΑ

ΥΓ1. Μήπως είστε ο επόμενος Υπουργός Παιδείας της ΝΔ ? (έτσι θα εξηγείται!)
ΥΓ2. Για κάθε σχολιαστή: Το γνωρίζουμε ότι το 5ετες πρόγραμμα σπουδών ακόμα δεν σημαίνει πλήρη δικαιώματα, έρχονται όμως και δυστυχώς για κάποιους δεν σταματάνε...

@Αναστασιάδης Γιάννης
|

Η επιμονή σας στην μετονομασία ("μετατροπή" ήταν αρχικά βέβαια) του ΠαΔΑ έχει καταντήσει πραγματικά αστεία.
Κύριε Αναστασιάδη (όπως υπογράφετε) το λέτε και το ξαναλέτε χωρίς να απαντάτε σε κανένα απολύτως επιχείρημα που έχει τεθεί από άλλους σχολιαστές -απλά προκαλώντας το γέλιο μας με την εμμονή σας.
Νομίζετε ότι με την επανάληψη θα πείσετε κάποιον?
Παρακαλώ απαντήστε έστω και σε ένα επιχείρημα που έχει τεθεί..!
Επίσης, αν θέλετε κ. Αναστασιάδη, πείτε μας το Σεπτέμβριο που ξεκινάνε τα 5ετη προγράμματα σπουδών και δεν θα έχει γίνει καμιά "μετατροπή" στο ΠαΔΑ θα ζητήσετε συγνώμη για την τόσο κακόβουλη παραπληροφόρηση? ή θα συνεχίσετε να μας μιλάτε για "δεδομένα" που θα έχουν ισχύ τον επόμενο Σεπτέβριο? (πραγματικά το θεωρώ πιθανό..)

@Αναστασιάδης Γιάννης
|

Θα το δουμε... Σας περιμενουμε ολοι απεναντι σας.

Αναστασιάδης Γιάννης
|

Και η μετονομασία του ΠΑ.Δ.Α σε Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών και η μη ίσχυση των 5ετών στους Μηχανικούς είναι δεδομένα. Υπομονή και σύνεση. Το πρόγραμμα της Νέας Δημοκρατίας θα εφαρμοσθεί με συνέπεια. Δεν υπάρχει λόγος ούτε για ανησυχία, ούτε για ανυπομονησία, ούτε για αγωνία από κανέναν ...

Παδα
|

@ Αργύρης Π.
Κύριε Αργύρη Π. ,να συστηθούμε εγώ είμαι ο Γιάννης Π., χάρηκα.
Αν όμως θέλετε να μιλάτε επώνυμα καλό θα ήταν να μας πείτε και το όνομα του πολιτικού ή τέλος πάντων του σχετικού παράγοντα που σας ενημερώνει εκ των έσω ...
Σας συστήνω ξανά λοιπόν να διαβάσετε ξανά τι είπε η κυρία Κεραμέως διότι δεν απαντάτε σχετικά.
Αλλά επίσης σας παρακαλώ διαβάστε τι έγραψα και εγώ διότι πουθενά δεν αναφέρω για πανεπιστήμιο εφαρμοσμένων επιστημών που είμαι και αντίθετος στο να γίνει και είναι κρίμα να διαστεβλώνετε τα λόγια του συνομιλητή σας.
Άλλοστε ποτέ δεν έγραψα κάτι για να μου απαντήσετε εσείς.
Μάλλον υπάρχει θέμα αντίληψης τελικά κύριε Αργύρη .
Σας παρακαλώ ενημερώστε μας για τις πηγές σας με ονόματα διαφορετικά τα γραφόμενά σας γίνονται γραφικά και μη πιστευτά .
Πάντως σας εφιστώ την προσοχή στο να διαβάζετε προσεκτικά τι γράφει ο άλλος και αν χρειαστεί και πολλές φορές διότι εκτίθεστε και είναι κρίμα κύριε Αργύρη Π.
Φιλικά πάντα

Εκπαιδευτικός
|

Ωραία μας είπε ο κ.Χατζηδάκης πως θα γίνεται η αξιολόγηση, ποια θα είναι η χρήση της δεν μας είπε. Θα απολύονται οι "κακοί" εκπαιδευτικοί, θα μετατάσονται, ή απλά θα αλλάζουν σχολείο? Και αν είναι μεγάλος ο αριθμός των "κακών" εκπαιδευτικών τι θα γίνει? Απλά θα αλλάζουν σχολεία και αυτοί θα παραμένουν στο κακό επίπεδό τους? Και όλα αυτά μετά την "αξιοκρατική" αξιολόγηση από τους γονείς? Πόσο αξιοκρατική μπορεί να είναι μια τέτοια αξιολόγηση. Βλέπω να πέφτουν 20άρια με το τσουβάλι από του χρόνου!

Αργύρης Π.
|

@ΠαΔα
Αγαπητέ κύριε νομίζω ότι σας έχω απαντήσει και σε προηγούμενο ποστ της εφημερίδας esos αλλά και να μην ήσασταν εσείς δεν μου κάνατε τη τιμή να μου απαντήσετε επώνυμα στο σχόλιο αλλά θα σας κάνω την τιμή να απαντήσω στο ανώνυμο σχόλιο σας. Ας ξεκινήσουμε από τα αρχικά όταν λέμε γνωρίζω εκ των έσω εννοούμε κάποιο υψηλόβαθμο στέλεχος του κομματικού επιτελείου ή τέλος πάντων κάποιο άνθρωπο που ασκεί επιρροή στη κατεύθυνση του κόμματος δεν εννοούμε καθηγητές ή νομικούς που μπορεί να είναι οικογενειακοί φίλοι και ζητήσαμε τη γνώμη τους (καθώς και εγώ τη γνώμη μου παρέθεσα και όχι κάποια πληροφορία). Άκουσα τη σημερινή συνέντευξη της κυρίας Κεραμέως.

Δεν άκουσα πουθενά για πανεπιστήμια εφαρμοσμένων επιστημών άκουσα μόνο για την κατάργηση του ασύλου και για εξωστρέφια ιδρυμάτων.
Όπως ανέφερα παρακολουθώ εδώ και αρκετό καιρό ότι αφορά την τριτοβάθμια.
https://www.esos.gr/arthra/62218/n-kerameos-apo-tis-mehri-tora-syghoney…
Σε αυτή τη συνέντευξη η κυρία Κεραμέως αναφέρει αυτά που είπα παραπάνω και επίσης ότι η ΝΔ θα πράξει ανάλογα με τι θα παραλάβει και κατά πόσο θα είναι αντιστρέψιμη η κατάσταση. Την εκφράση αυτή χρησιμοποίησε και ο εκπρόσωπος της νέας δημοκρατίας στη σύνοδο πρυτάνεων. Συνεχίζουμε παρακάτω:
https://www.esos.gr/arthra/63025/hr-kellas-enishysi-tis-panepistimiakis…
Εγώ τόσα χρόνια και ως φοιτητής αλλά και μαθητής ήξερα την τεχνολογική εκπαίδευση την πανεπιστημιακή τεχνολογική εκπαίδευση πρώτη φορά την ακούω μάλλον δικαιολογεί την γνώμη μου για την ενίσχυση του τεχνολογικού τομέα στα πανεπιστήμια αλλά καθώς και αναφέρει ότι δεν θα εφαρμοστεί η τεχνική του ξυλώματος. Συνεχίζουμε στα ποιο πρόσφατα:
https://www.esos.gr/arthra/63190/k-hatzidakis-yparhoyn-kollegia-poy-syn…
Σε αυτό το άρθρο παρατηρούμε το εξής το μεγαλύτερο μέρος του αναφέρεται στα ιδιωτικά πανεπιστήμια και όσο αφορά το κρίσιμο σημείο των συγχωνεύσεων διαβάζουμε για τετελεσμένα γεγονότα και κληρονομιές της επόμενης κυβέρνησης. Βέβαια δεν είναι δύσκολο να διαβάσετε και το άρθρο που σχολιάζουμε για να αντιληφθείτε ότι δεν αναφέρεται σε πανεπιστήμια εφαρμοσμένων επιστημών. Και αναρωτιέμαι μετά την εμβληματική εξαγγελία στο περιστέρι είναι τόσο δύσκολο να το αναφέρουν συνέχεια όταν αν διαβάσετε τα πρώτα άρθρα μιλάνε ότι στο πρώτο νομοσχέδιο θα καταργηθεί το άσυλο αλλά πουθενά η μετεξέλιξη ΠΑΔΑ που είναι αυτοί οι σχολιαστές που μας λέγανε κάντε υπομονή γνωρίζουμε εκ των έσω. Δεν διαβάσατε το σχόλιο μου σοβαρά αλλά με προκατάληψη και όμοια θα διαβάσετε και αυτό αλλά όπως αναφέρατε παραπληροφορώ τον κόσμο, οπότε οφείλω να απαντήσω στο κόσμο και όχι σε εσάς.
Σας εύχομαι καλό βράδυ εκ των έσω, πάντα φιλικά και εμβληματικά

απηυδισμενος
|

αγαπητέ "Εκαπεδευτικοι ολεεεε" θεωρείτε τον εαυτό σας άξιο να αξιολογήσει το σχολειο;;;;;;;;;;;;;;;;
Μιλάτε για προτάσεις , Τ σχόλιο "Στην Φιλανδία κ.Χατζηδάκη ΔΕΝ έχει εφημερίες. 25 Ιουν 2019 21:19"
που προηγήθηκε του δικού σας ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Προφανώς και όχι .
Καλή αξιολόγηση λοιπόν , περιμένουμε την αξιολόγηση σας.....

Και εγώ Νέα Δημοκρατία θα ψηφίσω αλλά ο κ Χατζηδάκης θα έπρεπε να προσέχει περισσότερο όταν μιλά για αξιολόγηση μονάδων ΧΩΡΊΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ κάποιο πλάνο που θα οδηγεί σε σχολεία ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΑΘΗΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ.
Η απειλή της αξιολόγησης προς τον εκπαιδευτικό με την προσδοκία αυτός να μετατραπεί σε θηριοδαμαστη με μια μαθητική κοινοτητα απέναντι του (φυσικό είναι αφου ροκειται για παιδια) και μια τοπικη κοινωνια η οποια θεωρει οτι στόχος του σχολείου είναι ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ όχι μόνο δεν θα αναβαθμίσει αλλά θα ΥΠΟβαθμίσει το οποίο εκπαιδευτικό αποτέλεσμα.

ΠαΔα
|

@ Αργύρης Π
Κύριε Αργύρη πραγματικά ξεκίνησα να σας διαβάζω με ενδιαφέρον αλλά μόλις είδα ότι και εσείς έχετε πληροφορίες εκ των έσω από παλιούς πολιτικούς και από καθηγητές του ΠΑΔΑ ( ανώνυμοι όλοι ) κατάλαβα...και σταμάτησα το διάβασμα.
Τέλος για να μην εκτεθείτε άλλο καλό θα ήταν να ακούγατε και ο ίδιος τι είπε η κυρία Κεραμέως στον ρ/κο σταθμό ,διότι ότι γράφετε είναι άσχετα με τα λεγόμενά της και είναι κρίμα να ενημερώνουμε λάθος ανθρώπους που πραγματικά ενδιαφέρονται για τα τρέχοντα γεγονότα.
Φιλικά

Αρθούρος
|

Προς Μαρία Αντουαννέτα και Προς τριτοβάθμιας σε ύπνωση:Όταν λές την αλήθεια και μάλιστα την περιγράφεις γλαφυρότατα,ο άλλος όχι μόνο δεν μπορεί να την καταλάβει,αλλά ούτε και να την αντέξει,γι'αυτό την απορρίπτει γιατί τον κουράζει η ακρίβειά της η οποία είναι ενοχλητική.Όταν μάλιστα, αυτή την αλήθεια,τη λέει κάποιος που φαίνεται να ανήκει σε άλλο κόμμα απ'το δικό σου, ε,ναι,αυτό είναι και εκνευριστικό.Και τότε αποσυρόμαστε εκεί που μας καταλαβαίνουν,στας εσπερίας.
Εκείνοι όμως,όταν προσπάθησαν να μας κυβερνήσουν(περίοδος βαυαρικής τρόικας, Όθωνα, ιταλογερμανική κατοχή,αγγλική κατοχή στα Επτάνησα και την Κύπρο,ακόμα και φραγκοκρατία) κατάλαβαν ότι αυτά που εύκολα εφαρμόζονται στις χώρες τους, εδώ δεν μπορούν να εφαρμοστούν.Γιατί εδώ, υπάρχει ο φθονερός,κομπλεξικός Έλληνας,που και στο κόμμα του ν'ανήκει εκείνος που λέει κάτι καλύτερο και αληθινά εφαρμοζόμενο,θα το αμφισβητήσει,θα τον πολεμήσει μέχρι τέλους,με αποτέλεσμα να μην εφαρμοστεί ποτέ τίποτε και να βλαφτεί έτσι το σύνολο(πρώτος διδάξας, Κωλέττης)
Έτσι,όταν υπάρχει κάποιος που προτείνει παράξενα γιά την ελληνική πραγματικότητα πράγματα και γι'αυτό νέα,αμέσως βιάζονται να του κολλήσουν μειονεκτήματα,παρατσούκλια(Κούλης)παλιές αμαρτίες περί οικογενειοκρατίας κλπ.Καλέ,αυτά που λέει είναι σωστά;Τί με νοιάζουν εμένα τα υπόλοιπα;Κι όταν ο άλλος είναι νέος,αλλά αυτά που λέει κι έχει ήδη κάνει είναι πιό παλιά κι από τα παλιά,θα με οδηγήσει ν'αλλάξω την αρχική μου θέση;Στην οποία μάλιστα κατέληξα έπειτα από εσωτερικό αγώνα απόρριψης των πραγματικά χειρότερων που άλλα λένε κι άλλα κάνουν,κι αυτά τα λίγα που κάνουν,δε φέρνουν αποτέλεσμα;Όλοι μας έχουμε να ζήσουμε μία ζωή,και δεν μπορούμε να περιμένουμε πάντα να ωριμάσουν οι συνθήκες.Τις συνθήκες επιτέλους,μπορούμε να τις φτιάξουμε κι εμείς κι όχι να "περιμένουμε τις εξελίξεις".
Η χώρα μας χρειάζεται γρήγορα κάποιες εξωστρεφείς κινήσεις γιά να δείξει στους έξω ότι αξίζει να της ρίξουν την προσοχή τους,κι όχι να τρωγόμαστε συνέχεια γιά τις διαδικασίες των νόμων,των θεσμών,πάντα γιά τη θεωρία και ποτέ γιά την πράξη.
Όσο γιά τη λέξη άρθρο,αυτή μεταφέρθηκε αυτολεξεί από την επιγραφή "Σχολιάστε το άρθρο"όπου και γράφουμε τη γνώμη μας.Είναι δηλαδή τεχνητός κι όχι πραγματικός όρος.

Και για την Ασπαιτε? ?
|

Παρακολουθώ όλα τα παραπάνω για το παδα. Μακάρι ότι καλύτερο! Και για κάθε Σχολή .τα παιδιά μας σπουδάζουν με κόπο με στερήσεις! !!πιστεψτε με Εσείς όμως που λέτε ότι γνωρίζετε πράγματα από μεσα ότι ενημερώνεστε Σας παρακαλω καντε μια ερώτηση γιατι δεν δεν έγινε η συγχώνευση.Γιατί άφησαν εκτός τα παιδιά μας? ??Δεν ξέρω πια που να ρωτήσω ούτε τι να πιστέψω στη Σχολή δεν λέει κανένας τίποτα.Ο υπουργος σιωπή. Οι υποψήφιοι καμία αναφορά. Οι δημοσιογράφοι κανένα άρθρο. Ότι μαθαίνουμε από δω από αυτά ΤΑ σχόλιά. Που να απευθυνθούμε γιατί???τόσα όνειρά τόση αγωνία τόσες μα τόσες στερήσεις να σ πουδασουμε τα παιδιά μας.Έμας γιατί μας πέταξαν έτσι? ?,στο ίδιο αγώνα πολέμησαν και τα δικά μας παιδία μαζί με τόσα αλλα .τι έχουν σκοπό να κάνουν?

Αργύρης Π.
|

@@Αργύρης Π.
Για να είμαι ειλικρινής δεν είναι θέμα πίστης η παραπάνω άποψη αλλά αποτέλεσμα συνεχούς ενημέρωσης και συζήτησης τόσο με ανθρώπους που μπήκαν στη πολιτική στο παρελθόν αλλά και στο παρών σε ευρύ κοινωνικό φάσμα αλλά και με καθηγητές κυρίως από το ΠΑΔΑ καθώς και με νομικό που έχω συζητήσει. Για να είμαι ειλικρινής περίμενα κάτι παραπάνω για απάντηση στα πλαίσια του ανοιχτού διαλόγου αλλά ο καθένας ότι έχει δίνει.

@Αργύρης Π
|

Oτι θέλει να πιστεύει ο καθένας .....καλό είναι

να θυμάστε καιρός φέρνει τα λάχανα ...καιρός τα παραπούλια

Αργύρης Π.
|

@Μετονομασια ΠΑΔΑ
Όντως έχετε δίκιο σε παρά πολλές περιπτώσεις η ΝΔ έχει αναφέρει την ενίσχυση του τεχνολογικού τομέα. Όμως η μετατροπή του ΠΑΔΑ δεν είναι πλέον εφικτή θα ήταν αν δεν είχε λειτουργήσει ήδη ένα χρόνο, δεν θα είχε δεχτεί υποψήφιους διδάκτορες , δεν θα έμπαινε στο περσινό και φετινο μηχανογραφικό σαν πανεπιστήμιο ειδικά τώρα που τα προγράμματα σπουδών έγιναν πενταετή και σύντομα πιστεύω θα λάβουν την αντιστοιχία με πολυτεχνική. Επίσης κάτι σημαντικό που δεν έχει παρατηρήσει κανείς είναι ότι δεν υπάρχει καμία αντίδραση από το Πολυτεχνείο τον τελευταίο χρόνο, και ο λόγος είναι απλός το Πολυτεχνείο κάθε χρόνο δέχεται 130 φοιτητες κατά μέσο όρο σε κάθε τμήμα του συν ένα μεγάλο αριθμό μεταγραφών καθώς πλέον δεν μπορούν οι οικογένειες να στηρίξουν τις σπουδές των παιδιών τους στην επαρχία. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα πολλές φορές να εισέρχονται σε ένα τμήμα οι διπλάσιοι από αυτούς που μπήκαν, το ΠΑΔΑ άνετα θα μπορέσει να εξομαλύνει αυτή τη κατάσταση. Επίσης η ΝΔ έχει εκφράσει την επιθυμία της για την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων, το κόστος επένδυσης για μια νομική, μια φιλοσοφική σχολή ή μια ιατρική σε συνεργασία με ιδιωτική κλινική είναι πολύ μικρότερο από την επένδυση που χρειάζεται μια πολυτεχνική. Και τέλος στο λεκανοπέδιο ζει ο μίσος πλυθησμος της Ελλάδας αντέχει λοιπόν μια δεύτερη πολυτεχνική. Επίσης ο πρώην πρύτανης και νυν περιφεριαρχης βορείου Αιγαίου πολιτεύτηκε με τη στήριξη της ΝΔ παρά ταύτα έδωσε την άδεια να ξεκινήσουν οι ενημερώσεις σε όλα τα τμήματα για τα πενταετή προγράμματα σπουδών, είμαι σίγουρος πως αν υπήρχε θέμα αλλαγής θα το γνώριζε εκ των έσω από το κόμμα που τον στήριξε και δεν θα το έκανε τώρα θα περίμενε την πολιτική αλλαγή. Όπως είπε ο κύριος Χατζιδάκης πλέον υπάρχουν τετελεσμένα γεγονότα τα οποία έχει κληρονομήσει και η επόμενη κυβέρνηση, επίσης σε συνέντευξη η κυρία Κεραμεως είπε ότι η νομοθέτηση στη τριτοβάθμια θα ξεκινήσει ύστερα από τα δυο χρόνια διακυβέρνησης. Όντως λοιπόν σε ορισμένα πανεπιστήμια που συγχωνεύτηκαν με ΤΕΙ τα τμήματα αυτά που δεν θα έχουν καλη αξιολόγηση θα αποτελούν τον τεχνολογικό τομέα και θα δίνεται πτυχίο πανεπιστήμιου με αναγραφή τεχνολογικού τομέα. Και κάτι τελευταίο σας παρακαλώ οποίος θέλει να απαντήσει μην αναφέρει εμβληματικές εξαγγελίες στο περιστέρι με εμβληματικές εξαγγελίες τόσα χρόνια ΝΔ ΠΑΣΟΚ νομοθέτησαν επαγγελματικά δικαιώματα για αποφοίτους ΤΕΙ .

Ναι ναι σίγουρααα
|

"ξεκίνησε ήδη από το Πολυτεχνείο που συνεργάζεται με φημισμένο αμερικάνικο πανεπιστήμιο, να κάνουν κοινά διπλώματα με γνωστά αμερικάνικα και ευρωπαϊκά πανεπιστήμια, για να αναβαθμιστούν ακόμα περισσότερο οι σπουδές στην Ελλάδα ."!!!!!!!!
Μάλλον κάνει πως δεν γνωρίζει!!!! Τα βασικά διπλώματα μηχανικών των αμερικανικών πανεπιστημίων είναι 4-ετούς διάρκειας και δεν αναγνωρίζονται αυτόματα απ το ελληνικό κράτος(ΔΟΑΤΑΠ,ΤΕΕ).

@Μετονομασια ΠαΔΑ
|

Επομένως η «μετατροπή» μεταμορφώνεται σε «μετονομασία» έως να ξεχαστεί το όλο πυροτέχνημα. Μάλλον ξύπνησε κάποιος και τους ενημέρωσε ότι αυτά που λέγανε ήταν αστεία και σιγά σιγά αλλάζουμε ρότα..

Μαρία Αντουαννέτα? Original με 2 ν!
|

@ Αρθούρος
Κοιμηθήτε αγαπητέ! Δεν θα στείλω! Δεν μου αρέσει ούτε να σχολιάζω, ούτε να κρίνω, ούτε να χαρακτηρίζω τους άλλους ΕΓΩ. Πόσο μάλλον να κρίνω και το ύφος τους.
Δύο πράγματα μόνο.
Όχι δεν "παρακολουθώ" αυτά που γράφετε. Δεν είναι εύκολο άλλοστε.
Άρθρα αγαπητέ μου λέγονται αυτά που δημοσιεύω στη monde diplomatique, στη le figarro και στα επιστημονικά περιοδικά της επιστήμης μου. Αυτά που γράφουμε εδώ λέγονται σχόλια. Bonne nuit!

Μετονομασία ΠΑΔΑ
|

Σε σημερινή συνέντευξη σε ραδιοφωνικό σταθμό η κυρία Κεραμεως τόνισε ότι θα ενισχύσει την ανώτατη τεχνολογική εκπαίδευση και διαχωρίσει την θεωρητική από την τεχνολογική κατεύθυνση.
Δηλαδή πάμε ολοταχώς σε διαχωρισμό επιστημών και εφαρμοσμένων επιστημών.
Το ΠΑΔΑ δηλαδή το βλέπω να αλλάζει πάλι όνομα δυστυχώς.
Μα τι είναι αυτά τα πράγματα κάθε υπουργός να αλλάζει τις ταμπέλες.
Έλεος.

Τριτοβάθμιας εν ύπνωση κατά τον @Αρθούρο
|

Σοφός είναι μόνον ο Θεός και όχι οι θνητοί συμπεριλαμβανομένου του Χατζηδάκη.Ειρωνεύεσαι και την @Αντουανέτα.Να σου θυμίσω ότι έτσι ξεκίνησε και ο@ Στράτος το 2015 και τώρα είναι άλλος Στράτος.Πιστεύω και εσύ σε λίγο καιρό να τον μιμηθείς γιατί θα διαψευστείς.Όσο για τους νέους που θα αναλάβουν να τους υποδείξεις.Ο Μητσοτάκης είναι Υπουργός χρόνια.Η αδερφή του δεκαετίες πολιτικός.Ο Χατζηδάκης 14 χρόνια ευρωβουλευτής,μετά βουλευτής και υπουργός.Η Γιαννάκου χάνεται στην αχλύ του χρόνου.Να συνεχίσω;Κρίμα πάντως για την Κεραμέως.Νέα πράγματι και 4 χρόνια έβγαλε όλη την αντιπολίτευση σαν τομεάρχης Παιδείας.Δεν της άξιζε αυτό που της κάνατε.Δείγμα του τι θα ακολουθήσει από ένα κόμμα που οι μισοί και παραπάνω είναι γόνοι και επίγονοι πολιτικών.

Έλεος Αρθούρε 17:28
|

Τί ύμνοι είναι αυτοί για τον Χατζηδάκη ειδικά στις πρώτες σειρές;Το όνομα σου παραπέμπει σε βασιλείς.Τίμησε το.Και σε παρακαλώ μην προσπαθείς να διανέμεις το εναπομείναντα σανό του ΣΥΡΙΖΑ.Όσο για την σοφία του την είδε όλος ο λαός την εποχή που ήταν ο αρμόδιος Υπουργός και έφυγαν από την χώρα για αλλού χιλιάδες επιχειρήσεις.Γίναν στα Βαλκάνια οι επενδύσεις που ψάχνει τώρα.Η φορολογική έδρα πχ της Χαλυβδουργικής έφυγε από εδώ όταν ήταν Υπουργός ο σοφός κατά εσένα.Αν ήταν σοφός θα φρόντιζε να μην έφευγαν όλοι αυτοί και θα γέμιζε άνεργους η χώρα.Σε μορφωμένους απευθύνεσαι και όχι σε μάο-μάο.

Αρθούρος
|

Προς Μαρία Αντουανέτα;Φαίνεται ότι δεν παρακολουθείτε τα λεγόμενά μου. Ο κύριος Χατζηδάκης,αυριανός υπουργός,διείδε με σοφία που είναι το δυναμικό που βρίσκεται σε ύπνωση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.Όμως πρέπει και να πιστέψουμε όλοι στον κοινό σκοπό.
Η Κύπρος,αγαπητέ,πριν από μόλις τριάντα χρόνια δεν είχε ούτε δημόσιο Πανεπιστήμιο και οι νέοι της έρχονταν όλοι με υποτροφία στα ελληνικά ΑΕΙ και νομίζω ότι ακόμα έρχονται.Και μέσα σε τριάντα χρόνια,όχι μόνο ανέπτυξαν το δικό τους Πανεπιστήμιο,αλλά και έγιναν το λίκνο πολυάριθμων τριτοβάθμιων ιδιωτικών προγραμμάτων,προπτυχιακών και μεταπτυχιακών. Αλλά εκείνοι το πίστεψαν και πέρασαν από την κατανάλωση υπηρεσιών ανώτατης εκπαίδευσης,στην παραγωγή. Αγγλόφωνη χώρα ήταν,με πολλή ευκολία εκμεταλλεύτηκαν όχι μόνο τον ήλιο και τη θάλασσα,αλλά και το οικείο περιβάλλον που δημιουργεί η ομιλούμενη γλώσσα στους ξένους φοιτητές που δεν είναι μόνο Έλληνες που λέτε εσείς. Όσο γιά το μίζερο υπαινιγμό περί Μαρίας Αντουανέτας,φαίνεται ότι δεν το συμμερίζονται ούτε οι Τσέχοι,ούτε οι Ούγγροι,ούτε οι Πολωνοί,ούτε οι Βούλγαροι που διαθέτουν αγγλόφωνα προγράμματα εδώ και δεκαετίες.Κι αυτοί δεν έχουν το κλίμα μας.
Τώρα υπάρχει η ευκαιρία,που φεύγει το Ενωμένο Βασίλειο από την Ε.Ε.κι εμείς να δείξουμε προθυμία και πρωτοβουλία να το αντικαταστήσουμε στο χώρο αυτό.Αλλά χρειάζεται να μιμηθούμε τους προγόνους μας που έγιναν έμποροι κι εφοπλιστές το 18ο και το 19ο αιώνα εκμεταλλευόμενοι συγκυρίες διαμαχών μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών.Αλλά,αυτά τα έχουμε ξεχάσει.Ο πατερούλης το κράτος θα τα λύσει όλα,έτσι δεν είναι γκρινιάρηδες;Γιατί τόση ηττοπάθεια γιά τη χώρα μας που μιλά τα αγγλικά σχεδόν στο ίδιο ποσοστό με τα κράτη των βρετανικών νησιών,(49,5% σε επίπεδο λόουερ με επίσημα στοιχεία)τα δε πανεπιστημιακά της τμήματα τα κοσμούν όχι μόνο αγγλόφωνοι,αλλά και πολύγλωσσοι καθηγητές που είναι καθόλα άξιοι.Και τα έσοδα θα κρατήσουν λαμπρούς,εξίσου πολύγλωσσους επιστήμονες στη χώρα μας κι όχι με την ειρωνεία και την γκρίνια σας να τους στέλνετε στην εσπερία.Δεν είναι λοιπόν αντιγραφή προγράμματος, όταν όπως στον τουρισμό έχουμε και το συγκριτικό πλεονέκτημα στη γλώσσα.Τώρα,ειδικά που υπάρχουν 432 πανεπιστημιακά τμήματα προίκα σε όλη τη χώρα,ποιός μας πιάνει!Θα καταργηθεί και το πανεπιστημιακό άσυλο,έτσι ώστε να σβήσουν και οι τελευταίες εστίες απουσίας κανονικότητας και αμέσως θα έρθουν οι ξένοι φοιτητές.
Τουλάχιστο μικρόψυχο,γιά να μην πώ κάτι χειρότερο,το άρθρο σας .Αφήστε λοιπόν τους πραγματικά νέους να κυβερνήσουν .Αρκετά!Από 8 Ιούλη θα υπάρξει πραγματική αλλαγή.

Απορώ και εξίσταμαι...
|

Δεν ξέρω αν το προσέξατε, αλλά σε λίγο θα είμαστε μια πολύ ωραία ατμόσφαιρα στην εκπαίδευση. Αν η πολυδιαφημιζόμενη αλλαγή "από κάτω προς τα πάνω" στην παιδεία γίνει με αξιολόγηση μέσω portal στην ιστοσελίδα του Υπουργείου, αν τα σχολεία καταταχθούν-δυσφημιστούν δημόσια χωρίς επιστημονικά κριτήρια και αν τα πανεπιστήμια μας γίνουν εξωστρεφή χάριν του τουρισμού κι όχι της έρευνας, ζήτω που καήκαμε για άλλη μία φορά! Δεν ξέρω ποιοι συμβουλεύουν τους προσδοκόντες να κυβερνήσουν (προσωπικά με αυτά που διάβασα θα τους είχα πετάξει ήδη), αλλά επειδή ο έλληνας ότι και να λέει, επιθυμεί διακαώς τη μόρφωση των παιδιών του, πολύ γρήγορα τα "ωσαννά" θα γίνουν "σταύρωσον, σταύρωσον αυτόν"! Και ο δρόμος δεν θα έχει πλέον γυρισμό! Και ο νοών νοήτω!

αντιγραφή ή παρελθοντολαγνεία... δεν υπάρχει σωτηρία
|

Γι ακόμη μια φορά γενικότητες και κοπτορραπτική από δομές εκπαιδευτικών συστημάτων ξένων χωρών. Ο αναμενόμενος Υπουργός Παιδείας μας πληροφορεί ότι η λύση είναι... να κάνουμε αντιγραφή!!! Απλώς copy-paste.
Όπως ο ν. 2011 για τα ΑΕΙ που ήταν μιμητισμός της δομής των ιδιωτικών πανεπιστημίων των ΗΠΑ και τον οποίον η πλειοψηφία της πανεπιστημιακής κοινότητας άμεσα ή έμμεσα, ανοιχτά ή παρασκηνιακά απέρριψε!!!
Είναι προφανές:
α. Δεν υπάρχει κανένα σχέδιο ή όραμα για το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, τη δομή και τις ανάγκες του από εγχώριους γνώστες επί των εκπαιδευτικών θεμάτων παρά μόνο η πολιτική επιλογή της αντιγραφής η οποία πλασάρεται εκ των υστέρων ως... πρόοδος / εκσυγχρονισμός
β. Επικρατεί ο πολιτικός εγωισμός και διάφοροι απλώς θέλουν να αυτοδικαιωθούν επανερχόμενοι σε προηγούμενες νομοθετικές πρωτοβουλίες (τους)

Από Σεπτέμβρη τα γνωστά...

Κρίμα...

Ερώτημα καίριο για Μητσοτάκη & Χατζηδάκη
|

Δεν θα ανεχτεί υπουργικά κουστούμια ,αλαζονική συμπεριφορά και νεποτισμό δηλώνει παντού και στις τηλεοπτικές συνεντεύξεις ο Μητσοτάκης.Ο Χατζηδάκης με την συμπεριφορά του πιστοποιεί ότι φόρεσε το υπουργικό κουστούμι αντίθετα στις δηλώσεις του Μητσοτάκη.Συνεπώς ή τον αγνοεί ή μοιράστηκαν ήδη οι υπουργικές θέσεις και ο Μητσοτάκης λέει εν γνώση του παντού το αντίθετο.
Αν και τώρα πριν τις εκλογές δεν παίρνετε το μήνυμα για το τί μας περιμένει τί να πώ;

Μαρία Αντουαννέτα?
|

Κ. Χατζηδάκης: «Θα καθιερώσουμε ξενόγλωσσα τμήματα…. όπως γίνεται στην Κύπρο.»
Οι γειτονικές χώρες που γεμίζουν και «τρέφουν» τα πανεπιστήμια της Κύπρου, είναι κατά 90% ….η Ελλάς. Με τους γιατρούς και δικηγόρους γονείς, που στέλνουν εκεί τα παιδιά τους με τα λεφτά τους! Το ξέρουν και οι πέτρες αυτό κύριε Χατζηδάκη. Και τα τούβλα. Και μπράβο στους Κύπριους, που μυρίστηκαν πόσο «ψωμί» έχουμε, και το έκαναν! Εμείς μάλλον σε καμιά Βουλγαρία και Σκόπια προσβλέπουμε ή και στο εσωτερικό «ψωμί-μπαντεσπάν» ?

Απόφοιτοι Αλεξάνδρειου ΑΤΕΙΘ
|

Κάτι σημαντικό ξεχάσετε κύριε Χατζηδάκη...
Με τους απόφοιτους των ΑΤΕΙ τι απόφαση θα πάρετε? Είμαστε 400.000. Θα πρέπει πριν τις εκλογές να κάνετε γνωστό το σχέδιο σας για την αντιστοίχηση και την ισοτίμηση
των πτυχίων μας και από ΤΕ να γίνουν και δικά μας ΠΕ και να έχουμε όλοι τα ίδια δικαιώματα.

Επί Υπουργείας Χατζηδάκη επί Σαμαρά
|

μετέφεραν την φορολογική τους έδρα σε Βρυξέλες,Λουξεμβούργο και Ελβετία οι τελευταίες εναπομείναντες τρεις μεγάλες βιομηχανίες με πρώτη την "Χαλυβδουργική".Επί Υπουργίας δε του ιδίου του κ.Χατζηδάκη μεγάλος αριθμός επιχειρήσεων μεταφέρθηκε στην Βουλγαρία,Ρουμανία ,Σκόπια κλπ με αποτέλεσμα να μειωθεί η ανεργία εκεί και να αυξηθεί εδώ και να υπάρξει ανάπτυξη εκεί και φτωχοποίηση εδώ.Οι επενδυτές έφυγαν άρον-άρον από εδώ για αλλού.Τώρα θα φέρουν ...πίσω αυτούς που τους φύγαν τότε.Παρακαλώ μια λογική εξήγηση .Ο Μητσοτάκης προχθές σε συνέντευξή δήλωσε να μην ράψει κανείς υπουργικό κουστούμι και δεν θα δεχτεί τέτοια αλαζονικά φαινόμενα.Ο Χατζηδάκης εμφανέστατα το έραψε αγνοώντας τον Μητσοτάκη.Τελικά ποιός δουλεύει ποιόν;Ποιός λέει αλήθεια και ποιός όχι;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Συκοφαντικά και υβριστικά σχόλια δεν δημοσιεύονται και διαγράφονται. Επίσης δεν επιτρέπεται στα σχόλια να αναγράφονται links τα οποία διαγράφονται. Το esos δεν φέρει ευθύνη για τα επώνυμα ή ανώνυμα σχόλια που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ